PDA

View Full Version : Stad - platteland


De Nachtuil
23 augustus 2005, 17:45
Gewoon eventjes kijken of al die clichés kloppen.
Woon je van de stad of op het platteland?

garfield
23 augustus 2005, 17:56
Brussel

De stad dus

Percalion
23 augustus 2005, 18:10
Steden zijn superieur. Ha!

Guderian
23 augustus 2005, 18:29
Waar de echte vrijheid geldt: het platteland. Dichtste buur op 120 meter.

sinan123
23 augustus 2005, 18:49
Stad

groene flamingant
23 augustus 2005, 18:51
Gewoon eventjes kijken of al die clichés kloppen.
Woon je van de stad of op het platteland?
Wat bedoel je met de grens? Landsgrens of grens platteland/stad?

De Nachtuil
23 augustus 2005, 18:58
grens platteland/stad?
Edit:After edit by De Nachtuil on 23-08-2005 at 20:17
Reason:
--------------------------------

grens platteland/stad?

Before any edits, post was:
--------------------------------

grens platteland/stad?

Flipgirl
23 augustus 2005, 19:12
Thuis: Dorp da geen kat kent (maar tis hier wel behoorlijk druk - woon midden int centrum)

Kot: Stad

Musketo
23 augustus 2005, 19:20
Flipgirl, je bent een geil wijf.

Ke Nan
23 augustus 2005, 19:32
Mooiste plek op aarde: de Maaskant.

Kim
23 augustus 2005, 19:37
Antwerpen, dé metropool ;-)

Jampie
23 augustus 2005, 19:37
Mooiste plek op aarde: de Maaskant.Jamaar, welke kant is dat ?

sinan123
23 augustus 2005, 19:38
Het beste weer op aarde: Motregenbui met frisse wind

panzer
23 augustus 2005, 19:44
Het beste weer op aarde: Motregenbui met frisse wind

Inderdaad. Typisch Vlaams weertje. Daar wordt ne mens nog ne keer goegezind van.

Shizie
23 augustus 2005, 19:45
gans Vlaanderen is platteland hoor :)

De Nachtuil
23 augustus 2005, 19:46
Inderdaad. Typisch Vlaams weertje. Daar wordt ne mens nog ne keer goegezind van.
Volgens zijn profiel zit ie nie in Vlaanderen ze(of ben ik de enige die op zoiets let).

Ke Nan
23 augustus 2005, 19:49
gans Vlaanderen is platteland hoor :)

Klopt ergens wel. Eenmaal buiten Brussel of Antwerpen kom je alleen nog maar keuterboeren tegen.

Ke Nan
23 augustus 2005, 19:50
Jamaar, welke kant is dat ?

De juiste kant.

De Nachtuil
23 augustus 2005, 19:56
gans Vlaanderen is platteland hoor :)
Ik zou eerder het omgekeerde zeggen.
Vlaanderen is een groot verstedlijkt gebied, met hier en daar een paar buitenwijken die men dan platteland durft te noemen.

Er zijn andere landen waar op je op zo'n oppervlakte misschien 13 huizen vind(das pas platte land 8) ).

skaldis
23 augustus 2005, 20:06
In een boerendorp dat tot stad aan het verworden is in de Vlaamse ruit:evil:
Er bestaat helemaal geen platteland meer in ons land, platteland is voor mij als je buren op een kilometer of tien wonen.

panzer
23 augustus 2005, 20:48
In een boerendorp dat tot stad aan het verworden is in de Vlaamse ruit:evil:
Er bestaat helemaal geen platteland meer in ons land, platteland is voor mij als je buren op een kilometer of tien wonen.

Tja, de prijs van de welvaart mijn beste; We willen nu allemaal ons eigen huis en tuin.

Groentje-18
23 augustus 2005, 20:53
Wat met de kotstudenten? (Er is geen multiple choice).

sinan123
23 augustus 2005, 20:53
Inderdaad. Typisch Vlaams weertje. Daar wordt ne mens nog ne keer goegezind van.

Voor mij typsich Nederlands dan, maar ik krijg er ook een goed humeur van.

De Nachtuil
23 augustus 2005, 20:55
Wat met de kotstudenten? (Er is geen multiple choice).
Waar voel je je dan het meest thuis, ofzo?

panzer
23 augustus 2005, 22:17
Wat met de kotstudenten? (Er is geen multiple choice).

Tja, kvoel mij ook meer thuis in Leuven op mijn kot. Ik heb vroeger ook deels in 't stad gewoond...

vercetti
23 augustus 2005, 22:20
Thuis: Dorp da geen kat kent (maar tis hier wel behoorlijk druk - woon midden int centrum)

Kot: Stad

Dorp ken ik wel. Allé, tis te zeggen. In dorp speelt zich deels een meesterlijke stripreeks af. De Meesters Van De Gerst (http://dotgom.tripod.com/vanhamme/meesters/meesters_albums.htm) en daarvan ken ik het. Klik op de link voor meer informatie.

Ik woon zelf in het prachtige Schoten 5 minuten van Antwerpen.
Ge woont echt ideaal hier: Dicht bij alle voordelen van de stad maar ook op kleine fietsafstand van de rust van het platteland. Heerlijke gemeente, Schoten. :D
Edit:After edit by vercetti on 23-08-2005 at 23:21
Reason:
--------------------------------

Thuis: Dorp da geen kat kent (maar tis hier wel behoorlijk druk - woon midden int centrum)

Kot: Stad

Dorp ken ik wel. Allé, tis te zeggen. In dorp speelt zich deels een meesterlijke stripreeks af. De Meesters Van De Gerst (http://dotgom.tripod.com/vanhamme/meesters/meesters_albums.htm) en daarvan ken ik het. Klik op de link voor meer informatie.

Ik woon zelf in het prachtige Schoten 5 minuten van Antwerpen.
Ge woont echt ideaal hier: Dicht bij alle voordelen van de stad maar ook op kleine fietsafstand van de rust van het platteland. Heerlijke gemeente, Schoten. :D

Before any edits, post was:
--------------------------------

Thuis: Dorp da geen kat kent (maar tis hier wel behoorlijk druk - woon midden int centrum)

Kot: Stad

Dorp ken ik wel. Allé, tis te zeggen. In dorp speelt zich deels een meesterlijke stripreeks af. De Meesters Van De Gerst (http://dotgom.tripod.com/vanhamme/meesters/meesters_albums.htm) Klik op de link voor meer informatie.

Ik woon zelf in het prachtige Schoten 5 minuten van Antwerpen.
Ge woont echt ideaal hier: Dicht bij alle voordelen van de stad maar ook op kleine fietsafstand van de rust van het platteland. Heerlijke gemeente, Schoten. :D

la_Principessa
23 augustus 2005, 22:21
Voor mij typsich Nederlands dan, maar ik krijg er ook een goed humeur van.
ik hou wel van een beetje regen.

Woon in de stad en het platteland lijkt mij echt enorm saai.

Tavek
23 augustus 2005, 22:24
Mooiste plek op aarde: de Maaskant.

Idem.

Groentje-18
23 augustus 2005, 23:19
Waar voel je je dan het meest thuis, ofzo?

Mmm ... Dat vind ik eigenlijk een moeilijke vraag.

Als ik behoefte heb om onder veel mensen te kopen, te gaan shoppen in een gezellige en drukke stad, en in café-achtige toestanden uit te gaan in Leuven.

Als ik daarentegen de behoefte heb om eens even mijn zinnen te verzetten door de natuur in te trekken, eens rustig door de gemeente te fietsen, vrienden van thuis uit te zien en uit te gaan in discotheken: thuis.

Aan de nog andere kant woont mijn familie in een echt platteland, dwz de straat voor hun alleen en de dichtsbijzijnde buur aan de ene zijde is 100 meter( veel voor België) en aan de andere kant een kilometer. :) Als ik daar behoefte aan heb vind ik het daar zalig vertoeven. :) Ruimte jong ... dat geeft een ongelofelijk gevoel. :)

Wat nu? :-s

Ambiorix
23 augustus 2005, 23:26
in een dorpje dat 20 jaar terug nog echt 'dorp' was, maar nu eigelijk zo goed als volgebouwd door mensen die op de buiten willen leven maar toch vlakbij Leuven willen zitten. Zo 'buiten' is die buiten dus niet meer. Spijtig, want ik ben wat jaloers op die plattelandsmensen die nog echt tussen veld en bos wonen.
Edit:After edit by Ambiorix on 24-08-2005 at 00:26
Reason:
--------------------------------

in een dorpje dat 20 jaar terug nog echt 'dorp' was, maar nu eigelijk zo goed als volgebouwd door mensen die op de buiten willen leven maar toch vlakbij Leuven willen zitten. Zo 'buiten' is die buiten dus niet meer. Spijtig, want ik ben wat jaloers op die plattelandsmensen die nog echt tussen veld en bos wonen.

Before any edits, post was:
--------------------------------

in een dorpje dat 20 jaar terug nog echt 'dorp' was, maar nu eigelijk zo goed als volgebouwd met mensen die op de buiten willen leven maar toch vlakbij Leuven willen zitten. Zo 'buiten' is die buiten dus niet meer. Spijtig, want ik wat jaloers op die plattelandsmensen die nog echt tussen veld en bos wonen.

PAJOT
24 augustus 2005, 08:15
Ik woon in het Pajottenland, dus in de mooiste streek van België, niet ver van Brussel.


http://users.compaqnet.be/affligem/oudemolen.JPG http://members.chello.be/sf15058/Hoevetoerisme/gooik1.jpg

http://www.mike-reed.com/images/Travel%20Journal/Belgium/163%20-%20Gaasbeek%20Chateau%20-%20Gaasbeek,%20Belgium.JPG

panzer
24 augustus 2005, 08:17
Inderdaad, een heel mooie streek.

Is da nie die molen van Kapitein Zeppos?
Edit:After edit by panzer on 24-08-2005 at 09:17
Reason:
--------------------------------

Inderdaad, een heel mooie streek.

Is da nie die molen van Kapitein Zeppos?

Before any edits, post was:
--------------------------------

Inderdaad, een heel mooie streek.

PAJOT
24 augustus 2005, 08:25
Neen, dat is de Bellemolen te Affligem.

http://www.zeppos.co.uk/images/locations_o_l_vrouw_lombeek1.jpg

Dit was de Zepposmolen (OLV-Lombeek)

Er staan veel molens -ook watermolens- in het Pajottenland.

Nick_
24 augustus 2005, 11:58
aardig-verstedelijkt-maar-nog-altijd-gezellig Kuurne

Musketo
24 augustus 2005, 12:54
Fuck ik haat de platteland/dorpdiscussies.

Op school heb ik daar al een paar dozijnen opstellen over mogen schrijven. Om van te kotsen.

VBdeGROOTSTE
24 augustus 2005, 13:08
eindelijk an ik stemmen!

Musketo
24 augustus 2005, 13:10
VIVE LA FRANCE!

VBdeGROOTSTE
24 augustus 2005, 13:11
VIVE LA FRANCE!
la flandria bedoel je zeker! 8)8)

Musketo
24 augustus 2005, 13:12
la flandria bedoel je zeker! 8)8)

Ja want Napoleon was erg begaan met uw arme Vlamingskes. :?

De Nachtuil
24 augustus 2005, 13:20
la flandria bedoel je zeker! 8)8)
Alleen in K&K.
Om elders te stemmen zul je 100 berichten moeten hebben en een maand lid zijn. :lol: :lol:
Edit:After edit by De Nachtuil on 24-08-2005 at 14:21
Reason:
--------------------------------

la flandria bedoel je zeker! 8)8)
Alleen in K&K.
Om elders te stemmen zul je 100 berichten moeten hebben en een maand lid zijn. :lol: :lol:

Before any edits, post was:
--------------------------------

la flandria bedoel je zeker! 8)8)
Alleen [B]in K&K.
Om elders te stemmen zul je 100 berichten moeten hebben en een maand lid zijn. :lol: :lol:

VBdeGROOTSTE
24 augustus 2005, 13:23
:(

Musketo
24 augustus 2005, 13:56
:(

Bruindouwer.

De Nachtuil
24 augustus 2005, 13:59
Edit:After edit by De Nachtuil on 24-08-2005 at 14:59
Reason:
--------------------------------



Before any edits, post was:
--------------------------------

8)

Musketo
24 augustus 2005, 14:04
Schoon hé, zo wit.

De Nachtuil
24 augustus 2005, 14:08
Schoon hé, zo wit.
Das wat ervan komt als je een beetje verstrooid bent en op de verkeerde knopjes drukt, terwijl je helemaal niks wilt zeggen. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Edit:After edit by De Nachtuil on 24-08-2005 at 15:09
Reason:
--------------------------------

Schoon hé, zo wit.
Das wat ervan komt als je een beetje verstrooid bent en op de verkeerde knopjes drukt, terwijl je helemaal niks wilt zeggen. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Before any edits, post was:
--------------------------------

Schoon hé, zo wit.
Das wat ervan komt als ke een beetje verstrooid bent en op de verkeerde knopjes drukt, terwijl je helemaal niks wilt zeggen. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Musketo
24 augustus 2005, 14:23
Ik maak je wel nerveus zeker?

puud
24 augustus 2005, 14:27
Woon niet in de stad.

's Morgens wakker gemaakt door het fluiten van de vogeltjes.

Wat haat ik die rotbeesten.

Groentje-18
24 augustus 2005, 14:41
Fuck ik haat de platteland/dorpdiscussies.

Op school heb ik daar al een paar dozijnen opstellen over mogen schrijven. Om van te kotsen.

Hoezo? Je doctoreerde toch?

Musketo
24 augustus 2005, 14:43
Hoezo? Je doctoreerde toch?

En uit het feit dat ik doctoreer concludeer jij dat ik nooit naar school ben geweest.

Maar kindje toch. :hug:

Piet Hein
24 augustus 2005, 15:01
Ik woon in een stad.

Internaut
24 augustus 2005, 16:02
Ergens rond de grens met Wallonië ;)
Edit:After edit by separatist on 24-08-2005 at 17:03
Reason:
--------------------------------

Ergens rond de grens met Wallonië ;)

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ergens rond de grens ;)

Internaut
24 augustus 2005, 16:04
ik hou wel van een beetje regen.

Woon in de stad en het platteland lijkt mij echt enorm saai.

platteland is veel rustiger dan een stad (ipv motors en claxons). Je hebt meer groen (natuur) en veel minder criminaliteit. Enige nadeel is dat je al een auto nodig hebt wil je gaan winkelen.

garfield
24 augustus 2005, 17:14
Antwerpen, dé metropool ;-)

ah Antwerpen.
De meir, de groenplaats , de markt en vooral de amerikalei ;-)

De Nachtuil
24 augustus 2005, 17:22
platteland is veel rustiger dan een stad (ipv motors en claxons). Je hebt meer groen (natuur) en veel minder criminaliteit. Enige nadeel is dat je al een auto nodig hebt wil je gaan winkelen.
Das zijn gewoon cliches, en zoiets heeft veel te maken met waar je opgegroeid bent.
Ik woon al heel mijn leven in een stad en het platteland zie ik echt niet zitten. Maar mijn familie/kenissen die daar wonen zouden niet in een stad willen wonen, kwestie van gewoonte zeker.

stephen-
24 augustus 2005, 17:27
Je bent een 3de optie vergeten: Leuven, een stad met de mentaliteit van het platteland. :-) Net zoals Hasselt en Gent ook wel buitenbeentjes zijn vind ik.

De Nachtuil
24 augustus 2005, 17:31
Je bent een 3de optie vergeten: Leuven, een stad met de mentaliteit van het platteland. :-) Net zoals Hasselt en Gent ook wel buitenbeentjes zijn vind ik.
Hoe bedoel je :? :wtf:

stephen-
24 augustus 2005, 17:53
Hoe bedoel je :? :wtf:

Leuven is zo peaceful, allesbehalve wat je in een echte stad zou tegenkomen / meemaken. De Leuvenaars kruipen onder hun tafel en doen hun licht uit als ze nog maar iemand horen roepen opt straat. Dus niet de naam 'stad' waardig op die manier.
Hasselt is gewoon een wannabe stad met veel blabla en chichi.
En Gent, tja, dat is Gent. Stelletje weirdos. :)

Internaut
24 augustus 2005, 17:59
Je bent een 3de optie vergeten: Leuven, een stad met de mentaliteit van het platteland. :-) Net zoals Hasselt en Gent ook wel buitenbeentjes zijn vind ik.

Leuven is een stad met een sterk Vlaams karakter, dat bekoort me wel.
Weinig migratieproblematiek ook maar het is een linkse stad, zeker met al die studenten, idem met Gent.

Ambiorix
24 augustus 2005, 18:03
Leuven is een stad met een sterk Vlaams karakter, dat bekoort me wel.
Weinig migratieproblematiek ook maar het is een linkse stad, zeker met al die studenten, idem met Gent.
:-)
Links? Tja, tien-twintig jaar terug waarschijnlijk véel meer dan nu, en 40 jaar terug zeker veel meer. De jeugd gaat achteruit joh, politiek, strijdbaarheid, inzet, het zegt velen niets meer. 'links' en 'rechts' zegt ook niets meer. De lege onverschilligheid die geworteld is in materialisme, individualisme, en commercie, vind ik nog veel erger dan een overtuigd marxist of overtuigd belgicist met wie ik eens goed kan discussieren..

Verder heeft stephen gelijk: Leuven is een braaf stadje. Klagende Leuvenaars zijn zeurpieten.

C uit W
24 augustus 2005, 18:11
Waar de echte vrijheid geldt: het platteland. Dichtste buur op 120 meter.
Daarmee dat gij een socialere samenleving wil ;)

panzer
24 augustus 2005, 18:39
:-)
Links? Tja, tien-twintig jaar terug waarschijnlijk véel meer dan nu, en 40 jaar terug zeker veel meer. De jeugd gaat achteruit joh, politiek, strijdbaarheid, inzet, het zegt velen niets meer. 'links' en 'rechts' zegt ook niets meer. De lege onverschilligheid die geworteld is in materialisme, individualisme, en commercie, vind ik nog veel erger dan een overtuigd marxist of overtuigd belgicist met wie ik eens goed kan discussieren..

Verder heeft stephen gelijk: Leuven is een braaf stadje. Klagende Leuvenaars zijn zeurpieten.

100% mee eens. Allemaal zeikers die alleen nog wakker liggen van hun puntjes, hun gsm-rekening, internet- en TV-aansluiting en liefst vanal tot 22 uur studeren om erna nog even Temptation-Island te zien. Zielig gewoon.

Dat ze nu niet echt meer wakker liggen van links of rechts vind ik niet echt een probleem. Wel dat hun zorgen niet verder reiken dan de vier muren van hun kot. Individualisme op en top!

Musketo
24 augustus 2005, 20:10
100% mee eens. Allemaal zeikers die alleen nog wakker liggen van hun puntjes, hun gsm-rekening, internet- en TV-aansluiting en liefst vanal tot 22 uur studeren om erna nog even Temptation-Island te zien. Zielig gewoon.

Dat ze nu niet echt meer wakker liggen van links of rechts vind ik niet echt een probleem. Wel dat hun zorgen niet verder reiken dan de vier muren van hun kot. Individualisme op en top!

Ik neem hen dat niet kwalijk. Er is niks om voor te leven.

Groot Bakkes
24 augustus 2005, 20:24
Antwerpen, allé Merksem district van.

Musketo
24 augustus 2005, 20:31
Antwerpen, allé Merksem district van.

Veel rapnegers gelijk El Turco zeker?

panzer
24 augustus 2005, 22:05
Antwerpen, allé Merksem district van.

Daar hemmek nog op school gezeten. In de Sint-Eduardus.

ingenious
25 augustus 2005, 05:12
merksem is voor marginalen joh! ik woon in antwerpen stad. ik zal nog wel een paar jaar in een stad wonen. antwerpen, gent, brussel of ergens in het buitenland, dat steekt niet zo nou, als het maar stad is. later mss wat meer uit de stad, maar dat zie ik nog wel.

Groentje-18
25 augustus 2005, 16:00
100% mee eens. Allemaal zeikers die alleen nog wakker liggen van hun puntjes, hun gsm-rekening, internet- en TV-aansluiting en liefst vanal tot 22 uur studeren om erna nog even Temptation-Island te zien. Zielig gewoon.

Dat ze nu niet echt meer wakker liggen van links of rechts vind ik niet echt een probleem. Wel dat hun zorgen niet verder reiken dan de vier muren van hun kot. Individualisme op en top!

Tot 22 uur studeren om Temptation-Island te zien en alleen bekommerd om de punten?

Drie grove foute veronderstellingen (of veralgemeningen ... :-s ) in één post (waardoor ik me beledigd voel).

stephen-
25 augustus 2005, 16:12
Tot 22 uur studeren om Temptation-Island te zien en alleen bekommerd om de punten?

Drie grove foute veronderstellingen (of veralgemeningen ... :-s ) in één post (waardoor ik me beledigd voel).

Ahja, hij is nog vergeten bij te vermelden dat jullie ook nog een gebrek hebben aan assertiviteit en als gevolg ook een panische angst hebben van eventuele Mobistar-verkopers (of andere wereldverbeteraars) in de Diestse.

Percalion
25 augustus 2005, 16:33
Kijk, ware het niet van die Vlaams Belang-avatar, of ik zou stephen- nog leuk kunnen vinden.

Groot Bakkes
25 augustus 2005, 16:45
Veel rapnegers gelijk El Turco zeker?

U zaagt.


merksem is voor marginalen joh! ik woon in antwerpen stad.

Woelah, u bent een elitaire bourgeois.


Daar hemmek nog op school gezeten. In de Sint-Eduardus.

Ja, maar revolutionaire geesten gaan naar 't Atheneum van Merksem, hé. :wink:
Nee serieus, edu valt goe mee tegenover elitaire stompzinnige dumbo scholen zoals het Groenendaal en St. Lutgardis.

ingenious
25 augustus 2005, 17:00
Woelah, u bent een elitaire bourgeois.
tja, wat wil je, ik heb op de elitaire stompzinnige dumbo school sint-ludgardis gezeten.

ik ben trouwens opgegroeid in merksem ook. en heel mijn familie woont er nu, net als een hoop van mijn vrienden. relativeren ipv schelden zou je soms goed doen.

stephen-
25 augustus 2005, 17:25
Kijk, ware het niet van die Vlaams Belang-avatar, of ik zou stephen- nog leuk kunnen vinden.

Zal ik hem vervangen door een halfnaakte mannelijke engel?

Musketo
25 augustus 2005, 17:28
Zal ik hem vervangen door een halfnaakte mannelijke engel?

Ja. Nu lijk je veel te hard op een zelfhatende Vlaams Belanghomo.

stephen-
25 augustus 2005, 17:40
Ja. Nu lijk je veel te hard op een zelfhatende Vlaams Belanghomo.

Gelukkig voor mij kick ik niet op het 'leuk bevonden worden door anderen', dus kan ie mooi blijven.

ingenious
25 augustus 2005, 17:48
je vorige was leuker, met die regenboog in.

Musketo
25 augustus 2005, 18:10
Gelukkig voor mij kick ik niet op het 'leuk bevonden worden door anderen', dus kan ie mooi blijven.

Ah en ik wel zeker. Slet. :?

VBdeGROOTSTE
25 augustus 2005, 18:15
oej :oops:
ik heb per ongeluk boerengat gestemd.
Ik woon in de stad (Antwerpen)

Vergeef me makkers.;) 8)

De Nachtuil
25 augustus 2005, 18:49
oej :oops:
ik heb per ongeluk boerengat gestemd.
Ik woon in de stad (Antwerpen)

Vergeef me makkers.;) 8)
Hierover een grapje maken ligt zo voor de hand, dat ik het maar nie zal doen zeker.
Edit:After edit by De Nachtuil on 25-08-2005 at 19:54
Reason:
--------------------------------

oej :oops:
ik heb per ongeluk boerengat gestemd.
Ik woon in de stad (Antwerpen)

Vergeef me makkers.;) 8)
Hierover een grapje maken ligt zo voor de hand, dat ik het maar nie zal doen zeker.

Before any edits, post was:
--------------------------------

oej :oops:
ik heb per ongeluk boerengat gestemd.
Ik woon in de stad (Antwerpen)

Vergeef me makkers.;) 8)
Hierover een grapje ligt zo voor de hand, dat ik het maar nie zal doen zeker.

Groot Bakkes
25 augustus 2005, 18:52
tja, wat wil je, ik heb op de elitaire stompzinnige dumbo school sint-ludgardis gezeten.

Dat verklaart alles uiteraard alles.:twisted:

Ik ben trouwens opgegroeid in merksem ook. en heel mijn familie woont er nu, net als een hoop van mijn vrienden. relativeren ipv schelden zou je soms goed doen.

U moet mijn uitspraken relativeren. Mijn diepgewortelde haat tegen alles wat naar elitaire, vaak paapse, rotscholen ruikt heeft niets met u persoonlijk te maken.

stephen-
25 augustus 2005, 19:00
Ah en ik wel zeker. Slet. :?

Was niet op u bedoeld. Maar nu je me een slet noemt kan je het wel vergeten.

Flipgirl
25 augustus 2005, 19:02
Was niet op u bedoeld. Maar nu je me een slet noemt kan je het wel vergeten.

Seks?

Musketo
25 augustus 2005, 19:03
Was niet op u bedoeld. Maar nu je me een slet noemt kan je het wel vergeten.

:>

Musketo
25 augustus 2005, 19:04
Seks?

Vuil kind.

VBdeGROOTSTE
25 augustus 2005, 19:14
Vuil kind.
idem dito!!!!!!
Edit:After edit by VBdeGROOTSTE on 25-08-2005 at 20:14
Reason:
--------------------------------

Vuil kind.
idem dito!!!!!!

Before any edits, post was:
--------------------------------

Vuil kind.
idemdito!!!!!!

Musketo
25 augustus 2005, 19:15
idem dito!!!!!!

Kust mijn kloten, ouwe hoer.

Percalion
25 augustus 2005, 19:18
Was niet op u bedoeld. Maar nu je me een slet noemt kan je het wel vergeten.

Nochtans heeft-ie een punt.

Percalion
25 augustus 2005, 19:19
idem dito!!!!!!

Ik vroeg me net iets af.

Zou het mogelijk zijn om nog méér in de verf te zetten dat het VB de grootste is? Ik heb het dan over technische mogelijkheid. Beschouw het geenszins als een verlangen of zo.

Oude Zak.

ingenious
25 augustus 2005, 19:39
[/color]

Dat verklaart alles uiteraard alles.:twisted:



U moet mijn uitspraken relativeren. Mijn diepgewortelde haat tegen alles wat naar elitaire, vaak paapse, rotscholen ruikt heeft niets met u persoonlijk te maken.

ik had het niet over mijn voormalige school hoor, daar mag je van zeggen wat je wil. ik heb me er best geamuseerd, maar er mag best mee gelachen worden. dat moet zelfs. ik had het eerder over wat je over mij zei. maar goed, dat maakt ni uit. ik ben het al gewoon dat mensen het niet tof vinden dat ik merksem marginaal noem. maar ik blijf volharden, tot merksem zijn marginaliteit aanvaardt en met trots uitdraagt!

Percalion
25 augustus 2005, 19:41
Ik vind Merksem best wel sexy hoor.

En ik vind inge sexy met zo'n lange naam.

Groot Bakkes
25 augustus 2005, 19:45
ik had het niet over mijn voormalige school hoor, daar mag je van zeggen wat je wil. ik heb me er best geamuseerd, maar er mag best mee gelachen worden. dat moet zelfs. ik had het eerder over wat je over mij zei. maar goed, dat maakt ni uit. ik ben het al gewoon dat mensen het niet tof vinden dat ik merksem marginaal noem. maar ik blijf volharden, tot merksem zijn marginaliteit aanvaardt en met trots uitdraagt!


Zo marginaliseert ge uzelf, of hebt ge daar nog ni bij stilgestaan?

ingenious
25 augustus 2005, 19:49
Zo marginaliseert ge uzelf, of hebt ge daar nog ni bij stilgestaan?

ja. leuk hé. :D

trouwens, dat maakt niet uit, want ik ben sexy. vraag maar aan percalion. 8)

Percalion
25 augustus 2005, 19:50
Dead sexy.

Groot Bakkes
25 augustus 2005, 19:52
ja. leuk hé. :D

trouwens, dat maakt niet uit, want ik ben sexy. vraag maar aan percalion. 8)

In dat geval zal ik u dan maar even positief discrimineren.

Flipgirl
25 augustus 2005, 19:54
Geen zin om u op CP in te schrijven, Groot Bakkes?

Percalion
25 augustus 2005, 19:55
Allez, Flipgirl. Laat af. Ik heb je al een bonus gegeven, dus voor de schijven moet je het niet doen.

ingenious
25 augustus 2005, 19:55
In dat geval zal ik u dan maar even positief discrimineren.

ge moogt me tutoyeren ook. ik voel al oud genoeg zo, tussen die snotters hier. :(

VBdeGROOTSTE
25 augustus 2005, 19:56
Kust mijn kloten, ouwe hoer.
dat zou je wel willen hé :twisted:

Percalion
25 augustus 2005, 19:56
Pas op, want niet iedereen weet wat dit moeilijke woord wil zeggen, inge.

VBdeGROOTSTE
25 augustus 2005, 19:57
Ik vroeg me net iets af.

Zou het mogelijk zijn om nog méér in de verf te zetten dat het VB de grootste is? Ik heb het dan over technische mogelijkheid. Beschouw het geenszins als een verlangen of zo.

Oude Zak.
stoort het u dan zo fel, jongeman?
Kun je niet tegen je verlies misschien?;) 8)

Groot Bakkes
25 augustus 2005, 20:00
Pas op, want niet iedereen weet wat dit moeilijke woord wil zeggen, inge.

Hee, onderschat mijn intellectuele capaciteiten niet hé, Cicero.

Geen zin om u op CP in te schrijven, Groot Bakkes?

Als Paulus mij nu direct een pizza salame brengt.
Edit:After edit by Groot Bakkes on 25-08-2005 at 21:01
Reason:
--------------------------------

Pas op, want niet iedereen weet wat dit moeilijke woord wil zeggen, inge.

Hee, onderschat mijn intellectuele capaciteiten niet hé, Cicero.

Geen zin om u op CP in te schrijven, Groot Bakkes?

Als Paulus mij nu direct een pizza salame brengt.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Pas op, want niet iedereen weet wat dit moeilijke woord wil zeggen, inge.

Hee, onderschat mijn intellectuele capaciteiten niet hé, Cicero.

Geen zin om u op CP in te schrijven, Groot Bakkes?

Als Paulus mij nu direct een bord pizza salame brengt.

Percalion
25 augustus 2005, 20:01
stoort het u dan zo fel, jongeman?
Kun je niet tegen je verlies misschien?;) 8)

Heb jij dan wérkelijk zo'n klein geslacht, dat je de grootte van je partij moet gebruiken ter psychologische compensatie?

Percalion
25 augustus 2005, 20:02
Hee, onderschat mijn intellectuele capaciteiten niet hé, Cicero.
Het ging niet over jou, eigenlijk. Maar toch bedankt voor de waarschuwing. Ik vind je wel een toffe, hoor. Jij weet tenminste dat er ooit iemand bestaan heeft die Cicero heette en die iets te maken heeft met klassieke talen. Het is niet iedereen gegeven.
Als Paulus mij nu direct een pizza salame brengt.

Een toek op uw groot bakkes kunde krijgen.

VBdeGROOTSTE
25 augustus 2005, 20:03
Heb jij dan wérkelijk zo'n klein geslacht, dat je de grootte van je partij moet gebruiken ter psychologische compensatie?
NU bent u toch ECHT over de schreef gegaan.DIT MELD IK BIJ DE ADMINISTRATORS!!!
Edit:After edit by VBdeGROOTSTE on 25-08-2005 at 21:03
Reason:
--------------------------------

Heb jij dan wérkelijk zo'n klein geslacht, dat je de grootte van je partij moet gebruiken ter psychologische compensatie?
NU bent u toch ECHT over de schreef gegaan.DIT MELD IK BIJ DE ADMINISTRATORS!!!

Before any edits, post was:
--------------------------------

Heb jij dan wérkelijk zo'n klein geslacht, dat je de grootte van je partij moet gebruiken ter psychologische compensatie?
NU bent u toch ECHT over de schreef gegaan.DIT MELT IK BIJ DE ADMINISTRATORS!!!

Flipgirl
25 augustus 2005, 20:04
NU bent u toch ECHT over de schreef gegaan.DIT MELD IK BIJ DE ADMINISTRATORS!!!

Tjien, da las ik hier al 27 keer (getypt door uzelf) ... Echt snel gaat dat precies ook niet hé :)

Percalion
25 augustus 2005, 20:04
NU bent u toch ECHT over de schreef gegaan.DIT MELD IK BIJ DE ADMINISTRATORS!!!

Dat heb je dus al zeven keer gezegd vanavond.

Je maakt me bang met al die dreigementen hoor. Als je niet oplet, meld ik het bij de administrators.

ingenious
25 augustus 2005, 20:07
Pas op, want niet iedereen weet wat dit moeilijke woord wil zeggen, inge.
maar hij heeft op school gezeten in merksem. en daar word je slim van. daarom dat al die chichies uit brasschaat hun kinders naar daar sturen.

Groot Bakkes
25 augustus 2005, 20:09
Het ging niet over jou, eigenlijk. Maar toch bedankt voor de waarschuwing. Ik vind je wel een toffe, hoor. Jij weet tenminste dat er ooit iemand bestaan heeft die Cicero heette en die iets te maken heeft met klassieke talen. Het is niet iedereen gegeven.

Ey man niet te veel praat ik heb die z'n vier Catilinarische redevoeringetjes (lees: klaagzangen) moeten vertalen ik weet spijtig genoeg wie dat da stukske consul met een pin door z'n tong is.

Een toek op uw groot bakkes kunde krijgen.

Zie maar uit dat ik u geen hyperbool tussen uw benen geef. Of een tangens op uw tanden.

Percalion
25 augustus 2005, 20:10
Ey man niet te veel praat ik heb die z'n vier Catilinarische redevoeringetjes (lees: klaagzangen) moeten vertalen ik weet spijtig genoeg wie dat da stukske consul met een pin door z'n tong is.
Toch niet allevier volledig, mag ik hopen?
Zie maar uit dat ik u geen hyperbool tussen uw benen geef. Of een tangens op uw tanden.

Een aorist op uw neus, ja.

Percalion
25 augustus 2005, 20:11
maar hij heeft op school gezeten in merksem. en daar word je slim van. daarom dat al die chichies uit brasschaat hun kinders naar daar sturen.

Maar het ging over iemand anders, inge!

Ik vind je echter nog steeds sexy hoor.

Groot Bakkes
25 augustus 2005, 20:11
maar hij heeft op school gezeten in merksem. en daar word je slim van. daarom dat al die chichies uit brasschaat hun kinders naar daar sturen.

Brasschatenaren zijn domme fils-�*-papas met afgeborstelde rotkoppen die in Merksem al een geluk in mekaar worden geslagen door Marrokaanse of Belgische helden.
Bourgeois ventjes blijfen beter in hun eigen wijken achter hun stalen poorten met camerabewaking.

Groot Bakkes
25 augustus 2005, 20:14
Toch niet allevier volledig, mag ik hopen?

Het scheelde niet veel. :wink: Mijn lerares was ook te veel een elitaire bourgeois die niet om mijn grapjes kon lachen. Dat vond ik niet zo leuk.

Een aorist op uw neus, ja.

Kzet u met uw mond 20 minuten aan de heliumtank dan kan ik u de rest van de dag uitlachen.

Groot Bakkes
25 augustus 2005, 20:16
NU bent u toch ECHT over de schreef gegaan.DIT MELD IK BIJ DE ADMINISTRATORS!!!

Man pakt nog een pint, laat nog een scheet en fabriceert nog nen boer en ge ziet het leven weer helemaal zitten.

Percalion
25 augustus 2005, 20:16
Het scheelde niet veel. :wink: Mijn lerares was ook te veel een elitaire bourgeois die niet om mijn grapjes kon lachen. Dat vond ik niet zo leuk.
Mijn leraar was een naamgenoot van een bekend politicus. En een aangename persoonlijkheid, ook. Het zal daaraan liggen.

Allicht was je lerares seksueel gefrustreerd. Zoals de VB'ers, eigenlijk.
Kzet u met uw mond 20 minuten aan de heliumtank dan kan ik u de rest van de dag uitlachen.

Ik stop keien in je mond, en dan mag je een hele redevoering opzeggen.

ingenious
25 augustus 2005, 20:20
Maar het ging over iemand anders, inge!

Ik vind je echter nog steeds sexy hoor.

dat weet ik lieverd. ik weet zelfs over wie het gaat. maar ik was een poging aan het doen vriendjes te worden met iemand uit merksem. maar je pakt hem al af zie ik. :(

ingenious
25 augustus 2005, 20:20
Brasschatenaren zijn domme fils-�*-papas met afgeborstelde rotkoppen die in Merksem al een geluk in mekaar worden geslagen door Marrokaanse of Belgische helden.
Bourgeois ventjes blijfen beter in hun eigen wijken achter hun stalen poorten met camerabewaking.

das waar. ik werk wel in brasschaat, kan dat kwaad?

Groot Bakkes
25 augustus 2005, 20:24
Allicht was je lerares seksueel gefrustreerd. Zoals de VB'ers, eigenlijk.

Heel juist, ze was zo geil als boter.


Ik stop keien in je mond, en dan mag je een hele redevoering opzeggen.

Ik steek een kernreactor in uw reet en laat je dan een dansje opvoeren.

Groot Bakkes
25 augustus 2005, 20:26
das waar. ik werk wel in brasschaat, kan dat kwaad?

Nee, ik discrimineer u dan nog wel eens positief. :wink:

ingenious
25 augustus 2005, 20:28
Nee, ik discrimineer u dan nog wel eens positief. :wink:

perfect. zijn we dan nu vriendjes?

Groot Bakkes
25 augustus 2005, 20:34
perfect. zijn we dan nu vriendjes?


Leuk.

ingenious
25 augustus 2005, 20:45
Leuk.

ha! hebt ge dat gezien musketo? en dat zonder seks hé!

groene flamingant
25 augustus 2005, 20:50
Het scheelde niet veel. :wink: Mijn lerares was ook te veel een elitaire bourgeois die niet om mijn grapjes kon lachen. Dat vond ik niet zo leuk.
Kzet u met uw mond 20 minuten aan de heliumtank dan kan ik u de rest van de dag uitlachen.
Groot Bakkes hééft niet alleen een groot bakkes. Hij is ook wel een grapjas.

Percalion
25 augustus 2005, 21:27
Heel juist, ze was zo geil als boter.
Ik steek een kernreactor in uw reet en laat je dan een dansje opvoeren.

Ik steek die boter in je reet en ik stuur je lerares op je af. Tenzij je dat niet als straf beschouwt, vies menneke.

Groentje-18
25 augustus 2005, 22:06
Ahja, hij is nog vergeten bij te vermelden dat jullie ook nog een gebrek hebben aan assertiviteit en als gevolg ook een panische angst hebben van eventuele Mobistar-verkopers (of andere wereldverbeteraars) in de Diestse.


8O :-D

Volgens mij verwarren de mobistarverkkopers dan panische angst met naar een examen of naar de les gaan.
Of weten ze niet dat de studenten (vooral voor het eerste) in Leuven zitten.

Groentje-18
25 augustus 2005, 22:07
oej :oops:
ik heb per ongeluk boerengat gestemd.
Ik woon in de stad (Antwerpen)

Vergeef me makkers.;) 8)

Hoezo? Dan heb je toch juist gestemd? :-p

VBdeGROOTSTE
25 augustus 2005, 22:13
Hoezo? Dan heb je toch juist gestemd? :-p
jij weet er ook niet veel vanaf voor een groentje he?

Musketo
26 augustus 2005, 00:33
ha! hebt ge dat gezien musketo? en dat zonder seks hé!

Sorry dat ik een zeer koele, op seks toegespitste mensomgang aan mijn atheïstisch-nihilistische levensvisie heb overgehouden he seg. Mensen zijn te dom om andere dingen mee te doen. Voor je het weet zijn ze bezig je te vergiftigen met hun lichtzinnige vrolijkheid.
Om zulke gruwelijkheden te vermijden, dien je hen te ketenen, te vernederen en tot je hoer te maken. Daarna sla je het pus uit hun gore lijfjes, en dat laat je hen dan oplikken, terwijl ze zachtjes doodbloeden, vanzelfsprekend. En tussen al dat moois, zal er ergens nog wel tijd overblijven om hen eens goed te neuken.
Edit:After edit by Musketo on 26-08-2005 at 01:35
Reason:
--------------------------------

ha! hebt ge dat gezien musketo? en dat zonder seks hé!

Sorry dat ik een zeer koele, op seks toegespitste mensomgang aan mijn atheïstisch-nihilistische levensvisie heb overgehouden he seg. Mensen zijn te dom om andere dingen mee te doen. Voor je het weet zijn ze bezig je te vergiftigen met hun lichtzinnige vrolijkheid.
Om zulke gruwelijkheden te vermijden, dien je hen te ketenen, te vernederen en tot je hoer te maken. Daarna sla je het pus uit hun gore lijfjes, en dat laat je hen dan oplikken, terwijl ze zachtjes doodbloeden, vanzelfsprekend. En tussen al dat moois, zal er ergens nog wel tijd overblijven om hen eens goed te neuken.

Before any edits, post was:
--------------------------------

ha! hebt ge dat gezien musketo? en dat zonder seks hé!

Sorry dat ik een zeer koele, op seks toegespitste mensomgang aan mijn atheïstisch-nihilistische levensvisie heb overgehouden he seg. Mensen zijn te dom om andere dingen mee te doen. Voor je het weet zijn ze bezig je te vergiftigen met hun lichtzinnige vrolijkheid.

ingenious
26 augustus 2005, 00:37
Sorry dat ik een zeer koele, op seks toegespitste mensomgang aan mijn atheïstisch-nihilistische levensvisie heb overgehouden he seg. Mensen zijn te dom om andere dingen mee te doen. Voor je het weet zijn ze bezig je te vergiftigen met hun lichtzinnige vrolijkheid.
Om zulke gruwelijkheden te vermijden, dien je hen te ketenen, te vernederen en tot je hoer te maken. Daarna sla je het pus uit hun gore lijfjes, en dat laat je hen dan oplikken, terwijl ze zachtjes doodbloeden, vanzelfsprekend. En tussen al dat moois, zal er ergens nog wel tijd overblijven om hen eens goed te neuken.

maar ik neuk niet. jammer. :-(

Musketo
26 augustus 2005, 00:42
maar ik neuk niet. jammer. :-(

Nu Stephen- je nieuwe vriendje is, kan je hem teminste eens goed aftuigen. En het is een homo, dus dat maakt het extra leuk.

ingenious
26 augustus 2005, 00:47
Nu Stephen- je nieuwe vriendje is, kan je hem teminste eens goed aftuigen. En het is een homo, dus dat maakt het extra leuk.

stephen is mijn vriendje niet. tis een homo die homo's discrimineerd. :roll:

groot bakkes is mijn nieuwe vriendje.

Musketo
26 augustus 2005, 00:51
stephen is mijn vriendje niet. tis een homo die homo's discrimineerd. :roll:

groot bakkes is mijn nieuwe vriendje.

Groot bakkes is een neoliberaal en latent homohater.

Dat heb ik altijd al geweten.

Edit: En ah ja, ik had blijkbaar Groot Bakkes verwisseld met Stephen-.
Edit:After edit by Musketo on 26-08-2005 at 01:52
Reason:
--------------------------------

stephen is mijn vriendje niet. tis een homo die homo's discrimineerd. :roll:

groot bakkes is mijn nieuwe vriendje.

Groot bakkes is een neoliberaal en latent homohater.

Dat heb ik altijd al geweten.

Edit: En ah ja, ik had blijkbaar Groot Bakkes verwisseld met Stephen-.

Before any edits, post was:
--------------------------------

stephen is mijn vriendje niet. tis een homo die homo's discrimineerd. :roll:

groot bakkes is mijn nieuwe vriendje.

Groot bakkes is een neoliberaal en latent homohater.

Dat heb ik altijd al geweten.

ingenious
26 augustus 2005, 00:54
Groot bakkes is een neoliberaal en latent homohater.

Dat heb ik altijd al geweten.

Edit: En ah ja, ik had blijkbaar Groot Bakkes verwisseld met Stephen-.

bovendien heeft groot bakkes zo geen streepje in zijn nick. want dat staat toch wat dom hoor.

ingenious
26 augustus 2005, 00:54
bijnaam, excuseer!

Musketo
26 augustus 2005, 01:05
Hij was te lui om een andere te verzinnen toen 'Stephen' al bezet bleek te zijn. Zulke mensen verdienen niet beter dan dat je ze tot je hoer maakt en afbezigt. Om het met de woorden van Poupaert te zeggen.

ingenious
26 augustus 2005, 01:11
je hebt gelijk. maar neem jij hem maar, ik pas even.

Musketo
26 augustus 2005, 01:20
je hebt gelijk. maar neem jij hem maar, ik pas even.

Ik neem niks. Ik haat mensen.

Iedereen is trouwens gaan slapen zodat ik tegen niemand kan ouwehoeren. Ze doen het met opzet. Allemaal hoeren en pooiers zijn het. Zucht, was Yann nu maar hier.

ingenious
26 augustus 2005, 01:27
burgertrutjes die allemaal op tijd moeten gaan slapen. bah, wat haat ik die 9-to-5-mentaliteit.

stephen-
26 augustus 2005, 07:35
Boh, mensen slapen liever dan een beeke aan nick- en avatar-bashing te doen.

Percalion
26 augustus 2005, 08:59
Boh, mensen slapen liever dan een beeke aan nick- en avatar-bashing te doen.

Jezus fuckin' Christus, wat heb j�*j een pokkelelijke avatar zeg.

En je nick is al niet veel beter.

Yuck.

Percalion
26 augustus 2005, 09:00
(En nu gaat hij proberen een soortgelijke opmerking te maken over mijn nick en avatar. Ge zult dat zien. Zo gaat het altijd met VB'ers.)

Dixie
26 augustus 2005, 09:20
in de metropool Antwerpen

stephen-
26 augustus 2005, 09:36
Moet jij geen nieuwe boekentas gaan kopen?

En dan ook nog eens oude vent gebruiken als avatar. Moest er een antoniem bestaan voor pedofilie had ik je al lang neergehaald.

Musketo
26 augustus 2005, 09:43
Moet jij geen nieuwe boekentas gaan kopen?

En dan ook nog eens oude vent gebruiken als avatar. Moest er een antoniem bestaan voor pedofilie had ik je al lang neergehaald.

Schandknaap? Kontjongetje? Pederastie-object?

stephen-
26 augustus 2005, 10:01
Ja, tis een rimpelneuker ! Rimpelneuker !

Percalion
26 augustus 2005, 10:02
Ja, tis een rimpelneuker ! Rimpelneuker !

Had je intellectuele bagage, dan zou je weten dat het "gerontofiel" moest zijn.

Musketo
26 augustus 2005, 10:03
Ik kan hem geen ongelijk geven. Hoe ouder ze worden, hoe royaler ze je belonen.

stephen-
26 augustus 2005, 10:12
Had je intellectuele bagage, dan zou je weten dat het "gerontofiel" moest zijn.

Juist ja !
Alleen jammer dat het niets met intelligentie te maken heeft, maar wel met kennis.

Gerontofiel !

Percalion
26 augustus 2005, 11:11
Juist ja !
Alleen jammer dat het niets met intelligentie te maken heeft, maar wel met kennis.

Gerontofiel !

Het getuigt echter wel van intelligentie te weten dat 'intellectuele bagage' als begrip slaat op kennis.

Nog geheel los van het feit dat kennis weldegelijk verband houdt met intelligentie. Wie te dom is om zijn naam te onthouden, heeft een lage intelligentie, en zal bijgevolg weinig kennis kunnen opslaan.

Ignoramus.

stephen-
26 augustus 2005, 11:17
En dat allemaal op m'n vrije dag.

Groot Bakkes
26 augustus 2005, 15:44
Groot bakkes is een neoliberaal en latent homohater.
Dat heb ik altijd al geweten.


U zaagt, burgerlijk seutje.


Ik steek die boter in je reet en ik stuur je lerares op je af.

Gij hebt precies al meer dat soort dingen gedaan, of vergis ik mij?
Edit:After edit by Groot Bakkes on 26-08-2005 at 16:45
Reason:
--------------------------------

Groot bakkes is een neoliberaal en latent homohater.
Dat heb ik altijd al geweten.


U zaagt, burgerlijk seutje.


Ik steek die boter in je reet en ik stuur je lerares op je af.

Gij hebt precies al meer dat soort dingen gedaan, of vergis ik mij?

Before any edits, post was:
--------------------------------

Groot bakkes is een neoliberaal en latent homohater.
Dat heb ik altijd al geweten.


U zaagt.


Ik steek die boter in je reet en ik stuur je lerares op je af.

Gij hebt precies al meer dat soort dingen gedaan, of vergis ik mij?

Musketo
26 augustus 2005, 15:47
Geen wonder dat je lerares vond dat je grapjes op niks trokken. Ze doen dat namelijk nog steeds.

Groot Bakkes
26 augustus 2005, 15:49
Geen wonder dat je lerares vond dat je grapjes op niks trokken. Ze doen dat namelijk nog steeds.

Geert Hoste-adept. :roll:

Groot Bakkes
26 augustus 2005, 15:51
Waar maakte ik trouwens een grapje?

Flipgirl
26 augustus 2005, 15:53
En dat allemaal op m'n vrije dag.

Wie is er dan ook zo zot om op zijn vrije dag op een politiek forum rond te hangen :).

Musketo
26 augustus 2005, 15:54
Geert Hoste-adept. :roll:

Wat is dat nu voor onnozele betichting?

Groot Bakkes
26 augustus 2005, 15:57
Wat is dat nu voor onnozele betichting?
U bent flauw, en ik heb sterke aanwijzingen dat u deze non-humor hebt aangeleerd door veel naar de programma's van die Hoste-loser te kijken.

la_Principessa
26 augustus 2005, 16:56
U bent flauw, en ik heb sterke aanwijzingen dat u deze non-humor hebt aangeleerd door veel naar de programma's van die Hoste-loser te kijken.
?
8O

Groot Bakkes
26 augustus 2005, 17:05
?
8O

Mevrouw is Geert Hoste-liefhebber?

la_Principessa
26 augustus 2005, 17:10
Mevrouw is Geert Hoste-liefhebber?
vooral

Percalion
26 augustus 2005, 17:37
Gij hebt precies al meer dat soort dingen gedaan, of vergis ik mij?

Oeh, deze is tricky.

Maar ja, ik heb inderdaad al vaker mensen op het rechte pad gebracht via internet. Of toch minstens pogingen ondernomen in die richting.

Percalion
26 augustus 2005, 17:38
U bent flauw, en ik heb sterke aanwijzingen dat u deze non-humor hebt aangeleerd door veel naar de programma's van die Hoste-loser te kijken.

Je kan véél zeggen over Musketo, maar dit is toch wel enkele bruggen te ver. Ik ken weinig mensen die rabiatere Hoste-haters zijn dan Musketo.

Groot Bakkes
26 augustus 2005, 18:16
Je kan véél zeggen over Musketo, maar dit is toch wel enkele bruggen te ver. Ik ken weinig mensen die rabiatere Hoste-haters zijn dan Musketo.

Daarom is het ook leuk om hem ermee te pesten. :wink:

Musketo
26 augustus 2005, 18:18
Lach maar. Ik zal sebiet een langs komen paraderen met mijn meisjes, Marty en Groentje. En dan hé...

Groot Bakkes
26 augustus 2005, 18:20
Lach maar. Ik zal sebiet een langs komen paraderen met mijn meisjes, Marty en Groentje. En dan hé...

Je zaagt wederom.

Percalion
26 augustus 2005, 18:23
Zouden wij, jonge intellectuelen, niet beter gezamenlijk het gebrek aan goede ideeën oplossen?

Musketo
26 augustus 2005, 18:24
Nee Percalion, de maatschappij moet naar de kloten. En de mensheid ze-ker.

Percalion
26 augustus 2005, 18:30
Dat had ik even over het hoofd gezien.

Groot Bakkes
26 augustus 2005, 18:30
Destructie is beter dan constructief gezwets.

Percalion
26 augustus 2005, 18:31
Mooi zo. De beuk erin.

http://www.antropia.nl/reehorst/beuk.jpg

Musketo
26 augustus 2005, 18:33
Hier, gebruik anders deze kettingzaag.

http://www.dezwerfkat.be/verdinaso.jpg

Percalion
26 augustus 2005, 18:36
*kutsmiley*

Groot Bakkes
26 augustus 2005, 18:48
Ik peins dat die na 70 jaar wel een beetje verroest gaat zijn.

Liesje1984
27 augustus 2005, 11:42
Leve het Platteland!!! Ik woon in het hartje van het Pajottenland! Mensen vant stad kunnen nie oordelen over het Platteland! Int stad gade nooit nie de kalmte hebben zoals hier...hier kan je genieten van een zomer!
P.s: Respect voor de boeren hé!

De Nachtuil
27 augustus 2005, 11:51
Leve het Platteland!!! Ik woon in het hartje van het Pajottenland! Mensen vant stad kunnen nie oordelen over het Platteland! Int stad gade nooit nie de kalmte hebben zoals hier...hier kan je genieten van een zomer!
P.s: Respect voor de boeren hé!
1)Jij noemt het kalmte, ik noem het doodse saaiheid.
2)Die boeren krijgen veel te veel subsidies van mijn belastingsgeld om er respect voor te hebben. 't Wordt tijd dat die landbouwertjes eens beseffen dat we in een vrije markt economie leven.

Liesje1984
27 augustus 2005, 15:39
Oh man! gij denkt zeker dat op het Pajottenland niks te beleven valt!? Gij komt zeker ook van Pluto! Uw plezier maakt ge zelf hoor!
Ge moet nog al fier zijn om een stadsmens te zijn,tussen de stank,de constante geur...
boeren die weten tenminste van werken,gij waarschijnlijk nie!

Percalion
27 augustus 2005, 15:45
Oh man! gij denkt zeker dat op het Pajottenland niks te beleven valt!? Gij komt zeker ook van Pluto! Uw plezier maakt ge zelf hoor!
Ge moet nog al fier zijn om een stadsmens te zijn,tussen de stank,de constante geur...
boeren die weten tenminste van werken,gij waarschijnlijk nie!

Nu dacht ik, Liesje1984, dat is een éénentwintigjarig, optimistisch, lief meisje, met een grote intellectuele bagage en de nodige culturele achtergrond.

Wie schetst dan ook mijn teleurstelling als ik haar avatar zie, gevolgd door een scheldtirade aan het adres van vriend Nachtuil!

Ik ga ontroostbaar even zitten huilen in mijn mooie stad.

De Nachtuil
27 augustus 2005, 16:11
Oh man! gij denkt zeker dat op het Pajottenland niks te beleven valt!? Gij komt zeker ook van Pluto! Uw plezier maakt ge zelf hoor!
Ge moet nog al fier zijn om een stadsmens te zijn,tussen de stank,de constante geur...
boeren die weten tenminste van werken,gij waarschijnlijk nie!
Misschien weet ik als stadsmens, met een 9-5 jobke inderdaad niet wat werken is, de vraag is echter of landbouwers ook nuttig werk verrichten.
Naarmate een economie zich verder ontwikkeld vermindert het belang van de primaire sector. In Belgie(en gans Europa) heeft men die landbouw echter kunstmatig in leven gehouden door een zware subsidie-politiek(ten nadele van landen waar de primaire sector wel nog belangrijk is bv. Afrika). Had men dit niet gedaan, dan waren er veel meer landbouwers gestopt om ergens anders werk te zoeken. En net zoals men de subsidies voor het verlieslatende Sabena heeft stopgezet(moeten!), zal men vroeg of laat de subsidies voor de landbouw stopzetten. De boeren die te weinig winst maken zullen dan wel moeten uitkijken naar iets anders, alleen de besten zullen overblijven.
Je kunt dat nu jammer vinden, maar dat is de realiteit. Ik was ook graag muzikant geworden, helaas ben ik niet goed genoeg. Wat moet ik nu doen?Doppen en muziek blijven maken tot er iemand mijn muziek wil kopen of ander werk zoeken?Ander werk zoeken, natuurlijk!
En ik weet dat de meeste landbouwbedrijven familiebedrijven zijn, die men graag aan zijn kinderen doorgeeft. Maar laat men Axel Merckx de Tour winnen omdat zijn vader die 5×won. Natuurlijk niet.
Ik heb persoonlijk niks tegen landbouwers, maar het wordt tijd dat ze rekening houden met de realiteit, en in die realiteit is er nu eenmaal minder nood aan landbouwers.

Liesje1984
27 augustus 2005, 16:47
Ik heb respect voor u mening. Ik weet ook wel da ne mens mee een job van 9-5 ook hard moe werken. Excuses!

Ieder zijn mening hé...maar dat ge den buiten saaiheid vindt...da raakt mij nu toch ook... heb ook respect voor mijn mening hé.

Percalion
27 augustus 2005, 17:21
Misschien weet ik als stadsmens, met een 9-5 jobke inderdaad niet wat werken is, de vraag is echter of landbouwers ook nuttig werk verrichten.
Naarmate een economie zich verder ontwikkeld vermindert het belang van de primaire sector. In Belgie(en gans Europa) heeft men die landbouw echter kunstmatig in leven gehouden door een zware subsidie-politiek(ten nadele van landen waar de primaire sector wel nog belangrijk is bv. Afrika). Had men dit niet gedaan, dan waren er veel meer landbouwers gestopt om ergens anders werk te zoeken. En net zoals men de subsidies voor het verlieslatende Sabena heeft stopgezet(moeten!), zal men vroeg of laat de subsidies voor de landbouw stopzetten. De boeren die te weinig winst maken zullen dan wel moeten uitkijken naar iets anders, alleen de besten zullen overblijven.
Je kunt dat nu jammer vinden, maar dat is de realiteit. Ik was ook graag muzikant geworden, helaas ben ik niet goed genoeg. Wat moet ik nu doen?Doppen en muziek blijven maken tot er iemand mijn muziek wil kopen of ander werk zoeken?Ander werk zoeken, natuurlijk!
En ik weet dat de meeste landbouwbedrijven familiebedrijven zijn, die men graag aan zijn kinderen doorgeeft. Maar laat men Axel Merckx de Tour winnen omdat zijn vader die 5×won. Natuurlijk niet.
Ik heb persoonlijk niks tegen landbouwers, maar het wordt tijd dat ze rekening houden met de realiteit, en in die realiteit is er nu eenmaal minder nood aan landbouwers.

Ik heb daar geen woord extra aan toe te voegen, eigenlijk. Je hebt gelijk.

Percalion
27 augustus 2005, 17:21
Ik heb respect voor u mening. Ik weet ook wel da ne mens mee een job van 9-5 ook hard moe werken. Excuses!

Ieder zijn mening hé...maar dat ge den buiten saaiheid vindt...da raakt mij nu toch ook... heb ook respect voor mijn mening hé.

Persoonlijk vind ik echter wel, dat mensen die de Vlaamse Zaak verdedigen, op hun taalgebruik moeten letten.

Groentje-18
27 augustus 2005, 18:16
jij weet er ook niet veel vanaf voor een groentje he?

Ik weet niet als een wortel meer weet als mij.

Percalion
27 augustus 2005, 18:47
Ik weet niet als een wortel meer weet als mij.

W�*t zeg je? :D

Groentje-18
27 augustus 2005, 18:59
W�*t zeg je? :D

Wat er staat. Hoor jij niet goed ofzo?

Percalion
27 augustus 2005, 19:34
Wat er staat. Hoor jij niet goed ofzo?

Sorry. Als het niet flitsend, kleurig, vet, onderlijnd, schuin, in hoofdletters, groot en van rechts naar links bewegend is, dan lees ik daar zo over.

Liesje1984
27 augustus 2005, 19:35
Op mijn taalgebruik? Excuse me!

Musketo
27 augustus 2005, 19:41
Tjonge tjonge. Als jij geen archetype van een breezerslet bent weet ik het ook niet meer.

Liesje1984
27 augustus 2005, 19:47
Denkt ge nu echt dat ge indruk maakt mee zo een taalgebruik!

Ik ben diegene nie dat op zen taal moet letten maar gij zenne!

Ambiorix
27 augustus 2005, 19:48
Musketo, merk ik enige frustratie?

Liesje1984
27 augustus 2005, 19:48
Gij moet de mening van een ander ook is leren accepteren,want daar hebde het blijkbaar zeer moeilijk mee!

Ambiorix
27 augustus 2005, 19:50
Gij moet de mening van een ander ook is leren accepteren,want daar hebde het blijkbaar zeer moeilijk mee!
wie?

Liesje1984
27 augustus 2005, 19:51
Musketo

Musketo
27 augustus 2005, 19:51
Kijk maar uit dat ik je niet meld bij de moderatoren.

Liesje1984
27 augustus 2005, 19:56
maar waarom stelt gij u altijd zo vijandig op tegen iedereen?

gij doet ook nie al te vriendelijk hé!

Musketo
27 augustus 2005, 19:57
Ja goed, je hebt je punt. Maar kan je ook dingen laten bewegen?

Groot Bakkes
27 augustus 2005, 19:57
Ja 't leven is hard Liesje, zeker als je geen deftig Nederlands kan schrijven.

Groot Bakkes
27 augustus 2005, 19:58
maar waarom stelt gij u altijd zo vijandig op tegen iedereen?


Zegt de Vlaams Blokster! :rofl:

Liesje1984
27 augustus 2005, 20:00
neen en wat dan nog?

Maar waarom doe je dan zo onvriendelijk? maar je zegt dan wel iets op mij...

Groot Bakkes
27 augustus 2005, 20:04
I just like to call you my bitch, Liesje.

Percalion
27 augustus 2005, 20:04
neen en wat dan nog?

Maar waarom doe je dan zo onvriendelijk? maar je zegt dan wel iets op mij...

Iets op jou zeggen? Moet ik dat ruimtelijk opvatten?

Nynorsk
29 augustus 2005, 15:34
Ik woon ook op het platteland. Bij ons vermalen ze types als Liesje1984 door de mest als ze de oogst van de buurman willen vergiftigen.

Maar ik veronderstel dat Liesje héél erg afgelegen wordt, zonder buren in een straal van 3 km.

Percalion
29 augustus 2005, 16:43
Ik woon ook op het platteland. Bij ons vermalen ze types als Liesje1984 door de mest als ze de oogst van de buurman willen vergiftigen.

Maar ik veronderstel dat Liesje héél erg afgelegen wordt, zonder buren in een straal van 3 km.

Ik hoop het eigenlijk voor de buren. Een VB'ster die een vriendje heeft die ook VB'er is, dat wil ik niet als buren hebben hoor. Brrr.

Ambiorix
29 augustus 2005, 16:45
wat kunnen jullie gemeen zijn

uitschot

Nynorsk
29 augustus 2005, 16:57
wat kunnen jullie gemeen zijn

uitschot


ma nee jong. da's zo'n dubbelnickske dat nét wil horen wat hier getypt wordt.
en als't nog "echt" is ook, dan ben ik wellicht voor haar gewoon een welgekomen persoon waarop ze eens virtueel op kan kakken en denken dat het me raakt.
Mensen een plezier doen, noemen ze dat.
Ik ben een lieve ze ;-)
Edit:After edit by Nynorsk on 29-08-2005 at 17:59
Reason:
--------------------------------

wat kunnen jullie gemeen zijn

uitschot


ma nee jong. da's zo'n dubbelnickske dat nét wil horen wat hier getypt wordt.
en als't nog "echt" is ook, dan ben ik wellicht voor haar gewoon een welgekomen persoon waarop ze eens virtueel op kan kakken en denken dat het me raakt.
Mensen een plezier doen, noemen ze dat.
Ik ben een lieve ze ;-)

Before any edits, post was:
--------------------------------

wat kunnen jullie gemeen zijn

uitschot


ma nee jong. da's zo'n dubbelnickske dat nét wil horen wat hier getypt wordt. Mensen een plezier doen, noemen ze dat.
Ik ben een lieve ze ;-)

Groentje-18
29 augustus 2005, 17:19
Sorry. Als het niet flitsend, kleurig, vet, onderlijnd, schuin, in hoofdletters, groot en van rechts naar links bewegend is, dan lees ik daar zo over.

Ow oké is goed. Ik zal het proberen te onthouden. ;)

Percalion
29 augustus 2005, 17:46
Ow oké is goed. Ik zal het proberen te onthouden. ;-)

WA ZEGT GE?

Groentje-18
29 augustus 2005, 21:32
WA ZEGT GE?


Ik zal het proberen te onhouden

(eurgh wat een kleur :-s, maar ik weet wel niet hoe je iets moet laten bewegen van rechts naar links :-s)
Edit:After edit by Groentje-18 on 29-08-2005 at 22:33
Reason:
--------------------------------

WA ZEGT GE?


Ik zal het proberen te onhouden

(eurgh wat een kleur :-s, maar ik weet wel niet hoe je iets moet laten bewegen van rechts naar links :-s)

Before any edits, post was:
--------------------------------

WA ZEGT GE?


Ik zal het proberen te onhouden

(eurgh wat een kleur :-s, maar ik weet wel niet hoe je iets moet laten bewegen van rechts naar links :-s)

Musketo
29 augustus 2005, 22:06
Vive l'Europe, vive la France!

Koenraad Maesschalck
29 augustus 2005, 22:12
'k Woon in het prachtige Vlaamse polderlandschap, in een klein dorpje. Niet ver van de Kust, niet ver van Oostende en niet ver van Brugge. 8)

Percalion
30 augustus 2005, 10:41
'k Woon in het prachtige Vlaamse polderlandschap, in een klein dorpje. Niet ver van de Kust, niet ver van Oostende en niet ver van Brugge. 8)

Veel negers daar, zeker? En heel veel criminaliteit ook, veronderstel ik? Veel verloedering van traditionele Vlaamse waarden? Veel failliet van de multikul, en zo?

Nynorsk
30 augustus 2005, 11:03
'k Woon in het prachtige Vlaamse polderlandschap, in een klein dorpje. Niet ver van de Kust, niet ver van Oostende en niet ver van Brugge. 8)

'k ben vorige week nog door je dorp gaan fietsen ;-)

groentje
7 september 2005, 21:01
Ik woon op een 200 m van mijn dichtstbijzijnde buur, 150 m is er nog een dichter, maar die woont over de spoorwegberm :D
Op de buiten wonen is vrij rustig, maar ik zou liever het platteland houden voor vakanties, of zo.
Mijn periode op kot heeft me nogal fan gemaakt van de stad, en dan vooral van Brussel...

Geertje
8 september 2005, 07:37
Ik weet niet wat kiezen ? Het is een boeregatstad waar ik woon.

groentje
15 september 2005, 17:41
Als de Antwerpenaars het zelf al zeggen...

JusticeLover
15 september 2005, 17:44
Veel rapnegers gelijk El Turco zeker?

Wtf, ik ben geen rapneger