PDA

View Full Version : Kids ja/nee...


Pagina's : [1] 2

Shizie
24 augustus 2005, 21:37
ik ga nooit kids krijgen - not my idea of fun :D

jullie ?

Firestone
24 augustus 2005, 21:39
Ik wil kinderen in de toekomst

Musketo
24 augustus 2005, 21:39
Edit:After edit by Musketo on 24-08-2005 at 22:43
Reason:
--------------------------------



Before any edits, post was:
--------------------------------

KINDEREN.


Aaaargh.

ingenious
24 augustus 2005, 21:40
ik weet dat nog ni. waarschijnlijk wel, maar het moet niet perse. wel eerst ne goeie huisman zoeken eer ik er aan begin natuurlijk.

Shizie
24 augustus 2005, 21:42
Kinderen kosten geld, moeite, ze maken lawaai, ze pesten hun ouders etc... waarom zou iemand kinderen willen :S

Apocalyps
24 augustus 2005, 21:42
Ik heb geen kinderwens.

Pietje
24 augustus 2005, 21:45
Ik heb een zoon. En wat voor één !!! 8)

exodus
24 augustus 2005, 21:45
Het is een enorme verantwoordelijkheid.
Ik zit er alleszinds nog niet aan te denken, dat is toekomstmuziek.

stephen-
24 augustus 2005, 21:47
Kinderen kosten geld, moeite, ze maken lawaai, ze pesten hun ouders etc... waarom zou iemand kinderen willen :S

En das nog nie zindelijk vanaf de eerste dag, zelfs na een jaar nog nie. Ne hond of kat doet beter, maar da stinkt dan nog.

panzer
24 augustus 2005, 21:57
ik weet dat nog ni. waarschijnlijk wel, maar het moet niet perse. wel eerst ne goeie huisman zoeken eer ik er aan begin natuurlijk.

Hallo!! :-D

Zeno!
24 augustus 2005, 22:03
Ik heb een zoon. En wat voor één !!! 8)

lol


Voorlopig nog tot�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*l geen behoefte aan klein mannen 8)

Musketo
24 augustus 2005, 22:17
Het is een enorme verantwoordelijkheid.
Ik zit er alleszinds nog niet aan te denken, dat is toekomstmuziek.

En ga je hem, als het zover is, dan ook van a tot z expliceren hoe het nu eigenlijk zit met die Nieuwe Wereldorde? :?

vercetti
24 augustus 2005, 22:25
Heb nog geen kinderen aangezien ik er zelf nog een ben.
Maar ik wil er wel zo snel mogelijk aan beginnen (liefst 3).

exodus
24 augustus 2005, 22:29
En ga je hem, als het zover is, dan ook van a tot z expliceren hoe het nu eigenlijk zit met die Nieuwe Wereldorde? :?

Neen. Dat lijkt me een beetje te kleingeestig.
Een kind heeft daar geen boodschap aan. Hoe kan je aan een klein kind zeggen dat de mensen die hij heel de dag op tv ziet en bejubeld worden, "boze mensen" zijn. Het zou hem/haar verwarren.

Als hij ouder is en specifieke vragen stelt over waar "papa mee bezig is" :-) dan wel.

Mitgard
24 augustus 2005, 22:48
bij de germanen, zo lezen wij in de analen van publius cornelius tacitus, was het een gore schande voor den man om zich in het openbaar te vertonen met zijn minderjarige zoon.
zulk een abominabel schouwspel betekende een grote afgang en er weerklonk steevast gelach en gehoon bij zijn strijdmakkers.

weer een bewijs dat er geen authentieke, turquoise-ogige germanen meer bestaan.
Edit:After edit by Mitgard on 24-08-2005 at 23:49
Reason:
--------------------------------

bij de germanen, zo lezen wij in de analen van publius cornelius tacitus, was het een gore schande voor den man om zich in het openbaar te vertonen met zijn minderjarige zoon.
zulk een abominabel schouwspel betekende een grote afgang en er weerklonk steevast gelach en gehoon bij zijn strijdmakkers.

weer een bewijs dat er geen authentieke, turquoise-ogige germanen meer bestaan.

Before any edits, post was:
--------------------------------

bij de germanen, zo lezen wij in de analen van publius cornelius tacitus, was het een gore schande voor den man om zich in het openbaar te vertonen met zijn minderjarige zoon.
zulk een abominabel schouwspel betekende een grote afgang en er weerklonk steevast gelag en gehoon bij zijn strijdmakkers.

weer een bewijs dat er geen authentieke, turquoise-ogige germanen meer bestaan.

panzer
24 augustus 2005, 22:56
kwil kleinmannen.

ingenious
25 augustus 2005, 04:56
Hallo!! :-D

nou! :D

maar ik las net dat je overtuigd katholiek bent. als afvallige ik wil wel ni voor de kerk trouwen. is dat een probleem?
Edit:After edit by ingenious on 25-08-2005 at 05:56
Reason:
--------------------------------

Hallo!! :-D

nou! :D

maar ik las net dat je overtuigd katholiek bent. als afvallige ik wil wel ni voor de kerk trouwen. is dat een probleem?

Before any edits, post was:
--------------------------------

Hallo!! :-D

nou! :D

hmm, als afvallige ik wil wel ni voor de kerk trouwen. is dat een probleem?

maddox
25 augustus 2005, 06:20
Mijn ega en ik willen geen kinderen van onze lichamen. Als we ooit de kriebel zouden voelen, adopteren we wel een weeskindje uit een Aziatisch gebied met veel miserie.

Moneta
25 augustus 2005, 07:47
Jazeker, als ik ooit eens de juiste man tegenkom, met wie ik kinderen wil adopteren, want zelf krijgen zal niet lukken

MagereHein
25 augustus 2005, 08:24
Zelf kinderen pakken ? Ik ben associaal als Shizie.

Dan moeten ze de bevolking maar in evenwicht houden met mensen fokkerijen zoals in Nazi-Duitsland.

Mitgard
25 augustus 2005, 08:31
ik haat kinderen.
die zijn zo verschrikkelijk dom...

Mitgard
25 augustus 2005, 09:39
het is telkens weer pure horror wanneer er op de trein in mijn wagon zo'n vlaamsch kweek-koppel zit, dat hun uitgelaten, lawaaierige biggen laat loslopen zodat ze andere, volwassen passagiers kunnen ambeteren...

ik sta dan altijd ostentatief op om in een andere wagon te gaan zitten, terwijl ik het kweek-koppel een minachtende blik geef van 'wat hebben jullie lelijke, irritante kinderen'.

en dan een partij als het VB dat zowat de hele maatschappij op maat van het 'gezin met kinderen' wil...
jakkes.

Musketo
25 augustus 2005, 09:53
het is telkens weer pure horror wanneer er op de trein in mijn wagon zo'n vlaamsch kweek-koppel zit, dat hun uitgelaten, lawaaierige biggen laat loslopen zodat ze andere, volwassen passagiers kunnen ambeteren...

ik sta dan altijd ostentatief op om in een andere wagon te gaan zitten, terwijl ik het kweek-koppel een minachtende blik geef van 'wat hebben jullie lelijke, irritante kinderen'.

en dan een partij als het VB dat zowat de hele maatschappij op maat van het 'gezin met kinderen' wil...
jakkes.

Ma kijk eens aan se. :-D

vercetti
25 augustus 2005, 11:42
ik haat kinderen.
die zijn zo verschrikkelijk dom...

U bent ooit een kind geweest. Bijgevolg haat u uwzelf.

Musketo
25 augustus 2005, 11:49
U bent ooit een kind geweest. Bijgevolg haat u uwzelf.

Nee, want nu is hij geen kind meer? En toen hij het was, wist hij nog niet dat kinderen dom waren.


Ej jah, denk nekeer na he seg.

Nick_
25 augustus 2005, 11:55
Kinderen kosten geld, moeite, ze maken lawaai, ze pesten hun ouders etc... waarom zou iemand kinderen willen :S

Dat vragen je ouders zich wellicht ook af.

Ik weet het persoonlijk nog niet. Momenteel zeg ik eerder neen.

Bad Attila
25 augustus 2005, 12:04
Mijn genen zijn niet zuiver genoeg ... :cry:

Pietje
25 augustus 2005, 12:06
Kinderen kosten geld, moeite, ze maken lawaai, ze pesten hun ouders etc... waarom zou iemand kinderen willen :S

goed zo, laat je "dynastie" hier maar stoppen. 8)

Mitgard
25 augustus 2005, 12:16
ik werk graag mee aan het uitsterven van de mensheid door kinderloos te blijven.

Piet Hein
25 augustus 2005, 12:19
Ik ga een advertentie in de krant zetten man zoekt zwangere vrouw dat bespaart me al gedeelde van het moeite.
Edit:After edit by axel nort on 25-08-2005 at 13:19
Reason:
--------------------------------

Ik ga een advertentie in de krant zetten man zoekt zwangere vrouw dat bespaart me al gedeelde van het moeite.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik ga een advertentie in de krant zetten man zoekt zwangere vrouw dat bespaart me al gedeelde van het werk.

Bad Attila
25 augustus 2005, 12:22
Ik ga een advertentie in de krant zetten man zoekt zwangere vrouw dat bespaart me al gedeelde van het moeite.

ZOT!
Ge gaat het beste ogenblik missen!! :x

Flipgirl
25 augustus 2005, 12:35
Voor kinderen moete met twee zijn (of beter gezegd: kunde best met twee zijn) ... Voorlopig dus niet ...

Misschien ooit wel, maar alleszins niet de eerste 10 �* 15 jaar.

Musketo
25 augustus 2005, 12:45
Ge kunt ook gewoon rondhoereren totdat ge vol zit eh Marty?

Nynorsk
25 augustus 2005, 14:07
't zal bij mij nie voor meteen zijn blijkbaar :?
Edit:After edit by Nynorsk on 25-08-2005 at 15:07
Reason:
--------------------------------

't zal bij mij nie voor meteen zijn blijkbaar :?

Before any edits, post was:
--------------------------------

't zal bij mij nie voor 't eerste moment zijn blijkbaar :?

garfield
25 augustus 2005, 17:08
Ik zou graag een korfbalteam beginnen hoeveel kids heb ik nodig ??

panzer
25 augustus 2005, 18:06
Ik zou graag een korfbalteam beginnen hoeveel kids heb ik nodig ??

Hangt er vanaf hoeveel reservespelers je op de bank wilt.

VBdeGROOTSTE
25 augustus 2005, 18:09
Ik wil zoveel mogelijk kinderen, kwestie van mijn genen te verspreiden.;) 8)

sinan123
25 augustus 2005, 18:13
Ik wil zoveel mogelijk kinderen, kwestie van mijn genen te verspreiden.;) 8)

http://www.spermadonor.startbewijs.nl/

VBdeGROOTSTE
25 augustus 2005, 18:20
http://www.spermadonor.startbewijs.nl/
8O en mijn kinderen laten misbruiken door homo's zeker?! NOOIT VAN MIJN LEVEN!!!! :evil:

sinan123
25 augustus 2005, 18:22
8O en mijn kinderen laten misbruiken door homo's zeker?! NOOIT VAN MIJN LEVEN!!!! :evil:

Want alle homo's misbruiken kinderen?

Majah dat van die spermadonor was ook niet echt seriues dus je hoeft je niet zo op te winden.

Musketo
25 augustus 2005, 18:24
Want alle homo's misbruiken kinderen?

Majah dat van die spermadonor was ook niet echt seriues dus je hoeft je niet zo op te winden.

Sterker nog Sinan. De essentie van homoseksualiteit is het verkrachten en vermoorden van kinderen.

sinan123
25 augustus 2005, 18:27
Sterker nog Sinan. De essentie van homoseksualiteit is het verkrachten en vermoorden van kinderen.

Nou.., dat wist ik niet.
Het is in ieder geval altijd leuk met die VB' ers, je leert elke dag iets nieuws.

(oh ja, ik heb het natuurlijk niet over alle VB'ers, anders generaliseer ik enzo)
Edit:After edit by sinan123 on 25-08-2005 at 19:28
Reason:
--------------------------------

Sterker nog Sinan. De essentie van homoseksualiteit is het verkrachten en vermoorden van kinderen.

Nou.., dat wist ik niet.
Het is in ieder geval altijd leuk met die VB' ers, je leert elke dag iets nieuws.

(oh ja, ik heb het natuurlijk niet over alle VB'ers, anders generaliseer ik enzo)
Edit:After edit by sinan123 on 25-08-2005 at 19:27
Reason:
--------------------------------

Sterker nog Sinan. De essentie van homoseksualiteit is het verkrachten en vermoorden van kinderen.

Nou.., dat wist ik niet.
Het is in ieder geval altijd leuk met die VB' ers, je leert elke dag iets nieuws.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Sterker nog Sinan. De essentie van homoseksualiteit is het verkrachten en vermoorden van kinderen.

Nou..
Het is in ieder geval altijd leuk met die VB' ers, je leert elke dag iets nieuws.

VBdeGROOTSTE
25 augustus 2005, 18:30
Nou.., dat wist ik niet.
Het is in ieder geval altijd leuk met die VB' ers, je leert elke dag iets nieuws.

(oh ja, ik heb het natuurlijk niet over alle VB'ers, anders generaliseer ik enzo)

goed dat je kennis wat bijgeschaafd werd, spookje. Turken kunnen dat wel gebruiken hé. ;) 8)

sinan123
25 augustus 2005, 18:31
goed dat je kennis wat bijgeschaafd werd, spookje. Turken kunnen dat wel gebruiken hé. ;) 8)

Inderdaad, weet jij hoe het voelt om zo dom te zijn?

Oh sorry, dat kan jij niet jij bent dan ook geen Turk.

VBdeGROOTSTE
25 augustus 2005, 18:36
Inderdaad, weet jij hoe het voelt om zo dom te zijn?

Oh sorry, dat kan jij niet jij bent dan ook geen Turk.
inderdaad!!!!! :evil:

(je bent dan toch nog ietsje slimmer dan ik dacht.;) 8))

VBdeGROOTSTE
25 augustus 2005, 18:37
Sterker nog Sinan. De essentie van homoseksualiteit is het verkrachten en vermoorden van kinderen.
moge god ons beschermen tegen deze duivels !!!!!!!!!!!!!
Edit:After edit by VBdeGROOTSTE on 25-08-2005 at 19:37
Reason:
--------------------------------

Sterker nog Sinan. De essentie van homoseksualiteit is het verkrachten en vermoorden van kinderen.
moge god ons beschermen tegen deze duivels !!!!!!!!!!!!!

Before any edits, post was:
--------------------------------

Sterker nog Sinan. De essentie van homoseksualiteit is het verkrachten en vermoorden van kinderen.
moge god ons beschermen van deze duivels !!!!!!!!!!!!!

Musketo
25 augustus 2005, 18:39
Laat mij eens gerust, lelijkerd, ik ga negers pijpen.

VBdeGROOTSTE
25 augustus 2005, 18:42
Laat mij eens gerust, lelijkerd, ik ga negers pijpen.
Ten eerste: ik ben verre van lelijk!!!!!! :twisted:

Ten twede: u bent echt een vies ventje. Jammer dat u geen degelijke opvoeding hebt kunnen genieten. Allochtonen hebben zulke slechte invloed op onze samenleving!!!
Alles waar wij JAREN voor gewerkt hebben gaat er kapot aan.:(
Het stemt mij diepdroevig. Mensen zijn vergeten wat RESPECT betekend, ze hebben geen enkele NORM meer. Negers... en pijpen dan nog!!!! gewoon WALGELIJK!!!!!!

Flipgirl
25 augustus 2005, 18:54
Ten eerste: ik ben verre van lelijk!!!!!! :twisted:

Ten twede: u bent echt een vies ventje. Jammer dat u geen degelijke opvoeding hebt kunnen genieten. Allochtonen hebben zulke slechte invloed op onze samenleving!!!
Alles waar wij JAREN voor gewerkt hebben gaat er kapot aan.:(
Het stemt mij diepdroevig. Mensen zijn vergeten wat RESPECT betekend, ze hebben geen enkele NORM meer. Negers... en pijpen dan nog!!!! gewoon WALGELIJK!!!!!!

Je hebt gelijk, aan je avatar kan ik zien dat je gelijk hebt :).

ingenious
25 augustus 2005, 19:51
Alles waar wij JAREN voor gewerkt hebben gaat er kapot aan.:(


waar hebt gij al jaren aan gewerkt? amper zijn pampers uit en al zo'n dikke nek. waar gaat dat naar toe? tis godgeklaagd!!!!!!!!!!!!!!!

Percalion
25 augustus 2005, 19:54
Ik ben er anders zeker van dat VBdeGROOTSTE, al beweert hij stellig het tegendeel, zélf een zeer pervers seksleven heeft.

Mitgard
25 augustus 2005, 19:57
zeg, het ging hier wel over het feit dat kinderen krijgen voor niks goed is hé. :evil:

VBdeGROOTSTE
25 augustus 2005, 19:59
Je hebt gelijk, aan je avatar kan ik zien dat je gelijk hebt :).
Dat is al beter.;) 8)

VBdeGROOTSTE
25 augustus 2005, 19:59
Ik ben er anders zeker van dat VBdeGROOTSTE, al beweert hij stellig het tegendeel, zélf een zeer pervers seksleven heeft.
ik ben beschaafde Vlaamse hetero, dat is dus NIKS PERVERHEID!!

Flipgirl
25 augustus 2005, 20:02
ik ben beschaafde Vlaamse hetero, dat is dus NIKS PERVERHEID!!

Awel, het begint al ... Ofwel bent u BELGISCHE HETERO ofwel bent u VLAAMSE HOMO sapiens :-D ... Wa zalt zijn?

ingenious
25 augustus 2005, 20:02
zeg, het ging hier wel over het feit dat kinderen krijgen voor niks goed is hé. :evil:

maar jij hebt al lang bewezen dat het zo is. je hebt die discussie meteen stilgegooid met staalharde argumenten. :(

Mitgard
25 augustus 2005, 20:02
wat leuk trouwens dat de bruinen zoveel kinders maken, en de blanken bijna geen meer.
't zal niet lang meer duren voor ze hier in de meerderheid zijn.
Edit:After edit by Mitgard on 25-08-2005 at 21:03
Reason:
--------------------------------

wat leuk trouwens dat de bruinen zoveel kinders maken, en de blanken bijna geen meer.
't zal niet lang meer duren voor ze hier in de meerderheid zijn.

Before any edits, post was:
--------------------------------

wat leuk trouwens dat de bruinen zoveel kinders maken, en de blanken bijna geen meer.
't zal niet rap meer duren voor ze hier in de meerderheid zijn.

Percalion
25 augustus 2005, 20:04
ik ben beschaafde Vlaamse hetero, dat is dus NIKS PERVERHEID!!

Aan je taalgebruik af te leiden dacht ik eerder dat je een pedofiele homo was. Uit Afrika, dan nog wel.

VBdeGROOTSTE
25 augustus 2005, 20:06
Aan je taalgebruik af te leiden dacht ik eerder dat je een pedofiele homo was. Uit Afrika, dan nog wel.
NU BEN JE ECHT TE VER GEGAAN DIT MELDIK BIJ DE ADMINISTRATORS!!!!!!!

Flipgirl
25 augustus 2005, 20:07
NU BEN JE ECHT TE VER GEGAAN DIT MELDIK BIJ DE ADMINISTRATORS!!!!!!!

Seg, altijd op CTRL-V drukken, wordt da ni saai?

VBdeGROOTSTE
25 augustus 2005, 20:08
Seg, altijd op CTRL-V drukken, wordt da ni saai?
wat is dit nu weer, makakkentaal ofzo? Hou je muil toch eddy wally.

Mitgard
25 augustus 2005, 20:09
maar jij hebt al lang bewezen dat het zo is. je hebt die discussie meteen stilgegooid met staalharde argumenten. :(

je moet me maar onderbreken als ik te snel ga, inge.

Flipgirl
25 augustus 2005, 20:09
wat is dit nu weer, makakkentaal ofzo? Hou je muil toch eddy wally.

Tis Flipgirl, voor jouw mejuffrouw Flipgirl ...

En pas op met je taalgebruik hé, of ik dien klacht in bij de moderators!

ingenious
25 augustus 2005, 20:12
je moet me maar onderbreken als ik te snel ga, inge.

ach nee, nepprofieltjes plagen is ook leuk.

Percalion
25 augustus 2005, 20:13
wat is dit nu weer, makakkentaal ofzo? Hou je muil toch eddy wally.

Ontken je nu dat eddy wally deel uitmaakt van onze glorieuze volkscultuur?

Mitgard
25 augustus 2005, 20:54
ach nee, nepprofieltjes plagen is ook leuk.

je bent zo druk aanwezig hier.

is het niet meer leuk op CP?

ingenious
25 augustus 2005, 20:55
je bent zo druk aanwezig hier.

is het niet meer leuk op CP?

tis musketo zijn avatar. ik kan er ni aan weerstaan.



dat en het feit dat ik zou moeten leren een beetje.

Mitgard
25 augustus 2005, 20:58
tis musketo zijn avatar. ik kan er ni aan weerstaan.



dat en het feit dat ik zou moeten leren een beetje.


je weet dat ik voor je duim hé.

ingenious
25 augustus 2005, 21:04
je zou beter voor me blokken. :?

Percalion
25 augustus 2005, 21:28
Zeg inge. Woon jij nu in Vlaanderen Boven? http://forum.politics.be/member.php?u=1116

ingenious
25 augustus 2005, 21:42
Zeg inge. Woon jij nu in Vlaanderen Boven? http://forum.politics.be/member.php?u=1116

ja, tuurlijk!

wat dacht je, dat het iets vlaams-nationalistisch was? :?

Groentje-18
25 augustus 2005, 22:17
Ik denk wel dat ik ooit kinderen wil. Maar zelf 9 maand zwanger zijn en baren, dat zie ik mij nog niet direct doen. :-s
Edit:After edit by Groentje-18 on 25-08-2005 at 23:17
Reason:
--------------------------------

Ik denk wel dat ik ooit kinderen wil. Maar zelf 9 maand zwanger zijn en baren, dat zie ik mij nog niet direct doen. :-s

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik denk wel dat ik ooit kinderen wil. Maar zelf 9 maand zwanger zijn en baren? :-s

Groentje-18
25 augustus 2005, 22:19
Mijn ega en ik willen geen kinderen van onze lichamen. Als we ooit de kriebel zouden voelen, adopteren we wel een weeskindje uit een Aziatisch gebied met veel miserie.

Awel chapeau, echtwaar !!

Ik denk eigenlijk ook dat ik eerder zal adopteren dan er zelf eentje maken ... er zijn er al genoeg zonder ouders. :-(

Groentje-18
25 augustus 2005, 22:23
Ten eerste: ik ben verre van lelijk!!!!!! :twisted:

Ten twede: u bent echt een vies ventje. Jammer dat u geen degelijke opvoeding hebt kunnen genieten. Allochtonen hebben zulke slechte invloed op onze samenleving!!!
Alles waar wij JAREN voor gewerkt hebben gaat er kapot aan.:(
Het stemt mij diepdroevig. Mensen zijn vergeten wat RESPECT betekend, ze hebben geen enkele NORM meer.

Hilarisch! :-D

Musketo
26 augustus 2005, 00:25
Ten eerste: ik ben verre van lelijk!!!!!! :twisted:

Ten twede: u bent echt een vies ventje. Jammer dat u geen degelijke opvoeding hebt kunnen genieten. Allochtonen hebben zulke slechte invloed op onze samenleving!!!
Alles waar wij JAREN voor gewerkt hebben gaat er kapot aan.:(
Het stemt mij diepdroevig. Mensen zijn vergeten wat RESPECT betekend, ze hebben geen enkele NORM meer. Negers... en pijpen dan nog!!!! gewoon WALGELIJK!!!!!!

Wat zal ik zeggen?

'Ik heb het geleerd van de Vlaamse held, Herman Brusselmans, en de Nederlandse perverseling Gerard Reve, mijnheer.'

Overigens, heb ik jou trouwens al een toek op je muile aangeboden, ouwe?

PAJOT
26 augustus 2005, 07:59
Eén kind opdat het bezit van mijn voordvaderen niet verdeeld zal worden. Zo wil de traditie het.

Het maakt mij persoonlijk niets uit of het jongen of een meisje is. Een mens heeft ook niet te kiezen.

Supe®Staaf
26 augustus 2005, 08:04
Ontken je nu dat eddy wally deel uitmaakt van onze glorieuze volkscultuur?Hij is bijna zo goed als K3!!!

On topic: ik vermoed één zoon te hebben.
Edit:After edit by Supe®Staaf on 26-08-2005 at 09:06
Reason:
--------------------------------

Ontken je nu dat eddy wally deel uitmaakt van onze glorieuze volkscultuur?Hij is bijna zo goed als K3!!!

On topic: ik vermoed één zoon te hebben.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ontken je nu dat eddy wally deel uitmaakt van onze glorieuze volkscultuur?Hij is bijna zo goed als K3!!!

Jampie
26 augustus 2005, 08:13
NU BEN JE ECHT TE VER GEGAAN DIT MELDIK BIJ DE ADMINISTRATORS!!!!!!!Bleit bleit !!

Bad Attila
26 augustus 2005, 08:35
NU BEN JE ECHT TE VER GEGAAN DIT MELDIK BIJ DE ADMINISTRATORS!!!!!!!

Vergeet de spelfouten er niet uit te halen ...

http://www.planetsmilies.com/smilies/sign/sign0113.gif

Percalion
26 augustus 2005, 08:50
Ik denk wel dat ik ooit kinderen wil. Maar zelf 9 maand zwanger zijn en baren, dat zie ik mij nog niet direct doen. :-s

Ge kunt er ook altijd kidnappen hé.

Percalion
26 augustus 2005, 08:52
Eén kind opdat het bezit van mijn voordvaderen niet verdeeld zal worden. Zo wil de traditie het.

Het maakt mij persoonlijk niets uit of het jongen of een meisje is. Een mens heeft ook niet te kiezen.

Je vergeet echter dat de bevolking snel zou afnemen mochten we inderdaad slechts één kind per paar krijgen.

Ben je dan niet bang dat de moslims, die toch kweken als konijnen, ons volk zullen verdringen?

Of zul je je kettingzaag bovenhalen als dat gebeurt?

jan hyoens
26 augustus 2005, 09:18
Mensen die geen kinderen willen moeten consequent zijn en zich niet moeien in maatschappelijke discussies! Door hun keuze verliezen ze het recht om de maatschappij van morgen waarin onze kinderen zuleln leven te beïnvloeden.

Musketo
26 augustus 2005, 09:46
Mensen die geen kinderen willen moeten consequent zijn en zich niet moeien in maatschappelijke discussies! Door hun keuze verliezen ze het recht om de maatschappij van morgen waarin onze kinderen zuleln leven te beïnvloeden.

Waar gaan we dit schrijven? :lol:

Supe®Staaf
26 augustus 2005, 09:57
Mensen die geen kinderen willen moeten consequent zijn en zich niet moeien in maatschappelijke discussies!
Is het pleiten voor vrije meningsuiting bij 't VB al over?

Door hun keuze verliezen ze het recht om de maatschappij van morgen waarin onze kinderen zuleln leven te beïnvloeden.
Iedereen behoort het recht te hebben om de huidige maatschappij te beïnvloeden. De toekomstige maatschappij is voor de toekomstige generaties.
Het is betuttelend om die voor hen te willen regelen. Dat behoren ze zelf te doen.

Jampie
26 augustus 2005, 09:59
Mensen die geen kinderen willen moeten consequent zijn en zich niet moeien in maatschappelijke discussies! Door hun keuze verliezen ze het recht om de maatschappij van morgen waarin onze kinderen zuleln leven te beïnvloeden.Van mensen als jij heb ik ook niet graag dat ze de maatschappij van morgen beïnvloeden.

Percalion
26 augustus 2005, 10:01
Mensen die geen kinderen willen moeten consequent zijn en zich niet moeien in maatschappelijke discussies! Door hun keuze verliezen ze het recht om de maatschappij van morgen waarin onze kinderen zuleln leven te beïnvloeden.

Sta mij toe.

Mensen die geen kinderen willen moeten consequent zijn en zich niet moeien in maatschappelijke discussies! Door hun keuze verliezen ze het recht om de maatschappij van morgen waarin onze kinderen zullen leven te beïnvloeden.

Supe®Staaf
26 augustus 2005, 10:04
Van mensen als jij heb ik ook niet graag dat ze de maatschappij van morgen beïnvloeden.Ik geloof dat hier een ouwe VB-verzuchting Jan Hyoens parten speelt.
Ik meen me te herinneren dat het VB ooit eens met de dwazigheid op de proppen kwam om aan volwassenen ook stemmen bij te geven naargelang hun kroost.
Ik denk dat we vanuit die optiek Hyoens aberrante waanzin-mening moeten proberen verklaren.
Edit:After edit by Supe®Staaf on 26-08-2005 at 11:05
Reason:
--------------------------------

Van mensen als jij heb ik ook niet graag dat ze de maatschappij van morgen beïnvloeden.Ik geloof dat hier een ouwe VB-verzuchting Jan Hyoens parten speelt.
Ik meen me te herinneren dat het VB ooit eens met de dwazigheid op de proppen kwam om aan volwassenen ook stemmen bij te geven naargelang hun kroost.
Ik denk dat we vanuit die optiek Hyoens aberrante waanzin-mening moeten proberen verklaren.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Van mensen als jij heb ik ook niet graag dat ze de maatschappij van morgen beïnvloeden.Ik geloof dat hier een ouwe VB-verzuchting Jan Hyoens parten speelt.
Ik meen me te herinneren dat het VB ooit eens met de dwazigheid op de proppen kwam om aan volwassenen ook stemmen bij te geven naargelang hun kroost.
Ik denk dat we vanuit die optiek Hyoens aberrante waanzin moeten proberen verklaren.

jan hyoens
26 augustus 2005, 10:17
Waar zou de vrijheid van meningsuiting hier beknot worden? Ik wil gewoonweg niet dat mensen die duidelijk een egoïstische levensvisie hebben daadwerkelijk invleod hebben op maatschappelijke processen. Want wat vandaag gebeurt heeft invloed op morgen ( vraag dat maar aan de groentjes hier).
Ik zie duidelijk dat de forumgangers die geen kinderen willen bijna dezelfden zijn die drugs willen legaliseren...sorry, maar ik wil mijn kinderen laten opgroeien in een drugsvrij milieu ( dit is een vb he, dus aub er geen drugstopic van maken!).

Mitgard
26 augustus 2005, 10:23
Ik geloof dat hier een ouwe VB-verzuchting Jan Hyoens parten speelt.
Ik meen me te herinneren dat het VB ooit eens met de dwazigheid op de proppen kwam om aan volwassenen ook stemmen bij te geven naargelang hun kroost.
Ik denk dat we vanuit die optiek Hyoens aberrante waanzin-mening moeten proberen verklaren.

idd, het VB wil het algemeen enkelvoudig stemrecht afschaffen.
terug naar de 19de eeuw!

Musketo
26 augustus 2005, 10:25
Waar zou de vrijheid van meningsuiting hier beknot worden? Ik wil gewoonweg niet dat mensen die duidelijk een egoïstische levensvisie hebben daadwerkelijk invleod hebben op maatschappelijke processen. Want wat vandaag gebeurt heeft invloed op morgen ( vraag dat maar aan de groentjes hier).
Ik zie duidelijk dat de forumgangers die geen kinderen willen bijna dezelfden zijn die drugs willen legaliseren...sorry, maar ik wil mijn kinderen laten opgroeien in een drugsvrij milieu ( dit is een vb he, dus aub er geen drugstopic van maken!).

Geef het toch op ouwe sok. Decadentie, verval en drugs zijn de toekomst.

Firestone
26 augustus 2005, 10:26
Waar zou de vrijheid van meningsuiting hier beknot worden? Ik wil gewoonweg niet dat mensen die duidelijk een egoïstische levensvisie hebben daadwerkelijk invleod hebben op maatschappelijke processen. Want wat vandaag gebeurt heeft invloed op morgen ( vraag dat maar aan de groentjes hier).
Ik zie duidelijk dat de forumgangers die geen kinderen willen bijna dezelfden zijn die drugs willen legaliseren...sorry, maar ik wil mijn kinderen laten opgroeien in een drugsvrij milieu ( dit is een vb he, dus aub er geen drugstopic van maken!).Je bedoelt de "eigen volk eerst" mensen?:?

jan hyoens
26 augustus 2005, 10:29
Je bedoelt de "eigen volk eerst" mensen?:?

nee, de "eigen drugs eerst" mensen!;-)

Bad Attila
26 augustus 2005, 10:51
Waar zou de vrijheid van meningsuiting hier beknot worden? Ik wil gewoonweg niet dat mensen die duidelijk een egoïstische levensvisie hebben daadwerkelijk invleod hebben op maatschappelijke processen. Want wat vandaag gebeurt heeft invloed op morgen ( vraag dat maar aan de groentjes hier).
Ik zie duidelijk dat de forumgangers die geen kinderen willen bijna dezelfden zijn die drugs willen legaliseren...sorry, maar ik wil mijn kinderen laten opgroeien in een drugsvrij milieu ( dit is een vb he, dus aub er geen drugstopic van maken!).

Ik vermoed/hoop/hoopvanni dat ik nog wel zeker een halve eeuw zal kunnen meegaan, dus heb ik het volste recht na te denken over de maatschappij van binnen 50 jaar. :evil:

Nieuw VB-voorstel? Kinderloze politici mogen niet meer verkozen worden, kinderloze burgers mogen niet meer stemmen? :?

Nynorsk
26 augustus 2005, 10:54
Eén kind opdat het bezit van mijn voordvaderen niet verdeeld zal worden. Zo wil de traditie het.


Wat ga je doen als 't ne tweeling is? 8O

Musketo
26 augustus 2005, 10:56
Wat ga je doen als 't ne tweeling is? 8O

Ravijn.

Nynorsk
26 augustus 2005, 10:58
Waar zou de vrijheid van meningsuiting hier beknot worden? Ik wil gewoonweg niet dat mensen die duidelijk een egoïstische levensvisie hebben daadwerkelijk invleod hebben op maatschappelijke processen. Want wat vandaag gebeurt heeft invloed op morgen ( vraag dat maar aan de groentjes hier).
Ik zie duidelijk dat de forumgangers die geen kinderen willen bijna dezelfden zijn die drugs willen legaliseren...sorry, maar ik wil mijn kinderen laten opgroeien in een drugsvrij milieu ( dit is een vb he, dus aub er geen drugstopic van maken!).

Wat is er egoïstisch aan geen kinderen van jezelf willen?
Waarom zouden mensen die geen kinderen willen, egoïsten zijn?

Percalion
26 augustus 2005, 10:59
Overigens, Hyoens: als de druggebruikers geen kinderen willen, en jij wil kinderen maar geen drugs, dan is het resultaat in beide gevallen dat er geen kinderen opgroeien in een drugsmilieu.

Groentje-18
26 augustus 2005, 11:09
Ge kunt er ook altijd kidnappen hé.


Adopteren lijkt me interessanter.

Groentje-18
26 augustus 2005, 11:12
Mensen die geen kinderen willen moeten consequent zijn en zich niet moeien in maatschappelijke discussies! Door hun keuze verliezen ze het recht om de maatschappij van morgen waarin onze kinderen zuleln leven te beïnvloeden.

Jajaja. Compleet logisch enzo.

Groentje-18
26 augustus 2005, 11:19
Waar zou de vrijheid van meningsuiting hier beknot worden? Ik wil gewoonweg niet dat mensen die duidelijk een egoïstische levensvisie hebben daadwerkelijk invleod hebben op maatschappelijke processen. Want wat vandaag gebeurt heeft invloed op morgen ( vraag dat maar aan de groentjes hier).

Ik zie duidelijk dat de forumgangers die geen kinderen willen bijna dezelfden zijn die drugs willen legaliseren...sorry, maar ik wil mijn kinderen laten opgroeien in een drugsvrij milieu ( dit is een vb he, dus aub er geen drugstopic van maken!)..


Mensen die geen kinderen (van hunzelf) willen hebben een egoïstische levensvisie?

En wat heeft dat te maken met groentjes?
(Hoe meer kinderen hoe slechter voor het milieu zeggen de echte groentjes volgens mij. :evil:)

Groentje-18
26 augustus 2005, 11:21
Overigens, Hyoens: als de druggebruikers geen kinderen willen, en jij wil kinderen maar geen drugs, dan is het resultaat in beide gevallen dat er geen kinderen opgroeien in een drugsmilieu.


:?

Apocalyps
26 augustus 2005, 11:25
Mensen die geen kinderen willen moeten consequent zijn en zich niet moeien in maatschappelijke discussies! Door hun keuze verliezen ze het recht om de maatschappij van morgen waarin onze kinderen zuleln leven te beïnvloeden.

Dus ook koppels die wel kinderen 'willen' maar wegens medische oorzaken geen kinderen kunnen verwekken.

Het VB op zijn best!

Egidius
26 augustus 2005, 11:25
Kinderen kosten geld, moeite, ze maken lawaai, ze pesten hun ouders etc... waarom zou iemand kinderen willen :S

Was jij zo'n onuitstaanbaar kind, dan?

Egidius

Egidius
26 augustus 2005, 11:29
het is telkens weer pure horror wanneer er op de trein in mijn wagon zo'n vlaamsch kweek-koppel zit, dat hun uitgelaten, lawaaierige biggen laat loslopen zodat ze andere, volwassen passagiers kunnen ambeteren...

ik sta dan altijd ostentatief op om in een andere wagon te gaan zitten, terwijl ik het kweek-koppel een minachtende blik geef van 'wat hebben jullie lelijke, irritante kinderen'.

:rofl: :rofl: :rofl:

En het menneke ziet het bord achter hem echt niet, hé.

Egidius

Supe®Staaf
26 augustus 2005, 12:13
Waar zou de vrijheid van meningsuiting hier beknot worden? Ik wil gewoonweg niet dat mensen die duidelijk een egoïstische levensvisie hebben daadwerkelijk invleod hebben op maatschappelijke processen. Want wat vandaag gebeurt heeft invloed op morgen ( vraag dat maar aan de groentjes hier).
Ik zie duidelijk dat de forumgangers die geen kinderen willen bijna dezelfden zijn die drugs willen legaliseren...sorry, maar ik wil mijn kinderen laten opgroeien in een drugsvrij milieu ( dit is een vb he, dus aub er geen drugstopic van maken!).
Je stelde duidelijk dat de maatschappelijke inbreng dient verboden te worden op basis van het kriterium 'kinderwens'

Jij beknot daarmee op selectieve wijze de vrije mening.
Ook laat je je paternalistisch uit over de geschiktheid van ons nageslacht om voor zichzelf te zorgen. Je stelt het voor alsof wij hun wereld moeten maken naar onze (jouw) inzichten. Niets is minder waar. Iedereen moet het recht hebben zijn huidige wereld te maken. Ook de niet kinderlustigen. De kinderen moeten later hun wereld maar inrichten zoals het hen goeddunkt.

PAJOT
26 augustus 2005, 12:19
Wat ga je doen als 't ne tweeling is? 8OZoals elke vader zeker : eens goed vloeken en ermee leren leven.

jan hyoens
26 augustus 2005, 12:47
Dus ook koppels die wel kinderen 'willen' maar wegens medische oorzaken geen kinderen kunnen verwekken.

Het VB op zijn best!

leer lezen, rund! die geen kinderen willen!

jan hyoens
26 augustus 2005, 12:49
Je stelde duidelijk dat de maatschappelijke inbreng dient verboden te worden op basis van het kriterium 'kinderwens'

Jij beknot daarmee op selectieve wijze de vrije mening.
Ook laat je je paternalistisch uit over de geschiktheid van ons nageslacht om voor zichzelf te zorgen. Je stelt het voor alsof wij hun wereld moeten maken naar onze (jouw) inzichten. Niets is minder waar. Iedereen moet het recht hebben zijn huidige wereld te maken. Ook de niet kinderlustigen. De kinderen moeten later hun wereld maar inrichten zoals het hen goeddunkt.

een zeer enge en zelfs gevaarlijke denkwijze vermits dit impliceert dat wij de wereld naar de kloten mogen helpen en dat de volgende generaties maar moeten zorgen dat zij de rotzooi opkuisen!

De Knut
26 augustus 2005, 12:51
Om op de vraag te antwoorden: heb voorlopig twee dochters

Nynorsk
26 augustus 2005, 16:02
leer lezen, rund! die geen kinderen willen!

Hoe ga je dat eigenlijk controleren?

Percalion
26 augustus 2005, 17:40
Zoals elke vader zeker : eens goed vloeken en ermee leren leven.

Goh, in jouw plaats zou ik ze alletwee afmaken met je kettingzaag en het nogmaals proberen. Tot je een eenling kunt krijgen.

En dan maar hopen dat het geen PVDA'er is, natuurlijk.

Percalion
26 augustus 2005, 17:42
een zeer enge en zelfs gevaarlijke denkwijze vermits dit impliceert dat wij de wereld naar de kloten mogen helpen en dat de volgende generaties maar moeten zorgen dat zij de rotzooi opkuisen!

In de verste verte niét, want de wereld naar de kloten helpen beperkt de keuzevrijheid van de volgende generaties.

Percalion
26 augustus 2005, 17:45
Adopteren lijkt me interessanter.

Kidnappen vereist echter véél minder administratie hoor.

:?

Inderdaad, ja. Als jij drugs gebruikt maar geen kinderen wil, en Hyoens wil kinderen maar geen drugs, dan zal jij drugs hebben en geen kinderen, en Hyoens zal kinderen hebben maar geen drugs. Et voil�*.

Want ik denk niet dat Hyoens vrijwillig zijn kinderen aan jou zal toevertrouwen, gesteld dat jij als druggebruiker al nuchter genoeg zou zijn om daarmee toe te stemmen.

Junk die je bent.

Apocalyps
26 augustus 2005, 17:46
leer lezen, rund! die geen kinderen willen!

Ja en dan, stuk stront! Dat is dan die mensen hun keuze!

Percalion
26 augustus 2005, 17:48
Nochtans is kidnappen veel eenvoudiger dan zelf kinderen kweken.

Doorgaans is de leveringstermijn korter dan negen maanden, en je kan ze eigenlijk al meteen verkrijgen in de gewenste leeftijd.

ingenious
26 augustus 2005, 17:51
hadden ze hyoens maar gekidnapt naar een exotische streek ver van hier.

Flipgirl
26 augustus 2005, 17:51
Om op de vraag te antwoorden: heb voorlopig twee dochters

Als rasechte VB'er zal je es dringend werk moeten gaan maken van numero 3!

Percalion
26 augustus 2005, 17:54
En vier tot en met zeven, want anders gaan de bruin mannen ons overspoelen zenne.

Flipgirl
26 augustus 2005, 17:57
Jep, want anders komde achteraf zeuren da ge te weinig kindergeld kreeg en dat niemand u later kan onderhouden, als ge op pensioen zijt :).

garfield
26 augustus 2005, 17:57
En vier tot en met zeven, want anders gaan de bruin mannen ons overspoelen zenne.

²

Supe®Staaf
26 augustus 2005, 18:04
hadden ze hyoens maar gekidnapt naar een exotische streek ver van hier.Op internet posten is mogelijk van overal ter wereld hoor. :-(

Supe®Staaf
26 augustus 2005, 18:08
een zeer enge en zelfs gevaarlijke denkwijze vermits dit impliceert dat wij de wereld naar de kloten mogen helpen en dat de volgende generaties maar moeten zorgen dat zij de rotzooi opkuisen!Jij legt mij hier conclusies in de mond, die ik niet schreef, maar geheel op jouw rekening komen. Is dat een slechte gewoonte van u?

Jij stelt het voor alsof wij de wereld moeten maken voor onze kinderen.
Ik vind dat paternalistisch, bevoogdend en erg egocentrisch gedacht in een kwestie waar het misplaatst is.
We mogen de wereld naar onze egocentrische inzichten enkel voor onszelf inrichten. We hebben het recht niet om onze principes te betonneren voor volgende generaties. Die behoren evenals wij voor henzelf de wereld, die dan de hunne is, in te richten naar hun eigen oordeel.

Mitgard
26 augustus 2005, 18:17
eigenlijk zou een meerwaardeschepper als ik zich toch moeten voortplanten, wil de wereld ook morgen nog de moeite waard zijn.

Musketo
26 augustus 2005, 18:19
Zeer juist Mitgard. Al die inferieure types zouden beter stoppen met kinderen te krijgen.

ingenious
26 augustus 2005, 18:29
Op internet posten is mogelijk van overal ter wereld hoor. :-(

maar dan zou hij geen nederlands spreken en konden we hem daarmee uitlachen! :-D

Percalion
26 augustus 2005, 18:30
maar dan zou hij geen nederlands spreken en konden we hem daarmee uitlachen! :-D

Ja! Zoals we doen met Illwill! :cheer:

Liesje1984
27 augustus 2005, 11:44
Ik zou er graag 3 hebben.
Maar ik hoop dat men kinderen nooit de mentaliteit krijgen zoals de jeugd van nu!

Ik hoop dat in de toekomst weer de harde aanpak terug komt!

Musketo
27 augustus 2005, 11:52
Ik zou er graag 3 hebben.
Maar ik hoop dat men kinderen nooit de mentaliteit krijgen zoals de jeugd van nu!

Ik hoop dat in de toekomst weer de harde aanpak terug komt!

Tegen Sartres naweeën en de decadentie kunt ge toch niet op. Fascistisch stadsstrutje.

Flipgirl
27 augustus 2005, 12:35
Ik zou er graag 3 hebben.
Maar ik hoop dat men kinderen nooit de mentaliteit krijgen zoals de jeugd van nu!

Ik hoop dat in de toekomst weer de harde aanpak terug komt!

Is da omda ge der zelf drie wilt, ofda omdat het zo hoort binnen het VB (3 kinderen)?

Egidius
27 augustus 2005, 12:37
Ik zou er graag 3 hebben.
Maar ik hoop dat men kinderen nooit de mentaliteit krijgen zoals de jeugd van nu!

Vrees niet. Je kinderen zullen de mentaliteit hebben die jij hen meegeeft. Niets anders.

Ik hoop dat in de toekomst weer de harde aanpak terug komt!

Ligt, wat jouw kinderen betreft, helemaal in jouw handen (en die van de papa natuurlijk).

Egidius

Liesje1984
27 augustus 2005, 15:43
Ten eerste musketo,ik ben geen stadstrut! want kom van den buiten! Leert gij eerst uw werelden kennen!!!!

Ik wil 3 kinderen,omdat we thuis ook mee 3 zijn,heeft niks mee het VB te maken!!

Das waar,Egidius. geef u gelijk

Percalion
27 augustus 2005, 15:46
Ten eerste musketo,ik ben geen stadstrut! want kom van den buiten! Leert gij eerst uw werelden kennen!!!!

Ik wil 3 kinderen,omdat we thuis ook mee 3 zijn,heeft niks mee het VB te maken!!

Das waar,Egidius. geef u gelijk

Hela, hola!


Drie uitroeptekens zijn meer dan voldoende om een uitroep te markeren!

Musketo
27 augustus 2005, 15:48
Een stadstrut misschien niet, maar een trut alleszins.

Liesje1984
27 augustus 2005, 15:50
oh jongen,ge moet trut is opzoeken in ne woordenboek!

voor ge een verwijt geven,ge kunt er ook nie aandoen hé da ge een leeghoofd zijt!

Musketo
27 augustus 2005, 15:53
Maar meisje toch. Ik zie zelfs aan je afvallige manier van communiceren dat je niet meer of niet minder dan een trut bent. Ik heb daar geen woordenboek voor nodig.

Flipgirl
27 augustus 2005, 16:15
Ach, Muskiet laat haar ... Die vant VB weten ni beter :).

Zoude eerst ni zorgen voor ne vent met dezelfde wensen, Liesje?

giserke
27 augustus 2005, 16:32
het is telkens weer pure horror wanneer er op de trein in mijn wagon zo'n vlaamsch kweek-koppel zit, dat hun uitgelaten, lawaaierige biggen laat loslopen zodat ze andere, volwassen passagiers kunnen ambeteren...

ik sta dan altijd ostentatief op om in een andere wagon te gaan zitten, terwijl ik het kweek-koppel een minachtende blik geef van 'wat hebben jullie lelijke, irritante kinderen'.

en dan een partij als het VB dat zowat de hele maatschappij op maat van het 'gezin met kinderen' wil...
jakkes.
en heb je dat treinkaartje betaald, of zijn het gratis kaartjes

Egidius
27 augustus 2005, 16:46
Zoude eerst ni zorgen voor ne vent met dezelfde wensen, Liesje?

Mag ik dat citaat van jezelf als handtekening suggereren, Flipgirl? Het is geniaal!

Egidius

1handclapping
27 augustus 2005, 16:49
Mijn moeder is nog in leven
en die heeft 3 kinderen
Mijn halfbroer heeft er nu 2
Mijn zuster heeft 2 kinderen en zes kleinkinderen, waarvan 2 halfbloed
(zwart/Blank)
Ikzelf heb 3 kinderen en zes kleinkinderen waarvan 1 geadopteerde chinese
(en normaal komt er daar volgend jaar nog 1tje bij)
---

Dan is er nog de talrijke familie van mijn vrouw, waarbij er van de kleinkinderen van één van haar zussen nog 2 halfbloed Columbiaantjes zijn met indiaans "bloed"...

De multi-etniciteit slaat hard toe ...

giserke
27 augustus 2005, 16:50
Ik zou er graag 3 hebben.
Maar ik hoop dat men kinderen nooit de mentaliteit krijgen zoals de jeugd van nu!

Ik hoop dat in de toekomst weer de harde aanpak terug komt!

idd, 3 ruige gasten met snor en baard. (ook alst meisjes zijn) Kwestie van niet uit de toon te vallen in het VB legioen.

giserke
27 augustus 2005, 16:52
Mijn moeder is nog in leven
en die heeft 3 kinderen
Mijn halfbroer heeft er nu 2
Mijn zuster heeft 2 kinderen en zes kleinkinderen, waarvan 2 halfbloed
(zwart/Blank)
Ikzelf heb 3 kinderen en zes kleinkinderen waarvan 1 geadopteerde chinese
(en normaal komt er daar volgend jaar nog 1tje bij)
---

Dan is er nog de talrijke familie van mijn vrouw, waarbij er van de kleinkinderen van één van haar zussen nog 2 halfbloed Columbiaantjes zijn met indiaans "bloed"...

De multi-etniciteit slaat hard toe ...
gezellige nest zo te zien :-P

1handclapping
27 augustus 2005, 17:02
Bovendien zijn er nog katholieken (echte) in de familie ...

spijtig genoeg geen praktizeende joden of protestanten noch moslims,
maar ja je kan niet alles hebben nietwaar ?

Percalion
27 augustus 2005, 17:17
oh jongen,ge moet trut is opzoeken in ne woordenboek!

voor ge een verwijt geven,ge kunt er ook nie aandoen hé da ge een leeghoofd zijt!

Ik stel met genoegen vast dat je bericht deze keer wel het maximale aantal uitroeptekens niet overschrijdt.

Maar nu nog letten op de hoofdletters, de grammatica, de spelling, het taalgebruik - en als het eventueel nog mogelijk is - de inhoud.

Groentje-18
27 augustus 2005, 18:31
Kidnappen vereist echter véél minder administratie hoor.

Geen administratie of weinig op voorhand, maar achteraf des te meer.




Inderdaad, ja. Als jij drugs gebruikt maar geen kinderen wil, en Hyoens wil kinderen maar geen drugs, dan zal jij drugs hebben en geen kinderen, en Hyoens zal kinderen hebben maar geen drugs. Et voil�*.

Want ik denk niet dat Hyoens vrijwillig zijn kinderen aan jou zal toevertrouwen, gesteld dat jij als druggebruiker al nuchter genoeg zou zijn om daarmee toe te stemmen.

Junk die je bent.


Euhm ?

Mensen kunnen niét alleen via internet met elkaar in contact komen in de samenleving.

Groentje-18
27 augustus 2005, 18:32
Nochtans is kidnappen veel eenvoudiger dan zelf kinderen kweken.

Doorgaans is de leveringstermijn korter dan negen maanden, en je kan ze eigenlijk al meteen verkrijgen in de gewenste leeftijd.

En ook in de gewenste kleuren?

Groentje-18
27 augustus 2005, 18:35
Ik zou er graag 3 hebben.
Maar ik hoop dat men kinderen nooit de mentaliteit krijgen zoals de jeugd van nu!

Ik hoop dat in de toekomst weer de harde aanpak terug komt!

Ohja inderdaad.
De jeugd van nu deugt van langs geen kanten hé ... ? :?

Egidius
27 augustus 2005, 18:37
En ook in de gewenste kleuren?

Mmmm..., 'es kijken, welke kleur had mejuffer precies gewenst?

Egidius
Edit:After edit by Egidius on 27-08-2005 at 19:38
Reason:
--------------------------------

En ook in de gewenste kleuren?

Mmmm..., 'es kijken, welke kleur had mejuffer precies gewenst?

Egidius
Edit:After edit by Egidius on 27-08-2005 at 19:38
Reason:
--------------------------------

En ook in de gewenste kleuren?

Mmmm..., 'es kijken, welke kleur had meneer precies gewenst?

Egidius

Before any edits, post was:
--------------------------------

En ook in de gewenste kleuren?

Hangt er van af welke kleur meneer precies wenst.

Egidius

Groentje-18
27 augustus 2005, 18:37
Ten eerste musketo,ik ben geen stadstrut! want kom van den buiten! Leert gij eerst uw werelden kennen!!!!

Ik wil 3 kinderen,omdat we thuis ook mee 3 zijn,heeft niks mee het VB te maken!!

Das waar,Egidius. geef u gelijk

Eh?

Groentje-18
27 augustus 2005, 18:37
Hangt er van af welke kleur meneer precies wenst.

Egidius

Het is juffrouw, meneer.

Doe er maar één van iedere kleur die u hebt, behalve wit, daar ben ik al wat op uitgekeken namelijk.
Edit:After edit by Groentje-18 on 27-08-2005 at 19:39
Reason:
--------------------------------

Hangt er van af welke kleur meneer precies wenst.

Egidius

Het is juffrouw, meneer.

Doe er maar één van iedere kleur die u hebt, behalve wit, daar ben ik al wat op uitgekeken namelijk.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Hangt er van af welke kleur meneer precies wenst.

Egidius

Het is juffrouw.

Egidius
27 augustus 2005, 18:39
Het is juffrouw.

Dat staat er toch!

Enne, welke kleur zal het zijn?

Egidius

Groentje-18
27 augustus 2005, 18:41
Dat staat er toch!

Enne, welke kleur zal het zijn?

Egidius

Doe er maar één van iedere kleur die u hebt, behalve wit; daar ben ik al wat op uitgekeken namelijk.

Percalion
27 augustus 2005, 18:46
Euhm ?

Mensen kunnen niét alleen via internet met elkaar in contact komen in de samenleving.

Ouders die wérkelijk hun kinderen willen weghouden van drugs, vinden daar wel iets op.

En junks die echt kinderen haten, gaan niet aan de schoolpoort liggen.
Edit:After edit by Percalion on 27-08-2005 at 19:46
Reason:
--------------------------------




Euhm ?

Mensen kunnen niét alleen via internet met elkaar in contact komen in de samenleving.

Ouders die wérkelijk hun kinderen willen weghouden van drugs, vinden daar wel iets op.

En junks die echt kinderen haten, gaan niet aan de schoolpoort liggen.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Geen administratie of weinig op voorhand, maar achteraf des te meer.





Euhm ?

Mensen kunnen niét alleen via internet met elkaar in contact komen in de samenleving.

Ouders die wérkelijk hun kinderen willen weghouden van drugs, vinden daar wel iets op.

En junks die echt kinderen haten, gaan niet aan de schoolpoort liggen.

Egidius
27 augustus 2005, 18:47
Doe er maar één van iedere kleur die u hebt, behalve wit; daar ben ik al wat op uitgekeken namelijk.

Helaas, we hebben alleen nog wit over... net als u wilde iedereen een andere kleur. Als u het goed verzorgt en belooft het ongeschonden terug te geven, mag u mijn blauwtje wel even lenen.

Egidius

Percalion
27 augustus 2005, 18:48
Voor mij één citroen en één mango alstublieft meneer.

Egidius
27 augustus 2005, 18:49
Voor mij één citroen en één mango alstublieft meneer.

Het is juffrouw.

Egidia
Edit:After edit by Egidius on 27-08-2005 at 19:50
Reason:
--------------------------------

Voor mij één citroen en één mango alstublieft meneer.

Het is juffrouw.

Egidia

Before any edits, post was:
--------------------------------

Voor mij één citroen en één mango alstublieft meneer.

Het is juffrouw.

Egidius

Percalion
27 augustus 2005, 18:50
Het is juffrouw.

Egidius

Juffrouw Egidius? Voor mij eentje met citroen en eentje met mango alstublieft.

Egidius
27 augustus 2005, 18:51
Juffrouw Egidius? Voor mij eentje met citroen en eentje met mango alstublieft.

Wat? Een kindje?

Egidius

Percalion
27 augustus 2005, 18:51
Wat? Een kindje?

Egidius

Voor mij één kindje Egidius, en ééntje met mango.

Groentje-18
27 augustus 2005, 18:54
Ouders die wérkelijk hun kinderen willen weghouden van drugs, vinden daar wel iets op.

En junks die echt kinderen haten, gaan niet aan de schoolpoort liggen.

Die gaan eeuwig hun kinderen controleren dus?

En wie zegt dat junks kinderen haten?

Egidius
27 augustus 2005, 18:55
Voor mij één kindje Egidius, en ééntje met mango.

Merde, het wordt hier met post grelliger. Eén kindje Egidius, wat is dat? Wilt ge een kindje van mij?

Egidius

Groentje-18
27 augustus 2005, 18:55
Helaas, we hebben alleen nog wit over... net als u wilde iedereen een andere kleur. Als u het goed verzorgt en belooft het ongeschonden terug te geven, mag u mijn blauwtje wel even lenen.

Egidius

Oh dank je wel. Dat is vriendelijk van je?
Wanneer moet ik het teruggeven?

En wanneer komen er weer nieuwe binnen?

Egidius
27 augustus 2005, 18:57
Die gaan eeuwig hun kinderen controleren dus?

Maar neen juffrouw Groentje, die leren hun kinderen om dat zelf te doen. Ge zoudt versteld staan van de resultaten!

En wie zegt dat junks kinderen haten?

Vertel eens wat gij weet...

Egidius

PS: die "-18", betekent dat dat ge nog geen 18 zijt?

Egidius
27 augustus 2005, 19:00
Wanneer moet ik het teruggeven?

Wel kijk, ik zal af en toe eens langskomen en als ik zie dat ge het goed verzorgt, dan moogt ge het misschien houden tot het groot is. Wat zegt ge?

En wanneer komen er weer nieuwe binnen?

Zuuuuuuuuuuuuuuuuuucht...

Die vraag stel ik nu al drie maanden aan mijn leveranciers. Wilt ge geloven dat ze van plan zijn er geen meer te maken? Niet meer in de mode, zeggen ze! Zeg nu zelf, juffrouw...

Egidius

Percalion
27 augustus 2005, 19:01
Die gaan eeuwig hun kinderen controleren dus?

En wie zegt dat junks kinderen haten?

1. Tot de kinderen geen kinderen meer zijn. Dat is niet eeuwig, dat duurt achttien jaar en huppakee. En als je kind gekidnapt wordt, is het zelfs minder lang.

2. Dat was één van mijn twee basispremissen.

Percalion
27 augustus 2005, 19:01
Maar gij kunt ook nog een beetje afzeveren, zenne, Egidius!

Groentje-18
27 augustus 2005, 19:02
Maar neen juffrouw Groentje, die leren hun kinderen om dat zelf te doen. Ge zoudt versteld staan van de resultaten!

Ahzo, interessant.
Dan mogen de mijne meteen met die kennis geleverd worden.

Vertel eens wat gij weet...

Euh... ik ken niet zo dadelijk een junkie. :?
Maar volgens mij zijn er toch die graag kindjes zien, aangezien ze er zelf krijgen. :-s

PS: die "-18", betekent dat dat ge nog geen 18 zijt?

Vroeger betekende dat dat wel, ondertussen niet meer.

Groentje-18
27 augustus 2005, 19:03
1. Tot de kinderen geen kinderen meer zijn. Dat is niet eeuwig, dat duurt achttien jaar en huppakee. En als je kind gekidnapt wordt, is het zelfs minder lang.

2. Dat was één van mijn twee basispremissen.

Dus uw conclusie klopt niet.

Groentje-18
27 augustus 2005, 19:04
*Knip*
Edit:After edit by Groentje-18 on 27-08-2005 at 20:11
Reason:
--------------------------------

*Knip*

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ahzo, interessant.
Dan mogen de mijne meteen met die kennis geleverd worden.



Euh... ik ken niet zo dadelijk een junkie. :?
Maar volgens mij zijn er toch die graag kindjes zien, aangezien ze er zelf krijgen. :-s



Vroeger betekende dat dat wel, ondertussen is het verandert.

Egidius
27 augustus 2005, 19:04
Maar gij kunt ook nog een beetje afzeveren, zenne, Egidius!

Dank u, gij zijt zelf ook niet geheel ongetalenteerd in de materie, mijn beste.

Ik hoop dat het u niet verveelt, want ik amuseer me er kostelijk mee en er zijn in deze wereld al zo weinig plaatsen waar een mens ongegeneerd mag zeveren.

Egidius

Egidius
27 augustus 2005, 19:07
Dan mogen de mijne meteen met die kennis geleverd worden.

Ge hebt geluk. Mijn eigen blauwtje dat ik u uitleen is terzake een van de best opgevoede die ik ooit gehad heb.

Als ge het maar graag ziet.

Vroeger betekende dat dat wel, ondertussen niet meer.

Hoe vroeger, als ik vragen mag?

Egidius

Groentje-18
27 augustus 2005, 19:13
Ge hebt geluk. Mijn eigen blauwtje dat ik u uitleen is terzake een van de best opgevoede die ik ooit gehad heb.

Als ge het maar graag ziet.

Hihi, da's goed.
Ik zal er veel zorg voor dragen. :)



Hoe vroeger, als ik vragen mag?

Egidius


Ooit, in een ver verleden ... was ik 18.
Morgen word ik 20. :oops:

Egidius
27 augustus 2005, 19:19
Hihi, da's goed.
Ik zal er veel zorg voor dragen. :)

Deal !

Zal ik het zelf langsbrengen of komt gij het afhalen?

Ooit, in een ver verleden ... was ik 18.
Morgen word ik 20. :oops:

Proficiat op voorhand (morgen zal ik het niet kunnen doen) !

Ik wens u veel liefde en karaktersterkte toe, Groentje, ge gaat een beslissende faze van het leven in.

Egidius

Liesje1984
27 augustus 2005, 19:29
Ik verkeer al 2 jaar en mijn ventje is van het zelfde standpunt en is ook voor het VB! dus verder gene commentaar!

Percalion
27 augustus 2005, 19:31
Ik verkeer al 2 jaar en mijn ventje is van het zelfde standpunt en is ook voor het VB! dus verder gene commentaar!

Hoezo verder geen commentaar? Ik dacht dat het VB de partij van de vrije meningsuiting was?

Musketo
27 augustus 2005, 19:31
Commentaar: Uw ventje is een marginaal.

Percalion
27 augustus 2005, 19:33
(Psst, Liesje... zijn jij en je vriendje al eens met elkaar naar bed geweest?)

PetSel
27 augustus 2005, 19:35
Wie is er hier de gamin aan het uithangen? ik denk dat jullie nog nooit met een vrouw naar bed geweest zijn. Klein kindjes. Kom eens terug op deze forum binnen 5 jaar. Vertel mij eens : " Wat heeft dat nu met het ONDERWERP te maken? "

Liesje1984
27 augustus 2005, 19:37
Petsel heeft gelijk!

Hoe durfde dat te vragen! gelle ziet peisek nog iets te groen achter jullie oren! Wordt toch volwassen!!!!

Liesje1984
27 augustus 2005, 19:38
Zeg musketo,ge hebt wel een wreed fars bakkes voor ne gamin van 16 jaar!! Wordt toch volwassen,of zal dat mee u nooit nie gebeuren!

Musketo
27 augustus 2005, 19:38
Wie is er hier de gamin aan het uithangen? ik denk dat jullie nog nooit met een vrouw naar bed geweest zijn. Klein kindjes. Kom eens terug op deze forum binnen 5 jaar. Vertel mij eens : " Wat heeft dat nu met het ONDERWERP te maken? "

Met een vrouw niet nee.

Musketo
27 augustus 2005, 19:40
Zeg musketo,ge hebt wel een wreed fars bakkes voor ne gamin van 16 jaar!! Wordt toch volwassen,of zal dat mee u nooit nie gebeuren!

16? :?

Liesje1984
27 augustus 2005, 19:42
Blijkbaar de verkeerde inlichtingen gehoord van iemand...

Gij kijkt de wereld toch ook maar zwart aan zenne!

Musketo
27 augustus 2005, 19:44
Blijkbaar de verkeerde inlichtingen gehoord van iemand...

Gij kijkt de wereld toch ook maar zwart aan zenne!

En dat moet je dan aanhoren van iemand met een Vlaams Belangavatar. http://www.buzzlife.com/forums/images/smilies/smashed.gif

PetSel
27 augustus 2005, 19:46
klein kind

Percalion
27 augustus 2005, 19:49
Wie is er hier de gamin aan het uithangen? ik denk dat jullie nog nooit met een vrouw naar bed geweest zijn. Klein kindjes. Kom eens terug op deze forum binnen 5 jaar. Vertel mij eens : " Wat heeft dat nu met het ONDERWERP te maken? "

Vertel mij eens wat het VB met politieke discussiefora te maken heeft.

PetSel
27 augustus 2005, 19:51
ohja ,is juist. Is weer zo enen dat begint over het VB. En wat moest ik nu niet deze avatar hebben?

Musketo
27 augustus 2005, 19:52
Fubar.

PetSel
27 augustus 2005, 19:53
Over wat zou je dan beginnen zagen?

Percalion
27 augustus 2005, 19:53
Petsel heeft gelijk!

Hoe durfde dat te vragen! gelle ziet peisek nog iets te groen achter jullie oren! Wordt toch volwassen!!!!

Ik vind het wel fijn dat je de meervoudsimperatief hanteert, maar ik kan minder lachen met de vier uitroeptekens na elkaar.

Liesje1984
27 augustus 2005, 19:54
Waarschijnlijk zullen ze dan wel zwijgen hé petselke

wij hebben recht op onze mening...

Liesje1984
27 augustus 2005, 19:55
Gade nu al commentaar geven over hoeveel uitroeptekens ik gebruik...

PetSel
27 augustus 2005, 19:56
gewoon 2 oninteressante mensen dat niet weten over wat ze moeten beginnen. Ik denk dat deze topic gedaan is. En zoals gewoonlijk zullen ze nu nog eens posten om het laatste woord te hebben. Wat zijn ze zo onvoorspelbaar.
Edit:After edit by PetSel on 27-08-2005 at 20:56
Reason:
--------------------------------

gewoon 2 oninteressante mensen dat niet weten over wat ze moeten beginnen. Ik denk dat deze topic gedaan is. En zoals gewoonlijk zullen ze nu nog eens posten om het laatste woord te hebben. Wat zijn ze zo onvoorspelbaar.

Before any edits, post was:
--------------------------------

gewoon 2 oninteressante mensen dat niet weten over wat ze moeten beginnen. Ik denk dat deze topic gedaan is. En zoals gewoonlijk zullen ze nu nog eens posten om het laatste woord te hebben. Wat zijn ze zo onvoospelbaar.

Musketo
27 augustus 2005, 19:56
Fubar.

Liesje1984
27 augustus 2005, 19:57
Kindjes moeten altijd het laatste woord hebben hé

Musketo
27 augustus 2005, 19:59
Kom eens naar het mooiste forum van de hele wereld, Liesje. Dank.

Liesje1984
27 augustus 2005, 20:01
De Rode Antillen?

en waarom?

Percalion
27 augustus 2005, 20:07
ohja ,is juist. Is weer zo enen dat begint over het VB. En wat moest ik nu niet deze avatar hebben?

"Een" verwijst hier naar een persoon, en het is de persoon die, dus dat moet zijn: "weer zo iemand die begint over het VB."

Nog afgezien van het feit dat je een foute werkwoordsvorm hanteert in de zin erna.

PetSel
27 augustus 2005, 20:07
Trouwens ik dacht dat gij niet veel van het Amerikaans moest weten? Wrom dan het gebruik van Fubar? En uwen forum zuigt , ge zit de posters daar zelf uit te maken. Tiens , en hier ook? Misschien is dat gewoon uw doel? Mensen irriteren?

Musketo
27 augustus 2005, 20:07
De Rode Antillen?

en waarom?

Daar is de sfeer ontspannener.

PetSel
27 augustus 2005, 20:08
"Een" verwijst hier naar een persoon, en het is de persoon die, dus dat moet zijn: "weer zo iemand die begint over het VB."

Nog afgezien van het feit dat je een foute werkwoordsvorm hanteert in de zin erna.

Ik bepaal zelf wel wanneer ik AN gebruik en wanneer niet.

Liesje1984
27 augustus 2005, 20:09
ah bon,zal is gaan piepen.

Maar als ik zo hoor van petsel maakt ge de mensen daar ook uit...

Voelt ge u daar dan zo super bij?

Musketo
27 augustus 2005, 20:12
ah bon,zal is gaan piepen.

Maar als ik zo hoor van petsel maakt ge de mensen daar ook uit...

Voelt ge u daar dan zo super bij?

Ik maak geen mensen uit. :cry:

Percalion
27 augustus 2005, 20:16
Ik bepaal zelf wel wanneer ik AN gebruik en wanneer niet.

Hou jij nu maar je klep, dat zou de zaken voor ons beiden vereenvoudigen.

Musketo
27 augustus 2005, 20:20
Een pets op de poep kan hij krijgen.

PetSel
27 augustus 2005, 21:36
Hou jij nu maar je klep, dat zou de zaken voor ons beiden vereenvoudigen.

Ik ga mijn mond zeker niet voor jou houden. Dikke snul

Groentje-18
27 augustus 2005, 21:36
Deal !

Zal ik het zelf langsbrengen of komt gij het afhalen?

Euh ... morgen ben ik niet thuis, maar je kan het altijd in de brievenbus steken.



Proficiat op voorhand (morgen zal ik het niet kunnen doen) !

Ik wens u veel liefde en karaktersterkte toe, Groentje, ge gaat een beslissende faze van het leven in.

Egidius

Hihi, merci! Dat is énorm aardig van u! :-)

Percalion
27 augustus 2005, 21:42
Ik ga mijn mond zeker niet voor jou houden. Dikke snul

Ho maar. Wie een hoofdletter schrijft aan het eerste woord, moet een punt zetten op het einde. Dikke snul. Dat zou beter geweest zijn.

Voor het overige meen ik dat Musketo dat erelidmaatschap van de BUB wel verdiend heeft.

PetSel
27 augustus 2005, 22:19
Whatever. Einde discussie voor mij , spreek een beetje tegen uw vriendje

Ambiorix
27 augustus 2005, 22:29
Muzketo is wat boos omdat hij geband is op een ander forum. JA TOCH?

JusticeLover
27 augustus 2005, 22:46
Kinderen zijn je enigste echte bezittingen. Als je een kind op de aarde heb kunnen brengen, dan moet je fier op je eigen zijn (dat kind moet dan wel goed opgevoed worden ...)

Ik ga men best doen. Ik ga Cengizhan proberen te nadoen.
Edit:After edit by EL TURCO on 27-08-2005 at 23:54
Reason:
--------------------------------

Kinderen zijn je enigste echte bezittingen. Als je een kind op de aarde heb kunnen brengen, dan moet je fier op je eigen zijn (dat kind moet dan wel goed opgevoed worden ...)

Ik ga men best doen. Ik ga Cengizhan proberen te nadoen.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Kinderen zijn je enigste echte bezittingen. Als je een kind op de aarde heb kunnen brengen, dan moet je fier op je eigen zijn (dat kind moet dan wel goed opgevoed worden ...)

Ik ga men best doen. Ik ga Cengizhan proberen te nadoen.

ps, Ik zou wel geen kind willen hebben als Shizie (no offence).

PetSel
27 augustus 2005, 22:46
Zou best kunnen.

PetSel
27 augustus 2005, 22:47
lol @ EL TURCO

Liesje1984
28 augustus 2005, 08:38
Ge hebt gelijk El Turco

JusticeLover
28 augustus 2005, 09:10
:-p

Percalion
28 augustus 2005, 09:16
:-p

Zonder te zeveren, maar het woord proletariër is afgeleid van het woord voor 'nageslacht'. Een proletariër is iemand die enkel zijn nageslacht bezit, en niets meer.

Schoon hé.

JusticeLover
28 augustus 2005, 09:28
Schoon hé.

Bedoel je men profielfoto? :-P

Demijne is schoner:-)

Egidius
28 augustus 2005, 09:45
Euh ... morgen ben ik niet thuis, maar je kan het altijd in de brievenbus steken.

Wat???? En ge had me nog zo schoon beloofd dat ge het goed ging verzorgen.... :-(

Afin, ne gelukkige verjaardag vandaag, en die deal herzien we volgende week nog wel eens.

Egidius
Edit:After edit by Egidius on 28-08-2005 at 10:46
Reason:
--------------------------------

Euh ... morgen ben ik niet thuis, maar je kan het altijd in de brievenbus steken.

Wat???? En ge had me nog zo schoon beloofd dat ge het goed ging verzorgen.... :-(

Afin, ne gelukkige verjaardag vandaag, en die deal herzien we volgende week nog wel eens.

Egidius

Before any edits, post was:
--------------------------------

Euh ... morgen ben ik niet thuis, maar je kan het altijd in de brievenbus steken.

Wat???? En ge had me nog zo schoon beloofd dat ge het goed ging verzorgen.... :-(

Afin, ne gelukkige verjaaerdag vandaag, en die deal herzien we volgende week nog wel eens.

Egidius

Groentje-18
28 augustus 2005, 10:49
Wat???? En ge had me nog zo schoon beloofd dat ge het goed ging verzorgen.... :-(

Afin, ne gelukkige verjaardag vandaag, en die deal herzien we volgende week nog wel eens.

Egidius


:oops:
Oeps, ja sorry. De omstandigheden.

Vandaag ben ik wel weer thuis dus kan je het langsbrengen. :)
Maar de kinder- en speelkamer zullen misschien wel pas volgende week in orde zijn dus...

Hihi, merci. :)

Egidius
28 augustus 2005, 11:03
:oops:
Oeps, ja sorry. De omstandigheden.

Sta je toe dat ik, gezien het belangrijke leeftijdsverschil tussen ons en gezien de suggestie die je nick inhoudt, je enigszins vaderlijk toespreek?

De zorg voor een kind, beste Groentje, mag niet afhangen van de omstandigheden. Het kindje gaat voor, dan komen de omstandigheden. Als je je eigen kind hebt, zal je zien dat het zo is. En dat geldt zowel voor wittekes als voor blauwtjes...

Vandaag ben ik wel weer thuis dus kan je het langsbrengen. :)
Maar de kinder- en speelkamer zullen misschien wel pas volgende week in orde zijn dus...

Voila, that's the spirit!

Ik kom dan wel volgende week.

Egidius

Percalion
28 augustus 2005, 18:20
Bedoel je men profielfoto? :-P

Demijne is schoner:-)

Verdomme.

Turken versus Percalion: 1 - 0

Groentje-18
29 augustus 2005, 01:58
Sta je toe dat ik, gezien het belangrijke leeftijdsverschil tussen ons en gezien de suggestie die je nick inhoudt, je enigszins vaderlijk toespreek?

De zorg voor een kind, beste Groentje, mag niet afhangen van de omstandigheden. Het kindje gaat voor, dan komen de omstandigheden. Als je je eigen kind hebt, zal je zien dat het zo is. En dat geldt zowel voor wittekes als voor blauwtjes...

Ja, maar ik zei het eigenlijk voor de flauwe. :oops: Alhoewel, ik moet zeggen dat ik er wel over heb gedacht dat 't niet meer passend was in de context, en het dus nog 'ns gewist heb, en toen weer teruggezet.
Maareuh neen, ik kan dat nu wel zeggen ... maar ik kan niet voorstellen dat ik er ooit anders overdenk: ik zou liever geen kinderen hebben dan wel en wetende dat ik ze in een 'ongunstig klimaat' grootbreng. Een klimaat waarin ze niet goed groeien. ;) De perfectie zal wel onbereikbaar zijn, maar toch ...


Voila, that's the spirit!

Ik kom dan wel volgende week.

Egidius

Oké. Deal! :)

Egidius
29 augustus 2005, 08:27
ik zou liever geen kinderen hebben dan wel en wetende dat ik ze in een 'ongunstig klimaat' grootbreng. Een klimaat waarin ze niet goed groeien. ;) De perfectie zal wel onbereikbaar zijn, maar toch ...

Het verdriet me dat te lezen. Wat is er zo ongunstig aan het klimaat dat je het je kinderen zou willen besparen? Die kinderen blijven niet eeuwig van jou afhankelijk hoor: die worden groot en maken voor zichzelf een leefbare situatie.

Egidius

Mitgard
29 augustus 2005, 10:06
Het verdriet me dat te lezen. Wat is er zo ongunstig aan het klimaat dat je het je kinderen zou willen besparen? Die kinderen blijven niet eeuwig van jou afhankelijk hoor: die worden groot en maken voor zichzelf een leefbare situatie.

Egidius

alleen de groten.
het zijn alleen de groten, die hun schrijfselen ondertekenen, zodat zijn niet in verwarring kunnen gebracht worden met het voetvolk.

Egidius
29 augustus 2005, 10:23
alleen de groten.
het zijn alleen de groten, die hun schrijfselen ondertekenen, zodat zijn niet in verwarring kunnen gebracht worden met het voetvolk.

Het huis dankt u voor het door u in zijn produkten gestelde vertrouwen.

Egidius

Groentje-18
29 augustus 2005, 17:18
Het verdriet me dat te lezen. Wat is er zo ongunstig aan het klimaat dat je het je kinderen zou willen besparen? Die kinderen blijven niet eeuwig van jou afhankelijk hoor: die worden groot en maken voor zichzelf een leefbare situatie.

Egidius

Ja, dat is wel waar.

Maar ik bedoel bijvoorbeeld in de wetenschap dat er oorlog zou komen ofzo (wetende dat die in dit land zou gebeuren en dat-ie allerlei miserie met zcih mee zou brengen als honger enzo). Dat laatste is het ergste denk ik, pijn kan al eens gebeuren maar ik denk niet dat ik mijn kinderen zou kunnen zien honger lijden. Of ziende dat het water op geraakt ofzo, als het echt dichtbij is ... of als blijkt dat ik erfelijk materiaal doorgeef dat hun kansen echt heel erg hypothykeert bijvoorbeeld (gegeven dat ik dat op voorhand weet dat dat zo zou zijn, nog voor ik zwanger geraak dus), in deze, extreme situaties (laten we hopen) denk ik dat ik neen zal kiezen.
Maar als ik bijvoorbeeld arm zou zijn en tot een sociaal lage klasse behoren waardoor ik mijn kinderen niet alles kon geven zou ik het waarschijnlijk wel doen: buiten de extreme omstandigheden hierboven die best te vermijden zijn denk ik, is in staat zijn liefde te geven de enige noodzakelijke voorwaarde om kinderen te krijgen denk ik.

Percalion
29 augustus 2005, 17:48
Ach, kindje toch.

Er zijn ook mensen verwekt tijdens Wereldoorlog II, en toen zag de situatie er nét iets erger uit.

Maak je geen zorgen.

Groentje-18
29 augustus 2005, 21:35
Ach, kindje toch.

Er zijn ook mensen verwekt tijdens Wereldoorlog II, en toen zag de situatie er nét iets erger uit.

Maak je geen zorgen.

Jema, dat was gewoon omdat ze in alle chaos hun anticonceptiemiddelen vergaten.

Percalion
29 augustus 2005, 21:39
Pas op, nen Duits die midden in de nacht naast uw bed staat is een degelijk anticonceptiemiddel.

Koenraad Maesschalck
29 augustus 2005, 21:40
In de toekomst een stuk of 5 kinderen. Minstens twee zonen!

longhorn
29 augustus 2005, 21:42
Ik moet nu mijn kinderen gaan halen op school. Bijgevolg moet ik vroeger stoppen met werken. Veel verstervingen en opofferingen maar elke minuut is het waard!

Percalion
29 augustus 2005, 21:44
Ik moet nu mijn kinderen gaan halen op school. Bijgevolg moet ik vroeger stoppen met werken. Veel verstervingen en opofferingen maar elke minuut is het waard!

Het is twintig voor tien. Ik hoop eigenlijk dat je kinderen al in hun bed liggen.

Percalion
29 augustus 2005, 21:44
In de toekomst een stuk of 5 kinderen. Minstens twee zonen!

En wat gaat ge doen als er een homo of - erger nog - een neger bijzit?

Koenraad Maesschalck
29 augustus 2005, 21:47
En wat gaat ge doen als er een homo of - erger nog - een neger bijzit?

Weinig kans op een neger.
En een homo, tja, ik weet het eigenlijk niet. Ik zou het zeker moeilijk mee hebben. Wellicht aanvaarden maar zeker niet dulden dat hij dat zou gaan propageren of aanspraak maken op kinderen.

longhorn
29 augustus 2005, 21:48
Het is twintig voor tien. Ik hoop eigenlijk dat je kinderen al in hun bed liggen.

-7 uren in Texas, Percalion. ;-)

Percalion
29 augustus 2005, 21:48
Weinig kans op een neger.
En een homo, tja, ik weet het eigenlijk niet. Ik zou het zeker moeilijk mee hebben. Wellicht aanvaarden maar zeker niet dulden dat hij dat zou gaan propageren of aanspraak maken op kinderen.

En als hij aanspraak maakt op je andere zoon?

En wat als hij thuiskomt met een negervriendje?

Koenraad Maesschalck
29 augustus 2005, 21:49
En als hij aanspraak maakt op je andere zoon?

En wat als hij thuiskomt met een negervriendje?

:roll:

Musketo
29 augustus 2005, 21:52
Percalion, zulke vulgaire dingen vertellen. Foei.

Percalion
29 augustus 2005, 21:53
:roll:

Serieus nu. Stel, je hebt een zoon en hij is homo. En op zekere dag komt hij thuis met zijn nieuwe vriend, Khaled M.

Hoe zou u dan reageren?

Percalion
29 augustus 2005, 21:54
-7 uren in Texas, Percalion. ;-)

Aaaaah! Ik begon al het ergste te vrezen voor je kinderen, longhorn :D

Koenraad Maesschalck
29 augustus 2005, 22:04
Serieus nu. Stel, je hebt een zoon en hij is homo. En op zekere dag komt hij thuis met zijn nieuwe vriend, Khaled M.

Hoe zou u dan reageren?

Buiten ermee.

Groentje-18
29 augustus 2005, 23:19
Pas op, nen Duits die midden in de nacht naast uw bed staat is een degelijk anticonceptiemiddel.

:-D

Groentje-18
29 augustus 2005, 23:22
Weinig kans op een neger.
En een homo, tja, ik weet het eigenlijk niet. Ik zou het zeker moeilijk mee hebben. Wellicht aanvaarden maar zeker niet dulden dat hij dat zou gaan propageren of aanspraak maken op kinderen.

Hoezo? En u wil zelf wel kinderen?

Musketo
30 augustus 2005, 07:13
Buiten ermee.

's Goed. Niemand verdient zo'n idiote vader als gij.

Percalion
30 augustus 2005, 10:40
Buiten ermee.

Serieus? Ik had eigenlijk een harde aanpak verwacht. De Taigetos in ermee.

PetSel
30 augustus 2005, 17:58
Het is twintig voor tien. Ik hoop eigenlijk dat je kinderen al in hun bed liggen.

je bedoelt 22.42 :-o

toccata
6 september 2008, 14:15
Ik wil kinderen in de toekomst

:-D

manta
6 september 2008, 14:20
:-D

Ze weet wel wat ze wil en wat ze wil doet ze ook ...:-D

Toen wist ze't al ...
24 augustus 2005, 22:39



Ontopic ... Ik heb kinderen , en wil er geen meer bij zolang ik alleen ben ... :lol:

MaGNiFiCaT
6 september 2008, 20:44
maar toccata toch, gij met uw oude topics altijd.:-o :lol:

From_Vlaanderen
6 september 2008, 20:45
maar toccata toch, gij met uw oude topics altijd.:-o :lol:

:cheer: magnum :cheer:

MaGNiFiCaT
6 september 2008, 20:50
:cheer: magnum :cheer:

:cheer: From_Belgium :cheer:

:-)