PDA

View Full Version : Zes (Marrokaanse VN soldaten opgepakt wegens kindermisbruik


Peace
14 februari 2005, 12:04
Zes VN-soldaten in Kongo opgepakt wegens misbruik minderjarigen
Zes Marokkaanse soldaten van de Verenigde Naties (VN) zijn in Kongo opgepakt wegens seksueel misbruik van minderjarigen. De VN-Vredesmissie in Kinshasa is naar eigen zeggen tevreden met deze beslissing van de Marokkaanse regering.



Wat is er nu zo bijzonder aan dit bericht?

Eigenlijk niets en dat is juist het bijzondere.

Wij zijn het al zo gewoon aan het worden en vinden het ondertussen al blijkbaar normaal dat wanneer er ergens misdaden gepleegd worden, dat er Marrokanen bij betrokken zijn.

maddox
14 februari 2005, 12:44
Ze zijn opgepakt. En ik vermoed dat deze "jongens" een iets hardere straf te wachten staat dan ze zouden willen.Zeker als de minderjarigen van het mannelijk geslacht waren.

Amerikaanse en Britse militairen martelen in gevangenissen enzo, Belgische para's toasten negertjes boven een houtvuurtje. Dat komt er van, soldaten in te zetten voor doelen waar ze niet voor opgeleid zijn. Soldaten hebben een algemene opleiding tot doden van andere soldaten. Niet tot het vriendelijk behandelen van burgers. Of het opsporen van terroristen of "vrijheidsstrijders".

Herr Flick
14 februari 2005, 13:20
Ze zijn opgepakt. En ik vermoed dat deze "jongens" een iets hardere straf te wachten staat dan ze zouden willen.Zeker als de minderjarigen van het mannelijk geslacht waren.

Amerikaanse en Britse militairen martelen in gevangenissen enzo, Belgische para's toasten negertjes boven een houtvuurtje. Dat komt er van, soldaten in te zetten voor doelen waar ze niet voor opgeleid zijn. Soldaten hebben een algemene opleiding tot doden van andere soldaten. Niet tot het vriendelijk behandelen van burgers. Of het opsporen van terroristen of "vrijheidsstrijders".


Bovendien zijn in den afriek die kinderen en onschuldige burgers vaak niet zo kinds en onschuldig als ze zich graag voordoen, ...

Sommige "kinderen" zijn even dodelijk als een kalasjnikov.

Dat neemt natuurlijk niet dat ze mogen gebraden, of verkracht worden, maar het geeft natuurlijk soms wel aanleiding, ...

Nu die marokaanse verkrachters, gaan een bijzonder leuke en vooral gezellige tijd tegemoet in een marokaans prison, en naar 't schijnt is het daar niet gelijk of hier.

nadine
14 februari 2005, 13:23
Nu die marokaanse verkrachters, gaan een bijzonder leuke en vooral gezellige tijd tegemoet in een marokaans prison, en naar 't schijnt is het daar niet gelijk of hier.Oie!!! Misschien dringend Onkeldinges daar naar toe sturen om er aan te verhelpen en liefst met haar vorige echtgenoot als tolk
:twisted: (voor hem zal een allee-simple wel voldoende zijn als ik me de nog-lopende Interpolvraag goed herinner ,-) )

Herr Flick
14 februari 2005, 13:50
Oie!!! Misschien dringend Onkeldinges daar naar toe sturen om er aan te verhelpen en liefst met haar vorige echtgenoot als tolk
:twisted: (voor hem zal een allee-simple wel voldoende zijn als ik me de nog-lopende Interpolvraag goed herinner ,-) )


ik weet niet of ze daar stukskes zeep krijgen in den douche van 't prison maar als dat het geval mocht zijn, kunnen ze die maar beter niet laten vallen. ;-)

nadine
14 februari 2005, 15:37
ik weet niet of ze daar stukskes zeep krijgen in den douche van 't prison maar als dat het geval mocht zijn, kunnen ze die maar beter niet laten vallen. ;-)Zoals in den douche van de schoonzus van "den anderen" ;-)

Andro
14 februari 2005, 15:41
Bron???

ingenious
14 februari 2005, 15:57
Wat is er nu zo bijzonder aan dit bericht?

Eigenlijk niets en dat is juist het bijzondere.

Wij zijn het al zo gewoon aan het worden en vinden het ondertussen al blijkbaar normaal dat wanneer er ergens misdaden gepleegd worden, dat er Marrokanen bij betrokken zijn.
ik lees in dat bericht dat er kinderen misbruikt zijn door militairen en dat ze gelukkig opgepakt zijn. jij leest dat marokkanen slechte mensen zijn. die perceptie toch hé...

triestig dat je kindermisbruik zelf moet misbruiken om je vreemdelingenhaat te ventileren.

Peace
14 februari 2005, 18:02
Ze zijn opgepakt. En ik vermoed dat deze "jongens" een iets hardere straf te wachten staat dan ze zouden willen.Zeker als de minderjarigen van het mannelijk geslacht waren.

Amerikaanse en Britse militairen martelen in gevangenissen enzo, Belgische para's toasten negertjes boven een houtvuurtje. Dat komt er van, soldaten in te zetten voor doelen waar ze niet voor opgeleid zijn. Soldaten hebben een algemene opleiding tot doden van andere soldaten. Niet tot het vriendelijk behandelen van burgers. Of het opsporen van terroristen of "vrijheidsstrijders".
En daarmee is weer alles goed gepraat!!!

Peace
14 februari 2005, 18:04
Bovendien zijn in den afriek die kinderen en onschuldige burgers vaak niet zo kinds en onschuldig als ze zich graag voordoen, ...

Sommige "kinderen" zijn even dodelijk als een kalasjnikov.

Dat neemt natuurlijk niet dat ze mogen gebraden, of verkracht worden, maar het geeft natuurlijk soms wel aanleiding, ...

Nu die marokaanse verkrachters, gaan een bijzonder leuke en vooral gezellige tijd tegemoet in een marokaans prison, en naar 't schijnt is het daar niet gelijk of hier.
Of die soldaten de gevangenis invliegen is heel twijfelachtig. In Marokko is het verkrachten van kinderen en zeker van buitenlandse kinderen niet zo'n punt.

Kielse bulldog
14 februari 2005, 18:05
We kunnen ze asiel geven in belgië.Mss hebben ze een slechte jeugd gehad

Ambiorix
14 februari 2005, 22:08
VN-soldaten opgepakt wegens misbruik minderjarigen
http://www.standaard.be/Assets/Images_Internet/snelnieuws_icon.gif
10:29:14

KINSHASA - Zes Marokkaanse soldaten van de Verenigde Naties (VN) zijn in Congo opgepakt wegens seksueel misbruik van minderjarigen. De VN-Vredesmissie in Kinshasa is naar eigen zeggen tevreden met deze beslissing van de Marokkaanse regering.

De VN-soldaten zouden verschillende jonge meisjes misbruikt hebben. Het jongste slachtoffer zou op het moment van de feiten 12 jaar zijn geweest. De VN hebben na een recent bericht over het seksueel misbruik van minderjarigen door VN-soldaten in Congo de afgelopen week elk seksueel contact met de inheemse bevolking verboden.

Ondertussen wordt de toestand in de Ituri-regio, in het oosten van het land, steeds ernstiger. Gevechten tussen milities en de lokale bevolking hebben de afgelopen weken al 20.000 mensen op de vlucht gejaagd. In totaal zouden er nu al 70.000 vluchtelingen in de regio zijn.

---------------------------

8O
De "VN" nota bene gaat hier kinderen misbruiken. Ik begin de organisatie meer en meer te verafschuwen. Recentelijk was er ook sprake van misbruiken/omkoperijen ivm de Irak oorlog. Echt ik weet niet wat ik er nog van moet denken.

nadine
14 februari 2005, 22:18
Gevechten tussen milities en de lokale bevolking hebben de afgelopen weken al 20.000 mensen op de vlucht gejaagd. In totaal zouden er nu al 70.000 vluchtelingen in de regio zijn.Waar jij je zorgen over maakt zeg, In Darfour zijn er 1.5 miljoen en dat haalt ook het nieuws niet en als men de VRT (Panorama gisteren) moet geloven is dat omdat het twee jaar durende geweld verstopr bleef door de tsunami... Andere conflicten met veel minder doden of vluchtelingen worden blijkbaar dan toch niet verstopt door de tsunami; niet dat ik het zou durven aan de onfeilbaarheid en de neutraliteit van de VRT te twijfelen.... :twisted: