PDA

View Full Version : Three people killed in suicide bombing in TA


Shizie
26 februari 2005, 00:10
Three people were killed and at least 38 others were wounded when a suicide bomber blew himself up Friday night outside a discotheque on the Tel Aviv promenade.

http://www.haaretz.com/hasen/images/0.gifhttp://www.haaretz.com/hasen/images/0.gif17 people were rushed to Ichilov hospital in Tel Aviv, but three were dead upon arrival.

Of those who were hospitalized in Tel Aviv, three are currently in serious condition, one is moderately wounded, and all the rest are lightly wounded. Hospital officials say all of those hurt are in their twenties.

Tel Aviv Mayor Ron Huldai arrived at the hospital and said, "those who believe we have reached peace are wrong. We are still in a process and there are a lot of people who are want to harm it, we will have to wait some more for security and peace."

The militant group Islamic Jihad has claimed responsibility for the attack.
******************************

Daar gaat de cease fire agreement.. Als Israel terugslaat gaan ze van Israelische agressie spreken.. Zielig

Andro
26 februari 2005, 00:14
Ik hoop dat Israel slim genoeg is, om nu niet meteen terug wraak te gaan nemen....

Raven
26 februari 2005, 00:16
Ik hoop dat Israel slim genoeg is, om nu niet meteen terug wraak te gaan nemen....
Ik hoop dat ze slim genoeg zijn om een tweede aanval achter de hand te hebben. Blazen, Israëliers, Blazen

Andro
26 februari 2005, 00:21
Ik hoop dat ze slim genoeg zijn om een tweede aanval achter de hand te hebben. Blazen, Israëliers, Blazen
Domkop!

Moge Abbas de schuldigen vinden en Sharon zich inhouden...

We wisten al dat niet alle Palestijnse organisaties het staakt-het-vuren onderschreven, dus dat er ééntje er een keer in zou slagen slachtoffers te maken kon je op wachten. Sommige lieden daar hebben baat bij het conflict, dus die gaan maar door met haat te indoctrineren bij jonge Palestijnen.

Nu zullen we zien of het beide partijen ernst is. Of Abbas zijn veiligheidstroepen inzet tegen de aanstichters hiervan, terwijl Sharon de familie van de zelfmoordterrorist met rust laat.

sinan123
26 februari 2005, 00:30
Ik hoop dat ze slim genoeg zijn om een tweede aanval achter de hand te hebben. Blazen, Israëliers, Blazen
Nog steeds bezig met je angst-zaai campagne?

Raven
26 februari 2005, 11:41
Domkop!

Moge Abbas de schuldigen vinden en Sharon zich inhouden...

We wisten al dat niet alle Palestijnse organisaties het staakt-het-vuren onderschreven, dus dat er ééntje er een keer in zou slagen slachtoffers te maken kon je op wachten. Sommige lieden daar hebben baat bij het conflict, dus die gaan maar door met haat te indoctrineren bij jonge Palestijnen.

Nu zullen we zien of het beide partijen ernst is. Of Abbas zijn veiligheidstroepen inzet tegen de aanstichters hiervan, terwijl Sharon de familie van de zelfmoordterrorist met rust laat.
Abu Mazen is een lakei van sharon. Onder hem zal de PLO geen enkele palestijnse eis kunnen waarmaken. Denk je dat onder Abu Mazen, Sharon wel Palestina zal teruggeven, en de Israëlier dus dakloos worden?

Israël behoort tot de moslims toe. Zolang de joden daar wonen zal er nooit vrede zijn.

nadine
27 februari 2005, 00:19
Commentaar op de BBC site
It would be nice for once, to see thousands of Palestinians marching for peace with placards saying "Not in my Name".

wjv
27 februari 2005, 02:43
Israël behoort tot de moslims toe. Zolang de joden daar wonen zal er nooit vrede zijn.
Waar zou jij de joden dan wel laten laten wonen? Op de maan ofzo? De enige oplossing op lange termijn zijn twee onafhankelijke staten Israel en Palestina. Dit vergt natuurlijk aan beide zijden de bereidheid om hard op te treden tegen extremistische groepen die overtuigd zijn dat het beloofde land enkel hen toebehoort.
Anderzijds ben ik erg benieuwd wat de reactie van Mahmoud Abbas nu zal zijn. Zal hij het houden bij een 'streng veroordelen' van de aanslag of zal hij alles op alles zetten om de verantwoordelijken van de aanslag te vatten?
Ik hoop oprecht op het laatste

maddox
27 februari 2005, 02:59
Zolang er religie en politici in het spel zijn gaat het een oorlogje wezen. Misschien noemen ze het niet zo, maar uiteindelijk komt het daar wel op neer.

Raven
27 februari 2005, 14:59
Waar zou jij de joden dan wel laten laten wonen? Op de maan ofzo? De enige oplossing op lange termijn zijn twee onafhankelijke staten Israel en Palestina. Dit vergt natuurlijk aan beide zijden de bereidheid om hard op te treden tegen extremistische groepen die overtuigd zijn dat het beloofde land enkel hen toebehoort.
Anderzijds ben ik erg benieuwd wat de reactie van Mahmoud Abbas nu zal zijn. Zal hij het houden bij een 'streng veroordelen' van de aanslag of zal hij alles op alles zetten om de verantwoordelijken van de aanslag te vatten?
Ik hoop oprecht op het laatste
Joden horen thuis in de VS, niet in Palestina. Uiteraard gaan de Israëlieten nooit toegeven hieraan, bijgevolg is een gewapend conflict de enige oplossing om hen "weg te pesten".

Abu Mazen heeft zich alvast gedragen zoals je verwacht van een zwak leider. Ie doet niets :D . Kennelijk is z'n zeteltje en de interne keuken warmer dan Israël tegemoet te komen. Prima.

Mustapha
27 februari 2005, 19:34
Grappig dat Israel met een beschuldigende vinger naar Syrie wijst.

Manman, alles wordt nu zoooo doorzichtig hé!

nadine
27 februari 2005, 19:37
Grappig dat Israel met een beschuldigende vinger naar Syrie wijst.

Manman, alles wordt nu zoooo doorzichtig hé!Het enige dat doorzichtig wordt zijn jouw postings. Heb je u al de grenzen van Libanon teruggevonden ? ;-)

Jozef Ostyn
27 februari 2005, 19:38
Grappig dat Israel met een beschuldigende vinger naar Syrie wijst.

Manman, alles wordt nu zoooo doorzichtig hé!
Het was wel de Palestijse Autoriteit zelf die als eerste naar "een externe derde partij" verwees. Natuurlijk durven zij die niet bij naam noemen.
Dat Syrië terroristische organisaties ondersteunt is niets nieuws.

Firestone
27 februari 2005, 19:39
Grappig dat Israel met een beschuldigende vinger naar Syrie wijst.

Manman, alles wordt nu zoooo doorzichtig hé! Het zal wel iets hiermee te maken hebben:
Admitting their responsibility for the Tel Aviv attack, an Islamic Jihad official in Damascus told news agencies the bombing was in retaliation for Israel's violation of the truce.

"The calm period with the [Palestinian] Authority was an agreement for a month and that has ended," the official, who gave his name as Abu Tareq, told the Associated Press.

Islamic Jihad officials in the West Bank and Beirut echoed the claim, but the group's leadership in Gaza continued to deny that it was responsible, suggesting a split, says the BBC's Barbara Plett in Jerusalem.

Bron: BBC (%20http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4301851.stm)

Inderdaad doorzichtig...:roll: