PDA

View Full Version : Wat met liberale propagandisten en infostands op Vlaamse manifestaties?


Guderian
19 juni 2005, 22:44
Wat moet er gebeuren? Liberale propagadisten en hun infostands tolereren of desnoods met geweld wegjagen van Vlaams-nationale manifestaties? (Bijv. de maffiaorganisatie Nova Civitas)
Edit:After edit by Guderian on 19-06-2005 at 23:45
Reason:
--------------------------------

Wat moet er gebeuren? Liberale propagadisten en hun infostands tolereren of desnoods met geweld wegjagen van Vlaams-nationale manifestaties? (Bijv. de maffiaorganisatie Nova Civitas)

Before any edits, post was:
--------------------------------

Wat moet er gebeuren?

Franz Ritter Von Epp
19 juni 2005, 23:08
Wat moet er gebeuren? Liberale propagadisten en hun infostands tolereren of desnoods met geweld wegjagen van Vlaams-nationale manifestaties? (Bijv. de maffiaorganisatie Nova Civitas)

De 2de optie lijkt me de meest realistische. Hoewel ik voorstander ben van een beperkte vrije meningsuiting voor liberalen vind ik dd dat ze bij Vlaams-nationale organisaties en zeker bij het Belang niet thuishoren. Vergeet niet dat de echte rechtse nationalen, de vroegere alte kameraden van de VMO nog steeds de grondbasis voor deze succesvolle partij hebben gelegd met een duidelijk solidaristisch programma en niet de associale egoïsten a la Belien en Pro-Judeofiele Islamofoben.
Edit:After edit by Franz Ritter Von Epp on 20-06-2005 at 00:10
Reason:
--------------------------------

Wat moet er gebeuren? Liberale propagadisten en hun infostands tolereren of desnoods met geweld wegjagen van Vlaams-nationale manifestaties? (Bijv. de maffiaorganisatie Nova Civitas)

De 2de optie lijkt me de meest realistische. Hoewel ik voorstander ben van een beperkte vrije meningsuiting voor liberalen vind ik dd dat ze bij Vlaams-nationale organisaties en zeker bij het Belang niet thuishoren. Vergeet niet dat de echte rechtse nationalen, de vroegere alte kameraden van de VMO nog steeds de grondbasis voor deze succesvolle partij hebben gelegd met een duidelijk solidaristisch programma en niet de associale egoïsten a la Belien en Pro-Judeofiele Islamofoben.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Wat moet er gebeuren? Liberale propagadisten en hun infostands tolereren of desnoods met geweld wegjagen van Vlaams-nationale manifestaties? (Bijv. de maffiaorganisatie Nova Civitas)

De 2de optie lijkt me de meest realistische. Hoewel ik voorstander ben van een beperkte vrije meningsuiting voor liberalen vind ik dd dat ze bij Vlaams-nationale organisaties en zeker bij het Belang niet thuishoren. Vergeet niet dat de echte rechtse nationalen, de vroegere alte kameraden van de VMO nog steeds de grondbasis voor deze succesvolle partij hebben gelegd en niet de liberaal-zionistische postjespakkers en islamofoben a la Matc Joris, Miel Verrijken en de associale egoïst Beliën en ze'n preuts halve trouwboek Colen.

Ambiorix
20 juni 2005, 12:28
waakzaam tollereren.

(welke manifestaties bedoelt ge zoal? ik denk echt niet dat die op de Wake zullen zijn bv.)

panzer
28 juni 2005, 14:05
Inderdaad, toelaten (lees gebruiken) zolang ze ons gedachtengoed aanvaardbaarder maken bij het brede publiek.

Wanneer ze niet nuttig meer zijn bonjour je ze gewoon buiten.

Mitgard
28 juni 2005, 14:14
niet tolereren, gudi.
AUSROTTEN.

Tantist
28 juni 2005, 16:01
Wat moet er gebeuren? Liberale propagadisten en hun infostands tolereren of desnoods met geweld wegjagen van Vlaams-nationale manifestaties? (Bijv. de maffiaorganisatie Nova Civitas)

Goed idee!!! Gebruik jij maar lekker geweld, dan marginaliseer je jezelf nog wat verder! Doen! Mot jij me maar eens lekker af!

Tantist
28 juni 2005, 16:02
Inderdaad, toelaten (lees gebruiken) zolang ze ons gedachtengoed aanvaardbaarder maken bij het brede publiek.

Wanneer ze niet nuttig meer zijn bonjour je ze gewoon buiten.

Pas maar op dat het niet omgekeerd is ;-)

Guderian
28 juni 2005, 17:04
Goed idee!!! Gebruik jij maar lekker geweld, dan marginaliseer je jezelf nog wat verder! Doen! Mot jij me maar eens lekker af!

Jij? Waarom jij? Je hebt niks te zeggen of te betekenen dus laten we dat zo...

Maar euh... op klaarlichte dag en publiekelijk past nog steeds een deftig maatpak, vriendelijkheid,...
En wanneer et donker wordt en tegenstanders zonder getuigen zijn... ;-) :twisted:

Guderian
28 juni 2005, 17:06
Inderdaad, toelaten (lees gebruiken) zolang ze ons gedachtengoed aanvaardbaarder maken bij het brede publiek.

Wanneer ze niet nuttig meer zijn bonjour je ze gewoon buiten.

:twisted: Ze hebben ons gedachtengoed niet echt. Maar als we ze kunnen gebruiken zou het idd stom zijn om dat niet te doen.

Mja, om hun stemmetje te leveren of pamfletten te verdelen zijn ze welkom. Zonder inspraak uiteraard. :-D

Tantist
28 juni 2005, 18:16
Jij? Waarom jij? Je hebt niks te zeggen of te betekenen dus laten we dat zo...

Precies of jij iets te zeggen hebt :lol:


Maar euh... op klaarlichte dag en publiekelijk past nog steeds een deftig maatpak, vriendelijkheid,...
En wanneer et donker wordt en tegenstanders zonder getuigen zijn... ;-) :twisted:


Ik had niets anders verwacht ;-)

Tantist
28 juni 2005, 18:17
:twisted: Ze hebben ons gedachtengoed niet echt. Maar als we ze kunnen gebruiken zou het idd stom zijn om dat niet te doen.


Hehe, zelfde gedacht. En eens in een Groot-Nederland (nu, die dag is niet voor morgen), zie je die rechts-radicalen smelten als sneeuw voor de zon (zoals alle rechts-radicale partijen in Nederland, van CP86 tot en met Nieuw-Rechts en NNP ;-) ).