PDA

View Full Version : Scriptie Over Oekraine


peet
6 januari 2005, 15:24
beste forumleden, ik maak een scriptie over oekraine en zoek daar naar de invloed die poetin heeft op het huidige oekraine. Ook ben ik op zoek naar de oorsprong van de tweedeling van het land en waarom deze tweedeling stand houd. als er mensen zijn die me kunnen helpen zou ik dat zeer kunnen waarderen als ze dit willen doen!!!

GC
6 januari 2005, 23:35
beste forumleden, ik maak een scriptie over oekraine en zoek daar naar de invloed die poetin heeft op het huidige oekraine. Ook ben ik op zoek naar de oorsprong van de tweedeling van het land en waarom deze tweedeling stand houd. als er mensen zijn die me kunnen helpen zou ik dat zeer kunnen waarderen als ze dit willen doen!!!
Is de man op de foto in je signature geen Oekraïner? (voor diegenen die het niet doorhadden: het is een afbeelding van Stahanov, een naar verluidt niet bepaald werklustig figuur die tegen zijn wil in plots hét symbool van noeste arbeid onder het stalinisme werd).

Soit, de geschiedenis van Oekraïne is mij alleszins niet goed bekend. plaats hier zeker een link naar je scriptie ;-)

Proletariër
21 augustus 2006, 14:40
die scriptie blijf wel lang uit he

pinbag
23 augustus 2006, 21:16
Mischien is hem verhuist naar oekraine.