PDA

View Full Version : Wegenwerken = staatsrepressie!


Pelgrim
22 maart 2005, 20:34
Al met de tram langs de Leien in Antwerpen gepasseerd? Al afgevraagd waarom er überhaupt wegenwerken zijn? Wees op uw hoede!

Tegenwoordig legt men wegen aan met asfalt in plaats van kasseistenen. Dat is niet toevallig! Het is namelijk veel moeilijker om barricades te bouwen met asfalt dan met kasseistenen, die je gewoon uit de grond haalt en op elkaar stapelt.

Men is doelbewust ons wegennet aan het veranderen, mensen! Ze nemen onze kasseien af, zodat we geen verdedigingsmiddelen meer hebben! De Staat probeert het volksverzet op voorhand te breken! Ons kasseienarsenaal is bijna verdwenen, en we laten het onder onze ogen toe! Laat u niet misleiden door staatspropaganda over betere en schonere straten, wij moeten terug de controle over deze straten in handen nemen, maak de straten écht schoon!

Met de kassei in de hand kloppen we de flikken uit het land!



Anarchistisch aktiekomitee Propere Straat

Dark Soho
22 maart 2005, 20:48
Geen nood, het opkuisen van verloederde buurten gaat steevast samen met het plaatsen van bankjes, paaltjes en vuilnisbakken.Hier en daar wordt ook gebruik gemaakt van klinkers. Voorts ziet de stad graag verkrotte onbewoonde huizen omdat die krotbelasting opbrengen en uit die muren haal je ook bakstenen simpelweg door aan de grashalmen te rukken. Ook meer en meer gebruikt (vooral op toeristische trekpleisters) zijn de kinderkopjes. Deze zijn gemakkelijker los te wrikken en te werpen.

cortelinckx
22 maart 2005, 21:03
Er is dus nog hoop voor rellend Vlaanderen!

groentje
22 maart 2005, 22:54
Pelgrim, zeker dat je geen ex-KVHV-er, voormalig preses van Canonica, pauskandidaat (en nee, het gaat niet over Rik Torfs), en dies meer bent? Je pleidooi voor meer kasseien doet me denken aan een motivatiebrief van een kandidaat voor voorzitter LOKO-Sociale Raad (http://sora.loko.be) van enige tijd geleden... :lol: ;-)

Griffin
23 maart 2005, 08:56
Ik weet nog wel een paar brave burgers (een hele straat) die oude kasseistenen gebruiken om op hun voorperkje te leggen om één of andere vage reden (het ontmoedigen van auto's om op de zachte berm te gaan staan?). Het leek me erg handig voor inbrekers maar mijn vriendinnetje vond dat ik teveel fantasie had.

instromaniac
23 maart 2005, 09:11
Ik weet nog wel een paar brave burgers (een hele straat) die oude kasseistenen gebruiken om op hun voorperkje te leggen om één of andere vage reden (het ontmoedigen van auto's om op de zachte berm te gaan staan?). Het leek me erg handig voor inbrekers maar mijn vriendinnetje vond dat ik teveel fantasie had. Hmmm, ben je zeker dat je vriendinnetje het niet over iets anders had dan die kasseistenen? ;)

Pelgrim
23 maart 2005, 10:06
Ik weet nog wel een paar brave burgers (een hele straat) die oude kasseistenen gebruiken om op hun voorperkje te leggen om één of andere vage reden (het ontmoedigen van auto's om op de zachte berm te gaan staan?). Het leek me erg handig voor inbrekers maar mijn vriendinnetje vond dat ik teveel fantasie had.
Die brave burgers hebben waarschijnlijk al door dat de Staat de kasseien probeert weg te halen en hebben ze op deze manier proberen te redden. Goed!

Percalion
23 maart 2005, 11:02
Het hangt er maar vanaf waar je woont natuurlijk, maar hier in Brugge kun je altijd met zwanen, japanners, fototoestellen, souvenirkraampjes en bejaarde kantklossers gooien.

instromaniac
23 maart 2005, 12:14
Het hangt er maar vanaf waar je woont natuurlijk, maar hier in Brugge kun je altijd met zwanen, japanners, fototoestellen, souvenirkraampjes en bejaarde kantklossers gooien. Of met de tegels van het concertgebouw ;)

Griffin
23 maart 2005, 12:33
Of met de tegels van het concertgebouw ;)
Komen die nog steeds spontaan los?

instromaniac
23 maart 2005, 13:52
Komen die nog steeds spontaan los? Spontaan niet meer maar we kunnen daar wel iets aan doen hé.

Pelgrim
23 maart 2005, 14:15
Spontaan niet meer maar we kunnen daar wel iets aan doen hé.
Ik stel voor om met ons aktiekomitee dit weekeinde in de nacht nekeer langs te gaan. Ik breng de bivakmutsen mee, voor in geval van problemen.

instromaniac
23 maart 2005, 19:15
Ik stel voor om met ons aktiekomitee dit weekeinde in de nacht nekeer langs te gaan. Ik breng de bivakmutsen mee, voor in geval van problemen. èla, blijft gij maar met uw poten van m'n potentiële projectielen, ga ze zoeken in uw eigen stad.

Distel
23 maart 2005, 20:03
Ik breng de bivakmutsen mee, voor in geval van problemen.
Prima plan. Wanneer de politie dan nog maar 2 straten ver is, trek je snel die mutsen over de hoofden van enkele buurtbewoners.

(Hey, ik ben nog maar een straatgeweldenaar in opleiding he.)

Dark Soho
23 maart 2005, 20:33
Ik stel voor om met ons aktiekomitee dit weekeinde in de nacht nekeer langs te gaan. Ik breng de bivakmutsen mee, voor in geval van problemen.
Mij kunt ge herkennen aan mijne fluogroene burka.

Calle
24 maart 2005, 09:14
èla, blijft gij maar met uw poten van m'n potentiële projectielen, ga ze zoeken in uw eigen stad.
Eigen projectielen eerst ? ;)

instromaniac
24 maart 2005, 10:32
Eigen projectielen eerst ? ;) Dat heb je goed gezien ;)

Griffin
24 maart 2005, 10:41
Mij kunt ge herkennen aan mijne fluogroene burka.
Uw haar geverfd?

Vlaanderen Boven
24 maart 2005, 13:19
Prima plan. Wanneer de politie dan nog maar 2 straten ver is, trek je snel die mutsen over de hoofden van enkele buurtbewoners.

(Hey, ik ben nog maar een straatgeweldenaar in opleiding he.)
Dus Mémé was dan toch niet bij die anti-globalistenrelletjes betrokken?!

Griffin
24 maart 2005, 14:14
Dus Mémé was dan toch niet bij die anti-globalistenrelletjes betrokken?!
Ze dacht dat het carnaval was.

Dark Soho
24 maart 2005, 15:54
Uw haar geverfd? Mijn schaamhaar ja, anders herkennen ze me misschien van die vieze mailtjes die eindeloos de ronde doen.

Griffin
25 maart 2005, 09:17
Mijn schaamhaar ja, anders herkennen ze me misschien van die vieze mailtjes die eindeloos de ronde doen.
De oplossing: smeer al die mensen een spamfilter aan die zo'n mails meteen naar de prullenbak smijt. :cheer: