PDA

View Full Version : wat kost de naamsverandering van tv1 naar één


gibbe
29 januari 2005, 17:10
ik zou eens graag willen weten, waarom met na enkele jaren een nationale omroep steeds van naam veranderd, wie betaalt dit, en hoeveel kost het. Ik denk dat het voor de meeste mensen nog steeds den BRT blijft, zoals bijna iedereen nog steeds met BEF rekent

cortelinckx
29 januari 2005, 17:24
Ja, inderdaad. Dat vraag ik mij ook af.

Langs de andere kant: iedereen heeft het nu ook over de VLD en is de PVV allang vergeten.

12 sec. of numarx
29 januari 2005, 17:52
De openbare omroep verandert omdat de maatschappij verandert, en ze dus aan steeds andere behoeften moet voldoen. De crapzender die "één" nu is lijkt in geen enkel opzicht nog op "brt 1" van vroeger, dus is het maar logisch dat herprofileringen met een andere naam gepaard gaan.

Vlaanderen Boven
29 januari 2005, 21:11
Ik denk dat het voor de meeste mensen nog steeds den BRT blijft
Euh...nee.

zoals bijna iedereen nog steeds met BEF rekent
Wederom nee.

Bejaarde misschien?

DidiusTheGreat
29 januari 2005, 23:01
Ik vind de veranderingen eigenlijk niet zo geslaagd.
Ze wilden precies wat de vtm toer op, met die tussenfilmpjes

Vooral die bejaarden die aan het zwemmen zijn, wat heeft dat in godsnaam te maken met één? (ieder zijn één?)

gibbe
29 januari 2005, 23:42
er heeft nog niemand over het prijskaartje gesproken, of zijn die 'onnodige' kosten normaal

Tjolder
30 januari 2005, 20:38
Ik vind de veranderingen eigenlijk niet zo geslaagd.
Ze wilden precies wat de vtm toer op, met die tussenfilmpjes

Vooral die bejaarden die aan het zwemmen zijn, wat heeft dat in godsnaam te maken met één? (ieder zijn één?)
Wat hebben die meiden die onderwater kronkelen in godsnaam te maken met VT4?

Patriot!
30 januari 2005, 22:02
ik zou eens graag willen weten, waarom met na enkele jaren een nationale omroep steeds van naam veranderd, wie betaalt dit, en hoeveel kost het. Ik denk dat het voor de meeste mensen nog steeds den BRT blijft, zoals bijna iedereen nog steeds met BEF rekent

Ik zal altijd BRT blijven zeggen :)

DidiusTheGreat
31 januari 2005, 11:19
Wat hebben die meiden die onderwater kronkelen in godsnaam te maken met VT4?
Ik heb geen VT4,

maar wat hebben meiden die onder water kronkelen te maken met vt4?

Geertje
31 januari 2005, 12:43
Er zullen wel vriendjes goed voor betaald zijn om de 'restyling' te doen. Veel nut zie ik er niet van in vooral omdat het een achteruitgang lijkt. Nadat het nieuws naar kleuterniveau gezet was moet zo te zien nu gans BRT1 verkleuterd worden.

Wat gaat er nog volgen ? Bart Peeters die het nieuws voorleest en komt uitleggen wat een parlement is, of iemand van Spring die komt vertellen met hoeveel voetballers een elftal speelt ?

boer_bavo
31 januari 2005, 13:20
er heeft nog niemand over het prijskaartje gesproken, of zijn die 'onnodige' kosten normaal Die kost is niks vergeleken met de rest van de kost van de openbare omroep.
En ik vind niet dat het een taak van de overheid is om FC de Kampioenen te laten opnemen en uitzenden.

Travis66
19 februari 2005, 03:59
Ik zat in het testpubliek over de naamsverandering. Heb een geheimhoudingscontract moeten tekenen, dat nu met de lancering dus vervallen is. Wees blij dat het nu één heet. De andere keuzes waren ONNO en RODA. Dan is de schade nog beperkt gebleven :)

Public energy
19 februari 2005, 09:45
Ik zat in het testpubliek over de naamsverandering. Heb een geheimhoudingscontract moeten tekenen, dat nu met de lancering dus vervallen is. Wees blij dat het nu één heet. De andere keuzes waren ONNO en RODA. Dan is de schade nog beperkt gebleven :)
Ik had het RODA-journaal anders wel een veel toepasselijkere naam gevonden voor het vrt-nieuws, recht voor de raap, zo weet de kijker tenminste aan wat voor gekleurde berichtgeving hij zich mag verwachten.

Bakkebaard
19 februari 2005, 12:05
Hun reactie was wel goed vond ik :" één is gemakkelijk te onthouden". Laat mij u de vraag stellen: vergat u soms is de zender "tv1" dan?
En er schijnt dat er jaren is gediscussieerd over de naam. Allemaal beetje overdreven. Het begint nu in zekere zin al te gelijken op VTM. Meer kleuren en show dan werkelijk inhoud.

driewerf
19 februari 2005, 20:54
ik heb drie jaar geleden de tv buiten gesjot, en als ik de reacties hier zie doe ik er probleemloos nog drie jaar bij.