PDA

View Full Version : Welke GSM-operator?


Nick_
29 juni 2005, 17:03
Welke draagt jouw voorkeur weg, en waarom?

Firestone
29 juni 2005, 17:06
Meeste mensen die ik ken hebben Proximus, meer zit daar niet achter.

vercetti
29 juni 2005, 17:10
Proximus.
Pa werkt bij Belgacom. :)

Nick_
29 juni 2005, 17:13
Ik hou het voorlopig op Mobistar.
(Tot ik een goede reden vind om over te schakelen. :) )

Postmoderne Flikker
29 juni 2005, 17:29
Hmm. Ik zat ook bij mobistar, maar ik wilde geen voicemail - ik heb een rinkelsysteem met een vriend in Polen en als m'n voicemail zou opspringen betaald die daar dus dik voor. Gebeld naar Mobistar, voicemail was een "basisservice" en zulke services wilden ze niet afzetten. Gebeld naar Proximus, en één twee drie was het done. Dus ben ik nu Proximus :-)

Pietje
29 juni 2005, 18:01
Mobistar, zonder één of andere reden, behalve dan dat de meeste van mijn kennissen ook bij deze operator zijn aangesloten, wat het iet of wat goedkoper maakt.8)

garfield
29 juni 2005, 19:28
Proximus. Ik zit daar goe , goed netwerk , goeie Rooming , vriendelijk dames op de klantendienst :-)

illwill
29 juni 2005, 19:33
Ik hou het voorlopig op Mobistar.
(Tot ik een goede reden vind om over te schakelen. :) )

Me too! Heb de eerste keer gewoon het goedkoopste pakket gekocht met gsm bij, dat was mobistar en zolang ik geen problemen heb of zolang er niet echt grote prijsverschillen zijn heb ik geen reden om moeilijk te gaan doen en te veranderen. :-D

Nick_
29 juni 2005, 19:56
radicaal. Jij bent 'GSM-loos'? 8O

Patriot!
29 juni 2005, 21:03
Proximus wegens BELGacom :)

Yann
29 juni 2005, 21:15
Proximus wegens BELGacom :)

Idem. :)

Bovendien ben ik niet te spreken over de agressieve verkoopstechnieken van Mobistar. Ik ben zeker vijf keer opgebeld en aangesproken (Meir Antwerpen) geweest. Het eerste gesprek verliep als volgt:

- Verkoper: Hallo, bij welke operator zit u momenteel
- Ik: Proximus, waarom?
- Verkoper: hoeveel betaalt u momenteel?
- Ik: dat zijn u zaken niet
- Verkoper: ook niet als ik u zeg dat u bij Mobistar drie keer goedkoper belt?
- Ik: hoe kan u dat weten als u niet weet welke formule ik heb?
- Verkoper: bij Mobistar betaalt u minder, naarmate u meer belt.
- Ik: ahzo, dus als ik 500 minuten bel, dan is mijn factuur lager dan als ik 100 minuten bel?
- Verkoper: euhm, kijk je hebt Mobistar VIP...
- Ik: prettige dag verder :roll:

Bij de volgende gesprekken werd ik hoe langer hoe korter.

De laatste keer heb ik gewoon ingehaakt.

Met die smerige praktijken moeten ze mij niet lastigvallen!

Bovendien heb ik een vriendin, die op dezelfde manier er is ingeluisd. Ze hadden haar een contract van twee jaar laten onderteken, zonder het zelf te beseffen. Opzeggen? Goed, maar kijk dan maar eerst even naar de verkoopsvoorwaarden die je nooit gekregen hebt!!!
Edit:After edit by Yann on 29-06-2005 at 22:17
Reason:
--------------------------------

Proximus wegens BELGacom :)

Idem. :)

Bovendien ben ik niet te spreken over de agressieve verkoopstechnieken van Mobistar. Ik ben zeker vijf keer opgebeld en aangesproken (Meir Antwerpen) geweest. Het eerste gesprek verliep als volgt:

- Verkoper: Hallo, bij welke operator zit u momenteel
- Ik: Proximus, waarom?
- Verkoper: hoeveel betaalt u momenteel?
- Ik: dat zijn u zaken niet
- Verkoper: ook niet als ik u zeg dat u bij Mobistar drie keer goedkoper belt?
- Ik: hoe kan u dat weten als u niet weet welke formule ik heb?
- Verkoper: bij Mobistar betaalt u minder, naarmate u meer belt.
- Ik: ahzo, dus als ik 500 minuten bel, dan is mijn factuur lager dan als ik 100 minuten bel?
- Verkoper: euhm, kijk je hebt Mobistar VIP...
- Ik: prettige dag verder :roll:

Bij de volgende gesprekken werd ik hoe langer hoe korter.

De laatste keer heb ik gewoon ingehaakt.

Met die smerige praktijken moeten ze mij niet lastigvallen!

Bovendien heb ik een vriendin, die op dezelfde manier er is ingeluisd. Ze hadden haar een contract van twee jaar laten onderteken, zonder het zelf te beseffen. Opzeggen? Goed, maar kijk dan maar eerst even naar de verkoopsvoorwaarden die je nooit gekregen hebt!!!

Before any edits, post was:
--------------------------------

Proximus wegens BELGacom :)

Idem. :)

Bovendien ben ik niet te spreken over de agressieve verkoopstechnieken van Mobistar. Ik ben zeker vijf keer opgebeld en aangesproken (Meir Antwerpen) geweest. Het eerste gesprek verliep als volgt:

- Verkoper: Hallo, bij welke operator zit u momenteel
- Ik: Proximus, waarom?
- Verkoper: hoeveel betaalt u momenteel?
- Ik: dat zijn u zaken niet
- Verkoper: ook niet als ik u zeg dat u bij Mobistar drie keer goedkoper belt?
- Ik: hoe kan u dat weten als u niet weet welke formule ik heb?
- Verkoper: bij Mobistar betaalt u minder, naarmate u meer belt.
- Ik: ahzo, dus als ik 500 minuten bel, dan is mijn factuur lager dan als ik 100 minuten bel?
- Verkoper: euhm, kijk je hebt Mobistar VIP
- Ik: prettige dag verder :roll:

Bij de volgende gesprekken werd ik hoe minder hoe vriendelijker.

De laatste keer heb ik gewoon ingehaakt.

Met die smerige praktijken moeten ze mij niet lastigvallen!

Bovendien heb ik een vriendin, die op dezelfde manier er is ingeluisd. Ze hadden haar een contract van twee jaar laten onderteken, zonder het zelf te beseffen. Opzeggen? Goed, maar kijk dan maar eerst even naar de verkoopsvoorwaarden die je nooit gekregen hebt!!!

Yann
29 juni 2005, 22:00
Hmm. Ik zat ook bij mobistar, maar ik wilde geen voicemail - ik heb een rinkelsysteem met een vriend in Polen en als m'n voicemail zou opspringen betaald die daar dus dik voor. Gebeld naar Mobistar, voicemail was een "basisservice" en zulke services wilden ze niet afzetten. Gebeld naar Proximus, en één twee drie was het done. Dus ben ik nu Proximus :-)

Om maar te zeggen wat een geldklopperij Mobistar wel niet is... :roll:

Flandriar
29 juni 2005, 22:58
Base.

Moneta
30 juni 2005, 07:12
Mobistar.
Met Proximus hebben ze me er ooit proberen in te luizen met bepaalde contracten en zogezegde voordelen.
Dus geen Proximus voor mij meer.

Met Base nog geen ervaring

Ambiorix
30 juni 2005, 09:15
Base

geen commerciele bucht, geen hyper flashy verpakkingskes etc., gewoon "hetding" zonder meer.
Bovendien: een stuk goedkoper (bellen= per seconde, dus ik bel meestal ipv sms)

Patriot!
30 juni 2005, 09:33
Idem. :)

Bovendien ben ik niet te spreken over de agressieve verkoopstechnieken van Mobistar. Ik ben zeker vijf keer opgebeld en aangesproken (Meir Antwerpen) geweest. Het eerste gesprek verliep als volgt:

- Verkoper: Hallo, bij welke operator zit u momenteel
- Ik: Proximus, waarom?
- Verkoper: hoeveel betaalt u momenteel?
- Ik: dat zijn u zaken niet
- Verkoper: ook niet als ik u zeg dat u bij Mobistar drie keer goedkoper belt?
- Ik: hoe kan u dat weten als u niet weet welke formule ik heb?
- Verkoper: bij Mobistar betaalt u minder, naarmate u meer belt.
- Ik: ahzo, dus als ik 500 minuten bel, dan is mijn factuur lager dan als ik 100 minuten bel?
- Verkoper: euhm, kijk je hebt Mobistar VIP...
- Ik: prettige dag verder :roll:

Bij de volgende gesprekken werd ik hoe langer hoe korter.

De laatste keer heb ik gewoon ingehaakt.

Met die smerige praktijken moeten ze mij niet lastigvallen!

Bovendien heb ik een vriendin, die op dezelfde manier er is ingeluisd. Ze hadden haar een contract van twee jaar laten onderteken, zonder het zelf te beseffen. Opzeggen? Goed, maar kijk dan maar eerst even naar de verkoopsvoorwaarden die je nooit gekregen hebt!!!


Idd! In Leuven in de Brusselsestraat juist van 't zelfde! Met 10 tegelijk staan ze daar die groen mannekes, elke dag opnieuw en élke keer slagen die erin mij opnieuw en opnieuw te vragen bij welke operator ik was. Schitterende tactiek Mobistar! Jullie hebben voor mij voorgoed afgedaan.

Moneta
30 juni 2005, 09:46
Ma enfin, het is nu toch niet omdat Mobistar uit Frankrijk komt en Proximus Belgisch dat B.U.B. het zo afbreekt hopelijk??

De Garde
30 juni 2005, 11:09
Sinds 1997 Proximus. Reden? Enige operator die toen bereik had bij ons en aangezien ik nog niet te klagen had....

vercetti
30 juni 2005, 11:55
Idem. :)

Bovendien ben ik niet te spreken over de agressieve verkoopstechnieken van Mobistar. Ik ben zeker vijf keer opgebeld en aangesproken (Meir Antwerpen) geweest. Het eerste gesprek verliep als volgt:

- Verkoper: Hallo, bij welke operator zit u momenteel
- Ik: Proximus, waarom?
- Verkoper: hoeveel betaalt u momenteel?
- Ik: dat zijn u zaken niet
- Verkoper: ook niet als ik u zeg dat u bij Mobistar drie keer goedkoper belt?
- Ik: hoe kan u dat weten als u niet weet welke formule ik heb?
- Verkoper: bij Mobistar betaalt u minder, naarmate u meer belt.
- Ik: ahzo, dus als ik 500 minuten bel, dan is mijn factuur lager dan als ik 100 minuten bel?
- Verkoper: euhm, kijk je hebt Mobistar VIP...
- Ik: prettige dag verder :roll:

Bij de volgende gesprekken werd ik hoe langer hoe korter.

De laatste keer heb ik gewoon ingehaakt.

Met die smerige praktijken moeten ze mij niet lastigvallen!

Bovendien heb ik een vriendin, die op dezelfde manier er is ingeluisd. Ze hadden haar een contract van twee jaar laten onderteken, zonder het zelf te beseffen. Opzeggen? Goed, maar kijk dan maar eerst even naar de verkoopsvoorwaarden die je nooit gekregen hebt!!!

Zo ken ik er nog een paar.

Verkoper: Bent u nóg altijd bij Belgacom
Ik: Ja en dat zullen we altijd blijven.
Verkoper: Ah.

Verder krijgen we geregeld telefoontjes om te vragen of dat ik (ze verwarren me áltijd met mijn pa :?) nog bij Belgacom werk. Hebben ze toch geen zaken mee?

Yann
30 juni 2005, 14:02
Ma enfin, het is nu toch niet omdat Mobistar uit Frankrijk komt en Proximus Belgisch dat B.U.B. het zo afbreekt hopelijk??

Nee, omdat het oplichters zijn.

Yann
30 juni 2005, 14:03
Zo ken ik er nog een paar.

Verkoper: Bent u nóg altijd bij Belgacom
Ik: Ja en dat zullen we altijd blijven.
Verkoper: Ah.

Verder krijgen we geregeld telefoontjes om te vragen of dat ik (ze verwarren me áltijd met mijn pa :?) nog bij Belgacom werk. Hebben ze toch geen zaken mee?

Gewoon vragen of hij/zij nog bij zijn/haar vriend/vriendin of man/vrouw is en zo ja, vragen hoevel sex ze per week hebben.

Ik vind dat even persoonlijk.
Edit:After edit by Yann on 30-06-2005 at 15:04
Reason:
--------------------------------

Zo ken ik er nog een paar.

Verkoper: Bent u nóg altijd bij Belgacom
Ik: Ja en dat zullen we altijd blijven.
Verkoper: Ah.

Verder krijgen we geregeld telefoontjes om te vragen of dat ik (ze verwarren me áltijd met mijn pa :?) nog bij Belgacom werk. Hebben ze toch geen zaken mee?

Gewoon vragen of hij/zij nog bij zijn/haar vriend/vriendin of man/vrouw is en zo ja, vragen hoevel sex ze per week hebben.

Ik vind dat even persoonlijk.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Zo ken ik er nog een paar.

Verkoper: Bent u nóg altijd bij Belgacom
Ik: Ja en dat zullen we altijd blijven.
Verkoper: Ah.

Verder krijgen we geregeld telefoontjes om te vragen of dat ik (ze verwarren me áltijd met mijn pa :?) nog bij Belgacom werk. Hebben ze toch geen zaken mee?

Gewoon vragen of hij/zij nog bij zijn/haar vriend/vriendin of man/vrouw is en vragen hoevel sex ze per week hebben.

Ik vind dat even persoonlijk.

Everytime
30 juni 2005, 14:07
Proximus.

Moneta
30 juni 2005, 14:25
Nee, omdat het oplichters zijn.


Als u bewijzen op tafel gooit wil ik mijn mening wel hierzien

vercetti
30 juni 2005, 15:25
Gewoon vragen of hij/zij nog bij zijn/haar vriend/vriendin of man/vrouw is en zo ja, vragen hoevel sex ze per week hebben.

Ik vind dat even persoonlijk.

:lol:

Yann
30 juni 2005, 15:59
Als u bewijzen op tafel gooit wil ik mijn mening wel hierzien

Staat hierboven toch?

Vindt u het kunnen dat, wanneer het toestel van de ontvanger uit staat, je automatisch op een voicemail terecht komt (en dus het minimumtarief aan u been hebt) zonder dat er een mogelijkheid bestaat om die rommel uit te schakelen? D�*t is Mobistar. Na 0 tot 5 keer rinkelen, kassa kassa!

Vindt u het bovendien normaal dat een persoon bij het contract in microlettertjes verklaart de verkoopsvoorwaarden te hebben ontvangen, zonder ze te hebben gekregen of tenminste erover te zijn ingelicht?

Vindt u het normaal dat men u zomaar aanspreekt om te vragen hoeveel geld u uitgeeft aan GSM-kosten?

Vindt u het normaal dat Mobistar uw nummer van bv. proximus, mn een 047x xx xx xx overneemt? Hoe kan ik dan als consument dan in godsnaam weten naar welk netwerk ik nog bel???
Edit:After edit by Yann on 30-06-2005 at 17:01
Reason:
--------------------------------

Als u bewijzen op tafel gooit wil ik mijn mening wel hierzien

Staat hierboven toch?

Vindt u het kunnen dat, wanneer het toestel van de ontvanger uit staat, je automatisch op een voicemail terecht komt (en dus het minimumtarief aan u been hebt) zonder dat er een mogelijkheid bestaat om die rommel uit te schakelen? D�*t is Mobistar. Na 0 tot 5 keer rinkelen, kassa kassa!

Vindt u het bovendien normaal dat een persoon bij het contract in microlettertjes verklaart de verkoopsvoorwaarden te hebben ontvangen, zonder ze te hebben gekregen of tenminste erover te zijn ingelicht?

Vindt u het normaal dat men u zomaar aanspreekt om te vragen hoeveel geld u uitgeeft aan GSM-kosten?

Vindt u het normaal dat Mobistar uw nummer van bv. proximus, mn een 047x xx xx xx overneemt? Hoe kan ik dan als consument dan in godsnaam weten naar welk netwerk ik nog bel???
Edit:After edit by Yann on 30-06-2005 at 17:00
Reason:
--------------------------------

Als u bewijzen op tafel gooit wil ik mijn mening wel hierzien

Staat hierboven toch?

U vindt u het kunnen dat, wanneer het toestel van de ontvanger uit staat, je automatisch op een voicemail terecht komt (en dus het minimumtarief aan u been hebt) zonder dat er een mogelijkheid bestaat om die rommel uit te schakelen? D�*t is Mobistar. Na 0 tot 5 keer rinkelen, kassa kassa!

Vindt u het bovendien normaal dat een persoon bij het contract in microlettertjes verklaart de verkoopsvoorwaarden te hebben ontvangen, zonder ze te hebben gekregen of tenminste erover te zijn ingelicht?

Vindt u het normaal dat men u zomaar aanspreekt om te vragen hoeveel geld u uitgeeft aan GSM-kosten?

Vindt u het normaal dat Mobistar uw nummer van bv. proximus, mn een 047x xx xx xx overneemt? Hoe kan ik dan als consument dan in godsnaam weten naar welk netwerk ik nog bel???

Before any edits, post was:
--------------------------------

Als u bewijzen op tafel gooit wil ik mijn mening wel hierzien

Staat hierboven toch?

U vindt u het kunnen dat, wanneer het toestel van de ontvanger uit staat, je automatisch op een voicemail terecht komt (en dus het minimumtarief aan u been hebt) zonder dat er een mogelijkheid bestaat om die rommel uit te schakelen? D�*t is Mobistar. Na 0 tot 5 keer rinkelen, kassa kassa!

Vindt u het bovendien normaal dat een persoon bij het contract in microlettertjes verklaart de verkoopsvoorwaarden te hebben ontvangen, zonder ze te hebben gekregen of tenminste erover te zijn ingelicht?

Vindt u het normaal dat men u zomaar aanspreekt om te vragen hoeveel geld u uitgeeft aan GSM-kosten?

Vindt u het normaal dat Mobistar uw nummer van bv. proximus, mn een 047x xx xx xx overnemen? Hoe kan ik dan als consument dan in godsnaam weten naar welk netwerk ik nog bel???

Zijne Heerlijkheid
30 juni 2005, 19:41
Vindt u het normaal dat Mobistar uw nummer van bv. proximus, mn een 047x xx xx xx overneemt? Hoe kan ik dan als consument dan in godsnaam weten naar welk netwerk ik nog bel???

Ik vind dat zelfs heel positief. Het maakt de overstap naar een andere operator voor de consument veel gemakkelijker. Dat zorgt voor meer concurrentie tussen de operators en lagere prijzen voor de consument.:-)
'k Zit nu bij Base, en heb nog steeds m'n oude mobistarnummer (049..).

Hulde aan Base trouwens. Veel goedkoper.
Edit:After edit by Zijne Heerlijkheid on 30-06-2005 at 20:41
Reason:
--------------------------------


Vindt u het normaal dat Mobistar uw nummer van bv. proximus, mn een 047x xx xx xx overneemt? Hoe kan ik dan als consument dan in godsnaam weten naar welk netwerk ik nog bel???

Ik vind dat zelfs heel positief. Het maakt de overstap naar een andere operator voor de consument veel gemakkelijker. Dat zorgt voor meer concurrentie tussen de operators en lagere prijzen voor de consument.:-)
'k Zit nu bij Base, en heb nog steeds m'n oude mobistarnummer (049..).

Hulde aan Base trouwens. Veel goedkoper.

Before any edits, post was:
--------------------------------

[QUOTE=Yann
Vindt u het normaal dat Mobistar uw nummer van bv. proximus, mn een 047x xx xx xx overneemt? Hoe kan ik dan als consument dan in godsnaam weten naar welk netwerk ik nog bel???[/QUOTE]

Ik vind dat zelfs heel positief. Het maakt de overstap naar een andere operator voor de consument veel gemakkelijker. Dat zorgt voor meer concurrentie tussen de operators en lagere prijzen voor de consument.:-)
'k Zit nu bij Base, en heb nog steeds m'n oude mobistarnummer (049..).

Hulde aan Base trouwens. Veel goedkoper.

Kayo
30 juni 2005, 20:16
Ik hou het momenteel bij Mobistar.

Yann
30 juni 2005, 20:42
Ik vind dat zelfs heel positief. Het maakt de overstap naar een andere operator voor de consument veel gemakkelijker. Dat zorgt voor meer concurrentie tussen de operators en lagere prijzen voor de consument.:-)
'k Zit nu bij Base, en heb nog steeds m'n oude mobistarnummer (049..).

Hulde aan Base trouwens. Veel goedkoper.

Het nummer is eigendom van de gebruiker. Ik vind dat spijtig. Stel dat mijn operator Mobistar is, en ik naar u zou bellen. Hoe weet ik dan nog naar welk netwerk ik bel?

Waarom niet bv. een 03 nummer behouden voor iemand die van Antwerpen naar Brussel verhuist, maar de bellers uit Antwerpen wel interzonaal laten betalen?? Is dat geen oplichterij? (al treft hier uiteraard niet alleen Mobistar schuld, behalve dan wat de 'klantenpikkerij' betreft)
Edit:After edit by Yann on 30-06-2005 at 21:44
Reason:
--------------------------------

Ik vind dat zelfs heel positief. Het maakt de overstap naar een andere operator voor de consument veel gemakkelijker. Dat zorgt voor meer concurrentie tussen de operators en lagere prijzen voor de consument.:-)
'k Zit nu bij Base, en heb nog steeds m'n oude mobistarnummer (049..).

Hulde aan Base trouwens. Veel goedkoper.

Het nummer is eigendom van de gebruiker. Ik vind dat spijtig. Stel dat mijn operator Mobistar is, en ik naar u zou bellen. Hoe weet ik dan nog naar welk netwerk ik bel?

Waarom niet bv. een 03 nummer behouden voor iemand die van Antwerpen naar Brussel verhuist, maar de bellers uit Antwerpen wel interzonaal laten betalen?? Is dat geen oplichterij? (al treft hier uiteraard niet alleen Mobistar schuld, behalve dan wat de 'klantenpikkerij' betreft)
Edit:After edit by Yann on 30-06-2005 at 21:44
Reason:
--------------------------------

Ik vind dat zelfs heel positief. Het maakt de overstap naar een andere operator voor de consument veel gemakkelijker. Dat zorgt voor meer concurrentie tussen de operators en lagere prijzen voor de consument.:-)
'k Zit nu bij Base, en heb nog steeds m'n oude mobistarnummer (049..).

Hulde aan Base trouwens. Veel goedkoper.

Het nummer is eigendom van de gebruiker. Ik vind dat spijtig. Stel dat mijn operator Mobistar is, en ik naar u zou bellen. Hoe weet ik dan nog naar welk netwerk ik bel?

Waarom niet bv. een 03 nummer behouden voor iemand die van Antwerpen naar Brussel verhuist, maar de bellers uit Antwerpen wel interzonaal laten betalen?? Is dat geen oplichterij misschien? (al treft hier uiteraard niet alleen Mobistar schuld, behalve dan wat de 'klantenpikkerij' betreft)
Edit:After edit by Yann on 30-06-2005 at 21:43
Reason:
--------------------------------

Ik vind dat zelfs heel positief. Het maakt de overstap naar een andere operator voor de consument veel gemakkelijker. Dat zorgt voor meer concurrentie tussen de operators en lagere prijzen voor de consument.:-)
'k Zit nu bij Base, en heb nog steeds m'n oude mobistarnummer (049..).

Hulde aan Base trouwens. Veel goedkoper.

Het nummer is eigendom van de gebruiker. Ik vind dat spijtig. Stel dat mijn operator Mobistar is, en ik naar u zou bellen. Hoe weet ik dan nog naar welk netwerk ik bel?

Waarom niet bv. een 03 nummer behouden voor iemand die van Antwerpen naar Brussel verhuist, maar de bellers uit Antwerpen wel interzonaal laten betalen??

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik vind dat zelfs heel positief. Het maakt de overstap naar een andere operator voor de consument veel gemakkelijker. Dat zorgt voor meer concurrentie tussen de operators en lagere prijzen voor de consument.:-)
'k Zit nu bij Base, en heb nog steeds m'n oude mobistarnummer (049..).

Hulde aan Base trouwens. Veel goedkoper.

Het nummer is eigendom van de gebruiker. Ik vind dat spijtig. Stel dat mijn operator Mobistar is, en ik naar u zou bellen. Hoe weet ik dan nog naar welk netwerk ik bel?

Waarom niet bv. een 03 nummer behouden voor iemand die van Antwerpen naar Brussel verhuist, maar de bellers wel interzonaal laten betalen??

stephen-
30 juni 2005, 21:17
Zelf werk ik voor Mobistar, maar heb Proximus. Mobistar heeft over het algemeen wel betere tarieven, maar een slechtere service. Als je een Tempo-kaart hebt wordt men trouwens regelmatig opgebeld om over te stappen op een abonnement.
Bij Proximus valt men je niet lastig, men biedt een uitstekende service en alles verloopt zeer professioneel. In tegenstelling tot Base, zeer slechte service en enkel al door de enorm irriterende reclames in het verleden blijf ik er zover mogelijk uit de buurt. Maar ze zijn wel het goedkoopst.
Liever kwaliteit dan ne hoop gepruts. :-)
Trouwens, zo'n Sharp is leuker dan andere merken.

stephen-
30 juni 2005, 21:23
Het nummer is eigendom van de gebruiker. Ik vind dat spijtig. Stel dat mijn operator Mobistar is, en ik naar u zou bellen. Hoe weet ik dan nog naar welk netwerk ik bel?

Waarom niet bv. een 03 nummer behouden voor iemand die van Antwerpen naar Brussel verhuist, maar de bellers uit Antwerpen wel interzonaal laten betalen?? Is dat geen oplichterij? (al treft hier uiteraard niet alleen Mobistar schuld, behalve dan wat de 'klantenpikkerij' betreft)

Wat maakt dat nou uit naar welk netwerk je belt? (behalve een paar euro's) Let jij erop naar welk netwerk je belt als je iemand wil bereiken om dan evenuteel te beslissen niet te bellen?

Zijne Heerlijkheid
30 juni 2005, 22:13
Het nummer is eigendom van de gebruiker. Ik vind dat spijtig. Stel dat mijn operator Mobistar is, en ik naar u zou bellen. Hoe weet ik dan nog naar welk netwerk ik bel?


Ik heb eens ergens opgevangen dat men daar in de toekomst een mouw aan wil passen door de beller vooraf te laten weten naar welk netwerk hij belt.

In tegenstelling tot Base, zeer slechte service en enkel al door de enorm irriterende reclames in het verleden blijf ik er zover mogelijk uit de buurt. Maar ze zijn wel het goedkoopst.

Dat van die reclame valt best wel mee. Gemiddeld een SMS'je per maand, dat stoort me niet zo erg. Bovendien krijg je geen reclame meer indien je dat aanvraagt.

Wat maakt dat nou uit naar welk netwerk je belt?

Toch wel iets. Naar andere Base-nummers bellen is voor mij bvb meestal gratis...:-)
Edit:After edit by Zijne Heerlijkheid on 30-06-2005 at 23:13
Reason:
--------------------------------

Het nummer is eigendom van de gebruiker. Ik vind dat spijtig. Stel dat mijn operator Mobistar is, en ik naar u zou bellen. Hoe weet ik dan nog naar welk netwerk ik bel?


Ik heb eens ergens opgevangen dat men daar in de toekomst een mouw aan wil passen door de beller vooraf te laten weten naar welk netwerk hij belt.

In tegenstelling tot Base, zeer slechte service en enkel al door de enorm irriterende reclames in het verleden blijf ik er zover mogelijk uit de buurt. Maar ze zijn wel het goedkoopst.

Dat van die reclame valt best wel mee. Gemiddeld een SMS'je per maand, dat stoort me niet zo erg. Bovendien krijg je geen reclame meer indien je dat aanvraagt.

Wat maakt dat nou uit naar welk netwerk je belt?

Toch wel iets. Naar andere Base-nummers bellen is voor mij bvb meestal gratis...:-)

Before any edits, post was:
--------------------------------

Het nummer is eigendom van de gebruiker. Ik vind dat spijtig. Stel dat mijn operator Mobistar is, en ik naar u zou bellen. Hoe weet ik dan nog naar welk netwerk ik bel?


Ik heb eens ergens opgevangen dat men daar in de toekomst een mouw aan wil passen door de beller vooraf te laten weten naar welk netwerk hij belt.

In tegenstelling tot Base, zeer slechte service en enkel al door de enorm irriterende reclames in het verleden blijf ik er zover mogelijk uit de buurt. Maar ze zijn wel het goedkoopst.

Dat van die reclame valt best wel mee. Gemiddeld een SMS'je per maand, dat stoort me niet zo erg. Bovendien krijg je geen reclame meer indien je dat aanvraagt.

Wat maakt dat nou uit naar welk netwerk je belt?

Toch wel iets. Naar andere Base-nummers bellen is voor mij bvb meestal gratis...:-)

Yann
30 juni 2005, 22:48
Wat maakt dat nou uit naar welk netwerk je belt? (behalve een paar euro's) Let jij erop naar welk netwerk je belt als je iemand wil bereiken om dan evenuteel te beslissen niet te bellen?

In zekere zin wel ja. Zeker als je veel op een dag belt, dan let je daar op.

Dat heeft allemaal met transparantie te maken.

Tantist
1 juli 2005, 21:00
Ge moet zot zijn om geen Base prepaid te nemen. Voor 28 euro kan je bellen aan 12/35 cent (dal-piek) of 20 cent (fixed). Tarifering gebeurt per seconde. En bovendien blijft je belwaarde 1 jaar geldig. Pippo's van een of andere schooibedrijf van Mobistar hebben me ooit proberen te overhalen, maar werden bij elke berekening op basis van mijn belgewoontes bleker en bleker...

Ambiorix
1 juli 2005, 21:06
Ge moet zot zijn om geen Base prepaid te nemen. Voor 28 euro kan je bellen aan 12/35 cent (dal-piek) of 20 cent (fixed). Tarifering gebeurt per seconde. En bovendien blijft je belwaarde 1 jaar geldig. Pippo's van een of andere schooibedrijf van Mobistar hebben me ooit proberen te overhalen, maar werden bij elke berekening op basis van mijn belgewoontes bleker en bleker...
inderdaad
goedkoop bellen, al diene "service" geldklopperij heb ik niet nodig. Door een sober imago kunt ge ook uw marktaandeel winnen.

Tantist
1 juli 2005, 21:29
inderdaad
goedkoop bellen, al diene "service" geldklopperij heb ik niet nodig. Door een sober imago kunt ge ook uw marktaandeel winnen.

Service? Over welke service hebben ze het? Butler James die uw rinkelende GSM komt aanbrengen? Ik moet gewoon kunnen bellen en SMS'en, that's it...

MaXiMuS
1 juli 2005, 21:44
voorkeur??? wat kan het mij nu schelen hoe mijn gsm-operator noemt, voor mijn part noemt dat bedrijf zich jimmy of rudy.
Ik ben bij mobistar, voor het moment, en god weet waarom, want base zou voor mij de helft goedkoper zijn, ik heb het eens nagerekend. Een van de volgende jaren schakel ik wel eens over.

Tantist
1 juli 2005, 21:50
Tip voor de snobs die enkel en alleen Proximus nemen omdat het chiquer is dan Base: koop een prepay kaart en verander dan naar Base met je nummer dat begint met 047X. Iedereen denkt dat je Proximus hebt en je mag bij je snobvriendjes blijven.

Serieuze Proximusgebruikers: negeer dit AUB...

BitterSweet
1 juli 2005, 22:40
Tip voor de snobs die enkel en alleen Proximus nemen omdat het chiquer is dan Base: koop een prepay kaart en verander dan naar Base met je nummer dat begint met 047X. Iedereen denkt dat je Proximus hebt en je mag bij je snobvriendjes blijven.

Serieuze Proximusgebruikers: negeer dit AUB...

Ik betaal maar 1/2 abonnement (belgacomtechnicus) mommenteel is er een aktie voor 3 maanden vanaf 19 uur 0,0826 eurocent van proximus naar proximus,in het weekend gans de dag.
Maar ook mobistar doet regelmatig akties,zo houden ze mekaar wakker.

bartje
2 juli 2005, 12:31
Mobistar, ben er nog altijd wreed content van.
Ik ben iemand die niet zodanig veel belt en heb een formule dat ik kan bellen voor 15 euro per maand; maar ik moet maar 6 euro en een beetje betalen.
Uiteraard mocht ik voor bv.17 euro gebeld hebben dan moet ik op die 6 euro; 2 euro bijbetalen wat nogal normaal is me dunkt.

Yann
2 juli 2005, 19:45
Tip voor de snobs die enkel en alleen Proximus nemen omdat het chiquer is dan Base: koop een prepay kaart en verander dan naar Base met je nummer dat begint met 047X. Iedereen denkt dat je Proximus hebt en je mag bij je snobvriendjes blijven.

Serieuze Proximusgebruikers: negeer dit AUB...

wtf?

Deze man heeft hulp nodig. :shock:

Kim
3 juli 2005, 18:43
Ik ben bij al van bij het begin bij Base (zelfs toen het nog Orange was).

Waarom? Met Base kan je smsjes sturen naar het buitenland en ik vind Base qua service beter dan Mobistar. :)

Den Bal
3 juli 2005, 20:21
Ik ben bij al van bij het begin bij Base (zelfs toen het nog Orange was).

Waarom? Met Base kan je smsjes sturen naar het buitenland en ik vind Base qua service beter dan Mobistar. :)

Voor zover ik weet kan dit bij alle operatoren.

Den Bal
3 juli 2005, 20:31
Ik ben bij Proximus. Waarom? Ik ben van in het begin bij Proximus. Ik word niet lastig gevallen. Proximus was de eerste die op basis van de belgewoontes een andere formule voorstelde wanneer de klant erom vraagt en dit zonder bijlomende kost aanpaste. Ik heb van deze service reeds enkele keren gebruik gemaakt. Telkens betaal ik, op maandbasis, minder. Proximus is duurder dan Base? Goed mogelijk. Mijn vrouw had vroeger een voorbetaalde kaart van Orange. Dat was een ramp naar bereik toe. 45% van de tijd was ze niet bereikbaar. Bij de verandering van Orange naar Base kwam erbij dat na drie maand uw krediet verloren ging (m'n vrouw belde zelf weinig maar werd veel gebeld). Ook bij Mobistar was de bereikbaarheid niet altijd dat. Komt daarbij de ze frequent SMS-reclame kreeg van Mobistar. Nu hoor ik haar niet klagen. Komt daarbij dat van Proximus naar Proximus goedkoper is (daar ik ook bij Proximus ben).

Kim
3 juli 2005, 20:42
Voor zover ik weet kan dit bij alle operatoren.

Ik heb geen abonnement. Bij Proximus kan je niet naar het buitenland sms'en als je geen abonnement hebt.

Bij Mobistar komen de helft van je smsjes niet aan en krijg je om de week van die reclamesmsjes waar ik totaal geen behoefte aan heb.

Nadeel bij Base is de ontvangst op sommige plaatsen, al is men daar momenteel wel mee bezig.

Ambiorix
3 juli 2005, 20:45
Edit:After edit by Zwart & Geel on 03-07-2005 at 21:47
Reason:
--------------------------------


Edit:After edit by Zwart & Geel on 03-07-2005 at 21:47
Reason:
--------------------------------

ook in kelders en café's komt het niet goed door. Maar dat kan me nu eens de ballen schelen. Permanent bereikbaar zijn moet ik toch niet.
Edit:After edit by Zwart & Geel on 03-07-2005 at 21:46
Reason:
--------------------------------



Before any edits, post was:
--------------------------------


Nadeel bij Base is de ontvangst op sommige plaatsen, al is men daar momenteel wel mee bezig.
in de Ardennen volstaat het in een boom te klimmen:-)(echt waar)

Tantist
3 juli 2005, 21:47
Voor zover ik weet kan dit bij alle operatoren.

Dat is ook zo, zeg ik als Basemens...

Moneta
4 juli 2005, 09:42
Ik zal eens gaan uithoren bij andere operatoren.......
Alhoewel, ik onlangs mijn contract met Mobistar heb verlengd eens benieuwd wat voor problemen dat gaat geven dan

Geertje
4 juli 2005, 09:49
Proximus is een half overheidsbedrijf en heeft jarenlang via Belgacom woekerwinsten via veel te hoge abonnementsprijzen vaste telefonie gemaakt op rug van de gewone man. De eerste jaren zien ze mij daar niet meer terug.

Mobistar is dan van de (arrogante) Fransen en Base van de krenterige Nederlanders.

Veel keuze is er dus niet.:-(

jusbou
5 juli 2005, 23:47
ik zit bij mobistar

eerst bij base, maar na die ramp ben ik maar iets anders gaan zoeken.

ik weet niet hoe het bij de rest is, maar als je in de kempen woont, vergeet het maar, want kpn komt beter door dan base: trekt op niks.

base, belgacom, proximus zijn allemaal mooi het bos uitgebonjourd.
weg met die rommel

Steenbok66
6 juli 2005, 10:22
Heel eenvoudig, de kinderen hebben Base en dan is het veel voordeliger (bewezen met onze vroegere facturen van Proximus en Base nu)dus heeft de vrouw Base genomen.

Daarbij komt dat ik Scarlet One Home heb voor mijn verkeer tussen gratis huisvastetelefoon langs ADSL en mijn mobieltje. En voor de sporadische contacten met vrouw en kinderen loopt Scarlet langs Base netwerk.

Sinds ik van Telenet en Proximus overgeschakeld ben naar Scarlet One en Base bespaar ik nagenoeg 35 euro gemiddeld per maand.
En ik heb niet te klagen van Scarlet omdat ik met de franstalige helpdesk werk, die veel beter is dan de NL-talige (ofschoon beide in Vilvoorde gevestigd zijn)... en Scarlet eigenlijk KPN is (de NL telefoon en internet provider)...
zonderling....

Gertj3
6 juli 2005, 13:25
ik zit bij proximus en moet geen andere operator hebben vriendelijke service bij proximus en nooit problemen met bereikbaarheid en ook omdat ik daar altijd klant geweest ben

zou niet weten waarom ik moet veranderen tis overal het zelfde volgens mij

Geertje
6 juli 2005, 13:40
ik zit bij proximus en moet geen andere operator hebben vriendelijke service bij proximus en nooit problemen met bereikbaarheid en ook omdat ik daar altijd klant geweest ben

zou niet weten waarom ik moet veranderen tis overal het zelfde volgens mij

Als je content bent en de prijs is niet te veel verschillend is het idd. het beste om te blijven waar je bent. Want met promoties moet je opletten. De maand dat je overschakelt is het goedkoper en enkele maanden later kan het al omgekeerd zijn.

Gertj3
6 juli 2005, 13:48
Als je content bent en de prijs is niet te veel verschillend is het idd. het beste om te blijven waar je bent. Want met promoties moet je opletten. De maand dat je overschakelt is het goedkoper en enkele maanden later kan het al omgekeerd zijn.

Is er zoveel verschil tussen Mobistar en proximus?

Geertje
6 juli 2005, 13:58
Is er zoveel verschil tussen Mobistar en proximus?

Volgens mij houden ze elkaar wat in evenwicht. Het hangt veel van je belgedrag af. Mijn broer is overgeschakeld (vaste telefonie) van Belgacom naar Telenet omwille van het gratis bellen na 19 u. Zijn vrouw is van ver en zo belt deze graag (veel) naar haar familie.

DaBlacky
6 juli 2005, 14:56
Volgens mij houden ze elkaar wat in evenwicht. Het hangt veel van je belgedrag af. Mijn broer is overgeschakeld (vaste telefonie) van Belgacom naar Telenet omwille van het gratis bellen na 19 u. Zijn vrouw is van ver en zo belt deze graag (veel) naar haar familie.

Ondertussen is dit al 24/7 ;)

DaBlacky
6 juli 2005, 14:58
Is er zoveel verschil tussen Mobistar en proximus?

Neen.

Maar wel tussen BASE en rest. Vind ik. Om te bellen, moet je bij BASE zijn. Om te smsen bij TMF (spin off van BASE).

Nothing beats 12 cent per minuut.

Gertj3
6 juli 2005, 16:51
Volgens mij houden ze elkaar wat in evenwicht. Het hangt veel van je belgedrag af. Mijn broer is overgeschakeld (vaste telefonie) van Belgacom naar Telenet omwille van het gratis bellen na 19 u. Zijn vrouw is van ver en zo belt deze graag (veel) naar haar familie.

ik sms nogal veel gemakkelijk 20 a25 berichtjes per dag

Zeno!
6 juli 2005, 17:30
Idd! In Leuven in de Brusselsestraat juist van 't zelfde!

Zwijg me van die agressieve ambetanterikken in de Brusselsestraat! Is het niet van Mobistar, dan van Amnesty, Greenpeace, ... laat me gvd gerust! Tobback zou hier beter iets aan doen, mensen gaan de Brusselsestraat gewoon mijden!

Distel
6 juli 2005, 18:23
Bij Orange had ik nul komma niks ontvangst. Bij Mobistar zennik content se.

Grellig
6 juli 2005, 19:01
Bovendien heb ik een vriendin!

Yann een vriendin?8O8O

Yann
6 juli 2005, 20:16
Zwijg me van die agressieve ambetanterikken in de Brusselsestraat! Is het niet van Mobistar, dan van Amnesty, Greenpeace, ... laat me gvd gerust! Tobback zou hier beter iets aan doen, mensen gaan de Brusselsestraat gewoon mijden!

Inderdaad. Ik word ook niet graag lastiggevallen op straat.

Yann
6 juli 2005, 20:17
Yann een vriendin?8O8O

Is dit nu een poging tot humor of gewoon een uiting van frustratie?

Gertj3
6 juli 2005, 20:18
Inderdaad. Ik word ook niet graag lastiggevallen op straat.
Wie wel? :roll:

Percalion
6 juli 2005, 20:27
.

Den Bal
6 juli 2005, 20:59
ik zit bij mobistar

eerst bij base, maar na die ramp ben ik maar iets anders gaan zoeken.

ik weet niet hoe het bij de rest is, maar als je in de kempen woont, vergeet het maar, want kpn komt beter door dan base: trekt op niks.

base, belgacom, proximus zijn allemaal mooi het bos uitgebonjourd.
weg met die rommel

Wanneer je veel in het grensgebied bent is het beter dat je uw GSM instelt zodat hij niet automatisch een ander netwerk kiest. Zo kan je ook niet voor verrassingen komen te staan.

Den Bal
6 juli 2005, 21:17
En ik heb niet te klagen van Scarlet omdat ik met de franstalige helpdesk werk, die veel beter is dan de NL-talige (ofschoon beide in Vilvoorde gevestigd zijn)... en Scarlet eigenlijk KPN is (de NL telefoon en internet provider)...
zonderling....

Ik heb Scarlet buitengegooid. Ik had Scarlet als ADSL-provider. Mijn probleem was tweeledig. Ik was reeds 4 jaar klant bij (eerst ping daarna Planet Internet en daarna) Scarlet. Ik betaalde via een bestendige opdracht. Opeens werd er geen geld van mijn rekening meer gehouden. Ik heb contact opgenomen met Scarlet, daar melden ze me dat er een probleem was met de boekhouding. Tergelijke tijd kon ik met veel problemen op het "net". De oorzaak was volgens Scarlet mijn PC. Ik heb hem laten nakijken door specialisten maar de problemen bleven. Ze gingen de lijn laten nakijken. Uiteindelijk na 9 weken, veel over en weergebel en twee aangetekende brieven, kreeg ik telefoon van een technicus van Belgacom. Ze hadden die morgen een (eerste) bericht gekregen van Scarlet( na het zoveelste telefonisch contact). Die man is gekomen. In tien minuten was mijn probleem opgelost. Ondertussen was ook de perikelen rond de niet afhouding nog niet van de baan. Dit had ik ook in die twee aangetekende brieven vermeld. Bij telefoonisch contact kreeg ik telkens te horen dat het probleem bij Scarlet lag en zelf niets moest ondernemen. Uiteindelijk kreeg ik een incasso-buro op mijn dak. Ik heb dan maar het een derde aangetekende brief gestuurd waarop ik vermelde geen klant meer te zijn van Scarlet gezien het feit dat ik bijna 9 weken niet op het "net" kon, de administratie barslecht was en daardoor als wanbetaler aanzien werd en op mijn drie aangetekende brieven geen reactie kwam. Scarlet komt er bij niet meer in.

an1959
6 juli 2005, 21:26
Als je content bent en de prijs is niet te veel verschillend is het idd. het beste om te blijven waar je bent. Want met promoties moet je opletten. De maand dat je overschakelt is het goedkoper en enkele maanden later kan het al omgekeerd zijn.

En als je dan via SKYPE via de P.C. telefoneert,is het dan nog gratis op de koop toe,over héél de wereld,als je beiden een P.C en koptelefoon hebt.
Waarom véél geld uitgeven,als het zonder ook kan.
Zoek Skype maar eens op via Internet.Dan is het nog goedkoper,als al die drie andere,met drie verschillende wachtwoorden...DOEN Ne profijtelijke belg,die dit achterpoortje officieel aangeboden kreeg...Je moet natuurlijk wel over Internet beschikken...

Grellig
7 juli 2005, 05:42
Is dit nu een poging tot humor of gewoon een uiting van frustratie?

Poging tot humor Yann,niet meer achter zoeken.Ik mag u wel,alleen hebben we een heel verschillende kijk op de maatschappij.Maar dat mag hé,we kunnen alleen maar leren van elkaar.:-)

Yann
7 juli 2005, 10:47
Poging tot humor Yann,niet meer achter zoeken.Ik mag u wel,alleen hebben we een heel verschillende kijk op de maatschappij.Maar dat mag hé,we kunnen alleen maar leren van elkaar.:-)

Inderdaad. :wink:

an1959
7 juli 2005, 11:03
Inderdaad. :wink:

de Laatste???En dan???Zal onze aarde d�*n al om ZEEP of water zijn???
Of gaan we doen zoals de Congolezen,en ze uitstellen tot het einde in ZICHT is??
Het wordt dan zeker hogen tijd dat we wat goedkoper naar de MAAN kunnen vliegen,als het zo ver is...
Hopelijk verwittigd Amerika ons OP TIJD,wat ze niet deden met de TSOENAMI,
waar ze enkel hun troepen verwittigden en de rest niet...als we de pers mogen geloven????:-)

an1959
7 juli 2005, 11:08
Poging tot humor Yann,niet meer achter zoeken.Ik mag u wel,alleen hebben we een heel verschillende kijk op de maatschappij.Maar dat mag hé,we kunnen alleen maar leren van elkaar.:-)

Inderdaad...Het ontbreekt ons soms aan humor.

Maar mag het ook een beetje minder grellig zijn,vooraleer we onze vrijheid herwonnen hebben,grellige.(Limburger-aan het dialect te zien???)

DaBlacky
7 juli 2005, 11:24
de Laatste???En dan???Zal onze aarde d�*n al om ZEEP of water zijn???
Of gaan we doen zoals de Congolezen,en ze uitstellen tot het einde in ZICHT is??
Het wordt dan zeker hogen tijd dat we wat goedkoper naar de MAAN kunnen vliegen,als het zo ver is...
Hopelijk verwittigd Amerika ons OP TIJD,wat ze niet deden met de TSOENAMI,
waar ze enkel hun troepen verwittigden en de rest niet...als we de pers mogen geloven????:-)

??????? Voor de rest nog alles in orde? ;)

(Ik denk dat je in de verkeerde topic gepost heb)

an1959
7 juli 2005, 16:29
??????? Voor de rest nog alles in orde? ;)

(Ik denk dat je in de verkeerde topic gepost heb)

Niet in de verkeerde topic.Moest normaal een antwoord zijn op nr 70 en 71
die op mekaar volgden.

Weet ook niet hoe dit daar is gekomen.
Was bestemd voor Grellig,en ook als antwoord op blacky. sorry.
Edit:After edit by an1959 on 07-07-2005 at 17:33
Reason:
--------------------------------

??????? Voor de rest nog alles in orde? ;)

(Ik denk dat je in de verkeerde topic gepost heb)

Niet in de verkeerde topic.Moest normaal een antwoord zijn op nr 70 en 71
die op mekaar volgden.

Weet ook niet hoe dit daar is gekomen.
Was bestemd voor Grellig,en ook als antwoord op blacky. sorry.

Before any edits, post was:
--------------------------------

??????? Voor de rest nog alles in orde? ;)

(Ik denk dat je in de verkeerde topic gepost heb)

Niet in de verkeerde topic.Moest normaal een antwoord zijn op nr 70

Weet ook niet hoe dit daar is gekomen.
Was bestemd voor Grellig,sorry.

Piet Hein
7 juli 2005, 16:55
Ik ben over proximus wel tevrede.

an1959
7 juli 2005, 21:23
Ik ben over proximus wel tevrede.

ik ook.Vlugge bediening,vriendelijke mensen,en beloven niets,watze eerst geven,en nadien via een ander middel weer incasseren.
Al die agressieve psychologische verkopers van psychologische reclame,mogen
van mij naar de maan lopen...

Gertj3
7 juli 2005, 21:27
Ik ben over proximus wel tevrede.

jep goeie klantendienst goeie service en gemakelijk berijkbaar met proximus

enige nadeel is wel als je naar de winkel moet van proximus meestal naar en belgacomwinkel moet je dikwijls lang wachten

heb nu onlangs in kruishoutem ne proximus verdeler gevonden bije en tankstation is heel wat handiger moet ik niet zo lang wachten als ik hulp nodig heb

Grellig
8 juli 2005, 06:22
Inderdaad...Het ontbreekt ons soms aan humor.

Maar mag het ook een beetje minder grellig zijn,vooraleer we onze vrijheid herwonnen hebben,grellige.(Limburger-aan het dialect te zien???)

Ja hoor,rasechte Limburger.Allez,pas op,eigenlijk wereldburger want het is een schande tegenwoordig als u uzelf een identiteit geeft..........

Moneta
8 juli 2005, 07:10
Ja hoor,rasechte Limburger.Allez,pas op,eigenlijk wereldburger want het is een schande tegenwoordig als u uzelf een identiteit geeft..........


Heel juist gezegd Grellig!

an1959
8 juli 2005, 10:36
Ja hoor,rasechte Limburger.Allez,pas op,eigenlijk wereldburger want het is een schande tegenwoordig als u uzelf een identiteit geeft..........


Héwel,collega Wereldburger....Wat is de wereld toch klein,nietwaar.
Ben al lang Wereldburger,en dat geeft een fijn gevoel.Je kijk op de wereld is veel breder,en je voelt je er happy bij,op de koop toe.

Grellig
8 juli 2005, 16:32
Héwel,collega Wereldburger....Wat is de wereld toch klein,nietwaar.
Ben al lang Wereldburger,en dat geeft een fijn gevoel.Je kijk op de wereld is veel breder,en je voelt je er happy bij,op de koop toe.

Ik heb eens gelezen dat jij op Decoma hebt gewerkt.Klopt dat?Ik heb daar ook 4 jaar gewerkt.Misschien kennen we elkaar. ;-)

an1959
8 juli 2005, 16:51
Ik heb eens gelezen dat jij op Decoma hebt gewerkt.Klopt dat?Ik heb daar ook 4 jaar gewerkt.Misschien kennen we elkaar. ;-)

Bij mijn weten ken ik Decoma niet.Heb alleen als GAST arbeidster in Eindhoven gewerkt in de goede oude tijd...1950 toen er daar ook overstromingen waren,waarna het Deltaplan werdt uitgewerkt.De wereld is klein,maar ZO klein ook weer niet.

Grellig
9 juli 2005, 05:59
Bij mijn weten ken ik Decoma niet.Heb alleen als GAST arbeidster in Eindhoven gewerkt in de goede oude tijd...1950 toen er daar ook overstromingen waren,waarna het Deltaplan werdt uitgewerkt.De wereld is klein,maar ZO klein ook weer niet.

Oeps,sorry,ik heb groentje voor,die heeft daar gewerkt.Excuse me!

an1959
9 juli 2005, 13:57
Oeps,sorry,ik heb groentje voor,die heeft daar gewerkt.Excuse me!
Excuses aanvaard,grellige.
Maar ik blijf het grellig vinden,als ik zie wanneer we volgens U maar volledig vrij zullen zijn...

Yann
9 juli 2005, 14:54
Ik ben over proximus wel tevrede.

Werk je nu bij de politie Axel? :)