PDA

View Full Version : 1 MILJOEN pageviews voor de Baron (thePiano's website)


thePiano
6 juli 2005, 18:46
6 juli 2005: 1 MILJOEN pageviews voor de Baron jean de Sélys!
thePiano dankt iedereen voor de betoonde belangstelling.

Noteer reeds: Deze webpagina verhuist binnenkort naar een eigen domeinnaam:
http://www.verzet.org (http://www.verzet.org/) en de naam van deze webpagina wordt omgedoopt naar verzet.org

http://users.pandora.be/amarcord/selys/screen/miljoena.JPG
Edit:After edit by thePiano on 06-07-2005 at 19:47
Reason:
--------------------------------

6 juli 2005: 1 MILJOEN pageviews voor de Baron jean de Sélys!
thePiano dankt iedereen voor de betoonde belangstelling.

Noteer reeds: Deze webpagina verhuist binnenkort naar een eigen domeinnaam:
http://www.verzet.org (http://www.verzet.org/) en de naam van deze webpagina wordt omgedoopt naar verzet.org

http://users.pandora.be/amarcord/selys/screen/miljoena.JPG

Before any edits, post was:
--------------------------------

6 juli 2005: 1 MILJOEN pageviews voor de Baron jean de Sélys!
thePiano dankt iedereen voor de betoonde belangstelling.

Noteer reeds: Deze webpagina verhuist binnenkort naar een eigen domeinnaam:
http://www.verzet.org (http://www.verzet.org/) en de naam van deze webpagina wordt omgedoopt naar verzet.org

http://users.pandora.be/amarcord/selys/screen/miljoena.JPG

Musketo
6 juli 2005, 19:56
Zozo.

Yann
6 juli 2005, 20:10
6 juli 2005: 1 MILJOEN pageviews voor de Baron jean de Sélys!
thePiano dankt iedereen voor de betoonde belangstelling.

Noteer reeds: Deze webpagina verhuist binnenkort naar een eigen domeinnaam:
http://www.verzet.org (http://www.verzet.org/) en de naam van deze webpagina wordt omgedoopt naar verzet.org



Proficiat Piano! Wat mij opvalt is dat, als je op google iets over WOII zoekt, uw pagina altijd bovenaan de lijst staat. Dat wilt al iets zeggen!

Bovendien schitterende naamkeuze voor nieuwe domeinnaam!

Patriot!
6 juli 2005, 20:20
Ja, Verzet tegen Adolf Hitler en zijn opvolgers in Vlaanderen!

Percalion
6 juli 2005, 20:26
Was er ook maar verzet tegen de brute Leopold II en zijn opvolgers. Dat zou fijn zijn.

Seba
7 juli 2005, 00:28
Ja, Verzet tegen Adolf Hitler en zijn opvolgers in Vlaanderen!

masochist

Revolutie
7 juli 2005, 00:47
Was er ook maar verzet tegen de brute Leopold II en zijn opvolgers. Dat zou fijn zijn.
Tussen 1895 en 1908 was Congo nog het persoonlijke bezit van Leopold II. De Congolese professor Elikia Mbokolo wijst er in de documentaire op dat in 1920 tien miljoen Congolezen niet terug te vinden waren in de statistieken. Onder druk van het koningshuis en een perscommuniqué van een razende Louis Michel, knipte de VRT alvast het commentaar uit de film waarbij Leopold II vergeleken wordt met Hitler.

daiwa
7 juli 2005, 01:22
En zeggen dat de bubbers deze koning vereren. 8O 8O

Het kind op de foto kijkt onbewogen de lens in. Het is een oude foto, zwart-wit met rafelige randen en het kind heeft een zwarte huidskleur. Dan valt het oog op een afschuwwekkend detail: het kind mist zijn rechter hand. Er volgen nog meer foto’s van zwarte kinderen die een hand missen of een voet. Met deze foto’s opent de documentaire Witte koning, zwarte dood. De kinderen zijn verminkt tijdens het schrikbewind dat koning Leopold II voerde in het door België gekolonialiseerde Kongo. Nog steeds groeien generaties Belgen op met het beeld van Leopold II als weldoener en de Kongolezen als een ondankbaar volk. De Britse filmmaker Peter Bate ontdekt een belangrijk hiaat in de standaard geschiedschrijving. Ruim een jaar lang verdiept Bate zich in archieven, praat hij met talloze experts en trekt hij met zijn filmploeg de binnenlanden van Kongo in. Hij verzamelt meer dan voldoende bewijsmateriaal om Leopold II in zijn film postuum voor de rechtbank te dagen. Met ‘Witte koning, zwarte dood’ doet hij het traditionele beeld van Leopold II als ‘de trots van België’ voorgoed teniet. Achtergrondinformatie
Na het overlijden van koning Leopold I in 1865 treedt zijn zoon Leopold II aan als koning van het nog jonge België. In 1884 legt hij de hand op Kongo. Hij roept het land en zijn bevolking uit tot zijn persoonlijke eigendom. Het zijn met name de rubberplantages die Leopold fortuin brengen. Door de uitvinding van de opblaasbare band is de vraag naar rubber in het westen opeens bijzonder groot. Terwijl de slavernij in 1863 is afgeschaft, verandert Kongo in een slavenkamp. Mensenlevens tellen niet voor de koning, die uitsluitend geïnteresseerd is in het opvoeren van de productie. Daar zet hij alle wrede en gewelddadige middelen voor in die hij maar kan bedenken, waaronder het afhakken van handen als afschrikwekkende strafmethode. In de veertig jaar tijd waarin Leopolds bewind valt, neemt de Kongolese bevolking met ruim tien miljoen af. Afgeschermd van alle buitenstaanders kan Leopold II zijn praktijken jarenlang ongestraft uitvoeren. Er komt pas een eind aan door toedoen van de Congo Reform Association, die achteraf als de eerste humanitaire beweging ter wereld kan worden beschouwd. In 1908 draagt Leopold II noodgedwongen het geplunderde en doodzieke Kongo over aan de Belgische staat.
Edit:After edit by daiwa on 07-07-2005 at 02:24
Reason:
--------------------------------




En zeggen dat de bubbers deze koning vereren. 8O 8O

Het kind op de foto kijkt onbewogen de lens in. Het is een oude foto, zwart-wit met rafelige randen en het kind heeft een zwarte huidskleur. Dan valt het oog op een afschuwwekkend detail: het kind mist zijn rechter hand. Er volgen nog meer foto’s van zwarte kinderen die een hand missen of een voet. Met deze foto’s opent de documentaire Witte koning, zwarte dood. De kinderen zijn verminkt tijdens het schrikbewind dat koning Leopold II voerde in het door België gekolonialiseerde Kongo. Nog steeds groeien generaties Belgen op met het beeld van Leopold II als weldoener en de Kongolezen als een ondankbaar volk. De Britse filmmaker Peter Bate ontdekt een belangrijk hiaat in de standaard geschiedschrijving. Ruim een jaar lang verdiept Bate zich in archieven, praat hij met talloze experts en trekt hij met zijn filmploeg de binnenlanden van Kongo in. Hij verzamelt meer dan voldoende bewijsmateriaal om Leopold II in zijn film postuum voor de rechtbank te dagen. Met ‘Witte koning, zwarte dood’ doet hij het traditionele beeld van Leopold II als ‘de trots van België’ voorgoed teniet. Achtergrondinformatie
Na het overlijden van koning Leopold I in 1865 treedt zijn zoon Leopold II aan als koning van het nog jonge België. In 1884 legt hij de hand op Kongo. Hij roept het land en zijn bevolking uit tot zijn persoonlijke eigendom. Het zijn met name de rubberplantages die Leopold fortuin brengen. Door de uitvinding van de opblaasbare band is de vraag naar rubber in het westen opeens bijzonder groot. Terwijl de slavernij in 1863 is afgeschaft, verandert Kongo in een slavenkamp. Mensenlevens tellen niet voor de koning, die uitsluitend geïnteresseerd is in het opvoeren van de productie. Daar zet hij alle wrede en gewelddadige middelen voor in die hij maar kan bedenken, waaronder het afhakken van handen als afschrikwekkende strafmethode. In de veertig jaar tijd waarin Leopolds bewind valt, neemt de Kongolese bevolking met ruim tien miljoen af. Afgeschermd van alle buitenstaanders kan Leopold II zijn praktijken jarenlang ongestraft uitvoeren. Er komt pas een eind aan door toedoen van de Congo Reform Association, die achteraf als de eerste humanitaire beweging ter wereld kan worden beschouwd. In 1908 draagt Leopold II noodgedwongen het geplunderde en doodzieke Kongo over aan de Belgische staat.

Before any edits, post was:
--------------------------------




En zeggen dat de bubbers deze koning vereren. 8O 8O

Het kind op de foto kijkt onbewogen de lens in. Het is een oude foto, zwart-wit met rafelige randen en het kind heeft een zwarte huidskleur. Dan valt het oog op een afschuwwekkend detail: het kind mist zijn rechter hand. Er volgen nog meer foto’s van zwarte kinderen die een hand missen of een voet. Met deze foto’s opent de documentaire Witte koning, zwarte dood. De kinderen zijn verminkt tijdens het schrikbewind dat koning Leopold II voerde in het door België gekolonialiseerde Kongo. file:///C:/Mijn%20documenten/leopold%20II%20%20congomoorden_bestanden/DDD010404_klein2.jpg Nog steeds groeien generaties Belgen op met het beeld van Leopold II als weldoener en de Kongolezen als een ondankbaar volk. De Britse filmmaker Peter Bate ontdekt een belangrijk hiaat in de standaard geschiedschrijving. Ruim een jaar lang verdiept Bate zich in archieven, praat hij met talloze experts en trekt hij met zijn filmploeg de binnenlanden van Kongo in. Hij verzamelt meer dan voldoende bewijsmateriaal om Leopold II in zijn film postuum voor de rechtbank te dagen. Met ‘Witte koning, zwarte dood’ doet hij het traditionele beeld van Leopold II als ‘de trots van België’ voorgoed teniet. Achtergrondinformatie
Na het overlijden van koning Leopold I in 1865 treedt zijn zoon Leopold II aan als koning van het nog jonge België. In 1884 legt hij de hand op Kongo. Hij roept het land en zijn bevolking uit tot zijn persoonlijke eigendom. Het zijn met name de rubberplantages die Leopold fortuin brengen. Door de uitvinding van de opblaasbare band is de vraag naar rubber in het westen opeens bijzonder groot. Terwijl de slavernij in 1863 is afgeschaft, verandert Kongo in een slavenkamp. Mensenlevens tellen niet voor de koning, die uitsluitend geïnteresseerd is in het opvoeren van de productie. Daar zet hij alle wrede en gewelddadige middelen voor in die hij maar kan bedenken, waaronder het afhakken van handen als afschrikwekkende strafmethode. file:///C:/Mijn%20documenten/leopold%20II%20%20congomoorden_bestanden/DDD010404_klein1.jpg In de veertig jaar tijd waarin Leopolds bewind valt, neemt de Kongolese bevolking met ruim tien miljoen af. Afgeschermd van alle buitenstaanders kan Leopold II zijn praktijken jarenlang ongestraft uitvoeren. Er komt pas een eind aan door toedoen van de Congo Reform Association, die achteraf als de eerste humanitaire beweging ter wereld kan worden beschouwd. In 1908 draagt Leopold II noodgedwongen het geplunderde en doodzieke Kongo over aan de Belgische staat.

thePiano
7 juli 2005, 05:45
Ja, Verzet tegen Adolf Hitler en zijn opvolgers in Vlaanderen!

Tegen een heropstanding van de Nieuwe Orde in Vlaanderen. 25% is toch al heel wat. Ik hoop dat de Vlamingen nog kunnen/willen lezen en nog iets verder raken dan de gemiddelde kots- en braakzinnetjes zoals je die op forums zoals dit leest. ;)

thePiano
7 juli 2005, 05:51
Was er ook maar verzet tegen de brute Leopold II en zijn opvolgers. Dat zou fijn zijn.

Dat is een stokpaardje van het VB dat daar op haar website heel wat aandacht aan heeft besteed. Uiteraard niet met de bedoeling een onbekende historische waarheid te onthullen, maar bedoeld als politieke hak onder het koningshuis. Ik zie onze lieve dierenvriend Prins Laurent nog niet meteen handen en voeten afhakken van VeeBee'rs die niet willen gehoorzamen. :-P

Maar een search op google over Leopold II en zijn Rood Rubber, levert massa's info over die periode dat Leopold zijn terreur regime openhield in Congo. Dat 'gat' aan informatie op het internet werd duidelijk al lang opgevuld. Ik heb mijn handen vol aan dat andere 'gat' waar datzelfde VeeBee zo duister en eenzijdig blijft over informeren.

thePiano
7 juli 2005, 06:11
Proficiat Piano! Wat mij opvalt is dat, als je op google iets over WOII zoekt, uw pagina altijd bovenaan de lijst staat. Dat wilt al iets zeggen!

Jeps, een leuke erkenning voor iets waar ik al bijna twee jaar bijna al mijn latijn in stop. Ik heb zeker nog eens twee jaar nodig om dat project rond te krijgen. Dan ga ik weer wat anders doen. Ik heb nog twee of drie projecten op stapel staan, nu ik over een gigabyte kan beschikken bij mijn nieuwe provider, zie ik dat weer zitten. "De Eerste Wereldoorlog", "De geschiedenis van de Vlaamse Beweging" en "De Geschiedenis van Antwerpen" zijn er zo een paar. Ik blijf nog wel bezig tot aan mijne laatste snik. ;)


Bovendien schitterende naamkeuze voor nieuwe domeinnaam!

Dat lag nogal voor de hand. Blokwatch.be bestaat al en vervult haar eigen rol met glans en brio! Ik kan me bezig houden met de historiek: "Wat vooraf ging...". Met het doel om jongeren en mensen te inspireren om zich niet zomaar te laten platwalsen door de verbale geweldscultuur en het nog steeds stijgend electoraal succes van het VeeBee. Dat verzet inderdaad mogelijk blijft en dat je dat op vele manieren kan doen, onder andere zoals ik dat doe door te: Informeren, Herinneren en Waakzaam Blijven. 8)

PAJOT
7 juli 2005, 07:19
Jouw site is mijn favoriet, sinds www.fabelland.nl (http://www.fabelland.nl/) offline is gegaan. :thumbsup:

Jouw sprookjes zijn de mooiste die ik ken. Zelfs beter dan die van Fabiola en Anne F.

Andro
7 juli 2005, 07:21
Das niet slecht hé, hop naar de 2 miljoen.;-)

Moneta
7 juli 2005, 07:23
Jouw site is mijn favoriet, sinds www.fabelland.nl (http://www.fabelland.nl/) offline is gegaan. :thumbsup:

Jouw sprookjes zijn de mooiste die ik ken. Zelfs beter dan die van Fabiola en Anne F.



8O 8O 8O 8O

Distel
7 juli 2005, 08:02
Tegen een heropstanding van de Nieuwe Orde in Vlaanderen. 25% is toch al heel wat.

25%? Ik dacht dat de SP.A alleen al rond de 20% zat, laat staan dan nog de zelfverklaarde democraten samen.

Ik hoop dat de Vlamingen nog kunnen/willen lezen en nog iets verder raken dan de gemiddelde kots- en braakzinnetjes zoals je die op forums zoals dit leest. ;)

Uiteraard raken wij verder dan uw bijdragen.

Distel
7 juli 2005, 08:05
Dat is een stokpaardje van het VB dat daar op haar website heel wat aandacht aan heeft besteed. Uiteraard niet met de bedoeling een onbekende historische waarheid te onthullen, maar bedoeld als politieke hak onder het koningshuis. Ik zie onze lieve dierenvriend Prins Laurent nog niet meteen handen en voeten afhakken van VeeBee'rs die niet willen gehoorzamen. :-P

W.O.II is een stokpaardje van thePiano die daar op zijn website heel wat aandacht aan heeft besteed. Uiteraard niet met de bedoeling een onbekende historische waarheid te onthullen, maar bedoeld als politieke hak onder het VB. Ik zie het VB nog niet meteen Joden vergassen of concentratiekampen openen.

Distel
7 juli 2005, 08:12
Met het doel om jongeren en mensen te inspireren om zich niet zomaar te laten platwalsen door de verbale geweldscultuur en het nog steeds stijgend electoraal succes van het VeeBee.

Ironisch genoeg is het nog steeds stijgend electoraal succes van het VB nu net voor een groot deel te danken aan de verbale geweldscultuur van VB-bashers als thePiano...

thePiano
7 juli 2005, 11:29
W.O.II is een stokpaardje van thePiano die daar op zijn website heel wat aandacht aan heeft besteed. Uiteraard niet met de bedoeling een onbekende historische waarheid te onthullen, maar bedoeld als politieke hak onder het VB. Ik zie het VB nog niet meteen Joden vergassen of concentratiekampen openen.

Dat was aanvankelijk wel een deel van het opzet, en er stonden toen ook 14 VBwatch-artikels op. Maar sinds de installatie van Blokwatch.be in januari van dit jaar, is dat helemaal overbodig geworden. Zoals die mannen dat doen kan niemand dat.

Musketo
7 juli 2005, 12:22
Is ThePiano baron?


Ik haat adel en ander aristocratisch tuig.

Stubaf.
7 juli 2005, 12:37
Is ThePiano baron?

Nee, maar wel een buschauffeur met een strafblad. Is dat ook goed?

Supe®Staaf
7 juli 2005, 12:44
6 juli 2005: 1 MILJOEN pageviews voor de Baron jean de Sélys!
Bravo!
Blijven op F5 drukken!

Musketo
7 juli 2005, 13:07
Nee, maar wel een buschauffeur met een strafblad. Is dat ook goed?

Sympathieke kerel dus. ;-)

Distel
7 juli 2005, 13:11
Dat was aanvankelijk wel een deel van het opzet, en er stonden toen ook 14 VBwatch-artikels op. Maar sinds de installatie van Blokwatch.be in januari van dit jaar, is dat helemaal overbodig geworden. Zoals die mannen dat doen kan niemand dat.

Ja, de persrelease was wel een knaller meen ik mij te herinneren. En ook de vorige verkiezingen is het VB er niet goed van geweest.

:rofl:
Edit:After edit by Distel on 07-07-2005 at 14:11
Reason:
--------------------------------

Dat was aanvankelijk wel een deel van het opzet, en er stonden toen ook 14 VBwatch-artikels op. Maar sinds de installatie van Blokwatch.be in januari van dit jaar, is dat helemaal overbodig geworden. Zoals die mannen dat doen kan niemand dat.

Ja, de persrelease was wel een knaller meen ik mij te herinneren. En ook de vorige verkiezingen is het VB er niet goed van geweest.

:rofl:

Before any edits, post was:
--------------------------------

Dat was aanvankelijk wel een deel van het opzet, en er stonden toen ook 14 VBwatch-artikels op. Maar sinds de installatie van Blokwatch.be in januari van dit jaar, is dat helemaal overbodig geworden. Zoals die mannen dat doen kan niemand dat.

Ja, de persrelease was wel een knaller meen ik mij te herinneren. En ook de vorige verkiezingen is het VB er niet geod van geweest.

:rofl:

Distel
7 juli 2005, 13:12
Sympathieke kerel dus. ;-)

Maar jij bent sympathieker. Soms toch.

thePiano
7 juli 2005, 14:32
Nee, maar wel een buschauffeur met een strafblad. Is dat ook goed?

Je moet je info dringend updaten.

Ik heb geen strafblad en werk als kantoorbediende (mèt PC)

thePiano
7 juli 2005, 14:38
[/color][/size]
Bravo!
Blijven op F5 drukken!

Dat is al een oud grijs grapje gespekt met de nodige portie boosaardigheid. De teller Belstat accepteert mijn ipnr niet dus noteert mijn bezoek hooguit één keer per dag. Nedstat bv deed dat vroeger wel.

Shizie
7 juli 2005, 14:43
Mensen zoals Piano brengen de tweede holocaust enkel dichter en dichter...
Edit:After edit by Shizie on 07-07-2005 at 15:44
Reason:
--------------------------------

Mensen zoals Piano brengen de tweede holocaust enkel dichter en dichter...

Before any edits, post was:
--------------------------------

Mensen zoals Piano helpen de tweede holocaust enkel dichter en dichter brengen.

thePiano
7 juli 2005, 15:04
Mensen zoals Piano brengen de tweede holocaust enkel dichter en dichter...

Zelf gevonden of zelf gejat ergens? :roll:

Musketo
7 juli 2005, 15:05
Mensen zoals Piano brengen de tweede holocaust enkel dichter en dichter...

Jij gelukkig niet.

Musketo
7 juli 2005, 15:05
Maar jij bent sympathieker. Soms toch.

Ik ben n�*et sympathiek. Onthoud het nu.

Distel
7 juli 2005, 15:48
Ik ben n�*et sympathiek. Onthoud het nu.

Omdat je het zo sympathiek vraagt.

thePiano
7 juli 2005, 15:56
Ja, de ...... . niet goed van geweest.

Zeg Distel, vraagje: hoe laat is het nu want de batterij van mijn polshorloge is leeg.

Supe®Staaf
7 juli 2005, 20:56
Dat is al een oud grijs grapje
Je kent het truukje dus. :-)

gespekt met de nodige portie boosaardigheid.
Neen hoor.
Alle baten helpen.
Ik heb alle respect voor jou als F5 pompende website-bouwer.

De teller Belstat accepteert mijn ipnr niet dus noteert mijn bezoek hooguit één keer per dag.
Alle baten helpen.

Nedstat bv deed dat vroeger wel.
Zie je wel. :-)

Supe®Staaf
7 juli 2005, 20:58
De teller Belstat accepteert mijn ipnr niet
Dat geloof ik.
Ze willen geen revisionisme, negationisme, anti-semitisme of fascisme verspreiden.
Zelfs niet met een waarschuwend foei-foei.
Waarschijnlijk kennen ze net als het CGKR je verleden.
;-)

Supe®Staaf
7 juli 2005, 21:08
Ja, de persrelease was wel een knaller meen ik mij te herinneren.
Niet zeiken over een academisch kwartiertje weekje.:evil:

Knuppel
7 juli 2005, 21:47
Een Piano die geilt op de oorlogsgeschiedenis van vorige eeuw, en dit tussen de koeien en de kalveren.

Bevreemdende 'academische' bedoening als je het mij vraagt....

thePiano
7 juli 2005, 21:50
;-)

;)


Zeg Super, nu je toch online bent, hoe laat is het? want de batterij van mijn horloge is leeg.
Edit:After edit by thePiano on 07-07-2005 at 22:51
Reason:
--------------------------------

;-)

;)


Zeg Super, nu je toch online bent, hoe laat is het? want de batterij van mijn horloge is leeg.

Before any edits, post was:
--------------------------------

;-)

;)

thePiano
7 juli 2005, 21:53
Een Piano die geilt op de oorlogsgeschiedenis van vorige eeuw, en dit tussen de koeien en de kalveren.

Bevreemdende 'academische' bedoening als je het mij vraagt....

Ha! De virtuele bijzit van Super is ook weer van de partij. :)

Ps: ik ben zeker niet de enige die geilt op de oorlogsgeschiedenis van de vorige eeuw....

http://users.pandora.be/amarcord/selys/jpg/oor65.jpg

instromaniac
7 juli 2005, 22:59
Ik heb het je al eens uitgelegd Piano, het zijn maar pageviews, wat op zich niet spectaculair is. Je zou beter gewoon bezoeken/bezoekers gebruiken als maatstaaf.

Ben ik nu een nazi of VB'er? ;)

Supe®Staaf
8 juli 2005, 07:45
Gisteren, 21:50 #37 (http://forum.politics.be/showpost.php?p=1180399&postcount=37) thePiano (http://forum.politics.be/member.php?u=270) vbmenu_register("postmenu_1180399", true);
Perm. Vertegenwoordiger VN

http://forum.politics.be/image.php?u=270&dateline=1105877955 (http://forum.politics.be/member.php?u=270)

Geregistreerd op: Aug 2002
Locatie: Blokwatchcity of Antwerp
Berichten: 15.728


http://forum.politics.be/images/icons/icon1.gif
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Supe®Staaf
;-)



;-)


Zeg Super, nu je toch online bent, hoe laat is het? want de batterij van mijn horloge is leeg.

Linksboven van je bericht kan je het aflezen.
In de zomer één uurtje bijtellen.
Ik plaatste het in 't rood zodat ook jij het kan vinden.
Geen dank, graag gedaan.

skaldis
8 juli 2005, 15:07
Proficiat ik neem graag eens een kijkje op je Baron en lees graag al die weetjes uit de marge van de oorlog zoals laatst het artikel van de swingjugend. Nochtans zie ik niet als jij de VB'ers Marokkanen vergassen na elke verkiezingsoverwinning, de tijdsgeest is er gelukkig niet naar, er zou deze keer enorm protest -ook van hun eigen aanhang en stemmers- zijn mochten ze het in hun hoofd halen om zo iets te willen proberen wat ik ook al niet kan geloven. Ik lees je site dus graag maar kan me niet echt terugvinden in je doel hoewel ik me daar niet aan erger omdat je zo meewerkt aan een tijdsgeest waarin onmenselijke praktijken niet geduld worden.

garfield
9 juli 2005, 17:57
Allez dan . ik zal eerlijk toegeven ik heb je site meerdere malen bezocht. en dit reeds voor dat ik wist dat je zo'n ambetant ventje was.
Vooral de vergelijkingen tss het Belang en de nazies in 30-40 is figuurlijk "a bridge too fare" .
Maar bon doe maar gerust voort om je reputatie als Rijksvoorlichter te bevestigen. Mss kan je samen met Yann je ministerie van propaganda oprichten :-)

thePiano
14 juli 2005, 18:06
Proficiat ik neem graag eens een kijkje op je Baron en lees graag al die weetjes uit de marge van de oorlog zoals laatst het artikel van de swingjugend. Nochtans zie ik niet als jij de VB'ers Marokkanen vergassen na elke verkiezingsoverwinning, de tijdsgeest is er gelukkig niet naar, er zou deze keer enorm protest -ook van hun eigen aanhang en stemmers- zijn mochten ze het in hun hoofd halen om zo iets te willen proberen wat ik ook al niet kan geloven. Ik lees je site dus graag maar kan me niet echt terugvinden in je doel hoewel ik me daar niet aan erger omdat je zo meewerkt aan een tijdsgeest waarin onmenselijke praktijken niet geduld worden.

Ik vergelijk het VeeBee niet en nooit met de NSDAP van Hitler maar wel met het VNV (Staf de Clercq) en het Verdinaso (Joris Van Severen). Dat is niet mijn idee maar dat van het VeeBee zelf. Kijk maar naar de portretten op de IJzerwake van 2004. De vooroorlogse (en collaboreerders in WOII) Eigen Volk Eersters hebben hun waardige opvolgers gevonden in het VeeBee. Ik denk ook niet dat het VNV van plan was om Joden en andersdenkenden te vergassen of te vermoorden, maar ze buiten de wet stellen, uitsluiten van arbeid en sociale zekerheid, apartheidsregime enz.. is ook een manier om aan anderen een mensonwaardig bestaan op te dringen.

Max van Dietschland
14 juli 2005, 18:10
Ik vergelijk het VeeBee niet en nooit met de NSDAP van Hitler maar wel met het VNV (Staf de Clercq) en het Verdinaso (Joris Van Severen). Dat is niet mijn idee maar dat van het VeeBee zelf. Kijk maar naar de portretten op de IJzerwake van 2004. De vooroorlogse (en collaboreerders in WOII) Eigen Volk Eersters hebben hun waardige opvolgers gevonden in het VeeBee. Ik denk ook niet dat het VNV van plan was om Joden en andersdenkenden te vergassen of te vermoorden, maar ze buiten de wet stellen, uitsluiten van arbeid en sociale zekerheid, apartheidsregime enz.. is ook een manier om aan anderen een mensonwaardig bestaan op te dringen.

Neen, Joden en moslims moeten niet worden achtergesteld of vergast worden, ze moeten enkel teruggestuurd worden naar hun eigen continent. (zie mijn voorstel in de topic continenten voor moslims en niet-moslims)
http://forum.politics.be/showthread.php?t=36294&page=9&pp=20

Max van Dietschland
14 juli 2005, 18:12
Overigens leuke foto's en krantenknipsels op je website, waarvoor dank :-P .

Een echte aanrader voor de verzamelaar !

thePiano
14 juli 2005, 18:23
Proficiat Piano! Wat mij opvalt is dat, als je op google iets over WOII zoekt, uw pagina altijd bovenaan de lijst staat. Dat wilt al iets zeggen!

Bovendien schitterende naamkeuze voor nieuwe domeinnaam!

Jeps, Google is een goeie makker van, mij. ;)

Google reageert ook meteen op al mijn artikels die ik online breng. Bv, mijn laatste artikel over Marcel Petiot is al na 2 dagen opgenomen door Google. Vroeger duurde dat zes weken tot twee maanden. Het lijkt wel of ze zitten wachten tot ik iets on line breng. :)

Typ bv maar Marcel Petiot in: "in het nederlands zoeken" direct op de 1ste plaats (23 hits) en 'het volledige web' op de 4de plaats (10.800 hits). En zo is het met alles wat ik on line zet. Blijkbaar is er genoeg interesse. ;)

Bv Eichmann is nog sterker: "het volledige web" : 1ste plaats van de 664.000 hits! Mengele 1ste plaats van 246.000 hits; Heydrich 1ste / 136.000 hits; Staf de Clercq 1ste / 7310 hits, enz..

Met mijn nieuwe website, die bijna geprogrameerd is, wordt het nog beter. Ik hoop ze binnenkort klaar te hebben, maar het is nog veel werk. Onthou het maar al:
Titel: Verzet.org
Adres: http://www.verzet.org

sinan123
14 juli 2005, 20:58
Ik vind het echt goed wat je doet. Ga zo door!

Pietje
15 juli 2005, 07:09
Héél knappe website !!!!!!!! :thumbsup: 8)

Revolutie
15 juli 2005, 10:25
Waarom vind ik niets over Mufti?
http://notendur.centrum.is/~snorrigb/mufti4.htm (http://notendur.centrum.is/%7Esnorrigb/mufti4.htm)
http://www.copydesk.org/quizzes/mufti.jpg

sinan123
15 juli 2005, 12:09
Waarom vind ik niets over Mufti?
http://notendur.centrum.is/~snorrigb/mufti4.htm (http://notendur.centrum.is/%7Esnorrigb/mufti4.htm)
http://www.copydesk.org/quizzes/mufti.jpg

Want een of andere Mufti (http://nl.wikipedia.org/wiki/Mufti) heeft zooo'n belangrijke rol gespeeld in WOII in Duistland.:roll:

Hij zou er eventueel iets over kunnen schrijven, met als doel pas op voor nazisime.
Edit:After edit by sinan123 on 15-07-2005 at 13:12
Reason:
--------------------------------

Waarom vind ik niets over Mufti?
http://notendur.centrum.is/~snorrigb/mufti4.htm (http://notendur.centrum.is/%7Esnorrigb/mufti4.htm)
http://www.copydesk.org/quizzes/mufti.jpg

Want een of andere Mufti (http://nl.wikipedia.org/wiki/Mufti) heeft zooo'n belangrijke rol gespeeld in WOII in Duistland.:roll:

Hij zou er eventueel iets over kunnen schrijven, met als doel pas op voor nazisime.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Waarom vind ik niets over Mufti?
http://notendur.centrum.is/~snorrigb/mufti4.htm (http://notendur.centrum.is/%7Esnorrigb/mufti4.htm)
http://www.copydesk.org/quizzes/mufti.jpg

Want een of andere Mufti heeft zooo'n belangrijke rol gespeeld in WOII in Duistland.

Pietje
15 juli 2005, 12:42
Waarom vind ik niets over Mufti?
http://notendur.centrum.is/~snorrigb/mufti4.htm (http://notendur.centrum.is/%7Esnorrigb/mufti4.htm)


Jij hebt toch enkel interesse voor "ECHTE" vlamingen ??

http://users.pandora.be/amarcord/selys/jpg/langemarck.jpghttp://users.pandora.be/amarcord/selys/jpg/dev16.JPGhttp://users.pandora.be/amarcord/selys/jpg/v9.jpg
Edit:After edit by Pietje on 15-07-2005 at 13:42
Reason:
--------------------------------

Waarom vind ik niets over Mufti?
http://notendur.centrum.is/~snorrigb/mufti4.htm (http://notendur.centrum.is/%7Esnorrigb/mufti4.htm)


Jij hebt toch enkel interesse voor "ECHTE" vlamingen ??

http://users.pandora.be/amarcord/selys/jpg/langemarck.jpghttp://users.pandora.be/amarcord/selys/jpg/dev16.JPGhttp://users.pandora.be/amarcord/selys/jpg/v9.jpg

Before any edits, post was:
--------------------------------

Waarom vind ik niets over Mufti?
http://notendur.centrum.is/~snorrigb/mufti4.htm (http://notendur.centrum.is/%7Esnorrigb/mufti4.htm)


Jij hebt toch enkel interesse voor ECHTE vlamingen ??

http://users.pandora.be/amarcord/selys/jpg/langemarck.jpghttp://users.pandora.be/amarcord/selys/jpg/dev16.JPGhttp://users.pandora.be/amarcord/selys/jpg/v9.jpg

Scherven A. Mok
8 juli 2012, 12:58
De site is weg ?

Libro
8 juli 2012, 13:46
De site is weg ?

Wat haal je nu nog boven?

vrijevlaming
8 juli 2012, 16:08
trololo!

Libro
8 juli 2012, 20:08
trololo!

Waar is Eduard als we hem nodig hebben? Joehoe, Eduard?

Eduard Khil
8 juli 2012, 21:56
Waar is Eduard als we hem nodig hebben? Joehoe, Eduard?

Roept u mij, mijn vriend?

Libro
8 juli 2012, 22:40
Roept u mij, mijn vriend?

Jawel mijn beste. Eén van onze forumtrollen vraagt een portie 'trololo' (doe mij ook maar eentje) ;-).

daiwa
9 juli 2012, 00:47
De site is weg ?

Is ouwe koek ook.
Al wat je daar terug vindt is informatie die in de duizenden andere boeken of internet over de oorlog mits enig zoekwerk al terug te vinden was.

Anselmo
9 juli 2012, 22:50
Er wordt door insiders gefluisterd dat betrokkene definitief naar Georgië is geëmigreerd.

Max van Dietschland
9 juli 2012, 22:53
maar ze buiten de wet stellen, uitsluiten van arbeid en sociale zekerheid, apartheidsregime enz.. is ook een manier om aan anderen een mensonwaardig bestaan op te dringen.

Dat weet u niet of ze dat zouden gedaan hebben. Feit is dat Israël dit beleid vandaag wel voert.