PDA

View Full Version : Miss Universe 2005


Antoon
31 mei 2005, 10:41
.......Natalie Glebova is Miss Universe 2005......................

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_36843.jpg.............http://www.fashiongates.com/img/upload/items/miss_canada_big-767bd546-b749-4cc1-bf3b-cd449f596ddf.jpg



Miss Canada, Natalie Glebova, is in Bangkok verkozen tot Miss Universe 2005. De 23-jarige Glebova is geboren in Rusland en emigreerde als kind naar Canada. Ze werd verkozen boven 81 concurrentes.

Piet Hein
31 mei 2005, 12:52
knap meiske

mad_drone
31 mei 2005, 13:04
knap meiske
verrassend niet? zou dat een criterium zijn?

Antoon
31 mei 2005, 13:29
verrassend niet? zou dat een criterium zijn?

:lol:

Piet Hein
31 mei 2005, 15:09
@ atoon is dat uw vrouw ;)

Antoon
31 mei 2005, 15:30
@ atoon is dat uw vrouw ;)

Was het maar waar ! :-P

De Nachtuil
1 juni 2005, 13:12
Ik vind ze lelijk. In mijn straat wonen alleen al een stuk vrouwen die ik mooier vindt :|.

Geertje
1 juni 2005, 13:18
Ik vind ze lelijk. In mijn straat wonen alleen al een stuk vrouwen die ik mooier vindt :|.

Waar woon je, geef direct je adres zodat ik kan verhuizen. :-)

De Nachtuil
1 juni 2005, 13:32
Waar woon je, geef direct je adres zodat ik kan verhuizen. :-)
Kortrijk.
Maar vergeet het spreekwoord "De gustibus et coloribus non est disputandum" niet. Als ik dit een lelijk wijf vindt, terwijl jij ze knap vindt, zal jouw smaak misschien ietsje verschillen van de mijne.

Antoon
1 juni 2005, 13:35
Maar vergeet het spreekwoord "De gustibus et coloribus non est disputandum" niet.

Ja ja, maar wanneer je miss universe lelijk vindt, dan moeten de vrouwen die je als mooi ervaart toch fameus mooi zijn hé? Die zullen niet onder "De gustibus et coloribus non est disputandum" mogen vallen, hoor?
Edit:After edit by Antoon on 01-06-2005 at 14:36
Reason:
--------------------------------


Maar vergeet het spreekwoord "De gustibus et coloribus non est disputandum" niet.

Ja ja, maar wanneer je miss universe lelijk vindt, dan moeten de vrouwen die je als mooi ervaart toch fameus mooi zijn hé? Die zullen niet onder "De gustibus et coloribus non est disputandum" mogen vallen, hoor?

Before any edits, post was:
--------------------------------


Maar vergeet het spreekwoord "De gustibus et coloribus non est disputandum" niet.

Ja ja, maar wanneer je miss universe lelijk vindt, dan moeten de een vrouwen die je als mooi ervaart toch fameus mooi zijn hé? Die zullen niet onder "De gustibus et coloribus non est disputandum" mogen vallen, hoor?

Geertje
1 juni 2005, 13:43
Kortrijk.
Maar vergeet het spreekwoord "De gustibus et coloribus non est disputandum" niet. Als ik dit een lelijk wijf vindt, terwijl jij ze knap vindt, zal jouw smaak misschien ietsje verschillen van de mijne.

Ha, Kortrijk. Ik heb er nog gewerkt. Er liepen toen idd. knappe meisjes rond. Ik had de indruk dat er veel scholen waren in Kortrijk zodat er een samentroeping is van veel jeugd. :-P:-P:-P

Sergei
1 juni 2005, 20:40
knap meiske
Nu heeft Rusland mischien een oudbollige indruk maar daar loopt nog meer schoon volk rond. En lang moet ge niet zoeken hoor.