PDA

View Full Version : Agalev introduceert: de week van de perversiteit


michr.oscoop
27 mei 2003, 21:08
De overgebleven Gagalevers in de Vlaamse regering gaan een knallend initiatief organiseren om de moed er in te houden na de verkiezingsnederlaag. Blabla en Boem boem hebben we al gehad, én een week van de diversiteit kompleet met voordrachten in de scholen.
Nu gaan ze nog een stap verder: de tweede week van juni wordt informatie verschaft over alle mogelijke vormen van perversies, compleet met demonstraties in de scholen en multiculturele wijkcentra.
Plasseks, bestialiteit, Di Rupo-fixatie, harde bondage, niet verversen van ondergoed, Stevaertichisme...zullen als volstrekt aanvaardbare én aanbevelenswaardige manieren van levensbeleving worden geduid.
daarom vraagt de harde overgebleven kern van Groenen aan de bezoekers van dit forum om ideeën te opperen om dit initiatief de nodige luister en bekendheid te geven: optochten, huisbezoeken, gedwongen bijslaap met vogels...alle brainstorming is welkom!!!!

Vlaamse Leeuw
27 mei 2003, 21:10
Na de Eerst BLA BLA BLA, Dan BOEM BOEM BOEM, pakt Agalev weer met een stunt uit.

Paulus de Boskabouter
27 mei 2003, 21:11
Nu ist


eerst PiPiPi daarna MotMotMot

Dies
27 mei 2003, 23:09
1) Er was reeds in februari een 1ste maal een week van de diversiteit
2) U kan het natuurlijk ook vertellen zoals het is michr.oscoop
3) Op deze manier voorkomen we hopelijk dat er binnen 50jaar nog even bekrompen mensen rondlopen als michr.oscoop die alle allochtonen, homo's, gehandicapten en wie weet wie nog op de brandstapel zou smijten.

vlaanderen72
28 mei 2003, 15:48
Nu ist


eerst PiPiPi daarna MotMotMot


:lol:

michr.oscoop
28 mei 2003, 18:13
Op deze manier voorkomen we hopelijk dat er binnen 50jaar nog even bekrompen mensen rondlopen als michr.oscoop die alle allochtonen, homo's, gehandicapten en wie weet wie nog op de brandstapel zou smijten.

Waar heb ik het ergens over brandstapels gehad?
-Allochtonen mogen terugkeren
-laat de homo's en de gehandicapten maar doen

Maar stel de afwijking niet voor als de norm.

Dies
28 mei 2003, 20:29
Maar stel de afwijking niet voor als de norm.
Dat wordt ook niet gedaan. Men laat de leerlingen kennis maken met het bestaan van deze minderheden.

Supe®Staaf
28 mei 2003, 20:35
Maar stel de afwijking niet voor als de norm.
Wagnerfanaten zijn ook minderheden.
Ze worden meewarig bejegend in muzikale kringen.
Toch krijgen ze af en toe op radio Klara eens hun zin, en draait men al eens een ouvertuurke van Tanhaüser om die smachtende, schwärmende, sukkels content te stellen.
Niemand voelt echter de behoefte om hen van bepaalde rechten uit te sluiten zoals huwelijk, adoptie, rechtszekerheid etc.
Het blijft een bizarre minderheid, abnormaal (afwijkend van de norm) maar ze wordt niet gediscrimineerd.
Hun voorliefde voor oneigenlijk gebruik van chromatiek, verkrachting van het tonale centrum en perverse eindeloze langdradigheid, is geen reden om hen de bete broods te weigeren, en eventueel dopgeld, wanneer ze uit de piano-bars ontslagen worden wegens wegjagen van publiek met goeie smaak.

michr.oscoop
28 mei 2003, 22:58
Maar stel de afwijking niet voor als de norm.
Dat wordt ook niet gedaan. Men laat de leerlingen kennis maken met het bestaan van deze minderheden.

Die leerlingen weten daar via de media al véél meer over dan de "goed"bedoelende welzijnswerkers die dat komen uitleggen zelf.
Nutteloos initiatief dus.

Dies
28 mei 2003, 23:05
Die leerlingen weten daar via de media al véél meer over dan de "goed"bedoelende welzijnswerkers die dat komen uitleggen zelf.

U zou verbaasd zijn over de wereldvreemdheid van sommige leerlingen.

michr.oscoop
28 mei 2003, 23:07
Maar stel de afwijking niet voor als de norm.
Wagnerfanaten zijn ook minderheden.

Dat heb jij goed onthouden Superstaaf! Maar...Wagner"begrijpers"(=beter dan fanaten) zijn een elite, en dus niet geneigd om hun visie in scholen en culturele centra te komen opdringen voor een publiek dat niet bij machte is hen te begrijpen. Daarin verschillen ze van de holebi's die hun persoonlijke complexen proberen te bezweren door er zoveel mogelijk ruchtbaarheid aan te geven.

ja, wanneer eens een week van de cultuur in onze scholen?!

michr.oscoop
28 mei 2003, 23:12
Die leerlingen weten daar via de media al véél meer over dan de "goed"bedoelende welzijnswerkers die dat komen uitleggen zelf.

U zou verbaasd zijn over de wereldvreemdheid van sommige leerlingen.

Ik geef geen les dus dat zou ik niet zo direct weten maar ik denk dat dat soort softe en goedbedoelde acties contraproductief is en de vooroordelen van de leerlingen die u "wereldvreemd"acht gewoon aanwakkert.

Voor een goed begrip: ik heb NIETS tegen homo's, bi's en welke categorieën ook.

Dies
28 mei 2003, 23:18
Voor een goed begrip: ik heb NIETS tegen homo's, bi's en welke categorieën ook.
Ik ben blij dat u het zegt, want dat brengt u dan toch wel zeer slecht over :?
(ben trouwens ook niet bepaald een groot voorstander van dit soort zaken hoor, maar daarvoor verwijs ik liever naar de topic over onderwijs in het departement binnenland, wij verwachten u daar :wink: )

michr.oscoop
28 mei 2003, 23:19
Wagnerfanaten zijn ook minderheden.

Toch krijgen ze af en toe op radio Klara eens hun zin, en draait men al eens een ouvertuurke van Tanhaüser om die smachtende, schwärmende, sukkels content te stellen.

Op Klara mag Wagner niet meer gedraaid worden wegens zogezegd politiek incorrect(kijk maar eens naar het forum van Klara waar ik voor mijn inzicht in de materie slachtoffer ben geworden van een ware hetze). Ipv daarvan krijgen we Deus, Arno, Scala en andere flauwekul.

Zelfs de Tannhauser heb ik niet meer gehoord, en dat is dan nog jeugdwerk van Wagner, a-typisch dus. Ik ga GVD met een eigen radiostation moeten starten om nog eens iets deftigs te kunnen horen, en daarmee bedoel ik muziek waar niet aldoor zo'n rammelend klavecimbel zich zit op te dringen. Bach? Bah ja!

Supe®Staaf
30 mei 2003, 13:55
Bach? Bah ja!
Mij opjutten, hm??? :lol: