PDA

View Full Version : moderatoren


illwill
29 juni 2005, 18:05
Heeft er iemand een lijstje van alle moderatoren op dit forum?

Kan mij ook iemand vertellen door wie word besloten om iemand te bannen?

Firestone
29 juni 2005, 18:32
Heeft er iemand een lijstje van alle moderatoren op dit forum?

Kan mij ook iemand vertellen door wie word besloten om iemand te bannen?Hier (http://forum.politics.be/showgroups.php?) heb je alle moderatoren.

Ik vermoed dat de moderatoren over een ban beslissen.

Als je een klacht hebt over een post (wie je precies bedoelt weet ik uiteraard niet, al heb ik een vaag vermoeden :-) ) moet je op http://forum.politics.be/images/buttons/report.gif links van het bericht klikken en uitleggen wat je dwars zit.

Esperanza
29 juni 2005, 18:58
Zo te zien zijn de moderatoren ingedeeld in een behoorlijke hierarchie. Wie bepaalt de "belangrijkheid"? Hoe wordt je trouwens moderator?

illwill
29 juni 2005, 19:15
Hier (http://forum.politics.be/showgroups.php?) heb je alle moderatoren.

Ik vermoed dat de moderatoren over een ban beslissen.

Als je een klacht hebt over een post (wie je precies bedoelt weet ik uiteraard niet, al heb ik een vaag vermoeden :-) ) moet je op http://forum.politics.be/images/buttons/report.gif links van het bericht klikken en uitleggen wat je dwars zit.

Komt erop neer dat een tijdje terug de waardeloze en eindeloze discussies ts mij en ... de pan uitschoten. Ik ben dan op een keertje zonder veel pardon meteen gebanned geworden voor een week, mijn tegenstander daarentegen niet, terwijl hij evengoed gebanned moest worden voor dezelfde reden. Ik heb toen nog een persoonlijk bericht aangekregen van die persoon waarin hij vertelde dat hij goede contacten had met een moderator en dat er nog iemand met behulp van die moderator op verzoek van hem defenitief is gebanned geworden van dit forum en dat ik me maar beter rustig kon houden of ik zou ook gebanned worden. Vanaf toen heb ik samen met een moderator en ... duidelijk afgesproken dat vanaf de eerst volgende opflakkering de aanstoter defenitief zou gebanned worden. Dit is dan nu ook gebeurt alleen duurt het in mijn ogen nogal lang eer een beslissing word genomen ts de moderatoren, ik vind het nogal moeilijk te geloven dat het een week duurt of langer voor hen om dit te beslissen en zeker indien de aanstoter zelf toegeeft dat het enkel om ruziestoken ging. Vandaar dat ik me ook nu weer begin af te vragen of die vriend/moderator er voor iets tussen zit.
Edit:After edit by illwill on 29-06-2005 at 20:17
Reason:
--------------------------------

Hier (http://forum.politics.be/showgroups.php?) heb je alle moderatoren.

Ik vermoed dat de moderatoren over een ban beslissen.

Als je een klacht hebt over een post (wie je precies bedoelt weet ik uiteraard niet, al heb ik een vaag vermoeden :-) ) moet je op http://forum.politics.be/images/buttons/report.gif links van het bericht klikken en uitleggen wat je dwars zit.

Komt erop neer dat een tijdje terug de waardeloze en eindeloze discussies ts mij en ... de pan uitschoten. Ik ben dan op een keertje zonder veel pardon meteen gebanned geworden voor een week, mijn tegenstander daarentegen niet, terwijl hij evengoed gebanned moest worden voor dezelfde reden. Ik heb toen nog een persoonlijk bericht aangekregen van die persoon waarin hij vertelde dat hij goede contacten had met een moderator en dat er nog iemand met behulp van die moderator op verzoek van hem defenitief is gebanned geworden van dit forum en dat ik me maar beter rustig kon houden of ik zou ook gebanned worden. Vanaf toen heb ik samen met een moderator en ... duidelijk afgesproken dat vanaf de eerst volgende opflakkering de aanstoter defenitief zou gebanned worden. Dit is dan nu ook gebeurt alleen duurt het in mijn ogen nogal lang eer een beslissing word genomen ts de moderatoren, ik vind het nogal moeilijk te geloven dat het een week duurt of langer voor hen om dit te beslissen en zeker indien de aanstoter zelf toegeeft dat het enkel om ruziestoken ging. Vandaar dat ik me ook nu weer begin af te vragen of die vriend/moderator er voor iets tussen zit.
Edit:After edit by illwill on 29-06-2005 at 20:16
Reason:
--------------------------------

Hier (http://forum.politics.be/showgroups.php?) heb je alle moderatoren.

Ik vermoed dat de moderatoren over een ban beslissen.

Als je een klacht hebt over een post (wie je precies bedoelt weet ik uiteraard niet, al heb ik een vaag vermoeden :-) ) moet je op http://forum.politics.be/images/buttons/report.gif links van het bericht klikken en uitleggen wat je dwars zit.

Komt erop neer dat een tijdje terug de waardeloze en eindeloze discussies ts mij en ... de pan uitschoten. Ik ben dan op een keertje zonder veel pardon meteen gebanned geworden voor een week, mijn tegenstander daarentegen niet, terwijl hij evengoed gebanned moest worden voor dezelfde reden. Ik heb toen nog een persoonlijk bericht aangekregen van die persoon waarin hij vertelde dat hij goede contacten had met een moderator en dat er nog iemand met behulp van die moderator op verzoek van hem defenitief is gebanned geworden van dit forum en dat ik me maar beter rustug kon houden of ik zou hetzelfde lot volgen. Vanaf toen heb ik samen met een moderator en ... duidelijk afgesproken dat vanaf de eerst volgende opflakkering de aanstoter defenitief zou gebanned worden. Dit is dan nu ook gebeurt alleen duurt het in mijn ogen nogal lang eer een beslissing word genomen ts de moderatoren, ik vind het nogal moeilijk te geloven dat het een week duurt of langer voor hen om dit te beslissen en zeker indien de aanstoter zelf toegeeft dat het enkel om ruziestoken ging. Vandaar dat ik me ook nu weer begin af te vragen of die vriend/moderator er voor iets tussen zit.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Hier (http://forum.politics.be/showgroups.php?) heb je alle moderatoren.

Ik vermoed dat de moderatoren over een ban beslissen.

Als je een klacht hebt over een post (wie je precies bedoelt weet ik uiteraard niet, al heb ik een vaag vermoeden :-) ) moet je op http://forum.politics.be/images/buttons/report.gif links van het bericht klikken en uitleggen wat je dwars zit.

Komt erop neer dat een tijdje terug de waardeloze en eindeloze discussies ts mij en ... de pan uitschoten. Ik ben dan op een keertje zonder veel pardon meteen gebanned geworden voor een week, mijn tegenstander daarentegen niet, terwijl hij evengoed gebanned moest worden voor dezelfde reden. Ik heb toen nog een persoonlijk bericht aangekregen van die persoon waarin hij vertelde dat hij goede contacten had met een moderator en dat er nog iemand met behulp van die moderator op verzoek van hem defenitief is gebanned geworden van dit forum. Vanaf toen heb ik samen met een moderator en ... duidelijk afgesproken dat vanaf de eerst volgende opflakkering de aanstoter defenitief zou gebanned worden. Dit is dan nu ook gebeurt alleen duurt het in mijn ogen nogal lang eer een beslissing word genomen ts de moderatoren, ik vind het nogal moeilijk te geloven dat het een week duurt of langer voor hen om dit te beslissen en zeker indien de aanstoter zelf toegeeft dat het enkel om ruziestoken ging. Vandaar dat ik me ook nu weer begin af te vragen of die vriend/moderator er voor iets tussen zit.

illwill
29 juni 2005, 19:26
Als je een klacht hebt over een post (wie je precies bedoelt weet ik uiteraard niet, al heb ik een vaag vermoeden :-) ) moet je op http://forum.politics.be/images/buttons/report.gif links van het bericht klikken en uitleggen wat je dwars zit.

Ik ben trouwens absoluut niet de enigste die deze persoon liever ziet verdwijnen. Zoals de laatste dagen wel heel duidelijk is geworden zijn 70% van zijn postings offtopic, persoonlijke aanvallen en heeft hij gewoonweg in de meeste topics ruzie met zowat iedereen die regelmatig dit forum bezoekt. Volgens mij is er zelfs 1 topic waar iedereen problemen met hem heeft. Dit zegt in mijn ogen genoeg.

Al zou ik er heel graag op een of andere manier willen achterkomen indien het waar is van die moderator wie dit is. Spijtig genoeg heb ik de prive boodschap niet meer waarmee ik zeer makelijk kon aantonen dat ik dit dreigement heb gehad.
Edit:After edit by illwill on 29-06-2005 at 20:27
Reason:
--------------------------------


Als je een klacht hebt over een post (wie je precies bedoelt weet ik uiteraard niet, al heb ik een vaag vermoeden :-) ) moet je op http://forum.politics.be/images/buttons/report.gif links van het bericht klikken en uitleggen wat je dwars zit.

Ik ben trouwens absoluut niet de enigste die deze persoon liever ziet verdwijnen. Zoals de laatste dagen wel heel duidelijk is geworden zijn 70% van zijn postings offtopic, persoonlijke aanvallen en heeft hij gewoonweg in de meeste topics ruzie met zowat iedereen die regelmatig dit forum bezoekt. Volgens mij is er zelfs 1 topic waar iedereen problemen met hem heeft. Dit zegt in mijn ogen genoeg.

Al zou ik er heel graag op een of andere manier willen achterkomen indien het waar is van die moderator wie dit is. Spijtig genoeg heb ik de prive boodschap niet meer waarmee ik zeer makelijk kon aantonen dat ik dit dreigement heb gehad.

Before any edits, post was:
--------------------------------


Als je een klacht hebt over een post (wie je precies bedoelt weet ik uiteraard niet, al heb ik een vaag vermoeden :-) ) moet je op http://forum.politics.be/images/buttons/report.gif links van het bericht klikken en uitleggen wat je dwars zit.

Ik ben trouwens absoluut niet de enigste die deze persoon liever ziet verdwijnen. Zoals de laatste dagen wel heel duidelijk is geworden zijn 70% van zijn postings offtopic, persoonlijke aanvallen en heeft hij gewoonweg in de meeste topics ruzie met zowat iedereen die regelmatig dit forum bezoekt. Volgens mij is er zelfs 1 topic waar iedereen problemen met hem heeft. Dit zegt in mijn ogen genoeg.

Pietje
29 juni 2005, 19:51
Ik ben trouwens absoluut niet de enigste die deze persoon liever ziet verdwijnen. Zoals de laatste dagen wel heel duidelijk is geworden zijn 70% van zijn postings offtopic, persoonlijke aanvallen en heeft hij gewoonweg in de meeste topics ruzie met zowat iedereen die regelmatig dit forum bezoekt. Volgens mij is er zelfs 1 topic waar iedereen problemen met hem heeft. Dit zegt in mijn ogen genoeg.

Al zou ik er heel graag op een of andere manier willen achterkomen indien het waar is van die moderator wie dit is. Spijtig genoeg heb ik de prive boodschap niet meer waarmee ik zeer makelijk kon aantonen dat ik dit dreigement heb gehad.

Draai niet rond de pot. Zeg gewoon dat je Raf niet kan uitstaan 8)

Firestone
29 juni 2005, 20:01
***foutje***
Sorry
Edit:After edit by Firestone on 29-06-2005 at 21:26
Reason:
--------------------------------

***foutje***
Sorry

Before any edits, post was:
--------------------------------

Draai niet rond de pot. Zeg gewoon dat je Raf niet kan uitstaan 8)Oei, dan zat ik er goed naast met mijn vermoeden!:oops:

illwill
29 juni 2005, 20:35
Draai niet rond de pot. Zeg gewoon dat je Raf niet kan uitstaan 8)

Ik wil niet rond de pot draaien maar bij vorige topics tussen rivalen werd de topic gesloten, vandaar dat ik deze gewoon open wilde houden.
Ik kan trouwens wel heel wat meerdere mensen niet uitstaan op dit forum, maar daar gaat het dus niet over. Er zouden anders nogal wat mensen gebanned moeten worden é.

Iedereen had last van de eindelozen discussies, vandaar dat er een afspraak werd gemaakt, Raf heeft deze verbroken en vandaar dat de afgesproken consequenties nu ook maar moeten volgen. Rechtvaardig?
Edit:After edit by illwill on 29-06-2005 at 21:37
Reason:
--------------------------------

Draai niet rond de pot. Zeg gewoon dat je Raf niet kan uitstaan 8)

Ik wil niet rond de pot draaien maar bij vorige topics tussen rivalen werd de topic gesloten, vandaar dat ik deze gewoon open wilde houden.
Ik kan trouwens wel heel wat meerdere mensen niet uitstaan op dit forum, maar daar gaat het dus niet over. Er zouden anders nogal wat mensen gebanned moeten worden é.

Iedereen had last van de eindelozen discussies, vandaar dat er een afspraak werd gemaakt, Raf heeft deze verbroken en vandaar dat de afgesproken consequenties nu ook maar moeten volgen. Rechtvaardig?

Before any edits, post was:
--------------------------------

Draai niet rond de pot. Zeg gewoon dat je Raf niet kan uitstaan 8)

Ik wil niet rond de pot draaien maar bij vorige topics tussen rivalen werd de topic gesloten, vandaar dat ik deze gewoon open wilde houden.
Ik kan trouwens wel heel wat meerdere mensen niet uitstaan op dit forum, maar daar gaat het dus niet over. Er zouden anders nogal wat mensen gebanned moeten worden é.

Jeroen
29 juni 2005, 21:41
Nou nou, dat van die bevriende moderator en zo is al eens uitgeklaard geweest via pb ettelijke maanden geleden. Over het fijne in deze ga ik, het is dus mijn beslissing. De reden dat er nog geen is genomen, is helemaal geen kwaad opzet. Ik ben de laatste weken gewoon minder actief bezig met moderatie.

piazzolla
29 juni 2005, 22:12
... Ik heb toen nog een persoonlijk bericht aangekregen van die persoon waarin hij vertelde dat hij goede contacten had met een moderator en dat er nog iemand met behulp van die moderator op verzoek van hem defenitief is gebanned geworden van dit forum en dat ik me maar beter rustig kon houden of ik zou ook gebanned worden.

8O 8O

Ongelooflijk dat mensen nog altijd lager kunnen vallen.

numarx
29 juni 2005, 22:23
Ik vind Illwill een zaag.

Kan iemand dit knippen? Dit was een persoonlijke aanval denk ik.

Musketo
29 juni 2005, 22:31
Ik wil vechten met Illwill.

Zijne Heerlijkheid
29 juni 2005, 23:49
Dit is dan nu ook gebeurt alleen duurt het in mijn ogen nogal lang eer een beslissing word genomen ts de moderatoren, ik vind het nogal moeilijk te geloven dat het een week duurt of langer voor hen om dit te beslissen en zeker indien de aanstoter zelf toegeeft dat het enkel om ruziestoken ging. Vandaar dat ik me ook nu weer begin af te vragen of die vriend/moderator er voor iets tussen zit.

Eén maal bloed geproefd en nu verlangend naar méér?

illwill
30 juni 2005, 05:49
Ik wil vechten met Illwill.

Geen probleem, waar spreken we af?

illwill
30 juni 2005, 05:52
Eén maal bloed geproefd en nu verlangend naar méér?

What comes around go's around.

puud
30 juni 2005, 06:33
Vraagje aan de moderators.

Wat is het verschil tussen, super, global en regular mods?

StevenNr1
30 juni 2005, 11:29
Staan er eigenlijk geen fouten in Jeroens post??

myrdjinn
30 juni 2005, 13:11
Wat is het verschil tussen, super, global en regular mods?

het verschil in experience. de supermods kunnen level 95 orcs met gemak verslaan, terwijl regular mods al problemen kunnen ondervinden level 13 goblins.

Jeroen
30 juni 2005, 14:15
Vraagje aan de moderators.

Wat is het verschil tussen, super, global en regular mods?

Er is een zekere, niet-kwalitatieve, gradatie tussen de verschillende functies binnen de moderatie.

Er zijn Administrators, Super Moderators, Global Moderators en Regular Moderators. Het verschil tussen deze functies is hoofdzakelijk een verschil in rechten.

* Administrators hebben alle rechten en zijn verantwoordelijk voor het aanmaken van nieuwe forums, het aanstellen van nieuwe moderators, het opvolgen van de moderatie, zorgen dat het forum up-to-date is, zorgen dat alles goed geconfigureerd is, etc. Moderen wordt in mindere mate gedaan door de Administrators.
* Super Moderators zijn eigenlijk het equivalent van een Administrator maar dan op moderatievlak. Wat moderatie betreft hebben zij alle rechten, d.w.z. dat ze overal kunnen modereren, dat ze kunnen bannen, bans verwijderen, profielen (gedeeltelijk) bewerken, etc.
* Global Moderators kunnen ook overal modereren (op een aantal forums na) en bans uitdelen (niet opheffen), maar ze verschillen van Super Moderators hoofdzakelijk doordat ze geen profielen kunnen inzien en bewerken.
* Regular Moderators tenslotte zijn moderators die een beperkt aantal forums modereren (meestal één of twee). Verder verschillen ze van de Global & Super Moderators doordat ze geen bans kunnen uitdelen/opheffen, ze kunnen ook geen profielen inkijken of bewerken.


Een aparte categorie zijn nog de Externe moderators, dit zijn de mensen die de forums onder de categorie Debatgroepen modereren, dit zijn bijna allemaal gewone leden die een, politiek gekleurd, forum en bijhorende gebruikersgroep modereren. Ze hebben op zich niks te zien met de andere moderators.

Dit is het exacte verschil.

puud
30 juni 2005, 14:38
Dit is het exacte verschil.Met dank voor de uitleg.

illwill
30 juni 2005, 17:15
Ik vind Illwill een zaag.

Kan iemand dit knippen? Dit was een persoonlijke aanval denk ik.

Rapporteer jezelf é. :-)

illwill
30 juni 2005, 17:34
Voor degene die het interesseren...we zijn in ieder geval voor een tijdje van onze vriend verlost. Of het defenitieve ban is weet ik niet. Ik hoop wel dat zodra hij toch zou mogen terug komen onze afspraak nog steeds kan doorlopen mits aanpassing dat het zeker bij de eerst volgende opflakkering een defenitieve ban word.
Ik had er helemaal geen problemen mee om nooit nog iets tegen onze vriend te zeggen alleen zal het mij nooit lukken om niet terug te reageren en zeker niet wanneer het enkel om uitlokken gaat, discussieren...geen probleem, maar ja, daar kon hij niet mee overweg en nu moet hij de gevolgen ervan ook maar dragen. Ben blij dat de moderatoren mij daar tenminste toch gelijk in geven.

Esperanza
30 juni 2005, 17:36
Voor degene die het interesseren...we zijn in ieder geval voor een tijdje van onze vriend verlost. Of het defenitieve ban is weet ik niet. Ik hoop wel dat zodra hij toch zou mogen terug komen onze afspraak nog steeds kan doorlopen mits aanpassing dat het zeker bij de eerst volgende opflakkering een defenitieve ban word.
Ik had er helemaal geen problemen mee om nooit nog iets tegen onze vriend te zeggen alleen zal het mij nooit lukken om niet terug te reageren en zeker niet wanneer het enkel om uitlokken gaat, discussieren...geen probleem, maar ja, daar kon hij niet mee overweg en nu moet hij de gevolgen ervan ook maar dragen. Ben blij dat de moderatoren mij daar tenminste toch gelijk in geven.Heb je het over Raf?

illwill
30 juni 2005, 17:40
Heb je het over Raf?

Jeps

ingenious
30 juni 2005, 17:45
Voor degene die het interesseren...we zijn in ieder geval voor een tijdje van onze vriend verlost. Of het defenitieve ban is weet ik niet. Ik hoop wel dat zodra hij toch zou mogen terug komen onze afspraak nog steeds kan doorlopen mits aanpassing dat het zeker bij de eerst volgende opflakkering een defenitieve ban word.
Ik had er helemaal geen problemen mee om nooit nog iets tegen onze vriend te zeggen alleen zal het mij nooit lukken om niet terug te reageren en zeker niet wanneer het enkel om uitlokken gaat, discussieren...geen probleem, maar ja, daar kon hij niet mee overweg en nu moet hij de gevolgen ervan ook maar dragen. Ben blij dat de moderatoren mij daar tenminste toch gelijk in geven.

leer ondertussen zelf ook maar eens deftig discussieren, dan moet je mss niet meer om bans vragen. :roll:

Esperanza
30 juni 2005, 18:11
Ik begrijp het toch niet zo goed, hoor. Dit is nu eenmaal een discussieforum. De gemoederen kunnen inderdaad hoog oplopen, maar dat hoort er nu eenmaal bij (weliswaar liever uitzondering dan regel). Indien iedereen die op dit forum al ooit eens persoonlijk aangevallen geweest is om een ban vraagt van de tegenpartij, kunnen de moderatoren gewoonweg het zaakje opdoeken. Blijft er niemand meer over. Indien bepaalde forummers niet tegen persoonlijke aanvallen kunnen, waarom die bepaalde personen dan niet op de negeerlijst zwieren? Zaak opgelost.

illwill
30 juni 2005, 18:41
leer ondertussen zelf ook maar eens deftig discussieren, dan moet je mss niet meer om bans vragen. :roll:

Je verondersteld zonder reden dat ik om een ban heb gevraagd, men heeft mij op verzoek van Raf gebanned en na opheffing van deze ban hebben Raf en ik afgesproken met een moderator om de strijd te staken, en daarmee bedoel ik de persoonlijke aanvallen omdat er heel wat volk kloeg over onze uitlatingen waar geen einde aan kwam. We zijn er toen mee akkoord gegaan alleen heeft Raf het niet kunnen laten waardoor enkel en alleen de schuld bij hem ligt. Als er een afspraak is gemaakt moet je er je ook maar aan houden, wees er maar zeker van dat Raf nethetzelfde zou hebben gedaan indien ik mezelf niet onder controle had kunnen houden.

illwill
30 juni 2005, 18:45
Ik begrijp het toch niet zo goed, hoor. Dit is nu eenmaal een discussieforum. De gemoederen kunnen inderdaad hoog oplopen, maar dat hoort er nu eenmaal bij (weliswaar liever uitzondering dan regel). Indien iedereen die op dit forum al ooit eens persoonlijk aangevallen geweest is om een ban vraagt van de tegenpartij, kunnen de moderatoren gewoonweg het zaakje opdoeken. Blijft er niemand meer over. Indien bepaalde forummers niet tegen persoonlijke aanvallen kunnen, waarom die bepaalde personen dan niet op de negeerlijst zwieren? Zaak opgelost.

Ik heb Raf een hele tijd geleden meermaals gevraagd om cease fire in te lassen en enkel nog gewoon te discussieren over het onderwerp, hier is hij nooit op in gegaan, ga dus klagen bij hem. Waarom hij mij niet op zijn negeerlijst heeft gezet weet ik ook niet, zul je ook aan hem moeten vragen, ik had dit negeerknopje niet nodig, hij dus duidelijk wel. En lees al mijn postings maar na, ik zal nooit iemand uitmaken of met persoonlijke aanvallen afkomen TOT op het punt dat men dit naar mij toe wel doet, dan krijg je koekje van eigen deeg maar ik zal er dus zelf nooit mee beginnen.

styllo_ben
30 juni 2005, 18:58
persoonlijke aanvallen...waar zeveren jullie toch over. Als ge na een sessie van goed 'discussiëren' uitlogt en uw pc afzet...zijn de verwijten toch allemaal verdwenen, of niet?

zitten jullie dan echt dagenlang erover te vitten? Komaan zeg, wat voor een bekrompen mensen zijn jullie.

Ik heb toch ook recentelijk enkele minder mooie uitspraken gedaan over Wreker. Die trekt zich er toch niks van aan (denk ik toch) en als die de pc uitzet, zijn mijn verwijten toch passé. Of vergis ik mij? Zeg Wreker: jij hebt mij toch niet gerapporteerd bij de mod's hé?
Edit:After edit by styllo_ben on 30-06-2005 at 19:58
Reason:
--------------------------------

persoonlijke aanvallen...waar zeveren jullie toch over. Als ge na een sessie van goed 'discussiëren' uitlogt en uw pc afzet...zijn de verwijten toch allemaal verdwenen, of niet?

zitten jullie dan echt dagenlang erover te vitten? Komaan zeg, wat voor een bekrompen mensen zijn jullie.

Ik heb toch ook recentelijk enkele minder mooie uitspraken gedaan over Wreker. Die trekt zich er toch niks van aan (denk ik toch) en als die de pc uitzet, zijn mijn verwijten toch passé. Of vergis ik mij? Zeg Wreker: jij hebt mij toch niet gerapporteerd bij de mod's hé?

Before any edits, post was:
--------------------------------

persoonlijke aanvallen...waar zeveren jullie toch over. Als ge na een seesie van goed 'discussiëren' uitlogt en uw pc afzet...zijn de verwijten toch allemaal verdwenen, of niet?

zitten jullie dan echt dagenlang erover te vitten? Komaan zeg, wat voor een bekrompen mensen zijn jullie.

Ik heb toch ook recentelijk enkele minder mooie uitspraken gedaan over Wreker. Die trekt zich er toch niks van aan (denk ik toch) en als die de pc uitzet, zijn mijn verwijten toch passé. Of vergis ik mij? Zeg Wreker: jij hebt mij toch niet gerapporteerd bij de mod's hé?

instromaniac
30 juni 2005, 19:36
Waarom moet dit eigenlijk zo in het openbaar gezegd worden? Is dit niet eerder iets tussen jou, Raf en de moderatie? Ik wil hier geen partij kiezen maar ik vind niet bepaald fair dat er hier zo openlijk over Raf gesproken wordt terwijl hij zelf geen weerwoord kan bieden, dus misschien toch beter zo'n zaken in het vervolg via PB/email afhandelen?

Percalion
30 juni 2005, 23:09
8O Raf is geb�*nd?

numarx
1 juli 2005, 01:08
Wie's Raf trouwens?

illwill
1 juli 2005, 01:12
persoonlijke aanvallen...waar zeveren jullie toch over. Als ge na een sessie van goed 'discussiëren' uitlogt en uw pc afzet...zijn de verwijten toch allemaal verdwenen, of niet?

zitten jullie dan echt dagenlang erover te vitten? Komaan zeg, wat voor een bekrompen mensen zijn jullie.

Ik heb toch ook recentelijk enkele minder mooie uitspraken gedaan over Wreker. Die trekt zich er toch niks van aan (denk ik toch) en als die de pc uitzet, zijn mijn verwijten toch passé. Of vergis ik mij? Zeg Wreker: jij hebt mij toch niet gerapporteerd bij de mod's hé?

Als het aan mij lag poste iedereen wat hij zou willen. Ik ben geen moderator é, dus als je klachten hebt over wat er mag gepost worden en wat niet dan moet je bij hen zijn en niet bij mij. Denk je dat ik ervan wakker lig wat men over mij of tegen mij zegt hier op dit forum...echt niet hoor. :-)

illwill
1 juli 2005, 01:14
Waarom moet dit eigenlijk zo in het openbaar gezegd worden? Is dit niet eerder iets tussen jou, Raf en de moderatie? Ik wil hier geen partij kiezen maar ik vind niet bepaald fair dat er hier zo openlijk over Raf gesproken wordt terwijl hij zelf geen weerwoord kan bieden, dus misschien toch beter zo'n zaken in het vervolg via PB/email afhandelen?

Ik ben deze topic begonnen zonder namen te noemen, ik wou enkel weten hoe bepaalde zaken afgehandeld worden op dit forum.
Dat bepaalde personen meteen doorhadden dat het over Raf ging...tja daar kan ik niks aan doen é. Remember de posting van...draai niet rond de pot, zeg gewoon dat je Raf niet moet...ik kan niet iedereen tevreden stellen é.
Voor mij moesten er echt geen namen vernoemd worden.
Edit:After edit by illwill on 01-07-2005 at 02:16
Reason:
--------------------------------

Waarom moet dit eigenlijk zo in het openbaar gezegd worden? Is dit niet eerder iets tussen jou, Raf en de moderatie? Ik wil hier geen partij kiezen maar ik vind niet bepaald fair dat er hier zo openlijk over Raf gesproken wordt terwijl hij zelf geen weerwoord kan bieden, dus misschien toch beter zo'n zaken in het vervolg via PB/email afhandelen?

Ik ben deze topic begonnen zonder namen te noemen, ik wou enkel weten hoe bepaalde zaken afgehandeld worden op dit forum.
Dat bepaalde personen meteen doorhadden dat het over Raf ging...tja daar kan ik niks aan doen é. Remember de posting van...draai niet rond de pot, zeg gewoon dat je Raf niet moet...ik kan niet iedereen tevreden stellen é.
Voor mij moesten er echt geen namen vernoemd worden.
Edit:After edit by illwill on 01-07-2005 at 02:15
Reason:
--------------------------------

Waarom moet dit eigenlijk zo in het openbaar gezegd worden? Is dit niet eerder iets tussen jou, Raf en de moderatie? Ik wil hier geen partij kiezen maar ik vind niet bepaald fair dat er hier zo openlijk over Raf gesproken wordt terwijl hij zelf geen weerwoord kan bieden, dus misschien toch beter zo'n zaken in het vervolg via PB/email afhandelen?

Ik ben deze topic begonnen zonder namen te noemen, ik wou enkel weten hoe bepaalde zaken afgehandeld worden op dit forum.
Dat bepaalde personen meteen doorhadden dat het over Raf ging...tja daar kan ik niks aan doen é. Remember de posting van...draai niet rond de pot...ik kan niet iedereen tevreden stellen é.
Voor mij moesten er echt geen namen vernoemd worden.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Waarom moet dit eigenlijk zo in het openbaar gezegd worden? Is dit niet eerder iets tussen jou, Raf en de moderatie? Ik wil hier geen partij kiezen maar ik vind niet bepaald fair dat er hier zo openlijk over Raf gesproken wordt terwijl hij zelf geen weerwoord kan bieden, dus misschien toch beter zo'n zaken in het vervolg via PB/email afhandelen?

Ik ben deze topic begonnen zonder namen te noemen, ik wou enkel weten hoe bepaalde zaken afgehandeld worden op dit forum.
Dat bepaalde personen meteen doorhadden dat het over Raf ging...tja daar kan ik niks aan doen é. Remember de posting van...draai niet rond de pot...ik kan niet iedereen tevreden stellen é.

illwill
1 juli 2005, 01:17
8O Raf is geb�*nd?

Ja, en niet door mij maar door zichzelf
Edit:After edit by illwill on 01-07-2005 at 02:18
Reason:
--------------------------------

8O Raf is geb�*nd?

Ja, en niet door mij maar door zichzelf
Edit:After edit by illwill on 01-07-2005 at 02:17
Reason:
--------------------------------

8O Raf is geb�*nd?

Ja, en niet door mij maar door zichzelf

Before any edits, post was:
--------------------------------

8O Raf is geb�*nd?

Ja

illwill
1 juli 2005, 01:19
Wie's Raf trouwens?

http://forum.politics.be/showthread.php?t=36343

Volg deze topic en je weet genoeg in mijn ogen.

parcifal
1 juli 2005, 14:25
Ik wil niet rond de pot draaien maar bij vorige topics tussen rivalen werd de topic gesloten, vandaar dat ik deze gewoon open wilde houden.
Ik kan trouwens wel heel wat meerdere mensen niet uitstaan op dit forum, maar daar gaat het dus niet over. Er zouden anders nogal wat mensen gebanned moeten worden é.

Iedereen had last van de eindelozen discussies, vandaar dat er een afspraak werd gemaakt, Raf heeft deze verbroken en vandaar dat de afgesproken consequenties nu ook maar moeten volgen. Rechtvaardig?


*knip*

Geknipt op vraag van de geviseerde.
Edit:After edit by tronca on 01-07-2005 at 19:08
Reason:
--------------------------------

Ik wil niet rond de pot draaien maar bij vorige topics tussen rivalen werd de topic gesloten, vandaar dat ik deze gewoon open wilde houden.
Ik kan trouwens wel heel wat meerdere mensen niet uitstaan op dit forum, maar daar gaat het dus niet over. Er zouden anders nogal wat mensen gebanned moeten worden é.

Iedereen had last van de eindelozen discussies, vandaar dat er een afspraak werd gemaakt, Raf heeft deze verbroken en vandaar dat de afgesproken consequenties nu ook maar moeten volgen. Rechtvaardig?


*knip*

Geknipt op vraag van de geviseerde.
Edit:After edit by parcifal on 01-07-2005 at 15:26
Reason:
--------------------------------

Ik wil niet rond de pot draaien maar bij vorige topics tussen rivalen werd de topic gesloten, vandaar dat ik deze gewoon open wilde houden.
Ik kan trouwens wel heel wat meerdere mensen niet uitstaan op dit forum, maar daar gaat het dus niet over. Er zouden anders nogal wat mensen gebanned moeten worden é.

Iedereen had last van de eindelozen discussies, vandaar dat er een afspraak werd gemaakt, Raf heeft deze verbroken en vandaar dat de afgesproken consequenties nu ook maar moeten volgen. Rechtvaardig?


Illwill, je was altijd al een zeikerd en een domme kip.
De dag dat jij van dit forum vertrekt geef ik een traktatie.

Scum of the earth. :evil: :twisted: :evil:

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik wil niet rond de pot draaien maar bij vorige topics tussen rivalen werd de topic gesloten, vandaar dat ik deze gewoon open wilde houden.
Ik kan trouwens wel heel wat meerdere mensen niet uitstaan op dit forum, maar daar gaat het dus niet over. Er zouden anders nogal wat mensen gebanned moeten worden é.

Iedereen had last van de eindelozen discussies, vandaar dat er een afspraak werd gemaakt, Raf heeft deze verbroken en vandaar dat de afgesproken consequenties nu ook maar moeten volgen. Rechtvaardig?


Illwill, je was altijd al een zeikerd en een domme kip.
De dag dat jij van dit forum vertrekt geef ik een traktatie.

Scum of the earth.

illwill
1 juli 2005, 14:53
Je vergist je, JIJ vind dat het zo is. Het zal mij dus een worst wezen.

Blijf trouwens gerust zo verderdoen, misschien moet ik dan nog een traktatie gaan geven.

Andro
1 juli 2005, 14:56
Je vergist je, JIJ vind dat het zo is. Het zal mij dus een worst wezen.

Blijf trouwens gerust zo verderdoen, misschien moet ik dan nog een traktatie gaan geven.

Het lijkt wel haast een hobby van je....

illwill
1 juli 2005, 14:57
Het lijkt wel haast een hobby van je....

Wat is een hobby van me?

Pietje
1 juli 2005, 14:59
misschien moet ik dan nog een traktatie gaan geven.

Dat zal je alleszins niet veel kosten 8)

illwill
1 juli 2005, 15:04
Loop je niet wat te hard van stapel, Debbie? Ik weet wel dat de banpolitiek van het moderatieteam verre van doorzichtig is. Ik heb dat zelf ook al eens aangekaart bij de moderatoren, mèt een voorstel erbij (Bannelingen (http://forum.politics.be/showthread.php?t=28358)) waar jammer genoeg niet werd op ingegaan. Los daarvan ben ik er toch nog steeds van overtuigd dat men niet "zomaar" iemand bant. Als dat gebeurt, dan is dat voor zover ik al heb kunnen nagaan steeds met een gegronde reden en n�* herhaalde voorafgaande waarschuwingen... Als Chipie geband is, dan zal daar vast wel een goede reden voor zijn...

Hij geeft mij zelfs hierin gelijk. :-D

Andro
1 juli 2005, 15:04
Wat is een hobby van me?

Hmmm...



Blijf trouwens gerust zo verderdoen, misschien moet ik dan nog een traktatie gaan geven.

illwill
1 juli 2005, 15:06
Democratisch is het inderdaad niet en dat hoeft ook helemaal niet. Dit forum is immers iemands privé-eigendom. Degenen die er gebruik van willen maken, dienen zicht nu eenmaal te schikken naar de regels van de eigenaars. Die regels zijn over het algemeen trouwens voldoende bij iedereen bekend, ook bij Chipie.

illwill
1 juli 2005, 15:14
Hmmm...

Ik zou willen dat ik daar een hobby van kon maken, kheb het geld er spijtig genoeg niet voor. Als ik deze avond euromiljons win dan zal ik het wel heel hard overwegen. :-D

ingenious
1 juli 2005, 20:20
Als het aan mij lag poste iedereen wat hij zou willen. Ik ben geen moderator é, dus als je klachten hebt over wat er mag gepost worden en wat niet dan moet je bij hen zijn en niet bij mij. Denk je dat ik ervan wakker lig wat men over mij of tegen mij zegt hier op dit forum...echt niet hoor. :-)

en dan:
*knip*

Geknipt op vraag van de geviseerde.

:hm:

Musketo
1 juli 2005, 20:59
Illwill, ik maak je kapot. Ik weet waar je woont. Jij gaat doo-hood.

illwill
2 juli 2005, 10:44
Illwill, ik maak je kapot. Ik weet waar je woont. Jij gaat doo-hood.

:2gunfire:

illwill
2 juli 2005, 10:46
en dan:


:hm:

Wil dit zeggen dat ik ervan wakker lig ofzo? :-)

Andro
2 juli 2005, 10:49
Wil dit zeggen dat ik ervan wakker lig ofzo? :-)

Dat zou ik niet weten, maar één ding is zeker, je hebt extreem lange tenen.

ingenious
2 juli 2005, 11:09
Wil dit zeggen dat ik ervan wakker lig ofzo? :-)

het wil alleszins dat van jou niet alles mag gepost worden want dat je het laat censureren. doe ik ook hoor, maar ik kom daar eerlijk voor uit. respect is voor mij een basisvereiste voor een goede discussie.

illwill
2 juli 2005, 12:39
Dat zou ik niet weten, maar één ding is zeker, je hebt extreem lange tenen.

Ik heb helemaal geen lange tenen, ik zou dit vroeger nooit rapporteren maar dat is veranderd sinds Raf mij heeft laten bannen. Ik niet, niemand niet, simpel.

illwill
2 juli 2005, 12:46
het wil alleszins dat van jou niet alles mag gepost worden want dat je het laat censureren. doe ik ook hoor, maar ik kom daar eerlijk voor uit. respect is voor mij een basisvereiste voor een goede discussie.

Lol, ik wist niet dat ik openlijk moest laten weten dat ik scheldpartijen rapporteer. Je kunt toch zelf zien wanneer iets geknipt is geweest, denk je dat ik het dan er nog eens in een posting ga vermelden...doe niet onnozel é.

Respect zeg je...je respecteerd het niet eens dat ik niet tegen scheldpartijen kan zonder enige reden. Respecteer mijn mening hierover dan é, jij doet wat je wilt op dit forum en ik ook.

Ga klagen bij degene die mij heeft laten bannen waardoor ik niets anders meer kan doen dan anderen raporteren, als ik ga terugschelden word ik waarschijnlijk gerapporteerd door dezelfde persoon en krijg ik een defenitieve ban. En wat denk je dat ik ga doen, mij een beetje laten beledigen in zoverre dat mogelijk is natuurlijk op een forum.

Als het mijn forum was mocht wel degelijk alles gepost worden.
Edit:After edit by illwill on 02-07-2005 at 13:47
Reason:
--------------------------------

het wil alleszins dat van jou niet alles mag gepost worden want dat je het laat censureren. doe ik ook hoor, maar ik kom daar eerlijk voor uit. respect is voor mij een basisvereiste voor een goede discussie.

Lol, ik wist niet dat ik openlijk moest laten weten dat ik scheldpartijen rapporteer. Je kunt toch zelf zien wanneer iets geknipt is geweest, denk je dat ik het dan er nog eens in een posting ga vermelden...doe niet onnozel é.

Respect zeg je...je respecteerd het niet eens dat ik niet tegen scheldpartijen kan zonder enige reden. Respecteer mijn mening hierover dan é, jij doet wat je wilt op dit forum en ik ook.

Ga klagen bij degene die mij heeft laten bannen waardoor ik niets anders meer kan doen dan anderen raporteren, als ik ga terugschelden word ik waarschijnlijk gerapporteerd door dezelfde persoon en krijg ik een defenitieve ban. En wat denk je dat ik ga doen, mij een beetje laten beledigen in zoverre dat mogelijk is natuurlijk op een forum.

Als het mijn forum was mocht wel degelijk alles gepost worden.

Before any edits, post was:
--------------------------------

het wil alleszins dat van jou niet alles mag gepost worden want dat je het laat censureren. doe ik ook hoor, maar ik kom daar eerlijk voor uit. respect is voor mij een basisvereiste voor een goede discussie.

Lol, ik wist niet dat ik openlijk moest laten weten dat ik scheldpartijen rapporteer. Je kunt toch zelf zien wanneer iets geknipt is geweest, denk je dat ik het dan er nog eens in een posting ga vermelden...doe niet onnozel é.

Respect zeg je...je respecteerd het niet eens dat ik niet tegen scheldpartijen kan zonder enige reden. Respecteer mijn mening hierover dan é, jij doet wat je wilt op dit forum en ik ook.

Ga klagen bij degene die mij heeft laten bannen waardoor ik niets anders meer kan doen dan anderen raporteren, als ik ga terugschelden word ik waarschijnlijk gerapporteerd door dezelfde persoon en krijg ik een defenitieve ban. En wat denk je dat ik ga doen, mij een beetje laten beledigen in zoverre dat mogelijk is natuurlijk op een forum.

ingenious
4 juli 2005, 19:02
Lol, ik wist niet dat ik openlijk moest laten weten dat ik scheldpartijen rapporteer. Je kunt toch zelf zien wanneer iets geknipt is geweest, denk je dat ik het dan er nog eens in een posting ga vermelden...doe niet onnozel é.

Respect zeg je...je respecteerd het niet eens dat ik niet tegen scheldpartijen kan zonder enige reden. Respecteer mijn mening hierover dan é, jij doet wat je wilt op dit forum en ik ook.

Ga klagen bij degene die mij heeft laten bannen waardoor ik niets anders meer kan doen dan anderen raporteren, als ik ga terugschelden word ik waarschijnlijk gerapporteerd door dezelfde persoon en krijg ik een defenitieve ban. En wat denk je dat ik ga doen, mij een beetje laten beledigen in zoverre dat mogelijk is natuurlijk op een forum.

Als het mijn forum was mocht wel degelijk alles gepost worden.

wat zit je nou allemaal te lullen? ik zeg toch helemaal niet dat je moet zeggen wanneer je iets rapporteert? en ik heb nergens gezegd dat je gescheld niet mag melden. zou nogal dom zijn, want zoals ik al zei doe ik dat zelf ook. zo is het wel zeer moeilijk om een gesprek te hebben. laat het dus maar al. :?

Musketo
4 juli 2005, 19:25
Proficiat Illwill. Nu Pietje ook al geband. Sterk.

DaBlacky
4 juli 2005, 19:44
En lees al mijn postings maar na, ik zal nooit iemand uitmaken of met persoonlijke aanvallen afkomen TOT op het punt dat men dit naar mij toe wel doet, dan krijg je koekje van eigen deeg maar ik zal er dus zelf nooit mee beginnen.

Ik heb daar andere ervaringen over.

Musketo
4 juli 2005, 19:48
Ik zal eens beginnen zie: Hey Illwill, je hebt een Europese pik ( lees: 2 cm-stompje )

illwill
4 juli 2005, 21:03
wat zit je nou allemaal te lullen? ik zeg toch helemaal niet dat je moet zeggen wanneer je iets rapporteert? en ik heb nergens gezegd dat je gescheld niet mag melden. zou nogal dom zijn, want zoals ik al zei doe ik dat zelf ook. zo is het wel zeer moeilijk om een gesprek te hebben. laat het dus maar al. :?

Wat zit je dan te zagen over het feit dat jij ervoor uit komt? Wat doe jij dan dat je ervoor uitkomt en ik niet? Ik kan niet volgen wat je dan wilt zeggen hoor.

illwill
4 juli 2005, 21:03
Proficiat Illwill. Nu Pietje ook al geband. Sterk.

Pietje ken ik niet en daar heb ik niets mee te maken.

illwill
4 juli 2005, 21:04
Ik heb daar andere ervaringen over.

Laat zien dan...

illwill
4 juli 2005, 21:06
Ik zal eens beginnen zie: Hey Illwill, je hebt een Europese pik ( lees: 2 cm-stompje )

Omdat jij aan enkele Europese lullen hebt zitten zuigen wil niet zeggen dat alle europeanen een stompje van 2 cm hebben é.
Je hebt dus een voorkeur voor een Zuiderse stomp? :-D

Andro
4 juli 2005, 21:10
Omdat jij aan enkele Europese lullen hebt zitten zuigen wil niet zeggen dat alle europeanen een stompje van 2 cm hebben é.
Je hebt dus een voorkeur voor een Zuiderse stomp? :-D

Jammer ik dacht bij mezelf hier zit nog een traktatie in, illwill kennende.

Percalion
4 juli 2005, 21:33
G�*�*n Musketo. We staan allemaal achter je.

En laat je niet imponeren. Het is toch geen échte Wu-Tang'er.

DaBlacky
4 juli 2005, 21:53
Laat zien dan...

het was in een topic over computer. Enfin, daar startte hij oorspronkelijk over.

ingenious
5 juli 2005, 00:13
Wat zit je dan te zagen over het feit dat jij ervoor uit komt? Wat doe jij dan dat je ervoor uitkomt en ik niet? Ik kan niet volgen wat je dan wilt zeggen hoor.

dat je het niet begrepen had dat wist ik al. maar goed, niet dan. ik zal er niet verder over zagen. :roll:

illwill
5 juli 2005, 05:45
Jammer ik dacht bij mezelf hier zit nog een traktatie in, illwill kennende.

Je kent me helemaal niet.

illwill
5 juli 2005, 05:46
het was in een topic over computer. Enfin, daar startte hij oorspronkelijk over.

Laat zien dan. Laat zien waar ik als eerste begin te schelden...

illwill
5 juli 2005, 05:47
dat je het niet begrepen had dat wist ik al. maar goed, niet dan. ik zal er niet verder over zagen. :roll:

Leg het dan uit ipv te zagen, toch niet moeilijk é.

Musketo
5 juli 2005, 09:37
Omdat jij aan enkele Europese lullen hebt zitten zuigen wil niet zeggen dat alle europeanen een stompje van 2 cm hebben é.
Je hebt dus een voorkeur voor een Zuiderse stomp? :-D

Amai, sterk. Echt.

Je kent me helemaal niet.

Yeah, weeral zo'n nette, vlotte post van de neppe Wu-Tanger.

Faker.

Egidius
5 juli 2005, 10:44
Als het aan mij lag poste iedereen wat hij zou willen.

Dat kan op usenet (be.politics) en daar loopt het al enkele jaren zo uit de hand dat iedereen die nog serieus wil discussiëren er stilletjes wegloopt. Be.politics is al een tijdje dood en dat komt door dat er geen enkele vorm van moderatie is. De nitwits halen dan de bovenhand en de anderen druipen af, net zoals aan een cafétoog.
Goed dus dat er hier moderatie is. Wat voor moderatie dat dan precies moet zijn, is weer een andere topic waard.

Egidius

Egidius
5 juli 2005, 10:48
G�*�*n Musketo. We staan allemaal achter je.

Onzin. Gekken die spreken namens "ons allemaal" kunnen we missen als kiespijn.

Egidius

Musketo
5 juli 2005, 11:16
Onzin. Gekken die spreken namens "ons allemaal" kunnen we missen als kiespijn.

Egidius

:roll: :roll: :roll:


Musketo

Distel
5 juli 2005, 11:20
:roll: :roll: :roll:


Musketo

Doet dat geen pijn aan uw ogen?

parcifal
5 juli 2005, 11:30
Je kent me helemaal niet.

We kennen je VOLDOENDE.
Zijn er geen andere fora waar je kan gaan spoken?
Ga misschien eens naar maroc.nl, daar gaan ze je graag zien komen. :twisted:

Musketo
5 juli 2005, 11:30
Doet dat geen pijn aan uw ogen?

Echte Vlaemsche lieëven kunnen daar tegen.

Musketo

illwill
5 juli 2005, 16:52
Amai, sterk. Echt.



Yeah, weeral zo'n nette, vlotte post van de neppe Wu-Tanger.

Faker.

Wie het zegt é. :-D

Ik weet niet tegen wie jij het altijd hebt met een nep wutanger maar wat is da eigenlijk?

illwill
5 juli 2005, 16:59
We kennen je VOLDOENDE.
Zijn er geen andere fora waar je kan gaan spoken?
Ga misschien eens naar maroc.nl, daar gaan ze je graag zien komen. :twisted:

Je weet niets maar dan ook niets over mij. Je weet niet eens wat mijn naam is, leeftijd, woonplaats,... niets weet je van mij.

Waarom zou ik mij moeten aanpassen indien jij een probleem hebt? Ik ben tenminste niet zo arrogant om te zeggen wat een ander op dit forum zou moeten doen.

parcifal
5 juli 2005, 17:17
Je weet niets maar dan ook niets over mij. Je weet niet eens wat mijn naam is, leeftijd, woonplaats,... niets weet je van mij.

Waarom zou ik mij moeten aanpassen indien jij een probleem hebt? Ik ben tenminste niet zo arrogant om te zeggen wat een ander op dit forum zou moeten doen.

Niets? Leugenaar.

Wat we weten :
- dat nederlands niet je moedertaal is. (geen echt probleem)
- dat je bijgevolg vaak foutief reageert omdat je bepaalde redeneringen niet begrijpt en soms ook dingen zegt die onbegrijpelijk zijn voor anderen. (beetje een probleem).
- dat je ENORM lange tenen hebt en een vals en leugenachtig karakter. (serieus probleem) Lees er deze post maar eens op na. Moest ik nu alleen zijn met die mening, dan lag het aan mij. Maar ik kan hier zo 10 posters opnoemen die EXACT hetzelfde denken. Ik heb dus geen waanideen.
- dat je altijd de laaste post (en dus in je eigen ogen je gelijk) wil halen. Kortom je snapt niets van discussiëren. (ergerlijk, ergerlijk)

Dat is voldoende om je hier weg te wensen Illwill en ik blijf erbij :
Ik trakteer de dag dat je hier de deur toeslaat.
Hoe rapper hoe beter. :x
Edit:After edit by parcifal on 05-07-2005 at 18:18
Reason:
--------------------------------

Je weet niets maar dan ook niets over mij. Je weet niet eens wat mijn naam is, leeftijd, woonplaats,... niets weet je van mij.

Waarom zou ik mij moeten aanpassen indien jij een probleem hebt? Ik ben tenminste niet zo arrogant om te zeggen wat een ander op dit forum zou moeten doen.

Niets? Leugenaar.

Wat we weten :
- dat nederlands niet je moedertaal is. (geen echt probleem)
- dat je bijgevolg vaak foutief reageert omdat je bepaalde redeneringen niet begrijpt en soms ook dingen zegt die onbegrijpelijk zijn voor anderen. (beetje een probleem).
- dat je ENORM lange tenen hebt en een vals en leugenachtig karakter. (serieus probleem) Lees er deze post maar eens op na. Moest ik nu alleen zijn met die mening, dan lag het aan mij. Maar ik kan hier zo 10 posters opnoemen die EXACT hetzelfde denken. Ik heb dus geen waanideen.
- dat je altijd de laaste post (en dus in je eigen ogen je gelijk) wil halen. Kortom je snapt niets van discussiëren. (ergerlijk, ergerlijk)

Dat is voldoende om je hier weg te wensen Illwill en ik blijf erbij :
Ik trakteer de dag dat je hier de deur toeslaat.
Hoe rapper hoe beter. :x
Edit:After edit by parcifal on 05-07-2005 at 18:18
Reason:
--------------------------------

Je weet niets maar dan ook niets over mij. Je weet niet eens wat mijn naam is, leeftijd, woonplaats,... niets weet je van mij.

Waarom zou ik mij moeten aanpassen indien jij een probleem hebt? Ik ben tenminste niet zo arrogant om te zeggen wat een ander op dit forum zou moeten doen.

Niets? Leugenaar.

Wat we weten :
- dat nederlands niet je moedertaal is. (geen echt probleem)
- dat je bijgevolg vaak foutief reageert omdat je bepaalde redeneringen niet begrijpt en soms ook dingen zegt die onbegrijpelijk zijn voor anderen. (beetje een probleem).
- dat je ENORM lange tenen hebt en een vals en leugenachtig karakter. Lees er deze post maar eens op na. (serieus probleem). Moest ik nu alleen zijn met die mening, dan lag het aan mij. Maar ik kan hier zo 10 posters opnoemen die EXACT hetzelfde denken. Ik heb dus geen waanideen.
- dat je altijd de laaste post (en dus in je eigen ogen je gelijk) wil halen. Kortom je snapt niets van discussiëren. (ergerlijk, ergerlijk)

Dat is voldoende om je hier weg te wensen Illwill en ik blijf erbij :
Ik trakteer de dag dat je hier de deur toeslaat.
Hoe rapper hoe beter. :x

Before any edits, post was:
--------------------------------

Je weet niets maar dan ook niets over mij. Je weet niet eens wat mijn naam is, leeftijd, woonplaats,... niets weet je van mij.

Waarom zou ik mij moeten aanpassen indien jij een probleem hebt? Ik ben tenminste niet zo arrogant om te zeggen wat een ander op dit forum zou moeten doen.

Niets? Leugenaar.

Wat we weten :
- dat nederlands niet je moedertaal is. (geen echt probleem)
- dat je bijgevolg vaak foutief reageert omdat je bepaalde
redeneringen niet begrijpt en soms ook dingen zegt die
onbegrijpelijk zijn voor anderen. (beetje een probleem).
- dat je ENORM lange tenen hebt en een vals en leugenachtig
karakter. Lees er deze post maar eens op na. (serieus probleem).
Moest ik nu alleen zijn met die mening, dan lag het aan mij.
Maar ik kan hier zo 10 posters opnoemen die EXACT hetzelfde
denken. Ik heb dus geen waanideen.
- dat je altijd de laaste post (en dus in je eigen ogen je gelijk)
wil halen. Kortom je snapt niets van discussiëren. (ergerlijk, ergerlijk)

Dat is voldoende om je hier weg te wensen Illwill en ik blijf erbij :
Ik trakteer de dag dat je hier de deur toeslaat.
Hoe rapper hoe beter. :x

Musketo
5 juli 2005, 17:42
Parcifal heeft gelijk.



Musketo

parcifal
5 juli 2005, 18:05
Musketo, my main man!


http://hometown.aol.com/aiibrat/images/polar%20bear%20hug.gif

ingenious
5 juli 2005, 21:11
Leg het dan uit ipv te zagen, toch niet moeilijk é.

je arrogante toontje irriteert me net iets te veel om de moeite nog op te brengen. ik heb het hier al uitgelegd, zoek het op.

illwill
5 juli 2005, 21:12
Niets? Leugenaar.

Wat we weten :
- dat nederlands niet je moedertaal is. (geen echt probleem)
- dat je bijgevolg vaak foutief reageert omdat je bepaalde redeneringen niet begrijpt en soms ook dingen zegt die onbegrijpelijk zijn voor anderen. (beetje een probleem).
- dat je ENORM lange tenen hebt en een vals en leugenachtig karakter. (serieus probleem) Lees er deze post maar eens op na. Moest ik nu alleen zijn met die mening, dan lag het aan mij. Maar ik kan hier zo 10 posters opnoemen die EXACT hetzelfde denken. Ik heb dus geen waanideen.
- dat je altijd de laaste post (en dus in je eigen ogen je gelijk) wil halen. Kortom je snapt niets van discussiëren. (ergerlijk, ergerlijk)

Dat is voldoende om je hier weg te wensen Illwill en ik blijf erbij :
Ik trakteer de dag dat je hier de deur toeslaat.
Hoe rapper hoe beter. :x

- Weten wat taal iemand spreekt heeft niets te maken met wat voor iemand je te maken hebt.
- Zoals ik eerder heb gezegt heb ik enkel moeite met het schrijven van teksten en helemaal niet met het begrijpen ervan. Ik reageer dus helemaal niet vaak foutief, toch niet meer als een ander hier op dit forum.
- Ik heb helemaal geen lange tenen maar zoals iedereen op dit forum laat ik mij niet doen, waarom zou ik mij moeten laten doen en anderen niet? Ik ben helemaal niet vals en leugenachtig, gewoon een verzinsel van jou omdat wij in het verleden heftige woorden hebben gehad en juist door jou lange tenen kun jij hier niet over geraken en probeer jij mij juist zwart te maken, meer niet.
Jij kunt misschien 10 mensen opnoemen die mij niet moeten, wil niet zeggen dat ik zo ben zoals wat jij van mij wilt maken.
- Als ik ergens een mening over heb en ik vind dat ik daar gelijk in heb dan zou het maar belachelijk zijn indien ik die mening niet vasthoud. Alsof jij dat wel zou doen...laat me niet lachen.

Nu net mijn punt cé :-D "je blijft erbij", dat is uw goed recht en evengoed het mijne, iedereen is hier gelijk ook al vind jij van niet misschien.
Wens zoveel je wilt, eens kijken hoe ver je ermee komt.

illwill
5 juli 2005, 21:19
je arrogante toontje irriteert me net iets te veel om de moeite nog op te brengen. ik heb het hier al uitgelegd, zoek het op.

Arrogant zegt ie dan. Kijk nu eens naar jou eerste posting hier op deze topic, mijn eerste reactie hierop en dan vervolgens jou eerste reactie weer. Kijk eerst eens naar jezelf wil je.

Jou eerste post was heel erg onarrogant ja, zeker een normale reactie ja, mijn reactie op die van jou was gewoon to the point uitgelegd dat het niet waar was wat jij veronderstelde en jou volgende posting was al meteen een scheldpartij, en dan ga je mij nog beschuldigen ook...lol...maar goed dat je geen moeite meer wil doen want er kwam toch al niets fatsoenlijks en volwassen uit.

Musketo
5 juli 2005, 21:45
Musketo, my main man!


http://hometown.aol.com/aiibrat/images/polar%20bear%20hug.gif

Eindelijk iemand die hier iets menselijks en relevants te zeggen heeft. :-D

DaBlacky
5 juli 2005, 21:49
- Weten wat taal iemand spreekt heeft niets te maken met wat voor iemand je te maken hebt.
klopt, het is dan ook geen probleem.

- Zoals ik eerder heb gezegt heb ik enkel moeite met het schrijven van teksten en helemaal niet met het begrijpen ervan. Ik reageer dus helemaal niet vaak foutief, toch niet meer als een ander hier op dit forum.
dat doe je dus wel. Of het ligt aan je moedertaal, weet ik niet. En dat denk ik eerlijk gezegd ook niet, maar het is wel een feit.

- Ik heb helemaal geen lange tenen maar zoals iedereen op dit forum laat ik mij niet doen, waarom zou ik mij moeten laten doen en anderen niet? Ik ben helemaal niet vals en leugenachtig, gewoon een verzinsel van jou omdat wij in het verleden heftige woorden hebben gehad en juist door jou lange tenen kun jij hier niet over geraken en probeer jij mij juist zwart te maken, meer niet.
Jij kunt misschien 10 mensen opnoemen die mij niet moeten, wil niet zeggen dat ik zo ben zoals wat jij van mij wilt maken.
Als je al met 10 mensen heftige woorden hebt gehad hier, zegt dat eigenlijk meer over jou dan over die 10 mensen. Maar het zal wel aan die 10 pipo's liggen ipv aan jou.

- Als ik ergens een mening over heb en ik vind dat ik daar gelijk in heb dan zou het maar belachelijk zijn indien ik die mening niet vasthoud. Alsof jij dat wel zou doen...laat me niet lachen.
er is een verschil door aan je mening te blijven vasthouden, en feiten naast je neer leggen, en koppig blijven doordrammen nevertheless. Je wil gewoon altijd het laatste woord hebben.

Nu net mijn punt cé :-D "je blijft erbij", dat is uw goed recht en evengoed het mijne, iedereen is hier gelijk ook al vind jij van niet misschien.
Wens zoveel je wilt, eens kijken hoe ver je ermee komt.

Stratcat
5 juli 2005, 23:54
Onzin. Gekken die spreken namens "ons allemaal" kunnen we missen als kiespijn.

Egidius

Gekken zijn mensen die alles ernstig nemen.

Stratcat
5 juli 2005, 23:59
Niets? Leugenaar.

Wat we weten :
- dat nederlands niet je moedertaal is. (geen echt probleem)
- dat je bijgevolg vaak foutief reageert omdat je bepaalde redeneringen niet begrijpt en soms ook dingen zegt die onbegrijpelijk zijn voor anderen. (beetje een probleem).
- dat je ENORM lange tenen hebt en een vals en leugenachtig karakter. (serieus probleem) Lees er deze post maar eens op na. Moest ik nu alleen zijn met die mening, dan lag het aan mij. Maar ik kan hier zo 10 posters opnoemen die EXACT hetzelfde denken. Ik heb dus geen waanideen.

Ik heb liever in mijn eentje waanideeën dan anderen nodig te hebben om te bewijzen dat mijn ideeën juist zijn.


- dat je altijd de laaste post (en dus in je eigen ogen je gelijk) wil halen. Kortom je snapt niets van discussiëren. (ergerlijk, ergerlijk)


Discussieer eens met mij, ik snap er nog minder van dan Illwill.

Dat is voldoende om je hier weg te wensen Illwill en ik blijf erbij :
Ik trakteer de dag dat je hier de deur toeslaat.
Hoe rapper hoe beter. :x

Kleine kantjes zeggen veel.

Samenvattend: ik supporter voor Illwill.

Musketo
5 juli 2005, 23:59
Musketo

Stratcat
6 juli 2005, 00:02
Musketo

Ego moet gestreeld worden. Rare dingen, mensen.

Andro
6 juli 2005, 00:03
Je kent me helemaal niet.

O, jawel.

Musketo
6 juli 2005, 00:08
Ego moet gestreeld worden. Rare dingen, mensen.

Als ik mijn posts potsierlijk wil ondertekenen dan is dat mijn goed recht.

illwill
6 juli 2005, 05:43
klopt, het is dan ook geen probleem.

Conclusie, je weet niets maar dan ook niets over mij.

dat doe je dus wel. Of het ligt aan je moedertaal, weet ik niet. En dat denk ik eerlijk gezegd ook niet, maar het is wel een feit.

Nee, dat doe ik niet, geef dan aan waar ik het doe? Als ik het toch VAAK doe verwacht ik wel meer dan 1 plaats é en kan het ook niet moeilijk zijn.

Als je al met 10 mensen heftige woorden hebt gehad hier, zegt dat eigenlijk meer over jou dan over die 10 mensen. Maar het zal wel aan die 10 pipo's liggen ipv aan jou.

Iedereen heeft met 10 mensen al wel eens heftige woorden gehad, waarom zou ik een uitzondering zijn.


er is een verschil door aan je mening te blijven vasthouden, en feiten naast je neer leggen, en koppig blijven doordrammen nevertheless. Je wil gewoon altijd het laatste woord hebben.


Ik leg nergens feiten langs me neer, idem hierboven...waar dan?

illwill
6 juli 2005, 05:43
O, jawel.

Oh, nee

Distel
6 juli 2005, 08:16
Musketo

Da ge zelf zijt.

Egidius
6 juli 2005, 09:14
Parcifal heeft gelijk.

Musketo

Ja, en Parcifal vindt ook altijd dat "Musketo" gelijk heeft.

Hier klopt iets niet. :-)

Egidius

Egidius
6 juli 2005, 09:16
Gekken zijn mensen die alles ernstig nemen.

Vermoedelijk.

Maar ik wil de gevaarlijke zotten die menen "uit naam van ons allen" te mogen spreken niet uit het oog verliezen.

Egidius

Musketo
6 juli 2005, 10:03
Aah nee want ik ben zot natuurlijk. :roll:

Egidius
6 juli 2005, 10:06
Aah nee want ik ben zot natuurlijk. :roll:

Als ge alleen uit uw naam spreekt, kan dat best meevallen.

Egidius

Distel
6 juli 2005, 10:07
Aah nee want ik ben zot natuurlijk. :roll:

Het is er eindelijk uit se.

DaBlacky
6 juli 2005, 14:36
Nee, dat doe ik niet, geef dan aan waar ik het doe? Als ik het toch VAAK doe verwacht ik wel meer dan 1 plaats é en kan het ook niet moeilijk zijn.


Gij bezorgt me nen hoop werk voor nix. Want ge gaat toch ontkennen dat ge het fout begrepen hebt. Maar aller, here goes nothing:
http://forum.politics.be/showthread.php?p=1114255#post1114255
http://forum.politics.be/showthread.php?p=981492#post981492
http://forum.politics.be/showthread.php?p=991653#post991653
http://forum.politics.be/showthread.php?p=1016133#post1016133
http://forum.politics.be/showthread.php?p=1019568#post1019568
http://forum.politics.be/showthread.php?p=1021671#post1021671

en zo kan ik nog een bende posts uit die bewuste topic aanhalen...

parcifal
6 juli 2005, 14:55
Dablacky,
weet je nog die thread waar Illwill beweerde dat GEEN van de
amerikaanse presidenten ooit langer dan 4 jaar in functie was geweest.
Na het posten van een chronologische lijst van presidenten en hun
ambtstermijnen door uw dienaar, stelde Illdinges vast dat
er minder dan 10 presidenten herverkozen waren en dat hij dus in feite gelijk had.

Hallucinant.

Andro
6 juli 2005, 14:58
Oh, nee

Koppige ezel.

DaBlacky
6 juli 2005, 15:00
Dablacky,
weet je nog die thread waar Illwill beweerde dat GEEN van de
amerikaanse presidenten ooit langer dan 4 jaar in functie was geweest.
Na het posten van een chronologische lijst van presidenten en hun
ambtstermijnen door uw dienaar, stelde Illdinges vast dat
er minder dan 10 presidenten herverkozen waren en dat hij dus in feite gelijk had.

Hallucinant.

Ik kom zelden tot nooit buiten K&K, dus dat kan ik me niet herinneren. Maar het verbaast me niets :).

Percalion
6 juli 2005, 18:14
Wat wil je ook van een valse Wu-Tanger?

illwill
6 juli 2005, 18:44
Gij bezorgt me nen hoop werk voor nix. Want ge gaat toch ontkennen dat ge het fout begrepen hebt. Maar aller, here goes nothing:
http://forum.politics.be/showthread.php?p=1114255#post1114255
http://forum.politics.be/showthread.php?p=981492#post981492
http://forum.politics.be/showthread.php?p=991653#post991653
http://forum.politics.be/showthread.php?p=1016133#post1016133
http://forum.politics.be/showthread.php?p=1019568#post1019568
http://forum.politics.be/showthread.php?p=1021671#post1021671

en zo kan ik nog een bende posts uit die bewuste topic aanhalen...

Ja, en wat wil je nu eigenlijk zeggen met die links? Je plaatst wat links naar een topic waar ik in meedoe...so?

illwill
6 juli 2005, 18:45
Dablacky,
weet je nog die thread waar Illwill beweerde dat GEEN van de
amerikaanse presidenten ooit langer dan 4 jaar in functie was geweest.
Na het posten van een chronologische lijst van presidenten en hun
ambtstermijnen door uw dienaar, stelde Illdinges vast dat
er minder dan 10 presidenten herverkozen waren en dat hij dus in feite gelijk had.

Hallucinant.

MINDER!!!!!

En zowiezo, wat heeft dat te maken met iets verkeerd begrijpen?

illwill
6 juli 2005, 18:46
Koppige ezel.

Idem ditto!

illwill
6 juli 2005, 18:47
Wat wil je ook van een valse Wu-Tanger?

Ga je nu eens uitleggen wat een Wu-tanger is?

Musketo
6 juli 2005, 19:53
Ga je nu eens uitleggen wat een Wu-tanger is?

Een fan van Wu-Tang... djeezzz

Andro
6 juli 2005, 20:05
Gij bezorgt me nen hoop werk voor nix. Want ge gaat toch ontkennen dat ge het fout begrepen hebt. Maar aller, here goes nothing:
http://forum.politics.be/showthread.php?p=1114255#post1114255
http://forum.politics.be/showthread.php?p=981492#post981492
http://forum.politics.be/showthread.php?p=991653#post991653
http://forum.politics.be/showthread.php?p=1016133#post1016133
http://forum.politics.be/showthread.php?p=1019568#post1019568
http://forum.politics.be/showthread.php?p=1021671#post1021671

en zo kan ik nog een bende posts uit die bewuste topic aanhalen...

Het was nothing dus.:-(

Percalion
6 juli 2005, 20:35
Ga je nu eens uitleggen wat een Wu-tanger is?

Ach neen. Je zou het toch maar foutief interpreteren als een persoonlijke aanval. En dat is het helemaal niet.

illwill
6 juli 2005, 21:48
Een fan van Wu-Tang... djeezzz

En waarom zou ik dan een nep "wu-tanger" zijn? Ik ben trouwens ook geen wu-tanger, ik ben gewoon een fan van deze groep net zoals van nog heel veel anderen.

Andro
6 juli 2005, 21:50
Ben jij daar nu nog? Je moest al lang weg zijn.

illwill
6 juli 2005, 21:50
Ach neen. Je zou het toch maar foutief interpreteren als een persoonlijke aanval. En dat is het helemaal niet.

Als het niet zo is zou ik het ook niet zo opnemen, waarom zou ik.

Wat een kinderachtig gedoe hier de laatste tijd. Jij bent dit...nee ik zeg niet wat dat is...jij bent dat...tetetteteteeeeeee

illwill
6 juli 2005, 21:51
Ben jij daar nu nog? Je moest al lang weg zijn.

Ik moet niets en zeker niet van iemand op dit forum. Hoe zeggen ze het ook al weer...kiss my ass?

Musketo
6 juli 2005, 21:51
Nu gaan we 't krijgen.

Andro
6 juli 2005, 21:52
Ik moet niets en zeker niet van iemand op dit forum. Hoe zeggen ze het ook al weer...kiss my ass?

Beloven ja.

DaBlacky
6 juli 2005, 23:35
Ja, en wat wil je nu eigenlijk zeggen met die links? Je plaatst wat links naar een topic waar ik in meedoe...so?

al die links zijn links naar posts. Posts van jou waar je eigenlijk bewijst dat je niet goed bent in begrijpend lezen.

Maar zoals ik al zei: dat geloof je toch niet. De schuld ligt namelijk in alle gevallen bij de anderen. Jij kan heel goed begrijpend lezen, heel de wereld heeft het gewoon op jou gemunt. Arme illwill.

illwill
7 juli 2005, 05:46
al die links zijn links naar posts. Posts van jou waar je eigenlijk bewijst dat je niet goed bent in begrijpend lezen.

Maar zoals ik al zei: dat geloof je toch niet. De schuld ligt namelijk in alle gevallen bij de anderen. Jij kan heel goed begrijpend lezen, heel de wereld heeft het gewoon op jou gemunt. Arme illwill.

Er bestaat geen schuld want er is helemaal geen probleem. Niet bij anderen en niet bij mij. Zoals ik al zei, ik heb de nederlandse taal perfect onder de knie behalve het correct schrijven.

Zeg dan in die links wat het precies is wat ik niet begrijp? Ik heb wel degelijk alles begrepen.

Heel de wereld heeft het op mij gemunt? Oooh, sinds wanneer? Hier wist ik niets van.

parcifal
7 juli 2005, 08:30
Er bestaat geen schuld want er is helemaal geen probleem. Niet bij anderen en niet bij mij. Zoals ik al zei, ik heb de nederlandse taal perfect onder de knie behalve het correct schrijven.

Er is wel een probleem. Deze thread is daar het bewijs van.
De posters hier : Andromeda, Percalion, Dablacky, Ik, Musketo zeggen
nu al dagen : ER IS EEN PROBLEEM MET ILLWILL.
Ik heb opgesomd wat het probleem juist is, Dablack heeft ettelijke
voorbeelden opgenoemd en wat is de reactie van wonderboy :
'eigenlijk heeft toch niemand een probleem'.
Wat helpen kaars en bril als de uil niet zien wil.
Als je toch zo perfect nederlands begrijpt, ga je dat ook misschien wel begrijpen.
verder ben ik van mening dat je een carriere gemist hebt als revisionist.
Hoe hoog de bewijslast ook, dat is irrelevant want JIJ kunt geen ongelijk hebben.


Zeg dan in die links wat het precies is wat ik niet begrijp? Ik heb wel degelijk alles begrepen.
Willen we eens stemmen of iedereen vind of je alles begrijpt?
Net zoals op school is het niet van belang of JIJZELF vind of
je alles begrijpt, maar wel of je slaagt in de toetsen.
Jij buist hier over gans de lijn.
Pak misschien eens 2 maand vakantie en kom nog eens proberen in
september.

Heel de wereld heeft het op mij gemunt? Oooh, sinds wanneer? Hier wist ik niets van.
Sinds je je gedraagt als een domme idioot.
Niets persoonlijk he, maar ik heb het zo niet op domme idioten
en jij bent het zwaarste geval dat ik in lange tijd ben tegengekomen.
Edit:After edit by parcifal on 07-07-2005 at 09:31
Reason:
--------------------------------

Er bestaat geen schuld want er is helemaal geen probleem. Niet bij anderen en niet bij mij. Zoals ik al zei, ik heb de nederlandse taal perfect onder de knie behalve het correct schrijven.

Er is wel een probleem. Deze thread is daar het bewijs van.
De posters hier : Andromeda, Percalion, Dablacky, Ik, Musketo zeggen
nu al dagen : ER IS EEN PROBLEEM MET ILLWILL.
Ik heb opgesomd wat het probleem juist is, Dablack heeft ettelijke
voorbeelden opgenoemd en wat is de reactie van wonderboy :
'eigenlijk heeft toch niemand een probleem'.
Wat helpen kaars en bril als de uil niet zien wil.
Als je toch zo perfect nederlands begrijpt, ga je dat ook misschien wel begrijpen.
verder ben ik van mening dat je een carriere gemist hebt als revisionist.
Hoe hoog de bewijslast ook, dat is irrelevant want JIJ kunt geen ongelijk hebben.


Zeg dan in die links wat het precies is wat ik niet begrijp? Ik heb wel degelijk alles begrepen.
Willen we eens stemmen of iedereen vind of je alles begrijpt?
Net zoals op school is het niet van belang of JIJZELF vind of
je alles begrijpt, maar wel of je slaagt in de toetsen.
Jij buist hier over gans de lijn.
Pak misschien eens 2 maand vakantie en kom nog eens proberen in
september.

Heel de wereld heeft het op mij gemunt? Oooh, sinds wanneer? Hier wist ik niets van.
Sinds je je gedraagt als een domme idioot.
Niets persoonlijk he, maar ik heb het zo niet op domme idioten
en jij bent het zwaarste geval dat ik in lange tijd ben tegengekomen.
Edit:After edit by parcifal on 07-07-2005 at 09:31
Reason:
--------------------------------

Er bestaat geen schuld want er is helemaal geen probleem. Niet bij anderen en niet bij mij. Zoals ik al zei, ik heb de nederlandse taal perfect onder de knie behalve het correct schrijven.

Er is wel een probleem. Deze thread is daar het bewijs van.
De posters hier : Andromeda, Percalion, Dablacky, Ik, Musketo zeggen
nu al dagen : ER IS EEN PROBLEEM MET ILLWILL.
Ik heb opgesomd wat het probleem juist is, Dablack heeft ettelijke
voorbeelden opgenoemd en wat is de reactie van wonderboy :
'eigenlijk is er geen probleem bij anderen'.
Wat helpen kaars en bril als de uil niet zien wil.
Als je toch zo perfect nederlands begrijpt, ga je dat ook misschien wel begrijpen.
verder ben ik van mening dat je een carriere gemist hebt als revisionist.
Hoe hoog de bewijslast ook, dat is irrelevant want JIJ kunt geen ongelijk hebben.


Zeg dan in die links wat het precies is wat ik niet begrijp? Ik heb wel degelijk alles begrepen.
Willen we eens stemmen of iedereen vind of je alles begrijpt?
Net zoals op school is het niet van belang of JIJZELF vind of
je alles begrijpt, maar wel of je slaagt in de toetsen.
Jij buist hier over gans de lijn.
Pak misschien eens 2 maand vakantie en kom nog eens proberen in
september.

Heel de wereld heeft het op mij gemunt? Oooh, sinds wanneer? Hier wist ik niets van.
Sinds je je gedraagt als een domme idioot.
Niets persoonlijk he, maar ik heb het zo niet op domme idioten
en jij bent het zwaarste geval dat ik in lange tijd ben tegengekomen.

Before any edits, post was:
--------------------------------

[qUOTE=illwill]Er bestaat geen schuld want er is helemaal geen probleem. Niet bij anderen en niet bij mij. Zoals ik al zei, ik heb de nederlandse taal perfect onder de knie behalve het correct schrijven. [/uOTE]

Er is wel een probleem. Deze thread is daar het bewijs van.
De posters hier : Andromeda, Percalion, Dablacky, Ik, Musketo zeggen
nu al dagen : ER IS EEN PROBLEEM MET ILLWILL.
Ik heb opgesomd wat het probleem juist is, Dablack heeft ettelijke
voorbeelden opgenoemd en wat is de reactie van wonderboy :
'eigenlijk is er geen probleem bij anderen'.
Wat helpen kaars en bril als de uil niet zien wil.
Als je toch zo perfect nederlands begrijpt, ga je dat ook misschien wel begrijpen.
verder ben ik van mening dat je een carriere gemist hebt als revisionist.
Hoe hoog de bewijslast ook, dat is irrelevant want JIJ kunt geen ongelijk hebben.


Zeg dan in die links wat het precies is wat ik niet begrijp? Ik heb wel degelijk alles begrepen.
Willen we eens stemmen of iedereen vind of je alles begrijpt?
Net zoals op school is het niet van belang of JIJZELF vind of
je alles begrijpt, maar wel of je slaagt in de toetsen.
Jij buist hier over gans de lijn.
Pak misschien eens 2 maand vakantie en kom nog eens proberen in
september.

Heel de wereld heeft het op mij gemunt? Oooh, sinds wanneer? Hier wist ik niets van.
Sinds je je gedraagt als een domme idioot.
Niets persoonlijk he, maar ik heb het zo niet op domme idioten
en jij bent het zwaarste geval dat ik in lange tijd ben tegengekomen.

Andro
7 juli 2005, 08:47
Er bestaat geen schuld want er is helemaal geen probleem. Niet bij anderen en niet bij mij. Zoals ik al zei, ik heb de nederlandse taal perfect onder de knie behalve het correct schrijven.

Zeg dan in die links wat het precies is wat ik niet begrijp? Ik heb wel degelijk alles begrepen.

Heel de wereld heeft het op mij gemunt? Oooh, sinds wanneer? Hier wist ik niets van.

Heb jij uberhaupt die links van DaBlacky wel gelezen? Of begrijp je je eigen typwerk ook al niet meer? Jeeezus christ!!!
Edit:After edit by Andromeda1968 on 07-07-2005 at 09:53
Reason:
--------------------------------

Er bestaat geen schuld want er is helemaal geen probleem. Niet bij anderen en niet bij mij. Zoals ik al zei, ik heb de nederlandse taal perfect onder de knie behalve het correct schrijven.

Zeg dan in die links wat het precies is wat ik niet begrijp? Ik heb wel degelijk alles begrepen.

Heel de wereld heeft het op mij gemunt? Oooh, sinds wanneer? Hier wist ik niets van.

Heb jij uberhaupt die links van DaBlacky wel gelezen? Of begrijp je je eigen typwerk ook al niet meer? Jeeezus christ!!!
Edit:After edit by Andromeda1968 on 07-07-2005 at 09:52
Reason:
--------------------------------

Er bestaat geen schuld want er is helemaal geen probleem. Niet bij anderen en niet bij mij. Zoals ik al zei, ik heb de nederlandse taal perfect onder de knie behalve het correct schrijven.

Zeg dan in die links wat het precies is wat ik niet begrijp? Ik heb wel degelijk alles begrepen.

Heel de wereld heeft het op mij gemunt? Oooh, sinds wanneer? Hier wist ik niets van.

Heb jij uberhaupt die links van DaBlacky wel gelezen? Of begrijp je je eigen taal ook al niet meer? Jeeezus christ!!!
Edit:After edit by Andromeda1968 on 07-07-2005 at 09:48
Reason:
--------------------------------

Er bestaat geen schuld want er is helemaal geen probleem. Niet bij anderen en niet bij mij. Zoals ik al zei, ik heb de nederlandse taal perfect onder de knie behalve het correct schrijven.

Zeg dan in die links wat het precies is wat ik niet begrijp? Ik heb wel degelijk alles begrepen.

Heel de wereld heeft het op mij gemunt? Oooh, sinds wanneer? Hier wist ik niets van.

Jeeezus christ!!!

Before any edits, post was:
--------------------------------

Er bestaat geen schuld want er is helemaal geen probleem. Niet bij anderen en niet bij mij. Zoals ik al zei, ik heb de nederlandse taal perfect onder de knie behalve het correct schrijven.

Zeg dan in die links wat het precies is wat ik niet begrijp? Ik heb wel degelijk alles begrepen.

Heel de wereld heeft het op mij gemunt? Oooh, sinds wanneer? Hier wist ik niets van.

puud
7 juli 2005, 10:33
Heb jij uberhaupt die links van DaBlacky wel gelezen? Of begrijp je je eigen typwerk ook al niet meer? Jeeezus christ!!!
Bekeert?

DaBlacky
7 juli 2005, 11:01
Er bestaat geen schuld want er is helemaal geen probleem. Niet bij anderen en niet bij mij. Zoals ik al zei, ik heb de nederlandse taal perfect onder de knie behalve het correct schrijven.

Zeg dan in die links wat het precies is wat ik niet begrijp? Ik heb wel degelijk alles begrepen.

Heel de wereld heeft het op mij gemunt? Oooh, sinds wanneer? Hier wist ik niets van.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat de taal er iets mee te maken heeft. Jij hebt de Nederlandse taal genoeg onder de knie om begrijpend te lezen. Het ligt volgens mij ook helemaal niet aan je taalkunde.

Het ligt volgens mij aan je karakter. Ik denk dat je te veel bent ingenomen met je eigen grote gelijk. Ik denk ook dat je alles maar 1 keer leest en daaruit conclusies trekt die soms volledig foutief of naast de kwestie liggen. Soms lees je dingen helemaal anders dan ze er staan. Maar ik denk niet dat dat door de taal komt, dat komt volgens mij door onnauwkeurigheid en overhaastheid.

Andro
7 juli 2005, 11:33
Bekeert?

What! Not even in a thousend years, of ik moet uiteraard seniel worden.

illwill
7 juli 2005, 16:56
Er is wel een probleem. Deze thread is daar het bewijs van.
De posters hier : Andromeda, Percalion, Dablacky, Ik, Musketo zeggen
nu al dagen : ER IS EEN PROBLEEM MET ILLWILL.
Ik heb opgesomd wat het probleem juist is, Dablack heeft ettelijke
voorbeelden opgenoemd en wat is de reactie van wonderboy :
'eigenlijk heeft toch niemand een probleem'.
Wat helpen kaars en bril als de uil niet zien wil.
Als je toch zo perfect nederlands begrijpt, ga je dat ook misschien wel begrijpen.
verder ben ik van mening dat je een carriere gemist hebt als revisionist.
Hoe hoog de bewijslast ook, dat is irrelevant want JIJ kunt geen ongelijk hebben.


Omdat er mensen zijn die iets tegen mij hebben wil nog niet zeggen dat ik dingen niet begrijp.


Willen we eens stemmen of iedereen vind of je alles begrijpt?
Net zoals op school is het niet van belang of JIJZELF vind of
je alles begrijpt, maar wel of je slaagt in de toetsen.
Jij buist hier over gans de lijn.
Pak misschien eens 2 maand vakantie en kom nog eens proberen in
september.


Zoals ik al zei, mensen die mij niet moeten omwille van eerder verhitte discussies wil dit niet zeggen dat ik dingen niet begrijp. En idd net zoals op school is het niet van belang of ik vind dat ik alles goed heb ingevuld maar wat effectief fout is en ook niet zoals jij zegt een stemming van enkele mensen die mij niet moeten. Zoals ik al vroeg geef nu eens een hard voorbeeld van in welke post je kunt zeggen dat ik er totaal naast zat en het dus niet begreep. Links geven naar een topic waar ik in discussier wilt niets zeggen. Ik kan ook een groepje mensen bij elkaar trommelen die jou niet moeten, wil dit zeggen dat je niets begrijpt van wat er hier word gepost en dat ik van jou mag vragen om te vertrekken...dacht het niet é.
Als de jury vol met personen zat die Michael Jackson niet moeten hadden ze hem ook schuldig gevonden zonder bewijzen.

Sinds je je gedraagt als een domme idioot.
Niets persoonlijk he, maar ik heb het zo niet op domme idioten
en jij bent het zwaarste geval dat ik in lange tijd ben tegengekomen.


Jij gedraagd je ook als een domme idioot en ik heb het daar ook niet op. So...
Edit:After edit by illwill on 07-07-2005 at 18:01
Reason:
--------------------------------


Er is wel een probleem. Deze thread is daar het bewijs van.
De posters hier : Andromeda, Percalion, Dablacky, Ik, Musketo zeggen
nu al dagen : ER IS EEN PROBLEEM MET ILLWILL.
Ik heb opgesomd wat het probleem juist is, Dablack heeft ettelijke
voorbeelden opgenoemd en wat is de reactie van wonderboy :
'eigenlijk heeft toch niemand een probleem'.
Wat helpen kaars en bril als de uil niet zien wil.
Als je toch zo perfect nederlands begrijpt, ga je dat ook misschien wel begrijpen.
verder ben ik van mening dat je een carriere gemist hebt als revisionist.
Hoe hoog de bewijslast ook, dat is irrelevant want JIJ kunt geen ongelijk hebben.


Omdat er mensen zijn die iets tegen mij hebben wil nog niet zeggen dat ik dingen niet begrijp.


Willen we eens stemmen of iedereen vind of je alles begrijpt?
Net zoals op school is het niet van belang of JIJZELF vind of
je alles begrijpt, maar wel of je slaagt in de toetsen.
Jij buist hier over gans de lijn.
Pak misschien eens 2 maand vakantie en kom nog eens proberen in
september.


Zoals ik al zei, mensen die mij niet moeten omwille van eerder verhitte discussies wil dit niet zeggen dat ik dingen niet begrijp. En idd net zoals op school is het niet van belang of ik vind dat ik alles goed heb ingevuld maar wat effectief fout is en ook niet zoals jij zegt een stemming van enkele mensen die mij niet moeten. Zoals ik al vroeg geef nu eens een hard voorbeeld van in welke post je kunt zeggen dat ik er totaal naast zat en het dus niet begreep. Links geven naar een topic waar ik in discussier wilt niets zeggen. Ik kan ook een groepje mensen bij elkaar trommelen die jou niet moeten, wil dit zeggen dat je niets begrijpt van wat er hier word gepost en dat ik van jou mag vragen om te vertrekken...dacht het niet é.
Als de jury vol met personen zat die Michael Jackson niet moeten hadden ze hem ook schuldig gevonden zonder bewijzen.

Sinds je je gedraagt als een domme idioot.
Niets persoonlijk he, maar ik heb het zo niet op domme idioten
en jij bent het zwaarste geval dat ik in lange tijd ben tegengekomen.


Jij gedraagd je ook als een domme idioot en ik heb het daar ook niet op. So...

Before any edits, post was:
--------------------------------


Er is wel een probleem. Deze thread is daar het bewijs van.
De posters hier : Andromeda, Percalion, Dablacky, Ik, Musketo zeggen
nu al dagen : ER IS EEN PROBLEEM MET ILLWILL.
Ik heb opgesomd wat het probleem juist is, Dablack heeft ettelijke
voorbeelden opgenoemd en wat is de reactie van wonderboy :
'eigenlijk heeft toch niemand een probleem'.
Wat helpen kaars en bril als de uil niet zien wil.
Als je toch zo perfect nederlands begrijpt, ga je dat ook misschien wel begrijpen.
verder ben ik van mening dat je een carriere gemist hebt als revisionist.
Hoe hoog de bewijslast ook, dat is irrelevant want JIJ kunt geen ongelijk hebben.


Omdat er mensen zijn die iets tegen mij hebben wil nog niet zeggen dat ik dingen niet begrijp.


Willen we eens stemmen of iedereen vind of je alles begrijpt?
Net zoals op school is het niet van belang of JIJZELF vind of
je alles begrijpt, maar wel of je slaagt in de toetsen.
Jij buist hier over gans de lijn.
Pak misschien eens 2 maand vakantie en kom nog eens proberen in
september.


Zoals ik al zei, mensen die mij niet moeten omwille van eerder verhitte discussies wil dit niet zeggen dat ik dingen niet begrijp. En idd net zoals op school is het niet van belang of ik vind dat ik alles goed heb ingevuld maar wat effectief fout is en ook niet zoals jij zegt een stemming van enkele mensen die mij niet moeten. Zoals ik al vroeg geef nu eens een hard voorbeeld van in welke post je kunt zeggen dat ik er totaal naast zat en het dus niet begreep. Links geven naar een topic waar ik in discussier wilt niets zeggen. Ik kan ook een groepje mensen bij elkaar trommelen die jou niet moeten, wil dit zeggen dat je niets begrijpt van wat er hier word gepost en dat ik van jou mag vragen om te vertrekken...dacht het niet é.

Sinds je je gedraagt als een domme idioot.
Niets persoonlijk he, maar ik heb het zo niet op domme idioten
en jij bent het zwaarste geval dat ik in lange tijd ben tegengekomen.


Jij gedraagd je ook als een domme idioot en ik heb het daar ook niet op. So...

illwill
7 juli 2005, 16:58
Heb jij uberhaupt die links van DaBlacky wel gelezen? Of begrijp je je eigen typwerk ook al niet meer? Jeeezus christ!!!

Knip en plak dan gewoon 1 ding waarin je kan zien dat ik een posting totaal niet begrijp! Dan ben je er vanaf. Wat is nu het probleem? Lijkt wel op het 9/11 dossier, vanalles beweren maar effectief aantonen...vergeet het maar.

illwill
7 juli 2005, 17:00
Eerlijk gezegd denk ik niet dat de taal er iets mee te maken heeft. Jij hebt de Nederlandse taal genoeg onder de knie om begrijpend te lezen. Het ligt volgens mij ook helemaal niet aan je taalkunde.

Het ligt volgens mij aan je karakter. Ik denk dat je te veel bent ingenomen met je eigen grote gelijk. Ik denk ook dat je alles maar 1 keer leest en daaruit conclusies trekt die soms volledig foutief of naast de kwestie liggen. Soms lees je dingen helemaal anders dan ze er staan. Maar ik denk niet dat dat door de taal komt, dat komt volgens mij door onnauwkeurigheid en overhaastheid.

Eerst begreep ik niets, toen was het vaak en nu is het al soms...wat is het nu, straks is het gewoon 1 keer gebeurt zeker? :roll:
Over overhaast en onnauwkeurig gesproken...

DaBlacky
7 juli 2005, 17:03
Knip en plak dan gewoon 1 ding waarin je kan zien dat ik een posting totaal niet begrijp! Dan ben je er vanaf. Wat is nu het probleem? Lijkt wel op het 9/11 dossier, vanalles beweren maar effectief aantonen...vergeet het maar.

ik heb geen topic geposts, maar posts. Individuele posts van jou. Als je op die links van mij klikt, kom je bij specifieke voorbeelden van posts van jou uit. Ik heb het namelijk niet over de topic in het algemeen, maar over die specifieke posts waar ik naar gelinkt heb. Enkel die. Want er zijn inderdaad ook een hoop posts van jou, ook in die bewuste discussies, waar niet uit blijkt dat je iets verkeerds hebt begrepen.

DaBlacky
7 juli 2005, 17:04
Eerst begreep ik niets, toen was het vaak en nu is het al soms...wat is het nu, straks is het gewoon 1 keer gebeurt zeker? :roll:
Over overhaast en onnauwkeurig gesproken...

Ik heb nooit gezegd dat je niets begrijpt.

Het is niet 1 keer, een aantal posts geleden heb ik al 6 voorbeelden kunnen aanhalen, en dat was dan enkel uit K&K (daarbuiten volg ik geen discussies en dus ook niet van jouw).

sinan123
7 juli 2005, 17:05
Als jullie elkaar nou een beter probeerden te begrijpen...

illwill
7 juli 2005, 17:07
ik heb geen topic geposts, maar posts. Individuele posts van jou. Als je op die links van mij klikt, kom je bij specifieke voorbeelden van posts van jou uit. Ik heb het namelijk niet over de topic in het algemeen, maar over die specifieke posts waar ik naar gelinkt heb. Enkel die. Want er zijn inderdaad ook een hoop posts van jou, ook in die bewuste discussies, waar niet uit blijkt dat je iets verkeerds hebt begrepen.

Lol, dus volgens je vriendjes hu logica kun jij nu ook beter vertrekken want waar heb ik gezegt dat jij een topic gepost heb? Ik heb nergens gezegt dat jij het over een ganse topic had. Je begrijpt er dus ook niets van :-D

Kijk, ik heb het nu 2x gelezen é, plak hier nu gewoon effe het geposte stuk waar ik op reageer en het stukje waaruit je dus kan afleiden dat ik het stuk waarop ik reageer niet begrijp. Ik zie het nm niet.

illwill
7 juli 2005, 17:08
Ik heb nooit gezegd dat je niets begrijpt.

Het is niet 1 keer, een aantal posts geleden heb ik al 6 voorbeelden kunnen aanhalen, en dat was dan enkel uit K&K (daarbuiten volg ik geen discussies en dus ook niet van jouw).

Je vriendjes wel.

sinan123
7 juli 2005, 17:10
Komop zeg, dit gaat zoals gewoonlijk weer nergens over.

Altijd die rond de pot discussies.

DaBlacky
7 juli 2005, 17:11
Omdat er mensen zijn die iets tegen mij hebben wil nog niet zeggen dat ik dingen niet begrijp.

Dat had ik dus wel verwacht, die reactie. Het maakt dus ook geen zak uit hoeveel voorbeelden wij hier gaan aangeven, je gaat het toch niet geloven en er van uit gaan dat wij dat doen om je in een slecht daglicht te stellen.

I've got news for you: het is niet mijn bedoeling om je te naaien of om je uit te schelden of wat dan ook. Ik kan alleen voor mijn eigen spreken, maar ik hoop echt dat je op een zeker moment gaat beseffen dat er een paar onhebbelijkheden zijn aan je discussiestijl en dat je die dan kan veranderen. Of er toch op zijn minst van bewust zal worden en er zodoende rekening mee kunt houden.

Firestone
7 juli 2005, 17:13
Allez, zeg, DaBlacky en Illwill...

Dit is mijn voorstel:

DaBlacky http://techhelpers.net/e4u/drink/trink39.gif Illwill
en zand erover...

illwill
7 juli 2005, 17:15
Dat had ik dus wel verwacht, die reactie. Het maakt dus ook geen zak uit hoeveel voorbeelden wij hier gaan aangeven, je gaat het toch niet geloven en er van uit gaan dat wij dat doen om je in een slecht daglicht te stellen.

I've got news for you: het is niet mijn bedoeling om je te naaien of om je uit te schelden of wat dan ook. Ik kan alleen voor mijn eigen spreken, maar ik hoop echt dat je op een zeker moment gaat beseffen dat er een paar onhebbelijkheden zijn aan je discussiestijl en dat je die dan kan veranderen. Of er toch op zijn minst van bewust zal worden en er zodoende rekening mee kunt houden.

Ik beloof op mijn communikanten zieltje dat als je nu 1 effectief vb hier neerplaats zodat het overduidelijk is dat ik iets totaal verkeerd heb begrepen dan zal ik er alles aan doen en zeker in de toekomst elke posting 2x lezen voor ik erop reageer en indien ik niet voor 100% zeker ben dat ik begrijp wat er staat zal ik eerst vragen of men dit of dat ermee bedoeld. Maar geef nu gewoon het voorbeeld, doe niet moeilijk en doe het nu gewoon, doe het niet en het is nogal duidelijk dat jullie mij gewoonweg niet moeten en mij zwart proberen maken, wat trouwens geen enkel nut heeft enkel tijdverlies. Maak het stukje zwart waardoor het duidelijk word voor iedereen.
Edit:After edit by illwill on 07-07-2005 at 18:19
Reason:
--------------------------------

Dat had ik dus wel verwacht, die reactie. Het maakt dus ook geen zak uit hoeveel voorbeelden wij hier gaan aangeven, je gaat het toch niet geloven en er van uit gaan dat wij dat doen om je in een slecht daglicht te stellen.

I've got news for you: het is niet mijn bedoeling om je te naaien of om je uit te schelden of wat dan ook. Ik kan alleen voor mijn eigen spreken, maar ik hoop echt dat je op een zeker moment gaat beseffen dat er een paar onhebbelijkheden zijn aan je discussiestijl en dat je die dan kan veranderen. Of er toch op zijn minst van bewust zal worden en er zodoende rekening mee kunt houden.

Ik beloof op mijn communikanten zieltje dat als je nu 1 effectief vb hier neerplaats zodat het overduidelijk is dat ik iets totaal verkeerd heb begrepen dan zal ik er alles aan doen en zeker in de toekomst elke posting 2x lezen voor ik erop reageer en indien ik niet voor 100% zeker ben dat ik begrijp wat er staat zal ik eerst vragen of men dit of dat ermee bedoeld. Maar geef nu gewoon het voorbeeld, doe niet moeilijk en doe het nu gewoon, doe het niet en het is nogal duidelijk dat jullie mij gewoonweg niet moeten en mij zwart proberen maken, wat trouwens geen enkel nut heeft enkel tijdverlies. Maak het stukje zwart waardoor het duidelijk word voor iedereen.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Dat had ik dus wel verwacht, die reactie. Het maakt dus ook geen zak uit hoeveel voorbeelden wij hier gaan aangeven, je gaat het toch niet geloven en er van uit gaan dat wij dat doen om je in een slecht daglicht te stellen.

I've got news for you: het is niet mijn bedoeling om je te naaien of om je uit te schelden of wat dan ook. Ik kan alleen voor mijn eigen spreken, maar ik hoop echt dat je op een zeker moment gaat beseffen dat er een paar onhebbelijkheden zijn aan je discussiestijl en dat je die dan kan veranderen. Of er toch op zijn minst van bewust zal worden en er zodoende rekening mee kunt houden.

Ik beloof op mijn communikanten zieltje dat als je nu 1 effectief vb hier neerplaats zodat het overduidelijk is dat ik iets totaal verkeerd heb begrepen dan zal ik er alles aan doen en zeker in de toekomst elke posting 2x lezen voor ik erop reageer en indien ik niet voor 100% zeker ben dat ik begrijp wat er staat zal ik eerst vragen of men dit of dat ermee bedoeld. Maar geef nu gewoon het voorbeeld, doe niet moeilijk en doe het nu gewoon, doe het niet en het is nogal duidelijk dat jullie mij gewoonweg niet moeten en mij zwart proberen maken, wat trouwens geen enkel nut heeft enkel tijdverlies.

illwill
7 juli 2005, 17:18
Allez, zeg, DaBlacky en Illwill...

Dit is mijn voorstel:

DaBlacky http://techhelpers.net/e4u/drink/trink39.gif Illwill
en zand erover...

Is mij goed, maar ik wil eerst een vb hier zien verschijnen, ik doe mijn best maar ik zie nergens een vb waarin je kan afleiden dat ik iets totaal niet begrepen heb omwille van weet ik veel wat. Want sommigen zeggen dat het aan de taal ligt anderen zeggen dit...tja

Ik heb geen enkel probleem om zand over alles te gooien maar mensen die in het verleden zonder enige aanleiding (enkel een meningsverschil dan) beginnen schelden tja...de zand zal snel terug weg zijn hoor.

Parcifal zal mij ook in niets en nooit gelijk in geven, gewoon omdat wij een keer een harde discussie hebben gehad die hij maar niet kan vergeten, maar hier wel aankomen dat ik lange tenen heb é...tja
Edit:After edit by illwill on 07-07-2005 at 18:25
Reason:
--------------------------------

Allez, zeg, DaBlacky en Illwill...

Dit is mijn voorstel:

DaBlacky http://techhelpers.net/e4u/drink/trink39.gif Illwill
en zand erover...

Is mij goed, maar ik wil eerst een vb hier zien verschijnen, ik doe mijn best maar ik zie nergens een vb waarin je kan afleiden dat ik iets totaal niet begrepen heb omwille van weet ik veel wat. Want sommigen zeggen dat het aan de taal ligt anderen zeggen dit...tja

Ik heb geen enkel probleem om zand over alles te gooien maar mensen die in het verleden zonder enige aanleiding (enkel een meningsverschil dan) beginnen schelden tja...de zand zal snel terug weg zijn hoor.

Parcifal zal mij ook in niets en nooit gelijk in geven, gewoon omdat wij een keer een harde discussie hebben gehad die hij maar niet kan vergeten, maar hier wel aankomen dat ik lange tenen heb é...tja
Edit:After edit by illwill on 07-07-2005 at 18:20
Reason:
--------------------------------

Allez, zeg, DaBlacky en Illwill...

Dit is mijn voorstel:

DaBlacky http://techhelpers.net/e4u/drink/trink39.gif Illwill
en zand erover...

Is mij goed, maar ik wil eerst een vb hier zien verschijnen, ik doe mijn best maar ik zie nergens een vb waarin je kan afleiden dat ik iets totaal niet begrepen heb omwille van weet ik veel wat. Want sommigen zeggen dat het aan de taal ligt anderen zeggen dit...tja

Ik heb geen enkel probleem om zand over alles te gooien maar mensen die in het verleden zonder enige aanleiding (enkel een meningsverschil dan) beginnen schelden tja...de zand zal snel terug weg zijn hoor.

Exodus zal mij ook in niets en nooit gelijk in geven, gewoon omdat wij een keer een harde discussie hebben gehad die hij maar niet kan vergeten, maar hier wel aankomen dat ik lange tenen heb é...tja

Before any edits, post was:
--------------------------------

Allez, zeg, DaBlacky en Illwill...

Dit is mijn voorstel:

DaBlacky http://techhelpers.net/e4u/drink/trink39.gif Illwill
en zand erover...

Is mij goed, maar ik wil eerst een vb hier zien verschijnen, ik doe mijn best maar ik zie nergens een vb waarin je kan afleiden dat ik iets totaal niet begrepen heb omwille van weet ik veel wat. Want sommigen zeggen dat het aan de taal ligt anderen zeggen dit...tja

Ik heb geen enkel probleem om zand over alles te gooien maar mensen die in het verleden zonder enige aanleiding (enkel een meningsverschil dan) beginnen schelden tja...de zand zal snel terug weg zijn hoor.

parcifal
7 juli 2005, 17:24
OK, Illwill, hier heb je je voorbeelden (ongeveer 1 minuut zoeken).
http://forum.politics.be/showpost.php?p=695499&postcount=63
http://forum.politics.be/showpost.php?p=695826&postcount=67

Of de conclusie van Vexille na een paar uur :
Tot slot: het is niet mijn bedoeling om deze discussie te "winnen"...
Ongetwijfeld zal je alweer beginnen peuteren in de argumentatie en pogingen ondernemen om één en ander "verkeerd" te begrijpen. So be it; ik hou het hoe dan ook voor bekeken. (nomen est omen, Illwiil ?)

Eigenlijk is heel die thread (http://forum.politics.be/showthread.php?t=20722&page=1&pp=20) bewijsmateriaal. Maar je gaat dat toch niet lezen,
ik ken je voldoende.
Edit:After edit by parcifal on 07-07-2005 at 18:30
Reason:
--------------------------------

OK, Illwill, hier heb je je voorbeelden (ongeveer 1 minuut zoeken).
http://forum.politics.be/showpost.php?p=695499&postcount=63
http://forum.politics.be/showpost.php?p=695826&postcount=67

Of de conclusie van Vexille na een paar uur :
Tot slot: het is niet mijn bedoeling om deze discussie te "winnen"...
Ongetwijfeld zal je alweer beginnen peuteren in de argumentatie en pogingen ondernemen om één en ander "verkeerd" te begrijpen. So be it; ik hou het hoe dan ook voor bekeken. (nomen est omen, Illwiil ?)

Eigenlijk is heel die thread (http://forum.politics.be/showthread.php?t=20722&page=1&pp=20) bewijsmateriaal. Maar je gaat dat toch niet lezen,
ik ken je voldoende.
Edit:After edit by parcifal on 07-07-2005 at 18:27
Reason:
--------------------------------

OK, Illwill, hier heb je je voorbeeld (ongeveer 1 minuut zoeken).
http://forum.politics.be/showpost.php?p=695499&postcount=63

Eigenlijk is heel die thread (http://forum.politics.be/showthread.php?t=20722&page=1&pp=20) bewijsmateriaal. Maar je gaat dat toch niet lezen,
ik ken je voldoende.

Before any edits, post was:
--------------------------------

OK, Illwill, hier heb je je voorbeeld (ongeveer 1 minuut zoeken).
http://forum.politics.be/showpost.php?p=695499&postcount=63

Eigenlijk is heel die thread bewijsmateriaal. Maar je gaat dat toch niet lezen,
ik ken je voldoende.

illwill
7 juli 2005, 17:29
OK, Illwill, hier heb je je voorbeeld (ongeveer 1 minuut zoeken).
http://forum.politics.be/showpost.php?p=695499&postcount=63

Eigenlijk is heel die thread bewijsmateriaal. Maar je gaat dat toch niet lezen,
ik ken je voldoende.

Ik ben heel erg blij dat je dit nu gedaan hebt kerel want dit bewijst nm heel goed dat jullie me enkel willen zwart maken en dat jij zelf de dingen niet goed leest.

Zoals je nm kan zien had ik niet 100% door wat hij bedoelde en VANDAAR dat ik in mijn reactie achter elke zin een VRAAGTEKEN zette om er zo zeker van te zijn dat dat is wat hij bedoelde. Ok, ik ben in het 2de lijntje het vraagteken vergeten maar het is overduidelijk dat bij alledrie een vraagteken hoorde. En ga nu niet afkomen dat jij niet weet wat een vraagteken betekent é.

parcifal
7 juli 2005, 17:32
Ik ben heel erg blij dat je dit nu gedaan hebt kerel want dit bewijst nm heel goed dat jullie me enkel willen zwart maken en dat jij zelf de dingen niet goed leest.

Zoals je nm kan zien had ik niet 100% door wat hij bedoelde en VANDAAR dat ik in mijn reactie achter elke zin een VRAAGTEKEN zette om er zo zeker van te zijn dat dat is wat hij bedoelde. Ok, ik ben in het 2de lijntje het vraagteken vergeten maar het is overduidelijk dat bij alledrie een vraagteken hoorde. En ga nu niet afkomen dat jij niet weet wat een vraagteken betekent é.


Ik heb er nog een paar aan toegevoegd.
tss, je moet hem er echt met zijn neus inwrijven he....

Musketo
7 juli 2005, 17:32
Ik heb eigenlijk totaal geen idee waar deze discussie met Illwill om draait. En ik ga ze echt niet lezen ze, laat dat duidelijk zijn.

sinan123
7 juli 2005, 17:34
Ik heb eigenlijk totaal geen idee waar deze discussie met Illwill om draait. En ik ga ze echt niet lezen ze, laat dat duidelijk zijn.

Het gaat erom of Ilwill nou wel of niet lange tenen heeft.

illwill
7 juli 2005, 17:35
Ik heb er nog een paar aan toegevoegd.
tss, je moet hem er echt met zijn neus inwrijven he....

En net zoals bij de andere zet ik er een vraagteken achter!!!!!!! Snap je nu echt niet wat een vraagteken betekent? Lees wat er staat voor je verkeerde conclusies gaat trekken.

Musketo
7 juli 2005, 17:36
Het gaat erom of Ilwill nou wel of niet lange tenen heeft.

Je bent te goed voor me. Nu ja, wat kan ik zeggen, ehm, Illwill heeft altijd ongelijk. Daar heb je 't.

illwill
7 juli 2005, 17:37
Het gaat erom of Ilwill nou wel of niet lange tenen heeft.

Nee, het gaat erom dat sommigen beweren dat ik vaak dingen niet begrijp op dit forum en daarom verkeerd reageer. Maar zoals Parcifal nu mooi heeft aangetoont stel ik gewoon vragen en dat is nog wel iets heel anders é. Maarja, dat zal hij nu nooit meer gaan toegeven.

illwill
7 juli 2005, 17:37
Je bent te goed voor me. Nu ja, wat kan ik zeggen, ehm, Illwill heeft altijd ongelijk. Daar heb je 't.

Hoe oud ben jij kerel?

Musketo
7 juli 2005, 17:39
Uiteraard ben ik 11 jaar oud. Of zou jij dit soort infantiel gedrag verwachten van een 26-jarige?

Wie is hier het kind hé?!

parcifal
7 juli 2005, 17:40
En net zoals bij de andere zet ik er een vraagteken achter!!!!!!! Snap je nu echt niet wat een vraagteken betekent? Lees wat er staat voor je verkeerde conclusies gaat trekken.

Ach juist ja, dus elke zin die jij beeindigt met een vraagteken telt niet mee
omdat je die gebruikt om de grootst mogelijke onzin in te schrijven.
Goed dat we dat weten.
Zucht.

Man toch, kunt gij met tenen van die lengte nog uw tanden poetsen aan
de lavabo of gebruik je daarvoor hulpstukken?
8O
Edit:After edit by parcifal on 07-07-2005 at 18:41
Reason:
--------------------------------

En net zoals bij de andere zet ik er een vraagteken achter!!!!!!! Snap je nu echt niet wat een vraagteken betekent? Lees wat er staat voor je verkeerde conclusies gaat trekken.

Ach juist ja, dus elke zin die jij beeindigt met een vraagteken telt niet mee
omdat je die gebruikt om de grootst mogelijke onzin in te schrijven.
Goed dat we dat weten.
Zucht.

Man toch, kunt gij met tenen van die lengte nog uw tanden poetsen aan
de lavabo of gebruik je daarvoor hulpstukken?
8O

Before any edits, post was:
--------------------------------

En net zoals bij de andere zet ik er een vraagteken achter!!!!!!! Snap je nu echt niet wat een vraagteken betekent? Lees wat er staat voor je verkeerde conclusies gaat trekken.

Ach juist ja, dus elke zin die jij beeindigt met een vraagteken telt niet mee
omdat je die gebruikt om de grootst mogelijke onzin in te schrijven.
Goed dat we dat weten.
Zucht.

Man toch, kunt gij met tenen van die lengte nog uw tanden poetsen aan
de lavabo of gebruikt je daarvoor hulpstukken?
8O

Andro
7 juli 2005, 17:48
Ach juist ja, dus elke zin die jij beeindigt met een vraagteken telt niet mee
omdat je die gebruikt om de grootst mogelijke onzin in te schrijven.
Goed dat we dat weten.
Zucht.

Man toch, kunt gij met tenen van die lengte nog uw tanden poetsen aan
de lavabo of gebruik je daarvoor hulpstukken?
8O

Nog ff en de tippe van zijn tenen liggen in La Nucia.

DaBlacky
7 juli 2005, 18:04
Lol, dus volgens je vriendjes hu logica kun jij nu ook beter vertrekken want waar heb ik gezegt dat jij een topic gepost heb? Ik heb nergens gezegt dat jij het over een ganse topic had. Je begrijpt er dus ook niets van :-D

Kijk, ik heb het nu 2x gelezen é, plak hier nu gewoon effe het geposte stuk waar ik op reageer en het stukje waaruit je dus kan afleiden dat ik het stuk waarop ik reageer niet begrijp. Ik zie het nm niet.

Ik heb van mijn voorbeelden een vrij duidelijke (denk ik) link gekozen:
http://forum.politics.be/showthread.php?p=981492#post981492

Het gaat over argument 2.
Het is niet omdat iets populairder is, dat het meer veiligheidsproblemen kent. Hét voorbeeld daarbij is Apache/ISS, een server. Het eerste is open source, en populairder dan het ISS (windows) serverssysteem. Toch zijn er meer veiligheidsproblemen met die laatste
Hoe meer mensen bezig zijn om beveiligingen te omzeilen hoe meer dit ook zal lukken. Hier kun je gewoonweg niet onderuit.

Rodeo geeft hier dus een voorbeeld bij een toepassing waar de minst populaire variant meer veiligheidsproblemen heeft. En jij geeft hem gelijk door het tegenovergestelde te zeggen (wat dus eigenlijk niet kan).

Een ander voorbeeld dat meerdere pagina's in diezelfde discussie is meegesleept:
parcifal: http://forum.politics.be/showpost.php?p=979805&postcount=46
Je hebt hem toen ettelijke pagina's gevraagd om een gratis alternatief te geven. Maar nergens in die post heeft hij gezegd dat er een gratis alternatief bestond. Hij vroeg alleen waarom het niet zou kunnen. Het is niet omdat het momenteel niet bestaat, dat het daarom niet mogelijk is.
waarom is het "onmogelijk" dat professionele grafische programma's
onder een GNU General Public Licence zouden worden aangeboden?

Nog een heel mooi voorbeeld:
http://forum.politics.be/showpost.php?p=1016133&postcount=172
Ik beweer dat je een illegale Windows niet kunt updaten (want dan is ie naar de knoppen).
Jij zegt dat dit onzin is, want Windowsen die geen Internet hebben, zouden dan naar de knoppen zijn.

Ik zeg juist dat je illegale Windows pas naar de knoppen is ALS je Updates installeert (via Internet). En hierop antwoord je dat Windowsen zonder updates nog steeds bollen. Natuurlijk bollen Windowsen zonder updates nog. Dat zei ik namelijk al in the first place.

illwill
7 juli 2005, 18:45
Ach juist ja, dus elke zin die jij beeindigt met een vraagteken telt niet mee
omdat je die gebruikt om de grootst mogelijke onzin in te schrijven.
Goed dat we dat weten.
Zucht.

Man toch, kunt gij met tenen van die lengte nog uw tanden poetsen aan
de lavabo of gebruik je daarvoor hulpstukken?
8O

Triestig echt triestig. Nu gaan ze ook nog doen alsof een vraagtekens die ik gebruik een andere betekenis hebben. Idioot, doe wat je wil, als ik zin vorm in vraagstelling plaats met vraagteken erachter dan betekent dit nethetzelfde als wanneer iemand anders dit doet.
Maak er maar weer iets anders van, tzal mij een worst wezen, het laat wederom zien wie hier de grootste zever verkoopt, wie de langste tenen heeft en wie zijn wrok niet kan begraven. :-D

Percalion
7 juli 2005, 19:37
Nog ff en de tippe van zijn tenen liggen in La Nucia.

Als je kaas ruikt, is het tijd om te verhuizen.

illwill
7 juli 2005, 22:39
Ik heb van mijn voorbeelden een vrij duidelijke (denk ik) link gekozen:
http://forum.politics.be/showthread.php?p=981492#post981492

Het gaat over argument 2.



Rodeo geeft hier dus een voorbeeld bij een toepassing waar de minst populaire variant meer veiligheidsproblemen heeft. En jij geeft hem gelijk door het tegenovergestelde te zeggen (wat dus eigenlijk niet kan).

Een ander voorbeeld dat meerdere pagina's in diezelfde discussie is meegesleept:
parcifal: http://forum.politics.be/showpost.php?p=979805&postcount=46
Je hebt hem toen ettelijke pagina's gevraagd om een gratis alternatief te geven. Maar nergens in die post heeft hij gezegd dat er een gratis alternatief bestond. Hij vroeg alleen waarom het niet zou kunnen. Het is niet omdat het momenteel niet bestaat, dat het daarom niet mogelijk is.


Nog een heel mooi voorbeeld:
http://forum.politics.be/showpost.php?p=1016133&postcount=172
Ik beweer dat je een illegale Windows niet kunt updaten (want dan is ie naar de knoppen).
Jij zegt dat dit onzin is, want Windowsen die geen Internet hebben, zouden dan naar de knoppen zijn.

Ik zeg juist dat je illegale Windows pas naar de knoppen is ALS je Updates installeert (via Internet). En hierop antwoord je dat Windowsen zonder updates nog steeds bollen. Natuurlijk bollen Windowsen zonder updates nog. Dat zei ik namelijk al in the first place.

Ik geef hem gelijk door het tegenovergestelde te zeggen? Kerel, je gaat het wel heel ver zoeken hoor. Ik geef gewoon een feit als reactie wat niet meteen rechtstreeks een reactie is op wat hij zegt. Hij heeft het over "een populairder product" en ik heb het gewoon over een feit dat wanneer je je gezond verstand gebruikt gewoon logisch is "hoe meer mensen proberen om iets te omzeilen hoe vaker dit ook zal lukken". Ga je dit misschien tegenspreken? Dat ik niet altijd volledig reageer op iemands posting wil nog niet zeggen dat ik hem niet begrepen heb é. :-D :-D Dit slaat gewoon alles hoor.
Wil je nu echt beweren dat ik dit stukje tekst
Het is niet omdat iets populairder is, dat het meer veiligheidsproblemen kent. Hét voorbeeld daarbij is Apache/ISS, een server. Het eerste is open source, en populairder dan het ISS (windows) serverssysteem. Toch zijn er meer veiligheidsproblemen met die laatste

niet begrepen heb of wat? Lol, beweer wat je wilt hoor maar dit is gewoon de grootste onzin die je maar wilt beweren.

illwill
7 juli 2005, 22:44
Nog een heel mooi voorbeeld:
http://forum.politics.be/showpost.php?p=1016133&postcount=172
Ik beweer dat je een illegale Windows niet kunt updaten (want dan is ie naar de knoppen).
Jij zegt dat dit onzin is, want Windowsen die geen Internet hebben, zouden dan naar de knoppen zijn.

Ik zeg juist dat je illegale Windows pas naar de knoppen is ALS je Updates installeert (via Internet). En hierop antwoord je dat Windowsen zonder updates nog steeds bollen. Natuurlijk bollen Windowsen zonder updates nog. Dat zei ik namelijk al in the first place.


Bij dit stukje heb je idd gelijk en ik heb ook helemaal geen probleem om dit toe te geven. Hier was ik misschien iets te snel in het reageren en heb ik jou reactie wat te snel gelezen...sorry...maar is dit nog nooit iemand anders op dit forum voorgevallen? Dit is niet dat ik deze posting niet begrepen heb, gewoon te snel gelezen. Als jullie met vrienden praten, op het werk aan het vergaderen zijn, discussieren... komt het dan nooit voor dat je eens iets verkeerd begrijpt van wat de ander eigenlijk bedoelde?
Edit:After edit by illwill on 07-07-2005 at 23:46
Reason:
--------------------------------

Nog een heel mooi voorbeeld:
http://forum.politics.be/showpost.php?p=1016133&postcount=172
Ik beweer dat je een illegale Windows niet kunt updaten (want dan is ie naar de knoppen).
Jij zegt dat dit onzin is, want Windowsen die geen Internet hebben, zouden dan naar de knoppen zijn.

Ik zeg juist dat je illegale Windows pas naar de knoppen is ALS je Updates installeert (via Internet). En hierop antwoord je dat Windowsen zonder updates nog steeds bollen. Natuurlijk bollen Windowsen zonder updates nog. Dat zei ik namelijk al in the first place.


Bij dit stukje heb je idd gelijk en ik heb ook helemaal geen probleem om dit toe te geven. Hier was ik misschien iets te snel in het reageren en heb ik jou reactie wat te snel gelezen...sorry...maar is dit nog nooit iemand anders op dit forum voorgevallen? Dit is niet dat ik deze posting niet begrepen heb, gewoon te snel gelezen. Als jullie met vrienden praten, op het werk aan het vergaderen zijn, discussieren... komt het dan nooit voor dat je eens iets verkeerd begrijpt van wat de ander eigenlijk bedoelde?

Before any edits, post was:
--------------------------------

Nog een heel mooi voorbeeld:
http://forum.politics.be/showpost.php?p=1016133&postcount=172
Ik beweer dat je een illegale Windows niet kunt updaten (want dan is ie naar de knoppen).
Jij zegt dat dit onzin is, want Windowsen die geen Internet hebben, zouden dan naar de knoppen zijn.

Ik zeg juist dat je illegale Windows pas naar de knoppen is ALS je Updates installeert (via Internet). En hierop antwoord je dat Windowsen zonder updates nog steeds bollen. Natuurlijk bollen Windowsen zonder updates nog. Dat zei ik namelijk al in the first place.


Bij dit stukje heb je idd gelijk en ik heb ook helemaal geen probleem om dit toe te geven. Hier was ik misschien iets te snel in het reageren en heb ik jou reactie wat te snel gelezen...sorry...maar is dit nog nooit iemand anders op dit forum voorgevallen? Dit is niet dat ik deze posting niet begrepen heb, gewoon te snel gelezen.

Andro
7 juli 2005, 23:38
Als je kaas ruikt, is het tijd om te verhuizen.

Mijn valiezen liggen alvast klaar.

Distel
8 juli 2005, 08:28
Mijn valiezen liggen alvast klaar.

Opportunist.

Andro
8 juli 2005, 09:58
Opportunist.

Ik heb hier al van alle namen gekregen; een communist, anarchist, humanist, pessimist, racist, pedofiel, necrofiel, rioolwerker, chocostoemper, zoöfilie... enzv

Maar opportunist dat gaat te ver.:evil:



Met vriendelijke groetjes,

Andromeda!

Egidius
8 juli 2005, 10:00
Ik heb hier al van alle namen gekregen; een communist, anarchist, humanist, pessimist, racist, pedofiel, necrofiel, rioolwerker, chocostoemper, zoöfilie... enzv

Maar opportunist dat gaat te ver.:evil:

Opportunist! :-)

Egidius

Distel
8 juli 2005, 10:03
Ik heb hier al van alle namen gekregen; een communist, anarchist, humanist, pessimist, racist, pedofiel, necrofiel, rioolwerker, chocostoemper, zoöfilie... enzv

Maar opportunist dat gaat te ver.:evil:



Met vriendelijke groetjes,

Andromeda!

Het is allemaal voor het goed van de maatschappij. En scheer u eens.

Andro
8 juli 2005, 10:23
Het is allemaal voor het goed van de maatschappij.

Als het dat maar is...

En scheer u eens.

Ja mama of papa of is het allebei? Btw, hoe weet jij dat dat ik nog niet geschoren ben?

Distel
8 juli 2005, 10:37
Als het dat maar is...

Welkom bij de socialisten.

Ja mama of papa of is het allebei?

Soms.

Btw, hoe weet jij dat dat ik nog niet geschoren ben?

Uw broek staat open.

illwill
8 juli 2005, 11:05
Ik heb hier al van alle namen gekregen; een communist, anarchist, humanist, pessimist, racist, pedofiel, necrofiel, rioolwerker, chocostoemper, zoöfilie... enzv

Maar opportunist dat gaat te ver.:evil:



Met vriendelijke groetjes,

Andromeda!

Ligt het dan aan alle anderen of aan jou? :-D :-D

Andro
8 juli 2005, 11:09
Uw broek staat open.

Kan niet, ik heb een zwembroek aan.

Andro
8 juli 2005, 11:11
Ligt het dan aan alle anderen of aan jou? :-D :-D

Ik kan moeilijk alles tegelijk zijn, het zal dan wel gedeeltelijk aan de anderen liggen.

illwill
8 juli 2005, 11:18
Ik kan moeilijk alles tegelijk zijn, het zal dan wel gedeeltelijk aan de anderen liggen.

Zeker van? :-D

Andro
8 juli 2005, 11:26
Zeker van? :-D

Ik kan mij natuurlijk vergissen, wat trouwens menselijk is.

Distel
8 juli 2005, 11:28
Kan niet, ik heb een zwembroek aan.

Fout motiefje dan. Godzijdank heb ik mijn bokes al achter de kiezen.

Andro
8 juli 2005, 12:31
Fout motiefje dan.

Zonder motief. (http://images.figleaves.com/uk/images/eng-gbr/products/medium/pm_CNK-FA5118E.jpg)

Godzijdank heb ik mijn bokes al achter de kiezen.

Ik eet mijn bokes zonder god's hulp.

illwill
8 juli 2005, 14:13
Ik kan mij natuurlijk vergissen, wat trouwens menselijk is.

Zoals iedereen é.