PDA

View Full Version : De Leugen regeert


Mustapha
30 januari 2005, 13:39
Er werd eens kritisch naar de berichtgeving gekeken omtrent de tasjesdief die vermoord werd.

Zie hier een interessante filmpje die op VARA te zien was (http://www.maroc.nl/tijdelijk/dlr.wmv)

garfield
30 januari 2005, 15:41
Het blijft toch een tasjesdief

sinan123
30 januari 2005, 15:42
En een moslim.

sinan123
30 januari 2005, 15:51
Hier een levend voorbeeld van de terugkeer van het nazisisme met de groeten aan alle VB'ers (ja ik kan dat ook, over één kam scheren).

Joriske
30 januari 2005, 16:35
Wat een mei-68 flower-power idioot. :roll:

Tussen haakjes, "De Leugen Regeert" - de titel van het programma zelf is ONZIN. Er was niets in de berichtgeving die zo werd bekritiseerd wat manifest fout of leugenachtig was.

Trouwens, het feit dat het een Marokkan was is irrelevant. In de eerste plaats was het een TASJESDIEF. En die mannekes is iedereen zowat beu.

sinan123
30 januari 2005, 16:41
Trouwens, het feit dat het een Marokkan was is irrelevant. In de eerste plaats was het een TASJESDIEF. En die mannekes is iedereen zowat beu.

Het feit dat het een Marokkaan is, is toch wel héél boeiend in ieder geval.

Wat een mei-68 flower-power idioot.
Volgens uw beredenering is de Telegraaf een nazi-krant.

Ben jij ook aan het anti-islamiseren hebben ze jou ook al overtuigd wat voor slechte mensen moslims/joden zijn.
He krijg nou wat, dit lijkt op de propganda van de nazi's, toevallig he?

Joriske
30 januari 2005, 16:46
Ben jij ook aan het anti-islamiseren hebben ze jou ook al overtuigd wat voor slechte mensen moslims/joden zijn.
He krijg nou wat, dit lijkt op de propganda van de nazi's, toevallig he?8O Waar heb ik hier verdomme gezegd dat joden of moslims slechte mensen zijn? Mag men hier nog politiek correcte idioten bekritiseren zonder uitgemaakt te worden voor racist? 8O

Tussen twee haakjes: zonder het te weten is de presentator van het programma zelf - impliciet - racist. Hij zegt namelijk duidelijk dat "in het criminele milieu" het normaal is dat criminelen als onschuldig worden beschouwt. Wat natuurlijk impliceert dat de buurtbewoners die aan het woord worden gelaten - jawel, deel uitmaken van dat criminele milieu..... M.a.w. de marokkanen die we te horen krijgen en die verzameld waren ter nagedachtenis van Ali B. waren allemaal criminelen, volgens het flower-power manneke. :lol: Wie is hier de racist?

sinan123
30 januari 2005, 16:52
Waar heb ik hier verdomme gezegd dat joden of moslims slechte mensen zijn? Mag men hier nog politiek correcte idioten bekritiseren zonder uitgemaakt te worden voor racist?
Jewel, ik geef toe ik ben m.b.t. dit onderwerp een beetje paranoia aan het worden.

Maar deze ''idioot'' heeft volgens mij 100% gelijk, het gaat er niet meer om of deze persoon een tas heeft gestolen het gaat er opeens om dat hij meer misdaden heeft begaan en dat hij herdacht wordt....
Vindt jij dat een gerespecteerd krant met koeienletters (met of zonder haakjes) citeert:
Eigen schuld! ?

Joriske
30 januari 2005, 16:54
Jewel, ik geef toe ik ben m.b.t. dit onderwerp een beetje paranoia aan het worden.

Maar deze ''idioot'' heeft volgens mij 100% gelijk, het gaat er niet meer om of deze persoon een tas heeft gestolen het gaat er opeens om dat hij meer misdaden heeft begaan en dat hij herdacht wordt....
Vindt jij dat een gerespecteerd krant met koeienletters (met of zonder haakjes) citeert:
Eigen schuld! ?
Ja, als je ervoor kiest tasjesdief te worden moet je de risico's van het vak erbij nemen, en het kan me daarbij geen bal schelen of de tasjesdief nu marokkaan, chinees, hottentot of vlaming is.

sinan123
30 januari 2005, 16:54
Hij zegt namelijk duidelijk dat "in het criminele milieu" het normaal is dat criminelen als onschuldig worden beschouwt. Wat natuurlijk impliceert dat de buurtbewoners die aan het woord worden gelaten - jawel, deel uitmaken van dat criminele milieu..... M.a.w. de marokkanen die we te horen krijgen en die verzameld waren ter nagedachtenis van Ali B. waren allemaal criminelen, volgens het flower-power manneke. Wie is hier de racist?

Sorry maar, heb jij het wel aandachtig bekeken?

Hij zei, Als je het aan vrienden/ouders/bekenden van ELKE crimineel vraagt hoor je; het was toch een aardige jongen/meisje, ik had nooit zoeits van hem/haar verwacht enz. enz.

Joriske
30 januari 2005, 17:00
Die knul gebruikt duidelijk de uitdrukking: "in het criminele milieu".

sinan123
30 januari 2005, 17:05
''Overal in de wereld zitten de gevangenissen vol met aardige jongens waarvan de famillie en vrienden zweren dat ze onschuldig zijn'' is wat hij zegt.