PDA

View Full Version : Pisraëlische bezettingstaat wil palestijnse gebieden verder isoleren


Franz Ritter Von Epp
18 juni 2005, 21:03
Bronvermelding: http://www.gva.be

17/06 Israël wil zeeafscheiding maken bij Gazastrook

De Israëlische marine is van plan een zeebarrière te bouwen voor de kust van de Gazastrook, om zo te voorkomen dat na de Israëlische terugtrekking Palestijnse extremisten naar Israël zwemmen om aanslagen te plegen.
De marine acht de afscheiding, die 950 meter in zee zou uitsteken, noodzakelijk omdat de terugtrekking het verlies van een aantal bewakingssystemen meebrengt. Dat hebben militaire functionarissen gezegd tegen een Israëlische verslaggever in Gaza. De bronnen wilden anoniem blijven omdat er nog geen definitief besluit is genomen over het project.

De Palestijnse onderhandelaar Saeb Erekat reageerde boos. "Ik hoop dat de Israëlische mentaliteit van barrières ophoudt", zei hij. "Ze hebben nu landafscheidingen, morgen zeeafscheidingen en overmorgen luchtafscheidingen en wat nog meer? Gaan ze een afscheiding bouwen om elke Palestijn of elk Palestijns huis? De Gazastrook en zijn 1,3 miljoen Palestijnse inwoners zijn ingesloten door een Israëlisch hek en Israël is ook bezig een hek te bouwen langs de Westelijke Jordaanoever."


Eigen commentaar: Het is duidelijk dat de zionistische bezetters het Palestijnse volk verder willen isoleren door nu ook een onderzeese muur te gaan bouwen tussen de gaza-strook en Israël. Het komt erop néér dat de Palestijnse gebieden stilaan gesloten enclaves worden op Israëlisch grondgebied zodat de Palestijnen voor 100% economisch afhankelijk zijn van de zionisten. Het argument dat de zionisten hierbij opperen is steeds het zogezegde wederkerende fenomeen van het tegenhouden van zelfmoordterroristen van Hamas en andere islam-fundamentalistische terreurgroepen. Ik wil de eerste zelfmoorterrorist nog wel eens zien die met ze'n lading explosieven 3 km onderwater zwemt om ze dan ergens landinwaarts tot ontploffing te brengen:roll: Het is de zionisten duidelijk te doen om het Palestijnse volk economisch te wurgen in de hoop dat de Palestijnen zullen verhuizen uit de Gaza-strook en zich naar Jordanië of Egypte zullen begeven. Het is duidelijk dat de bezettingstaat (P)israël en haar leider..de waggelende Hebreeuwse vetzak Ariel Sharon absoluut géén moer om vrede geven en alsnog proberen de bezette gebieden onder hun controle te blijven houden.

StevenNr1
18 juni 2005, 21:35
Is al ergens gepost maar soit. Er zijn wel aan aanslagen via de kust gebeurd, dacht ik, weet het niet zeker.

Rene Artois
18 juni 2005, 23:11
Niet op letten Stevo. Het is hier minder een kwestie van solidariteit met de "arme palestijnen" dan van oprecht antisemitisme. Wel te verwachten met zo'n nick.

garfield
19 juni 2005, 11:59
Is al ergens gepost maar soit. Er zijn wel aan aanslagen via de kust gebeurd, dacht ik, weet het niet zeker.

idd. daar heb ik ook van gehoord

Dekoster
19 juni 2005, 12:25
Niemand heeft het recht een geheel volk te isoleren. Zo ook Israël de Palestijnen niet. Het wil niet zeggen omdat er extremistische groeperingen bestaan dat de gehele Palestijnse bevolking hier de gevolgen moet van dragen. Israël moet maar eens gaan kijken naar he zelf, ook aan hen zijde zitten extremisten en terroristen, maar dat mag dan weer wel zekerst.

De Nachtuil
19 juni 2005, 12:29
Niemand heeft het recht een geheel volk te isoleren. Zo ook Israël de Palestijnen niet. Het wil niet zeggen omdat er extremistische groeperingen bestaan dat de gehele Palestijnse bevolking hier de gevolgen moet van dragen. Israël moet maar eens gaan kijken naar he zelf, ook aan hen zijde zitten extremisten en terroristen, maar dat mag dan weer wel zekerst.
Maar dan moeten de Palestijnen wel zelf hun extremistische groeperingen aanpakken. In al die jaren dat Arafat president was van de Palestijnse authoriteit heeft hij niks ondernomen om de extremisten te stoppen, dan moet je het ook niet raar vinden dat Israel het nu zelf wil oplossen.

StevenNr1
19 juni 2005, 13:05
Het extremisme van Palestijnse kant kan niet gestopt worden zonder een einde aan de bezetting en een aanvaardbare oplossing voor het vluchtelingenprobleem. Maar zie andere topics hierover...

Rene Artois
19 juni 2005, 19:44
Het extremisme van Palestijnse kant kan niet gestopt worden zonder een einde aan de bezetting en een aanvaardbare oplossing voor het vluchtelingenprobleem. Maar zie andere topics hierover...

Klop helaas niet. De extremisten en dan vooral hamas zijn groot geworden door de corruptie van het arafat-regime. Toen de extremisten een bedreiging begonnen te vormen voor de positie van arafat is deze laatste van kamp gewisseld. De pogingen om tot vrede met Israel te komen werden opgeblazen en de gevangen extremisten werden vrijgelaten. Allemaal om de positie van één man en zijn trawanten te redden.

StevenNr1
19 juni 2005, 20:16
Hamas is inderdaad oa groot geworden door corruptie van PLO maar ook door de toenemende agressie tegen de vluchtelingen in de kampen en doordat zij de functies van de staat zijn gaan overnemen.
En dat Arafat Oslo (Madrid) en Camp David II heeft geweigerd is zeker te begrijpen. De voorstellen die daar op de tafel lagen waar voor de ¨Palestijnse achterban onaanvaardbaar (en terecht.) In de nasleep van Camp David II zijn er in Taba wel redelijke voorstellen gedaan, spijtig genoeg werd toen Sharon verkozen. (Misschien daarom ook dat beide partijen wat aftasten in de periode voor de verkiezingne en zo meer opening vonden...)

Franz Ritter Von Epp
19 juni 2005, 20:49
Niet op letten Stevo. Het is hier minder een kwestie van solidariteit met de "arme palestijnen" dan van oprecht antisemitisme. Wel te verwachten met zo'n nick.

Jullie plaatje over antisemietisme begint stilaan afgezaagd te worden...:sleeping:
Edit:After edit by Franz Ritter Von Epp on 19-06-2005 at 21:50
Reason:
--------------------------------

Niet op letten Stevo. Het is hier minder een kwestie van solidariteit met de "arme palestijnen" dan van oprecht antisemitisme. Wel te verwachten met zo'n nick.

Jullie plaatje over antisemietisme begint stilaan afgezaagd te worden...:sleeping:

Before any edits, post was:
--------------------------------

Niet op letten Stevo. Het is hier minder een kwestie van solidariteit met de "arme palestijnen" dan van oprecht antisemitisme. Wel te verwachten met zo'n nick.

Burgerlijk-rechtse logica ten top :? Al wie de Palestijnse vrijheidstrijd ter harte neemt is een nazi of antisemiet. Jullie plaatje begint stilaan afgezaagd te worden...:sleeping:

Pietje
19 juni 2005, 20:55
Jullie plaatje over antisemietisme begint stilaan afgezaagd te worden...:sleeping:

Hoogtijd dat je het derde rijk gaat redden :lol:

M.V.V.
19 juni 2005, 20:58
Het is de zionisten duidelijk te doen om het Palestijnse volk economisch te wurgen in de hoop dat de Palestijnen zullen verhuizen uit de Gaza-strook en zich naar Jordanië of Egypte zullen begeven. Het is duidelijk dat de bezettingstaat (P)israël en haar leider..de waggelende Hebreeuwse vetzak Ariel Sharon absoluut géén moer om vrede geven en alsnog proberen de bezette gebieden onder hun controle te blijven houden.

Luister jongen, van bommen maken en ezelinnen beffen gaat uwe economie echt ni groeien hoor. Al wat uw (k.k.)palestino's ooit hadden of in de toekomst nog zullen hebben zal een droog stukje woestijn zijn... (maar goed ook).

Franz Ritter Von Epp
19 juni 2005, 21:14
Luister jongen, van bommen maken en ezelinnen beffen gaat uwe economie echt ni groeien hoor. Al wat uw (k.k.)palestino's ooit hadden of in de toekomst nog zullen hebben zal een droog stukje woestijn zijn... (maar goed ook).

Hahahaha:rofl: ....nog zo'n gefrustreerde zionist die in de gordijnen wordt gejaagd. Echt grappig...:lol: Wees gerust, de rekening met jullie soort is nog steeds niet vereffend.;-)

Franz Ritter Von Epp
19 juni 2005, 21:15
Hoogtijd dat je het derde rijk gaat redden :lol:


Ga wat met uw pietje spelen inplaats van hier te komen zeveren. :lol:

M.V.V.
19 juni 2005, 21:19
Hahahaha:rofl: ....nog zo'n gefrustreerde zionist die in de gordijnen wordt gejaagd. Echt grappig...:lol: Wees gerust, de rekening met jullie soort is nog steeds niet vereffend.;-)

gefrustreerd, kzou ni weten waarom... jij misschien,is je bompa mssn opgeknoopt tijdens Nurenberg ofzo??? spijtig dat ze er dan nog een paar vergeten zijn;-) komt nog wel8)

Pietje
19 juni 2005, 21:23
Ga wat met uw pietje spelen inplaats van hier te komen zeveren. :lol:

Waw, hier is duidelijk over nagedacht...........was het je linker- of je rechter hersencel die je daarvoor gebruikt hebt ??8)

Franz Ritter Von Epp
19 juni 2005, 21:28
gefrustreerd, kzou ni weten waarom... jij misschien,is je bompa mssn opgeknoopt tijdens Nurenberg ofzo??? spijtig dat ze er dan nog een paar vergeten zijn;-) komt nog wel8)

Leer eerst persoonlijke aanvallen achterwege te laten en op niveau te discussiëren Joodse vreemdeling en anders rot je maar op. Zo simpel kan het zijn.8)

sinan123
19 juni 2005, 21:30
Waw, hier is duidelijk over nagedacht...........was het je linker- of je rechter hersencel die je daarvoor gebruikt hebt ??8)

:lol:

M.V.V.
19 juni 2005, 21:37
Leer eerst persoonlijke aanvallen achterwege te laten en op niveau te discussiëren Joodse vreemdeling en anders rot je maar op. Zo simpel kan het zijn.8)

Kom me maar doen oprotten zou ik zeggen, zolang er ettertjes als jij rondhangen blijf ik hier ronddolen. En over jouw niveau zullen we maar zwijgen zeker, ik pas me enkel aan uw woordgebruik aan. Ten tweede ben ik geen Joodse vreemdeling, maar een Vlaming die k.kt op uw soort (das nog een pak simpeler hé):evil: De Palestijnen hebben al meer dan 50 jaar hunne put gegraven, dat ze er nu dan maar gezamelijk inspringen

sinan123
19 juni 2005, 21:40
Kom me maar doen oprotten zou ik zeggen, zolang er ettertjes als jij rondhangen blijf ik hier ronddolen. En over jouw niveau zullen we maar zwijgen zeker, ik pas me enkel aan uw woordgebruik aan. Ten tweede ben ik geen Joodse vreemdeling, maar een Vlaming die k.kt op uw soort (das nog een pak simpeler hé):evil: De Palestijnen hebben al meer dan 50 jaar hunne put gegraven, dat ze er nu dan maar gezamelijk inspringen

Rustig maar hoor, niet zo haatzaaiend, je bent nu een tegenpool van hem aan het worden.

Andro
19 juni 2005, 21:42
Hahahaha:rofl: ....nog zo'n gefrustreerde zionist die in de gordijnen wordt gejaagd. Echt grappig...:lol: Wees gerust, de rekening met jullie soort is nog steeds niet vereffend.;-)


Just..... http://i18.photobucket.com/albums/b124/Raspoetin/follow.gif (http://photobucket.com/albums/b124/Raspoetin/?) ......My Boy.

sinan123
19 juni 2005, 21:42
Waarom denken extreem-rechtsen dat iedereen een zionist is?

M.V.V.
19 juni 2005, 21:48
Waarom denken extreem-rechtsen dat iedereen een zionist is?

Ik weet het niet, als je pro-Joods bent, ben je voor hen direct Zionist. Hoewel dat nog een groot verschil uitmaakt. Niet voor hen, voor hen gaat het niet om Zionisten en Joden maar om plat antisemitisme. En dan wordt ik zelfs giftig

Andro
19 juni 2005, 21:49
Waarom denken extreem-rechtsen dat iedereen een zionist is?

Iedereen die het niet met hen eens is, mens, dier of buitenaards wezen, is een zionist tout court. :lol:
Edit:After edit by Andromeda1968 on 19-06-2005 at 22:57
Reason:
--------------------------------

Waarom denken extreem-rechtsen dat iedereen een zionist is?

Iedereen die het niet met hen eens is, mens, dier of buitenaards wezen, is een zionist tout court. :lol:
Edit:After edit by Andromeda1968 on 19-06-2005 at 22:53
Reason:
--------------------------------

Waarom denken extreem-rechtsen dat iedereen een zionist is?

Iedereen die niet met hen eens is mens, dier of buitenaards wezen, is een zionist tout court. :lol:

Before any edits, post was:
--------------------------------

Waarom denken extreem-rechtsen dat iedereen een zionist is?

Iedereen die niet met hen akkoord is mens, dier of buitenaards wezen, is een zionist tout court. :lol:

Franz Ritter Von Epp
19 juni 2005, 21:50
Kom me maar doen oprotten zou ik zeggen, zolang er ettertjes als jij rondhangen blijf ik hier ronddolen. En over jouw niveau zullen we maar zwijgen zeker, ik pas me enkel aan uw woordgebruik aan. Ten tweede ben ik geen Joodse vreemdeling, maar een Vlaming die k.kt op uw soort (das nog een pak simpeler hé):evil: De Palestijnen hebben al meer dan 50 jaar hunne put gegraven, dat ze er nu dan maar gezamelijk inspringen

Wat al zeker is is dat je een volksverrader bent. Een echte Vlaming stelt zich ten dienste van zijn medevlamingen en ligt niet in bed te rommelen met Joodse vreemdelingen. Nu, wat de Palestijnse kwestie betreft is het voor iedereen duidelijk dat de piratenstaat (P)israël absoluut géén baat heeft bij vrede. De Likud-partij en haar Ultra-Orthodoxe coalitiegenoten kunnen nu steeds bij de gewone Israëli's een vijandsbeeld blijven creëren want de zoveelste verstikkende machtsgreep van het IDF op de Palestijnse gebieden zal hen uiteindelijk in de wanhoop blijven drijven en de Israëlische burgers zullen nooit vrede kennen.
Edit:After edit by Franz Ritter Von Epp on 19-06-2005 at 22:51
Reason:
--------------------------------

Kom me maar doen oprotten zou ik zeggen, zolang er ettertjes als jij rondhangen blijf ik hier ronddolen. En over jouw niveau zullen we maar zwijgen zeker, ik pas me enkel aan uw woordgebruik aan. Ten tweede ben ik geen Joodse vreemdeling, maar een Vlaming die k.kt op uw soort (das nog een pak simpeler hé):evil: De Palestijnen hebben al meer dan 50 jaar hunne put gegraven, dat ze er nu dan maar gezamelijk inspringen

Wat al zeker is is dat je een volksverrader bent. Een echte Vlaming stelt zich ten dienste van zijn medevlamingen en ligt niet in bed te rommelen met Joodse vreemdelingen. Nu, wat de Palestijnse kwestie betreft is het voor iedereen duidelijk dat de piratenstaat (P)israël absoluut géén baat heeft bij vrede. De Likud-partij en haar Ultra-Orthodoxe coalitiegenoten kunnen nu steeds bij de gewone Israëli's een vijandsbeeld blijven creëren want de zoveelste verstikkende machtsgreep van het IDF op de Palestijnse gebieden zal hen uiteindelijk in de wanhoop blijven drijven en de Israëlische burgers zullen nooit vrede kennen.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Kom me maar doen oprotten zou ik zeggen, zolang er ettertjes als jij rondhangen blijf ik hier ronddolen. En over jouw niveau zullen we maar zwijgen zeker, ik pas me enkel aan uw woordgebruik aan. Ten tweede ben ik geen Joodse vreemdeling, maar een Vlaming die k.kt op uw soort (das nog een pak simpeler hé):evil: De Palestijnen hebben al meer dan 50 jaar hunne put gegraven, dat ze er nu dan maar gezamelijk inspringen

Wat al zeker is is dat je een volksverrader bent. Een echte Vlaming stelt zich ten dienste van zijn medevlamingen en ligt niet in bed te rommelen met Joodse vreemdelingen. Nu, wat de Palestijnse kwestie betreft is het voor iedereen duidelijk dat de piratenstaat (P)israël absoluut géén baat heeft bij vrede. De Likud-partij en haar Ultra-Orthodoxe coalitiegenoten kunnen nu steeds bij de gewone Israëli's een vijandsbeeld blijven creëren want de zoveelste verstikkende machtsgreep van het IDF op de Palestijnse gebieden zal hen uiteindelijk in de wanhoop blijven drijven en de Israëlische burgers zullen nooit vrede kennen.

M.V.V.
19 juni 2005, 21:57
Wat al zeker is is dat je een volksverrader bent. Een echte Vlaming stelt zich ten dienste van zijn medevlamingen en ligt niet in bed te rommelen met Joodse vreemdelingen. Nu, wat de Palestijnse kwestie betreft is het voor iedereen duidelijk dat de piratenstaat (P)israël absoluut géén baat heeft bij vrede. De Likud-partij en haar Ultra-Orthodoxe coalitiegenoten kunnen nu steeds bij de gewone Israëli's een vijandsbeeld blijven creëren want de zoveelste verstikkende machtsgreep van het IDF op de Palestijnse gebieden zal hen uiteindelijk in de wanhoop blijven drijven en de Israëlische burgers zullen nooit vrede kennen.

En jij zou dan als 'goede' vlaming wel in bed mogen rommelen met Palestino's > vuile viezerik

over vijandsbeelden gesproken :
http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.asp?ClipMediaID=60227&ak=null

Firestone
19 juni 2005, 22:01
Een echte Vlaming stelt zich ten dienste van zijn medevlamingen en ligt niet in bed te rommelen met Joodse vreemdelingen. :?
Met wie mag een "echte Vlaming" dan wel in bed rommelen?
Met niet-Joodse vreemdelingen?
Edit:After edit by Firestone on 19-06-2005 at 23:01
Reason:
--------------------------------

Een echte Vlaming stelt zich ten dienste van zijn medevlamingen en ligt niet in bed te rommelen met Joodse vreemdelingen. :?
Met wie mag een "echte Vlaming" dan wel in bed rommelen?
Met niet-Joodse vreemdelingen?

Before any edits, post was:
--------------------------------

Een echte Vlaming stelt zich ten dienste van zijn medevlamingen en ligt niet in bed te rommelen met Joodse vreemdelingen. :?
Met wie mag een "echte Vlaming" dan wel in bed rommelen?
Met niet-Joodse vreemdelingen?

Franz Ritter Von Epp
19 juni 2005, 22:04
En jij zou dan als 'goede' vlaming wel in bed mogen rommelen met Palestino's > vuile viezerik

over vijandsbeelden gesproken :
http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.asp?ClipMediaID=60227&ak=null


Als rechtse Vlaams-nationalist steun ik het Palestijnse volk in zijn strijd voor zelfbestuur en onafhankelijkheid en tegen de zionistische agressie vanwege Sharon terroristenjunta. Jij bent gewoon een goedkope islamofoob met een kortzichtig liberaal-kapitalistisch wereldbeeld die nog gelooft in het sprookje dat de zionisten boodgenoten zijn in de strijd tegen de islam. Het is vandaar dat de zionistische lobby in Tel Aviv en Washington meende in 1999 het Servische volk plat te moeten bombarderen ten voordele van de belangen van de kosovaarse en Albanese (p)islamieten.

Franz Ritter Von Epp
19 juni 2005, 22:06
:?
Met wie mag een "echte Vlaming" dan wel in bed rommelen?
Met niet-Joodse vreemdelingen?

Met géén vreemdelingen. Wij dienen in de 1ste plaats op te komen voor de belangen van ons eigen volk en Joden, noch negers en islamieten behoren tot het eigen volk.

Firestone
19 juni 2005, 22:11
Met géén vreemdelingen. Wij dienen in de 1ste plaats op te komen voor de belangen van ons eigen volk en Joden, noch negers en islamieten behoren tot het eigen volk.Oei, jij mag dus alléén met "ras-zuivere" Vlaamse meisjes (of jongens) in bed rommelen.
Wat saai dat je zoiets van tevoren vastlegt.:-(

la_Principessa
19 juni 2005, 22:12
Een echte Vlaming stelt zich ten dienste van zijn medevlamingen en ligt niet in bed te rommelen met Joodse vreemdelingen.
Goh en het kan ons natuurlijk een hoop schelend of Jij ons een 'echte vlaming' vindt. :lol:
(get a live ofzo :?)
Edit:After edit by la_Principessa on 19-06-2005 at 23:12
Reason:
--------------------------------


Een echte Vlaming stelt zich ten dienste van zijn medevlamingen en ligt niet in bed te rommelen met Joodse vreemdelingen.
Goh en het kan ons natuurlijk een hoop schelend of Jij ons een 'echte vlaming' vindt. :lol:
(get a live ofzo :?)

Before any edits, post was:
--------------------------------


Een echte Vlaming stelt zich ten dienste van zijn medevlamingen en ligt niet in bed te rommelen met Joodse vreemdelingen.
Goh en het kan ons natuurlijk een hoop schelend of Jij ons een 'echte vlaming' vindt. :lol: (get a live ofzo :?)

Franz Ritter Von Epp
19 juni 2005, 22:18
Oei, jij mag dus alléén met "ras-zuivere" Vlaamse meisjes (of jongens) in bed rommelen.
Wat saai dat je zoiets van tevoren vastlegt.:-(


Met in bed rommelen bedoel ik iets anders als gebruikt in uw context. "Hielenlikken" is mss idd een beter woord in deze context wel te verstaan.

Firestone
19 juni 2005, 22:21
Met in bed rommelen bedoel ik iets anders als gebruikt in uw context. "Hielenlikken" is mss idd een beter woord in deze context wel te verstaan.We moeten oppassen met deze spannende discussie, want de regels van dit forum verbieden te expliciet te worden.

Dus, als ik je goed begrijp, mag je wel in bed rommelen (zoals ik het bedoelde) met een (al dan niet joodse) "vreemdeling", maar zijn/haar hielen likken, dat gaat te ver.:-)
Edit:After edit by Firestone on 19-06-2005 at 23:21
Reason:
--------------------------------

Met in bed rommelen bedoel ik iets anders als gebruikt in uw context. "Hielenlikken" is mss idd een beter woord in deze context wel te verstaan.We moeten oppassen met deze spannende discussie, want de regels van dit forum verbieden te expliciet te worden.

Dus, als ik je goed begrijp, mag je wel in bed rommelen (zoals ik het bedoelde) met een (al dan niet joodse) "vreemdeling", maar zijn/haar hielen likken, dat gaat te ver.:-)

Before any edits, post was:
--------------------------------

Met in bed rommelen bedoel ik iets anders als gebruikt in uw context. "Hielenlikken" is mss idd een beter woord in deze context wel te verstaan.We moeten oppassen met deze spannende discussie, want de regels van dit forum verbieden te expliciet te worden.

Dus, als ik je goed begrijp, mag je wel in bed rommelen (zoals ik het interpreteer) met een (al dan niet joodse) "vreemdeling", maar zijn/haar hielen likken, dat gaat te ver.:-)

Franz Ritter Von Epp
19 juni 2005, 22:25
We moeten oppassen met deze spannende discussie, want de regels van dit forum verbieden te expliciet te worden.

Dus, als ik je goed begrijp, mag je wel in bed rommelen (zoals ik het bedoelde) met een (al dan niet joodse) "vreemdeling", maar zijn/haar hielen likken, dat gaat te ver.:-)

Bent u nu echt zo dom? Waar het omgaat is dat sommigen zich zelf noemende "fatsoenlijke" rechtse nationalisten de éné soort vreemdelingen gaat ophemelen omdat dat soort vreemdelingen tegen een ander soort van vreemdelingen is. Voor mij blijven vreemdelingen vreemdelingen en ik zeg dat je als rechtse nationalist in de eerste plaats de volkseigen belangen moet voorop stellen. Dat is voor mij toch de uitleg achter de slogan "Eigen Volk Eerst"!!

Guderian
19 juni 2005, 22:28
Als Europeanen moeten we verenigd onze eigen belangen verdedigen, zoals alle andere mogendheden en staten. Europa heeft geen direct belang met de strijd van de Palestijnen, maar wel met het verdwijnen van de piratenstaat Israël, de officieuze 51ste staat van de VSA.

Europa (met inbegrip van Rusland) dient de strijd aan te gaan om de oliebelangen in Centraal-Azië, en de vrijwaring van onze energiebehoeften en vrije waterwegen in het zuiden (Zwarte Zee & Middelandse Zee).

Firestone
19 juni 2005, 22:29
Bent u nu echt zo dom? Waar het omgaat is dat sommigen zich zelf noemende "fatsoenlijke" rechtse nationalisten de éné soort vreemdelingen gaat ophemelen omdat dat soort vreemdelingen tegen een ander soort van vreemdelingen is. Voor mij blijven vreemdelingen vreemdelingen en ik zeg dat je als rechtse nationalist in de eerste plaats de volkseigen belangen moet voorop stellen. Dat is voor mij toch de uitleg achter de slogan "Eigen Volk Eerst"!!Niet alléén ben ik echt zo dom, het wordt met elk bericht nog erger!

Want ik zie hier niemand die vreemdelingen ophemelt.
Waarom zou iemand vreemdelingen moeten ophemelen?

Het enige wat ik zie is dat sommigen zonder haat problemen proberen te begrijpen (en daar met anderen op beleefde wijze van mening kunnen verschillen), terwijl anderen alléén maar hun haatgevoelens uiten.

Franz Ritter Von Epp
19 juni 2005, 22:31
Niet alléén ben ik echt zo dom, het wordt met elk bericht nog erger!

Want ik zie hier niemand die vreemdelingen ophemelt.
Waarom zou iemand vreemdelingen moeten ophemelen?

Het enige wat ik zie is dat sommigen zonder haat problemen proberen te begrijpen (en daar met anderen op beleefde wijze van mening kunnen verschillen), terwijl anderen alléén maar hun haatgevoelens uiten.


Het ging hier niet om u Firestone maar om de bijdragen van de forumgebruiker M.V.V.

Mephisto
19 juni 2005, 22:54
antisemitisme, volgens mij, van iemand die wel héél erg duidelijk aangeeft een "sturmtrüpenfürher" te zoeken..Leer eerst persoonlijke aanvallen achterwege te laten en op niveau te discussiëren Joodse vreemdeling en anders rot je maar op. Zo simpel kan het zijn.8)

Mephisto
19 juni 2005, 23:03
Als rechtse Vlaams-nationalist steun ik het Palestijnse volk in zijn strijd voor zelfbestuur en onafhankelijkheid en tegen de zionistische agressie vanwege Sharon terroristenjunta. Jij bent gewoon een goedkope islamofoob met een kortzichtig liberaal-kapitalistisch wereldbeeld die nog gelooft in het sprookje dat de zionisten boodgenoten zijn in de strijd tegen de islam. Het is vandaar dat de zionistische lobby in Tel Aviv en Washington meende in 1999 het Servische volk plat te moeten bombarderen ten voordele van de belangen van de kosovaarse en Albanese (p)islamieten.Ik hoor hier die mafketel van het vlaams behang spreken, hoe heet ie?
Flippo dewinter. Ook zo'n kortzichtige sukkel. Helaas met wat meer slimmigheden in huis dan deze Franz, gok ik.

Mephisto
19 juni 2005, 23:08
Met in bed rommelen bedoel ik iets anders als gebruikt in uw context. "Hielenlikken" is mss idd een beter woord in deze context wel te verstaan.ahh. U likt graag hielen. En dan enkel door ras-echte dietsers opgepoetste zwarte laarzen, gok ik? Mwah, ieder zijn smaak. De hielen van anderen zijn in elk geval niet mijn smaak..

Oh, trouwens, ik heb een nieuwtje voor je: tegenwoordig mag "eigen Turk eerst" ook al..

ps. Lik ze, he? Die hielen..
Edit:After edit by Mephisto on 20-06-2005 at 00:09
Reason:
--------------------------------

Met in bed rommelen bedoel ik iets anders als gebruikt in uw context. "Hielenlikken" is mss idd een beter woord in deze context wel te verstaan.ahh. U likt graag hielen. En dan enkel door ras-echte dietsers opgepoetste zwarte laarzen, gok ik? Mwah, ieder zijn smaak. De hielen van anderen zijn in elk geval niet mijn smaak..

Oh, trouwens, ik heb een nieuwtje voor je: tegenwoordig mag "eigen Turk eerst" ook al..

ps. Lik ze, he? Die hielen..

Before any edits, post was:
--------------------------------

Met in bed rommelen bedoel ik iets anders als gebruikt in uw context. "Hielenlikken" is mss idd een beter woord in deze context wel te verstaan.ahh. U likt graag hielen. En dan enkel door ras-echte dietsers opgepoetste zwarte laarzen, gok ik? Mwah, ieder zijn smaak. De hielen van anderen zijn in elk geval niet mijn smaak.. Hé, ps. Lik ze, he? Die hielen..

Mephisto
19 juni 2005, 23:14
Het ging hier niet om u Firestone maar om de bijdragen van de forumgebruiker M.V.V.ah, keutel-intrekker. Niet inhoudelijk reageren, hè Franzie. Dat zou uw petje (vlaams petteke, gok ik) wel eens te boven kunnen gaan. Vooral ook niet luisteren naar wat er gezegd wordt. Het zou wel eens kortsluiting kunnen veroorzaken in uwen hersenpan.

ps. hoe is 't met likken. Kus je ze ook?
Of lik je ze alleen maar, die hielen?

Puur interesse hoor, want ik vind het een raar soort fetisjisme, dat hielenlikken. Ik heb nu eenmaal een zwak voor mensen met een fetisj. Boeiend is dat, om die mensen over totale onzin te zien zagen.. Da's een beetje hetzelfde als met werken. Daar kan ik ook uren naar kijken, hoe mensen hun werk doen.. :twisted:

Salamandrina
20 juni 2005, 09:19
Een grote hoop inhoudsloos gescheld zie ik hier.
Slotje dus maar.