PDA

View Full Version : verkeer


illwill
27 januari 2005, 08:00
Is het jullie al opgevallen dat wanneer je in de auto rijd dat alle mensen die trager rijden dan u idioten zijn? En is het jullie al opgevallen dat alle mensen die sneller rijden dan u maniakken zijn?

kweethetwelenkweethetni
27 januari 2005, 08:18
is me al opgevallen ja

Meia noite
27 januari 2005, 08:49
Nope, tzal aan u liggen waarschijnlijk. Een tip, probeer je met jezelf te bemoeien en laat anderen gerust.

12 sec. of numarx
27 januari 2005, 10:19
Ik rij niet in de auto.

Griffin
27 januari 2005, 10:21
Ik rij niet in de auto.
Dat heet "een ongeval".

Mitgard
27 januari 2005, 11:56
Ik rij niet in de auto.
goed zo numarx, ik rij ook meestal met de fietsch, auto's zijn boesjwa.

12 sec. of numarx
27 januari 2005, 11:57
Jij bent een gek, gek mannetje. Maar ik vin je nog steeds lief.

illwill
27 januari 2005, 12:21
Nope, tzal aan u liggen waarschijnlijk. Een tip, probeer je met jezelf te bemoeien en laat anderen gerust.
Hij is nog kwaad zalle voor die andere topic. :-D

Wie val ik eigenlijk lastig dan? Buiten jou, zal het zelf maar zeggen want ik kan al raden wat je volgende antwoord zou geweest zijn.

Ik bedoel dus als ik in mijn auto zit, wie val ik dan lastig volgens jou?

illwill
27 januari 2005, 12:22
goed zo numarx, ik rij ook meestal met de fietsch, auto's zijn boesjwa.
Geen geld om er een te kopen bedoel je dus eigenlijk.

Mosasaurus
28 januari 2005, 12:17
en alle mensen die bij me in de auto zitten zagen dat ik agressief rij

Flipgirl
28 januari 2005, 14:45
Is het jullie al opgevallen dat wanneer je in de auto rijd dat alle mensen die trager rijden dan u idioten zijn? En is het jullie al opgevallen dat alle mensen die sneller rijden dan u maniakken zijn?
Neen, dat is mij nog niet opgevallen ... Namelijk geen rijbewijs (en ook niet zinnens het de eerste jaren te halen) en dus ook geen auto ...

Ik betrouw op de goedheid van andere mensen die mij zo af en toe een lift geven (aan een aanvaardbare snelheid), op trein, bus, fiets en mijn eigen voeten (en ik geraak ook overal waar ik moet zijn).

Griffin
28 januari 2005, 15:05
Flipgirl: Vrolijk Pasen!

Flipgirl
28 januari 2005, 15:07
Thanx Griffin!

mad_drone
28 januari 2005, 15:32
ik heb ongeveer hetzelfde probleem als ik met m'n fiets rondrijd:
alle auto's die sneller rijden zijn gegarandeer zotte maniaken zonder enig geweten.
Daarnaast zijn alle auto's die trager rijden steevast foutparkeerders!

(wat lucht het op om eens te mogen veralgemenen!) ;)

mad_drone
28 januari 2005, 15:33
en alle mensen die bij me in de auto zitten zagen dat ik agressief rij
als de blik die je hebt in de auto je avatar benaderd kan ik dat best begrijpen ;)

thelawschoolkid
29 januari 2005, 19:19
Bwaa, als je gewoon aan de regels houdt is daar niets op aan te merken.
Op de autostrade naar rechts invoegen als je niemand meer voorbij steekt.
Op de baan goed je pinkers gebruiken! En voldoende vertragen als je afslaat, ze moeten maar geduld hebben.

Zelf met de fiets heb ik niets te klagen over de automobilisten, zelfs in het centrum van Antwerpen! Het zijn de voetgangers die mij storen, met steeds door het rood te lopen als de auto's zijn gepasseerd, maar ik er nog wel door moet!

En ook, sinds 1 januari dit jaar moeten bromfietsen verplicht op de baan binnen de bebouwde kom!!!! Als er nog ene automobilist mij bijna van de baan rijdt en dan nog teken doet dat ik op het fietspad moet, die haal ik in en sleur hem/haar eens uit den auto om het duidelijk te maken zenne!
Want ironisch is dat ik ze zonder moeite voor blijf!!!

Meia noite
29 januari 2005, 20:20
Hij is nog kwaad zalle voor die andere topic. :-D

Wie val ik eigenlijk lastig dan? Buiten jou, zal het zelf maar zeggen want ik kan al raden wat je volgende antwoord zou geweest zijn.

Ik bedoel dus als ik in mijn auto zit, wie val ik dan lastig volgens jou?
:? Waarom zou ik kwaad zijn op u?

Nee, ik vind gewoon dat de automobilisten zich niet moeten bezighouden met te denken van 'amai, die gast kan nie rijden met den auto' of 'kijk eens hoe snel die wel rijdt'...zulke dingen.
Dus gewoon, als hij met de auto rijdt, concentreer u op u eigen rijgedrag, das al moeilijk genoeg.