PDA

View Full Version : Belgie wordt bevolkt door een meerderheid aan achterlijken.


/\|cazar
2 juni 2005, 02:48
Ik raak er steeds meer van overtuigd.

Weg met de achterlijken ! Uitwijzen !

maddox
2 juni 2005, 05:47
Ik ben het met je eens /\lcazar. Alleen dat uitwijzen lijkt me een beetje lastig.Dan houden we nog maar een paar 100 000 "Belgen" over.

Kim
2 juni 2005, 08:08
Ik raak er steeds meer van overtuigd.

Weg met de achterlijken ! Uitwijzen !

Waarom verhuist U dan niet?

Geertje
2 juni 2005, 08:20
Ik raak er steeds meer van overtuigd.

Weg met de achterlijken ! Uitwijzen !

Je moet jezelf niet extra-poleren naar de meerderheid.;-)
Edit:After edit by Geertje on 02-06-2005 at 09:21
Reason:
--------------------------------

Ik raak er steeds meer van overtuigd.

Weg met de achterlijken ! Uitwijzen !

Je moet jezelf niet extra-poleren naar de meerderheid.;-)

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik raak er steeds meer van overtuigd.

Weg met de achterlijken ! Uitwijzen !

Je moet jezelf niet extra-poleren naar de meerderheid.

Herr Flick
2 juni 2005, 09:46
Waarom verhuist U dan niet?


Omdat die mensen medelijden hebben met u en al die achterlijken niet aan hun lot willen overlaten,....

ik heb geen medelijkden, ik ben het dan ook afgetrapt...

eno2
2 juni 2005, 10:55
Omdat die mensen medelijden hebben met u en al die achterlijken niet aan hun lot willen overlaten,....

ik heb geen medelijkden, ik ben het dan ook afgetrapt...
______

Om elders de overgrote meerderheid te gaan vervoegen?

Merk vooral op het genadiglijke vraagteken!

Everytime
2 juni 2005, 11:20
België? Een land dat me met de tijd minder en minder interesseert. Als Franstalig kijk ik liever richting Frankrijk en heb ik meer en meer de neiging Belgë te negeren. Bijna alles draait slecht in België. Ja, er zijn uitzonderingen : de Gouden Palm van de broers Dardenne in Cannes, het success van Henin en Clijsters in tennis...............alhoewel we ons kunnen afvragen hoe het komt dat Justine Henin nu in Monaco leeft. En kom ons niet zeggen dat het alleen voor financiële redenen is. Ik geloof er niets van, er zijn andere redenen. Maar ja, dat blijven uitzonderingen. Pas op, ik kijk liever richting Frankrijk maar ik beweer natuurlijk niet dat Frankrijk het paradijs is en dat alles rooskleurig in Frankrijk is. Elk land heeft zijn positieve en negatieve kanten. Maar ik voel me meer verbonden met Frankrijk dan met België. Misschien voelen sommige Vlamingen hier zich meer verbonden met Nederland dat met België/Vlaanderen, wie weet.

Chipie
2 juni 2005, 11:51
België? Een land dat me met de tijd minder en minder interesseert. Als Franstalig kijk ik liever richting Frankrijk en heb ik meer en meer de neiging Belgë te negeren. Bijna alles draait slecht in België. Ja, er zijn uitzonderingen : de Gouden Palm van de broers Dardenne in Cannes, het success van Henin en Clijsters in tennis...............alhoewel we ons kunnen afvragen hoe het komt dat Justine Henin nu in Monaco leeft. En kom ons niet zeggen dat het alleen voor financiële redenen is. Ik geloof er niets van, er zijn andere redenen. Maar ja, dat blijven uitzonderingen. Pas op, ik kijk liever richting Frankrijk maar ik beweer natuurlijk niet dat Frankrijk het paradijs is en dat alles rooskleurig in Frankrijk is. Elk land heeft zijn positieve en negatieve kanten. Maar ik voel me meer verbonden met Frankrijk dan met België. Misschien voelen sommige Vlamingen hier zich meer verbonden met Nederland dat met België/Vlaanderen, wie weet.
Volgens mij zouden de meeste Walen van de Vlaamse regering een fatsoenlijke premie moeten krijgen om richting Frankrijk te verhuizen, mits ze plechtig beloven nooit meer terug te komen ;-)

Askapena
2 juni 2005, 12:15
Bedoelt u bevolkt of bestuurd?

Bhairav
2 juni 2005, 13:02
Ik zeg het nogmaals: mensen met een IQ onder 120 of 130 moeten hun stomme kop houden en dienen alleen om te werken en zouden zich niet meer mogen voortplanten Maar ja, de domme massa voelt zich gemakkelijk aangevallen door intelligentere mensen, ze zouden hun kutmentaliteit wel eens kunnen achterhalen!
Klinkt vrij puberaal, maar ik denk dat er een kloof aan het ontstaan is tussen idioten en niet-idioten.

Guderian
2 juni 2005, 13:19
Ik zeg het nogmaals: mensen met een IQ onder 120 of 130 moeten hun stomme kop houden en dienen alleen om te werken en zouden zich niet meer mogen voortplanten Maar ja, de domme massa voelt zich gemakkelijk aangevallen door intelligentere mensen, ze zouden hun kutmentaliteit wel eens kunnen achterhalen!
Klinkt vrij puberaal, maar ik denk dat er een kloof aan het ontstaan is tussen idioten en niet-idioten.

:rofl:
U bent toch al gecastreerd hoop ik, en ondertussen aan het werk?

Bhairav
2 juni 2005, 13:32
Ik scoor 144.
Dat van u ligt zeker en vast veel lager. Anders zoude ni rechts zijn.

Herr Flick
2 juni 2005, 13:48
______

Om elders de overgrote meerderheid te gaan vervoegen?

Merk vooral op het genadiglijke vraagteken!


héhéhéhéhé, ... ;-) awel zie da vind ik u een goei opmerking !

/\|cazar
2 juni 2005, 13:48
Klinkt vrij puberaal, maar ik denk dat er een kloof aan het ontstaan is tussen idioten en niet-idioten.

Eerder wereldvreemd en vakidiotig.

Mensen met een iq hoger dan mid 120 zijn meestal maatschappelijk irrelevant en belanden in de goot wegens nuja ... irrelevant. Voor het merendeel losers omdat ze zich niet kunnen schikken in de realiteit.

Geef mij maar een evenredig gemiddelde, zoals de gemiddelde mens.

Het probleem is niet intelligentie ... maar wel wat je ermee doet !
En daar wordt in dit land weinig mee gedaan, bar weinig.


Noot: zelf ergens in de 120. Ik vind dat eerlijk gezegd geen deugd, laat staan dat het plezant is.

Noot: mensen die denken in termen van links en rechts scoren rond de 100 ( gemiddeld dus, zoals bertje anciaux, margriet verlebbermans etc ... )

U heeft u verraden, bhairav ! ;)
Edit:After edit by /\|cazar on 02-06-2005 at 14:50
Reason:
--------------------------------

Klinkt vrij puberaal, maar ik denk dat er een kloof aan het ontstaan is tussen idioten en niet-idioten.

Eerder wereldvreemd en vakidiotig.

Mensen met een iq hoger dan mid 120 zijn meestal maatschappelijk irrelevant en belanden in de goot wegens nuja ... irrelevant. Voor het merendeel losers omdat ze zich niet kunnen schikken in de realiteit.

Geef mij maar een evenredig gemiddelde, zoals de gemiddelde mens.

Het probleem is niet intelligentie ... maar wel wat je ermee doet !
En daar wordt in dit land weinig mee gedaan, bar weinig.


Noot: zelf ergens in de 120. Ik vind dat eerlijk gezegd geen deugd, laat staan dat het plezant is.

Noot: mensen die denken in termen van links en rechts scoren rond de 100 ( gemiddeld dus, zoals bertje anciaux, margriet verlebbermans etc ... )

U heeft u verraden, bhairav ! ;)

Before any edits, post was:
--------------------------------

Klinkt vrij puberaal, maar ik denk dat er een kloof aan het ontstaan is tussen idioten en niet-idioten.

Eerder wereldvreemd en vakidiotig.

Mensen met een iq hoger dan mid 120 zijn meestal maatschappelijk irrelevant en belanden in de goot wegens nuja ... irrelevant. Voor het merendeel losers omdat ze zich niet kunnen schikken in de realiteit.

Geef mij maar een evenredig gemiddelde, zoals de gemiddelde mens.

Het probleem is niet intelligentie ... maar wel wat je ermee doet !
En daar wordt in dit land weinig mee gedaan, bar weinig.


Noot: zelf ergens in de 120. Ik vind dat eerlijk gezegd geen deugd, laat staan dat het plezant is.

Herr Flick
2 juni 2005, 13:53
Ik zeg het nogmaals: mensen met een IQ onder 120 of 130 moeten hun stomme kop houden en dienen alleen om te werken en zouden zich niet meer mogen voortplanten Maar ja, de domme massa voelt zich gemakkelijk aangevallen door intelligentere mensen, ze zouden hun kutmentaliteit wel eens kunnen achterhalen!
Klinkt vrij puberaal, maar ik denk dat er een kloof aan het ontstaan is tussen idioten en niet-idioten.


Hebt u zich al eens de wreed inteligente vraag gesteld , waarvan u als intelectueel zijnde van zou moeten leven ...

Wie zal uw vuil onderbroeken wassen, vuilnis ophalen, eten koken, groentjes planten, beesten grootbrengen, auto wassen, auto maken, huis zetten, huis onderhouden, ...

Of gaat ge in uwen bloten onder nen notelaar zitten filosoferen hoe slim ge wel niet zijt en hopen dat het rap herfst is dat ge eindelijk iets te eten hebt.

Maar ja dan moete die noot nog kunnen kraken, en just ja daar hebde nen arbeider voor nodig hé, om die notenkraker te kunnen maken, die bij u te brengen en dan verwachten we nog dat ge ze zelf in uw mondje gaat kunnen steken...

Herr Flick
2 juni 2005, 13:55
Ik scoor 144.
Dat van u ligt zeker en vast veel lager. Anders zoude ni rechts zijn.

144 op de schaal van idioot pierke, (uitgevonden door mijzelf. )

Da cijferke van da IQ dat wil juist niemendal zeggen zelf al haalden ge 666 da wilt nog niks zeggen.

En alleen al het feit dat ge da cijferke ophaalt om te bewijzen hoe slim ge wel nie zijt zegt mij eerlijk gezegd al meer dan genoeg.

/\|cazar
2 juni 2005, 13:58
Of gaat ge in uwen bloten onder nen notelaar zitten filosoferen hoe slim ge wel niet zijt en hopen dat het rap herfst is dat ge eindelijk iets te eten hebt.


Ha ha ha ha ! :lol:

Voorwaar bijna flickeriaanse poëzie !

Maar is wel zo, om nog maar te zwijgen hoe hij dat allemaal gaat betalen... arbeiders ( toch in de goede sectoren ) verdienen meestal nog pakken meer dan intello bedienden.
Hmm ..

/\|cazar
2 juni 2005, 14:01
144 op de schaal van idioot pierke, (uitgevonden door mijzelf. )

Da cijferke van da IQ dat wil juist niemendal zeggen zelf al haalden ge 666 da wilt nog niks zeggen.

En alleen al het feit dat ge da cijferke ophaalt om te bewijzen hoe slim ge wel nie zijt zegt mij eerlijk gezegd al meer dan genoeg.

dat is niet waar. het wil wel degelijk iets zeggen. maar tegelijk is er een grote discrepantie tussen theorie en praktijk.

In IQ zitten verschillende intelligenties verwerkt: ruimtelijk inzicht, taalvaardigheid, logisch denken, rekenkundig denken etc ...

Het is een indicatie ( iemand met 90 is bijlange niet zo capabel om nieuwe kennis te verwerven dan iemand met een cijferke 120 ), maar alleen dit element volledig vooraan stellen is een brug te ver, het is slechts een cijfertje, voor hetzelfde geld is iemand met een iq van honderdveertig een complete vakidioot met wie niet samen te leven valt, laat staan mee valt samen te werken.

Herr Flick
2 juni 2005, 14:08
Ha ha ha ha ! :lol:

Voorwaar bijna flickeriaanse poëzie !

Maar is wel zo, om nog maar te zwijgen hoe hij dat allemaal gaat betalen... arbeiders ( toch in de goede sectoren ) verdienen meestal nog pakken meer dan intello bedienden.
Hmm ..


Weet ge soms moete nekeer durven sjokeren hé, ;-) Maar het is zo, nen goeien arbeider kan zeker zo goe zijn brood verdienen of is zeker zo nuttig als nen intelectueel, de moment dat ge dat vergeet zouden ze u beter eens een week in uwen blooten onder nen boom zetten om u eens te laten voelen wat het is om heel intelectueel te zijn zonder mensen die u ondersteunen.

(ik zou ook zo' n straf moeten bedenken voor arbeiders die denken zonder hersens te kunnen, ... )

Laat ons stellen dat ge die eigenlijk ook terug zou moeten brengen tot het niveau van een holbewoner.

Bhairav
2 juni 2005, 14:10
Het is irrelevant omdat het niet past in een wereld bestuurd en onderhouden door domme mensen.
Die kloof word groter omdat jonge generaties steeds intelligenter worden.

Azal
2 juni 2005, 14:10
Ik scoor 144.
Dat van u ligt zeker en vast veel lager. Anders zoude ni rechts zijn.

Daarme dat er zoveel "slimmeriken" op den dop staan. Ge zijd er vet me :)

Bolleken of niet het is en blijft een domme dopper

Herr Flick
2 juni 2005, 14:11
dat is niet waar. het wil wel degelijk iets zeggen. maar tegelijk is er een grote discrepantie tussen theorie en praktijk.

In IQ zitten verschillende intelligenties verwerkt: ruimtelijk inzicht, taalvaardigheid, logisch denken, rekenkundig denken etc ...

Het is een indicatie ( iemand met 90 is bijlange niet zo capabel om nieuwe kennis te verwerven dan iemand met een cijferke 120 ), maar alleen dit element volledig vooraan stellen is een brug te ver, het is slechts een cijfertje, voor hetzelfde geld is iemand met een iq van honderdveertig een complete vakidioot met wie niet samen te leven valt, laat staan mee valt samen te werken.


Het is net dat wat ik eigenlijk wil zeggen... Laat ons zelf stellen dat ge met diene van 90 IQ meer zijt als hij zijn handen af en toe eens wilt gebruiken, en creatief is. Hij zal het uiteindelijk ook wel leren, al heeft hij iets meer tijd vandoen.

Die gasten van 140 en meer kunt ge alleen gebruiken als geflipte wetenschapper om atoomwapens en dergelijke uit te vinden, (om nu maar eens een voorbeeld te geven. )

uiteindelijk hebben we er daar niet zo veel van nodig,

Het zal u dus maar overkomen met een IQ van 180 geboren worden, op uw een been kernfysicus worden met daar nog een paar extra graden bij en geen werk vinden...

Pas op die kans is reëler dan je denkt.

Bhairav
2 juni 2005, 14:12
Hebt u zich al eens de wreed inteligente vraag gesteld , waarvan u als intelectueel zijnde van zou moeten leven ...

Wie zal uw vuil onderbroeken wassen, vuilnis ophalen, eten koken, groentjes planten, beesten grootbrengen, auto wassen, auto maken, huis zetten, huis onderhouden, ...

Of gaat ge in uwen bloten onder nen notelaar zitten filosoferen hoe slim ge wel niet zijt en hopen dat het rap herfst is dat ge eindelijk iets te eten hebt.

Maar ja dan moete die noot nog kunnen kraken, en just ja daar hebde nen arbeider voor nodig hé, om die notenkraker te kunnen maken, die bij u te brengen en dan verwachten we nog dat ge ze zelf in uw mondje gaat kunnen steken...
Wie zei dat ik intellectueel ben?
Wat een typische vragen, typisch voor de doorsnee domme burger die weer denkt iets of iemand achterhaald te hebben.

/\|cazar
2 juni 2005, 14:15
Weet ge soms moete nekeer durven sjokeren hé, ;-) Maar het is zo, nen goeien arbeider kan zeker zo goe zijn brood verdienen of is zeker zo nuttig als nen intelectueel, de moment dat ge dat vergeet zouden ze u beter eens een week in uwen blooten onder nen boom zetten om u eens te laten voelen wat het is om heel intelectueel te zijn zonder mensen die u ondersteunen.

(ik zou ook zo' n straf moeten bedenken voor arbeiders die denken zonder hersens te kunnen, ... )

Laat ons stellen dat ge die eigenlijk ook terug zou moeten brengen tot het niveau van een holbewoner.

Ik ken productiearbeiders in de Antwerpse grootchemie die in drie shifts volcontinu meer verdienen dan de burgerlijk ingenieurs die er werken.

En dan spreken we van bedragen netto die meer dan 6 cijfertjes bedragen, aangevuld met dertiende, veertiende, vet vakantiegeld en 75 dagen verlof per jaar.

Brains and Hands ... moeilijk te vinden combinatie, mensen die zowel kunnen denken en doen ... oei oei ... die mannen drijven overal boven.


Bhairav, ik ben ook nog vrij jong, het niveau van het onderwijs is steeds naar beneden gegaan, het niveau van de studenten ook. Vroeger de richting burgerlijk ingenieur was stukken moeilijker als nu, ook voor studies in het middelbaar.

Zelfde met de taalkennis, die gaat serieus achteruit bij de jongere generaties.

Zal mij een worst wezen.

Herr Flick
2 juni 2005, 14:16
Het is irrelevant omdat het niet past in een wereld bestuurd en onderhouden door domme mensen.
Die kloof word groter omdat jonge generaties steeds intelligenter worden.


Gij als intelectueel zou moeten weten dat dat regelrechte bullshit is.

Ge krijgt alleen maar de impressie dat jongere generaties intelligenter worden, ze krijgen gewoon meer bagage mee van reeds bestaande dingen... ge zult nog wel leren dat ervaring, en zelf dingen uitvogelen ook meetelt, creativiteit Bhairav, niet onbelangrijk.

En hoe erg je het ook vind, uw wereld wordt inderdaad, onderhouden en bestuurd door domme mensen, het enige wat jij kan proberen doen, is hier en daar wat bijsturen, door uw extreem heldere licht over bepaalde zaken te laten schijnen...

/\|cazar
2 juni 2005, 14:19
Het is net dat wat ik eigenlijk wil zeggen... Laat ons zelf stellen dat ge met diene van 90 IQ meer zijt als hij zijn handen af en toe eens wilt gebruiken, en creatief is. Hij zal het uiteindelijk ook wel leren, al heeft hij iets meer tijd vandoen.

Die gasten van 140 en meer kunt ge alleen gebruiken als geflipte wetenschapper om atoomwapens en dergelijke uit te vinden, (om nu maar eens een voorbeeld te geven. )

uiteindelijk hebben we er daar niet zo veel van nodig,

Het zal u dus maar overkomen met een IQ van 180 geboren worden, op uw een been kernfysicus worden met daar nog een paar extra graden bij en geen werk vinden...

Pas op die kans is reëler dan je denkt.

Die kans is reëel, maar niet erg waarschijnlijk. Meestal komen ze terecht in beschutte werkplaatsten genaamd ' de univ ' ;)

Pas op, toen ik nog studeerde had ik ook van die jeugdige elitaire denkbeelden, met een leuk iq resultaat in mijn achterzak.

Maar studeren is kinderspel, de realiteit is wat anders, daar kan je met je iq en graden weinig aanvangen.

Bhairav zal het wel leren ( hopelijk toch )

Herr Flick
2 juni 2005, 14:19
Wie zei dat ik intellectueel ben?
Wat een typische vragen, typisch voor de doorsnee domme burger die weer denkt iets of iemand achterhaald te hebben.


Uw reactie spreekt boekdelen, ...

Het is niet persoonlijk bedoeld, ik wil gewoon even schetsen wat uw extreem slimme intelectueel te verduren zal hebben zonder de hulp van "domme krachten"

/\|cazar
2 juni 2005, 14:21
Uw reactie spreekt boekdelen, ...

Het is niet persoonlijk bedoeld, ik wil gewoon even schetsen wat uw extreem slimme intelectueel te verduren zal hebben zonder de hulp van "domme krachten"

Inderdaad, die reactie spreekt boekdelen, hopelijk zet bhairav die manier van denken niet later door in zijn professioneel leven .. zou wel eens falikant kunnen aflopen.

Bhairav
2 juni 2005, 14:21
Het zijn anders wel die met een hoger IQ die inzien dat "Belgie bevolkt word door meerderheid aan achterlijken. Persoonlijk kan ik moeilijk omgaan met alledaagse domme mensen, ik heb aan hen geen boodschap. Als ge wilt weten wa ik bedoel, ga eens tussen mongooltjes of VTM-kijkers leven voor een tijdje.

Nu is de vraag: als jullie dat hoge IQ niet het van het vinden, wat doen jullie dan met die generaties die nog moeten komen?

Bhairav
2 juni 2005, 14:23
Uw reactie spreekt boekdelen, ...

Het is niet persoonlijk bedoeld, ik wil gewoon even schetsen wat uw extreem slimme intelectueel te verduren zal hebben zonder de hulp van "domme krachten"
Dat weet ik ook wel, maar wat wilde daar nu mee zeggen? Ik zei toch dat die mensen gemakkelijk te manipuleren zijn? Ze zullen er altijd zijn, zoals lucht dat ik nodig heb voor adem te kunnen halen...

/\|cazar
2 juni 2005, 14:30
Het zijn anders wel die met een hoger IQ die inzien dat "Belgie bevolkt word door meerderheid aan achterlijken. Persoonlijk kan ik moeilijk omgaan met alledaagse domme mensen, ik heb aan hen geen boodschap. Als ge wilt weten wa ik bedoel, ga eens tussen mongooltjes of VTM-kijkers leven voor een tijdje.

Nu is de vraag: als jullie dat hoge IQ niet het van het vinden, wat doen jullie dan met die generaties die nog moeten komen?
Achterlijken in die zin dat ze hun verstand niet gebruiken, een IQ van gemiddeld 100 is voldoende om als bevolking België te doen daveren op haar grondvesten, alleen wat men ermee aanvangt trekt op niets. Dat heeft niets te maken met hoogbegaafdheid.
Integendeel zelfs, hoogbegaafden zitten dikwijls gevangen in hun eigen realiteit, zeer zelden blinken ze uit in 1 zaak en zijn ze de grootste klunzen in vele andere zaken.
Je reaktie naar mongooltjes toe vind ik dus werkelijk beneden alle peil. Voor het merendeel zijn het heel lieve mensen die geen schijn hoog te hebben houden. VTM-kijkers, even erg als één kijkers, daarvoor zijn die mensen niet dom, ze gebruiken gewoon hun verstand niet, dikwijls als gevolg van een afstompende dag op het werk.

Die generaties die nog moeten komen ... Die hebben geen hoger iq hoor. Dat is trouwens het eerste wat ik daarvan hoor. Alles wordt uitgemiddeld in de natuur, kinderen van hoogbegaafden hebben een even grote kans om zwak begaafd geboren te worden dan kinderen van zwakbegaafde ouders.

Bovendien zijn intellectuele vrouwen minder vruchtbaar, beginnen later aan kinderen, etc ... geboorteratio is dus lager bij hen -> natuurlijke selectie die leidt tot uitmiddeling.

Een hoog IQ hét van hét vinden .. voorwaar een zwakzinnige gedachte.
Edit:After edit by /\|cazar on 02-06-2005 at 15:31
Reason:
--------------------------------

Het zijn anders wel die met een hoger IQ die inzien dat "Belgie bevolkt word door meerderheid aan achterlijken. Persoonlijk kan ik moeilijk omgaan met alledaagse domme mensen, ik heb aan hen geen boodschap. Als ge wilt weten wa ik bedoel, ga eens tussen mongooltjes of VTM-kijkers leven voor een tijdje.

Nu is de vraag: als jullie dat hoge IQ niet het van het vinden, wat doen jullie dan met die generaties die nog moeten komen?
Achterlijken in die zin dat ze hun verstand niet gebruiken, een IQ van gemiddeld 100 is voldoende om als bevolking België te doen daveren op haar grondvesten, alleen wat men ermee aanvangt trekt op niets. Dat heeft niets te maken met hoogbegaafdheid.
Integendeel zelfs, hoogbegaafden zitten dikwijls gevangen in hun eigen realiteit, zeer zelden blinken ze uit in 1 zaak en zijn ze de grootste klunzen in vele andere zaken.
Je reaktie naar mongooltjes toe vind ik dus werkelijk beneden alle peil. Voor het merendeel zijn het heel lieve mensen die geen schijn hoog te hebben houden. VTM-kijkers, even erg als één kijkers, daarvoor zijn die mensen niet dom, ze gebruiken gewoon hun verstand niet, dikwijls als gevolg van een afstompende dag op het werk.

Die generaties die nog moeten komen ... Die hebben geen hoger iq hoor. Dat is trouwens het eerste wat ik daarvan hoor. Alles wordt uitgemiddeld in de natuur, kinderen van hoogbegaafden hebben een even grote kans om zwak begaafd geboren te worden dan kinderen van zwakbegaafde ouders.

Bovendien zijn intellectuele vrouwen minder vruchtbaar, beginnen later aan kinderen, etc ... geboorteratio is dus lager bij hen -> natuurlijke selectie die leidt tot uitmiddeling.

Een hoog IQ hét van hét vinden .. voorwaar een zwakzinnige gedachte.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Het zijn anders wel die met een hoger IQ die inzien dat "Belgie bevolkt word door meerderheid aan achterlijken. Persoonlijk kan ik moeilijk omgaan met alledaagse domme mensen, ik heb aan hen geen boodschap. Als ge wilt weten wa ik bedoel, ga eens tussen mongooltjes of VTM-kijkers leven voor een tijdje.

Nu is de vraag: als jullie dat hoge IQ niet het van het vinden, wat doen jullie dan met die generaties die nog moeten komen?
Achterlijken in die zin dat ze hun verstand niet gebruiken, een IQ van gemiddeld 100 is voldoende om als bevolking België te doen daveren op haar grondvesten, alleen wat men ermee aanvangt trekt op niets. Dat heeft niets te maken met hoogbegaafdheid.
Integendeel zelfs, hoogbegaafden zitten dikwijls gevangen in hun eigen realiteit, zeer zelden blinken ze uit in 1 zaak en zijn ze de grootste klunzen in vele andere zaken.
Je reaktie naar mongooltjes toe vind ik dus werkelijk beneden alle peil. Voor het merendeel zijn het heel lieve mensen die geen schijn hoog te hebben houden. VTM-kijkers, even erg als canvas kijkers, daarvoor zijn die mensen niet dom, ze gebruiken gewoon hun verstand niet, dikwijls als gevolg van een afstompende dag op het werk.

Die generaties die nog moeten komen ... Die hebben geen hoger iq hoor. Dat is trouwens het eerste wat ik daarvan hoor. Alles wordt uitgemiddeld in de natuur, kinderen van hoogbegaafden hebben een even grote kans om zwak begaafd geboren te worden dan kinderen van zwakbegaafde ouders.

Bovendien zijn intellectuele vrouwen minder vruchtbaar, beginnen later aan kinderen, etc ... geboorteratio is dus lager bij hen -> natuurlijke selectie die leidt tot uitmiddeling.

Een hoog IQ hét van hét vinden .. voorwaar een zwakzinnige gedachte.

Bhairav
2 juni 2005, 14:30
Die kans is reëel, maar niet erg waarschijnlijk. Meestal komen ze terecht in beschutte werkplaatsten genaamd ' de univ ' ;)

Pas op, toen ik nog studeerde had ik ook van die jeugdige elitaire denkbeelden, met een leuk iq resultaat in mijn achterzak.

Maar studeren is kinderspel, de realiteit is wat anders, daar kan je met je iq en graden weinig aanvangen.

Bhairav zal het wel leren ( hopelijk toch )
Ik heb mijn humaniora zelfs nooit afgemaakt. Studeren kan ik gewoon niet.
Toch scoor ik hoog op die testjes.
Ik weet dat ik (alleen) weinig kan aanvangen met dat IQ hoor...

/\|cazar
2 juni 2005, 14:33
Ik heb mijn humaniora zelfs nooit afgemaakt. Studeren kan ik gewoon niet.
Toch scoor ik hoog op die testjes.
Ik weet dat ik (alleen) weinig kan aanvangen met dat IQ hoor...

Voil�*! Dat bedoel ik dus.
Ik heb juist hetzelfde meegemaakt in het humaniora, niet makkelijk gezien het feit dat je je constant te pletter verveelt tussen eenvoudigheden.
Maar doorzetten is de boodschap.
Noot: nu begrijp ik je reaktie wel.

Bhairav
2 juni 2005, 14:37
Alcazar (sorry voor de niet zo hippe spelling), ik kan daar uit besluiten dat hoog IQ (wat de jongere generaties volgens mij wel hebben wegens informatica, stimulansen van overal etc: belgie's gemiddelde is 100, die van de jeugd 108 ) vooral bedoelt is voor degenererende doeleinden. Zo lijkt het toch soms...

Het probleem met hoogbegaafden is trouwens dat zij gedwongen worden (op de schoolbanken enzo) om aan die alledaagse sleur mee te doen en zelfsniet de vrijheid krijgen om zich op eigen ritme te ontplooien. Neen, liever allen in het gareel dwingen, proper en gemakkelijk.
Edit:After edit by Bhairav on 02-06-2005 at 15:40
Reason:
--------------------------------

Alcazar (sorry voor de niet zo hippe spelling), ik kan daar uit besluiten dat hoog IQ (wat de jongere generaties volgens mij wel hebben wegens informatica, stimulansen van overal etc: belgie's gemiddelde is 100, die van de jeugd 108 ) vooral bedoelt is voor degenererende doeleinden. Zo lijkt het toch soms...

Het probleem met hoogbegaafden is trouwens dat zij gedwongen worden (op de schoolbanken enzo) om aan die alledaagse sleur mee te doen en zelfsniet de vrijheid krijgen om zich op eigen ritme te ontplooien. Neen, liever allen in het gareel dwingen, proper en gemakkelijk.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Alcazar (sorry voor de niet zo hippe spelling), ik kan daar uit besluiten dat hoog IQ (wat de jongere generaties volgens mij wel hebben wegens informatica, stimulansen van overal etc: belgie's gemiddelde is 100, die van de jeugd 108) vooral bedoelt is voor degenererende doeleinden. Zo lijkt het toch soms...

1handclapping
2 juni 2005, 14:43
Ik prijs mij in mijn abnormaliteit als gelukkige, bovendien zijn al mijn kinderen en kleinkinderen ook abnormalen...

Vive la différence !

TomB
2 juni 2005, 14:52
Alcazar (sorry voor de niet zo hippe spelling), ik kan daar uit besluiten dat hoog IQ (wat de jongere generaties volgens mij wel hebben wegens informatica, stimulansen van overal etc: belgie's gemiddelde is 100, die van de jeugd 108 ) vooral bedoelt is voor degenererende doeleinden. Zo lijkt het toch soms...

Het probleem met hoogbegaafden is trouwens dat zij gedwongen worden (op de schoolbanken enzo) om aan die alledaagse sleur mee te doen en zelfsniet de vrijheid krijgen om zich op eigen ritme te ontplooien. Neen, liever allen in het gareel dwingen, proper en gemakkelijk.


Laat me raden, middenklassefamilietje uit een nette buurt en nooit een poot moeten uitsteken om eten op tafel te hebben. In de pubertijd dan als intelligente kerel uw eigen luiheid gaan verwarren met 'de gevolgen van het systeem', het excuus dat voor alles kan gebruikt worden.

Er zijn honderden manieren om naast de normale school uwzelf te ontwikkelen aan een hoger tempo, het enige dat men van u vraagt is dat ge een paar uur per dag op een bank gaat zitten. Wat ge daar dan nog doet is completely up to you.

1handclapping
2 juni 2005, 15:00
Normaal gezien is hoge intelligentie wel degelijk een enorme handicap...
zoals alles normaal bezien natuurlijk

Bhairav
2 juni 2005, 15:01
Laat me raden, middenklassefamilietje uit een nette buurt en nooit een poot moeten uitsteken om eten op tafel te hebben. In de pubertijd dan als intelligente kerel uw eigen luiheid gaan verwarren met 'de gevolgen van het systeem', het excuus dat voor alles kan gebruikt worden.

Er zijn honderden manieren om naast de normale school uwzelf te ontwikkelen aan een hoger tempo, het enige dat men van u vraagt is dat ge een paar uur per dag op een bank gaat zitten. Wat ge daar dan nog doet is completely up to you.
Laat mij raden: simpel en burgerlijk.
Gij zijt zo iemand die net slim genoeg is om mensen de mond te snoeren door te zeggen dat ze eerst hard moeten werken om een bepaalde mening te hebben of ergens mee in te zitten. Maar net niet slim genoeg dat het bij mij pakt.
Uw IQ-genoten zullen uw mening wel bevestigen, hoe gezellig...

Bhairav
2 juni 2005, 15:02
Normaal gezien is hoge intelligentie wel degelijk een enorme handicap...
zoals alles normaal bezien natuurlijk
Het is een handicap omdat die mensen geen kans krijgen.

exodus
2 juni 2005, 15:04
Er wordt teveel gekeken naar intelligentie. Hetgeen gemeten wordt op die IQ testen is uw "analytische motor". Je hebt klootzakken die miljoenen de dood injagen met een IQ van 180. IQ bewijst enkel hoe goed je kan redeneren.

Bhairav
2 juni 2005, 15:11
Natuurlijk is IQ maar een nummer...
Iemand die niet zo hoog scoort kan toch nog hoogbegaafd zijn (door zoveel omstandigheden).

Herr Flick
2 juni 2005, 15:37
Achterlijken in die zin dat ze hun verstand niet gebruiken, een IQ van gemiddeld 100 is voldoende om als bevolking België te doen daveren op haar grondvesten, alleen wat men ermee aanvangt trekt op niets. Dat heeft niets te maken met hoogbegaafdheid.
Integendeel zelfs, hoogbegaafden zitten dikwijls gevangen in hun eigen realiteit, zeer zelden blinken ze uit in 1 zaak en zijn ze de grootste klunzen in vele andere zaken.
Je reaktie naar mongooltjes toe vind ik dus werkelijk beneden alle peil. Voor het merendeel zijn het heel lieve mensen die geen schijn hoog te hebben houden. VTM-kijkers, even erg als één kijkers, daarvoor zijn die mensen niet dom, ze gebruiken gewoon hun verstand niet, dikwijls als gevolg van een afstompende dag op het werk.

Die generaties die nog moeten komen ... Die hebben geen hoger iq hoor. Dat is trouwens het eerste wat ik daarvan hoor. Alles wordt uitgemiddeld in de natuur, kinderen van hoogbegaafden hebben een even grote kans om zwak begaafd geboren te worden dan kinderen van zwakbegaafde ouders.

Bovendien zijn intellectuele vrouwen minder vruchtbaar, beginnen later aan kinderen, etc ... geboorteratio is dus lager bij hen -> natuurlijke selectie die leidt tot uitmiddeling.

Een hoog IQ hét van hét vinden .. voorwaar een zwakzinnige gedachte.


Ik zou zelf zeggen dat ik nog liever met iemand die wa minder begaafd is een pint ga pakken en eens ga luisteren naar wat hij / zij te zeggen heeft dan naar zo nen omhooggevallen would be intelectueel waar ge toch geen zak mee kunt aanvangen...

Herr Flick
2 juni 2005, 15:45
Laat me raden, middenklassefamilietje uit een nette buurt en nooit een poot moeten uitsteken om eten op tafel te hebben. In de pubertijd dan als intelligente kerel uw eigen luiheid gaan verwarren met 'de gevolgen van het systeem', het excuus dat voor alles kan gebruikt worden.

Er zijn honderden manieren om naast de normale school uwzelf te ontwikkelen aan een hoger tempo, het enige dat men van u vraagt is dat ge een paar uur per dag op een bank gaat zitten. Wat ge daar dan nog doet is completely up to you.


:lol: Da was er weer boenk op natuurlijk...

Ja Ge kunt nog honderden cursusen doen naast het school, boekskes lezen, enz...

Ik deed samen met mijn hogeschool nog avondschool ook als backup moest het een mislukken, ...

Resultaat, ik was er op alle twee door...

achteraf handig bij 't soliciteren, ... ik kan u zeggen dat als we nu specialisaticursusen we gaan volgen, Ik soms de indruk heb dat ik meer leer op een week intensieve training dan in 6 jaar middelbaar.

Da zegt veel over 't middelbaar, maar da zegt ook dat voor mensen met capiciteiten het na de hogeschool, of unief het eigenlijk nog maar begint.

Herr Flick
2 juni 2005, 15:52
Laat mij raden: simpel en burgerlijk.
Gij zijt zo iemand die net slim genoeg is om mensen de mond te snoeren door te zeggen dat ze eerst hard moeten werken om een bepaalde mening te hebben of ergens mee in te zitten. Maar net niet slim genoeg dat het bij mij pakt.
Uw IQ-genoten zullen uw mening wel bevestigen, hoe gezellig...

Ik weet nie hoeveel IQ hij heeft, en van mijn eigen weet ik het zeker nie, wegens nooit getest, en bovendien zijn die testen manipuleerbaar, iemand die ze doet, of studeert voor hij ze doet, of weet hoe ze in mekaar steken licht het systeem zo op.


Verder en dat is nu net heel de discusie rond IQ, Al hebt ge de brains van Einstein, als ge zie gebruikt of nie goe kunt gebruiken, Ben je misschien beter af als tuinman dan als kernfysicus.

Geertje
2 juni 2005, 16:02
Ik zeg het nogmaals: mensen met een IQ onder 120 of 130 moeten hun stomme kop houden en dienen alleen om te werken en zouden zich niet meer mogen voortplanten Maar ja, de domme massa voelt zich gemakkelijk aangevallen door intelligentere mensen, ze zouden hun kutmentaliteit wel eens kunnen achterhalen!
Klinkt vrij puberaal, maar ik denk dat er een kloof aan het ontstaan is tussen idioten en niet-idioten.

Shit, ik ga mij moeten voorplanten met mijn IQ van 189.:silly:

Bhairav
2 juni 2005, 16:08
:lol: Da was er weer boenk op natuurlijk...

Ja Ge kunt nog honderden cursusen doen naast het school, boekskes lezen, enz...

Ik deed samen met mijn hogeschool nog avondschool ook als backup moest het een mislukken, ...

Resultaat, ik was er op alle twee door...

achteraf handig bij 't soliciteren, ... ik kan u zeggen dat als we nu specialisaticursusen we gaan volgen, Ik soms de indruk heb dat ik meer leer op een week intensieve training dan in 6 jaar middelbaar.

Da zegt veel over 't middelbaar, maar da zegt ook dat voor mensen met capiciteiten het na de hogeschool, of unief het eigenlijk nog maar begint.
Ik ervaar dat niet als boenk. Gij wel natuurlijk, zo'n simpele dingen bezorgen u gemakkelijk een intellectueel orgasme. Die extase van maatschappelijk bevestiging...
Edit:After edit by Bhairav on 02-06-2005 at 17:11
Reason:
--------------------------------

:lol: Da was er weer boenk op natuurlijk...

Ja Ge kunt nog honderden cursusen doen naast het school, boekskes lezen, enz...

Ik deed samen met mijn hogeschool nog avondschool ook als backup moest het een mislukken, ...

Resultaat, ik was er op alle twee door...

achteraf handig bij 't soliciteren, ... ik kan u zeggen dat als we nu specialisaticursusen we gaan volgen, Ik soms de indruk heb dat ik meer leer op een week intensieve training dan in 6 jaar middelbaar.

Da zegt veel over 't middelbaar, maar da zegt ook dat voor mensen met capiciteiten het na de hogeschool, of unief het eigenlijk nog maar begint.
Ik ervaar dat niet als boenk. Gij wel natuurlijk, zo'n simpele dingen bezorgen u gemakkelijk een intellectueel orgasme. Die extase van maatschappelijk bevestiging...

Before any edits, post was:
--------------------------------

:lol: Da was er weer boenk op natuurlijk...

Ja Ge kunt nog honderden cursusen doen naast het school, boekskes lezen, enz...

Ik deed samen met mijn hogeschool nog avondschool ook als backup moest het een mislukken, ...

Resultaat, ik was er op alle twee door...

achteraf handig bij 't soliciteren, ... ik kan u zeggen dat als we nu specialisaticursusen we gaan volgen, Ik soms de indruk heb dat ik meer leer op een week intensieve training dan in 6 jaar middelbaar.

Da zegt veel over 't middelbaar, maar da zegt ook dat voor mensen met capiciteiten het na de hogeschool, of unief het eigenlijk nog maar begint.
Ik ervaar dat niet als boenk. Gij wel natuurlijk, zo'n simpele dingen bezorgen u gemakkelijk een intellectueel orgasme.

Bhairav
2 juni 2005, 16:09
Ik zou zelf zeggen dat ik nog liever met iemand die wa minder begaafd is een pint ga pakken en eens ga luisteren naar wat hij / zij te zeggen heeft dan naar zo nen omhooggevallen would be intelectueel waar ge toch geen zak mee kunt aanvangen...
Dat is goed voor de economie.

Het Skill Effect
2 juni 2005, 16:11
Ik raak er steeds meer van overtuigd.

Weg met de achterlijken ! Uitwijzen !

Ik zou eerder zeggen: tijd voor een zoveelste braindrain in België.

Zoek je geluk elders, doe ik ook. ;)

eno2
3 juni 2005, 10:34
Liever deel uitmaken van een meerderheid van achterlijken dan van een elite van achterlijken.

De achterlijkheid van een elite ligt namelijk op een véél hoger niveau.

eno2
3 juni 2005, 10:52
Ik weet nie hoeveel IQ hij heeft, en van mijn eigen weet ik het zeker nie, wegens nooit getest, en bovendien zijn die testen manipuleerbaar, iemand die ze doet, of studeert voor hij ze doet, of weet hoe ze in mekaar steken licht het systeem zo op.


Verder en dat is nu net heel de discusie rond IQ, Al hebt ge de brains van Einstein, als ge zie gebruikt of nie goe kunt gebruiken, Ben je misschien beter af als tuinman dan als kernfysicus.
_______

IQ een uit de hand gelopen testje voor comparatieve vergelijking tussen leeftijden in de verstandelijke ontwikkeling van kinderen, uitgevonden door kinderpsycholoog Frainet, en dat, overgeplant in zijn huidige ontwikkelingsvorm naar volwassenen, inderdaad veel kinderlijks behouden heeft.

Herr Flick
3 juni 2005, 11:22
Ik ervaar dat niet als boenk. Gij wel natuurlijk, zo'n simpele dingen bezorgen u gemakkelijk een intellectueel orgasme. Die extase van maatschappelijk bevestiging...


Ik heb geen last van intellectueele orgasmes, omdat ik dat al dan niet intellectueel zijn totaal onbelangrijk vind.

Ik heb eigenlijk medelijkden met mensen die zichzelf zo ongelofelijk slim vinden.

Iemand die echt intelectueel en wijs is, loopt daar niet mee te koop en gebruikt zijn hersens gewoon.

Ondertussen zik ik mij hier als eenvoudige dwaas niet te vervelen, heb ik bijna alles wat ik moet hebben en smaakt mijn broodje met de plaatselijke delicatesse mij enorm goed. als ik u een tip voor uw verder hoogstwaarschijnlijk heel interessante leven mag geven. Leer de simpelheid van de dingen des levens te genieten en maak het niet gecompliceerd om gecompliceerd te doen.

Geertje
3 juni 2005, 12:00
Hier kan je je IQ testen : IQ-TEST (http://www.testmijniq.nl/)

TC
3 juni 2005, 12:32
De officiële site van MENSA (http://www.mensa.be/nl/toelatingstest.html) , doe de toelatingstest en laat zien hoe je scoort.

Dit is mijn uitslag, wel geen echte score maar een indicatie.

http://www.compubeet.be/files/mensa.jpg

Dus om nu te zeggen dat de mensen die rechts zijn, dom zijn..... dat ruikt mij eerder naar bevooroordeeldheid dan wat anders !

oh jah, ik had nog 7min30sec over op het einde van de test :)
Edit:After edit by TC on 03-06-2005 at 13:37
Reason:
--------------------------------

De officiële site van MENSA (http://www.mensa.be/nl/toelatingstest.html) , doe de toelatingstest en laat zien hoe je scoort.

Dit is mijn uitslag, wel geen echte score maar een indicatie.

http://www.compubeet.be/files/mensa.jpg

Dus om nu te zeggen dat de mensen die rechts zijn, dom zijn..... dat ruikt mij eerder naar bevooroordeeldheid dan wat anders !

oh jah, ik had nog 7min30sec over op het einde van de test :)
Edit:After edit by TC on 03-06-2005 at 13:37
Reason:
--------------------------------

De officiële site van MENSA (http://www.mensa.be/nl/toelatingstest.html) , doe de toelatingstest en laat zien hoe je scoort.

Dit is mijn uitslag, wel geen echte score maar een indicatie.

http://www.compubeet.be/files/mensa.jpg

Dus om nu te zeggen dat de mensen die rechts zijn, dom zijn..... dat ruikt mij eerder naar bevooroordeeldheid dan wat anders !

oh jaj, ik had nog 7min30sec over op het einde van de test :)
Edit:After edit by TC on 03-06-2005 at 13:33
Reason:
--------------------------------

De officiële site van MENSA (http://www.mensa.be/nl/toelatingstest.html) , doe de toelatingstest en laat zien hoe je scoort.

Dit is mijn uitslag, wel geen echte score maar een indicatie.

http://www.compubeet.be/files/mensa.jpg

Dus om nu te zeggen dat de mensen die rechts zijn, dom zijn..... dat ruikt mij eerder naar bevooroordeeldheid dan wat anders !

Before any edits, post was:
--------------------------------

De officiele site van MENSA (http://www.mensa.be/nl/toelatingstest.html) , doe de toelatingstest en laat zien hoe je scoort

Dit is mijn uitslag, wel geen echte score maar een indicatie.

http://www.compubeet.be/files/mensa.jpg

Dus om nu te zeggen dat de mensen die rechts zijn, dom zijn..... dat ruikt mij eerder naar bevooroordeeldheid dan wat anders !

Lincoln
3 juni 2005, 15:55
Waarom is jezus niet in belgie geboren ???













Omdat men geen drie wijzen kunnen vinden.

eno2
4 juni 2005, 09:54
Waarom is jezus niet in belgie geboren ???













Omdat men geen drie wijzen kunnen vinden.
________

Noteer dat het allochtonen waren, die wijzen.

eno2
4 juni 2005, 09:58
Ik zou zelf zeggen dat ik nog liever met iemand die wa minder begaafd is een pint ga pakken en eens ga luisteren naar wat hij / zij te zeggen heeft dan naar zo nen omhooggevallen would be intelectueel waar ge toch geen zak mee kunt aanvangen...
___________

Er zijn ook echte intellectuelen, natuurlijk, maar die hun stralingsveld riskeert anderen intellectueel steriel te stralen.

Meia noite
4 juni 2005, 09:58
Ze zouden de jeugd beter eens deftige geschiedenisles geven. Kloteleraars van tegenwoordig

Lincoln
4 juni 2005, 13:17
________

Noteer dat het allochtonen waren, die wijzen. http://smilies.sofrayt.com/%5E/r/supergrin.gif

Tavek
4 juni 2005, 13:41
Alcazar (sorry voor de niet zo hippe spelling), ik kan daar uit besluiten dat hoog IQ (wat de jongere generaties volgens mij wel hebben wegens informatica, stimulansen van overal etc: belgie's gemiddelde is 100, die van de jeugd 108 ) vooral bedoelt is voor degenererende doeleinden. Zo lijkt het toch soms...

Het probleem met hoogbegaafden is trouwens dat zij gedwongen worden (op de schoolbanken enzo) om aan die alledaagse sleur mee te doen en zelfsniet de vrijheid krijgen om zich op eigen ritme te ontplooien. Neen, liever allen in het gareel dwingen, proper en gemakkelijk.

Aight. Middelbaar was een gare hel met lage scores en rode gevarezones opt rapport. Vond het vrij klote. Der zijn jaren dat ik gebuisd was op wiskunde....

"blok het en zwijg" dat was de mentaliteit die ze probeerden mee te geven.

Tavek
4 juni 2005, 13:45
PS: IQ testen zeggen niks. Ik doe ze al lang niet meer. Ik werk gewoon en zorg dat ik iets met men verstand kan doen. Stoefen over een iq is nogal...bizar.

Het is zoals stoefen dat ge nen V8 in een trabant hebt liggen.....

Bhairav
4 juni 2005, 14:27
http://test.websig.org/
Nog een, ma die schijnt soms ni te werken bij sommige...

gm10
4 juni 2005, 14:37
Ik raak er steeds meer van overtuigd.

Weg met de achterlijken ! Uitwijzen !

Heel de wereld trouwens. Maar waar ga je die naar toe zenden?

Tavek
4 juni 2005, 14:57
Heel de wereld trouwens. Maar waar ga je die naar toe zenden?

We moeten een technocratie installeren !

PAJOT
4 juni 2005, 15:04
Dit is een mooie : http://www.iqtest.dk/main.swf

eno2
6 juni 2005, 09:08
We moeten een technocratie installeren !
________
Die hebben we al (ze hebben zichzelf ingekocht).
En ze doen het allerbelabberdst.
Kijk maar eens op straat. Dat is een open fabrieksatelier, op hol geslagen.
En in de doodlopende straatjes, op het einde, een open vuilnisbelt, als ze al niet
met een laagje maquillage-grond overdekt is en bebouwd (gif sijpelt naar beneden, niet naar boven).
Edit:After edit by eno2 on 06-06-2005 at 10:13
Reason:
--------------------------------

We moeten een technocratie installeren !
________
Die hebben we al (ze hebben zichzelf ingekocht).
En ze doen het allerbelabberdst.
Kijk maar eens op straat. Dat is een open fabrieksatelier, op hol geslagen.
En in de doodlopende straatjes, op het einde, een open vuilnisbelt, als ze al niet
met een laagje maquillage-grond overdekt is en bebouwd (gif sijpelt naar beneden, niet naar boven).

Before any edits, post was:
--------------------------------

We moeten een technocratie installeren !
________
Die hebben we al (ze hebben zichzelf ingekocht).
En ze doen het allerbelabberdst.
Kijk maar eens op straat. Dat is een open fabrieksatelier, op hol geslagen.

Tavek
6 juni 2005, 10:20
________
Die hebben we al (ze hebben zichzelf ingekocht).
En ze doen het allerbelabberdst.
Kijk maar eens op straat. Dat is een open fabrieksatelier, op hol geslagen.
En in de doodlopende straatjes, op het einde, een open vuilnisbelt, als ze al niet
met een laagje maquillage-grond overdekt is en bebouwd (gif sijpelt naar beneden, niet naar boven).

Waar hebt ge het in gods naam over......

eno2
7 juni 2005, 10:28
Waar hebt ge het in gods naam over......
________

Over een bepaalde soort gevoeligheid die me vertelt dat technocraten op het psychopate af ongevoelig zijn, maar dat ze er niettemin toch al aan de macht zijn.

headinajar
8 juni 2005, 14:01
Ik scoor 144.
Dat van u ligt zeker en vast veel lager. Anders zoude ni rechts zijn.

Intelligentie is meer dan alleen een IQ-score...

headinajar
8 juni 2005, 14:43
Dit is een mooie : http://www.iqtest.dk/main.swf

Cool ik eindig op score 120 bij die test... Nog steeds een hoger dan het gemiddelde, maar ook niet ultra-high gelijk een board-game nerd met zelfgemaakte Vulcan-oren. ;)

PAJOT
8 juni 2005, 16:59
Cool ik eindig op score 120 bij die test... Nog steeds een hoger dan het gemiddelde, maar ook niet ultra-high gelijk een board-game nerd met zelfgemaakte Vulcan-oren. ;-)141 (ik dacht alles juist ingevuld te hebben, maar ja... misschien gaat de test gewoon niet verder ;-))

http://img.photobucket.com/albums/v180/ranta/0c955267.jpg (http://photobucket.com/albums/v180/ranta/?)

Bhairav
8 juni 2005, 17:21
Gij zijt dan ook niet ECHT radicaal.

PAJOT
8 juni 2005, 17:48
Gij zijt dan ook niet ECHT radicaal.Maar zeker geen systeemkonformist (of dat nu individualistisch of collectivistisch van aard is) ;-)

Waarom zou ik niet écht radicaal zijn ?

Bhairav
8 juni 2005, 17:52
Omdat gij domme meningen probeert te verdedigen met slimme redeneringen. Dat zou alleen vroeger gewerkt hebben.
Waarschijnlijk ziet gij dat als een uitdaging...

PAJOT
8 juni 2005, 17:59
Omdat gij domme meningen probeert te verdedigen met slimme redeneringen. Dat zou alleen vroeger gewerkt hebben.
Waarschijnlijk ziet gij dat als een uitdaging...:lol:

PAJOT
8 juni 2005, 18:01
Ik schrijf alleen dat wat ik bedoel. Soms misschien wat uitvergroot om mijn afkeur voor het tegenovergestelde te tonen, maar dat is ook alles.

Ik geloof volkomen in de Dietse nationaalsolidaristische Orde en de mogelijkheid om die te verwezenlijken.

Bhairav
8 juni 2005, 18:05
Hazo, en denkde dat de komende generaties daar een behoefte aan hebben?

PAJOT
8 juni 2005, 18:07
Zeker als het verder deze weg op gaat.