PDA

View Full Version : Chemisch wapen dat homosexueel gedrag oproept


Peace
18 januari 2005, 08:27
VS-onderzoek naar chemisch wapen dat homoseksueel gedrag oproeptWASHINGTON 18/01 (BELGA/AG) = Een laboratorium van de Amerikaanse luchtmacht heeft midden jaren '90 een voorstel gedaan tot de ontwikkeling van een chemische stof die de vijandelijke troepen tot homoseksueel gedrag zou kunnen bewegen en hen daarmee zou kunnen verzwakken. Dit idee is echter al snel door het Pentagon verworpen, zo meldt een woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Defensie maandag vanuit Washington. Volgens een NGO die het rapport van het betreffende laboratorium openbaar maakte, is het rapport niet afgedankt, zoals het Pentagon beweert, maar was het in 2000 en 2001 nog onderwerp van onderzoek. "Die verklaringen (van het Pentagon) zijn vals," verklaart de NGO. "Het voorstel van het laboratorium is niet verworpen. Het is onderwerp geweest van aanvullend onderzoek," aldus de NGO. (BVH) (Belga 05:55)

Toch een beetje gestoord die Amerikanen.

Inplaats dat ze bestormd worden door een regiment goed getrainde tegenstanders met een wapen, worden ze liever bestormd door een horde konteridders met handtasje.

Herr Flick
18 januari 2005, 08:31
Jezus ! en ik dacht dat ik het soms wel eens ver durf zoeken, ...

maddox
18 januari 2005, 08:34
Als ik niet beter zou weten lijkt het wel mijn grootste nachtmerrie.
Gelukkig dat zelfs de VS regering het niet geloofde.
Make love , not war.... LSD gemixt aan XTC.

camaris
18 januari 2005, 10:28
Maar als Irak verdacht wordt van het aanmaken van chemische wapens...

Peace
19 januari 2005, 11:33
Eigenlijk heeft Amerika iets heel belangrijks ontdekt.

Amerika heeft ontdekt dat men zijn tegenstanders niet persé hoeft te doden, maar dat men hun ook via chemische stoffen hun wil kan opleggen.

Stel je voor dat je een dergelijke stof in een heel land kunt verspreiden en dat deze stof vele jaren werkzaam blijft. Dat land wordt dan op enkele dagen tijd totaal psychisch en daardoor sociaal ontreddert. Zo worden misschien toekomstige oorlogen uitgevochten.

Na de ABC-wapens komen de psychochemische wapens.

camaris
19 januari 2005, 12:21
Ik denk dat de kloof met "de wil opleggen" toch nog vrij groot is hoor.
Denkt u niet dat er kritiek zou komen moesten de Amerikanen chemische wapens voor gelijk welk doeleinde gebruiken?

Musketo
19 januari 2005, 14:32
Peace heeft het helemaal door. Dat zie je zo.

Peace
19 januari 2005, 16:08
Ik denk dat de kloof met "de wil opleggen" toch nog vrij groot is hoor.
Denkt u niet dat er kritiek zou komen moesten de Amerikanen chemische wapens voor gelijk welk doeleinde gebruiken?
Zijn de Amerikanen dan gevoelig voor kritiek?

Althans ik heb de indruk dat ze zich hoe langer hoe minder van kritiek aantrekken en dat maakt hun des te machtiger.

Antoon
20 januari 2005, 09:27
Peace heeft het helemaal door. Dat zie je zo.
:lol:

Bhairav
20 januari 2005, 09:38
Eigenlijk heeft Amerika iets heel belangrijks ontdekt.

Amerika heeft ontdekt dat men zijn tegenstanders niet persé hoeft te doden, maar dat men hun ook via chemische stoffen hun wil kan opleggen.

Stel je voor dat je een dergelijke stof in een heel land kunt verspreiden en dat deze stof vele jaren werkzaam blijft. Dat land wordt dan op enkele dagen tijd totaal psychisch en daardoor sociaal ontreddert. Zo worden misschien toekomstige oorlogen uitgevochten.

Na de ABC-wapens komen de psychochemische wapens.
Een beetje zoals rilatine en aanverwanten: om mensen die niet in het economisch en sociaal verantwoorde denkwereldje passen te integreren.

malinois
20 januari 2005, 16:45
Eigenlijk heeft Amerika iets heel belangrijks ontdekt.ik zie 4 mogelijke reacties:
- als de volledige vijandige bevolking door een chemische bom homofiel gemaakt kan worden (definitief dan wel), zou het aantal geboorten bij de vijand sterk worden teruggeschroefd; peace verzekerd (op termijn natuurlijk - eerst moet men door een faze van acute vergrijzing);
- als homofilie door een chemische stof kan worden bevorderd: is homofilie dan ook te "genezen" of uitroeibaar?
- wie zegt dat een homofiel leger minder agressief is? Nog nooit motten gehad van een homofiele madam?
- ik heb een opdringerige homofiele buurman die maar niet begrijpt dat ik op vrouwen "val"; ik hoop vurig dat hij nooit die chemische stof te pakken krijgt, want ik haat mannen, laat staan sex met mannen.

Peace
20 januari 2005, 17:22
ik zie 4 mogelijke reacties:
- als de volledige vijandige bevolking door een chemische bom homofiel gemaakt kan worden (definitief dan wel), zou het aantal geboorten bij de vijand sterk worden teruggeschroefd; peace verzekerd (op termijn natuurlijk - eerst moet men door een faze van acute vergrijzing);
- als homofilie door een chemische stof kan worden bevorderd: is homofilie dan ook te "genezen" of uitroeibaar?
- wie zegt dat een homofiel leger minder agressief is? Nog nooit motten gehad van een homofiele madam?
- ik heb een opdringerige homofiele buurman die maar niet begrijpt dat ik op vrouwen "val"; ik hoop vurig dat hij nooit die chemische stof te pakken krijgt, want ik haat mannen, laat staan sex met mannen.
Aaaaaaaaaaaak, jij bent de buurman van Rafke!!!

Jonge, Jonge. Inderdaad, hoop maar niet dat die deze stof in handen krijgt. :-D

camaris
21 januari 2005, 13:53
Zijn de Amerikanen dan gevoelig voor kritiek?

Althans ik heb de indruk dat ze zich hoe langer hoe minder van kritiek aantrekken en dat maakt hun des te machtiger.Kritiek door prutslandjes zoals België alleen niet nee, maar stel dat ze chemische wapens (met gelijk welk effect) zouden gebruiken, zouden ze dan niet de ganse verenigde naties tegen hun in het harnas jagen? Ik denk dat ze dan toch iets gevoeliger zullen zijn...

big bad wolf
21 januari 2005, 16:07
Aaaaaaaaaaaak, jij bent de buurman van Rafke!!!

Jonge, Jonge. Inderdaad, hoop maar niet dat die deze stof in handen krijgt. :-D:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Raf
21 januari 2005, 16:29
Aaaaaaaaaaaak, jij bent de buurman van Rafke!!!

Jonge, Jonge. Inderdaad, hoop maar niet dat die deze stof in handen krijgt. :-D
Dan hoeft malinois zich geen zorgen te maken. JIJ daarentegen... :twisted: "Pakken" zal ik je! :twisted:

Peace
21 januari 2005, 18:16
Kritiek door prutslandjes zoals België alleen niet nee, maar stel dat ze chemische wapens (met gelijk welk effect) zouden gebruiken, zouden ze dan niet de ganse verenigde naties tegen hun in het harnas jagen? Ik denk dat ze dan toch iets gevoeliger zullen zijn...
En wat gaan de verenigde Naties doen? Veel meer als met het vingertje wijzen zit er niet in.

En die teveel van zijne tak maakt wordt door de boze tovenaar verandert in een homo.
Ik kan dan maar hopen dat Verhofstadt en Co, in het vervolg ferm hunne mond houden. :-D

Peace
21 januari 2005, 18:18
Dan hoeft malinois zich geen zorgen te maken. JIJ daarentegen... :twisted: "Pakken" zal ik je! :twisted:
Jij blijft uit mijn reet, want anders laat ik een scheet.

Je bent gewaarschuwd. :snipersm:

Raf
21 januari 2005, 18:21
Jij blijft uit mijn reet, want anders laat ik een scheet.

Je bent gewaarschuwd. :snipersm:

Eens ik dat chemisch product zijn werk heb laten doen, zal je me smeken om je te "pakken"! :twisted:

camaris
21 januari 2005, 19:32
En wat gaan de verenigde Naties doen? Veel meer als met het vingertje wijzen zit er niet in.

En die teveel van zijne tak maakt wordt door de boze tovenaar verandert in een homo.
Ik kan dan maar hopen dat Verhofstadt en Co, in het vervolg ferm hunne mond houden. :-DWaarom gebruiken ze dan geen chemische wapens in hun oorlogen in Afghanistan, Irak,... ?

ancapa
22 januari 2005, 23:59
nu gaat er een lichtje branden toen ik dat las in de krant...

ik denk zelfs dat ze van dat gas hebben gebruikt boven Europa ! Als je ziet wat er hier de laatste tijd rond loopt ! Dat is niet vanzelf gekomen hoor !

ancapa
23 januari 2005, 00:00
Waarom gebruiken ze dan geen chemische wapens in hun oorlogen in Afghanistan, Irak,... ?
islamieten en homo's... dat kan niet ! allez, dat mag niet volgens de koran 8O