View Full Version : "De nachtmerrie van elke belg"
Lincoln
19 februari 2005, 15:57
Wij weten allemaal dat ééné van deze dagen mr bush zou ons komen bezoeken , Een we weten ook ondertussen al de veiligheids maatregelen die er genomen worden om de veiligheid van de president te verzekeren .
De vraag is wat ? als de veiligheids diensten falen in hun taak , zou er bush iets overkomen ?
De tweede vraag is zou er iets gebeuren met bush ( aanslag,etz...) Hoe zouden wij reageren t.o.v de aanslag ? Hoe zou de sfeer een de situatie eruitzien hier in belgie ? Een hoe zouden de andere landen t.o.v belgie reageren ( een zeker de U.S. zelf ) ?Zouden de politici paranoid zijn een de moslims in dit land nog meer repressie een uitbuiting tegenmoet komen ? enz, enz , ....Er zijn veel vragen een ik wil antwoorden !!
Beste leden , ik zou graag jullie antwoorden een mening graag horen , Thank u all very much !!!
God bless the menkind !
Chipie
19 februari 2005, 16:19
Wij weten allemaal dat ééné van deze dagen mr bush zou ons komen bezoeken , Een we weten ook ondertussen al de veiligheids maatregelen die er genomen worden om de veiligheid van de president te verzekeren .
De vraag is wat ? als de veiligheids diensten falen in hun taak , zou er bush iets overkomen ?
De tweede vraag is zou er iets gebeuren met bush ( aanslag,etz...) Hoe zouden wij reageren t.o.v de aanslag ? Hoe zou de sfeer een de situatie eruitzien hier in belgie ? Een hoe zouden de andere landen t.o.v belgie reageren ( een zeker de U.S. zelf ) ?Zouden de politici paranoid zijn een de moslims in dit land nog meer repressie een uitbuiting tegenmoet komen ? enz, enz , ....Er zijn veel vragen een ik wil antwoorden !!
Beste leden , ik zou graag jullie antwoorden een mening graag horen , Thank u all very much !!!
God bless the menkind !
De Amerikanen zouden waarschijnlijk pisnijdig zijn (zeker nu met die uninoir-stickers)... ;-)
Voor de rest weet ik het ook niet (ik schakel over naar uw vriend Steve, onze gerenommeerde onderzoekjournalist... die gaat dat gegarandeerd weten).
Waarschijnlijk zullen er een pak dansende moslims te zien zijn...
sinan123
19 februari 2005, 16:21
Ik denk dat de haat jegens moslims zal toenemen en de relaties zullen verslechteren.
We hopen allemaal dat dit niet zal gebeuren......
p.s. Ik zou er geen problemen mee hebben als bush aftreedt, maar dat is heel wat anders.
Lincoln
19 februari 2005, 16:43
Ik denk dat de haat jegens moslims zal toenemen en de relaties zullen verslechteren.
We hopen allemaal dat dit niet zal gebeuren......
p.s. Ik zou er geen problemen mee hebben als bush aftreedt, maar dat is heel wat anders.Inderdaad , Dus hopen een bidden dat er niets gebeurd !
rodeo
19 februari 2005, 18:05
God bless the menkind ! hem afknallen, is niet nodig. Gewoon een aanslag is al goed; een raketaanslag of iets...
zal direct terugkeren naar zijn stal - euh - witte huis; en wij ervanaf!
garfield
19 februari 2005, 18:11
hem afknallen, is niet nodig. Gewoon een aanslag is al goed; een raketaanslag of iets...
de staatsveiligheid zal dit graag lezen :-)
rodeo
19 februari 2005, 18:14
moete mijn drie -ontegenhoudbare- moordplannen weten?
Internaut
19 februari 2005, 18:42
Er zal niets gebeuren maak u maar geen zorgen. De pakkans is véél te groot. Ze kunnen het GSM verkeerd al onderscheppen en inzoomen op ieder individu.
rodeo
19 februari 2005, 18:47
Er zal niets gebeuren maak u maar geen zorgen. De pakkans is véél te groot. Ze kunnen het GSM verkeerd al onderscheppen en inzoomen op ieder individu. als hij dan al het loodje heeft gelegd :rofl: faire deal
PS:
zolang ze het gsm-verkeer verkeerd onderscheppen, doen ze maar
inzoomen op personen? Áls het al kan, helpt het niet veel (pak dadde nu B van bovenuit ziet, waar zit hij? Dan kan je de wereldkampioen "Find Waldo" mss inhuren::rofl: voor je amusement: ZOEK! (http://www.superlaugh.com/1/waldo.htm))
garfield
19 februari 2005, 18:51
Er zal niets gebeuren maak u maar geen zorgen. De pakkans is véél te groot. Ze kunnen het GSM verkeerd al onderscheppen en inzoomen op ieder individu.Echelon waakt idd., maar terreurorganisaties vinden er wel iets op , terug naar de gewone boodschapper ofzo ?
je kan natuurlijk net zoals de AIVD lid worden van http://forums.marokko.nl
rodeo
19 februari 2005, 18:53
Léés dan toch mijn antwoord
Jozef Ostyn
19 februari 2005, 19:10
God bless the menkind !
Ten eerste denk ik dat Bush wel voldoende eigen bescherming meebrengt. Als iemand er alsnog in zou slagen hem te kwetsen of vermoorden dan zou dat waarschijnlijk in de eerste plaats een gevolg zijn van een falen van de Secret Service. Dat belet uiteraard niet dat indien een Amerikaans president op onze bodem zou vermoord worden, dat ons imago in de wereld en in de VS zeker niet ten goede zou komen.
Of er een negatieve reactie zou zijn t.a.v. één of andere bevolkingsgroep hangt natuurlijk af van wie de dader zou zijn: een gestoorde gek; een andersglobalist; een moslim-fanaticus; ... Ik denk dat eerdere aanslagen (bv. op Van Gogh in Nederland) door moslim-fanatici al een zeer negatief klimaat geschapen hebben waarin er een voortdurende polarisatie dreigt tussen moslim-fanatici en herrieschoppers enerzijds en Islamofoben en andere herrieschoppers anderzijds. Het vreedzaam samenleven, waarvan naar mijn bescheiden mening nog altijd de meeste mensen (moslims en anderen) voorstander zijn, dreigt hierdoor in de verdrukking te komen. Het is niet genoeg dat er geen aanslagen meer zijn. We hebben vooral dringend nood aan positieve initiatieven die ons dichter tot elkaar brengen en die de extremisten uitsluiten.
Lincoln
19 februari 2005, 19:13
als hij dan al het loodje heeft gelegd :rofl: faire deal
PS:
zolang ze het gsm-verkeer verkeerd onderscheppen, doen ze maar
inzoomen op personen? Áls het al kan, helpt het niet veel (pak dadde nu B van bovenuit ziet, waar zit hij? Dan kan je de wereldkampioen "Find Waldo" mss inhuren::rofl: voor je amusement: ZOEK! (http://www.superlaugh.com/1/waldo.htm))
Shaizes , Je hebt me laten schrikken ! Wat een hiphop die je bent :-D
Monocle
19 februari 2005, 21:01
God bless the menkind ! Ben jij iets van plan, beste Lincoln ???
Fribre
19 februari 2005, 21:13
Mss gevolgen voor de locatie van de NAVO, Europees Parlement en andere internationale instellingen die momenteel gehuisvest zijn in België? Natuurlijk maar op lange termijn.
Lincoln
20 februari 2005, 14:34
Ben jij iets van plan, beste Lincoln ???Ikke , nopes 8O
Wreker
20 februari 2005, 14:40
God bless the menkind !
De nachtmerrie van elke m*** zeker?
rodeo
20 februari 2005, 14:49
moordcomplot
hang ik niet aan jullie neus;-)
sinan123
20 februari 2005, 18:14
De nachtmerrie van elke m*** zeker?
Ja, het is een nachtmerrie van ongeveer elke moslim. Moet jij niet het tegengestelde beweren?? Weet je nog moslims=terrorist??
Grellig
20 februari 2005, 18:57
hem afknallen, is niet nodig. Gewoon een aanslag is al goed; een raketaanslag of iets...
Toch raar dat de mensen een kort-termijn geheugen hebben hé,u grootouders zullen dit graag lezen,heel Belgie hing bij de Amerikanen aan de lip met de bevrijding in 1945!
Ik ben ook nie zo content met de Amerikanen hun strategie op het moment maar een beetje respect moet nog kunnen niet?
Bakkebaard
20 februari 2005, 19:09
Ik doe mijn petje af voor diegene die een taart in zijn gezicht wil/kan smijten.
Hij zal wel zwaar naargehaald worden door de veiligheid, maar het zou toch tonen dat meer dan 2500 manschappen een eenvoudige taart niet kunnen tegenhouden.
Wat direct zou bewijzen dat het allemaal zo zwaar overdreven is. Elke terrorist weet dat hij nu niets moet doen,want ze verwachten het. 11 september was totaal onverwacht, het effect is veel groter.
Vlaanderen_onafhankelijk
20 februari 2005, 20:30
een beetje respect moet nog kunnen niet?Ik wist niet wat ik hoorde deze middag op het nieuws. Er was een franstalige burger die gekend is om zijn taartenfratsen met hoge gasten in België.
Die kerel zijn natte droom is om een taart in Bush' gezicht te kunnen gooien, echter de veiligheid is veel te groot en de kans dat hij bij Bush kan komen is even groot als de kans dat ik morgen de Lotto win, zelfs nog kleiner waarschijnlijk.
De brave man vond er maar niets beters op dan een oproep (zonder scrupules voegde hij daar zelf aan toe) te doen aan iedereen die 'zwaar ziek was' en ons 'binnenkort gaat verlaten' om de taak voor hem te doen en 'een geweldige dood te sterven als 'de eerste roomtaart-kamikazegooier'...
En dit was dus niet ludiek bedoeld hé... Compleet geschift die gast.
Bakkebaard
20 februari 2005, 21:57
Ik wist niet wat ik hoorde deze middag op het nieuws. Er was een franstalige burger die gekend is om zijn taartenfratsen met hoge gasten in België.
Die kerel zijn natte droom is om een taart in Bush' gezicht te kunnen gooien, echter de veiligheid is veel te groot en de kans dat hij bij Bush kan komen is even groot als de kans dat ik morgen de Lotto win, zelfs nog kleiner waarschijnlijk.
De brave man vond er maar niets beters op dan een oproep (zonder scrupules voegde hij daar zelf aan toe) te doen aan iedereen die 'zwaar ziek was' en ons 'binnenkort gaat verlaten' om de taak voor hem te doen en 'een geweldige dood te sterven als 'de eerste roomtaart-kamikazegooier'...
En dit was dus niet ludiek bedoeld hé... Compleet geschift die gast.
Maar toch een held in mijn ogen. Dat is die kerel trouwens dat denk ik in Bill Gates zijn gezicht had gesmeten. En geef toe, de ouwe gezicht-in-de-taart-grap blijft geniaal. En zeker als het in belangrijke mensen hun gezicht is.
Chipie
20 februari 2005, 22:33
Maar toch een held in mijn ogen. Dat is die kerel trouwens dat denk ik in Bill Gates zijn gezicht had gesmeten. En geef toe, de ouwe gezicht-in-de-taart-grap blijft geniaal. En zeker als het in belangrijke mensen hun gezicht is.
Ik denk dat er verschillende forumgangers zijn die ook wel graag een taart op uw groot bakkes zouden smijten ;-)
Pietje
20 februari 2005, 22:52
Ik denk dat er verschillende forumgangers zijn die ook wel graag een taart op uw groot bakkes zouden smijten ;-)
Deze forumganger denkt anders dat jouw tronie daar geschikter voor is 8)
nadine
20 februari 2005, 23:47
Pietje,
deze is al vast voor jou ;-)
http://www.clown-ministry.com/images/22.PieDuring.jpg
Ambiorix
21 februari 2005, 07:58
Bush kan zelfs in die versterkte burcht Brussel gemakkelijk uitgeschakeld zijn. Al die tralala is gewoon wat stoerdoenerij en indruk maken, meer niet. Met een raketaanval met een nucleaire kop ligt heel Brussel plat. dan kunnen die special forces geen flikker uitrichten.
Herr Flick
21 februari 2005, 09:06
God bless the menkind !
Als mijn tante kloten had, was het mijn nonkel...
Met andere woorden, het is altijd gissen, ... stel dat ze het doen, zal vooral de manier waarop bepalend zijn... knallen ze hem gewoon omver zonder al te veel onschuldige slachoffers, ... blazen ze zijne limo of hotel op met veel doden, is dat al heel iets anders...
Het is overigens vooral de Secret Service die Bush bewaakt, belgische flikken mogen van ver eens kijken en zullen gewoon moeten controleren dat alle dichtgelaste riooldeksels ook nog altijd dichtgelast zijn, en dat er niet te veel rooi tegenbetogers in de weg lopen.
Herr Flick
21 februari 2005, 09:10
Er zal niets gebeuren maak u maar geen zorgen. De pakkans is véél te groot. Ze kunnen het GSM verkeerd al onderscheppen en inzoomen op ieder individu.
Als je iemand dood wilt, dan kan dat altijd, ne president van de verenigde staten om zeep helpen is natuurlijk niet zo simpel, maar ook daarvoor zijn uiterst doeltreffende methodes te bedenken.
Herr Flick
21 februari 2005, 09:15
Ik doe mijn petje af voor diegene die een taart in zijn gezicht wil/kan smijten.
Hij zal wel zwaar naargehaald worden door de veiligheid, maar het zou toch tonen dat meer dan 2500 manschappen een eenvoudige taart niet kunnen tegenhouden.
Wat direct zou bewijzen dat het allemaal zo zwaar overdreven is. Elke terrorist weet dat hij nu niets moet doen,want ze verwachten het. 11 september was totaal onverwacht, het effect is veel groter.
Ik zou toch maar voorzichtig zijn, zelfs met taarten, agenten van de secret service zullen ook wel het verschil kennen tussen een patisier en een linkiewinkie met een taart.
Trouwens in zo'n ding kan ook een explosive device zitten, dus ik zou er zelf nie van verschieten moesten ze u gewoon omleggen.
Bobke
21 februari 2005, 10:13
Al die tralala voor een onveiligheidsgevoel.
HerrUU
21 februari 2005, 10:15
In het kader van de verstandhoudingen tussen beide landen, hoop ik dat alles zonder incidenten verloopt.
Bhairav
21 februari 2005, 10:47
Ik niet, het nieuws is zo saai de laatste tijd...
nadine
21 februari 2005, 12:18
Ik niet, het nieuws is zo saai de laatste tijd...om daar aan te verhelpen kun je misschien eens de kamikaze gaan spelen op de limburgse heide ;-)
HerrUU
21 februari 2005, 12:33
Misschien maar eens uittesten hoe "geniaal" jij het zou vinden als ik een taart in je gezicht plant?
Waar zijn de regels van de gastvrijheid gebleven?
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.