PDA

View Full Version : Rust en sereniteit op Politics.be ten dode opgeschreven

Darwin
20 augustus 2002, 21:15
Let op mijn woorden, jullie zullen heel snel doorhebben wat ik hiermee bedoel.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

datri
20 augustus 2002, 21:26
:multi: heb je het over die slechtgestemde piano..... :lol: :lol:

Darwin
20 augustus 2002, 21:53
Het lachen zal je helaas snel genoeg vergaan. :cry:

Pieterjan
20 augustus 2002, 22:23
Heeft dit alles te maken met de theorie van onze Darwin?

Survival of the fittest?

esha
21 augustus 2002, 15:33
Geen nood..... Clavecimbels zijn er om Piano's van de weg te rijden 8)

Pieterjan
21 augustus 2002, 17:55
en dan neemt de Piano Forte het wel van je over....:lol:

DavidVdB
21 augustus 2002, 22:26
Hmmmm, mensen aub. We gaan hier niet beginnen met persoonlijke aanvallen. De rust blijft hier bewaard zolang iedereen zich aan de regels houdt. Discussieer met elkaar op een volwassen manier. Als iemand iets schrijft dat je ergert, reageer er dan op, maar gebruik geen goedkope dooddoeners of lafhartige woorden want dan geef je jezelf gewonnen.

Met vriendelijke groeten,

David Van den Bossche

Duym
18 oktober 2002, 07:53
Toch geen familie van Michel of Luk zeker? :evil:

Darwin, met groot genoegen moet ik vaststellen dat dit forum zelfs de onfrisse luchtverplaatsing heeft doorstaan die de val van het GVA-forum heeft teweeg gebracht. :wink:

Knuppel
18 oktober 2002, 08:03
Luchtverplaatsing:?:

Een goei Duympje... :wink:

Darwin
19 oktober 2002, 12:56
Toch geen familie van Michel of Luk zeker? :evil:

Darwin, met groot genoegen moet ik vaststellen dat dit forum zelfs de onfrisse luchtverplaatsing heeft doorstaan die de val van het GVA-forum heeft teweeg gebracht. :wink:
Onfris? Ik kan er helaas (of misschien juist niet helaas ?) niet over meespreken. Want ik heb maar eventjes op dat GVA-forum rondgeneusd om dan te lezen dat iemand er geband was en dan op politicsinfo zat, dus ik eens gaan kijken wat voor iets dat was en hé dat was die site waar Jurgen Verstrepen altijd reclame voor zat te maken. Na een paar maanden ben ik dan naar politics gekomen, omdat de moderators bij politicsinfo er eerst de boel gewoon op zijn beloop hadden gelaten met de nodige ontsporingen vandien en dan de censuur ineens overdadig en hardhandig toesloeg. Dus iedereen van politicsinfo even naar hier, inclusief de meest beruchte forummer van Vlaanderen, excuseer, Brabant. ;)

Maar nu zijn de meesten van hen weer terug naar hun ouwe stekje teruggekeerd. En ook de "frutterkes" zitten daar nu heb ik gezien. :P

Pelgrim
26 januari 2004, 15:33
En hoe is het nu, Darwin?

Het Skill Effect
26 januari 2004, 15:35
En hoe is het nu, Darwin?
nog even geduld zeker... :roll:

Patriot!
26 januari 2004, 15:57
Toen bestond het GVA forum nog 8O

Duym
26 januari 2004, 16:24
Luchtverplaatsing:?:

Een goei Duympje... :wink:

Dag knuppeltje,

Ik moet eerlijk zeggen opgeschrikt te zijn uit met het emailtje van dit forum. Waarover gaat het allemaal?
Waar halen jullie de moed en de energie vandaan om voor dovemans oren te praten (of vergis ik me)?

Enkele vraagjes: Wie is hier ooit van mening veranderd door het lezen van anderen hun betoog, of door te discussiëren op dit forum? Wie durft zijn vinger op te steken?
Stel dat iedereen bij zijn gelijk gebleven is. Heeft dit forum dan zin? Maar stel ook dat hier iedereen zijn mening herzien heeft. Dezelfde vraag kan dan gesteld worden: heeft dit forum zin? Immers de herziening zal wellicht in alle richtingen werken, of is dat niet juist? Wint hier een bepaalde strekking veld? (Lijkt me meer een slagveld :lol: ).

Knuppeltje, proficiat met je voorzitterschap. Vroeger de eerste vrouwelijke paus, en nu dit. Hoe dan ook, nog veel plezier op dit forum (misschien het enige nut, indien ik me vergis, laat het me weten).

Vele groetjes :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

boer_bavo
26 januari 2004, 17:53
De meeste PI'ers zullen wel verhuizen naar het nieuw forum van Verstrepen (forum.zwartopwit.be of zoiets).

Maus
26 januari 2004, 17:54
Deleted

Lekker Links!
26 januari 2004, 17:57
Deleted

ge maaky progressie, Mauske. ;) zelfcensuur

Antoon
26 januari 2004, 18:19
Deleted

:lol: :lol: :lol:

Peter De Ryck
26 januari 2004, 18:46
Deleted

geen persoonlijke beledigingen aub
johanvdw

Lekker Links!
26 januari 2004, 18:48
persoonlijke aanval. bij deze gemeld.

ik zou nie weten wat ik tov u zou moeten toegeven qua fouten.

Peter De Ryck
26 januari 2004, 18:49
persoonlijke aanval. bij deze gemeld.

ik zou nie weten wat ik tov u zou moeten toegeven qua fouten.

Aan hoeveel meldingen bent u :?:
Bij honderd meldingen geef ik een gratis vat melk. :lol:

KempensBoerke
26 januari 2004, 21:30
U vindt uzelf grappig. :?

Aangebrande Phönix
26 januari 2004, 21:45
Mad_drone is gearriveerd!

Klein vraagske: Wat is nu het langste bewijs uit uw cursus?

Hey, het ging toch nergens heen met deze discussie.

Pelgrim
27 januari 2004, 10:06
Darwin, ga je ons nog vertellen wat je nu uiteindelijk vindt van het forum? Is de rust en sereniteit verdwenen? (is die er ooit geweest?) :wink:

mad_drone
27 januari 2004, 18:42

dat dat ik blijkbaar deze ochtend ben vergeten. OP het examen nota bene.

Aangebrande Phönix
27 januari 2004, 19:04

Gebeurt soms, ik heb zonet de helft van AJL's berichten vernietigd. En de mijne erbij.

Lekker Links!
27 januari 2004, 19:39
Darwin, ga je ons nog vertellen wat je nu uiteindelijk vindt van het forum? Is de rust en sereniteit verdwenen? (is die er ooit geweest?) :wink:

Wat dit forum betreft staan er een paar zaken op orde en is de rust en sereniteit teruggekeerd.

Spelev
27 januari 2004, 19:43

Gebeurt soms, ik heb zonet de helft van AJL's berichten vernietigd. En de mijne erbij.

Ce la vi

Foundation
27 januari 2004, 20:31
Ik probeer mijn best te doen. Ik kan niet meer doen dan dat.

Vlaamse Leeuw
27 januari 2004, 22:49
Ik probeer mijn best te doen. Ik kan niet meer doen dan dat.

Dat probeer ik ook.

Pelgrim
28 januari 2004, 10:13
Wat dit forum betreft staan er een paar zaken op orde en is de rust en sereniteit teruggekeerd.

Dank u wel, ik ben weer een gelukkig mens.

Nostradamus
28 januari 2004, 12:09

Ik voorspelde reeds een gewonnen forumveldslag, gevolgt door een verloren forumoorlog(23/02/2004). :twisted:

Rudy Van Nespen
28 januari 2004, 12:14

Ik voorspelde reeds een gewonnen forumveldslag, gevolgt door een verloren forumoorlog(23/02/2004).==> :twisted:

Of hoe Peterke alweer een nick van zichzelf prijsgeeft...

Spelev
28 januari 2004, 14:42

Ik voorspelde reeds een gewonnen forumveldslag, gevolgt door een verloren forumoorlog(23/02/2004). :twisted:

Tussen wie? PI en P.be?

Foundation
28 januari 2004, 16:19
forumgebruiker Rudi Dierick is misschien een van de oorzaken van het gebrek aan sereniteit.

Afijn, ik ben gebombardeerd tot onwetende, respectloze, arrogante lafaard zoals alle belgisch gezinden. Felicitaties welkom, ik zal een rouwregister starten.

Foundation
28 januari 2004, 20:20
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=9617

is bij deze gebeurd.