PDA

View Full Version : Absurde mail


Vlaanderen Boven
20 mei 2005, 19:28
ik en velen die ik ken zullen sterven als het moet voor ons land.Belgie dus,en wat jij wil zal niet verkregen worden zonder oorlog.al is de tijd nabij.toch keert het tij.de onafhankelijkheid van vlaanderen is als het vangen van een vogel,en wordt niet verkregen zonder kogel

Ik heb zopas deze belgicistische dreigmail gekregen van ene [email protected].

Ik heb geen idee wie dit is 8O

sinan123
20 mei 2005, 19:33
Niet serieus nemen.

Percalion
20 mei 2005, 19:42
HAHAHAH, die belgicisten toch...

vercetti
20 mei 2005, 19:44
Ik heb zopas deze belgicistische dreigmail gekregen van ene [email protected].

Ik heb geen idee wie dit is 8O

Yann?

cortelinckx
20 mei 2005, 19:56
:lol:

http://www.google.be/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl-NL%3Aofficial_s&q=diane.verstraeten&btnG=Zoeken&meta=

Kim
20 mei 2005, 20:29
Dit komt absoluut niet van een Belgisch gezind iemand, geloof me! Dit is een zeer flauwe grappenmaker die de Belgicisten in een slecht daglicht wil stellen.

IP-adres al gecheckt?

cortelinckx
20 mei 2005, 20:31
Dit komt absoluut niet van een Belgisch gezind iemand, geloof me! Dit is een zeer flauwe grappenmaker die de Belgicisten in een slecht daglicht wil stellen.

IP-adres al gecheckt?

Leg eens uit hoe je dat zou aanpakken. Je krijgt de mail, en dan...
(gewoon uit nieuwsgierigheid)

Kim
20 mei 2005, 20:35
Wel, dan zou ik allereerst de gegevens van de persoon in kwestie bekijken (de details van de mail).

Dan zou ik Cedric erbij roepen (die heeft meer verstand van die zaken ;) ) om het IP-adres na te kijken. In 99% van de gevallen kan je de identiteit achterhalen. Dat hebben we toen ook gedaan toen er een mail in naam van Bruno Yammine werd verzonden met bedrieglijke informatie. In minder dan 12u wisten we wie de dader was... ;)

Om te weten hoe je een IP-adres kan nakijken moet je ff een PB naar Cedric sturen, die kent daar alles van.

sinan123
20 mei 2005, 20:40
http://www2.vlaanderen.be/ned/sites/vlaamseraadtoerisme/verstraeten.html

?

Kim
20 mei 2005, 20:41
Hm, ligt dat er niet vingerdik bovenop? ;)

cortelinckx
20 mei 2005, 20:42
Staat in de headers van een e-mail de IP van de verzender? Ik dacht enkel van de mailserver?
Ik zal dat bij gelegenheid eens checken.

Kim
20 mei 2005, 20:49
Je moet eens kijken bij details van de e-mail...

Maar als je het echt wil controleren, ask Cedric: hij kent er alles van! :)

ingenious
20 mei 2005, 21:04
Ik heb zopas deze belgicistische dreigmail gekregen van ene [email protected].

Ik heb geen idee wie dit is 8O

:x hoe durft ze! ik durf ervoor te wedden dat ze gewoon wat aandacht van je wil. maar geen nood, ik zal ze vinden... 8)

Seba
21 mei 2005, 01:30
als ik het goed heb werd die mail vanop het kabinet van Bourgeois verstuurd???

Patriot!
21 mei 2005, 08:37
Ja, de flaminganten gebruiken weer eens de smerigste trucjes om ons in een kwaad daglicht te stellen!

DaBlacky
21 mei 2005, 10:09
als ik het goed heb werd die mail vanop het kabinet van Bourgeois verstuurd???

Neen, want het werd van een privé-adres verstuurd.

Zelfs al blijven we in de veronderstelling dat het afzendadres juist is, dan kunnen we nog niets zeker zeggen, want Diane Verstraeten van het kabinet van Bougeois maakt gebruikt van [email protected]
We weten niet of het dezelfde Diane is, want de kans is reëel dat er meerdere mensen rondlopen in Vlaanderen die Diane Verstraeten heten.

Daarenboven denk ik niet dat iemand die werkt op een kabinet een dreigbrief in de stijl van een 8-jarige gaat sturen naar mensen. Zeker niet als die van dezelfde politieke strekking zijn.

DaBlacky
21 mei 2005, 10:10
Ja, de flaminganten gebruiken weer eens de smerigste trucjes om ons in een kwaad daglicht te stellen!

Als het de bedoeling was om jullie in een kwaad daglicht te stellen, dan was de afzender niet diane verstraeten geweest, maar bv [email protected] of weet-ik-veel. Uiteraard vervalst.

Percalion
21 mei 2005, 21:31
Nee, volgens mij is het een truc van de BUB om de flaminganten in een kwaad daglicht te plaatsen, door te doen alsof de flaminganten de BUB in een kwaad daglicht willen plaatsen.

cortelinckx
21 mei 2005, 21:52
Nee, volgens mij is het een truc van de BUB om de flaminganten in een kwaad daglicht te plaatsen, door te doen alsof de flaminganten de BUB in een kwaad daglicht willen plaatsen.

Dat is nog eens een mooie theorie. Ik ondersteun die!

DaBlacky
22 mei 2005, 00:46
Nee, volgens mij is het een truc van de BUB om de flaminganten in een kwaad daglicht te plaatsen, door te doen alsof de flaminganten de BUB in een kwaad daglicht willen plaatsen.

makes sense :)

Patriot!
22 mei 2005, 00:49
Nee, het is een truc vd flaminganten om de BUB in kwaad daglicht te plaatsen door te doen alsof het een truc van de BUB is om de flaminganten in een kwaad daglicht te plaatsen, door te doen alsof de flaminganten de BUB in een kwaad daglicht willen plaatsen.

DaBlacky
22 mei 2005, 00:51
Nee, het is een truc vd flaminganten om de BUB in kwaad daglicht te plaatsen door te doen alsof het een truc van de BUB is om de flaminganten in een kwaad daglicht te plaatsen, door te doen alsof de flaminganten de BUB in een kwaad daglicht willen plaatsen.

Dat kan ook weer zijn... :?

Conclusie: nationalisme stinkt. Bruno gaat nog gelijk krijgen!

ingenious
22 mei 2005, 00:52
terwijl jullie er op los speculeren maak ik me wel zorgen over VB. hij was vanavond niet online. ik ben ongerust, want of het nu een flamingant of een belgicist was, ze zijn beide ni te vertrouwen. behalve VB zelf dan.

groene flamingant
22 mei 2005, 17:27
terwijl jullie er op los speculeren maak ik me wel zorgen over VB. hij was vanavond niet online. ik ben ongerust, want of het nu een flamingant of een belgicist was, ze zijn beide ni te vertrouwen. behalve VB zelf dan.Afgaande op de dreigmail is hij ondertussen geliquideerd? 8)

ingenious
22 mei 2005, 17:34
Afgaande op de dreigmail is hij ondertussen geliquideerd? 8)

nee hoor, hij was zonet nog online. gene paniek! :-D

groene flamingant
22 mei 2005, 17:41
nee hoor, hij was zonet nog online. gene paniek! :-D
'k Zou toch maar eens gaan denken aan een kogelvrije vest zelle. Het kan vlug gedaan zijn. 8)

Yann
22 mei 2005, 21:14
Yann?

Doe eens normaal.

Percalion
22 mei 2005, 21:21
Nee, het is een truc vd flaminganten om de BUB in kwaad daglicht te plaatsen door te doen alsof het een truc van de BUB is om de flaminganten in een kwaad daglicht te plaatsen, door te doen alsof de flaminganten de BUB in een kwaad daglicht willen plaatsen.

Kom, vind je dat nu zelf niet een beetje vergezocht?

Niemand zou het logisch vinden dat de BUB zovéél stappen vooruit denkt.

Percalion
22 mei 2005, 21:22
Doe eens normaal.

8O Hij heeft niét expliciet ontkend!

Kruisig hem!

Pavell
22 mei 2005, 21:42
Indien je nog zo'n mail krijgt:
Vraag de volledige header op (BRON) van de e-mail. Elk e-mail programma bied deze funktie, kijk daarvoor even onder het menupuntje Beeld bvb.
Een voorbeeld: in dit geval via een telenet abonnee.
Opgelet: gegevens in deze header zijn aangepast buiten de telenet IP's.

From - Thu May 19 20:35:49 2005
X-Account-Key: account2
X-UIDL: 1116546880.4032.harmonia.telenet-ops.be,S=31953
X-Mozilla-Status: 0001
X-Mozilla-Status2: 00000000
Return-Path: <10-66-3389-132206-voornaam.achternaam=pandora.be@bounces2.mailingwor k.de>
Delivered-To: voornaam.achternaam(at)provider.be (http://#)
Received: (qmail 4020 invoked from network); 19 May 2005 18:16:20 -0000
Received: from elektra.telenet-ops.be ([195.130.136.19])
(envelope-sender <10-66-3389-132206-voornaam.achternaam=pandora.be@bounces4.mailingwor k.de>)
by harmonia.telenet-ops.be (qmail-ldap-1.03) with SMTP
for <[email protected]>; 19 May 2005 18:16:20 -0000
Received: from karpos.telenet-ops.be (karpos.telenet-ops.be [195.130.136.24])
by elektra.telenet-ops.be (8.12.8/8.12.8) with ESMTP id j4JIGIR4021088
for <[email protected]>; Thu, 19 May 2005 20:16:18 +0200
Received: from localhost (unknown [127.0.0.1])
by karpos.telenet-ops.be (Postfix) with SMTP id 5A75C37D52
for <[email protected]>; Thu, 19 May 2005 20:16:18 +0200 (CEST)
Received: from kelmis.telenet-ops.be (kelmis.telenet-ops.be [195.130.132.52])
by karpos.telenet-ops.be (Postfix) with ESMTP id 80C7237E4F
for <[email protected]>; Thu, 19 May 2005 20:16:17 +0200 (CEST)
Received: from henry.mailingwork.de (test.mailingwork.de [66.170.5.60])
by kelmis.telenet-ops.be (Postfix) with SMTP id 325A54BCA2
for <[email protected]>; Thu, 19 May 2005 20:16:17 +0200 (MEST)
Received: (qmail 8223 invoked by uid 1003); 19 May 2005 18:08:53 -0000
Date: 19 May 2005 18:08:53 -0000
Message-ID: <[email protected]>
To: voornaam.achternaam(at)pandora.be (http://#)
Subject: BEHRINGER Newsletter
From: "[email protected]" <[email protected]>
Reply-To: "[email protected]" <[email protected]>
X-Mailer: Mailingwork [version 1.6.0]
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="----=_NextPart_b13682bc3c45d26824a15f1110e6679d7"
X-Priority: 3

In dit geval komt de mail van de duitse firma Behringer.
Let op de allerlaatste Received from lijnen.
In dit geval komt het van IP 66.170.5.60
Bezoek RIPE (http://www.ripe.net/whois)
En tik daar dit IP nummer in.

In dit geval rapporteert ripe de gegevens van de eigenaar van de website.
Dit kan een provider zijn. Indien het een provider is, neem dan kontakt op
met die provider.

het laatste From veld zegt eigenlijk niks, ongure individuen kunnen daar in zetten wat ze willen.

In dit geval is het eenvoudig omdat de mail vanaf een bestaand bedrijf komt. In geval van spam komt het dikwijls vanaf een internet provider en met wat geluk geen gratis e-mail provider want voordal die wordt misbruikt om veel spam te versturen.

Dus let er op : enkel het IP adres van het laatste received from veld is geldig en houd ermee rekening dat het resultaat van ripe soms naar andere name servers gaat..bvb de USA. In dat geval ARIN (http://www.arin.net/whois/) gebruiken.

Vlaams Anarchisme
22 mei 2005, 21:46
Sterven voor België?! Zelfs voor Vlaanderen zou ik niet willen sterven, laat staan België.

Yann
22 mei 2005, 22:43
8O Hij heeft niét expliciet ontkend!

Kruisig hem!

Dan ontken ik het bij deze. Denkt u nu echt dat er iemand met een ego als ik zich daaraan zou laten kennen?

Yann
23 mei 2005, 10:55
Sterven voor België?! Zelfs voor Vlaanderen zou ik niet willen sterven, laat staan België.

Mijn grootvader zegt altijd dat de waarden van onze maatschappij vervagen. Hij heeft gelijk.

joskewiet
23 mei 2005, 11:02
Ik heb zopas deze belgicistische dreigmail gekregen van ene [email protected].

Ik heb geen idee wie dit is 8O

In ieder geval niet van iemand die goed ter tale is...;-)

jan hyoens
23 mei 2005, 13:37
hatemail is van alle tijden!

Moneta
23 mei 2005, 14:00
Gewoon deleten, een of andere flauwe plezante die met dergelijke mailtjes privégegevens of andere emailadressen wil te weten komen van u.
En u ook op stang wilt jagen

Via bepaalde spamkillers kan men ook een klacht terugsturen naar de administrator van welke provider is gestuurd. (zie post van Pawell)

numarx
23 mei 2005, 14:22
hatemail is van alle tijden!
Meer wijze oneliners, grote held van me! Meer!

jan hyoens
23 mei 2005, 14:26
Meer wijze oneliners, grote held van me! Meer!


doe morgen wat je vandaag kan uitstellen!

Kim
23 mei 2005, 14:51
Dat is nog eens een mooie theorie. Ik ondersteun die!

Een theorie die er nochtans ver naast zit hoor...

Tantist
23 mei 2005, 16:53
Dit komt absoluut niet van een Belgisch gezind iemand, geloof me! Dit is een zeer flauwe grappenmaker die de Belgicisten in een slecht daglicht wil stellen.

U weet precies van meer??? :lol:
Hoe kun jij nu weten wie het niet is???

IP-adres al gecheckt?

Voila, dat en niets anders. Dat mens zal niet met haar echte naam ondertekenen, zoveel is duidelijk. Gewoon IP adres ingeven op deze site (http://www.ripe.net/perl/whois) en dan een mail sturen naar abuse@zijneprovider.

Ik ken de wetgeving niet over doodsbedreigingen, maar het kan geen kwaad een mailtje te sturen naar de federale politie...

Tantist
23 mei 2005, 16:54
Nee, het is een truc vd flaminganten om de BUB in kwaad daglicht te plaatsen door te doen alsof het een truc van de BUB is om de flaminganten in een kwaad daglicht te plaatsen, door te doen alsof de flaminganten de BUB in een kwaad daglicht willen plaatsen.

En hoe kun jij dat nu weten, tenzij je zelf betrokken bent?

Yann
23 mei 2005, 17:43
En hoe kun jij dat nu weten, tenzij je zelf betrokken bent?

Rudy Van Nespen is de laatste dagen een haatcampagne begonnen tegen de belgicisten. Ik verdenk hem niet, maar ik sluit zijn betrokkenheid in deze affaire ook niet uit.

TomB
23 mei 2005, 18:04
Rudy Van Nespen is de laatste dagen een haatcampagne begonnen tegen de belgicisten. Ik verdenk hem niet, maar ik sluit zijn betrokkenheid in deze affaire ook niet uit.

Dan zijn er eens 10 Belgicisten, dan gaan ze nog ruzie maken onder elkaar ook.

Kim
23 mei 2005, 18:08
En hoe kun jij dat nu weten, tenzij je zelf betrokken bent?

Patriot gaat enkel verder op een theorie die gesteld werd door iemand van Vivant hier.

groene flamingant
23 mei 2005, 19:42
Rudy Van Nespen is de laatste dagen een haatcampagne begonnen tegen de belgicisten. Ik verdenk hem niet, maar ik sluit zijn betrokkenheid in deze affaire ook niet uit.
Ahum. Ik dacht dat Rudy Van Nespen zélf een belgicist was. 8)

Yann
23 mei 2005, 20:13
Dan zijn er eens 10 Belgicisten, dan gaan ze nog ruzie maken onder elkaar ook.

Ik maak nooit ruzie.

Kim
23 mei 2005, 20:44
Ahum. Ik dacht dat Rudy Van Nespen zélf een belgicist was. 8)

Wil zich voordoen als een Belgicist, het lukt alleen niet zo goed... ;)

groene flamingant
23 mei 2005, 21:38
Wil zich voordoen als een Belgicist, het lukt alleen niet zo goed... ;)?? Argumenten?

Antoon
23 mei 2005, 22:00
Wil zich voordoen als een Belgicist, het lukt alleen niet zo goed... ;)

Kun je eens even uitleggen wat je moet doen om je als Belgicist voor te doen zonder dat het lukt?

Rudy Van Nespen
23 mei 2005, 23:14
Rudy Van Nespen is de laatste dagen een haatcampagne begonnen tegen de belgicisten. Ik verdenk hem niet, maar ik sluit zijn betrokkenheid in deze affaire ook niet uit.

Oh ja, ik ga mij echt wel bezig houden met zulke kinderachtigheden om jullie in een 'slecht daglicht' te stellen...

Als ik jullie in een slecht daglicht wil stellen, dan haal ik toch gewoon wat punten uit uw eigen programma aan en becommentarieer die even: Werkt gegarandeerd!!!

Maar mijn identiteit niet prijsgeven, doe ik uit principe niet: ik heb geen schuilnamen, aliassen of dubbelnicks nodig: als ik jullie, Bubbeltjes, aanval, mogen jullie gerust weten van wie het komt!

ingenious
23 mei 2005, 23:50
eij, ambrasmakers, kunnen we even on topic blijven ja? ga jullie ambras elders uitvechten! hier wordt wel een belangrijk iemand bedreigd hé! :evil:

Kim
24 mei 2005, 07:31
Oh ja, ik ga mij echt wel bezig houden met zulke kinderachtigheden om jullie in een 'slecht daglicht' te stellen... U bent nochtans zeer goed op dreef de laatste weken.

Als ik jullie in een slecht daglicht wil stellen, dan haal ik toch gewoon wat punten uit uw eigen programma aan en becommentarieer die even: Werkt gegarandeerd!!! Dat is nu net het verschil tussen BUB en NU, wij hebben tenminste een programma.

Maar mijn identiteit niet prijsgeven, doe ik uit principe niet: ik heb geen schuilnamen, aliassen of dubbelnicks nodig: als ik jullie, Bubbeltjes, aanval, mogen jullie gerust weten van wie het komt! En wat liggen wij daar wakker van...:roll:
Edit:After edit by Kim on 24-05-2005 at 08:32
Reason:
--------------------------------

Oh ja, ik ga mij echt wel bezig houden met zulke kinderachtigheden om jullie in een 'slecht daglicht' te stellen... U bent nochtans zeer goed op dreef de laatste weken.

Als ik jullie in een slecht daglicht wil stellen, dan haal ik toch gewoon wat punten uit uw eigen programma aan en becommentarieer die even: Werkt gegarandeerd!!! Dat is nu net het verschil tussen BUB en NU, wij hebben tenminste een programma.

Maar mijn identiteit niet prijsgeven, doe ik uit principe niet: ik heb geen schuilnamen, aliassen of dubbelnicks nodig: als ik jullie, Bubbeltjes, aanval, mogen jullie gerust weten van wie het komt! En wat liggen wij daar wakker van...:roll:

Before any edits, post was:
--------------------------------

Oh ja, ik ga mij echt wel bezig houden met zulke kinderachtigheden om jullie in een 'slecht daglicht' te stellen... U bent nochtans zeer goed op dreef de laatste weken.

[QUOTE=Rudy Van Nespen]Als ik jullie in een slecht daglicht wil stellen, dan haal ik toch gewoon wat punten uit uw eigen programma aan en becommentarieer die even: Werkt gegarandeerd!!![Quote] Dat is nu net het verschil tussen BUB en NU, wij hebben tenminste een programma.

Maar mijn identiteit niet prijsgeven, doe ik uit principe niet: ik heb geen schuilnamen, aliassen of dubbelnicks nodig: als ik jullie, Bubbeltjes, aanval, mogen jullie gerust weten van wie het komt! En wat liggen wij daar wakker van...

Kim
24 mei 2005, 07:33
?? Argumenten?

Lees er gewoon zijn topics van de laatste weken op na...

Laag bij de grond, ons dingen verwijten die hij zelf doet, leugens verspreiden...

Kim
24 mei 2005, 07:33
Kun je eens even uitleggen wat je moet doen om je als Belgicist voor te doen zonder dat het lukt?

Kijk maar naar Rudy van Nespen, die is daar zeer goed in!

jan hyoens
24 mei 2005, 08:36
Wil zich voordoen als een Belgicist, het lukt alleen niet zo goed... ;)

ik vind hem als belgicist anders goed gelukt!8)

http://www.krabbels.com/b2images/mummie.jpg

Yann
24 mei 2005, 09:33
Kijk maar naar Rudy van Nespen, die is daar zeer goed in!

Een belgicist die tweedracht zaait, is nogal controversieel. Van mijn part mag hij een eigen Belgicistische partij oprichten, zolang hij ons maar niet bestookt met leugens ten voordele van die partij. Dat is inderdaad laag bij de grond.

Kim
24 mei 2005, 09:37
Een belgicist die tweedracht zaait, is nogal controversieel. Van mijn part mag hij een eigen Belgicistische partij oprichten, zolang hij ons maar niet bestookt met leugens ten voordele van die partij. Dat is inderdaad laag bij de grond.

Ik heb geen probleem met de NU, wel met de manier van handelen van hun "voorzitter a.i."

Leugens verspreiden e.d. toont aan dat men te zwak is om met degelijke argumenten te discussiëren. En in Rudy zijn geval durf ik te stellen dat hij zelfs helemaal niet in staat is om een serieuze discussie aan te gaan. PDR was ook zo iemand en je ziet wat er van geworden is... ;)

Hij heeft altijd kritiek op ons, maar kan geen alternatief voorstellen. Hij heeft amper een programma (en wat hij heeft is dan nog een kopie van het VB).

Rudy Van Nespen
24 mei 2005, 14:00
Voor diegenen die liever zelf bepalen of ik, Rudy Van Nespen, geoorloofde discussie-methoden gebruik of niet, verwijs ik graag naar de topic: "Waarom Nationale Unie ipv. BUB" in het subforum "partijdiscussies".

Want wat hier voor onzin allemaal wordt neergepend, daar wil ik zelfs niet op ingaan...

Kim
24 mei 2005, 14:15
Ik heb geen zin om daar een politieke topic aan te verspillen.

Het niveau waarop daar wordt gediscussieerd past veel beter bij K&K.
Edit:After edit by Kim on 24-05-2005 at 15:16
Reason:
--------------------------------

Ik heb geen zin om daar een politieke topic aan te verspillen.

Het niveau waarop daar wordt gediscussieerd past veel beter bij K&K.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik heb geen zin om daar een politieke topic aan te verspillen.

Het niveau dat daar gaande is past veel beter bij K&K.

garfield
24 mei 2005, 14:32
Ik heb zopas deze belgicistische dreigmail gekregen van ene [email protected].

Ik heb geen idee wie dit is 8O

Je kan mss iets antwoorden .
bv

Beste,

Ik denk dat uw 8 jarige zoon met uw email deftige mensen aan het stalken is.

groene flamingant
24 mei 2005, 16:52
Lees er gewoon zijn topics van de laatste weken op na...

Laag bij de grond, ons dingen verwijten die hij zelf doet, leugens verspreiden...Het was mij inderdaad al opgevallen dat jullie niet zo goed bevriend waren (:?) maar die aversie leek me eerlijk gezegd toch wederzijds. En als antwoord op mijn vraag is dit toch niet zo overtuigend. ;-)

Kim
24 mei 2005, 17:31
Het was mij inderdaad al opgevallen dat jullie niet zo goed bevriend waren (:?) maar die aversie leek me eerlijk gezegd toch wederzijds. En als antwoord op mijn vraag is dit toch niet zo overtuigend. ;-)

Pas op, op persoonlijk vlak vliegen we elkaar (nog) niet in de haren. ;)

De politieke discussie tussen ons is foutgelopen om verschillende redenen.

Ik neem het Rudy vooral kwalijk dat hij als Belgisch gezind iemand kan opkomen voor een splitsing van de sociale zekerheid. De splitsing van de sociale zekerheid = de splitsing van België.

Verder vind ik het zeer laf om ons te verwijten dat we extreem links zijn. Dat zijn we niet. Onlangs zei hij me nog dat de BUB een pro-Islamitisch standpunt zou innemen. Sorry, maar dat is een grove leugen. De dag dat de BUB pro-Islamitische standpunten inneemt zeg ik mijn lidmaatschap gegarandeerd op... ;) We zijn een centrumpartij en hij moet begrijpen dat men in een partij tot een consensus tussen links en rechts moet komen om een degelijk standpunt naar voor te brengen. Hij ziet enkel maar een (extreem)-rechtse kern voor ogen en als je zoiets doet, ben je geen haar beter dan het VB.
Edit:After edit by Kim on 24-05-2005 at 18:32
Reason:
--------------------------------

Het was mij inderdaad al opgevallen dat jullie niet zo goed bevriend waren (:?) maar die aversie leek me eerlijk gezegd toch wederzijds. En als antwoord op mijn vraag is dit toch niet zo overtuigend. ;-)

Pas op, op persoonlijk vlak vliegen we elkaar (nog) niet in de haren. ;)

De politieke discussie tussen ons is foutgelopen om verschillende redenen.

Ik neem het Rudy vooral kwalijk dat hij als Belgisch gezind iemand kan opkomen voor een splitsing van de sociale zekerheid. De splitsing van de sociale zekerheid = de splitsing van België.

Verder vind ik het zeer laf om ons te verwijten dat we extreem links zijn. Dat zijn we niet. Onlangs zei hij me nog dat de BUB een pro-Islamitisch standpunt zou innemen. Sorry, maar dat is een grove leugen. De dag dat de BUB pro-Islamitische standpunten inneemt zeg ik mijn lidmaatschap gegarandeerd op... ;) We zijn een centrumpartij en hij moet begrijpen dat men in een partij tot een consensus tussen links en rechts moet komen om een degelijk standpunt naar voor te brengen. Hij ziet enkel maar een (extreem)-rechtse kern voor ogen en als je zoiets doet, ben je geen haar beter dan het VB.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Het was mij inderdaad al opgevallen dat jullie niet zo goed bevriend waren (:?) maar die aversie leek me eerlijk gezegd toch wederzijds. En als antwoord op mijn vraag is dit toch niet zo overtuigend. ;-)

Pas op, op persoonlijk vlak vliegen we elkaar (nog) niet in de haren. ;)

De politieke discussie tussen ons is foutgelopen om verschillende redenen.

Ik neem het Rudy vooral kwalijk dat hij als Belgisch gezind iemand kan opkomen voor een splitsing van de sociale zekerheid. De splitsing van de sociale zekerheid = de splitsing van België.

Verder vind ik het zeer laf om ons te verwijten dat we extreem links zijn. Dat zijn we niet. Onlangs zei hij me nog dat de BUB een pro-Islamitisch standpunt zou innemen. Sorry, maar dat is een grove leugen. De dag dat de BUB pro-Islamitische standpunten inneemt zeg ik mijn lidmaatschap gegarandeerd op... ;)We zijn een centrumpartij en hij moet begrijpen dat men in een partij tot een consensus tussen links en rechts moet komen om een degelijk standpunt naar voor te brengen. Hij ziet enkel maar een (extreem)-rechtse kern voor ogen en als je zoiets doet, ben je geen haar beter dan het VB.

groene flamingant
24 mei 2005, 19:05
Ik neem het Rudy vooral kwalijk dat hij als Belgisch gezind iemand kan opkomen voor een splitsing van de sociale zekerheid. De splitsing van de sociale zekerheid = de splitsing van België.
Dat lijkt mij voor een belgicist inderdaad een eigenaardig standpunt.
(Hij gaat daarmee zelfs verder dan ik als flamingant.)
Verder vind ik het zeer laf om ons te verwijten dat we extreem links zijn.
Ik vermoed dat weinig mensen hem daarin zullen geloven. ;-)
Onlangs zei hij me nog dat de BUB een pro-Islamitisch standpunt zou innemen. Sorry, maar dat is een grove leugen.
Van een pro-islamitisch standpunt kan je alles maken. Ik zie er alleszins niet echt een probleem in (zolang het maar geen pro-islamistisch wordt).
;) We zijn een centrumpartij en hij moet begrijpen dat men in een partij tot een consensus tussen links en rechts moet komen om een degelijk standpunt naar voor te brengen.
Dat klopt. Al hoor ik sommige mensen in uw partij toch beweren dat uw partij niet centrum maar centrum-rechts is. ;-)

Stubaf.
3 juli 2005, 12:35
Is het ondertussen al geweten welke BUUB'er deze hatemail verstuurde?

Tantist
3 juli 2005, 13:42
hatemail is van alle tijden!

...vroeger uiteraard niet digitaal

Distel
3 juli 2005, 14:10
Vroeger deden ze dat met rooksignalen he. Waar denk je dat de term flamewar vandaan komt. ;)

illwill
3 juli 2005, 14:49
Ik heb zopas deze belgicistische dreigmail gekregen van ene [email protected].

Ik heb geen idee wie dit is 8O

Iemand die dreigt via mail zal ook niet meer doen dan dat. Grote bek heeft bijna iedereen, maar als puntje bij paaltje komt pissen ze allemaal in hun broek.

Kim
3 juli 2005, 18:37
Is het ondertussen al geweten welke BUUB'er deze hatemail verstuurde?

Wie zegt dat het een BUB'er is? :roll:

Jongens toch, ik ben die vooroordelen spuugzat... :evil:

Yann
3 juli 2005, 19:17
Die mail is waarschijnlijk niet eens verstuurd. De flaminganten scheppen er genoegen in om ons te beschuldigen van zaken waar we niets mee te maken hebben. En als dat niet zo is, dan had Vlaanderen Boven al lang Telenet op de hoogte gebracht van die dreigmail. Ondertussen is dat al meer dan een maand geleden...

Distel
3 juli 2005, 20:04
Wie zegt dat het een BUB'er is? :roll:

Jongens toch, ik ben die vooroordelen spuugzat... :evil:

Ach ach, wanneer de BUB eens een dreigbrief krijgt, worden er ook meteen verwijten naar het Flamingantische kamp geslingerd.

Trouwens, als jij zulke vooroordelen spuugzat bent, wat doe jij dan in godsnaam nog bij de BUB?

Stubaf.
3 juli 2005, 20:05
Volgens mij zit de BUUBer die deze hatemail verstuurde ook op het forum.

Kim
3 juli 2005, 20:43
Volgens mij zit de BUUBer die deze hatemail verstuurde ook op het forum.

Oh ja? En wie mag dat dan wel zijn volgens jou?

Let goed op met valse beschuldigingen he!

Yann
3 juli 2005, 21:36
Misschien werkt Vlaanderen Boven bij Remmery? :)

Percalion
4 juli 2005, 18:14
Haha, die belgicisten toch. Ik ben zeker, moest Musketo hier zijn, hij zou een spitsvondige opmerking maken over de hele situatie én tegelijk Yann verheerlijken.

Ja, dat zou-ie beslist.

Musketo
4 juli 2005, 19:09
Euh. Ik heb net mijn tanden gepoetst en Yann heeft een negerpik.

Yann
4 juli 2005, 19:16
Misschien kunnen Percelion en Musketo eens een theekransje organiseren om hun liefde voor elkaar te openbaren? Al denk ik niet dat die eerste een negerpik heeft.

Musketo
4 juli 2005, 19:21
Misschien kunnen Percelion en Musketo eens een theekransje organiseren om hun liefde voor elkaar te openbaren? Al denk ik niet dat die eerste een negerpik heeft.

Maar jij wel hé.

Patriot!
4 juli 2005, 19:21
We moeten eerste de flamingant maar eens zoeken die dergelijke schandelijke mails stuurt.

Yann
4 juli 2005, 20:03
Maar jij wel hé.

Hoop doet leven he jongen. :)

En drink je thee maar voor dat ie koud is. Op mij moet je niet wachten!

Musketo
4 juli 2005, 20:12
Yann praat tegen me. :cheer:


Misschien kunnen we eens samen op de koffie gaan bij Erik Poupaert?

Die kan ons genezen lieveling, die heeft bijbels en zo.

Goed?

Yann
4 juli 2005, 20:18
Yann praat tegen me. :cheer:

:wtf:


Misschien kunnen we eens samen op de koffie gaan bij Erik Poupaert?

Nooit van gehoord.

Die kan ons genezen lieveling, die heeft bijbels en zo.

Ik ben u lieveling niet, en ik houd het bij mijn eigen bijbel.

Goed?

Blijkbaar niet he? :lol:

Musketo
4 juli 2005, 20:25
Da's minder. :-(

Percalion
4 juli 2005, 22:29
Trek het je niet aan joh. Hij vindt je alleen maar te jong, dat hoeft toch geen afwijzing te betekenen voor je kwaliteiten?

Kop op. Er is altijd werk voor een bereidwillige SM-slaaf als jij. Ik ken ene Eric P. die je wel ergens kan binnenloodsen.

Musketo
4 juli 2005, 22:40
Die wil dat ik seks heb met een beest? Imam noemt hij het, geloof ik ...:cry: