PDA

View Full Version : Spaanse holebi's kunnen voortaan trouwen


Pietje
21 april 2005, 19:54
Het Spaanse parlement heeft met ruime meerderheid, de wet die het homohuwelijk mogelijk maakt, goedgekeurd (183 voor-, en 136 tegenstemmen).

Voor een ruimer verslag : http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default/nieuws/overzicht/050421homospanje/index.html


8) Na de dictatuur van Franco en recent de rechtse politiek van Aznar, zegeviert voortaan blijkbaar openheid en verdraagzaamheid in Spanje.

Raf
21 april 2005, 19:57
:cheer: :cheer: :cheer: LEVE SPANJE :cheer: :cheer: :cheer:

Gun
21 april 2005, 20:00
:cheer: :cheer: :cheer: LEVE SPANJE :cheer: :cheer: :cheer:Wel grappig, je jolijt voor Spanje verduidelijk je op dezelfde manier als dat voor jouw Wolfgang

Andro
21 april 2005, 20:08
:cheer::cheer:Eviva Espana:cheer::cheer:

http://www.3dflags.com/media/icon/classic/s/3dflagsdotcom_spnat_2fawl.gif

bartje
21 april 2005, 20:50
Yeps prachtig, 2 dagen na de verkiezing van Benedictus XVI, het homohuwelijk en homo-adoptie in Spanje!!!
Nu op naar homo-adoptie in België die nu naar de commissie justitie gegaan is!

la_Principessa
21 april 2005, 21:01
Hoera!:jerry:

Knipp
21 april 2005, 21:33
Wel grappig, je jolijt voor Spanje verduidelijk je op dezelfde manier als dat voor jouw Wolfgang

:angel: :cheer: ALEX JONES :cheer: :angel:


't is maar een voorstel

Chipke
21 april 2005, 22:16
Het strafste is dat de holebi's dat Spaanse wetsvoorstel onrechtstreeks te danken hebben aan enkele moslimterroristen, die door hun aanslag de verkiezingsuitslag in Spanje hebben beïnvloed...

Waarschijnlijk worden daarom de moslims veel meer door de holebi's 'gespaard' dan de katholieken....

driewerf
21 april 2005, 22:21
Het strafste is dat de holebi's dat Spaanse wetsvoorstel onrechtstreeks te danken hebben aan enkele moslimterroristen, die door hun aanslag de verkiezingsuitslag in Spanje hebben beïnvloed...

Waarschijnlijk worden daarom de moslims veel meer door de holebi's 'gespaard' dan de katholieken....

Vergeet toch niet dat Aznar tegen een gigantische meerderheid van de publieke opinie in mee in de oorlog tegen Irak is gestapt.
Vergeet niet dat Aznar tot 2 dagen na de aanslagen bleef liegen (er is geen ander woord) over de daders en het in schoenen van de ETA wou schuiven.

Andro
21 april 2005, 22:28
Het strafste is dat de holebi's dat Spaanse wetsvoorstel onrechtstreeks te danken hebben aan enkele moslimterroristen, die door hun aanslag de verkiezingsuitslag in Spanje hebben beïnvloed...

Waarschijnlijk worden daarom de moslims veel meer door de holebi's 'gespaard' dan de katholieken....

You have lots of fantasys dude.:silly:

Do you also ever have fantasys of having sexual intercourse with Henry Kissinger?

Coekie
21 april 2005, 23:23
Het voorstel moet nog wel de spaanse senaat overleven.

Maar toch al een stap in de goede richting.

Coekie

Andro
21 april 2005, 23:47
Het voorstel moet nog wel de spaanse senaat overleven.

Maar toch al een stap in de goede richting.

Coekie

Ook daar zou een meerderheid ervoor gewonnen zijn., dus dat is geen enkel probleem.

Gun
21 april 2005, 23:55
:angel: :cheer: ALEX JONES :cheer: :angel:


't is maar een voorstelKlinkt heel geloofwaardig wanner jij dit post

Wolfgang Meister
22 april 2005, 01:15
Het nadeel dat homo's in Spanje mogen trouwen heeft wel als voordeel dat ze gemakkelijker op te sporen zijn, als ze trouwen tenminste... Ik hoop dus oprecht dat alle Spaanse homo's in het huwelijksbootje stappen. En kijk niet verrast als achteraf zal blijken dat dat huwelijksbootje de naam "Titanic" droeg...

la_Principessa
22 april 2005, 06:58
Het nadeel dat homo's in Spanje mogen trouwen heeft wel als voordeel dat ze gemakkelijker op te sporen zijn, als ze trouwen tenminste... Ik hoop dus oprecht dat alle Spaanse homo's in het huwelijksbootje stappen. En kijk niet verrast als achteraf zal blijken dat dat huwelijksbootje de naam "Titanic" droeg...
Altijd optimistje gij, hé. ;)

DearMrT
22 april 2005, 08:11
:roll:

Guderian
22 april 2005, 08:20
Wanneer wordt homo-euthanasie toegelaten? :-D

Raf
22 april 2005, 08:25
Wanneer wordt homo-euthanasie toegelaten? :-D
Van zodra post-natale abortus voor neo-nazi's toegelaten wordt.

Guderian
22 april 2005, 08:38
Van zodra post-natale abortus voor neo-nazi's toegelaten wordt.

Geen probleem mee. Nostalgici brengen toch maar schade toe aan onze strijd.

Raf
22 april 2005, 08:58
Geen probleem mee. Nostalgici brengen toch maar schade toe aan onze strijd.
Jij zou nochtans één van de eerste geaborteerden worden...

Andro
22 april 2005, 09:42
Het nadeel dat homo's in Spanje mogen trouwen heeft wel als voordeel dat ze gemakkelijker op te sporen zijn, als ze trouwen tenminste... Ik hoop dus oprecht dat alle Spaanse homo's in het huwelijksbootje stappen. En kijk niet verrast als achteraf zal blijken dat dat huwelijksbootje de naam "Titanic" droeg...

Jij had een hoofdrol moeten krijgen in één van de Mel Brooks films. Het is altijd gieren lachen en brullen om jouw posts te lezen. :rofl:

Guderian
22 april 2005, 12:48
Jij zou nochtans één van de eerste geaborteerden worden...

Kan niet Roze Raf, ik ben geen neonazi.

Jeroen
22 april 2005, 14:57
Stoppen met die heen en weer gaande persoonlijke aanvallen aub en terug inhoudelijk over het onderwerp.

Flandriar
22 april 2005, 15:37
Top! Eén van de vele positieve zaken sinds de reactionairen van de PP naar huis zijn gestuurd door de kiezers.

België/Vlaanderen hinkt nog achterop kwa adoptierecht voor holebi-koppels (nu enkel mogelijk in Nederland en Spanje), wordt daar momenteel werk van gemaakt?

bartje
22 april 2005, 17:51
yeps hier in België zou er ook werk van gemaakt worden, het voorstel is deze week verhuisd van de subcommissie familierecht naar de commissie Justitie; maar dan hebben we het al over binnenlandse politiek hé en dat hoort hier niet thuis.

la_Principessa
22 april 2005, 18:54
go belgium! :cheer:

Knipp
22 april 2005, 19:01
Klinkt heel geloofwaardig wanner jij dit post

oei, er staat voorsTel, ik bedoelde voorsPel

De schoofzak
22 april 2005, 21:58
Proficiat Spanje.

Dubbel proficiat, want kort geleden nog zeer zwaar onder een kristelijk geïnspireerde diktatuur.
Driedubbel proficiat, want kort geleden nog verguisd door sommigen als 'niet (ekonomisch) waardig (genoeg) om opgenomen te worden in de toenmalige EEG' .

sinan123
22 april 2005, 22:02
Driedubbel proficiat, want kort geleden nog verguisd door sommigen als 'niet (ekonomisch) waardig (genoeg) om opgenomen te worden in de toenmalige EEG' .

En nu Turkije nog.

Chipke
22 april 2005, 22:05
En nu Turkije nog.
Dat men daar maar eerst begint met het homohuwelijk en -adoptie goed te keuren ;-)...

Esperanza
24 april 2005, 18:46
Het nadeel dat homo's in Spanje mogen trouwen heeft wel als voordeel dat ze gemakkelijker op te sporen zijn, als ze trouwen tenminste... Ik hoop dus oprecht dat alle Spaanse homo's in het huwelijksbootje stappen. En kijk niet verrast als achteraf zal blijken dat dat huwelijksbootje de naam "Titanic" droeg...En wat ben je van plan met hen te doen nadat je ze hebt "opgespoord"?

la_Principessa
24 april 2005, 18:56
Oké,:offtopic:, maar mijn 2 beste vrienden gaan trouwen en ik mag bruidsmeisje zijn! :-D

Esperanza
24 april 2005, 21:15
Oké,:offtopic:, maar mijn 2 beste vrienden gaan trouwen en ik mag bruidsmeisje zijn! :-DProficiat. Mogen ze een gelukkig leven leiden.

la_Principessa
24 april 2005, 21:19
Proficiat. Mogen ze een gelukkig leven leiden.
dank u.8)