PDA

View Full Version : Hopelijk onthoofden ze hem ook


TypO
4 januari 2005, 18:55
http://www.kurdmedia.com/news.asp?id=6025

Ze zouden het varken, Al Zarqawi, die de verantwoordelijkheid voor verscheidene onthoofdingen van weerloze burgers opeist, te pakken hebben.

Hopelijk berechten ze hem publiekelijk.

Wreker
4 januari 2005, 20:36
http://www.kurdmedia.com/news.asp?id=6025

Ze zouden het varken, Al Zarqawi, die de verantwoordelijkheid voor verscheidene onthoofdingen van weerloze burgers opeist, te pakken hebben.

Hopelijk berechten ze hem publiekelijk.
Welcome back TypO en beste wensen.

TypO
4 januari 2005, 20:39
Hehe! thanks! Eveneens de beste wensen voor 2005!

illwill
5 januari 2005, 06:39
http://www.kurdmedia.com/news.asp?id=6025

Ze zouden het varken, Al Zarqawi, die de verantwoordelijkheid voor verscheidene onthoofdingen van weerloze burgers opeist, te pakken hebben.

Hopelijk berechten ze hem publiekelijk.
Nee, ze moeten hem wat naakt laten rondlopen, dat vinden sommigen hier nog erger dan onthoofden.

VlaamseBelg
5 januari 2005, 11:37
Nee, ze moeten hem wat naakt laten rondlopen, dat vinden sommigen hier nog erger dan onthoofden.
En de rest van de wereld meefolteren? Nee dank je, kleren aan houden is de boodschap.

Vanuit menselijk oogpunt wil ik hem zo hard mogelijk zien pijn lijden, maar hij kan beter ergens wegrotten in een gevangenis tussen de cipiers en agenten die hij nu als doelwit gebruikt, als voorbeeld voor andere zotten van zijn kaliber.

illwill
5 januari 2005, 12:24
En de rest van de wereld meefolteren? Nee dank je, kleren aan houden is de boodschap.

Vanuit menselijk oogpunt wil ik hem zo hard mogelijk zien pijn lijden, maar hij kan beter ergens wegrotten in een gevangenis tussen de cipiers en agenten die hij nu als doelwit gebruikt, als voorbeeld voor andere zotten van zijn kaliber.
LOL!

Eerst uithoren wat men te weten moet komen, daarna gewoon in de grond stoppen en nooit nog 1 woord over zeggen. Vergeetpot alsof hij nooit bestaan heeft.

garfield
5 januari 2005, 13:00
http://www.kurdmedia.com/news.asp?id=6025

Ze zouden het varken, Al Zarqawi, die de verantwoordelijkheid voor verscheidene onthoofdingen van weerloze burgers opeist, te pakken hebben.

Hopelijk berechten ze hem publiekelijk.
Dat is al het 2de forum waarop ik dat lees .
Onthoofden en in varkensvel begraven .

Jan van den Berghe
5 januari 2005, 13:12
Dat is al het 2de forum waarop ik dat lees .
Onthoofden en in varkensvel begraven .

Persoonlijk denk ik dat er niet veel van aan is, daar het nog steeds niet door de grote media is overgenomen. Vooral in de VS zouden er al lang beelden van getoond zijn.

VlaamseBelg
5 januari 2005, 13:31
Het zou een goede zaak zijn als ze hem te pakken hebben, maar ik vrees ook dat de andere nieuwszenders er al zouden opgesprongen zijn. Wellicht hebben ze het ook gehoord maar kunnen ze het nog niet bevestigd krijgen, die gasten hebben hun mannetjes bij het leger en de overheden he.

garfield
5 januari 2005, 14:14
Persoonlijk denk ik dat er niet veel van aan is, daar het nog steeds niet door de grote media is overgenomen. Vooral in de VS zouden er al lang beelden van getoond zijn.
Dat denk ik er ook van , op cnn en Foxnews heb ik er niets over gelezen. Indien het zo was was er al lang breaking news

fietje
5 januari 2005, 16:15
Als het al zo zou zijn dat ze hem vasthebben, vind ik niet dat ze moeten overgaan tot beestachtige methodes om hem te straffen.
Anders verlaagt ge u tot zijn niveau...

garfield
5 januari 2005, 16:22
Als het al zo zou zijn dat ze hem vasthebben, vind ik niet dat ze moeten overgaan tot beestachtige methodes om hem te straffen.
Anders verlaagt ge u tot zijn niveau...
Heb je natuurlijk een punt , maar per ongeluk een theepot over hem laten vallen kan gebeuren hé ;-)

illwill
5 januari 2005, 18:02
Waar zijn trouwens de allesweters die beweerden met hun grote mond dat Bin LAden al lang in de cel zat en dat Bush het net voor de verkiezingen ging bekend maken om zo stemmen te ronselen? Kom nu ook eens zeggen dat je hiervoor geen enkele aanwijzing had en dat het dus gewoonweg anti-Bush propaganda was EN dat je er dus compleet langs zat!!!

TomB
5 januari 2005, 18:22
Schminken, een pruik opzetten en een minirokske aandoen en dan loslaten in de sex offenders rij van een amerikaanse gevangenis?

Enfin, ge kunt zo veel van die grappige straffen bedenken, uiteindelijk gaat het hier om een seriemoordenaar, die alsdusdanig zou moeten berecht worden.

Antoon
5 januari 2005, 18:26
Waar zijn trouwens de allesweters die beweerden met hun grote mond dat Bin LAden al lang in de cel zat en dat Bush het net voor de verkiezingen ging bekend maken om zo stemmen te ronselen? Kom nu ook eens zeggen dat je hiervoor geen enkele aanwijzing had en dat het dus gewoonweg anti-Bush propaganda was EN dat je er dus compleet langs zat!!!
hear, hear!

VlaamseBelg
5 januari 2005, 18:31
Waar zijn trouwens de allesweters die beweerden met hun grote mond dat Bin LAden al lang in de cel zat en dat Bush het net voor de verkiezingen ging bekend maken om zo stemmen te ronselen? Kom nu ook eens zeggen dat je hiervoor geen enkele aanwijzing had en dat het dus gewoonweg anti-Bush propaganda was EN dat je er dus compleet langs zat!!!
Wel, zodra Bush wist dat wij wisten dat hij wist waar Bin Laden verstopt zat, heeft hij het maar zo gelaten. Of wist je dat nog niet? ;-)

Shizie
5 januari 2005, 19:06
Heel langzaam en pijnlijk onthoofden en dan met een dode varken begraven 8O

Ana
5 januari 2005, 19:11
Persoonlijk denk ik dat er niet veel van aan is, daar het nog steeds niet door de grote media is overgenomen. Vooral in de VS zouden er al lang beelden van getoond zijn.
Denk ik ook.

Trouwens: Iraq militants claim al-Zarqawi is dead (http://www.msnbc.msn.com/id/4446084/)

illwill
6 januari 2005, 07:46
Wel, zodra Bush wist dat wij wisten dat hij wist waar Bin Laden verstopt zat, heeft hij het maar zo gelaten. Of wist je dat nog niet? ;-)
:-) :-)

Dixie
6 januari 2005, 13:58
ze hebben het hier atijd over het grote aantal doden dat amerika op zijn geweten heeft in irak maar hoeveel zijn er ondertussen al omgebracht door bomaanslagen door het 'eigen volk' of erger nog buitenlandse islamstrijders (zoals die al zarqawi)

garfield
6 januari 2005, 14:02
ze hebben het hier atijd over het grote aantal doden dat amerika op zijn geweten heeft in irak maar hoeveel zijn er ondertussen al omgebracht door bomaanslagen door het 'eigen volk' of erger nog buitenlandse islamstrijders (zoals die al zarqawi)
klopt die zogenaamde verzetsstrijders doden dag in dag uit Irakezen . en toch raar maar waar is er geen reactie van het gewone volk?

Vlaanderen Boven
6 januari 2005, 14:06
ze hebben het hier atijd over het grote aantal doden dat amerika op zijn geweten heeft in irak maar hoeveel zijn er ondertussen al omgebracht door bomaanslagen door het 'eigen volk' of erger nog buitenlandse islamstrijders (zoals die al zarqawi)
Dat vind ik wel raar van mensen als Mustapha die het verzet bejubelen, die zoveel meer Irakezen (en dus moslims) doden dan Amerikanen.

Mustapha
6 januari 2005, 14:20
Irakese soldaat of Irakese politie of Irakese ambtenaren of Irakese die werken voor de bezetters zijn potentiele doelwitten.

De Irakese marktkramer is colleteral dammage, dus een spijtige zaak.

Naar mijn inziens is er nog geen enkele aanslag rechtstreeks op een burgerdoelwit gericht geweest.

Bovendien, vinden de Irakesen het niet erg dat er Irakesen sterven. Zij sterven zo is zo als martelaar.
Diegene die sterft onder het puin is eveneens een martelaar.

Waarom is er na een aanslag (ook al sterven er Irakesen) zoveel haat tegenover de bezetter en niet tegen bvb "zarqawi"?
Hier al over nagedacht?
Probeer u in te leven in de Irakees...

garfield
6 januari 2005, 14:24
Irakese soldaat of Irakese politie of Irakese ambtenaren of Irakese die werken voor de bezetters zijn potentiele doelwitten.

De Irakese marktkramer is colleteral dammage, dus een spijtige zaak.

Naar mijn inziens is er nog geen enkele aanslag rechtstreeks op een burgerdoelwit gericht geweest.

Bovendien, vinden de Irakesen het niet erg dat er Irakesen sterven. Zij sterven zo is zo als martelaar.
Diegene die sterft onder het puin is eveneens een martelaar.

Waarom is er na een aanslag (ook al sterven er Irakesen) zoveel haat tegenover de bezetter en niet tegen bvb "zarqawi"?
Hier al over nagedacht?
Probeer u in te leven in de Irakees...
Luister indien een vlaming iemand van mijn familie van kant maakt als colleteral damage of direct omdat hij voor de staat werkt zal ik persoonlijke zijn benen uitvijzen wees daar maar zeker van .

Mustapha
6 januari 2005, 14:32
Merci voor die nutteloze informatie...

garfield
6 januari 2005, 14:34
Merci voor die nutteloze informatie...
:?

Chipie
6 januari 2005, 15:30
Irakese soldaat of Irakese politie of Irakese ambtenaren of Irakese die werken voor de bezetters zijn potentiele doelwitten.

De Irakese marktkramer is colleteral dammage, dus een spijtige zaak.

Naar mijn inziens is er nog geen enkele aanslag rechtstreeks op een burgerdoelwit gericht geweest.

Bovendien, vinden de Irakesen het niet erg dat er Irakesen sterven. Zij sterven zo is zo als martelaar.
Diegene die sterft onder het puin is eveneens een martelaar.

Waarom is er na een aanslag (ook al sterven er Irakesen) zoveel haat tegenover de bezetter en niet tegen bvb "zarqawi"?
Hier al over nagedacht?
Probeer u in te leven in de Irakees...
Schijnbaar wel een raar volkske...
En nog nooit een aanslag rechtstreeks op een burgerdoelwit gericht? U bent selectief blind, me dunkt...
Zelfs onder Saddam werden er een pak mensen 'van straat' geholpen... Maar inderdaad dit werd niet door Irakezen gedaan, maat 'door chemische wapens'...

En die maagden, waarop elke martelaar recht op heeft, geraken die niet uitgeput?...:-)

Antoon
6 januari 2005, 17:14
Irakese soldaat of Irakese politie of Irakese ambtenaren of Irakese die werken voor de bezetters zijn potentiele doelwitten.

De Irakese marktkramer is colleteral dammage, dus een spijtige zaak.

Naar mijn inziens is er nog geen enkele aanslag rechtstreeks op een burgerdoelwit gericht geweest.

Bovendien, vinden de Irakesen het niet erg dat er Irakesen sterven. Zij sterven zo is zo als martelaar.
Diegene die sterft onder het puin is eveneens een martelaar.

Waarom is er na een aanslag (ook al sterven er Irakesen) zoveel haat tegenover de bezetter en niet tegen bvb "zarqawi"?
Hier al over nagedacht?
Probeer u in te leven in de Irakees...
Die arabieren zijn echt zot. Sorry hoor, maar als ze echt denken als wat jij hier vertelt, dan zijn die gewoon zot.

Antoon
6 januari 2005, 17:53
Oh ja, en nog een voorbeeld om Mustafa's stelling te "bewijzen". Je weet wel, die terroristen moorden volgens mustafa enkel politie en mitlitairen, hé? Geen burgers , of toch niet bewust.

Hier dan een van de dagelijkse verhalen (toevallig vandaag gebeurd):

In de stad Mosoel, in het noorden van Irak, zijn achttien arbeiders uit een sjiitische wijk in Bagdad in een hinderlaag gelokt en gedood. De slachtoffers waren door een fictieve werkgever meegelokt met de list dat ze werk zouden krijgen op een Amerikaanse basis.

De lichamen van de arbeiders werden woensdag gevonden in Mosoel, zegt een bron van het Iraakse ministerie van Binnenlandse Zaken donderdag.

De arbeiders waren op 8 december meegelokt door een man die hen werk voorschotelde op een Amerikaanse basis in de provincie Ninive. In Mosoel, de belangrijkste plaats in Ninive, werden ze in nog onduidelijke omstandigheden om het leven gebracht. (belga - 6 januari 2004)

't Zijn gewoon platte terroristen, laffe massamoordenaars, en smerige bastaarden.
Wat den mustafa ook moge beweren en trachten wijs te maken.


.

illwill
6 januari 2005, 18:40
Naar mijn inziens is er nog geen enkele aanslag rechtstreeks op een burgerdoelwit gericht geweest.

Och ja want in een winkelcentrum en op een busstation lopen enkel amerikaanse soldaten :roll:

illwill
6 januari 2005, 18:41
Bovendien, vinden de Irakesen het niet erg dat er Irakesen sterven. Zij sterven zo is zo als martelaar.
Diegene die sterft onder het puin is eveneens een martelaar.

Dus ze zijn toch niet kwaad op de amerikanen?

Mustapha
6 januari 2005, 23:50
Basisregel -> Amerika moet weg.

Inderdaad Antoon, die arbeiders zijn gewoon preventief aangepakt. Schijnbaar waren ze van plan te werken voor de bezetter en dan nog op een basis.

Illwill je weet nog niet eens waarover we het hebben. Ik denk dat je het verwart met Israel.
Winkelcentrum en bushaltes in Irak? hahahahaha
Dedju zeg, daarmee moet je dan in discussie treden....

garfield
6 januari 2005, 23:53
Basisregel -> Amerika moet weg.

Inderdaad Antoon, die arbeiders zijn gewoon preventief aangepakt. Schijnbaar waren ze van plan te werken voor de bezetter en dan nog op een basis.

Illwill je weet nog niet eens waarover we het hebben. Ik denk dat je het verwart met Israel.
Winkelcentrum en bushaltes in Irak? hahahahaha
Dedju zeg, daarmee moet je dan in discussie treden....
Dus mensen van uw eigne volk preventief van kant maken omdat ze een beter leven zochten enkel om de amerikanen eruit te jagen ? Goe zot zene

Mustapha
6 januari 2005, 23:58
Zo'n soort gevallekes noem je "collaborateurs".
Term waar jij meer moet over weten dan mij trouwens. ;-)

garfield
7 januari 2005, 00:01
Zo'n soort gevallekes noem je "collaborateurs".
Term waar jij meer moet over weten dan mij trouwens. ;-)
hoe raad je het ? maar dit is offtopic. kijk zelf de belgische repressie was er totaal over en ik pleit daar dan voor totale amnestie .

Maar waarom willen die terroristen nu niet dat Irak zijn eerste democratisch bestuur kiest ?

Antoon
9 januari 2005, 01:10
Inderdaad Antoon, die arbeiders zijn gewoon preventief aangepakt. Schijnbaar waren ze van plan te werken voor de bezetter en dan nog op een basis.

Nee hoor, niks preventief aangepakt. De moordenaars hebben hen gelokt door te vertellen dat er werk was.

Het is gewoon wat ik eerder schreef : geen verzet met collateral damage , gewoon platte en vulgaire massamoordenaars. Criminelen die zonder geldige redenen gewoon onschuldige burgers aanvallen en vermoorden.

En er zijn Mustafa's die hoera roepen. Leve de islam.

BigF
9 januari 2005, 01:50
Als het al zo zou zijn dat ze hem vasthebben, vind ik niet dat ze moeten overgaan tot beestachtige methodes om hem te straffen.
Anders verlaagt ge u tot zijn niveau...Verstandige praat!!! Eindelijk.
Dus, gewoon voor de rechtbank brengen en daar berechten.
Zo doen wij dat hier in't Westen. Like it or not.
't Is dat wij niet anders weten, maar bedenk effe dat de Fransen er een bloederige revolutie voor nodig hadden om een rechtvaardige justitie te bekomen. Dat deden ze niet zomaar. Velen schijnen dat vergeten te zijn (of hebben het nooit geweten, tot nu dan...)

illwill
9 januari 2005, 13:48
Basisregel -> Amerika moet weg.

Inderdaad Antoon, die arbeiders zijn gewoon preventief aangepakt. Schijnbaar waren ze van plan te werken voor de bezetter en dan nog op een basis.

Illwill je weet nog niet eens waarover we het hebben. Ik denk dat je het verwart met Israel.
Winkelcentrum en bushaltes in Irak? hahahahaha
Dedju zeg, daarmee moet je dan in discussie treden....
Wie heeft dit gezegt?

Bovendien, vinden de Irakesen het niet erg dat er Irakesen sterven. Zij sterven zo is zo als martelaar.
Diegene die sterft onder het puin is eveneens een martelaar.

illwill
9 januari 2005, 13:50
Basisregel -> Amerika moet weg.

Inderdaad Antoon, die arbeiders zijn gewoon preventief aangepakt. Schijnbaar waren ze van plan te werken voor de bezetter en dan nog op een basis.

Illwill je weet nog niet eens waarover we het hebben. Ik denk dat je het verwart met Israel.
Winkelcentrum en bushaltes in Irak? hahahahaha
Dedju zeg, daarmee moet je dan in discussie treden....
Helemaal niet kerel. Ga je nu beweren dat ze geen bushaltes of winkelcentrums hebben in Irak of wat?

illwill
9 januari 2005, 14:07
Illwill je weet nog niet eens waarover we het hebben. Ik denk dat je het verwart met Israel.
Winkelcentrum en bushaltes in Irak? hahahahaha
Dedju zeg, daarmee moet je dan in discussie treden...

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2004/12_december/19/buitenland/1219_Bomaanslagen_Irak_1500.xml

Antoon
9 januari 2005, 17:43
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2004/12_december/19/buitenland/1219_Bomaanslagen_Irak_1500.xml
hahaha mustafa