PDA

View Full Version : Voetbal: WK


stanislaus
1 juni 2005, 12:35
Bedenkingen bij de WK-voorronde?


Groep 7

Stand
M M+ M- M= D+ D- Ptn
1. Servië en Montenegro 5 3 0 2 10 0 11
2. Spanje 5 2 0 3 8 1 9
3. Litouwen 5 2 0 3 7 2 9
4. BELGIE 5 2 2 1 7 7 7
5. Bosnië-Herzegovina 4 0 1 3 3 6 3
6. San Marino 6 0 6 0 1 20 0

eerste plaats=rechtstreekse kwalificatie
tweede plaats=barrageduel om kwalificatie of (indien bij beste tweedes) rechtstreekse kwalificatie
drie t.e.m. zes=uitschakeling

Al gespeeld:

België-Litouwen 1-1 (t)
België-Spanje 0-2 (u)
België-Servië 0-2 (t)
België-Bosnië 4-1 (t)
België-San M. 2-1 (u)

nog te spelen:

België-Servië (uit, 4 juni)
België-Bosnië (uit, 3 september)
België-S. Marino (thuis, 7 september)
België-Spanje (thuis, 8 oktober)
België-Litouwen (uit, 12 oktober)
Edit:After edit by stanislaus on 01-06-2005 at 13:41
Reason:
--------------------------------

Bedenkingen bij de WK-voorronde?


Groep 7

Stand
M M+ M- M= D+ D- Ptn
1. Servië en Montenegro 5 3 0 2 10 0 11
2. Spanje 5 2 0 3 8 1 9
3. Litouwen 5 2 0 3 7 2 9
4. BELGIE 5 2 2 1 7 7 7
5. Bosnië-Herzegovina 4 0 1 3 3 6 3
6. San Marino 6 0 6 0 1 20 0

eerste plaats=rechtstreekse kwalificatie
tweede plaats=barrageduel om kwalificatie of (indien bij beste tweedes) rechtstreekse kwalificatie
drie t.e.m. zes=uitschakeling

Al gespeeld:

België-Litouwen 1-1 (t)
België-Spanje 0-2 (u)
België-Servië 0-2 (t)
België-Bosnië 4-1 (t)
België-San M. 2-1 (u)

nog te spelen:

België-Servië (uit, 4 juni)
België-Bosnië (uit, 3 september)
België-S. Marino (thuis, 7 september)
België-Spanje (thuis, 8 oktober)
België-Litouwen (uit, 12 oktober)

Before any edits, post was:
--------------------------------

Bedenkingen bij de WK-voorronde?


Groep 7http://www.vrtnieuws.net/html/sportnet/images/spacer.gifStandMM+M-M=D+D-Ptn1.Servië en Montenegro5302100112.Spanje52038193.Litouwen520372 94.BELGIE52217775.Bosnië-Herzegovina40133636.San Marino60601200


Al gespeeld:

België-Litouwen 1-1 (t)
België-Spanje 0-2 (u)
België-Servië 0-2 (t)
België-Bosnië 4-1 (t)
België-San M. 2-1 (u)

nog te spelen:

België-Servië (uit, 4 juni)
België-Bosnië (uit, 3 september)
België-S. Marino (thuis, 7 september)
België-Spanje (thuis, 8 oktober)
België-Litouwen (uit, 12 oktober)

Geertje
1 juni 2005, 13:00
Conclusie : we kunnen beter naar het WK vrouwen kijken dan hopen dat onze Belgen nog iets gaan klaarspelen.

De Nachtuil
1 juni 2005, 13:06
Conclusie : we kunnen beter naar het WK vrouwen kijken dan hopen dat onze Belgen nog iets gaan klaarspelen.
Die doen het nog slechter dan de mannen :D.

't Blijft natuurlijk wel wachten op een Vlaamse voetbalploeg :-(.

Johan217
1 juni 2005, 13:22
'k Zal dan maar weer voor de Hollanders supporteren
:grootned:

Dixie
1 juni 2005, 13:40
Inderdaad tijd voor een Vlaamse ploeg

stanislaus
1 juni 2005, 14:37
We zijn nog niet uitgeschakeld (België is de enige ploeg die zich sedert 1982 steeds op het terrein kwalificeerde)

Geertje
1 juni 2005, 14:41
We zijn nog niet uitgeschakeld (België is de enige ploeg die zich sedert 1982 steeds op het terrein kwalificeerde)

Ik vrees dat er nu een mirakel nodig is. We hebben nauwelijks spelers met klasse. Alhoewel voetbal nog altijd een ploegsport is en het individu minder belangrijk is.

Meia noite
1 juni 2005, 15:05
Inderdaad tijd voor een Vlaamse ploeg

Tzal niet veel verbeteren dan, integendeel. Dan zijn we Proto, Deflandre, Van Buyten, Kompany & Vandenborre mss, Baseggio, de twee mPenza's, Pieroni, kwijt...

Kunnen we terug met Gertje -oliedom- Verheyen gaan voetballen:?

Dixie
1 juni 2005, 15:10
Kampany Vandenborre en Baseggio zijn Brusselaars dus Vlamingen! en dan nog denk te dat er geen andere spelers in Vlaanderen rondlopen dan de M'Penza's

Meia noite
1 juni 2005, 15:16
Kampany Vandenborre en Baseggio zijn Brusselaars dus Vlamingen! en dan nog denk te dat er geen andere spelers in Vlaanderen rondlopen dan de M'Penza's

Tuurlijk niet
Baseggio is een waal, uit Clabecq dacht ik.
Dat Brusselaars Vlamingen zijn is nie waar, die zitte er ergens tussenin, Vandenborre spreekt zeker Frans normaal, kompany wetek nie zo goed.

tuurlijk lopen er nog andere spelers rond dan de Mpenza's, maar de voetballers die bij de echt grote clubs voetballen zijn Walen of ge dat nu tof vindt of niet: Mpenza, van Buyten, Proto binnen dit en 2 jaar
Zie maar naar de keepers. Mochten we geen walenkoppen hebben konden we met Van Steenberghe in doel gaan staan:?

Dixie
1 juni 2005, 15:23
bwa we kunnen zeker zonder mpenza's en proto en vooral bassegio (wat heeft die eigenlijk het laatste jaar bewezen?) enkel Van Buyten zou ik erg vinden maar ook hier vervangers genoeg hoor. Nog niet van Herpoel, De Vlieger gehoord?

Meia noite
1 juni 2005, 15:26
bwa we kunnen zeker zonder mpenza's en proto en vooral bassegio (wat heeft die eigenlijk het laatste jaar bewezen?) enkel Van Buyten zou ik erg vinden maar ook hier vervangers genoeg hoor. Nog niet van Herpoel, De Vlieger gehoord?

Herpoel is ook al een waal, en was De Vlieger niet weer maar eens geblesseerd na zijn beenbreuk? Die komt nooit meer terug volgens mij.

ma idd, Baseggio heeft enorm geprutst het laatste jaar, ma tis wel ne goeie voetballer als hij in conditie is.

Kim
1 juni 2005, 15:38
't Blijft natuurlijk wel wachten op een Vlaamse voetbalploeg :-(.

U kijkt daar naar uit? De Vlamingen zijn nu niet direct de beste spelers in ons Belgisch elftal he! 8)

Sergei
1 juni 2005, 16:02
U kijkt daar naar uit? De Vlamingen zijn nu niet direct de beste spelers in ons Belgisch elftal he! 8)

Tja, als de regering zo karig is om een serieus sportbeleid op poten te zetten moet je daar niet van verschieten he.

Broz
1 juni 2005, 16:33
Tja, als de regering zo karig is om een serieus sportbeleid op poten te zetten moet je daar niet van verschieten he.

Sportbeleid is een gewestelijke bevoegdheid.

C uit W
1 juni 2005, 17:01
Hup holland hup...

Zijne Heerlijkheid
1 juni 2005, 17:40
Kunnen we terug met Gertje -oliedom- Verheyen gaan voetballen:?

Van Gert Verheyen kan je veel zeggen, maar niet dat hij dom is.

stanislaus
1 juni 2005, 18:04
Sportbeleid is een gewestelijke bevoegdheid.

Gemeenschapsbevoegdheid. Totaal onzinnig, uiteraard.

stanislaus
1 juni 2005, 18:06
Ik vrees dat er nu een mirakel nodig is. We hebben nauwelijks spelers met klasse. Alhoewel voetbal nog altijd een ploegsport is en het individu minder belangrijk is.

Buffel, Sonck, Mpenza, Proto, Simons, Vanbuyten, Kompany, Goor en Deflandre kan je moeilijk het predicaat 'ongetalenteerd' opplakken...

Meia noite
1 juni 2005, 18:17
Van Gert Verheyen kan je veel zeggen, maar niet dat hij dom is.

Ik ga maar af op de commentaren die hij geeft na de wedstrijd. Hoewel, dat eldt voor alle voetballers. Schrijnend hoe idioot deze interviews meestal zijn.

Maar ik moet hem niet. Het is een venijnige laffe speler, niet eerlijk (in de bekerfinale stampt hij iemand onderuit en dan reclameert hij nog dat hij slechts geel krijgt), en ik vind hem nogal arrogant.

Nick_
1 juni 2005, 19:37
Tzal niet veel verbeteren dan, integendeel. Dan zijn we Proto, Deflandre, Van Buyten, Kompany & Vandenborre mss, Baseggio, de twee mPenza's, Pieroni, kwijt...

Kunnen we terug met Gertje -oliedom- Verheyen gaan voetballen:?

Gertje oliedom Verheyen brengt Brugge wel opnieuw eens de titel met zijn belangrijke doelpunten ...

Nick_
1 juni 2005, 19:39
Tja, als de regering zo karig is om een serieus sportbeleid op poten te zetten moet je daar niet van verschieten he.

Daar heb je volledig gelijk in! Daar ligt ons falen grotendeels in, denk ik. En er is natuurlijk ook nog Aime :-)

Geertje
1 juni 2005, 19:56
Ondanks alles hoop ik op een 1-2 zege. De laatste week zijn het toch vele verrassingen, zie maar naar CSKA Moskou, Liverpool en zelfs GBA.:-o

:vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander:

Meia noite
1 juni 2005, 20:33
Gertje oliedom Verheyen brengt Brugge wel opnieuw eens de titel met zijn belangrijke doelpunten ...

Da wel, ik vind het gewoon een lafbekje. Geen persoon om in een nationale ploeg te spelen

Zijne Heerlijkheid
1 juni 2005, 22:36
Da wel, ik vind het gewoon een lafbekje. Geen persoon om in een nationale ploeg te spelen

Hij had een zeer groot aandeel in de kwalificatie van de Rode Duivels voor het WK in Japan/Zuid-Korea. De barragewedstrijden tegen Tsjechië, weet je nog wel...

Meia noite
1 juni 2005, 22:43
Hij had een zeer groot aandeel in de kwalificatie van de Rode Duivels voor het WK in Japan/Zuid-Korea. De barragewedstrijden tegen Tsjechië, weet je nog wel...

ik zeg ook niet dat hij een slechte speler is alhoewel hij wat oud wordt, hij is gewoon geen voorbeeld. Hij speelt onfair, heeft al vele spelers express een blessure gestampt, maakt geniepige vuile fouten en speelt daarna de vermoorde onschuld. Ik kan daar nie tegen. Verheyen is trouwens niet erg geliefd bij andere voetballers in eerste klasse daarvoor ook.