PDA

View Full Version : London Bombings Mastermind is MI6 Asset


Gun
15 augustus 2005, 18:35
http://www.infowars.com/articles/London_attack/mastermind_mi6_asset.htm

I LOVE THE STYLE ...

/\|cazar
15 augustus 2005, 18:39
http://www.infowars.com/articles/London_attack/mastermind_mi6_asset.htm

I LOVE THE STYLE ...

Dit is toch FOX news he ?

Ongelooflijk gewoon.

moet er nog zand zijn ? :lol:

Gun
15 augustus 2005, 18:40
Dit is toch FOX news he ?

Ongelooflijk gewoon.

moet er nog zand zijn ? :lol: YUP, FOX ten voeten uit ...

/\|cazar
15 augustus 2005, 18:45
YUP, FOX ten voeten uit ...

als men het zelfs volop mainstream verkondigt ...

doen ze ginder ook al iets in het water ? hebben de journalisten er ook al van ( in die mate dat ze er nog erger van hebben dan vroeger ... :-) )

man man, er zijn gewoon geen zekerheden meer, als zelfs mainstream die verhalen begint te brengen, onder welke stenen moeten de lemmings zich dan nog gaan verschuilen ?

mad mad world.

Gun
15 augustus 2005, 18:48
als men het zelfs volop mainstream verkondigt ...

doen ze ginder ook al iets in het water ? hebben de journalisten er ook al van ( in die mate dat ze er nog erger van hebben dan vroeger ... :-) )

man man, er zijn gewoon geen zekerheden meer, als zelfs mainstream die verhalen begint te brengen, onder welke stenen moeten de lemmings zich dan nog gaan verschuilen ?

mad mad world.Ik denk dat ze hiermee een poging ondernemen om aan de Amerikaanse burger duidelijk te maken dat ze kritisch zijn en hoogst waarschijnlijk pogen ze hiermee te stellen dat de betrokkenheid in Amerika niet het geval is.

Lex Blanca
15 augustus 2005, 19:45
Er worden telkens meer van die terroristen gelinkt aan inlichtingendiensten....9/11;Madrid;nu die in London...

De schoofzak
15 augustus 2005, 19:48
Is er nu echt nergens ter wereld geen terroristische organisatie meer die eens iets serieus kan doen zonder de hulp van de inlichtingendienst van het land dat ze als vijand beschouwen ???

Mephisto
15 augustus 2005, 20:03
It's a double agent..
They say.

Voor zover ik weet, komt 3/4 van de intelligence, in de 2e wereldoorlog, van 'overlopers'. Van double agents. Van mensen die 'zogenaamd' zijn overgelopen.

De kick van een 'double agent': Leven onder de constante dreiging, omdat men als westerse spion in het oostblok het eigen leven pertinent niet zeker was. En die informatie terugspelen naar 'het thuisfront', is pas de échte kick.
Edit:After edit by Mephisto on 15-08-2005 at 21:05
Reason:
--------------------------------

It's a double agent..
They say.

Voor zover ik weet, komt 3/4 van de intelligence, in de 2e wereldoorlog, van 'overlopers'. Van double agents. Van mensen die 'zogenaamd' zijn overgelopen.

De kick van een 'double agent': Leven onder de constante dreiging, omdat men als westerse spion in het oostblok het eigen leven pertinent niet zeker was. En die informatie terugspelen naar 'het thuisfront', is pas de échte kick.
Edit:After edit by Mephisto on 15-08-2005 at 21:05
Reason:
--------------------------------

It's a double agent..
They say.

Voor zover ik weet, komt 3/4 van de intelligence, in de 2e wereldoorlog, van 'overlopers'. Van double agents. Van mensen die 'zogenaamd' zijn overgelopen.

De kcik van een 'double agent': Leven onder de constante dreiging, omdat men als westerse spion in het oostblok het eigen leven pertinent niet zeker was. En die informatie terugspelen naar 'het thuisfront', is pas de échte kick.

Before any edits, post was:
--------------------------------

It's a double agent..
They say.

/\|cazar
15 augustus 2005, 20:09
It's a double agent..
They say.

Voor zover ik weet, komt 3/4 van de intelligence, in de 2e wereldoorlog, van 'overlopers'. Van double agents. Van mensen die 'zogenaamd' zijn overgelopen.

De kick van een 'double agent': Leven onder de constante dreiging, omdat men als westerse spion in het oostblok het eigen leven pertinent niet zeker was. En die informatie terugspelen naar 'het thuisfront', is pas de échte kick.

zeker als die kick erin bestaat in de hoofdstad van je opdrachtgever metrostellen op te blazen en het dan nog zelf te organiseren.
echt typische dubbelagenten ... 8)

Mephisto
15 augustus 2005, 20:13
zeker als die kick erin bestaat in de hoofdstad van je opdrachtgever metrostellen op te blazen en het dan nog zelf te organiseren.
echt typische dubbelagenten ... 8)U zegt?
Zeker als je opdracht bestaat uit het doorspelen van Al Quida informatie. Zodoende heb je voldoende mogelijkheden om met Bin Laden (of wie dan ook) in contact te treden en zo een blow-up te organiseren. DAT is dubbelagent zijn. Niet uitzoeken of het mogelijk is de metro op te blazen..

Raven
15 augustus 2005, 20:23
T'is toch vervelend hé. Die gastjes.

T'zijn de droom-immigranten. Perfect verwesterd, maar voor je het weet planten ze een cultureel-conservatief mes in je rug en zingen ze een of ander barbaren-liedje.

/\|cazar
15 augustus 2005, 20:48
U zegt?
Zeker als je opdracht bestaat uit het doorspelen van Al Quida informatie. Zodoende heb je voldoende mogelijkheden om met Bin Laden (of wie dan ook) in contact te treden en zo een blow-up te organiseren. DAT is dubbelagent zijn. Niet uitzoeken of het mogelijk is de metro op te blazen..

Euh ?

Ik denk niet dat MI6 die geitenneuker beschermt ( ik zou het niet durven denken ... :roll: ) om als dubbelagent de planning te doen van het opblazen van metrostellen.
Dubbelagenten spelen info door, ze blazen geen metrostellen op van hun opdrachtgever.
Het is juist de bedoeling dat dat voorkomen worden.

Bizar hoor, jouw redenering.

Mephisto
15 augustus 2005, 22:02
Euh ?

Ik denk niet dat MI6 die geitenneuker beschermt ( ik zou het niet durven denken ... :roll: ) om als dubbelagent de planning te doen van het opblazen van metrostellen.
Dubbelagenten spelen info door, ze blazen geen metrostellen op van hun opdrachtgever.
Het is juist de bedoeling dat dat voorkomen worden.

Bizar hoor, jouw redenering.Wacht ff.
Die mensen worden bestempeld als dubbel-agent. En nu beweer jij dat ze zogenaamd 1. Engels zijn, qua spionage. 2. Al-Quida lid worden en hen aldus bespioneren.

Ik begrijp zoiets andersom: als Al-Quida-lid gerecruteerd bij MI-6. Vervolgens die informatie doorspelen naar Al-Quida, om zo als dubbelspion je werk te doen..

De schoofzak
16 augustus 2005, 20:42
Wacht ff.
...

Ik begrijp zoiets andersom: als Al-Quida-lid gerecruteerd bij MI-6. Vervolgens die informatie doorspelen naar Al-Quida, om zo als dubbelspion je werk te doen..

Ik versta er nul de botten van.
Ik probeer: Als Al-Queda-lid gerekutreerd bij MI-6. Vervolgens die informatie (bijvoorbeeld: de metro in Londen rijdt om de 10 minuten) doorspelen naar Al ....

Neen, ik geraak er niet uit.

Mephisto
16 augustus 2005, 20:53
Nu ja, wat ik bedoel: hij was een dubbelagent.
Beste man werkte voor MI6. Alleen wisten ze bij MI6 blijkbaar niet dat hij in het geniep, als dubbelspion, zodoende alles kon voorbereiden voor deze aanslag. Hij was als het ware bij MI6 geïnfiltreerd. Simpelweg om [bijvoorbeeld] te kunnen zien of ze [hem] al op het spoor waren.

Werkend bij MI6 is de kans een stuk kleiner dat je verdacht wordt van terrorisme, dunkt mij. En de kans een stuk groter dat je allerlei terroristische truukjes onder de knie krijgt, bijvoorbeeld. En inside-information te pakken krijgt, bijvoorbeeld.

Gun
16 augustus 2005, 20:58
Nu ja, wat ik bedoel: hij was een dubbelagent.
Beste man werkte voor MI6. Alleen wisten ze bij MI6 blijkbaar niet dat hij in het geniep, als dubbelspion, zodoende alles kon voorbereiden voor deze aanslag. Hij was als het ware bij MI6 geïnfiltreerd. Simpelweg om [bijvoorbeeld] te kunnen zien of ze [hem] al op het spoor waren.

Werkend bij MI6 is de kans een stuk kleiner dat je verdacht wordt van terrorisme, dunkt mij. En de kans een stuk groter dat je allerlei terroristische truukjes onder de knie krijgt, bijvoorbeeld. En inside-information te pakken krijgt, bijvoorbeeld.Of het is een set up van MI6 die ze door moslims binnen MI6 laten uitvoeren om zo de brug te maken naar AQ ...

/\|cazar
16 augustus 2005, 20:59
Nu ja, wat ik bedoel: hij was een dubbelagent.
Beste man werkte voor MI6. Alleen wisten ze bij MI6 blijkbaar niet dat hij in het geniep, als dubbelspion, zodoende alles kon voorbereiden voor deze aanslag. Hij was als het ware bij MI6 geïnfiltreerd. Simpelweg om [bijvoorbeeld] te kunnen zien of ze [hem] al op het spoor waren.

Werkend bij MI6 is de kans een stuk kleiner dat je verdacht wordt van terrorisme, dunkt mij. En de kans een stuk groter dat je allerlei terroristische truukjes onder de knie krijgt, bijvoorbeeld. En inside-information te pakken krijgt, bijvoorbeeld.

Dat is toch absurd ?

Denk je nu echt dat 1 van de beste inlichtingendiensten van de wereld een spion inschakelt die zelf dingen opblaast, terwijl het juist dat is wat hun intelligence dient te voorkomen ? Dat is toch al te belachelijk ?
En waarom hebben ze hem dan achteraf niet opgepakt ? Waarom is hij dan op vrije voeten gelaten in Pakistan ?
Ernstig blijven he, zoals jij het voorstelt is mi6 een zootje ongeregeld en al qaeda ( het echte zootje ongeregeld ) in staat om heel die dienst te slim af te zijn, terwijl mi6 waarschijnlijk 38 microfoons in die kerel zijn achterste had zitten. Die zijn niet van gisteren hoor, die zijn wel zeer selectief in het kiezen van hun mensen .

/\|cazar
16 augustus 2005, 21:00
Of het is een set up van MI6 die ze door moslims binnen MI6 laten uitvoeren om zo de brug te maken naar AQ ...

ik krijg koppijn hiervan.

/\|cazar
16 augustus 2005, 21:04
Wacht ff.
Die mensen worden bestempeld als dubbel-agent. En nu beweer jij dat ze zogenaamd 1. Engels zijn, qua spionage. 2. Al-Quida lid worden en hen aldus bespioneren.

Ik begrijp zoiets andersom: als Al-Quida-lid gerecruteerd bij MI-6. Vervolgens die informatie doorspelen naar Al-Quida, om zo als dubbelspion je werk te doen..

ik zeg dat toch niet, dat verzin jij er hier terplekke bij.

iedere deftige westerse inlichtingendienst met brains ( onze veiligheid van de staat dus niet, die hebben drie mensen in dienst die arabisch machtig zijn ... ) recruteert selectief onder moslims ( ook onder de extremisten ), maar die mensen worden eerst honderdeneen keer binnenstebuiten gedraaid, en continue gemonitord, waarbij ze zeker niet zullen toelaten dat diezelfde individuen een scheve schaats gaan rijden.

je moet al goed gek zijn als dubbelspion je met iets anders bezighouden dan met uitwisselen informatie, als je de tegenpartij in het been schiet, hang je gewoon, terwijl het mastermind hier is mogen ontsnappen naar pakisbananistan.

Gun
16 augustus 2005, 21:07
ik krijg koppijn hiervan.Hoe zit jouw vork dan aan de steel ...
Edit:After edit by 2004gun on 16-08-2005 at 22:07
Reason:
--------------------------------

ik krijg koppijn hiervan.Hoe zit jouw vork dan aan de steel ...

Before any edits, post was:
--------------------------------

ik krijg koppijn hiervan.

/\|cazar
16 augustus 2005, 21:10
Hoe zit jouw vork dan aan de steel ...

zoals hierboven uitgelegd, maar wel met in het achterhoofd het volgende:

men heeft hem laten begaan, zelfs gestuurd, kijk maar eens naar de middelen en bevoegdheden dat ze erbij krijgen ...

Gun
16 augustus 2005, 21:12
zoals hierboven uitgelegd, maar wel met in het achterhoofd het volgende:

men heeft hem laten begaan, zelfs gestuurd, kijk maar eens naar de middelen en bevoegdheden dat ze erbij krijgen ...vanwaar dan die koppijn?

/\|cazar
16 augustus 2005, 21:13
vanwaar dan die koppijn?

ik heb teveel pikante spaghetti gegeten daarjuist.