PDA

View Full Version : Wereld Gezondheids Organisatie waarschuwt : Catastrofale pandemie wel erg dichtbij.


/\|cazar
23 juli 2005, 14:05
Tekenen wijzen op wereldwijde griepepidemie zegt WHO


De Wereld Gezondheidsorganisatie begint zich zorgen te maken over de toename van de vogelgriep.

Indonesia’s first human bird flu case, coupled with more birds dying elsewhere including Russia, are signs a long-dreaded global influenza pandemic may be approaching, the World Health Organization said on Friday.

Health officials fear the virus will mutate and mix with human influenza, creating a deadly pandemic strain that becomes easily transmissible and could kill millions of people.

Margaret Chan, WHO’s new director for pandemic influenza preparedness, said there had been no known sustained human to human transmission of the deadly virus, but called for stepping up disease surveillance among poultry and humans worldwide.

Indonesia this week confirmed its first death from the virus, which has so far killed more than 50 people since late 2003 in Vietnam, Thailand and Cambodia, roughly half of the known cases.

An Indonesian government official was confirmed as having died of the H5N1 bird flu virus, but results of laboratory tests on his two young daughters who also died are still awaited.

'More and more birds are dying'
“This is more evidence for us to be concerned about developments in the region,” Chan told a news briefing.

“This is perhaps the only time since 1968, which was the last pandemic, that we are getting signs, symptoms and warnings from nature ... More and more birds are dying in different parts of the world — this is the kind of signals, and early warnings that we are referring to.”

Russia this week said it had discovered a disease in poultry in a remote village in Siberia, its first suspected case of bird flu. Around 300 birds died and specimens are being analyzed.

Chan, a former health director of Hong Kong who helped contain its bird flu and SARS outbreaks of 1997, said the WHO’s risk assessment of a global pandemic still stood at three on a scale of six.

“We need to be very vigilant and look for early signals or signs of sustained human to human transmission,” she said. “We need to advise people from farm to table on what actions they can take or can advise communities to take to reduce that risk.”

Preventative measures
Mixed poultry trading — where ducks, geese, chickens and sometimes pigeons are sold side-by-side at market — can be an "enabling environment for the virus to mutate," Chan said.

Recommended measures include separating poultry, vaccination of poultry, and other biosecurity measures on farms, she said.

“Our experience is that if you are prepared for a pandemic you get less impact in terms of mortality and morbidity and social and economic disruption,” she said.

Chan also said that the WHO, a United Nations agency, was still pressing China to allow international laboratories to examine specimens from birds in Qinghai, where the H5N1 virus has killed more than 5,000 birds from five species.

The WHO is urging China to test the other 184 species in the area, fearing birds which appear healthy could also spread the disease. This would help understand the evolution of the virus and inform public health decisions, according to Chan

Bron: MSNBC (http://www.msnbc.msn.com/id/8667835/)



[/quotE]

Ik vraag me af hoeveel virusremmers belgie ingekocht heeft :-) Voor zover ze al iets kunnen uithalen.
Edit:After edit by /\|cazar on 23-07-2005 at 15:07
Reason:
--------------------------------

Tekenen wijzen op wereldwijde griepepidemie zegt WHO


De Wereld Gezondheidsorganisatie begint zich zorgen te maken over de toename van de vogelgriep.

Indonesia’s first human bird flu case, coupled with more birds dying elsewhere including Russia, are signs a long-dreaded global influenza pandemic may be approaching, the World Health Organization said on Friday.

Health officials fear the virus will mutate and mix with human influenza, creating a deadly pandemic strain that becomes easily transmissible and could kill millions of people.

Margaret Chan, WHO’s new director for pandemic influenza preparedness, said there had been no known sustained human to human transmission of the deadly virus, but called for stepping up disease surveillance among poultry and humans worldwide.

Indonesia this week confirmed its first death from the virus, which has so far killed more than 50 people since late 2003 in Vietnam, Thailand and Cambodia, roughly half of the known cases.

An Indonesian government official was confirmed as having died of the H5N1 bird flu virus, but results of laboratory tests on his two young daughters who also died are still awaited.

'More and more birds are dying'
“This is more evidence for us to be concerned about developments in the region,” Chan told a news briefing.

“This is perhaps the only time since 1968, which was the last pandemic, that we are getting signs, symptoms and warnings from nature ... More and more birds are dying in different parts of the world — this is the kind of signals, and early warnings that we are referring to.”

Russia this week said it had discovered a disease in poultry in a remote village in Siberia, its first suspected case of bird flu. Around 300 birds died and specimens are being analyzed.

Chan, a former health director of Hong Kong who helped contain its bird flu and SARS outbreaks of 1997, said the WHO’s risk assessment of a global pandemic still stood at three on a scale of six.

“We need to be very vigilant and look for early signals or signs of sustained human to human transmission,” she said. “We need to advise people from farm to table on what actions they can take or can advise communities to take to reduce that risk.”

Preventative measures
Mixed poultry trading — where ducks, geese, chickens and sometimes pigeons are sold side-by-side at market — can be an "enabling environment for the virus to mutate," Chan said.

Recommended measures include separating poultry, vaccination of poultry, and other biosecurity measures on farms, she said.

“Our experience is that if you are prepared for a pandemic you get less impact in terms of mortality and morbidity and social and economic disruption,” she said.

Chan also said that the WHO, a United Nations agency, was still pressing China to allow international laboratories to examine specimens from birds in Qinghai, where the H5N1 virus has killed more than 5,000 birds from five species.

The WHO is urging China to test the other 184 species in the area, fearing birds which appear healthy could also spread the disease. This would help understand the evolution of the virus and inform public health decisions, according to Chan

Bron: MSNBC (http://www.msnbc.msn.com/id/8667835/)





Ik vraag me af hoeveel virusremmers belgie ingekocht heeft :-) Voor zover ze al iets kunnen uithalen.

Before any edits, post was:
--------------------------------

[QUOTE] Tekenen wijzen op wereldwijde griepepidemie zegt WHODe Wereld Gezondheidsorganisatie begint zich zorgen te maken over de toename van de vogelgriep.

Indonesia’s first human bird flu case, coupled with more birds dying elsewhere including Russia, are signs a long-dreaded global influenza pandemic may be approaching, the World Health Organization said on Friday.

Health officials fear the virus will mutate and mix with human influenza, creating a deadly pandemic strain that becomes easily transmissible and could kill millions of people.

Margaret Chan, WHO’s new director for pandemic influenza preparedness, said there had been no known sustained human to human transmission of the deadly virus, but called for stepping up disease surveillance among poultry and humans worldwide.

Indonesia this week confirmed its first death from the virus, which has so far killed more than 50 people since late 2003 in Vietnam, Thailand and Cambodia, roughly half of the known cases.

An Indonesian government official was confirmed as having died of the H5N1 bird flu virus, but results of laboratory tests on his two young daughters who also died are still awaited.

'More and more birds are dying'
“This is more evidence for us to be concerned about developments in the region,” Chan told a news briefing.

“This is perhaps the only time since 1968, which was the last pandemic, that we are getting signs, symptoms and warnings from nature ... More and more birds are dying in different parts of the world — this is the kind of signals, and early warnings that we are referring to.”

Russia this week said it had discovered a disease in poultry in a remote village in Siberia, its first suspected case of bird flu. Around 300 birds died and specimens are being analyzed.

Chan, a former health director of Hong Kong who helped contain its bird flu and SARS outbreaks of 1997, said the WHO’s risk assessment of a global pandemic still stood at three on a scale of six.

“We need to be very vigilant and look for early signals or signs of sustained human to human transmission,” she said. “We need to advise people from farm to table on what actions they can take or can advise communities to take to reduce that risk.”

Preventative measures
Mixed poultry trading — where ducks, geese, chickens and sometimes pigeons are sold side-by-side at market — can be an "enabling environment for the virus to mutate," Chan said.

Recommended measures include separating poultry, vaccination of poultry, and other biosecurity measures on farms, she said.

“Our experience is that if you are prepared for a pandemic you get less impact in terms of mortality and morbidity and social and economic disruption,” she said.

Chan also said that the WHO, a United Nations agency, was still pressing China to allow international laboratories to examine specimens from birds in Qinghai, where the H5N1 virus has killed more than 5,000 birds from five species.

The WHO is urging China to test the other 184 species in the area, fearing birds which appear healthy could also spread the disease. This would help understand the evolution of the virus and inform public health decisions, according to Chan

Bron: MSNBC (http://www.msnbc.msn.com/id/8667835/)

oliepiek
24 juli 2005, 13:03
Ja heb ik ook net gelezen.
Zoals ik al zei: zij die belang hebben bij een grote die-off, doen er alles aan om deze potentiële ramp te laten gebeuren. Zij zorgen ervoor dat de kleine mensjes volledig verzadigd worden met nieuws over non-events als terrorisme.
Deze pandemie moordt potentieel honderden miljoenen mensen uit, en wij zitten hier ons geld en onze tijd te verdoen met een marginaal probleem als bomaanslagen.
Schandalig gewoon.

Shizie
24 juli 2005, 13:10
maja, de Chineze bevolking mag gerust halveren, er is geen plaats daar voor 1.3 miljard monden..

Musketo
24 juli 2005, 13:14
Staan de Shizies van deze wereld er ook bij stil dat dit ons ook zal treffen?

Shizie
24 juli 2005, 13:28
Ik vraag me af waarom alle ziektes altijd uit Azie komen ? Alle griepepidemien komen altijd uit Azie :/

En als het ons treft = tja, so be it..

Wreker
24 juli 2005, 13:30
Hatsjie! Woesj.

Musketo
24 juli 2005, 13:30
Omdat Azië slecht is.

Wat had ge anders gedacht?!

Wreker
24 juli 2005, 13:32
Ja heb ik ook net gelezen.
Zoals ik al zei: zij die belang hebben bij een grote die-off, doen er alles aan om deze potentiële ramp te laten gebeuren. Zij zorgen ervoor dat de kleine mensjes volledig verzadigd worden met nieuws over non-events als terrorisme.
Deze pandemie moordt potentieel honderden miljoenen mensen uit, en wij zitten hier ons geld en onze tijd te verdoen met een marginaal probleem als bomaanslagen.
Schandalig gewoon.

Zou nochtans een heel goede zaak zijn voor de andere levensvormen op aarde.

/\|cazar
24 juli 2005, 13:34
Omdat Azië slecht is.

Wat had ge anders gedacht?!

lol

uw humor is bij momenten dichtbij het pruimen.

Shizie
24 juli 2005, 13:35
Omdat Azië slecht is.

Wat had ge anders gedacht?!

Omdat daar te veel mensen zijn zeker :P

Misschien moet een of ander virus het aantal mensen daar beperken ?

/\|cazar
24 juli 2005, 13:40
Omdat daar te veel mensen zijn zeker :P

Misschien moet een of ander virus het aantal mensen daar beperken ?

omdat u blijkbaar nougabollen verstand heeft van elementaire virusdinges...

omdat de mensen er tussen de beesten wonen, varkens ( die nauw genetisch verwant zijn aan de mens ) er drager zijn van virussen die dan weer voorkomen bij eenden en kippen, die dan weer op de mens overspringen...

1 grote chemostaat is dat daar.

Shizie
24 juli 2005, 13:45
omdat u blijkbaar nougabollen verstand heeft van elementaire virusdinges...

omdat de mensen er tussen de beesten wonen, varkens ( die nauw genetisch verwant zijn aan de mens ) er drager zijn van virussen die dan weer voorkomen bij eenden en kippen, die dan weer op de mens overspringen...
1 grote chemostaat is dat daar.

Tja, omdat ze daar tussen de varkens leven sterven er jaarlijks miljoenen mensen aan griep die uit Azie afkomstig is :x

Jampie
24 juli 2005, 14:18
Ik vraag me af waarom alle ziektes altijd uit Azie komen ? Alle griepepidemien komen altijd uit Azie :/

En als het ons treft = tja, so be it..Waarom komen die Russen altijd uit Rusland ?

Shizie
24 juli 2005, 14:43
Waarom komen die Russen altijd uit Rusland ?

Russen - Rusland, Griep - Gripie ? als ik uw logica volg ;)

oliepiek
27 juli 2005, 10:59
nougabollen

Effe serieus (met al dat gezever hier): ik ben vanmorgen in alle vroegte nougabollen gaan halen. Heel 't stad afgelopen. Ge hadt dat woord nooit mogen laten vallen, ik ben daar gewoon verzot op. En ik was gewoon totaal vergeten dat nougabollen wel degelijk bestaan. Uiteindelijk thuisgekomen met een reep - geen bollen - Turkse, veel te zoete nouga. Enfin soit, nouga is nouga. Ik zen ne contente mens.

Groentje-18
28 juli 2005, 19:41
Zou nochtans een heel goede zaak zijn voor de andere levensvormen op aarde.

De andere levensvormen gaan er ook problemen van ondervinden ... ik heb gelezen dat het ook pakt op sowieso alle soorten vogels, varkens, honden, katten, tijgers, ... zowat alles dus. :-s

Groentje-18
28 juli 2005, 19:43
Ik vraag me af waarom alle ziektes altijd uit Azie komen ? Alle griepepidemien komen altijd uit Azie :/

En als het ons treft = tja, so be it..

Ze komen vooral uit China, raad maar waarom: het is een megaland met megaveel inwoners maar ze leven heel dicht op elkaar omdat een deel van het land bebergd is. En daarbij leven de mensen er gewoon tussen de dieren waardoor alles met elkaar interageert, ook bacteriën en virussen van allerlei soort ...

Groentje-18
28 juli 2005, 19:45
Ik dacht dat België een 30 000 virusremmers had ingedaan?


In ieder geval ruim voldoende dus ... :roll:
Edit:After edit by Groentje-18 on 28-07-2005 at 20:45
Reason:
--------------------------------

Ik dacht dat België een 30 000 virusremmers had ingedaan?


In ieder geval ruim voldoende dus ... :roll:

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik dacht dat België een 30 000 virusremmers had ingedaan?

Shizie
28 juli 2005, 19:45
griepvirus kan dodelijk zijn op latere leeftijd, maar ook JONGE mensen worden ERG verzwakt door griep. Men geneest volledig pas na een aantal MAANDEN na de infectie. Iedere keer dat men griep heeft verkort zijn leven met ongeveer 1 jaar ook ..

Bron: Amerikaanse geneeskunde.

EN altijd komt die miserie uit China... :/
Edit:After edit by Shizie on 28-07-2005 at 20:47
Reason:
--------------------------------

griepvirus kan dodelijk zijn op latere leeftijd, maar ook JONGE mensen worden ERG verzwakt door griep. Men geneest volledig pas na een aantal MAANDEN na de infectie. Iedere keer dat men griep heeft verkort zijn leven met ongeveer 1 jaar ook ..

Bron: Amerikaanse geneeskunde.

EN altijd komt die miserie uit China... :/

Before any edits, post was:
--------------------------------

griepvirus is dodelijk op latere leeftijd, maar ook JONGE mensen worden ERG verzwakt door griep. Men geneest volledig pas na een aantal MAANDEN na de infectie. Iedere keer dat men griep heeft verkort zijn leven met ongeveer 1 jaar ook ..

Bron: Amerikaanse geneeskunde.

EN altijd komt die miserie uit China... :/

/\|cazar
28 juli 2005, 20:00
Ik dacht dat België een 30 000 virusremmers had ingedaan?


In ieder geval ruim voldoende dus ... :roll:

juist genoeg voor alle ministers en parlementairen die dit land rijk zijn .... zij zijn immers het kruim van de bevolking en dienen ten alle prijze gered te worden ...:-)

boer_bavo
28 juli 2005, 20:10
Goede reclame voor de makers van het griepvaccin.

/\|cazar
28 juli 2005, 21:26
Goede reclame voor de makers van het griepvaccin.

Dat er pas (in het beste geval) binnen een paar jaar zal zijn ...

Hoshimaru
29 juli 2005, 08:26
Dat lijkt me toch sterk dat griep krijgen uw leven verkort met 1 jaar. Ons lichaam heeft witte bloedcellen die die rommel opruimen met de hulp van wat medicatie.
Zo gaat straks iemand zeggen dat door een verkoudheid, je leven met 6 maanden verkort.

Iemand een idee waar je NBC pakken kunt kopen en een steriele woonplaats kunt laten bouwen ? ;)

Groentje-18
29 juli 2005, 13:31
juist genoeg voor alle ministers en parlementairen die dit land rijk zijn .... zij zijn immers het kruim van de bevolking en dienen ten alle prijze gered te worden ...:-)

Vanzelfsprekend. ;)

Trouwens ... ik begrijp iets niet goed.
Er zijn veel landen die een bestelling hebben geplaatst voor Tamiflu (waarschijnljk de enige werkzame virusremmer tegen de ziekte...) maar al die landen moeten nog zo'n twee jaar wachten want de productiecapaciteit is beperkt blijkbaar ...
Maar, kunnen ze dan niet gewoon snel een fabriek bijbouwen of de productie toch opvoeren op de één of andere manier?
Ik ben nu niet héél naïef maar toch ... als je veel mensen laten werken aan zo'n fabriek moet dat toch op vrij korte tijd kunnen gereed zijn?

Of waar ligt eigenlijk het probleem? :s
Of ... wordt de productie door iemand tegengehouden?

/\|cazar
1 augustus 2005, 18:00
Russia bird flu could spread to EU - vet official

By Aleksandras Budrys2 hours, 2 minutes ago



A strain of bird flu dangerous to humans could spread to parts of the European Union from Siberia, a senior Russian veterinary official warned on Monday.

Chances were "very high" the strain found in the Novosibirsk region could spread to other parts of Siberia, the official from the Russian Veterinary and Phytosanitary Inspection Service told Reuters.

"There is also a possibility that bird flu could spread to the European Union as (infected) wild birds from China may have been in contact in Russia with birds that will fly on to the Netherlands, France and elsewhere," the official said.

"North America is not safe either, as some birds from Russia fly there, too," said the official who did not wish to be named.

The official said it had been confirmed on Friday that birds in the Novosibirsk region were infected with the H5N1 strain of bird flu, which is dangerous to humans, and not with H5N2, as had previously been believed.

Bird flu is split in strains such as H5 and H7, which in turn have nine different subtypes. H5N1 subtype is highly pathogenic and can be passed from birds to humans, although there have been no known cases of human to human transmission.

More than 50 people have died in Asia from H5N1 since late 2003, raising fears it could mutate and form the basis of a global epidemic.

Later, the Agriculture Ministry said bird flu had also been found in poultry in a farm in another region, Altai, between Novosibirsk and Kazakhstan.

"A quarantine has been imposed in all the affected locations, and necessary measures are being taken to isolate the pockets of infection," the statement said.

It said that heads of regional veterinary services have been instructed to organize measures to prevent the spreading of the disease.

Veterinary officials were examining samples taken on farms in other Siberian regions where migrating wild birds from China may have landed.

The official said neighboring Kazakhstan, where deaths of poultry and wild birds in the northern Pavlodar region have been registered last month, may also have a bird flu strain similar to Russia's.

"We have been in contact with the Kazakhs. The probability that they have the same type of virus is very high, as some birds fly to Russia from China through Kazakhstan. But it will take some time to have it confirmed," the official said.

A spokesman for the Russian emergencies ministry said on Monday that so far no cases of humans being infected with bird flu had been registered.

He said over 2,000 birds died of the virus in 18 villages in Novosibirsk region. Experts were also checking cases of deaths of poultry and wild birds in the neighboring regions of Omsk and Altai.

(Additional reporting by Tatyana Mosolova in Moscow and Raushan Nurshayeva in Astana)

exodus
1 augustus 2005, 21:43
De illuminati brengen hun plan voor population control in stelling. AIDS was maar een begin.

Firestone
1 augustus 2005, 22:31
De illuminati brengen hun plan voor population control in stelling. AIDS was maar een begin.Waren de spectaculaire verhoging van de levensverwachting, de even spectaculaire daling van de kindersterfte, het terugdringen van vele vreselijke ziektes, in de laatste eeuw ook een complot van de illuminati?

Of waren ze even onoplettend, en moeten ze nu ingrijpen om de wereldbevolking naar beneden te krijgen?

Knoeiers toch, die illuminati!
Edit:After edit by Firestone on 01-08-2005 at 23:32
Reason:
--------------------------------

De illuminati brengen hun plan voor population control in stelling. AIDS was maar een begin.Waren de spectaculaire verhoging van de levensverwachting, de even spectaculaire daling van de kindersterfte, het terugdringen van vele vreselijke ziektes, in de laatste eeuw ook een complot van de illuminati?

Of waren ze even onoplettend, en moeten ze nu ingrijpen om de wereldbevolking naar beneden te krijgen?

Knoeiers toch, die illuminati!

Before any edits, post was:
--------------------------------

De illuminati brengen hun plan voor population control in stelling. AIDS was maar een begin.Waren de spectaculaire verhoging van de levensverwachting, de even spectaculaire daling van de kindersterfte, van de laatste eeuw ook een complot van de illuminati?

Of waren ze even onoplettend, en moeten ze nu ingrijpen om de wereldbevolking naar beneden te krijgen?

Knoeiers toch, die illuminati!

exodus
1 augustus 2005, 22:39
Waren de spectaculaire verhoging van de levensverwachting, de even spectaculaire daling van de kindersterfte, het terugdringen van vele vreselijke ziektes, in de laatste eeuw ook een complot van de illuminati?

Of waren ze even onoplettend, en moeten ze nu ingrijpen om de wereldbevolking naar beneden te krijgen?

Knoeiers toch, die illuminati!

Onze levenstandaard is gewoon verhoogd, en onze medische sector verbeterd. Je ziet het te zwart wit.

De miljoenen doden van AIDS , de miljoenen doden van communisme en nazisme etc, dat is allemaal het werk van de illuminati.

Net alsof AIDS plots opkomt in Afrika. De Afrikanen hebben miljoenen jaren naast de apen geleefd in de jungle en plots zouden ze AIDS krijgen. Hetzelfde voor enkele homosexuele mannen in New York. Wat doen de homosexuelen vandaag dat ze 5000 jaar geleden niet deden?

Firestone
1 augustus 2005, 22:44
Onze levenstandaard is gewoon verhoogd, en onze medische sector verbeterd. Je ziet het te zwart wit.

De miljoenen doden van AIDS , de miljoenen doden van communisme en nazisme etc, dat is allemaal het werk van de illuminati.

Net alsof AIDS plots opkomt in Afrika. De Afrikanen hebben miljoenen jaren naast de apen geleefd in de jungle en plots zouden ze AIDS krijgen. Hetzelfde voor enkele homosexuele mannen in New York. Wat doen de homosexuelen vandaag dat ze 5000 jaar geleden niet deden?Ja, ik zie alles zwart wit.:-)

Ik mis de subtiliteit van het NWO-scenario!:-(

Hoe komt het dat de illuminati het zover hebben laten komen dat ze, al zijn ze oppermachtig (wereldoorlogen opstarten is een makkie), ze tegen hun wil de wereldbevolking laten exploderen?
En dan middelen als AIDS moeten inzetten!

Weer blinken deze theorieën uit door inconsistentie en onbestaand bewijsmateriaal!
Edit:After edit by Firestone on 01-08-2005 at 23:45
Reason:
--------------------------------

Onze levenstandaard is gewoon verhoogd, en onze medische sector verbeterd. Je ziet het te zwart wit.

De miljoenen doden van AIDS , de miljoenen doden van communisme en nazisme etc, dat is allemaal het werk van de illuminati.

Net alsof AIDS plots opkomt in Afrika. De Afrikanen hebben miljoenen jaren naast de apen geleefd in de jungle en plots zouden ze AIDS krijgen. Hetzelfde voor enkele homosexuele mannen in New York. Wat doen de homosexuelen vandaag dat ze 5000 jaar geleden niet deden?Ja, ik zie alles zwart wit.:-)

Ik mis de subtiliteit van het NWO-scenario!:-(

Hoe komt het dat de illuminati het zover hebben laten komen dat ze, al zijn ze oppermachtig (wereldoorlogen opstarten is een makkie), ze tegen hun wil de wereldbevolking laten exploderen?
En dan middelen als AIDS moeten inzetten!

Weer blinken deze theorieën uit door inconsistentie en onbestaand bewijsmateriaal!
Edit:After edit by Firestone on 01-08-2005 at 23:45
Reason:
--------------------------------

Onze levenstandaard is gewoon verhoogd, en onze medische sector verbeterd. Je ziet het te zwart wit.

De miljoenen doden van AIDS , de miljoenen doden van communisme en nazisme etc, dat is allemaal het werk van de illuminati.

Net alsof AIDS plots opkomt in Afrika. De Afrikanen hebben miljoenen jaren naast de apen geleefd in de jungle en plots zouden ze AIDS krijgen. Hetzelfde voor enkele homosexuele mannen in New York. Wat doen de homosexuelen vandaag dat ze 5000 jaar geleden niet deden?Ja, ik zie alles zwart wit.:-)

Ik mis de subtiliteit van het NWO-scenario!:-(

Hoe komt het dat de illuminati het zover hebben laten komen dat ze, al zijn ze oppermachtig (wereldoorlogen opstarten is een makkie), ze tegen hun wil de wereldbevolking laten exploderen?
En dan middelen als AIDS moeten inzetten!

Weer blinken deze theorieën uit door inconsistentie en onbestaand bewijsmateriaal!

Before any edits, post was:
--------------------------------

Onze levenstandaard is gewoon verhoogd, en onze medische sector verbeterd. Je ziet het te zwart wit.

De miljoenen doden van AIDS , de miljoenen doden van communisme en nazisme etc, dat is allemaal het werk van de illuminati.

Net alsof AIDS plots opkomt in Afrika. De Afrikanen hebben miljoenen jaren naast de apen geleefd in de jungle en plots zouden ze AIDS krijgen. Hetzelfde voor enkele homosexuele mannen in New York. Wat doen de homosexuelen vandaag dat ze 5000 jaar geleden niet deden?Ja, ik zie alles zwart wit.:-)

Ik mis de subtiliteit van het NWO-scenario!:-(

Hoe komt het dat de illuminati het zover hebben laten komen dat ze, al zijn ze oppermachtig (wereldoorlogen opstarten is een makkie), ze tegen hun wil de wereldbevolking laten exploderen?
En dan middelen als AIDS gebruiken!

En weer blinken deze theorieën uit door inconsistentie en onbestaand bewijsmateriaal!

Knuppel
2 augustus 2005, 13:44
Wat doen de homosexuelen vandaag dat ze 5000 jaar geleden niet deden?

Vrijer, en dus veelvuldiger, vrijen met meer partners uit verschillende werelddelen?

illwill
2 augustus 2005, 16:57
Er komt nog een dag dat de natuur terug zal slaan voor alles wat we verkloot hebben. De natuur zal ons overwinnen.

Groentje-18
2 augustus 2005, 18:54
Er komt nog een dag dat de natuur terug zal slaan voor alles wat we verkloot hebben. De natuur zal ons overwinnen.


Inderdaad, die uitspraak van je geeft goed weer hoe ik er ook over denk.

Hoe we het ook draaien of keren, de natuur wint altijd.
En we hebben haar veel aangedaan ... ze heeft reden om terug te slaan ...

vooruit
2 augustus 2005, 22:13
Het spijt me dat ik geen bron kan geven, maar ik herinner mij ergens gelezen te hebben dat naar schatting 2% van de wereldbevolking zal sterven aan deze nieuwe griep vorm. En niet alleen kinderen of ouderen maar evengoed 20ers.

Dat ziet er leuk uit.