PDA

View Full Version : Islam berooft ons van onze vrijheden in ons eigen land


Darwin
31 mei 2003, 21:38
http://forum.politics.be/v.php?t=3850&start=60[/url] ]Sorry Vlaams Vierkant maar helaas bevat die opmerking van michr.oscoop een vreselijke kern van waarheid. Ik ken persoonlijk meisjes die werden geslagen als ze hun haar in een permanent lieten zetten, die thuisgehouden werden ondanks de schoolplicht... Ik kan zelfs nog verder gaan... Toen ik als student dagelijks in Schaarbeek van tram moest veranderen had ik altijd een hoofddoek bij. Ik heb te vaak die hoofddoek moeten aandoen om te ontsnappen aan het getreiter van de "jongeren". Ik heb op die manier zelfs andere meisjes in bescherming moeten nemen, en ik bedoel dat letterlijk.


...


De sluier is niet iets om trots op te zijn. Het is een gevangenis.

Wij zijn met andere woorden niet meer vrij in ons eigen land.

Met geweld worden autochtonen immers door moslims gedwongen om zich aan de islamitische dictaten te onderwerpen.

Hoelang gaan wij dit nog tolereren?

Gaan wij onze vrijheden nog langer laten beknotten door het moslimgespuis?

Raf
31 mei 2003, 21:40
Pfff... wordt jij die eenzame kruistocht dan niet beu? Nu begin je zelfs al topics op basis van vertelselkes van gillende keukenmeiden. Zielig hoor.

Kotsmos
31 mei 2003, 22:50
http://forum.politics.be/v.php?t=3850&start=60[/url] ]Sorry Vlaams Vierkant maar helaas bevat die opmerking van michr.oscoop een vreselijke kern van waarheid. Ik ken persoonlijk meisjes die werden geslagen als ze hun haar in een permanent lieten zetten, die thuisgehouden werden ondanks de schoolplicht... Ik kan zelfs nog verder gaan... Toen ik als student dagelijks in Schaarbeek van tram moest veranderen had ik altijd een hoofddoek bij. Ik heb te vaak die hoofddoek moeten aandoen om te ontsnappen aan het getreiter van de "jongeren". Ik heb op die manier zelfs andere meisjes in bescherming moeten nemen, en ik bedoel dat letterlijk.


...


De sluier is niet iets om trots op te zijn. Het is een gevangenis.

Wij zijn met andere woorden niet meer vrij in ons eigen land.

Met geweld worden autochtonen immers door moslims gedwongen om zich aan de islamitische dictaten te onderwerpen.

Hoelang gaan wij dit nog tolereren?

Gaan wij onze vrijheden nog langer laten beknotten door het moslimgespuis?

beetje zoals een kind dat een bril moet dragen. Andere kindjes pesten hem met bril. Kind wil bril niet meer dragen. Conclusie: alle andere kindjes zijn een pest en moeten het land uit.

Denk is twee seconden na Darwin, mja?

maddox
1 juni 2003, 11:00
Kotsmos, het is wel zo dat je als man nog geen last hebt daarvan, maar hoe zou jij je voelen als je in soepjurk het straat op moet, in plaats van je proletarische wollen broek en jasje?

Een kledingstuk is geen bril.Da's weer de appelen en citroenen truk.
Een bril is voor sommigen de enige manier om met een niet handicap over straat te kunnen.Voor anderen de manier om te kunnen lezen, en voor de zonnebrildragers onder ons, een "coolnessfactor" Niemand verplicht je om een bril te dragen, maar ja, treiteren kan je wel die bril laten verbergen.
Trouwens, de grote anti pest campagne is aan jou voorbij gegaan zekers?

In Babeth's geval was dat hoofddoek de makkelijkste en eigenlijk enige manier om aan misdaad/treiteren te onsnappen.

Rij eerst eens een dagje tram in de "gevoelige gemeentes",spreek dan.
Ik geef de voorkeur aan motorfiets voor mijn verplaatsingen in Brussel, heb je niet veel last van het stilstaand verkeer, het openbaar vervoer dat duur en onhandig is, en je hebt een reden om je schedel te beschermen.

Hey, hou zouden ze dat vinden in scholen "mijn ouders zijn Hell's Angels, en we voelen ons alleen maar goed als we leer en motorhelmen dragen."

Vlaams Vierkant
1 juni 2003, 11:39
http://forum.politics.be/v.php?t=3850&start=60[/url] ]Sorry Vlaams Vierkant maar helaas bevat die opmerking van michr.oscoop een vreselijke kern van waarheid. Ik ken persoonlijk meisjes die werden geslagen als ze hun haar in een permanent lieten zetten, die thuisgehouden werden ondanks de schoolplicht... Ik kan zelfs nog verder gaan... Toen ik als student dagelijks in Schaarbeek van tram moest veranderen had ik altijd een hoofddoek bij. Ik heb te vaak die hoofddoek moeten aandoen om te ontsnappen aan het getreiter van de "jongeren". Ik heb op die manier zelfs andere meisjes in bescherming moeten nemen, en ik bedoel dat letterlijk.


...


De sluier is niet iets om trots op te zijn. Het is een gevangenis.

Wij zijn met andere woorden niet meer vrij in ons eigen land.

Met geweld worden autochtonen immers door moslims gedwongen om zich aan de islamitische dictaten te onderwerpen.

Hoelang gaan wij dit nog tolereren?

Gaan wij onze vrijheden nog langer laten beknotten door het moslimgespuis?

Je kan nu ook beginnen over al die pedofiele paters. Kinderen worden systematisch verkracht door gezagsdragers van de kerk en zo willen ze van België een rijk der pedofielen maken.

Ik weet het compleet van de pot gerukt, maar ik vond dat het qua realiteitsbesef zo goed paste met de rest van de postings hier.

Duym
1 juni 2003, 11:52
Pfff... wordt jij die eenzame kruistocht dan niet beu? Nu begin je zelfs al topics op basis van vertelselkes van gillende keukenmeiden. Zielig hoor.

Eenzame kruistocht?

Ik meen dat darwin veel volgelingen heeft. Op mijn steun kan hij rekenen in zijn strijd tegen de verlammende islam. :wink:

michr.oscoop
1 juni 2003, 12:06
Nu begin je zelfs al topics op basis van vertelselkes van gillende keukenmeiden. Zielig hoor.

Ga jij je maar eens outen in zo'n Marokkaanse vzw, of beter nog, in een Moskee. Dan zullen we zien wie er als gillende keukenmeid wordt buitengegooid, maar dat zul jij dan wel een ietwat extroverte manier vinden om hun authentieke kultuur te uiten 8)

Vlaams Vierkant
1 juni 2003, 12:07
Nu begin je zelfs al topics op basis van vertelselkes van gillende keukenmeiden. Zielig hoor.

Ga jij je maar eens outen in zo'n Marokkaanse vzw, of beter nog, in een Moskee. Dan zullen we zien wie er als gillende keukenmeid wordt buitengegooid, maar dat zul jij dan wel een ietwat extroverte manier vinden om hun authentieke kultuur te uiten 8)

Spreek je uit ervaring of is dit weer algemene kennis uit de grote duim?

michr.oscoop
1 juni 2003, 12:11
Je kan nu ook beginnen over al die pedofiele paters. Kinderen worden systematisch verkracht door gezagsdragers van de kerk en zo willen ze van België een rijk der pedofielen maken.


Slaat nergens op. Als er al eens zo een verhaal opduikt wordt dat in 't lang en in 't breed uitgemeten in de media en vaak gaat het dan nog om valse beschuldigingen.
De intimidaties waaraan auto-en allochtone vrouwen en meisjes hier blootstaan zijn dagelijkse kost en wij moeten dat maar normaal vinden.
Ken jij recreatiepark De Ster in Sint Niklaas? Ga daar maar eens op een zonnige dag naartoe en ge zult weten wat ik bedoel.

michr.oscoop
1 juni 2003, 12:15
Ga jij je maar eens outen in zo'n Marokkaanse vzw, of beter nog, in een Moskee. Dan zullen we zien wie er als gillende keukenmeid wordt buitengegooid, maar dat zul jij dan wel een ietwat extroverte manier vinden om hun authentieke kultuur te uiten 8)

Spreek je uit ervaring of is dit weer algemene kennis uit de grote duim?[/quote]

Ik ga daar niet binnen hoor in die vieze krochten! Ga er eens met Raf naartoe en begin hem voor het oog van de Imam te kussen en weet mij te zeggen wat er gebeurt.
Wel uit eigen ervaring: vroeger had ik een Marokkaanse werknemer en die vertelde mij voor ons Islamieten zijn Vlaamse vrouwen allemaal hoeren en we gebruiken die als vuilzakken: we steken die vol en dan zetten we ze op straat Zo authentiek als wat!

Babeth
1 juni 2003, 12:17
Nooit die reportage gezien van die Nederlandse homofiel van Turkse afkomst die naar zijn vaderland terugging en zijn zusters vertelde dat hij homofiel was ? Beide, net nadat ze verklaard hadden dat hun liefde voor hun broer eeuwig was, hebben hem ONMIDDELIJK verstoten toen hij zich outte. Zeer indringende reportage.

Maar ik ben geen gillende keukenmeid. Ik was enkele jaren geleden een jonge studente die dagelijks de tram moest pakken in een omgeving waarvan men elke dag in de krant las dat er weer een of meerdere meisjes waren aangevallen/verkracht. Niet verwonderlijk dat ik een spuitbus op zak had, en mij achter een sluier moest wegsteken als er zo'n bende "jongeren" op de tram stapte. Ik heb op de tramhalte daar verschillende keren weten te voorkomen dat ik door zulke jongens in de auto werd gesleurd. Een mens zou van minder bang worden. Misschien kun je zeggen: "och, die ene tramhalte, enkele jaren geleden"... maar helaas is het nog steeds zo en net zoals Maddox verplaats ik mij tegenwoordig met de motorfiets in Brussel (wanneer mijn gezondheid het toelaat, anders is het een reeks bussen waarmee ik Schaarbeek vermijdt !).

En ik blijf erbij: het is gemakkelijk praten als je een man bent. Vrouwen voelen zich kwetsbaar bij zulk "jong" geweld. Vooral als je iets van hun cultuur kent en weet dat zij niet-gesluierde vrouwen beschouwen als (gratis) hoeren. Raf, ga jij je maar eens vrolijk "outen" in een Moskee en een preek houden over de Griekse Beginselen. Eens zien wie er dan met wc-borstel in een bepaalde plaats gestoken op straat wordt gegooid.

Raf
1 juni 2003, 13:00
Ga jij je maar eens outen in zo'n Marokkaanse vzw, of beter nog, in een Moskee. Dan zullen we zien wie er als gillende keukenmeid wordt buitengegooid, maar dat zul jij dan wel een ietwat extroverte manier vinden om hun authentieke kultuur te uiten 8)

Spreek je uit ervaring of is dit weer algemene kennis uit de grote duim?

Ik ga daar niet binnen hoor in die vieze krochten! Ga er eens met Raf naartoe en begin hem voor het oog van de Imam te kussen en weet mij te zeggen wat er gebeurt.

Natuurlijk zullen ze niet welgevallig reageren op die onnodige provocatie. Ik zou Vlaams Vierkant evenmin kussen (en nu ga ik er voor de gemakkelijkheid maar even van uit dat hij dat ook zou willen) op een meeting van het Vlaams Blok. Moet ik u uitleggen waarom?

Wel uit eigen ervaring: vroeger had ik een Marokkaanse werknemer en die vertelde mij voor ons Islamieten zijn Vlaamse vrouwen allemaal hoeren en we gebruiken die als vuilzakken: we steken die vol en dan zetten we ze op straat Zo authentiek als wat!

Ik ken ook Belgen die op die manier over Belgische vrouwen denken; sterker nog: ik ken zelfs Belgische vrouwen die zich als dusdanig gedragen!

Kotsmos
1 juni 2003, 13:06
Een kledingstuk is geen bril.Da's weer de appelen en citroenen truk.



lol das dus totaal nie waar he. Het gaat erom dat Babeth zich laat leiden door onnozele pesterijen en dan achteraf gaat beweren dat ze minder vrijheid heeft, terwijl er NIKS is dat haar verplicht een hoofddoek te dragen.
Er is elke dag wel iemand die tegen mij zegt dat ik naar de kapper moet gaan. En maar lachen met mijn haar, tof! Dat is nét hetzelfde als bij Babeth gebeurt. Treiteren. En mijn haar is nog altijd niet af. En ik zie in de verste verte niet in waarom ik zou moeten gaan klagen dat mijn vrijheid beknot wordt. OMDAT DAT GEWOON NIET ZO IS!

circe
1 juni 2003, 13:06
Ik vind dat ik alle mannen die niet met een patattenzak over hunne kop op straat lopen eens lekker bij hun kl*t*n ga vastgrabbelen en er een flinke draai aan geven!
Ze hebben er gewoon zelf om gevraagd! Het zal hen leren om zo onzedelijk rond te lopen.


En nee, ik ben geen 25 en geen Anke Vandermeersch

Wanne
1 juni 2003, 13:17
De Vlaams Blokkers kunnen nog heel veel beloven over acties tegen de Islam. Weinig zal er echt van komen, want Turkije doet er alles aan om lidstaat te worden van de EU, wat ook als logisch gevolg zal hebben dat de Islam een officiële godsdienst wordt binnen onze Europese Unie. Als de Islam een officiële godsdienst zal zjin, dan zal die godsdienst ook bescherming genieten van het Europees recht, en dan kan het Blok maar beter gaan zwijgen...

circe
1 juni 2003, 13:21
Waar heb je het over Wanne? Welke godsdiensten zijn in Europa nog "officieel" en welke niet? Voor zover ik weet is er in gans Europa godsdienstVRIJHEID.

Het wordt alleen een beetje ingewikkeld als je ervan uitgaat dat je eigen godsdienst ook de volledige politiek van een land moet gaan bepalen, dan kom je in conflict met de democratie.

Vergis je niet met het "erkennen" van islam in België, dat dient enkel om gesubsidieerde imams te betalen. (en dat hebben ze al jaren geleden op een loopje beslist, zonder enige kennis van wat islam in feite inhoudt)

Vlaams Vierkant
1 juni 2003, 13:21
Ik vind dat ik alle mannen die niet met een patattenzak over hunne kop op straat lopen eens lekker bij hun kl*t*n ga vastgrabbelen en er een flinke draai aan geven!
Ze hebben er gewoon zelf om gevraagd! Het zal hen leren om zo onzedelijk rond te lopen.


En nee, ik ben geen 25 en geen Anke Vandermeersch

Anke gaat wel al tegen de 30 aan hoor.

En wat een vergelijking is dat nu? Die sluier is een religieus symbool net als die kruisjes die overal in de auto's hangen of van die mariabeeldjes langs de kant van de weg. Gaan we dat dan ook allemaal verbieden? Mag iemand dan geen enkel religieus sybool meer dragen. En dus ook geen Keltisch kruis want dat is ook religieus. Dat is dan wel spijtig voor volgende Vlaams Blok kandidaat.
http://www.vlaamsblokvlaamsbrabant.org/images/Nico2.JPG
Dat staat daar zomaar te pronken met zijn buitenlandse godsdienst! Schandalig!

Wanne
1 juni 2003, 13:25
Waar heb je het over Wanne? Welke godsdiensten zijn in Europa nog "officieel" en welke niet? Voor zover ik weet is er in gans Europa godsdienstVRIJHEID.

Het wordt alleen een beetje ingewikkeld als je ervan uitgaat dat je eigen godsdienst ook de volledige politiek van een land moet gaan bepalen, dan kom je in conflict met de democratie.

Vergis je niet met het "erkennen" van islam in België, dat dient enkel om gesubsidieerde imams te betalen. (en dat hebben ze al jaren geleden op een loopje beslist, zonder enige kennis van wat islam in feite inhoudt)

Ik weet het wel, maar ik smeer het met dat voorbeeld van Turkije nog graag eens wat extra uit... Zo krijgen de Blokkertjes hier tenminste de kans om 'zelf' in te zien hoe idioot hun ideeën zijn.

circe
1 juni 2003, 13:29
Die sluier is een religieus symbool net als die kruisjes die overal in de auto's hangen of van die mariabeeldjes langs de kant van de weg. Gaan we dat dan ook allemaal verbieden? Mag iemand dan geen enkel religieus sybool meer dragen.

Ik wijs je enkel op de gevolgen indien je GEEN patattenzak op je hoofd wil dragen!
Ik hoor namelijk vooral mannen zeggen dat ze die sluier/burka/niqaab dingen best wel willen laten tolereren, maar IK wil niet met de regelmaat van de klok in mijn kruis getast worden omdat ik GEEN keukenhanddoek op mijn hoofd wil hebben.

Dus ga ik vanaf nu lekker een actie op touw zetten: mannen in een patattenzak of WIJ niet-hoofddoekdragende vrouwen, zullen jullie eens lekker in je kruis tasten en er een draaitje aan geven!

Voel je je nog lekker denk je? Misschien kan je bescherming gaan zoeken bij de hoofddoekdraagsters, alleen.... niet te dicht want dat mag ook niet!

Wanne
1 juni 2003, 13:31
actie op touw zetten: mannen in een patattenzak of WIJ niet-hoofddoekdragende vrouwen, zullen jullie eens lekker in je kruis tasten en er een draaitje aan geven!


Dat tasten, dat zou me nog wel bevallen, maar dat draaitje kan veel pijn doen... Er zijn toch vele leukere dingen die vrouwen met een kruis van een man kunnen doen !?

maddox
1 juni 2003, 13:36
Korstmos
Het verschil tussen een pesterij en een misdaad is niet zo groot, maar iemand uitschelden voor brilsmurf, of iemand aanranden ,da's toch een pittig verschil, ook qua niveau van dwang.

Trouwens, ik ben ook een stuk langharig tuig(of moet ik zeggen veelharig?), ik krijg ook de verwijzingen naar een kapper, da's een plagerij.
Maar als iemand mij komt bedreigen met een schaar, om mijn haardos bij te werken tot hetgeen wat "sociaal" aanvaard is, da's nu net dat stapje verder nietwaar.

Nogmaals, het is gezeur en gezever, maar het zijn meisjes en vrouwen die er het meeste last van hebben nietwaar.

Trouwens, Babeth heeft vermeld dat dit gebeurde toen ze studeerde, de periode is net vermeld op dit forum.

fernand
1 juni 2003, 15:37
Vlaams Vierkant, wil U mij even uitleggen waarom de "sluier" een godsdienstig symbool is.
En waarom het dan bij wet verboden is, in Turkije om een "sluier" te dragen? Als het een islamitich symbool, waarom mag het dan niet gedragen worden in een Islamitich land?
Een autochtone met een belgisch paspoort ag zelfs niet binnen wanneer ze gefotografeerd is met een sjaria!
De meeste van die diep religuezen hebben een identiteitskaart met de sjaria, en een internationaal paspoort zonder hoofddoekje.

Kotsmos
1 juni 2003, 16:54
En waarom het dan bij wet verboden is, in Turkije om een "sluier" te dragen? Als het een islamitich symbool, waarom mag het dan niet gedragen worden in een Islamitich land?


Omdat Turkije officieel (dwz van de overheid uit, niet de bevolking) extreem seculier is.

Raf
1 juni 2003, 16:59
Vlaams Vierkant, wil U mij even uitleggen waarom de "sluier" een godsdienstig symbool is.
En waarom het dan bij wet verboden is, in Turkije om een "sluier" te dragen? Als het een islamitich symbool, waarom mag het dan niet gedragen worden in een Islamitich land?
Een autochtone met een belgisch paspoort ag zelfs niet binnen wanneer ze gefotografeerd is met een sjaria!
De meeste van die diep religuezen hebben een identiteitskaart met de sjaria, en een internationaal paspoort zonder hoofddoekje.

Je terminologie ligt ietwat overhoop, Fernand... We zullen dat maar aan het warme weer wijten zeker? Sjaria is geen synoniem van een hoofddoekje :wink:

Vlaams Vierkant
1 juni 2003, 17:25
En waarom het dan bij wet verboden is, in Turkije om een "sluier" te dragen? Als het een islamitich symbool, waarom mag het dan niet gedragen worden in een Islamitich land?


Omdat Turkije officieel (dwz van de overheid uit, niet de bevolking) extreem seculier is.

Omdat fernand hier totaal geen onderscheid maakt tussen de hoofddoek en Bhurka. Sluier is een algemene term en daarmee bedoelde ik dus hoofddoek(enkel afdekking van het haar). In Turkije mag je sinds Atatürk op openbare plaatsen geen hoofddoek dragen en ook in officiële functies is de dracht van een hoofddoek niet toegestaan. Turkije is dan ook niet het voorbeeld van respecteren van mensenrechten.

fernand
1 juni 2003, 17:52
Allee, als het niet in Uw kraampje past is het niet een voorbeeld van mensenrechten. België is een voorbeeld van mensenrechten. Daar worden mensen om hun politieke overtuiging gebroodroofd, uit de vakbond gezet, uitgescholden voor nazi, rascist, mestkever en onverdraagzame.
Maar ja België is enorm tolerant voor de vreemden. eigen mensen laten creperen, maar vreemdelingen die kunnen hier alles gratis bekomen.
Mijn grootmoeder droeg ook zo een sjaaltje; en dan zegden ze dat ze een oude doos was. Dus dat sjaaltje, geeft geen verschil. het dragen ervan wel. Dit is wat ze willen uitlokken.De bedoeling is om te tonen, wij behoren niet bij jullie, wij zijn een kaste op zichzelf. Dat sjaaltje heeft absoluut niets te zien met godsdienst. Alleen is het een teken van wij behoren daar bij! :roll:

Vlaams Vierkant
1 juni 2003, 17:57
Allee, als het niet in Uw kraampje past is het niet een voorbeeld van mensenrechten. België is een voorbeeld van mensenrechten. Daar worden mensen om hun politieke overtuiging gebroodroofd, uit de vakbond gezet, uitgescholden voor nazi, rascist, mestkever en onverdraagzame.
Maar ja België is enorm tolerant voor de vreemden. eigen mensen laten creperen, maar vreemdelingen die kunnen hier alles gratis bekomen.
Mijn grootmoeder droeg ook zo een sjaaltje; en dan zegden ze dat ze een oude doos was. Dus dat sjaaltje, geeft geen verschil. het dragen ervan wel. Dit is wat ze willen uitlokken.De bedoeling is om te tonen, wij behoren niet bij jullie, wij zijn een kaste op zichzelf. Dat sjaaltje heeft absoluut niets te zien met godsdienst. Alleen is het een teken van wij behoren daar bij! :roll:

Dat Turkije de mensenrechten niet respecteert kom vooral van mensen die Turkije uit de EU willen houden. Dat komt dus niet van mij.

fernand
1 juni 2003, 18:13
Die mensen hebben GROOT gekijk.
Turkije ligt grotendeels in Azië, en is dus niet Europees. Maar den Turk MOET bij Europa komen van den greuten baos. Den americ.
Die hebben zo een sleutel op Europa.

Dies
1 juni 2003, 21:32
Alsof er krijtlijnen getrokken staan tussen Europa en Azië :roll:
En ook Rusland ligt grotendeels in Azië, maar daar heb ik nog niemand bezwaar over horen maken!

fernand
1 juni 2003, 21:41
Rusland in Azië? :?:
De USSR zal U bedoelen zeker?

Jabbe
1 juni 2003, 21:43
De USSR bestaat al meer dan 10 jaar niet meer...

Vlaams Vierkant
1 juni 2003, 22:02
Rusland in Azië? :?:
De USSR zal U bedoelen zeker?

Gaat u beweren dat Siberië en het Verre Oosten van Rusland in Europa liggen?

fernand
1 juni 2003, 22:18
Vriend, Siberië is niet Rusland.
Deze "provincie" behoord bij de USSR.

Vlaams Vierkant
1 juni 2003, 23:07
Vriend, Siberië is niet Rusland.
Deze "provincie" behoord bij de USSR.

Je loopt een paar jaar achter.

http://www.sela-v.com/east-europe/image/russia-map.gif

Dit is een kaartje van Rusland. In het Zuid-Oostelijkste deel ligt Primorski Kray(gewest) met als belangrijkste Russische havenstad Vladivostok. Dat is Rusland en grenst aan China en Noord-Korea, twee Aziatische landen.

michr.oscoop
1 juni 2003, 23:16
Voor Raf:

Ach, zoals de meeste homo's ben jij nog lang niet in het reine met je angst en haat voor vrouwen.

michr.oscoop
1 juni 2003, 23:23
Ik weet het wel, maar ik smeer het met dat voorbeeld van Turkije nog graag eens wat extra uit... Zo krijgen de Blokkertjes hier tenminste de kans om 'zelf' in te zien hoe idioot hun ideeën zijn.

Het toelaten van Turkije tot de EU is absoluut te vermijden. Bush wilde ons dat in de maag splitsen in ruil voor Turkse steun voor het platbombarderen van Irak.
Maar misschien ben jij wel een grote fan van Bush en zijn kliek die Europa kost wat kost willen destabiliseren, Wanne?

Kotsmos
2 juni 2003, 08:55
Vriend, Siberië is niet Rusland.
Deze "provincie" behoord bij de USSR.

ma gij raren. Siberië is dan wel een deelrepubliek, het is wél een deel van Rusland. Waar gij de USSR nog vandaan haalt snap ik ook niet.

Tei Ohm Khan
2 juni 2003, 10:15
Rusland is bijna een continent op zichzelf! Rusland ligt in Europa EN Azië, en is economisch te zwak om met zo veel grondgebied fatsoenlijk te kunnen bestaan.
En wat turkije betreft, elke Koerd zal u weten te bevestigen dat de Turkse overheid het niet te nauw neemt met de mensenrechten. Als ze konden zouden de Turken de Koerden volledig Uitroeien! Voorwa denkte da de Turken ineens me hun leger aan de grens me Irak stonden? Om een Koerdische staat in noord Irak te vermijden natuurlijk! Turkije tot europa toelaten staat voor mij gelijk met het aanvaarden van het idee dat de Koerden minderwaardig zijn dan de andere europese bevolkingsgroepen.

En als ge als Belg, maakt nie uit of ge man of vrouw zijt, nie meer veilig over straat kunt lopen omda ge dan door vreemdelingen aangevallen wordt, wordt het dan is nie dringend tijd da we onze definitie van verdraagzaamheid wat gaan bijschaven? Als ge als vreemdeling in België wilt komen wonen en werken, aanvaard dan ook is de Belgische cultuur!