PDA

View Full Version : Alleen voor vlaams blokkers!!!!


Ali
5 juni 2003, 20:07
Jullie proberen indruk te maken met jullie woordenschat en jullie schrale "feitenkennis" omtrent onze cultuur en jullie waanen jullie zelf de perfektie zelve door dit gepaard te laten gaan met een cynisme als wilde je duidelijk maken, dat je eigenlijk nóg slimmer kunt zijn.

Ik ben er in ieder geval allerminst van onder de indruk. En natuurlijk heb je bijna altijd het gelijk aan je zij als je bevlogen kunt schrijven. Immers, taal is macht. Macht om een "discussie" naar je hand te zetten. Maar volgens mij weet je niet, dat je met beide voeten aan de grond moet blijven als je je bedient van dit voertuig van de geest. Getuige jullie verwoede pogingen (de overdaad spreekt voor zich) om het meisje met een hoofdoek even de les te wijzen, neem ik aan, dat je iemand bent, die gefrustreerd door het leven gaat en het liefst alle buitenlanders terug ziet keren naar hun eigen land (ik zal je voor het ongemak nog even geen racist noemen).
Je goed recht natuurlijk, maar kom er dan eens voor uit en plein public i. p. v. geilend achter een pc te zitten puzzelen met zieke gedachtes en een paar moeilijke woorden (wat heet moeilijk, want zoals gezegd zet je overal waar je een gevoel besluipt, dat het hiaat in je kennis groter is dan je dacht, een pregnant overkomend geval, die onder geen enkele interpretatie samenhangt met de rest van de zin!).

Sta eens op en zeg: weg met die vieze buitenlanders, weg met die klote Turken, weg met die Marokkanen! Het is niet moeilijk, echt niet. Maar ja, voor zulke mensen als filip de winter ( ik weiger zijn naam in hoofdletters te schrijven) kun je alleen maar respect hebben, daar ze zich willen doen gelden in een multiculturele en dus verre van Belgische samenleving, terwijl ze weten dat hun pogingen stuk voor stuk gedoemd zijn tot falen. Hoe dat komt?
Hypocrisie mensen, hypocrisie! De ene buurman heeft in zn verleden wel 10 buitenlanders afgeslacht, de ander overtreft zn grootpraat door te zeggen dat ie er hoogstpersoonlijk voor heeft gezorgd, dat er welgeteld 1000 illegalen terug zijn gestuurd naar hun eiland en ga zo maar door. Maar als het erop aankomt, dan. ? Dan spelen ze de vermoorde onschuld.

ondertussen vraag je je af hoe een mens zo hypocriet kan zijn, wat het toppunt van hypocrisie kan zijn. Tegen Achmed de buurman zeggen, dat hij altijd welkom is en tegen jan frietfreter, de andere buurman, smerig uitvallen als hij vriendelijk doet tegen een van die ratten. Nee, of je bent een racist en ik heb respect voor je OF je bent een schijnheilige kontenlikker op wie ik neerkijk.

Moge het natuurlijk duidelijk zijn, waarom ik de racistische schizofreen buiten beschouwing laat. . . Dat was even onder het motto: neerkijken op een paar domme Belgen, die denken dat ze wijs zijn, maar eerder behooren tot de trieste, hypocriete, ingenomen sukkeltjes zonder enige vorm van daadkracht!

Zou het misschien kunnen komen, doordat Belgen net zo veel mens zijn als de Marokkaan? Jullie houden je zelf niet aan de regels in Belgié- om maar niet te spreken over jullie gedrag tijdens een VN-missie in een of ander "zwart" land - maar als een buitenlander iets doet, dat naar Belgische maatstaven niet door de beugel kan, dan laten jullie geen mogelijkheid ongemoeid om hem ervan bewust te laten geraken, dat hij moet zien af te komen van zn slechte gewoontes, zn geloof en zn cultuur. Jullie beroven hem van alles om hem vervolgens de woorden in de mond te leggen, dat 'zn culturele achtergrond en geloof hem in de weg staan bij het naleven van de Belgische wetten'.

Dit is laag, erg laag. En als je de ballen hebt om het als voorbeeld/argument aan te voeren voor de tweeslachtigheid van jullie doen en laten, dan moet je ook man genoeg zijn om toe te geven, dat jullie hele allochtonenbeleid niet deugt. Want o wee als pa lief zn zoon van 15 in elkaar slaat omwille van de door Belgen zo vurig gewenste orde. Nog geen dag later zit zn zoon in een tehuis en is hij aangeklaagd voor mishandeling.
Een van de vele vooroordelen over die achterlijke cultuur is weer bevestigd en we hebben een arm kind gered uit de handen van een ziek, in de naam van Allah handelende griezel. Nog geen twee dagen later is het alweer een etter en mag hij naar huis (soms zet de overheid hen gewoon op straat!) omdat hij moeilijk in toom te houden is. Pa mag niet meer slaan, zoon weet dat en gaat maar weer eens op tasjesjacht. Wiens schuld is het dan?? De schuld van de cultuur? De schuld van het geloof? Denk eens na voordat je iets brult!

wardje
5 juni 2003, 20:44
Wat een vuilspuierij zeg - is dat echt nodig? En is het echt nodig om voortdurend over "jullie belgen" te spreken? Is dit je constructieve bijdrage aan een verdraagzame maatschappij? Proficiat

Ali
5 juni 2003, 20:49
ik zeg altijd:
ik probeer me aan te passen aan de vlaamse normen en waarden.
het is bij jullie ook nooit goed :roll:

wardje
6 juni 2003, 09:13
Nog even terloops: als pa alleen maar zijn gezag kan opleggen door zijn zoon af te rossen, en als tasjes pikken het logische gevolg is van niet afgerost te worden regelmatig (ik zeg niet dat het zo is, maar je lijkt het wel te beweren) dan ligt dat inderdaad aan de cultuur, of het geloof.

Er zijn toch wel andere manieren zeker om iemand wat respect voor "law & order" bij te brengen; je moet die persoon daarom niet meteen het ziekenhuis inslaan. Dat lijkt me een rare manier van opvoeden.

Ik zie eerlijk gezegd geen tegenspraak in de eisen dat 1. kinderen niet mogen stelen 2. vaders hun kinderen niet mogen afmotten.

Oeteke
6 juni 2003, 10:18
de islam past NIET in Europa.
Zoals ge overal ziet zijn er problemen met de islam/
Dus laat ze waar ze zijn.
Ze willen zich misschien wel aanpassen, maar dat is gewoon niet mogelijk!
Het verschil is veel te groot!

Calle
6 juni 2003, 11:40
Wie zegt dat ik iets tegen Turken heb ? :wink:

wardje
6 juni 2003, 13:53
de islam past NIET in Europa.
Zoals ge overal ziet zijn er problemen met de islam/
Dus laat ze waar ze zijn.
Ze willen zich misschien wel aanpassen, maar dat is gewoon niet mogelijk!
Het verschil is veel te groot!

De islam zit wel al Eeuwen in Europa natuurlijk; met de islam is op zich niks mis, of toch niets méér mis dan met gelijk welke godsdienst; het verschil zit er hem in dat Europa godsdienstbeleving heeft opgesloten in de privésfeer. En zo hoort het: in de publieke sfeer heeft religie geen plaats.

Waarom hoort dat zo? Omdat een aantal religieuze waarden (christelijk evengoed als moslim of als joods) botsen met de burgerzin. Gelijkheid van man en vrouw, evenwaardigheid van homo's en hetero's, van moslims en christenen, kortom gelijkheid van burgers: dat zijn waarden die niet onderschreven worden door de islam of het christendom.

De zaak is, dat wij ons in de 21e eeuw als burgers niets moeten aantrekken van wat enkele woestijnstuivers een paar duizend jaar geleden hebben opgeschreven in naam van God. We weten ondertussen beter, me dunkt.

Wanne
6 juni 2003, 14:04
de islam past NIET in Europa.
Zoals ge overal ziet zijn er problemen met de islam/
Dus laat ze waar ze zijn.
Ze willen zich misschien wel aanpassen, maar dat is gewoon niet mogelijk!
Het verschil is veel te groot!


Ga dat maar eens vertellen tegen Chokri, de Marokkaanse organisator van het Pukkelpop festival... Die lacht je gewoon vierkantig uit... De Islam pas wel in Europa. De waarheid is trouwens dat niet het christendom de religie van het Westen is, maar onze vrijheid... De Islam moet zich dus enkel aanpassen aan onze vrijheid die ze moeten respecteren. En daar zijn mensen zoals Chokri, die zelfs rijk zijn geworden door die vrijheid te respecteren, het perfecte voorbeeld van... Kom mij dus niet vertellen dat het niet kan... Er zijn genoeg Turkse en Marokkaanse jongeren die dromen van een Mercedes of een BMW. Je moet ze dan ook gewoon duidelijk maken dat het respecteren van onze vrijheid kan leiden tot heel veel voordelen voor hen...

Knuppel
6 juni 2003, 15:12
de islam past NIET in Europa.
Zoals ge overal ziet zijn er problemen met de islam/
Dus laat ze waar ze zijn.
Ze willen zich misschien wel aanpassen, maar dat is gewoon niet mogelijk!
Het verschil is veel te groot!


Ga dat maar eens vertellen tegen Chokri, de Marokkaanse organisator van het Pukkelpop festival... Die lacht je gewoon vierkantig uit... De Islam pas wel in Europa. De waarheid is trouwens dat niet het christendom de religie van het Westen is, maar onze vrijheid... De Islam moet zich dus enkel aanpassen aan onze vrijheid die ze moeten respecteren. En daar zijn mensen zoals Chokri, die zelfs rijk zijn geworden door die vrijheid te respecteren, het perfecte voorbeeld van... Kom mij dus niet vertellen dat het niet kan... Er zijn genoeg Turkse en Marokkaanse jongeren die dromen van een Mercedes of een BMW. Je moet ze dan ook gewoon duidelijk maken dat het respecteren van onze vrijheid kan leiden tot heel veel voordelen voor hen...

Ik dacht dat dit topic enkel voor Blokkers was maar vermits Wanne hier is zal dat wel niet zo zijn zeker?

Jongens wat een onzin toch weer!
Chokri is niet rijk geworden door onze vrijheid te respecteren maar door van de hier geboden vrijheid en mogelijkheden gebruik te maken...
en de juiste politieke vriendjes te kiezen. Hij was een regelmatige 'gast' op het kabinet van de vorige 'Vlaamse' minister van Cultuur. En die gokte nogal op mensen die, net als hij, op de jeugd gokken. Subsidies voor een Vlaamse 11de julli viering en een concert ter ere van Peter Benoit, dat was een groot probleem voor de Vlaamse minister maar met popconcerten te sponseren had hij geen enkel probleem. Nu nog de stemplicht verlaagt krijgen zodat 16 jarigen (op hem natuurlijk!) zullen kunnen stemmen.

Wat bedoel je trouwens met die Turkse en Marokkaanse jongeren die een mercedes of BMW willen? Dat wij hen die 'voordelen' wel zullen bezorgen in ruil voor het respecteren van onze eigen vrijheden? Jongens toch! Wil dat niet elke jongere? En moeten ze daar ook enkel de vrijheden van anderen voor respecteren?
Is het jou trouwens al gelukt dat iemand duidelijk te maken?

Wanne
6 juni 2003, 15:33
Chokri is niet rijk geworden door onze vrijheid te respecteren maar door van de hier geboden vrijheid en mogelijkheden gebruik te maken...


Is het omdat hij de hier geboden vrijheid en mogelijkheden gebruikt heeft, dat hij ze daarom niet respecteert ? Wat ik merk is dat het Vlaams Blok die vrijheden, die oorspronkelijk noodzakelijk waren om tot haar bestaan te leiden, nu vooral wil terugschroeven, en daarvoor zelfs de democratie in de vorm van referendums voor wil gebruiken...


Wat bedoel je trouwens met die Turkse en Marokkaanse jongeren die een Mercedes of BMW willen? Dat wij hen die 'voordelen' wel zullen bezorgen in ruil voor het respecteren van onze eigen vrijheden? Jongens toch! Wil dat niet elke jongere? En moeten ze daar ook enkel de vrijheden van anderen voor respecteren? Is het jou trouwens al gelukt dat iemand duidelijk te maken?


Ik bedoel dat we er hen op attent kunnen maken dat onze vrijheden lang zo slecht niet zijn, en dat als ze zelf genoeg moeite te doen om iets te bereiken in ons land (waar een goede integratie ook noodzakelijk voor is), dat die vrijheden hen dan ook wel eens voordelen op zouden kunnen leveren zoals de mogelijkheid om meer geld te verdienen in ons land. Er zijn buiten Chokri ook nog wel verschillende Islamitische allochtonen die hier carriere gemaakt hebben, zoals bijvoorbeeld verschillende moslimvrouwen die het tot manager hebben geschopt in ons land...

Tantist
6 juni 2003, 16:16
Wat een vuilspuierij zeg - is dat echt nodig? En is het echt nodig om voortdurend over "jullie belgen" te spreken? Is dit je constructieve bijdrage aan een verdraagzame maatschappij? Proficiat

Trol trol trol...

Jan van den Berghe
6 juni 2003, 16:17
Wat ik merk is dat het Vlaams Blok die vrijheden, die oorspronkelijk noodzakelijk waren om tot haar bestaan te leiden, nu vooral wil terugschroeven, en daarvoor zelfs de democratie in de vorm van referendums voor wil gebruiken...

Niet juist. Mag ik van u een voorbeeldje uit het partijprogramma waarin verwoord zou staan?

Wanne
6 juni 2003, 16:28
Niet juist. Mag ik van u een voorbeeldje uit het partijprogramma waarin verwoord zou staan?

Wil u nu zeggen dat het Vlaams Blok tegen referendums is !?

Dies
6 juni 2003, 23:16
Ik ben nog steeds geen voorstander van het BROV, maar wat is er ondemocratisch aan een referendum?

Wanne
6 juni 2003, 23:21
Ik ben nog steeds geen voorstander van het BROV, maar wat is er ondemocratisch aan een referendum?

Een referendum is juist heel democratisch, maar houdt grote risico's in als ze tegen de bepaalde minderheden van de mensheid zouden worden gebruikt... Maar volgens de anarchisten ook niet omdat die ervan uitgaan dat er nooit een meerderheid aan extremisten zal zijn...

filosoof
7 juni 2003, 04:01
Jullie proberen indruk te maken met jullie woordenschat en jullie schrale "feitenkennis" omtrent onze cultuur en jullie wanen jullie zelf de perfektie zelve door dit gepaard te laten gaan met een cynisme als wilde je duidelijk maken, dat je eigenlijk nóg slimmer kunt zijn.

Ik ben er in ieder geval allerminst van onder de indruk. En natuurlijk heb je bijna altijd het gelijk aan je zij als je bevlogen kunt schrijven. Immers, taal is macht. Macht om een "discussie" naar je hand te zetten. Maar volgens mij weet je niet, dat je met beide voeten aan de grond moet blijven als je je bedient van dit voertuig van de geest. Getuige jullie verwoede pogingen (de overdaad spreekt voor zich) om het meisje met een hoofdoek even de les te wijzen, neem ik aan, dat je iemand bent, die gefrustreerd door het leven gaat en het liefst alle buitenlanders terug ziet keren naar hun eigen land (ik zal je voor het ongemak nog even geen racist noemen).
Je goed recht natuurlijk, maar kom er dan eens voor uit en plein public i. p. v. geilend achter een pc te zitten puzzelen met zieke gedachtes en een paar moeilijke woorden (wat heet moeilijk, want zoals gezegd zet je overal waar je een gevoel besluipt, dat het hiaat in je kennis groter is dan je dacht, een pregnant overkomend geval, die onder geen enkele interpretatie samenhangt met de rest van de zin!).

Sta eens op en zeg: weg met die vieze buitenlanders, weg met die klote Turken, weg met die Marokkanen! Het is niet moeilijk, echt niet. Maar ja, voor zulke mensen als filip de winter ( ik weiger zijn naam in hoofdletters te schrijven) kun je alleen maar respect hebben, daar ze zich willen doen gelden in een multiculturele en dus verre van Belgische samenleving, terwijl ze weten dat hun pogingen stuk voor stuk gedoemd zijn tot falen. Hoe dat komt?
Hypocrisie mensen, hypocrisie! De ene buurman heeft in zn verleden wel 10 buitenlanders afgeslacht, de ander overtreft zn grootpraat door te zeggen dat ie er hoogstpersoonlijk voor heeft gezorgd, dat er welgeteld 1000 illegalen terug zijn gestuurd naar hun eiland en ga zo maar door. Maar als het erop aankomt, dan. ? Dan spelen ze de vermoorde onschuld.

ondertussen vraag je je af hoe een mens zo hypocriet kan zijn, wat het toppunt van hypocrisie kan zijn. Tegen Achmed de buurman zeggen, dat hij altijd welkom is en tegen jan frietfreter, de andere buurman, smerig uitvallen als hij vriendelijk doet tegen een van die ratten. Nee, of je bent een racist en ik heb respect voor je OF je bent een schijnheilige kontenlikker op wie ik neerkijk.

Moge het natuurlijk duidelijk zijn, waarom ik de racistische schizofreen buiten beschouwing laat. . . Dat was even onder het motto: neerkijken op een paar domme Belgen, die denken dat ze wijs zijn, maar eerder behooren tot de trieste, hypocriete, ingenomen sukkeltjes zonder enige vorm van daadkracht!

Zou het misschien kunnen komen, doordat Belgen net zo veel mens zijn als de Marokkaan? Jullie houden je zelf niet aan de regels in Belgié- om maar niet te spreken over jullie gedrag tijdens een VN-missie in een of ander "zwart" land - maar als een buitenlander iets doet, dat naar Belgische maatstaven niet door de beugel kan, dan laten jullie geen mogelijkheid ongemoeid om hem ervan bewust te laten geraken, dat hij moet zien af te komen van zn slechte gewoontes, zn geloof en zn cultuur. Jullie beroven hem van alles om hem vervolgens de woorden in de mond te leggen, dat 'zn culturele achtergrond en geloof hem in de weg staan bij het naleven van de Belgische wetten'.

Dit is laag, erg laag. En als je de ballen hebt om het als voorbeeld/argument aan te voeren voor de tweeslachtigheid van jullie doen en laten, dan moet je ook man genoeg zijn om toe te geven, dat jullie hele allochtonenbeleid niet deugt. Want o wee als pa lief zn zoon van 15 in elkaar slaat omwille van de door Belgen zo vurig gewenste orde. Nog geen dag later zit zn zoon in een tehuis en is hij aangeklaagd voor mishandeling.
Een van de vele vooroordelen over die achterlijke cultuur is weer bevestigd en we hebben een arm kind gered uit de handen van een ziek, in de naam van Allah handelende griezel. Nog geen twee dagen later is het alweer een etter en mag hij naar huis (soms zet de overheid hen gewoon op straat!) omdat hij moeilijk in toom te houden is. Pa mag niet meer slaan, zoon weet dat en gaat maar weer eens op tasjesjacht. Wiens schuld is het dan?? De schuld van de cultuur? De schuld van het geloof? Denk eens na voordat je iets brult!

Ali,
Grotendeels akkoord met jou, behalve waar je zegt, respect te zullen hebben voor die man als hij voor zijn racisme uitkomt: racisme verdient géén respect!! :evil:
Waarom denk je dat hij niet voor racisme uitkomt? Niet omdat hij fundamenteel een hypocriet is, maar omdat hij er zelf niet fier op is!
L'hypocrisie est l'hommage que le vice paie �* la vertu! :lol:

Wanne
7 juni 2003, 08:31
http://www.studentstart.be/images/vlbl.jpg

michr.oscoop
20 juni 2003, 10:21
weg met die Marokkanen! OK!

Godfried
20 juni 2003, 12:39
Ali, ik heb eigenlijk wel sympathie voor mensen als u, ook al vind ik dat u hier niet thuishoort.

Ik denk wel dat u het VB en haar kiezers verkeerd begrijpt. U gaat er vanuit dat mensen die voor het VB stemmen, gedreven worden door haat jegens zij die hier niet geboren zijn. Ik denk dat dit totaal foutief is.

Het is eigenlijk heel simpel. Wij worden geconfronteerd met straatcriminaliteit en stellen vast dat die bijna uitsluitend door vreemdelingen of genaturaliseerde vreemdelingen wordt gepleegd. Dan is de conclusie toch eenvoudig. Criminele vreemdelingen het land uit, criminele Belgen in de gevangenis. Dat lijkt me toch vanzelfssprekend? Elke rechtsstaat zou zo handelen.

En die kritiek op de islam is in se ook iets goeds. Belgen willen begrijpen waarom moslims zich zo gewelddadig gedragen tegenover de mensen die hun onderdak, werk, geld en een toekomst bezorgen. In onze queeste om u te begrijpen, gaan we daarom jullie godsdienst bestuderen en vindn hierin een groot gedeelte van de verklaring voor jullie onaangepast gedrag.

Met haat heeft dat allemaal niets van zien. Natuurlijk wil uw buurman, die op het VB stemt, u beter leren kennen en nodigt hij u bij zich thuis uit. Ik zie daar geen enkele hyprocrisie in. Het is iemand die zich probeert te handhaven in een stervende beschaving die reeds 300 jaar aangetast is door de valse idealen van de franse revolutie (ik weiger die misdaad in hoofdletters te schrijven).

wardje
20 juni 2003, 14:54
...een stervende beschaving die reeds 300 jaar aangetast is door de valse idealen van de franse revolutie (ik weiger die misdaad in hoofdletters te schrijven).

Op dit forum zitten toch een paar museumstukken zenne. Ultramontanen, Marxisten, Leninisten, Guldensporenromantici, Nazi's... we moeten die koesteren en beschermen!

Wanne
20 juni 2003, 14:57
Op dit forum zitten toch een paar museumstukken zenne. Ultramontanen, Marxisten, Leninisten, Guldensporenromantici, Nazi's... we moeten die koesteren en beschermen!

Cultureel erfgoed... :lol:

George
21 juni 2003, 13:10
Tja, vergeleken met Godrfied is zelfs de Paus een rebelerende anarchist in de fleur van z'n leven.
We kunnen misschien een aanvraag tot bescherming van historisch erfgoed doen. :P

TomB
21 juni 2003, 14:59
Ali, ik heb eigenlijk wel sympathie voor mensen als u, ook al vind ik dat u hier niet thuishoort.

Ik denk wel dat u het VB en haar kiezers verkeerd begrijpt. U gaat er vanuit dat mensen die voor het VB stemmen, gedreven worden door haat jegens zij die hier niet geboren zijn. Ik denk dat dit totaal foutief is.

Het is eigenlijk heel simpel. Wij worden geconfronteerd met straatcriminaliteit en stellen vast dat die bijna uitsluitend door vreemdelingen of genaturaliseerde vreemdelingen wordt gepleegd. Dan is de conclusie toch eenvoudig. Criminele vreemdelingen het land uit, criminele Belgen in de gevangenis. Dat lijkt me toch vanzelfssprekend? Elke rechtsstaat zou zo handelen.

En die kritiek op de islam is in se ook iets goeds. Belgen willen begrijpen waarom moslims zich zo gewelddadig gedragen tegenover de mensen die hun onderdak, werk, geld en een toekomst bezorgen. In onze queeste om u te begrijpen, gaan we daarom jullie godsdienst bestuderen en vindn hierin een groot gedeelte van de verklaring voor jullie onaangepast gedrag.

Met haat heeft dat allemaal niets van zien. Natuurlijk wil uw buurman, die op het VB stemt, u beter leren kennen en nodigt hij u bij zich thuis uit. Ik zie daar geen enkele hyprocrisie in. Het is iemand die zich probeert te handhaven in een stervende beschaving die reeds 300 jaar aangetast is door de valse idealen van de franse revolutie (ik weiger die misdaad in hoofdletters te schrijven).

Hey Godfried, dezelfde statistiek toont dat witteboordcriminaliteit uitsluitend door blanken wordt gepleegd. Dan is de conclusie toch eenvoudig: Blanken mogen enkel nog arbeider zijn en zeker nooit een managementjob krijgen.

DaBlacky
21 juni 2003, 16:10
in een stervende beschaving die reeds 300 jaar aangetast is door de valse idealen van de franse revolutie (ik weiger die misdaad in hoofdletters te schrijven)

Dus u zou terug naar het feodaal stelsel willen gaan?

Kotsmos
21 juni 2003, 16:18
Het feodaal stelsel was al eeuwen vóór 1789 grotendeels verdwenen. Ik denk dat Godfried het meer op het extreem seculiere karakter van de Revolutie had.

michr.oscoop
21 juni 2003, 19:05
Het feodaal stelsel was al eeuwen vóór 1789 grotendeels verdwenen.

Er is een onderscheid tussen het middeleeuws feodalisme en het Ancien regime. Dat eerste stopte grosso modo met de renaissance maar het Ancien regime bijv. leefde nog tot 1917 door in Rusland.

michr.oscoop
21 juni 2003, 19:07
Dus u zou terug naar het feodaal stelsel willen gaan?

Was dat slechter als alle andere -ismen dan?

Godfried
21 juni 2003, 21:27
in een stervende beschaving die reeds 300 jaar aangetast is door de valse idealen van de franse revolutie (ik weiger die misdaad in hoofdletters te schrijven)

Dus u zou terug naar het feodaal stelsel willen gaan?

Een keizer met erfopvolging aan het hoofd van de EU, daar moeten we volgens mij naartoe.

Raf
21 juni 2003, 22:31
in een stervende beschaving die reeds 300 jaar aangetast is door de valse idealen van de franse revolutie (ik weiger die misdaad in hoofdletters te schrijven)

Dus u zou terug naar het feodaal stelsel willen gaan?

Een keizer met erfopvolging aan het hoofd van de EU, daar moeten we volgens mij naartoe.

Waar u volgens mij naartoe moet, is dit http://www.uc-kortenberg.be/

michr.oscoop
21 juni 2003, 22:59
Waar u volgens mij naartoe moet, is dit http://www.uc-kortenberg.be/

Godfried-en anderen-die vragen hebben bij uw homo-fixatie moeten naar de psychiatrische kliniek? De rollen zijn nu echt omgekeerd want nog niet zo lang geleden werd homofilie als een ziekte beschouwd door de wetenschap en kwamen de homoos in de kliniek terecht.

Raf
21 juni 2003, 23:22
Waar u volgens mij naartoe moet, is dit http://www.uc-kortenberg.be/

Godfried-en anderen-die vragen hebben bij uw homo-fixatie moeten naar de psychiatrische kliniek? De rollen zijn nu echt omgekeerd want nog niet zo lang geleden werd homofilie als een ziekte beschouwd door de wetenschap en kwamen de homoos in de kliniek terecht.

homo-fixatie? Ging het niet over het terugkeren naar het feodale stelsel dan? Me dunkt dat u meer gefixeerd bent op homo's dan u voor uzelf wenst toe te geven...

Godfried
22 juni 2003, 14:14
Waar u volgens mij naartoe moet, is dit http://www.uc-kortenberg.be/

Godfried-en anderen-die vragen hebben bij uw homo-fixatie moeten naar de psychiatrische kliniek? De rollen zijn nu echt omgekeerd want nog niet zo lang geleden werd homofilie als een ziekte beschouwd door de wetenschap en kwamen de homoos in de kliniek terecht.

Het wordt trouwens tijd dat men zich vragen gaat stellen bij mensen die zichzelf tentoonstellen in walgelijke homoparades. Doet me wat denken aan de tijd dat er negers in de dierentuin gezet werden, met dien verstande dat men de mensen zo heeft gebrainwashed dat ze denken hiermee een uiting van vrijheid veroverd te hebben :) Maak dat mee!

Raf
22 juni 2003, 15:37
Waar u volgens mij naartoe moet, is dit http://www.uc-kortenberg.be/

Godfried-en anderen-die vragen hebben bij uw homo-fixatie moeten naar de psychiatrische kliniek? De rollen zijn nu echt omgekeerd want nog niet zo lang geleden werd homofilie als een ziekte beschouwd door de wetenschap en kwamen de homoos in de kliniek terecht.

Het wordt trouwens tijd dat men zich vragen gaat stellen bij mensen die zichzelf tentoonstellen in walgelijke homoparades.

Eeen beetje zoals die walgelijke katholieke processies, bedoel je?

Sprot
22 juni 2003, 17:57
de islam past NIET in Europa.
Zoals ge overal ziet zijn er problemen met de islam/
Dus laat ze waar ze zijn.
Ze willen zich misschien wel aanpassen, maar dat is gewoon niet mogelijk!
Het verschil is veel te groot!


Ga dat maar eens vertellen tegen Chokri, de Marokkaanse organisator van het Pukkelpop festival... Die lacht je gewoon vierkantig uit... De Islam pas wel in Europa. De waarheid is trouwens dat niet het christendom de religie van het Westen is, maar onze vrijheid... De Islam moet zich dus enkel aanpassen aan onze vrijheid die ze moeten respecteren. En daar zijn mensen zoals Chokri, die zelfs rijk zijn geworden door die vrijheid te respecteren, het perfecte voorbeeld van... Kom mij dus niet vertellen dat het niet kan... Er zijn genoeg Turkse en Marokkaanse jongeren die dromen van een Mercedes of een BMW. Je moet ze dan ook gewoon duidelijk maken dat het respecteren van onze vrijheid kan leiden tot heel veel voordelen voor hen...



Chokri Mahasinne is van opleiding aggregaat LSO wetenschappen-aardrijkskunde-zedenleer, Rijksnormaalschool Hasselt (1983) . Chokri is een vrijzinnige !!!!!!!!

Pat
22 juni 2003, 23:12
de islam past NIET in Europa.
Zoals ge overal ziet zijn er problemen met de islam/
Dus laat ze waar ze zijn.
Ze willen zich misschien wel aanpassen, maar dat is gewoon niet mogelijk!
Het verschil is veel te groot!


Ga dat maar eens vertellen tegen Chokri, de Marokkaanse organisator van het Pukkelpop festival... Die lacht je gewoon vierkantig uit... De Islam pas wel in Europa. De waarheid is trouwens dat niet het christendom de religie van het Westen is, maar onze vrijheid... De Islam moet zich dus enkel aanpassen aan onze vrijheid die ze moeten respecteren. En daar zijn mensen zoals Chokri, die zelfs rijk zijn geworden door die vrijheid te respecteren, het perfecte voorbeeld van... Kom mij dus niet vertellen dat het niet kan... Er zijn genoeg Turkse en Marokkaanse jongeren die dromen van een Mercedes of een BMW. Je moet ze dan ook gewoon duidelijk maken dat het respecteren van onze vrijheid kan leiden tot heel veel voordelen voor hen...



Chokri Mahasinne is van opleiding aggregaat LSO wetenschappen-aardrijkskunde-zedenleer, Rijksnormaalschool Hasselt (1983) . Chokri is een vrijzinnige !!!!!!!! :lol:

Kevin Van Eeckelen
23 juni 2003, 00:07
Waar u volgens mij naartoe moet, is dit http://www.uc-kortenberg.be/

Godfried-en anderen-die vragen hebben bij uw homo-fixatie moeten naar de psychiatrische kliniek? De rollen zijn nu echt omgekeerd want nog niet zo lang geleden werd homofilie als een ziekte beschouwd door de wetenschap en kwamen de homoos in de kliniek terecht.

Het wordt trouwens tijd dat men zich vragen gaat stellen bij mensen die zichzelf tentoonstellen in walgelijke homoparades.

Eeen beetje zoals die walgelijke katholieke processies, bedoel je?

:lol: :lol: :lol:

Dies
23 juni 2003, 06:05
Godfried-en anderen-die vragen hebben bij uw homo-fixatie moeten naar de psychiatrische kliniek? De rollen zijn nu echt omgekeerd want nog niet zo lang geleden werd homofilie als een ziekte beschouwd door de wetenschap en kwamen de homoos in de kliniek terecht.
En nog niet zo lang geleden waren de vrouwen volledig ondergeschikt aan de mannen en hadden zij geen stemrecht en geen recht van spreken, bestond er kinderarbeid, dacht men dat de aarde plat was en de zon rond de aarde draaide, ..............................
Wat wil u ni eigenlijk zegggen???

Het is eigenlijk heel simpel. Wij worden geconfronteerd met straatcriminaliteit en stellen vast dat die bijna uitsluitend door vreemdelingen of genaturaliseerde vreemdelingen wordt gepleegd. Dan is de conclusie toch eenvoudig.
Ondoordacht, onoverwogen en vanuit vooroordelen vertrekkend, is haastig conclusies trekken inderdaad eenvoudig!
U zou natuurlijk ook kunnen nagaan wat de oorzaken zijn van het veelvuldig voorkomen van migranten in de straatcriminaliteit (lagere sociale status, ..) en dan kunnen zien hoe we dat probleem oplossen. U moet de oorzaken wegnemen in plaats van enkel de gevolgen te willen bestrijden!

Godfried
23 juni 2003, 16:13
Het is eigenlijk heel simpel. Wij worden geconfronteerd met straatcriminaliteit en stellen vast dat die bijna uitsluitend door vreemdelingen of genaturaliseerde vreemdelingen wordt gepleegd. Dan is de conclusie toch eenvoudig.
Ondoordacht, onoverwogen en vanuit vooroordelen vertrekkend, is haastig conclusies trekken inderdaad eenvoudig!
U zou natuurlijk ook kunnen nagaan wat de oorzaken zijn van het veelvuldig voorkomen van migranten in de straatcriminaliteit (lagere sociale status, ..) en dan kunnen zien hoe we dat probleem oplossen. U moet de oorzaken wegnemen in plaats van enkel de gevolgen te willen bestrijden!

U bent een extreem-links dogmaticus? Wellicht, anders zou u weten dat uit alle onderzoek blijkt dat autochtonen uit dezelfde lagere sociale klassen verhoudingsgewijs veel minder criminilateit plegen dan allochtonen. (zie bv. onderzoek Van San)

En ten andere: is dat een excuus? De wet is er voor iedereen! Ik dien mij ook aan te passen aan de wetten en normen van het vreemde land dat ik bezoek of bewoon.

Ik word kotsmisselijk van jullie soort, die voortdurend met twee maten en twee gewichten willen werken. Als er iemand discrimineert, dan zijn het jullie wel!

Thomas Hx
23 juni 2003, 16:47
Wat ik ongeloofelijke discriminatie vind is dat alleen Vlaams blokkers aan deze discussie mogen deelnemen :!: :!: :!:

Is dit geen discriminatie, zeg je mening :lol:

alpina
23 juni 2003, 16:49
U bent een extreem-links dogmaticus? Wellicht, anders zou u weten dat uit alle onderzoek blijkt dat autochtonen uit dezelfde lagere sociale klassen verhoudingsgewijs veel minder criminilateit plegen dan allochtonen. (zie bv. onderzoek Van San)

Dies is alles behalve extreemlinks! Dit bericht is wel niet aan mij gericht maar je kan mij toch niet weerhouden om er op te antwoorden!

In het onderzoek van Van San komt men helemaal niet tot de conclusie dat allochtonen meer criminaliteit plegen, allochtonen komen echter wel meer voor in de criminaliteitscijfers omdat allochtone jongeren relatief gezien veel sneller worden aangehouden en dus ook meer worden geregistreerd bij de criminalitetiscijfers. Dit wordt trouwens specifiek vermeld in het onderzoek van Van San.

En ten andere: is dat een excuus? De wet is er voor iedereen! Ik dien mij ook aan te passen aan de wetten en normen van het vreemde land dat ik bezoek of bewoon.

Natuurlijk is dat geen excuus maar met het kakken op migranten ga je de veiligheid niet verhogen dat doe je enkel door die migranten beter te begeleiden en hen meer kansen te geven door hen bijvoorbeeld te verplichten taallessen te volgen.

Ik word kotsmisselijk van jullie soort, die voortdurend met twee maten en twee gewichten willen werken. Als er iemand discrimineert, dan zijn het jullie wel!

Jullie soort... :roll:

Dies
23 juni 2003, 17:33
Dank u Alpina voor uw schrijfsel waarachter ik mij volledig schaar!

Linkse zak[/b]]
Tot dit geestelijke niveau kan noch wens ik mij te verlagen en ik ga hier dan ook niet dieper op ingaan! Voor mij is deze discussie gesloten!