PDA

View Full Version : Den Aldi.


la_Principessa
27 april 2005, 21:47
Een lekker nutteloze poll.;)

Cosmo
27 april 2005, 21:49
Ik zie geen Paul ?

ingenious
27 april 2005, 22:36
Een lekker nutteloze poll.;)

je poll ok, maar je schrijffouten zijn niet grappig meer. af en toe je teksten nalezen kan geen kwaad hoor. :?

Dimitri
27 april 2005, 23:04
je poll ok, maar je schrijffouten zijn niet grappig meer. af en toe je teksten nalezen kan geen kwaad hoor. :?
Gaan we nou al moeilijk doen over schrijffouten bij K&K? Zeker een zware dag gehad vandaag? :-o

Wat de Aldi/Lidl betreft: spullen die net zo goed zijn (als die van een gewone winkel) maar veel voordeliger, kun je beter bij de Aldi/Lidl halen. De computers zijn bijv. goed samengesteld, een stuk goedkoper en werken uitstekend.

Flipgirl
27 april 2005, 23:46
Sommige dingen zijn soms best goed eetbaar bij Aldi en nog redelijk goedkoop ook :) ... Qua pc's en zo: geen ervaring mee. Probeer er toch regelmatig es te stoppen, het grote punt is alleen dat ze hier in Mechelen vreselijk ver uit het centrum liggen en het echt ni tof is om heelt stad rond te crossen met drie of vier plastic zakskes aan uw fietsstuur bengelend (die ge wel zelf moet meepakken en die dan om de vijf botten scheuren :) ) ...

ingenious
28 april 2005, 00:03
Gaan we nou al moeilijk doen over schrijffouten bij K&K? Zeker een zware dag gehad vandaag? :-o


nee hoor, ik heb zelfs een leuke dag gehad.

maddox
28 april 2005, 05:33
Met Aldi/Lidl niet voedingswaarspullen moet je een beetje geluk hebben. Maar het eten is te eten.Misschien niet zo lekker, maar je kan ermee overleven, als je maar van de frisdranken wegblijft.

la_Principessa
28 april 2005, 07:52
je poll ok, maar je schrijffouten zijn niet grappig meer. af en toe je teksten nalezen kan geen kwaad hoor. :?
Welke teksten? 8)
Maar ok, zag er eens wat meer op letten.;)

la_Principessa
28 april 2005, 07:53
wie heeft er ali is brol gestemd? :evil:

Griffin
28 april 2005, 08:20
Lekkere Ali.

Shizie
28 april 2005, 08:24
ik ben verleden jaar een paar keer in den Aldi geweest en nog nooit voelde ik me zo depri en zielig

Dixie
28 april 2005, 08:32
tis nie brol mor boecht van den aldi (zie CPeX)

Yann
28 april 2005, 08:59
Den Aldi:

1. is Brol
2. maakt de markt kapot
3. is Duits

Drie redenen om er nooit een voet binnen te zetten.

Dimitri
28 april 2005, 09:25
Den Aldi:

1. is Brol
2. maakt de markt kapot
3. is Duits

Drie redenen om er nooit een voet binnen te zetten.
Vooral dat laatste natuurlijk, WOII is voor jou immers nog springlevend. Maar goed, wie teveel wil betalen moet dat zeker doen.

Geertje
28 april 2005, 09:46
Iek hau er trauwa's aan oover :-)

Duvelke
28 april 2005, 09:46
Mijne PC komt van den aldi :lol:

Geertje
28 april 2005, 09:48
Mijne PC komt van den aldi :lol:

De mijnen ook, na een maand zocht ik de diskettedrive ... bleek die er niet in te zitten. :-o

Duvelke
28 april 2005, 10:03
De mijnen ook, na een maand zocht ik de diskettedrive ... bleek die er niet in te zitten. :-o

ja das bij veel nieuwe pc's ze :-)
tegewoordig is het allemaal CD, DVD en memory-stickskes e :-)

Geertje
28 april 2005, 10:15
ja das bij veel nieuwe pc's ze :-)
tegewoordig is het allemaal CD, DVD en memory-stickskes e :-)

Ik loop achter :-( Ik zal eens een investering moeten doen en een memory-stick kopen.

Griffin
28 april 2005, 10:21
De mijnen ook, na een maand zocht ik de diskettedrive ... bleek die er niet in te zitten. :-o

:rofl:

Wat heb je nog aan een diskettestation tegenwoordig? :P

Geertje
28 april 2005, 10:35
:rofl:

Wat heb je nog aan een diskettestation tegenwoordig? :P

Ben ik dan nog de enige die met een diskette werk ? :oops:

Duvelke
28 april 2005, 10:37
Ben ik dan nog de enige die met een diskette werk ? :oops:

Nee, er zijn nog een boel mensen die het gebruiken hoor...
Het is wel achterhaald...Het slaagt traag op...er kan weinig op..en het gaat makkelijk stuk...
op een memory-stickje krijg je veel sneller en veel meer informatie, en het is niet zo duur hoor :-)

1handclapping
28 april 2005, 11:01
Bovendien zijn de eigenaars bij de allerrijkste mensen ter wereld. Onlangs een fles Bourbon gekocht bij de Lidl (ongeveer dezelfde soort onderneming-waarschijnlijk familie)
voor nog geen 8 Euro - ik betaalde dus praktisch alleen maar de accijnzen !

Het grappige aan de zaak is dat "men" er filosofische en politieke bedenkingen bij maakt
ipv het puur pragmatisch te bekijken. Waar andere megaketens zo veel mogelijk produkten trachten aan te bieden doen Lidl/Aldi precies het omgekeerde. Overal krijgt men alles minstens in 3-voud voorgeschoteld : Grote merken - spin-offs - goedkope
nevenprodukten, Aldi/Lidl verkopen uitsluitend de goekoop maar dan vermomd als "grote merken".

Het listige is daarbij nog dat alhoewel "Duits" van origine ze produkten van voornamelijk heel de EU verkopen..

Het verschijnsel is wel verarmend - in duitsland bestaan er vele "Aldi-Klonen" die de
"kwaliteitszaken" vooral in deze tijd van recessie helemaal van de markt verdringen.

Persoonlijk winkel ik graag in de no-nonsens Colruyt.

Geertje
28 april 2005, 11:06
Bovendien zijn de eigenaars bij de allerrijkste mensen ter wereld. Onlangs een fles Bourbon gekocht bij de Lidl (ongeveer dezelfde soort onderneming-waarschijnlijk familie)
voor nog geen 8 Euro - ik betaalde dus praktisch alleen maar de accijnzen !

Het grappige aan de zaak is dat "men" er filosofische en politieke bedenkingen bij maakt
ipv het puur pragmatisch te bekijken. Waar andere megaketens zo veel mogelijk produkten trachten aan te bieden doen Lidl/Aldi precies het omgekeerde. Overal krijgt men alles minstens in 3-voud voorgeschoteld : Grote merken - spin-offs - goedkope
nevenprodukten, Aldi/Lidl verkopen uitsluitend de goekoop maar dan vermomd als "grote merken".

Het listige is daarbij nog dat alhoewel "Duits" van origine ze produkten van voornamelijk heel de EU verkopen..

Het verschijnsel is wel verarmend - in duitsland bestaan er vele "Aldi-Klonen" die de
"kwaliteitszaken" vooral in deze tijd van recessie helemaal van de markt verdringen.

Persoonlijk winkel ik graag in de no-nonsens Colruyt.

... en rijdt de eigenaar van de Aldi met een aftandse Volvo van 12 jaar oud.

Stubaf.
28 april 2005, 13:08
Ben ik dan nog de enige die met een diskette werk ? :oops:

Nee nee, ondergetekende is nog steeds blijven hangen in de disketterevolutie. Kunnen we onze rechten niet in Straatsburg gaan verdedigen? En dan die ongelovige blikken wanneer ik zeg dat ik het hun zal bezorgen op diskette in Works 4.0 ... ! Pure discriminatie zeg ik u.

garfield
28 april 2005, 17:30
Den Aldi:

1. is Brol
2. maakt de markt kapot
3. is Duits

Drie redenen om er nooit een voet binnen te zetten.

Dus u hecht geen belang aan belgische banen omdat het bedrijf duits is gelukkig gaat de BUB het nooit voor het zeggen hebben

Pietje
28 april 2005, 18:13
Den Aldi:

1. is Brol
2. maakt de markt kapot
3. is Duits

Drie redenen om er nooit een voet binnen te zetten.

Ja, en ???????????????

Carrefour is Frans
Makro is Hollands
Lidl is ook Duits
Cora is Frans

Blijft dus niet veel meer over 8)

la_Principessa
28 april 2005, 18:17
Aldichokolade... mmmmmmmmmmm...

la_Principessa
28 april 2005, 18:18
Ja, en ???????????????

Carrefour is Frans
Makro is Hollands
Lidl is ook Duits
Cora is Frans

Blijft dus niet veel meer over 8)
den Delhaize? (GB)

Yann
28 april 2005, 18:25
Vooral dat laatste natuurlijk, WOII is voor jou immers nog springlevend. Maar goed, wie teveel wil betalen moet dat zeker doen.

Dimetrius,

In verhouding betaal ik bij GB, Delhaize, Cash... minder dan een ALDI-klant. Kwaliteit kan nu eenmaal niet met brol vergeleken worden. Een lada is goedkoper als een BMW, maar zal je er ook evenveel km's mee doen?

Yann
28 april 2005, 18:28
Ja, en ???????????????

Carrefour is Frans
Makro is Hollands
Lidl is ook Duits
Cora is Frans

Blijft dus niet veel meer over 8)

Behalve van Lidl, wist ik dat al. En het moet lukken dat ik nooit aangesproken ben geweest door die keten. Ik vind de reklame afstotelijk: lelijke kleuren en vormgeving in magazines, en wat de tv-spots betreft: die belachelijke dreumes in zijn winkelkarretje kan ik niet uitstaan.

Ik heb er geen enkel probleem mee dat Makro Nederlands is, Carrefour Frans, ...

Dimitri
28 april 2005, 19:07
Dimetrius,

In verhouding betaal ik bij GB, Delhaize, Cash... minder dan een ALDI-klant. Kwaliteit kan nu eenmaal niet met brol vergeleken worden. Een lada is goedkoper als een BMW, maar zal je er ook evenveel km's mee doen?
Tuurlijk Yann, betaal jij maar lekker in verhouding minder. :lol:

StevenNr1
30 april 2005, 14:41
Aldi is wel eens goed om een schranspartij te doen. Tis genen brol maar ik ken toch lekkerder dingen alhoewel de American Cookies en den Ice Tea er zalig zijn.
Lidl idem.