PDA

View Full Version : Te walgelijk voor woorden


Chipie
27 mei 2005, 11:50
Ik dacht dat het in Nederland de laatste weken de goede kant opging... wat, na het lezen van het onderstaande artikel, duidelijk niet het geval schijnt te zijn...
De stroom bedreigingen aan het adres van Geert Wilders droogt niet op. Het worden er juist meer. ,,Je maag blijft zich omdraaien.''

Op het bureau van Geert Wilders ligt een kloeke stapel bedreigingen. Een stuk of vijftig telde het Kamerlid er sinds februari. En het worden er niet minder.
'klootzak - je gaat eraan - we zullen je lelijke kop er langzaam afsnijden - dodelijke groeten van de JAISH AL-MUJAHIDIEN BRIGADES en snel tot ziens en tot voelens!' (april 2005)
Zelf wilde Wilders het 'proza' van zijn bedreigers niet aan de grote klok hangen. Op verzoek van deze krant heeft het Kamerlid echter inzage gegeven in de stroom brieven en mails waarin mensen aankondigen hem te vermoorden.
Een paar keer week doet het Kamerlid, inmiddels een van de zwaarst bewaakte mensen in Nederland, aangifte van bedreigingen. ,,De teksten zijn telkens zo walgelijk dat het je niet in je koude kleren gaat zitten. Je weet namelijk niet of het een idioot in een pyjama voor zijn computer is of een serieuze bedreiging. Deskundigen vertellen mij dat ik serieus gevaar loop. En als je de teksten leest, blijft je maag zich omdraaien.''
'Vieze vuile kanker dikke hoerenzoon, nu we weten dat jij je de hele tijd verschool in een cel op kamp Zeist zijn ik en mijn broeders bezig met het voorbereiden van aanslagen met als doel jouw te vermoorden' (februari 2005)
Vertellen wat er met al die aangiftes gebeurt, kan Wilders niet. Hij krijgt 'bijna nooit' te horen hoe een zaak afloopt en dat stoort hem. ,,Ik hoop dat dit verbetert. Het is nu onder de maat. En Justitie zelf vraagt mij aangifte te doen.''
Beledigingen telt Wilders al lang niet meer, hij bewaart alleen nog doodsbedreigingen.
'Oproep - Wij belonen degene die Geert Wilders weet te vermoorden. Men kan het beste eerst zijn vrouw ombrengen' (mei 2005)
Dergelijke verwijzingen naar zijn vrouw raken hem enorm. Wilders: ,,Ik heb haar die mails nooit laten lezen. Het enige wat ik doe is vertellen dat we samen bedreigd zijn. Meestal vertel ik alleen hoe vaak ik nu weer aangifte heb gedaan - twee of drie keer.''
'lelijk gedrocht, een dezer dagen wordt je door mij vermoord!! ik ga je lekker overhoop schieten, alhoewel ik hoop op een kans om je te onthoofden! Jaish Al-Mujahidien Brigades.' (mei 2005)
Het is 'iedere keer weer te walgelijk voor woorden', zegt Wilders in zijn werkkamer. ,,Maar: het effect op mij is dat ik met nóg meer overtuiging doorga waar ik mee bezig ben. Ik geef zo ook een signaal af: mensen die geen argumenten maar dreigementen gebruiken, zullen het nooit van me winnen.''
'Hond, het is een zeer slecht voornemen van jou als je in Amsterdam of Rotterdam zou komen, dan is het makkelijker voor ons om jou te vermoorden!! Je zult snel genoeg die andere vervloekte ongelovige honden theo en pim in de hel vergezellen!!' (mei 2005)
Of het ooit ophoudt? ,,Dat weet ik niet, maar de champagnefles gaat open als het een keer stopt. Of dat gebeurt? Ik blijf het hopen.''
http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1117084314059.html

Beangstigend...

Shizie
27 mei 2005, 12:20
er wonen 1 000 000 moslims in Nederland... =)

its too late

Herr Flick
27 mei 2005, 12:24
it's never to late...

alleen moet je de middelen krijgen en moeten ze u laten doen...

Antoon
27 mei 2005, 12:25
er wonen 1 000 000 moslims in Nederland... =)

its too late

En er wonen in totaal 15 miljoen mensen in Nederland. What's your point?

Er moet opgetreden worden, en ernstig opgetreden. Wie geklist wordt voor doodsbedreigingen moet zwaar gestraft worden.

Herr Flick
27 mei 2005, 12:29
Onmiddelijke deportatie bv, en niet alleen van het individu, pas de israëlische methode toe...

gans de familie de vlieger op, onder het motto van gezinshereniging.... Dat zal de ouders trouwens ok aanzetten om beter op hun spruiten te passen.

Als het geneut , gezeur en kleuteroplossingen niet meer helpen, moet men maar wat hardere maatregelen durven nemen.

Als zo'n buurt in opstand komen omdat er een boefke wordt opgepakt is dat heel simpel grendel heel de zooi af , sluit het water , elentriek en gas af en laat ze zo maar een week of twee sudderen. Als ze hun buiten de maatschappij willen zetten, wel dan helpen we ze toch gewoon efkes.

Shizie
27 mei 2005, 13:15
Je weet goed genoeg hoe moslims zijn.. Ze komen voor elkaar op.. raak ene en morgen staan er 100 voor uw deur :o

deporteer een gezin en morgen blazen ze een bus van de lijn op.. deporteer 100 gezinnen en morgen krijgen wij israelische toestanden hier :o

Andro
27 mei 2005, 13:43
Je weet goed genoeg hoe moslims zijn.. Ze komen voor elkaar op.. raak ene en morgen staan er 100 voor uw deur :o

deporteer een gezin en morgen blazen ze een bus van de lijn op.. deporteer 100 gezinnen en morgen krijgen wij israelische toestanden hier :o

Ja, en morgen is het kerst... paranoide achtervolginswaanzin...enzv.
Edit:After edit by Andromeda1968 on 27-05-2005 at 14:45
Reason:
--------------------------------

Je weet goed genoeg hoe moslims zijn.. Ze komen voor elkaar op.. raak ene en morgen staan er 100 voor uw deur :o

deporteer een gezin en morgen blazen ze een bus van de lijn op.. deporteer 100 gezinnen en morgen krijgen wij israelische toestanden hier :o

Ja, en morgen is het kerst... paranoide achtervolginswaanzin...enzv.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Je weet goed genoeg hoe moslims zijn.. Ze komen voor elkaar op.. raak ene en morgen staan er 100 voor uw deur :o

deporteer een gezin en morgen blazen ze een bus van de lijn op.. deporteer 100 gezinnen en morgen krijgen wij israelische toestanden hier :o

Ja, en morgen is het kerst... paranoide achtervolginswaanzin.

Wreker
27 mei 2005, 13:44
Ik dacht dat het in Nederland de laatste weken de goede kant opging... wat, na het lezen van het onderstaande artikel, duidelijk niet het geval schijnt te zijn...

Beangstigend...

Voor de multiculturalisten zijn dit soort toestanden slechts een heel kleine prijs die we nu eenmaal moeten betalen voor de onvermijdelijke multiculisering van de samenleving.

Wie daarover zanikt zet alle dingen buiten proportie in de verf.

Voor de multicul moet alles wijken en zulke dingen als gebeuren met Geert En Ayaan daar winden enkel achterlijke softies zich over op. Als Geert en Ayaan worden vermoord dan komt dat gewoon omdat ze zo dom zijn geweest om de multicul in vraag te stellen.

Deze oproerkraaiers verdienen niet beter dan opgejaagd en gekeeld te worden.

Multikul über Alles!
Edit:After edit by Wreker on 27-05-2005 at 14:45
Reason:
--------------------------------

Ik dacht dat het in Nederland de laatste weken de goede kant opging... wat, na het lezen van het onderstaande artikel, duidelijk niet het geval schijnt te zijn...

Beangstigend...

Voor de multiculturalisten zijn dit soort toestanden slechts een heel kleine prijs die we nu eenmaal moeten betalen voor de onvermijdelijke multiculisering van de samenleving.

Wie daarover zanikt zet alle dingen buiten proportie in de verf.

Voor de multicul moet alles wijken en zulke dingen als gebeuren met Geert En Ayaan daar winden enkel achterlijke softies zich over op. Als Geert en Ayaan worden vermoord dan komt dat gewoon omdat ze zo dom zijn geweest om de multicul in vraag te stellen.

Deze oproerkraaiers verdienen niet beter dan opgejaagd en gekeeld te worden.

Multikul über Alles!
Edit:After edit by Wreker on 27-05-2005 at 14:45
Reason:
--------------------------------

Ik dacht dat het in Nederland de laatste weken de goede kant opging... wat, na het lezen van het onderstaande artikel, duidelijk niet het geval schijnt te zijn...

Beangstigend...

Voor de multiculturalisten zijn dit soort toestanden slechts een heel kleine prijs die we nu eenmaal moeten betalen voor de onvermijdelijke multiculisering van de samenleving.

Wie daarover zanikt zet alle dingen buiten prportie in de verf.

Voor de multicul moet alles wijken en zulke dingen als gebeuren met Geert En Ayaan daar winden enkel achterlijke softies zich over op. Als Geert en Ayaan worden vermoord dan komt dat gewoon omdat ze zo dom zijn geweest om de multicul in vraag te stellen.

Deze oproerkraaiers verdienen niet beter dan opgejaagd en gekeeld te worden.

Multikul über Alles!

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik dacht dat het in Nederland de laatste weken de goede kant opging... wat, na het lezen van het onderstaande artikel, duidelijk niet het geval schijnt te zijn...

Beangstigend...

Voor de multiculturalisten zijn dit soort toestanden slechts een heel kleine prijs die we nu eenmaal moeten betalen voor de onvermijdelijke multiculisering van de samenleving.

Wie daarover zanikt zet alle dingen buiten prportie in de verf.

Voor de multicul moet alles wijken en zulke dingen als gebeuren met Geert En Ayaan daar winden enkel softies zich over op. Als Geert en Ayaan worden vermoord dan komt dat gewoon omdat ze zo doùm zijn geweest om de multicul in vraag te stellen.

Deze oproerkraaiers verdienen niet beter dan opgejaagd en gekeeld te worden.

Multikul über Alles!

Mephisto
27 mei 2005, 14:39
Voor de multicul moet alles wijken en zulke dingen als gebeuren met Geert En Ayaan daar winden enkel achterlijke softies zich over op. Als Geert en Ayaan worden vermoord dan komt dat gewoon omdat ze zo dom zijn geweest om de multicul in vraag te stellen.U bent verder ook niet echt wijs, als ik dit zo lees. Daarmee doet u 'multikul' meer kwaad dan goed. Is dit uw vorm van humor? Of was uw doel de onvermijdelijke Islamitische staat, met multikul als overgangsvorm?

Multikul houdt óók in, dat verschillende culturen verdraagzaam met elkaar omgaan.

Herr Flick
27 mei 2005, 14:43
Je weet goed genoeg hoe moslims zijn.. Ze komen voor elkaar op.. raak ene en morgen staan er 100 voor uw deur :o

deporteer een gezin en morgen blazen ze een bus van de lijn op.. deporteer 100 gezinnen en morgen krijgen wij israelische toestanden hier :o


Zonder dat krijgen we die toestanden ook...

vroeg of laat...

garfield
27 mei 2005, 15:37
Onmiddelijke deportatie bv, en niet alleen van het individu, pas de israëlische methode toe...

gans de familie de vlieger op, onder het motto van gezinshereniging.... Dat zal de ouders trouwens ok aanzetten om beter op hun spruiten te passen.

Als het geneut , gezeur en kleuteroplossingen niet meer helpen, moet men maar wat hardere maatregelen durven nemen.

Als zo'n buurt in opstand komen omdat er een boefke wordt opgepakt is dat heel simpel grendel heel de zooi af , sluit het water , elentriek en gas af en laat ze zo maar een week of twee sudderen. Als ze hun buiten de maatschappij willen zetten, wel dan helpen we ze toch gewoon efkes.

Hear Hear

JusticeLover
27 mei 2005, 15:40
Onmiddelijke deportatie bv, en niet alleen van het individu, pas de israëlische methode toe...

gans de familie de vlieger op, onder het motto van gezinshereniging.... Dat zal de ouders trouwens ok aanzetten om beter op hun spruiten te passen.

Als het geneut , gezeur en kleuteroplossingen niet meer helpen, moet men maar wat hardere maatregelen durven nemen.

Als zo'n buurt in opstand komen omdat er een boefke wordt opgepakt is dat heel simpel grendel heel de zooi af , sluit het water , elentriek en gas af en laat ze zo maar een week of twee sudderen. Als ze hun buiten de maatschappij willen zetten, wel dan helpen we ze toch gewoon efkes.

"Te walgelijk voor woorden"

Herr Flick
27 mei 2005, 15:46
"Te walgelijk voor woorden"


Beste El Turco, wie niet horen wil moet maar voelen niet, ...

garfield
27 mei 2005, 16:05
"Te walgelijk voor woorden"

wie niet horen wil moet voelen ;-)

Esperanza
27 mei 2005, 18:05
Heeft er al ooit iemand gehoord van die Jaish Al-Mujahidien Brigades? Een bekende groepering? Deze oproerkraaiers verdienen niet beter dan opgejaagd en gekeeld te worden. Je bent weer goed in vorm, zie ik. Nog nooit bij stilgestaan dat jouw "oplossing" al even verwerpelijk en walgelijk is als die van die Brigades?

Raven
27 mei 2005, 19:06
Onmiddelijke deportatie bv, en niet alleen van het individu, pas de israëlische methode toe...

gans de familie de vlieger op, onder het motto van gezinshereniging.... Dat zal de ouders trouwens ok aanzetten om beter op hun spruiten te passen.

Als het geneut , gezeur en kleuteroplossingen niet meer helpen, moet men maar wat hardere maatregelen durven nemen.

Als zo'n buurt in opstand komen omdat er een boefke wordt opgepakt is dat heel simpel grendel heel de zooi af , sluit het water , elentriek en gas af en laat ze zo maar een week of twee sudderen. Als ze hun buiten de maatschappij willen zetten, wel dan helpen we ze toch gewoon efkes.

Zet molenbeek af, en t'kiel komt in opstand. Daarna ga je ook het kiel afzetten, en in genk, mechelen, borgerhout, houthalen komen ze in opstand.

Ik zie een burgeroorlog tussen 1 miljoen, overwegend jongeren in goeie conditie, en 15 miljoen overwegend bejaarden en jeugdige vetbollen heus zitten.

Jij ook?
Edit:After edit by Raven on 27-05-2005 at 20:07
Reason:
--------------------------------

Onmiddelijke deportatie bv, en niet alleen van het individu, pas de israëlische methode toe...

gans de familie de vlieger op, onder het motto van gezinshereniging.... Dat zal de ouders trouwens ok aanzetten om beter op hun spruiten te passen.

Als het geneut , gezeur en kleuteroplossingen niet meer helpen, moet men maar wat hardere maatregelen durven nemen.

Als zo'n buurt in opstand komen omdat er een boefke wordt opgepakt is dat heel simpel grendel heel de zooi af , sluit het water , elentriek en gas af en laat ze zo maar een week of twee sudderen. Als ze hun buiten de maatschappij willen zetten, wel dan helpen we ze toch gewoon efkes.

Zet molenbeek af, en t'kiel komt in opstand. Daarna ga je ook het kiel afzetten, en in genk, mechelen, borgerhout, houthalen komen ze in opstand.

Ik zie een burgeroorlog tussen 1 miljoen, overwegend jongeren in goeie conditie, en 15 miljoen overwegend bejaarden en jeugdige vetbollen heus zitten.

Jij ook?

Before any edits, post was:
--------------------------------

Onmiddelijke deportatie bv, en niet alleen van het individu, pas de israëlische methode toe...

gans de familie de vlieger op, onder het motto van gezinshereniging.... Dat zal de ouders trouwens ok aanzetten om beter op hun spruiten te passen.

Als het geneut , gezeur en kleuteroplossingen niet meer helpen, moet men maar wat hardere maatregelen durven nemen.

Als zo'n buurt in opstand komen omdat er een boefke wordt opgepakt is dat heel simpel grendel heel de zooi af , sluit het water , elentriek en gas af en laat ze zo maar een week of twee sudderen. Als ze hun buiten de maatschappij willen zetten, wel dan helpen we ze toch gewoon efkes.

Zet molenbeek af, en t'kiel komt in opstand. Daarna ga je ook het kiel afzetten, en in genk, mechelen, borgerhout, houthalen komen ze in opstand.

Ik zie een burgeroorlog tussen 1 miljoen, overwegend jongeren, en 15 miljoen overwegend bejaarden heus zitten.

Jij ook?

Grellig
27 mei 2005, 19:11
Zet molenbeek af, en t'kiel komt in opstand. Daarna ga je ook het kiel afzetten, en in genk, mechelen, borgerhout, houthalen komen ze in opstand.

Ik zie een burgeroorlog tussen 1 miljoen, overwegend jongeren in goeie conditie, en 15 miljoen overwegend bejaarden en jeugdige vetbollen heus zitten.

Jij ook?

U vergeet wel dat die bejaarden in het bezit zijn van het beste wapenarsenaal:-D .Of een kogel nu afgevuurd wordt door een bejaarde of een jongere,hij is effe dodelijk!!

Raven
27 mei 2005, 19:16
U vergeet wel dat die bejaarden in het bezit zijn van het beste wapenarsenaal:-D .Of een kogel nu afgevuurd wordt door een bejaarde of een jongere,hij is effe dodelijk!!

Westerlingen en joden hebben misschien wel wapens en haat aan hun kant, maar moslims hebben god.

Grellig
27 mei 2005, 19:22
Westerlingen en joden hebben misschien wel wapens en haat aan hun kant, maar moslims hebben god.

Veel succes zou ik zeggen met het vorige bericht dat u de wereld hebt ingestuurd.Wij katholieken geloven in Jezus,de grote verzoener en prediker van de vrede,de god die jullie aanbidden gaat akkoord met rassenhaat en geweld,hier zit nu het verschil Raven.

Doe gewoon normaal,ook u broeders en er is niets aan de hand,probeer de mensen die de Islam in vraag te stellen aan jullie kant te krijgen met de kracht van het woord ipv bedreigingen te uiten.

Op een gegeven moment gaat dit wel eens serieus uit de hand lopen,in Nederland is het al een paar keer gebeurd,ik wil niet dat dit in Vlaanderen gaat gebeuren.
Edit:After edit by Grellig on 27-05-2005 at 20:23
Reason:
--------------------------------

Westerlingen en joden hebben misschien wel wapens en haat aan hun kant, maar moslims hebben god.

Veel succes zou ik zeggen met het vorige bericht dat u de wereld hebt ingestuurd.Wij katholieken geloven in Jezus,de grote verzoener en prediker van de vrede,de god die jullie aanbidden gaat akkoord met rassenhaat en geweld,hier zit nu het verschil Raven.

Doe gewoon normaal,ook u broeders en er is niets aan de hand,probeer de mensen die de Islam in vraag te stellen aan jullie kant te krijgen met de kracht van het woord ipv bedreigingen te uiten.

Op een gegeven moment gaat dit wel eens serieus uit de hand lopen,in Nederland is het al een paar keer gebeurd,ik wil niet dat dit in Vlaanderen gaat gebeuren.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Westerlingen en joden hebben misschien wel wapens en haat aan hun kant, maar moslims hebben god.

Veel succes zou ik zeggen met het vorige bericht dat u de wereld hebt ingestuurd.Wij katholieken geloven in Jezus,de grote verzoener en prediker van de vrede,de god die jullie aanbidden gaat akkoord met rassenhaat en geweld,hier zit nu het verschil Raven.

Doe gewoon normaal,ook u broeders en er is niets aan de hand,probeer de mensen die de Islam in vraag te stellen aan jullie kant te krijgen met de kracht van het woord ipv bedreigingen te uiten.

Op een gegeven moment gaat dit wel eens serieus uit de hand lopen,in nederland is het al een paar keer gebeurd,ik wil niet dat dit in Vlaanderen gaat gebeuren.

predator
27 mei 2005, 19:45
@Raven :

Westerlingen en joden hebben misschien wel wapens en haat aan hun kant, maar moslims hebben god.

Raven, er is hoop in bange dagen :

De moslim god is alleen ...

Onze God is met Drie, Sinte Pieter niet meegerekend, want die is "ergens" een "liedje" aan 't zingen :

ze zuuuulen Hem niet temmen ...
....

Beste Groeten !

Wreker
27 mei 2005, 21:56
Oorspronkelijk bericht door Wreker
Deze oproerkraaiers verdienen niet beter dan opgejaagd en gekeeld te worden.

Je bent weer goed in vorm, zie ik. Nog nooit bij stilgestaan dat jouw "oplossing" al even verwerpelijk en walgelijk is als die van die Brigades?

Ik weet niet of je het doorhad, maar met die "oproerkraaiers" werd gedoeld op degenen die de heilige multicul in vraag stellen, Geert en Ayaan in casu.

Leviathan
28 mei 2005, 12:58
Westerlingen en joden hebben misschien wel wapens en haat aan hun kant, maar moslims hebben god.

En wat gaat jouw zielige god tegen onze wapens doen?

Lincoln
28 mei 2005, 13:09
Komaan mensen , jullie weten wel dat het een doorgestoken spelletje is van raventje !!

Noriko
28 mei 2005, 13:35
Ik weet niet eens wie Geert is...

Chipie
28 mei 2005, 13:44
Ik weet niet eens wie Geert is...
Een vreemdeling° kan dat moeilijk weten...

Noriko (http://member.php?u=6483)
°Vreemdeling
http://forum.politics.be/image.php?u=6483&dateline=1114708515

Geregistreerd op: Apr 2005
Locatie: Kanagawa prefect, Honshu
Berichten: 77
Edit:After edit by CHIPIE on 28-05-2005 at 14:56
Reason:
--------------------------------

Ik weet niet eens wie Geert is...
Een vreemdeling° kan dat moeilijk weten...

Noriko (http://member.php?u=6483)
°Vreemdeling
http://forum.politics.be/image.php?u=6483&dateline=1114708515

Geregistreerd op: Apr 2005
Locatie: Kanagawa prefect, Honshu
Berichten: 77
Edit:After edit by CHIPIE on 28-05-2005 at 14:54
Reason:
--------------------------------

Ik weet niet eens wie Geert is...
Een vreemdeling° kan dat moeilijk weten...

Noriko (http://member.php?u=6483)
°Vreemdeling

Geregistreerd op: Apr 2005
Locatie: Kanagawa prefect, Honshu
Berichten: 77
Edit:After edit by CHIPIE on 28-05-2005 at 14:53
Reason:
--------------------------------

Ik weet niet eens wie Geert is...
Een vreemdeling° kan dat moeilijk weten...

Noriko (member.php?u=6483)
vbmenu_register("postmenu_1113729", true);
°Vreemdeling


image.php?u=6483&dateline=1114708515 (member.php?u=6483)



Geregistreerd op: Apr 2005

Locatie: Kanagawa prefect, Honshu
Berichten: 77

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik weet niet eens wie Geert is...
Een vreemdeling kan dat moeilijk weten...

Raven
28 mei 2005, 14:03
Komaan mensen , jullie weten wel dat het een doorgestoken spelletje is van raventje !!

Je kiest westerlingen boven je eigen volk. Dat was niet hoe mohammad het wenste(4:144). Maar je hebt dan ook al vaker op dit forum getoond een neiging te hebben je roots te verloochenen.

Lincoln
28 mei 2005, 15:38
Je kiest westerlingen boven je eigen volk. Dat was niet hoe mohammad het wenste(4:144). Maar je hebt dan ook al vaker op dit forum getoond een neiging te hebben je roots te verloochenen.Ik hou niet zozeer van conflicten dat heeft niets te maken met mijn roots enz....nothing else...

Lincoln
28 mei 2005, 16:19
Ik hou niet zozeer van conflicten , een dat heeft zeker niets te maken met mijn roots enz....nothing else...Correctie , wie het beter kan formuleren mag het zeggen. http://smilies.sofrayt.com/%5E/r/supergrin.gif
Edit:After edit by lincoln on 28-05-2005 at 17:19
Reason:
--------------------------------

Ik hou niet zozeer van conflicten , een dat heeft zeker niets te maken met mijn roots enz....nothing else...Correctie , wie het beter kan formuleren mag het zeggen. http://smilies.sofrayt.com/%5E/r/supergrin.gif

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik hou niet zozeer van conflicten , een dat heeft zeker niets te maken met mijn roots enz....nothing else...Cprrectie , wie het beter kan formuleren mag het zeggen. http://smilies.sofrayt.com/%5E/r/supergrin.gif

Andro
28 mei 2005, 16:21
Correctie , wie het beter kan formuleren mag het zeggen. http://smilies.sofrayt.com/%5E/r/supergrin.gif
*helemaal*

Lincoln
28 mei 2005, 16:25
*helemaal*Wat bedoel je ?? http://smilies.sofrayt.com/%5E/_950/upset.gif

Noriko
29 mei 2005, 00:40
Een vreemdeling° kan dat moeilijk weten...

Noriko (http://member.php?u=6483)
°Vreemdeling
http://forum.politics.be/image.php?u=6483&dateline=1114708515

Geregistreerd op: Apr 2005
Locatie: Kanagawa prefect, Honshu
Berichten: 77

En wat bedoel je daarmee ?
Edit:After edit by Noriko on 29-05-2005 at 01:42
Reason:
--------------------------------

Een vreemdeling° kan dat moeilijk weten...

Noriko (http://member.php?u=6483)
°Vreemdeling
http://forum.politics.be/image.php?u=6483&dateline=1114708515

Geregistreerd op: Apr 2005
Locatie: Kanagawa prefect, Honshu
Berichten: 77

En wat bedoel je daarmee ?

Before any edits, post was:
--------------------------------

Een vreemdeling° kan dat moeilijk weten...

Noriko (http://member.php?u=6483)
°Vreemdeling
http://forum.politics.be/image.php?u=6483&dateline=1114708515

Geregistreerd op: Apr 2005
Locatie: Kanagawa prefect, Honshu
Berichten: 77

En wat bedoel je daarmee ? Dat vreemdelingen niets weten ?

Chipie
29 mei 2005, 08:45
Oorspronkelijk bericht door CHIPIE
Een vreemdeling° kan dat moeilijk weten...

Noriko (http://member.php/?u=6483)

°Vreemdeling


Geregistreerd op: Apr 2005

Locatie: Kanagawa prefect, Honshu

Berichten: 77


En wat bedoel je daarmee ?
Niets speciaals... Enkel dat het normaal is (of zou kunnen zijn) dat men als vreemdeling (op dit forum uw 'statuu') niet iedereen kent...
Edit:After edit by CHIPIE on 29-05-2005 at 09:45
Reason:
--------------------------------

Oorspronkelijk bericht door CHIPIE
Een vreemdeling° kan dat moeilijk weten...

Noriko (http://member.php/?u=6483)

°Vreemdeling


Geregistreerd op: Apr 2005

Locatie: Kanagawa prefect, Honshu

Berichten: 77


En wat bedoel je daarmee ?
Niets speciaals... Enkel dat het normaal is (of zou kunnen zijn) dat men als vreemdeling (op dit forum uw 'statuu') niet iedereen kent...

Before any edits, post was:
--------------------------------

Oorspronkelijk bericht door CHIPIE
Een vreemdeling° kan dat moeilijk weten...

Noriko (http://member.php/?u=6483)

°Vreemdeling

image.php?u=6483&dateline=1114708515


Geregistreerd op: Apr 2005

Locatie: Kanagawa prefect, Honshu

Berichten: 77


En wat bedoel je daarmee ?
Niets speciaals... Enkel dat het normaal is (of zou kunnen zijn) dat men als vreemdeling (op dit forum uw 'statuu') niet iedereen kent...

Wreker
29 mei 2005, 08:53
Ik weet niet eens wie Geert is...

En toch actief op politics?

andev
29 mei 2005, 17:51
Zet molenbeek af, en t'kiel komt in opstand. Daarna ga je ook het kiel afzetten, en in genk, mechelen, borgerhout, houthalen komen ze in opstand.

Ik zie een burgeroorlog tussen 1 miljoen, overwegend jongeren in goeie conditie, en 15 miljoen overwegend bejaarden en jeugdige vetbollen heus zitten.

Jij ook?

Dus moet je crapuul, fanatiekers, grote en kleine gangsters hun gangetje laten gaan? De opkuis van die smeerboel zou iedereen ten goede komen, ook mensen van "vreemde origine" die zich aanpassen en een nuttige aanvulling zouden kunnen zijn voor onze maatschappij! Het zou een gevaarlijke karwei worden, dat wel, maar één keer de boel grondig en keihard aanpakken zou toch beter zijn dan de langzame verrotting van onze maatschappij zoals die nu aan de gang is. En het zijn niet die "15 miljoen bejaarden enz" die de klus zouden moeten klaren !

Raven
29 mei 2005, 17:55
Dus moet je crapuul, fanatiekers, grote en kleine gangsters hun gangetje laten gaan? De opkuis van die smeerboel zou iedereen ten goede komen, ook mensen van "vreemde origine" die zich aanpassen en een nuttige aanvulling zouden kunnen zijn voor onze maatschappij! Het zou een gevaarlijke karwei worden, dat wel, maar één keer de boel grondig en keihard aanpakken zou toch beter zijn dan de langzame verrotting van onze maatschappij zoals die nu aan de gang is. En het zijn niet die "15 miljoen bejaarden enz" die de klus zouden moeten klaren !

Dat crapuul, fanatiekers, grote en kleine gangsters zijn toevallig onze broers, zussen, familie en vrienden.

We leven in een rechtstaat, en laat het gerecht dus maar z'n gang doen, i.p.v met extreem rechtste toestanden af te komen.

andev
1 juni 2005, 10:44
Dat crapuul, fanatiekers, grote en kleine gangsters zijn toevallig onze broers, zussen, familie en vrienden.

We leven in een rechtstaat, en laat het gerecht dus maar z'n gang doen, i.p.v met extreem rechtste toestanden af te komen.

... heb je je eigen zin wel eens herlezen??? Zijn DAT je broers enz????? Dan moet je toch normaal in de grond zinken van schaamte! En voor wat de "rechtsstaat" betreft, die steekt al veel te lang zijn kop in het zand op dat gebied! Indien reactie daartegen voor jou gelijk staat met "extreem rechtse toestanden", dan moet dat maar, hoe vlugger hoe liever en zeker voor het te laat is! Indien de bevolking van bepaalde Europese landen mogen stemmen ivm Europa en met een "neen" afkomen, is het vooral daar aan te wijten. Sommige regeringen denken slim te zijn door de bevolking niet naar hun mening te vragen en onder elkaar "ja" te zeggen tegen nog meer mooie dikbetaalde "Europa-postjes" voor henzelf en hun dierbaren. Weer zo een voorbeeld van zeg "ja" tegen bepaalde profijtjes voor bepaalde lieden, en steek voor de rest je kop maar in het zand... De miserie is voor een ander!

Kaal
1 juni 2005, 10:52
Je weet goed genoeg hoe moslims zijn.. Ze komen voor elkaar op.. raak ene en morgen staan er 100 voor uw deur :o

deporteer een gezin en morgen blazen ze een bus van de lijn op.. deporteer 100 gezinnen en morgen krijgen wij israelische toestanden hier :o

En dan?? Als dat de prijs is om onze vrijheid als westerlingen te behouden, dan moeten we dat gewoon doen. Typisch europees jouw houding, zelfs niet wachten tot er echt een bedreiging is om de knieval te doen, neen, de mogelijkheid van een bedreiging is reeds voldoende.

Kim
1 juni 2005, 11:14
@Raven :



Raven, er is hoop in bange dagen :

De moslim god is alleen ...

Onze God is met Drie, Sinte Pieter niet meegerekend, want die is "ergens" een "liedje" aan 't zingen :

ze zuuuulen Hem niet temmen ...
....

Beste Groeten !

Sinds wanneer is Sinte Pieter flamingant? :|

Kim
1 juni 2005, 11:15
Dat crapuul, fanatiekers, grote en kleine gangsters zijn toevallig onze broers, zussen, familie en vrienden.



De uwe misschien, de mijne alleszins niet...

Lex Blanca
1 juni 2005, 11:37
Onmiddelijke deportatie bv, en niet alleen van het individu, pas de israëlische methode toe...

gans de familie de vlieger op, onder het motto van gezinshereniging.... Dat zal de ouders trouwens ok aanzetten om beter op hun spruiten te passen.

Als het geneut , gezeur en kleuteroplossingen niet meer helpen, moet men maar wat hardere maatregelen durven nemen.

Als zo'n buurt in opstand komen omdat er een boefke wordt opgepakt is dat heel simpel grendel heel de zooi af , sluit het water , elentriek en gas af en laat ze zo maar een week of twee sudderen. Als ze hun buiten de maatschappij willen zetten, wel dan helpen we ze toch gewoon efkes.

De bedreigingen aan het adres van Wilders:walgelijk!
De moord op Van Gogh en Fortuin;ik kan er niet bij-walgelijk!

Ik ken meerdere gematigde moslims-waaronder een ex-vriendin en kameraden op het werk.Deze mensen vertegenwoordigen het grootste deel van de moslimgemeenschap en hun maag keert zich om bij die bedreigingen aan t adres Wilders.
Sommigen onder hen wonen ook in probleemwijken maar hebben zoals de meeste moslims niks met de doodsbedreigingen of moorden te maken.

Deportatie van het hele gezin onder t moto gezinshereniging-alsof het grappig is deze situatie;afsluiten van de elentriek,water en gas en laat ze zo mr en week of 2 sudderen;buiten de maatschappij....
Hoe moet je dit begrijpen/aanvaarden als gematigde moslim,aangepast aan de maatschappij?

Veralgemenen...walgelijk!
Je oplossingen...walgelijk.
Edit:After edit by Lex Blanca on 01-06-2005 at 12:38
Reason:
--------------------------------

Onmiddelijke deportatie bv, en niet alleen van het individu, pas de israëlische methode toe...

gans de familie de vlieger op, onder het motto van gezinshereniging.... Dat zal de ouders trouwens ok aanzetten om beter op hun spruiten te passen.

Als het geneut , gezeur en kleuteroplossingen niet meer helpen, moet men maar wat hardere maatregelen durven nemen.

Als zo'n buurt in opstand komen omdat er een boefke wordt opgepakt is dat heel simpel grendel heel de zooi af , sluit het water , elentriek en gas af en laat ze zo maar een week of twee sudderen. Als ze hun buiten de maatschappij willen zetten, wel dan helpen we ze toch gewoon efkes.

De bedreigingen aan het adres van Wilders:walgelijk!
De moord op Van Gogh en Fortuin;ik kan er niet bij-walgelijk!

Ik ken meerdere gematigde moslims-waaronder een ex-vriendin en kameraden op het werk.Deze mensen vertegenwoordigen het grootste deel van de moslimgemeenschap en hun maag keert zich om bij die bedreigingen aan t adres Wilders.
Sommigen onder hen wonen ook in probleemwijken maar hebben zoals de meeste moslims niks met de doodsbedreigingen of moorden te maken.

Deportatie van het hele gezin onder t moto gezinshereniging-alsof het grappig is deze situatie;afsluiten van de elentriek,water en gas en laat ze zo mr en week of 2 sudderen;buiten de maatschappij....
Hoe moet je dit begrijpen/aanvaarden als gematigde moslim,aangepast aan de maatschappij?

Veralgemenen...walgelijk!
Je oplossingen...walgelijk.
Edit:After edit by Lex Blanca on 01-06-2005 at 12:38
Reason:
--------------------------------

Onmiddelijke deportatie bv, en niet alleen van het individu, pas de israëlische methode toe...

gans de familie de vlieger op, onder het motto van gezinshereniging.... Dat zal de ouders trouwens ok aanzetten om beter op hun spruiten te passen.

Als het geneut , gezeur en kleuteroplossingen niet meer helpen, moet men maar wat hardere maatregelen durven nemen.

Als zo'n buurt in opstand komen omdat er een boefke wordt opgepakt is dat heel simpel grendel heel de zooi af , sluit het water , elentriek en gas af en laat ze zo maar een week of twee sudderen. Als ze hun buiten de maatschappij willen zetten, wel dan helpen we ze toch gewoon efkes.

De bedreigingen aan het adres van Wilders:walgelijk!
De moord op Van Gogh en Fortuin;ik kan er niet bij-walgelijk!

Ik ken meerdere gematigde moslims-waaronder een ex-vriendin en kameraden op het werk.Deze mensen vertegenwoordigen het grootste deel van de moslimgemeenschap en hun maag keert zich om bij die bedreigingen aan t adres Wilders.
Sommigen onder hen wonen ook in probleemwijken maar hebben zoals de meeste moslims niks met de doodsbedreigingen of moorden te maken.

Deportatie van het hele gezin onder t moto gezinshereniging-alsof het grappig is deze situatie die je beschrijft;afsluiten van de elentriek,water en gas en laat ze zo mr en week of 2 sudderen;buiten de maatschappij....
Hoe moet je dit begrijpen/aanvaarden als gematigde moslim,aangepast aan de maatschappij?

Veralgemenen...walgelijk!
Je oplossingen...walgelijk.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Onmiddelijke deportatie bv, en niet alleen van het individu, pas de israëlische methode toe...

gans de familie de vlieger op, onder het motto van gezinshereniging.... Dat zal de ouders trouwens ok aanzetten om beter op hun spruiten te passen.

Als het geneut , gezeur en kleuteroplossingen niet meer helpen, moet men maar wat hardere maatregelen durven nemen.

Als zo'n buurt in opstand komen omdat er een boefke wordt opgepakt is dat heel simpel grendel heel de zooi af , sluit het water , elentriek en gas af en laat ze zo maar een week of twee sudderen. Als ze hun buiten de maatschappij willen zetten, wel dan helpen we ze toch gewoon efkes.

De bedreigingen aan het adres van Wilders:walgelijk!
De moord op Van Gogh en Fortuin;ik kan er niet bij-walgelijk!

Ik ken meerdere gematigde moslims-waaronder een ex-vriendin en kameraden op het werk.Deze mensen vertegenwoordigen het grootste deel van de moslimgemeenschap en hun maag keert zich om bij die bedreigingen aan t adres Wilders.
Sommigen onder hen wonen ook in probleemwijken maar hebben zoals de meeste moslims niks met de doodsbedreigingen of moorden te maken.

Deportatie van het hele gezin onder t moto gezinshereniging-alsof het grappig is deze situatie die je beschrijft een;afsluiten van de elentriek,water en gas en laat ze zo mr en week of 2 sudderen;buiten de maatschappij....
Hoe moet je dit begrijpen/aanvaarden als gematigde moslim,aangepast aan de maatschappij?

Veralgemenen...walgelijk!
Je oplossingen...walgelijk.

Azal
2 juni 2005, 13:36
De bedreigingen aan het adres van Wilders:walgelijk!
De moord op Van Gogh en Fortuin;ik kan er niet bij-walgelijk!

Ik ken meerdere gematigde moslims-waaronder een ex-vriendin en kameraden op het werk.Deze mensen vertegenwoordigen het grootste deel van de moslimgemeenschap en hun maag keert zich om bij die bedreigingen aan t adres Wilders.
Sommigen onder hen wonen ook in probleemwijken maar hebben zoals de meeste moslims niks met de doodsbedreigingen of moorden te maken.

Deportatie van het hele gezin onder t moto gezinshereniging-alsof het grappig is deze situatie;afsluiten van de elentriek,water en gas en laat ze zo mr en week of 2 sudderen;buiten de maatschappij....
Hoe moet je dit begrijpen/aanvaarden als gematigde moslim,aangepast aan de maatschappij?

Veralgemenen...walgelijk!
Je oplossingen...walgelijk.

Zeer simpel voed uw kinderen degelijk op en bid tot allah dat ze geen zotte dingen doen... . ipv koffie te gaan drinken als den vlaaming voor het dopgeld, kindergeld, rsz gaat werken. Ja ja vlaaming want die walen kunnen zelfs hun eigen taalgenoten niet onderhouden.

1handclapping
2 juni 2005, 13:53
Wij maken ons druk omdat er 1 iemand in Vlaanderen dreigbrieven en kogels vestuurt en nu blijkt dat in Nederland ruim 1 miljoen mensen zich aan dergelijke praktijken schuldig maakt ? Misschien een nieuwe vorm van democratie ?
Die mensen die nog durven bedreigen tot ze stoppen ?
Straf voor het sturen van doodsbedreigingen = deportatie van de gehele familiekring ? Waar naartoe als het een volbloed sedert 5 generaties Nederlander betreft ? Heeft Nederland al een akkoord over zulke zaken met bv. de V.S of Irak ? Sorry : Nederlanders zijn tegen internationale samenwerking inzake criminaliteit... Dat is alleszins een voordeel van België : wij hebben ons binnenlands buitenland - we kunnen criminele vlamingen naar Wallonië verbannen.. zut toch niet we hebben geen grenscontrole tussen Vlaanderen en Wallonië...
Edit:After edit by 1handclapping on 02-06-2005 at 14:53
Reason:
--------------------------------

Wij maken ons druk omdat er 1 iemand in Vlaanderen dreigbrieven en kogels vestuurt en nu blijkt dat in Nederland ruim 1 miljoen mensen zich aan dergelijke praktijken schuldig maakt ? Misschien een nieuwe vorm van democratie ?
Die mensen die nog durven bedreigen tot ze stoppen ?
Straf voor het sturen van doodsbedreigingen = deportatie van de gehele familiekring ? Waar naartoe als het een volbloed sedert 5 generaties Nederlander betreft ? Heeft Nederland al een akkoord over zulke zaken met bv. de V.S of Irak ? Sorry : Nederlanders zijn tegen internationale samenwerking inzake criminaliteit... Dat is alleszins een voordeel van België : wij hebben ons binnenlands buitenland - we kunnen criminele vlamingen naar Wallonië verbannen.. zut toch niet we hebben geen grenscontrole tussen Vlaanderen en Wallonië...

Before any edits, post was:
--------------------------------

Wij maken ons druk omdat er 1 iemand in Vlaanderen dreigbrieven en kogels vestuurt en nu blijkt dat in Nederland ruim 1 miljoen mensen zich aan dergelijke praktijken schuldig maakt ? Misschien een nieuwe vorm van democratie ?
Die mensen die nog durven bedreigen tot ze stoppen ?
Straf voor het sturen van doodsbedreigingen = deportatie van de gehele familiekring ? Waar naartoe als het een volbloed sedert ( generaties Nederlander betreft ? Heeft Nederland al een akkoord over zulke zaken met bv. de V.S of Irak ? Sorry : Nederlanders zijn tegen internationale samenwerking inzake criminaliteit... Dat is alleszins een voordeel van België : wij hebben ons binnenlands buitenland - we kunnen criminele vlamingen naar Wallonië verbannen.. zut toch niet we hebben geen grenscontrole tussen Vlaanderen en Wallonië...

Azal
2 juni 2005, 13:58
Gewoon buitenschoppen das alles. Terug komen = 5 jaar dwangarbeid. We kunnen altijd terug een mijntje of 2 open doen... . Brengt nog iets op ook :)

M.V.V.
2 juni 2005, 15:44
Westerlingen en joden hebben misschien wel wapens en haat aan hun kant, maar moslims hebben god.

Welke god ??? Da woestijnhoertje al-laat ... :roll::roll::roll:

garfield
2 juni 2005, 17:35
Westerlingen en joden hebben misschien wel wapens en haat aan hun kant, maar moslims hebben god.

van die god van die maancultus heb ik echt schrik hoor
Edit:After edit by garfield on 02-06-2005 at 18:35
Reason:
--------------------------------

Westerlingen en joden hebben misschien wel wapens en haat aan hun kant, maar moslims hebben god.

van die god van die maancultus heb ik echt schrik hoor

Before any edits, post was:
--------------------------------

Westerlingen en joden hebben misschien wel wapens en haat aan hun kant, maar moslims hebben god.

vann die god van die maancultus heb ik echt schrik hoor

predator
2 juni 2005, 19:03
Kim vroeg :

Sinds wanneer is Sinte Pieter flamingant?

Dat is eenvoudig na te gaan Kim !

Uittreksel uit de Heilige Schrift : Handelingen der Apostelen, hoofdstuk 8, verzen 4-25 :

"...en Sinte Pieter daalde af naar dé Stad om te prediken... en sprak en niemand verstond hem.
"Want velen, die onreine geesten hadden, gingen door met hun luid en onverstaanbaar(2) geroep.
"Sinte Pieter had angst. En toen kwam Fillipus. En toen de scharen Fillipus hoorden trokken zij zwijgend ... ver ... weg.
"Toen tekende Sinte Pieter een lidkaart van het VB.

Beste Groeten.

Naschrift.

1. Tiens, Kim, alleen de allerlaatste zin is verzonnen ! De rest staat sedert circa AD 150, op de aangegeven plaats, op schrift; oorspronkelijk in het aramees, de taal die ook Jezus gebruikte om te prediken.
Zélfs de namen zijn correct !

(2.) Frans of marokkaans ?

Guderian
2 juni 2005, 19:12
er wonen 1 000 000 moslims in Nederland... =)

its too late

Er is geen plaats voor dergelijk negativisme en fatalisme. Er zijn ook 13 miljoen blanke, volks-Nederlanders. En die 1 miljoen islamieten zijn tot nader order ook allemaal kwetsbaar voor kogels hoor. ;-) De vraag is enkel hoe lang het regime het nog gaat blijven volhouden en de barslechte politiek verderzetten...

Het Skill Effect
2 juni 2005, 19:33
Voor Geert Wilders: http://images.qoop.nl/3/1/1/2/thumb_3112350.jpg :rofl:

Sergei
2 juni 2005, 19:54
Stel nu eens dat we bij zware rassistische kriminaliteit eens bij wet verklaren dat bij een arrestatie de gearresteerde en ganse familie terug vliegt naar land van herkomst en hier op een zwarte lijst terecht komt.
Ik wzelf wens dat niet maar zou het dan niet kunnen dat de familie in kwestie wel wat meer zal opletten wat zoon of dochterlief allemaal uitspookt?

ps. Zwitserland heeft een zwarte lijst die buitenlandse overtreders vizeert.
Zo was ik betrapt voor door rood licht te rijden. het volgende jaar, bij de grensovergang....tadaa..eerst dokken of den bak in.

Rene Artois
2 juni 2005, 20:07
Ik ken meerdere gematigde moslims-waaronder een ex-vriendin en kameraden op het werk.Deze mensen vertegenwoordigen het grootste deel van de moslimgemeenschap en hun maag keert zich om bij die bedreigingen aan t adres Wilders.Sommigen onder hen wonen ook in probleemwijken maar hebben zoals de meeste moslims niks met de doodsbedreigingen of moorden te maken.

Dan wordt het tijd dat zij dit eens duidelijk maken. Tegenover de samenleving in haar geheel en tegenover hun doldraaiende geloofsbroeders in het bijzonder. Zolang zij bij elke vorm van kritiek op het islamitische deel van de bevolking meedoen met de spelletjes rangen sluiten, egelstelling en "racisme"-roepen zal de westerling zich blijven afvragen aan welke kant de modale moslim staat.

herr fritz
2 juni 2005, 20:27
En er wonen in totaal 15 miljoen mensen in Nederland. What's your point?

Er moet opgetreden worden, en ernstig opgetreden. Wie geklist wordt voor doodsbedreigingen moet zwaar gestraft worden.

Eens woonde er geen enkele moslim in Nederland.

Rr00ttt
2 juni 2005, 20:36
Zonder dat krijgen we die toestanden ook...

vroeg of laat...


Daar ben ik het mee eens.


We kunnen best onmiddelijk hard ingrijpen. Zal er tegenstand zijn? Ongetwijfeld. Het alternatief is echter binnen 20 jaar wakker worden in een complete burgeroorlog of het 'verdraagzame' alternatief. Moslim worden.

TC
2 juni 2005, 20:49
@Raven :



Raven, er is hoop in bange dagen :

De moslim god is alleen ...

Onze God is met Drie, Sinte Pieter niet meegerekend, want die is "ergens" een "liedje" aan 't zingen :

ze zuuuulen Hem niet temmen ...
....

Beste Groeten !

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

geweldige humor !

sinan123
2 juni 2005, 20:50
Er wonen 16 miljoenen mensen in Nederland.
En tuurlijk moet je mensen die doodsbedreigingen uiten aanpakken.

Herr Flick
3 juni 2005, 09:45
Stel nu eens dat we bij zware rassistische kriminaliteit eens bij wet verklaren dat bij een arrestatie de gearresteerde en ganse familie terug vliegt naar land van herkomst en hier op een zwarte lijst terecht komt.
Ik wzelf wens dat niet maar zou het dan niet kunnen dat de familie in kwestie wel wat meer zal opletten wat zoon of dochterlief allemaal uitspookt?

ps. Zwitserland heeft een zwarte lijst die buitenlandse overtreders vizeert.
Zo was ik betrapt voor door rood licht te rijden. het volgende jaar, bij de grensovergang....tadaa..eerst dokken of den bak in.

Straffe mannen die zwitsers, ...

Die doen dan een checkske van elk voertuig, ... Ja nie moeilijk ge moet toch stoppen voor da voos vingetteke 't is wel goedkoper dan 't oostenrijks

30 euro voor een heel jaar oostenrijk mocht ik 70 euro dokken, ! De snelheidsboetes in Oostenrijk zijn dan weer wel democratisch, 30 euro voor 20 per uur te veel, zegt dak goe gesteld was nie... ;-)

Herr Flick
3 juni 2005, 09:48
Daar ben ik het mee eens.


We kunnen best onmiddelijk hard ingrijpen. Zal er tegenstand zijn? Ongetwijfeld. Het alternatief is echter binnen 20 jaar wakker worden in een complete burgeroorlog of het 'verdraagzame' alternatief. Moslim worden.

Ik ben het met u eens natuurlijk dat wij zo vlug mogelijk moeten handelen om de opkuis te beperken, maar ja zie ge moet kunnen hé.

Nu ne groten opkuis vraagt om grote middelen, ... kijk laat het ons zo stellen dat de eerste moslim die mij komt verplichten zijn geloof aan te nemen meteen ook nen dooie moslim is, en naar 't gezang van Sinte Pieter mag gaan luisteren. ;-)

tomm
3 juni 2005, 10:27
er wonen 1 000 000 moslims in Nederland... =)

its too late

Plus nog al die andere buitenlanders, vooral die Oosteuropeanen, al die gore maffieuze Russen en Albanezen in leren vesten die maar wat op straat rondhangen, of die Joodse maffiaclans die allesbehalve kosher zijn... hé shizie, voor je je tegen een minderheidsgroep keert denk es na dat je zelf wel eens slachtoffer zou kunnen worden van vreemdelingenhaat...
Edit:After edit by tomm on 03-06-2005 at 11:51
Reason:
--------------------------------

er wonen 1 000 000 moslims in Nederland... =)

its too late

Plus nog al die andere buitenlanders, vooral die Oosteuropeanen, al die gore maffieuze Russen en Albanezen in leren vesten die maar wat op straat rondhangen, of die Joodse maffiaclans die allesbehalve kosher zijn... hé shizie, voor je je tegen een minderheidsgroep keert denk es na dat je zelf wel eens slachtoffer zou kunnen worden van vreemdelingenhaat...
Edit:After edit by tomm on 03-06-2005 at 11:50
Reason:
--------------------------------

er wonen 1 000 000 moslims in Nederland... =)

its too late

Plus nog al die andere buitenlanders, vooral die Oosteuropeanen, al die gore maffieuze Russen en Albanezen in leren vesten die maar wat op straat rondhangen... hé shizie, voor je je tegen een minderheidsgroep keert denk es na dat je zelf wel eens slachtoffer zou kunnen worden van vreemdelingenhaat...
Edit:After edit by tomm on 03-06-2005 at 11:49
Reason:
--------------------------------

er wonen 1 000 000 moslims in Nederland... =)

its too late

Plus nog al die andere buitenlanders, vooral die Oosteuropeanen, al die gore maffieuze Russen en Albanezen in leren vesten die maar wat op straat rondhangen... hé shizie

Before any edits, post was:
--------------------------------

er wonen 1 000 000 moslims in Nederland... =)

its too late

Plus nog al die andere buitenlanders...

tomm
3 juni 2005, 10:35
Volgens mij worden veel van die bedreigingen door Wilders' team geschreven, hoe zou een gemiddeld politicus zonder bijzonder brilljante ideeën anders zo populair kunnen blijven?

Dat gezegd zijnde het forum is weer zwanger van generalisaties en domme opmerkingen. Bedreigingen zijn de nieuwe trend en dat zijn lang niet alleen moslims. Bovendien de Nederlanders hebben zeker evenveel last met Antillanen, Oosteuropeanen en andere niet-moslim volkeren als met moslims (wat meestal slechts als synoniem wordt gebruikt voor Marrokanen, want met Pakistani, Iraniërs of indonesiërs heeft niemand last).

tomm
3 juni 2005, 10:45
En toch actief op politics?

politics.be hé... eigenlijk vindt ik ook dat die Hollanders hun plan moeten trekken, hun eigen forum moeten oprichten en we met onze eigen problemen moeten bezig zijn. Jarenlang deden ze uit de hoogte tegen die zielige Belgen en nu ze zelf in de problemen zitten verwachten ze van iedereen begrip en steun.
Daarbij komt dat de problemen in Antwerpen, Charleroi en Brussel eigenlijk veel groter zijn en van heel andere aard dan in gelijk welke Hollandse stad, dus "Eigen problemen eerst" zou ik zeggen.
Bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen hebben sommige brusselse gemeenten misschien wel een islamitische meerderheid, in de gemeenteraad! Enerzijds is het goed dat migranten participeren in het politieke proces, anderzijds natuurlijk wordt Brussel steeds minder Belgisch of zelfs Europees, want ondanks al dat gekrakeel tussen Vlaanderen en WalloniË zou het wel eens Brussel kunnen zijn dat een heel andere identiteit ontwikkelt.

Herr Flick
3 juni 2005, 10:47
politics.be hé... eigenlijk vindt ik ook dat die Hollanders hun plan moeten trekken, hun eigen forum moeten oprichten en we met onze eigen problemen moeten bezig zijn. Jarenlang deden ze uit de hoogte tegen die zielige Belgen en nu ze zelf in de problemen zitten verwachten ze van iedereen begrip en steun.
Daarbij komt dat de problemen in Antwerpen, Charleroi en Brussel eigenlijk veel groter zijn en van heel andere aard dan in gelijk welke Hollandse stad, dus "Eigen problemen eerst" zou ik zeggen.
Bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen hebben sommige brusselse gemeenten misschien wel een islamitische meerderheid, in de gemeenteraad! Enerzijds is het goed dat migranten participeren in het politieke proces, anderzijds natuurlijk wordt Brussel steeds minder Belgisch of zelfs Europees, want ondanks al dat gekrakeel tussen Vlaanderen en WalloniË zou het wel eens Brussel kunnen zijn dat een heel andere identiteit ontwikkelt.

Nu vind ik toch wel ga een beetje uiterst rechts klinkt hoor, ... ;-)

tomm
3 juni 2005, 10:54
Nu vind ik toch wel ga een beetje uiterst rechts klinkt hoor, ... ;-)

Nee, zo is de realiteit gewoon, da's een beschrijving van de situatie. Mijn oplossingen zijn alleszins niet uiterst-rechts.

Chipie
3 juni 2005, 11:39
Binnenkort zijn er minder Belgen (en vooral minder Vlamingen) in Brussel als indianen in Amerika...

strijder
5 juni 2005, 11:47
er wonen 1 000 000 moslims in Nederland... =)

its too late Het is om schrik van te krijgen !ga zo door Wilders en veel sucses.:vlaander: :vlaander: rechts Vlaanderen staat achter u.:cheer: :clapping: :clapping: :clapping:

strijder
5 juni 2005, 11:52
Ik weet niet of je het doorhad, maar met die "oproerkraaiers" werd gedoeld op degenen die de heilige multicul in vraag stellen, Geert en Ayaan in casu. We haden u wel door.