PDA

View Full Version : Vrouwen tegen geweld in Turkije


pope
7 maart 2005, 15:09
En nergens in de media wordt er dieper ingegaan op het ongeoorloofd barbaars crapuleus geweld van Turkije tegen de 500 vrouwen die betoogden tegen geweld.
Enkel een schichtig beeld van politiemannen die gretig sloegen en schopten op weerloze vrouwen.
Onze media is door zijn stilzwijgen medeplichtig aan schuldig verzuim!

Mitgard
7 maart 2005, 15:15
natuurlijk, nu dat beslist is dat turkije bij de EU komt wil men dergelijke stinkende potjes liefst zoveel mogelijk bedekt houden.

prutske
7 maart 2005, 15:16
Ze zwijgen in alle talen Turkye (moet en zal) bij europa komen,willens nillens.
Zo willen onze politiekers dat,en <wij zwijgen of wij zijn r;;;;;;;;;sten.

senator
7 maart 2005, 15:20
een charge is een charge zei commisaris abdul
en zen mannen deden een wedstrijdje om het meeste vrouwen op de grond meppen in zo kort mogelijke tijd, ongeorganiseerd vooruitstormend met getrokken matrak en traangas.
nogal een contrast met de betogingskes hier tegen dat bevriend amerikaans staatshoofd onlangs.

Jolly Roger
7 maart 2005, 15:24
Tsja, niks gehoord bij onze rode VRT journalisten over die crapuleuze uitspattingen van de Turkse politie.
Zolang het onze politie maar niet is...!

Piet Hein
7 maart 2005, 15:24
Ik vond het wel raar toen ik hoorde dat de vrouwen in Turkije als stemrecht hadden van 1934. Hier is dat nog maar van de jaren 50. Volgens mij hebben ze in Turkije een paar jaar ergens in een oud geloof vastgeroest gezeten. Ik hoop dat ze daar snel terug bovenuit komen.