PDA

View Full Version : Raad de presentator!


rroloff
15 maart 2005, 19:04
Nederlanders kunnen - is mijn ervaring - redelijk grof gebekt zijn.

Nu kan ik de VRT niet ontvangen en weet dus niet om wie het gaat, maar om deze uitlatingen om een discussieforum moest ik toch wel erg lachen.

Aan U de vraag: over wie gaat dit?


Proonella:

En toch is de NOS vergeleken bij de Vlaamsche Staatstelevisie "VRT" (Vlaamse Radio Televisie) van hoge kwaliteit en zelfs best neutraal, vooral voor berichten betreffende het Midden Oosten en Israël. De VRT is openlijk anti-Amerikaans, anti-Israël, anti-semietisch en pro-Arabistisch, en is hier stukken schaamtelozer over dan de NOS.

Gelukkig maar dat geen hond naar de VRT kijkt.

TheLeveller:

Dat klopt, dat magere scharminkel en die pafferige Lambiek maken het nog vele malen bonter! Ik bedoel dus die sukkel met dat strikje, wat een ouwehoer is dat! Ik snap niet dat Belgen dat vreten, kennen jullie geen schaamte?

Deef:

Wat een vreselijke hobbit is dat zeg! Afgelopen weekend nog een interview gezien met Fillip de Winter. De Winter hield een pleidooi om in de Antwerpse stadstheaters eens wat meer volkstheater aan bod te laten komen i.p.v. het experimentele, shockeren-om-te-shockeren-theater waar de gemiddelde Antwerpenaar geen enkele affiniteit mee heeft.

Strik-mans was een half uur lang, op buitengewoon genuanceerde (lees: wezel-achtige) toon, bezig de kijkers te overtuigen van de parallellen met Het Derde Rijk. De Winter was gelukkig zéér unimpressed en lulde 'm vierkant onder de tafel.

Bron: http://www.dutchdisease.com/phpBB2/viewtopic.php?p=57803&highlight=#57803

dejohan
16 maart 2005, 15:06
Siegfried Bracke

instromaniac
16 maart 2005, 16:56
En dat mager schraminkel Farah de Aguira (of hoe je dat ook schrijft).