PDA

View Full Version : Ayaan Hirsi Ali binnenkort weg uit de VVD?


Raven
20 januari 2005, 20:22
http://www.billykogu.demon.nl/main/ayaan.JPG

Iedereen zal haar ondertussen wel kennen (nouja, iedereen, uitgezonderd thePiano natuurlijk :roll: ). De charmante wetenschapper, moslimah & politica uit Somalië, op't nippertje ontsnapt aan een gedwongen huwelijk, verwelkomt bij de Nederlandse PvDa als het voorbeeld van een geïntegreerde, intelligente, vloeiend nederlands sprekend Moslimah.

Tot grote verbazing van menig multiculturele nederlander, doorprikt ze politiek correcte luchtbel en dogma na de andere. Uiteindelijk, na in de rug gestoken te worden door onze (s)linkse arbeidersbeweging vrienden uit Amsterdam, heeft ze politiek onderdak gevonden bij Nederlandse Liberalen.

Hoewel ze is moeten onderduiken na de moord op Theo Van Gogh, heeft deze strijdvaardige dame sinds Dinsdag, 20 januari, opnieuw haar zetel ingenomen.

Het is koffiedik kijken om te weten hoe lang ze nog in die zetel zal mogen blijven zitten, want ook binnen de Liberale partij zijn er kleine politiek correcte DeGuchtjes (maar dan in lijve van Hans Wiegel) die haar liever zien gaan dan komen omwille van haar stevige kritiek op de Islam.

Ondanks dat Ayaan Hirsi Ali(32) zelf een onderwezen Moslimah is, met diepe kennis in Islam, wordt ze, naast de eigen partijkritiek, volop beschimpt en bespuwd door haar ex-partijgenoten uit de PvDa dat ze populistisch zou zijn... (haar racistisch noemen gaat wat moeilijk, vermits haar kritiek net gericht is op de eigen cultuur... maar de autochtone voorvechters van de poltiek correcte kaste zullen de Islam-cultuur wel beter DENKEN te kennen dan Ayaan Hirsi ali zelf waarschijnlijk)

Gaat de VVD nu dezelfde toer op als de arbeidersbeweging PVDA? Deze laatste weigerden immers het multiculturele drama, de mislukte integratie en de benarde positie van allochtone vrouwen onder ogen te zien. Ayaan hirsi ali waarschuwde voor de spanningen tussen moslims en autochtonen die we vandaag opmerken in het tolerante Nederland, tot hoongelach en arrogante afwijzing van de nederlandse politieke kaste... In hun grote ongelijk trouwens, blijkt uit de recente racistische groepsmoord op een autochtone rotterdammer door Marrokaanse jongeren.

Hoe lang zal het nog duren alvorens deze dame een verschoppeling wordt zoals Geert Wilders, eveneens een islamcriticus met flink wat stemmen achter z'n naam.

Ik kijk alvast uit naar een mogelijke samenwerking tussen de 2, een formatie die wellicht heel nederland op z'n kop zou zetten.... Bij de VVD weten ze dit natuurlijk, dus haar "uitwijzing" zal dan wel voor spoedig zijn, maar toch nog niet voor morgen.



Informatieve link:
http://ayaanhirsiali.web-log.nl/

Jelmer
21 januari 2005, 13:25
Ik kijk alvast uit naar een mogelijke samenwerking tussen de 2, een formatie die wellicht heel nederland op z'n kop zou zetten.... Bij de VVD weten ze dit natuurlijk, dus haar "uitwijzing" zal dan wel voor spoedig zijn, maar toch nog niet voor morgen.
Van mij mag Hirsi Ali wel bij de VVD blijven. Ayaan is denk ik iets te gematigd voor Wilders. Wilders wil allochtone jongeren die regelmatig overlast veroorzaken het land uitzetten. Daar zal Hirsi Ali volgens mij nooit aan meewerken gezien eerdere uitspraken. Ook lijken het mij twee mensen die je niet samen aan de top van een partij moet hebben. Ze zijn beide veel te eigenzinnig waardoor het volgens mij om de haverklap ruzie zal opleveren.