PDA

View Full Version : Leve Leterme, leve de N-VA, leve het VB


Jazeker
12 mei 2005, 15:19
Voila. Eerste stap naar een Vlaams front. Laat de schijters van de VLD daar maar op jammeren.

Knuppel
12 mei 2005, 15:22
Eerst zien en dan geloven.

Niet dat het geen begin van 'de' oplossing zou zijn...

Pollebru
12 mei 2005, 15:26
Jazeker zegt ook: Het blok gaat wel betogen voor het kabinet van Leterme, ik heb hen nog nooit voor de deuren van het PS hoofdkwartier gezien. Belachelijke nep-Vlamingen zijn het. Ze willen Vlaanderen destabiliseren maar ontzien de walekoppen. Stoker

Bitweiser
12 mei 2005, 15:28
Jazeker zegt ook: Het blok gaat wel betogen voor het kabinet van Leterme, ik heb hen nog nooit voor de deuren van het PS hoofdkwartier gezien. Belachelijke nep-Vlamingen zijn het. Ze willen Vlaanderen destabiliseren maar ontzien de walekoppen.

Integendeel. De Vlaams Belangers hebben niets verloren in Wallonië. De Walen zijn hun zaak niet. Zij viseren enkel Vlamingen en wijzen enkel Vlamingen op hun verantwoordelijkheid.

Knuppel
12 mei 2005, 15:29
Jazeker zegt ook: Het blok gaat wel betogen voor het kabinet van Leterme, ik heb hen nog nooit voor de deuren van het PS hoofdkwartier gezien. Belachelijke nep-Vlamingen zijn het. Ze willen Vlaanderen destabiliseren maar ontzien de walekoppen.

Op die manier wordt idd het VB nogal eens verweten niet te willen samenwerken....:?

Pollebru
12 mei 2005, 15:31
Integendeel. De Vlaams Belangers hebben niets verloren in Wallonië. De Walen zijn hun zaak niet. Zij viseren enkel Vlamingen en wijzen enkel Vlamingen op hun verantwoordelijkheid.
Ik bedoelde hiermee dat JAZEKER op dit forum 2 gezichten heeft.

Jazeker
12 mei 2005, 15:34
Jazeker zegt ook: Het blok gaat wel betogen voor het kabinet van Leterme, ik heb hen nog nooit voor de deuren van het PS hoofdkwartier gezien. Belachelijke nep-Vlamingen zijn het. Ze willen Vlaanderen destabiliseren maar ontzien de walekoppen. Stoker

Waar of niet ?

Ik moet kotsen van dat gestook van het VB in Vlaamse kringen terwijl ze nog geen vinger naar de PS uitsteken. Het is armoedig om te zien dat ze ook nu geen mars op Brussel of zoiets organiseren maar voor het kabinet van Leterme, die in de hele zaak geen macht heeft, gaan betogen. Dat is volksverlakkerij. Dom, idioot en het levert enkel de Walen punten op.

Dat is het VB

Knuppel
12 mei 2005, 15:35
Wie ziet wat ik zie?


Laat de schijters van de VLD daar maar op jammeren.

Het blok gaat wel betogen voor het kabinet van Leterme, ik heb hen nog nooit voor de deuren van het PS hoofdkwartier gezien.

Turkje
12 mei 2005, 15:36
Ik bedoelde hiermee dat JAZEKER op dit forum 2 gezichten heeft.

Niet noodzakelijk. Degenen met een altijd-vaststaand wereldbeeld zijn meestal de dommeren onder ons. Nieuwe ideeën dienen gelanceerd te worden, anders verzanden we op den duur altijd in hetzelfde straatje. :grin:

Egidius
12 mei 2005, 15:49
Integendeel. De Vlaams Belangers hebben niets verloren in Wallonië. De Walen zijn hun zaak niet. Zij viseren enkel Vlamingen en wijzen enkel Vlamingen op hun verantwoordelijkheid.

Ik ben daar niet zo zeker van. Het Belang is de grootste partij van België. Dat geeft hen een grote verantwoordelijkheid tegenover de Vlamingen. De Belgische staatsstructuur, waarin die Vlamingen een ruime meerderheid hebben, moet overgenomen worden. Als grootste partij vind ik dat de taak van het Belang. De Vlaamse autonomie daarentegen is nog een jong plantje en moet gekoesterd worden.

Egidius

Erw
12 mei 2005, 15:59
Het maakt weinig uit voor of tegen welke regimepartij je bent. Achter de schermen werken ze vlotjes samen en ik ben ervan overtuigd dat ze nu Spirit als boosdoener BHV aanwijzen met eenieders instemming. Ze proberen enkel de globale (kartel) electorale verliezen te minimaliseren, en dat doe je het best door een kleine partij als zondebok aan te wijzen. Dat verklaart ook de zogenaamde wisselende houding van Spirit inzake de afgeschoten 'volksraadpleging' over de EU grondwet. Een jaar terug zag ik een kartel nog zitten tussen VB en CD&V. Nu niet meer. Ik blijf VB stemmen totdat die de absolute meerderheid halen. Dat is de beste garantie dat er iets aan het regime en het 'beleid', voorzover je dat woord kunt gebruiken voor het stelletje machtszuchtige egoïsten die de economie naar de zak aan het helpen zijn met hun gekochte kiesstemmen van profiteurs, zal veranderen.
In zo een situatie helpt geen dialoog, maar de wil tot harde maatregelen.