PDA

View Full Version : Het Onafhankelijke Vlaanderen


Patriot!
9 april 2003, 19:04
De dag dat Vlaanderen onafhankelijk zal worden zal iedereen blij zijn.
Alle Vlamingen zullen blij zijn dat hun gehate land eindelijk gebarsten is, en ook de Walen zullen blij zijn met deze nieuwe Vrijheid.
Niemand protesteert, want iedereen wilde Vlaanderen onafhankelijk!

Elke Vlaming krijgt om de twee jaar een grote gezinswagen van de Vlaamse Regering, en Vlaanderen wordt nog rijker dan Monaco, nu ze eindelijk van die walgelijke franskiljonsche bourgeois-heersers af zijn.
Ook Wallonië wordt rijker, want ook zij zien het einde van het onderdrukkende regime. De media, die vroeger collaboreerden met het linkse francofiel-belgicistische regime kunnen nu eindelijk in alle vrijheid berichten over het fiere Vlaamse land.
In Wallonië bloeit de industrie als nooit tevoren, en Vlaanderen wordt steeds rijker.

Alle vuile Europese staatsnationalistische staten ontbinden zichzelf, en het Europa van de regio's is eindelijk realiteit.
Vlaanderen en Wallonië hebben in dit Nieuwe Europa een grote inbreng en alle andere Volkeren worden respecteren elkaar.

Alle treinen rijden op tijd nu die Walen, die de treinen opzettelijk vertraagden, eindelijk verjaagd zijn.
Onze President, de goedlachse en vrolijke Geert Bourgeois kan menig Vlaams vrouwenhart bekoren en de Vlaamse kerels luisteren in vervoering naar zijn begeesterende woorden.
Die walgelijke pedofiele tiran, Albert, is weg en het klinkt door de straten: "Vlaanderen de Leeuw! Leve de Geert!!!!"

http://www.n-va.be/Assets/images/blikvanger/webcampagnestartdag.gif

Eindelijk is de droom van iedereen gerealiseerd, en de Vlaming loopt, luid de Vlaamse Leeuw zingend, weer vrolijk over de straat, wetend dat hij niets meer te vrezen heeft.
Want nu heeft Vlaanderen een eigen justitie die niet meer door Wallonië gecontroleerd wordt, en dus wordt alles veiliger en beter. De Walen hadden immers een totaal andere visie op justitie, werkgelegenheid en economie: zij wilden meer misdaad, meer werkloosheid en een slechte economie.

Maar nu is alles goed, en alle Vlamingen weten dat België slecht was.
Rijdend in hun nieuwe gratis wagen droomt de Vlaming weg en denkt aan alles dat hij vroeger heeft moeten ondergaan: vernederingen, miskenning van zijn taalrechten, schendingen van de mensenrechten, dood en verderf,...
Allemaal dankzij dat walgelijke bourgeois-regime dat Vlamingen en Walen verknechtte.
Maar dat is allemaal voorbij. De driehonderd duizend Vlamingen en Walen die toendertijd verplicht werden om de begrafenis van de tiran Boudewijn de Verschrikkelijke bij te wonen hebben nu het standbeeld van die boosaardige dictator, dat ze zelf moesten oprichten, met de grond gelijk gemaakt.
Slechts nu er een Vlaamse Leeuw in de plaats staat, kunnen ze perfect gelukkig zijn. De smet van het belgicisme is voorgoed uitgewist, en Vlaanderen staat samen met de andere Volkeren uit het Europa der Regio's klaar om de geschiedenis in te gaan als een heldhaftig Volk dat zichzelf bevrijdde van het stalinistische regime.

Eindelijk!

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

vlaanderen72
9 april 2003, 19:22
[quote="Patriot"]De dag dat Vlaanderen onafhankelijk zal worden zal iedereen blij zijn.
Alle Vlamingen zullen blij zijn dat hun gehate land eindelijk gebarsten is, en ook de Walen zullen blij zijn met deze nieuwe Vrijheid.
Elke Vlaming krijgt om de twee jaar een grote gezinswagen van de Vlaamse Regering, en Vlaanderen wordt nog rijker dan Monaco, nu ze eindelijk van die walgelijke franskiljonsche bourgeois-heersers af zijn.
en Vlaanderen wordt steeds rijker.

Alle vuile Europese staatsnationalistische staten ontbinden zichzelf, en het Europa van de regio's is eindelijk realiteit.
Vlaanderen heeft in dit Nieuwe Europa een grote inbreng en alle andere Volkeren worden respecteren elkaar.

Alle treinen rijden op tijd Onze President, de goedlachse en vrolijke FILIP DE WINTER kan menig Vlaams vrouwenhart bekoren en de Vlaamse kerels luisteren in vervoering naar zijn begeesterende woorden.
Die walgelijke pedofiele tiran, Albert, is weg en het klinkt door de straten: "Vlaanderen de Leeuw! Leve DE FILIP!!!!"


Eindelijk is de droom van iedereen gerealiseerd, en de Vlaming loopt, luid de Vlaamse Leeuw zingend, weer vrolijk over de straat, wetend dat hij niets meer te vrezen heeft.
Want nu heeft Vlaanderen een eigen justitie die niet meer door Wallonië gecontroleerd wordt, en dus wordt alles veiliger en beter. De Walen hadden immers een totaal andere visie op justitie, werkgelegenheid en economie
Maar nu is alles goed, en alle Vlamingen weten dat België slecht was.
Rijdend in hun nieuwe gratis wagen droomt de Vlaming weg en denkt aan alles dat hij vroeger heeft moeten ondergaan: vernederingen, miskenning van zijn taalrechten, schendingen van de mensenrechten, dood en verderf,...
Allemaal dankzij dat walgelijke bourgeois-regime dat Vlamingen en Walen verknechtte.
Maar dat is allemaal voorbij. De driehonderd duizend Vlamingen en Walen die toendertijd verplicht werden om de begrafenis van de tiran Boudewijn de Verschrikkelijke bij te wonen hebben nu het standbeeld van die boosaardige dictator, dat ze zelf moesten oprichten, met de grond gelijk gemaakt.
Slechts nu er een Vlaamse Leeuw in de plaats staat, kunnen ze perfect gelukkig zijn. De smet van het belgicisme is voorgoed uitgewist, en Vlaanderen staat samen met de andere Volkeren uit het Europa der Regio's klaar om de geschiedenis in te gaan als een heldhaftig Volk dat zichzelf bevrijdde van het stalinistische regime.

Eindelijk!


Zo ben ik het met je eens.

Brabo
9 april 2003, 19:31
De dag dat Vlaanderen onafhankelijk zal worden zal iedereen blij zijn.
Alle Vlamingen zullen blij zijn dat hun gehate land eindelijk gebarsten is, en ook de Walen zullen blij zijn met deze nieuwe Vrijheid.
Niemand protesteert, want iedereen wilde Vlaanderen onafhankelijk!

Elke Vlaming krijgt om de twee jaar een grote gezinswagen van de Vlaamse Regering, en Vlaanderen wordt nog rijker dan Monaco, nu ze eindelijk van die walgelijke franskiljonsche bourgeois-heersers af zijn.
Ook Wallonië wordt rijker, want ook zij zien het einde van het onderdrukkende regime. De media, die vroeger collaboreerden met het linkse francofiel-belgicistische regime kunnen nu eindelijk in alle vrijheid berichten over het fiere Vlaamse land.
In Wallonië bloeit de industrie als nooit tevoren, en Vlaanderen wordt steeds rijker.

Alle vuile Europese staatsnationalistische staten ontbinden zichzelf, en het Europa van de regio's is eindelijk realiteit.
Vlaanderen en Wallonië hebben in dit Nieuwe Europa een grote inbreng en alle andere Volkeren worden respecteren elkaar.

Alle treinen rijden op tijd nu die Walen, die de treinen opzettelijk vertraagden, eindelijk verjaagd zijn.
Onze President, de goedlachse en vrolijke Geert Bourgeois kan menig Vlaams vrouwenhart bekoren en de Vlaamse kerels luisteren in vervoering naar zijn begeesterende woorden.
Die walgelijke pedofiele tiran, Albert, is weg en het klinkt door de straten: "Vlaanderen de Leeuw! Leve de Geert!!!!"

http://www.n-va.be/Assets/images/blikvanger/webcampagnestartdag.gif

Eindelijk is de droom van iedereen gerealiseerd, en de Vlaming loopt, luid de Vlaamse Leeuw zingend, weer vrolijk over de straat, wetend dat hij niets meer te vrezen heeft.
Want nu heeft Vlaanderen een eigen justitie die niet meer door Wallonië gecontroleerd wordt, en dus wordt alles veiliger en beter. De Walen hadden immers een totaal andere visie op justitie, werkgelegenheid en economie: zij wilden meer misdaad, meer werkloosheid en een slechte economie.

Maar nu is alles goed, en alle Vlamingen weten dat België slecht was.
Rijdend in hun nieuwe gratis wagen droomt de Vlaming weg en denkt aan alles dat hij vroeger heeft moeten ondergaan: vernederingen, miskenning van zijn taalrechten, schendingen van de mensenrechten, dood en verderf,...
Allemaal dankzij dat walgelijke bourgeois-regime dat Vlamingen en Walen verknechtte.
Maar dat is allemaal voorbij. De driehonderd duizend Vlamingen en Walen die toendertijd verplicht werden om de begrafenis van de tiran Boudewijn de Verschrikkelijke bij te wonen hebben nu het standbeeld van die boosaardige dictator, dat ze zelf moesten oprichten, met de grond gelijk gemaakt.
Slechts nu er een Vlaamse Leeuw in de plaats staat, kunnen ze perfect gelukkig zijn. De smet van het belgicisme is voorgoed uitgewist, en Vlaanderen staat samen met de andere Volkeren uit het Europa der Regio's klaar om de geschiedenis in te gaan als een heldhaftig Volk dat zichzelf bevrijdde van het stalinistische regime.

Eindelijk!


:lol: :lol: :lol:

PS 't Is niet omdat ik over de vloer rol van het lachen dat ik het met u eens ben.

Patriot!
9 april 2003, 19:45
De dag dat Vlaanderen onafhankelijk zal worden zal iedereen blij zijn.
Alle Vlamingen zullen blij zijn dat hun gehate land eindelijk gebarsten is, en ook de Walen zullen blij zijn met deze nieuwe Vrijheid.
Niemand protesteert, want iedereen wilde Vlaanderen onafhankelijk!

Elke Vlaming krijgt om de twee jaar een grote gezinswagen van de Vlaamse Regering, en Vlaanderen wordt nog rijker dan Monaco, nu ze eindelijk van die walgelijke franskiljonsche bourgeois-heersers af zijn.
Ook Wallonië wordt rijker, want ook zij zien het einde van het onderdrukkende regime. De media, die vroeger collaboreerden met het linkse francofiel-belgicistische regime kunnen nu eindelijk in alle vrijheid berichten over het fiere Vlaamse land.
In Wallonië bloeit de industrie als nooit tevoren, en Vlaanderen wordt steeds rijker.

Alle vuile Europese staatsnationalistische staten ontbinden zichzelf, en het Europa van de regio's is eindelijk realiteit.
Vlaanderen en Wallonië hebben in dit Nieuwe Europa een grote inbreng en alle andere Volkeren worden respecteren elkaar.

Alle treinen rijden op tijd nu die Walen, die de treinen opzettelijk vertraagden, eindelijk verjaagd zijn.
Onze President, de goedlachse en vrolijke Geert Bourgeois kan menig Vlaams vrouwenhart bekoren en de Vlaamse kerels luisteren in vervoering naar zijn begeesterende woorden.
Die walgelijke pedofiele tiran, Albert, is weg en het klinkt door de straten: "Vlaanderen de Leeuw! Leve de Geert!!!!"

http://www.n-va.be/Assets/images/blikvanger/webcampagnestartdag.gif

Eindelijk is de droom van iedereen gerealiseerd, en de Vlaming loopt, luid de Vlaamse Leeuw zingend, weer vrolijk over de straat, wetend dat hij niets meer te vrezen heeft.
Want nu heeft Vlaanderen een eigen justitie die niet meer door Wallonië gecontroleerd wordt, en dus wordt alles veiliger en beter. De Walen hadden immers een totaal andere visie op justitie, werkgelegenheid en economie: zij wilden meer misdaad, meer werkloosheid en een slechte economie.

Maar nu is alles goed, en alle Vlamingen weten dat België slecht was.
Rijdend in hun nieuwe gratis wagen droomt de Vlaming weg en denkt aan alles dat hij vroeger heeft moeten ondergaan: vernederingen, miskenning van zijn taalrechten, schendingen van de mensenrechten, dood en verderf,...
Allemaal dankzij dat walgelijke bourgeois-regime dat Vlamingen en Walen verknechtte.
Maar dat is allemaal voorbij. De driehonderd duizend Vlamingen en Walen die toendertijd verplicht werden om de begrafenis van de tiran Boudewijn de Verschrikkelijke bij te wonen hebben nu het standbeeld van die boosaardige dictator, dat ze zelf moesten oprichten, met de grond gelijk gemaakt.
Slechts nu er een Vlaamse Leeuw in de plaats staat, kunnen ze perfect gelukkig zijn. De smet van het belgicisme is voorgoed uitgewist, en Vlaanderen staat samen met de andere Volkeren uit het Europa der Regio's klaar om de geschiedenis in te gaan als een heldhaftig Volk dat zichzelf bevrijdde van het stalinistische regime.

Eindelijk!


:lol: :lol: :lol:

PS 't Is niet omdat ik over de vloer rol van het lachen dat ik het met u eens ben.

Notice the ":roll: :roll: :roll: "

Brabo
9 april 2003, 20:09
:lol: :lol: :lol:

PS 't Is niet omdat ik over de vloer rol van het lachen dat ik het met u eens ben.

Notice the ":roll: :roll: :roll: "

Notice the fact that I'm not stupid.
Als ik zeg dat ik het niet helemaal met u eens ben, dan gaat dat over de ideeën die u met verve verdedigd in uw serieuze posts (daar waar u pleit pour l'Albert et sa Belgique). Een beetje meer vertrouwen in mijn intellect zou wel mogen.

Btw Ik heb geen behoefte aan 1302 smilies (of emoticons, zo u verkiest) om het verschil te zien tussen een ironische en een bloedserieuze post.

Patriot!
9 april 2003, 20:28
Goed, ik dacht al zoiets, dan begrijpen we elkaar.

Aan uw avatar te zien dacht ik echter dat u geen vlaams-nationalist was.
En trouwens, waar verdedig ik "l'Albert"?
Ik verdedig België en enkel België, en als er flagrante leugens verteld worden over ons staatshoofd, zet ik die gaarne recht.

Knuppel
9 april 2003, 20:44
Hahahahahahahahahahahaha!
De wijze waarmee de N-VA van Geert Bourgeois de transfers een 'gezicht' gaf heeft blijkbaar zijn uitwerking bij de belgicisten niet gemist. Het zal dus ook wel 'aangekomen' zijn bij dat racistische, egoistische en onsolidiare Vlaamse uitschot dat België (gelukkig of ongelukkig?) óók rijk is, zeker? De waarheid mag vooral niet uitgebeeld worden. Ze doet, ook zonder beeldspraak, toch al geen deugd aan de zo typische, Belze-BUB ogen...

En zeggen dat die VlaemSSche rotvent voortdurend de krantenkoppen haalt en zijn gehate tronie niet van de Brt is weg te branden.
In tegenstelling tot de BUB.... :cry: :cry: :cry:

Brabo
9 april 2003, 21:03
Goed, ik dacht al zoiets, dan begrijpen we elkaar.

Aan uw avatar te zien dacht ik echter dat u geen vlaams-nationalist was.
En trouwens, waar verdedig ik "l'Albert"?
Ik verdedig België en enkel België, en als er flagrante leugens verteld worden over ons staatshoofd, zet ik die gaarne recht.

Ik ben noch vlaams-nationalist, noch belgicist om de eenvoudige reden dat geen van beide partijen mij heeft kunnen overtuigen.
Dat van "l'Albert" was een foutje van mij.

Zeno!
10 april 2003, 09:27
Dag Politics-vriendjes! Hebben jullie mij gemist? :wink:

Na even de kranten te hebben doorgenomen zie ik dat onze Geert een objectieve studie wil laten uitvoeren over de transfers Vlaanderen --> Wallonie.

Goh, wat een schande zeg! Belgicisten mobiliseer u! Het grote Belgische taboe mag en zal niet doorbroken worden. De burgers van dit land hebben niet het recht op de waarheid; in het belang van Ons Vaderland!

Even serieus nu.
Wederom een prima initiatief van de N-VA, dat overal bijval krijgt. (lees de opiniestukjes in de kranten maar) Behalve in ons buurland Wallonie natuurlijk; daar schreeuwen ze -alweer- moord en brand; Serge Kubla (Waals economie-minister en mogelijk nieuwe minister van binnenlandse zaken in de volgende federale regering!!!) heeft al een klacht ingediend wegens -en hou u vast aan de takken van de bomen- racisme! :lol:

Tja... geen verdere commentaar, zeker?

Bruno*
10 april 2003, 09:29
Alle treinen rijden op tijd nu die Walen, die de treinen opzettelijk vertraagden, eindelijk verjaagd zijn.
Onze President, de goedlachse en vrolijke Geert Bourgeois kan menig Vlaams vrouwenhart bekoren en de Vlaamse kerels luisteren in vervoering naar zijn begeesterende woorden.


:lol:

Patriot!
10 april 2003, 11:00
Dag Politics-vriendjes! Hebben jullie mij gemist? :wink:

Na even de kranten te hebben doorgenomen zie ik dat onze Geert een objectieve studie wil laten uitvoeren over de transfers Vlaanderen --> Wallonie.

Goh, wat een schande zeg! Belgicisten mobiliseer u! Het grote Belgische taboe mag en zal niet doorbroken worden. De burgers van dit land hebben niet het recht op de waarheid; in het belang van Ons Vaderland!

Even serieus nu.
Wederom een prima initiatief van de N-VA, dat overal bijval krijgt. (lees de opiniestukjes in de kranten maar) Behalve in ons buurland Wallonie natuurlijk; daar schreeuwen ze -alweer- moord en brand; Serge Kubla (Waals economie-minister en mogelijk nieuwe minister van binnenlandse zaken in de volgende federale regering!!!) heeft al een klacht ingediend wegens -en hou u vast aan de takken van de bomen- racisme! :lol:

Tja... geen verdere commentaar, zeker?

Heeeeeeeyyyy welkom terug! :wink:

Eerst deelt de N-VA autootjes uit met de boodschap dat elke Vlaming om de twee jaar een gratis auto krijgt als VL onafhankelijk is, maar nu gaan ze pas berekenen hoeveel er jaarlijks naar Wallonië vloeit.
Ze erkennen dus het feit dat ze logen over de transfers, aangezien ze campagne voerden zonder te weten hoeveel die transfers juist bedragen.

De maskers vallen af....... :evil: :evil:

Knuppel
10 april 2003, 11:42
Wie zegt dat elke Vlaming een auto krijgt als Vlaanderen onafhankelijk is?

Jullie!

NU wordt er om de zoveel tijd MINSTENS de waarde van een gezinsauto overgeheveld van het ene landsdeel naar het andere met NIETS anders als dank dan de eeuwige tegenwerking van de Waalse politici! Of is het WEER niet de PS die dwarsligt in verband met de invoering van referenda en dit met in het achterhoofd nieuwe chantage betreffende de splitsing van de sociale zekerheid? Zeer DEMOCRATISCH dat Waals gechanteer altijd! Maar dat is typisch belgisch en daar hoor je je de BUB dus nooit over klagen. Ze voelen trouwens evenmin iets voor het referendum. :P

De transfers zijn allicht nog veel groter dan de wijze waarop de N-VA ze voorstelt en worden NU, onder druk van NIET ALLEEN de N-VA toegegeven EN onderzocht. Er waren al de cijfers van de KB maar wat in jullie kraam niet te pas komt wordt al te gewillig door de BUBbers 'vergeten'.

En nu nog maar eens doorzwammen over het racisme van de N-VA.
Wie zei nog maar pas dat jullie niet ALLE Vlaams-nationalisten over dezelfde kam scheren?
Huichelaars!

Calle
10 april 2003, 12:07
Mijn auto heeft trouwens een grote VL op zijn kont gekregen in plaats van de oude B.

Ik ben het ook beu.

vlaanderen72
10 april 2003, 12:22
Mijn auto heeft trouwens een grote VL op zijn kont gekregen in plaats van de oude B.

Ik ben het ook beu.

Ja die b heeft er zelfs nooit opgestaan bij mij,zelfs in het buitenland rijd ik lustig rond met mijn vl met leeuw op. :wink:
En alhoewel dat strafbaar is naar't schijnt ik veeg er mijn voeten aan ik zal de boete met plezier betalen. :D

Patriot!
10 april 2003, 12:45
Mijn auto heeft trouwens een grote VL op zijn kont gekregen in plaats van de oude B.

Ik ben het ook beu.

Ja die b heeft er zelfs nooit opgestaan bij mij,zelfs in het buitenland rijd ik lustig rond met mijn vl met leeuw op. :wink:
En alhoewel dat strafbaar is naar't schijnt ik veeg er mijn voeten aan ik zal de boete met plezier betalen. :D

Aan uw o zo geliefde Belgische Staat :twisted:

zorroaster
10 april 2003, 20:00
Eerst deelt de N-VA autootjes uit met de boodschap dat elke Vlaming om de twee jaar een gratis auto krijgt als VL onafhankelijk is, maar nu gaan ze pas berekenen hoeveel er jaarlijks naar Wallonië vloeit.
Ze erkennen dus het feit dat ze logen over de transfers, aangezien ze campagne voerden zonder te weten hoeveel die transfers juist bedragen.

De maskers vallen af....... :evil: :evil:

Zeg, lulletje rozenwater, heb je dan toch WERKELIJK last van selectieve amnesie? Hoeveel keer moeten we de KBC-studie nog eens hier zetten, die de transfers al voor een aanzienlijk deel accuraat uittelde?
Hoeveel keer moet het rekensommetje van professor Robert Senelle hier nog eens herhaald worden? Of dat van de VEV?
Zeggen dat we niet wisten hoeveel die transfers bedroegen, is te kolderesk voor woorden, aangezien je zelf die hier al een paar keer hebt zien staan. De BUB'ers gaven dan toe dat die wel zouden kloppen, MAAR...blablabla... :roll:

Waar het om gaat, is dat de Belgische staat ZELF nooit cijfers vrijgeeft over die transfers, het materiaal dat we hebben komt van gerespecteerde, edoch niet gouvermentele instellingen.
De N-VA vraagt dan ook dat de Belgische staat openheid van boekhouding geeft. Is dat racistisch? Zijn volgend jaar de misdaadcijfers dan ook racisme, als blijkt dat die hoger zijn in allochtonenwijken?
De waarheid willen verbergen kan NOOIT een rechtvaardige aanpak zijn.

Tantist
12 april 2003, 04:50
Jezus lief, kan de BUB nu niet 1 enkel (eentje maar) onderwerp posten waaruit blijkt dat er nog iets anders in zit dan te schijten op alles wat zich Vlaams voelt, gaande van CD&V tot Vlaams Blok?

Ik bedoel, de N-VA, toch een communautaire partij, maar levert intussen toch schitterend werk tussendoor met het PASSZ, de wet op de koppelverkoop in de bouw, de dode hoekspiegel,...

Dat is niet alleen mijn bevooroordeelde mening, maar ook die van Hugo De Ridder, een befaamd wetstraatjournalist: "De N-VA is een van de weinige partijen in het politieke landschap waar politiek nog als iets serieus wordt bedreven. Die partij levert nog voorstellen af en bezit politici die het goede uit de oude politieke cultuur hebben overgenomen"

Neen, de BUB is dan wel het tegendeel. Men is het maar over 1 ding eens: neen aan het separatisme. Van de Vlamingen natuurlijk, niet dat van 1830, want zo selectief is men wel. Economisch programma? Daar wordt over gedebateerd meneer, voorlopig pakken we dat over van Vivant, maar niets staat vast, dat kan nog veranderen. Veiligheidsbeleid? Meer geld geven aan de flikken is geen beleid dat van creativiteit blijkt. Al de rest is toch maar een Vlaams Blok fabel. Gezinsbeleid? Onderwijspolitiek? Sociaal programma? Ah, geld geven aan de Walen als goede Belzen. Mobiliteit? Europees beleid? Verdere uitbouw, ja maar hoe?

Afin, als je de moddergooipolitiek ziet die de BUB hier voert, de navelstaarderij waaraan ze zich schuldig maken en het compleet blind blijven voor alle mogelijk evoluties in binnen- en buitenland, hun argumentatie gebaseerd of sofismen of zelfs complete onwaarheden, dan kan je niet anders dan begrijpen hoe ze keer op keer weer afkomen met stompzinnige topics als deze.

Excuseer, maar het werd effe te veel voor Corneel...

Bruno*
12 april 2003, 11:43
Neen, de BUB is dan wel het tegendeel. Men is het maar over 1 ding eens: neen aan het separatisme. Van de Vlamingen natuurlijk, niet dat van 1830, want zo selectief is men wel. Economisch programma? Daar wordt over gedebateerd meneer, voorlopig pakken we dat over van Vivant, maar niets staat vast, dat kan nog veranderen. Veiligheidsbeleid? Meer geld geven aan de flikken is geen beleid dat van creativiteit blijkt. Al de rest is toch maar een Vlaams Blok fabel. Gezinsbeleid? Onderwijspolitiek? Sociaal programma? Ah, geld geven aan de Walen als goede Belzen. Mobiliteit? Europees beleid? Verdere uitbouw, ja maar hoe?


Neen aan het separatisme: zeer goed uitgebouwd, zeker even goed als het "Vlaanderen onafhankelijk" van het VB. Sociaal-economisch: We hebben het liever over startinkomen wat een meer realistische versie is van het basisinkomen. Veiligheid staat erin (wat geeft pakweg VLD meer?). Onderwijs staat er expliciet in. Sociaal programma eveneens. Europa: cf. teksten. Ik zal u dat laatsten nu al zeggen: Wij wensen een unitair Belgie in een federaal of zelfs unitair Europa.

Jan van den Berghe
13 april 2003, 09:40
Wij wensen een unitair Belgie in een federaal of zelfs unitair Europa.

Wie volgt nog? Een unitair België in een unitair Europa??? In een unitair Europa zijn er geen staten meer, dus ook geen België.

Patriot!
17 augustus 2003, 00:55
Dit even bovenaan zetten want de flaminganten beginnen weer te dromen... ik zal ze even een handje toesteken :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Yann
17 augustus 2003, 10:59
Mijn auto heeft trouwens een grote VL op zijn kont gekregen in plaats van de oude B.

Ik ben het ook beu.

Ja die b heeft er zelfs nooit opgestaan bij mij,zelfs in het buitenland rijd ik lustig rond met mijn vl met leeuw op. :wink:
En alhoewel dat strafbaar is naar't schijnt ik veeg er mijn voeten aan ik zal de boete met plezier betalen. :D

Dit is verkeersagressie uitlokken. :lol:

A
17 augustus 2003, 18:40
Mijn auto heeft trouwens een grote VL op zijn kont gekregen in plaats van de oude B.

Ik ben het ook beu.

Ja die b heeft er zelfs nooit opgestaan bij mij,zelfs in het buitenland rijd ik lustig rond met mijn vl met leeuw op. :wink:
En alhoewel dat strafbaar is naar't schijnt ik veeg er mijn voeten aan ik zal de boete met plezier betalen. :D

Geld teveel ? :roll: :roll:

Die rijke Vlamingen toch hé

A
17 augustus 2003, 18:41
Mijn auto heeft trouwens een grote VL op zijn kont gekregen in plaats van de oude B.

Ik ben het ook beu.

Ja die b heeft er zelfs nooit opgestaan bij mij,zelfs in het buitenland rijd ik lustig rond met mijn vl met leeuw op. :wink:
En alhoewel dat strafbaar is naar't schijnt ik veeg er mijn voeten aan ik zal de boete met plezier betalen. :D

Dit is verkeersagressie uitlokken. :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Albert
19 augustus 2003, 11:52
Mijn auto heeft trouwens een grote VL op zijn kont gekregen in plaats van de oude B.

Ik ben het ook beu.

Ja die b heeft er zelfs nooit opgestaan bij mij,zelfs in het buitenland rijd ik lustig rond met mijn vl met leeuw op. :wink:
En alhoewel dat strafbaar is naar't schijnt ik veeg er mijn voeten aan ik zal de boete met plezier betalen. :D

Jammer dat we geen VL kunnen kleven op de auto dat elk Vlaams gezin om de drie jaar moet betalen voor de Walen.

Patriot!
19 augustus 2003, 12:04
Mijn auto heeft trouwens een grote VL op zijn kont gekregen in plaats van de oude B.

Ik ben het ook beu.

Ja die b heeft er zelfs nooit opgestaan bij mij,zelfs in het buitenland rijd ik lustig rond met mijn vl met leeuw op. :wink:
En alhoewel dat strafbaar is naar't schijnt ik veeg er mijn voeten aan ik zal de boete met plezier betalen. :D

Jammer dat we geen VL kunnen kleven op de auto dat elk Vlaams gezin om de drie jaar moet betalen voor de Walen.

HAHAHA :roll:

Albert
19 augustus 2003, 12:20
Mijn auto heeft trouwens een grote VL op zijn kont gekregen in plaats van de oude B.

Ik ben het ook beu.

Ja die b heeft er zelfs nooit opgestaan bij mij,zelfs in het buitenland rijd ik lustig rond met mijn vl met leeuw op. :wink:
En alhoewel dat strafbaar is naar't schijnt ik veeg er mijn voeten aan ik zal de boete met plezier betalen. :D

Jammer dat we geen VL kunnen kleven op de auto dat elk Vlaams gezin om de drie jaar moet betalen voor de Walen.

HAHAHA :roll:

reikt uw bekwaamheid echt niet verder dan hahaha?

Patriot!
19 augustus 2003, 12:30
Mijn auto heeft trouwens een grote VL op zijn kont gekregen in plaats van de oude B.

Ik ben het ook beu.

Ja die b heeft er zelfs nooit opgestaan bij mij,zelfs in het buitenland rijd ik lustig rond met mijn vl met leeuw op. :wink:
En alhoewel dat strafbaar is naar't schijnt ik veeg er mijn voeten aan ik zal de boete met plezier betalen. :D

Jammer dat we geen VL kunnen kleven op de auto dat elk Vlaams gezin om de drie jaar moet betalen voor de Walen.

HAHAHA :roll:

reikt uw bekwaamheid echt niet verder dan hahaha?

Ge hebt gelijk. Eigenlijk mag ik daar niet mee lachen. Het is intriest dat sommige mensen die onnozele praatjes nog geloven. :cry: zo beter?

Albert
19 augustus 2003, 12:40
Ge hebt gelijk. Eigenlijk mag ik daar niet mee lachen. Het is intriest dat sommige mensen die onnozele praatjes nog geloven. :cry: zo beter?

Je bedoelt dat er domme Vlaminghaters zijn die zo onnozel zijn om de mensen wijs te maken dat er geen transfers zijn?

Het is niet omdat de BUBerkens dom zijn dat de anderen ook dom zijn.