PDA

View Full Version : Waarvan is uw nick/avatar/onderschrift afkomstig?


van Maerlant
3 september 2005, 13:56
Naar een idee van 1handclapping...

Er zijn veel opvallende nicks en onderschriften te zien op het forum, en het kan interessant zijn er wat meer over te weten te komen.
Ik zal alvast beginnen:

mijn nick: Jacob van Maerlant, een van de grootste Dietse schrijvers van het Ancien Regime. Van hem komt de zin 'omdat ik Vlaming ben'. Omdat hij Vlaming was, schreef hij in het Diets ipv in het frans of latijn.

mijn huidige avatar: Thomas Angelo (Tommy voor de vrienden). De protagonist uit het succesvolle PC-spel 'Mafia'.
http://forum.politics.be/image.php?u=6387&dateline=1125590224

Mijn huidig onderschrift: Dietse tekst geschreven door Jacob van Maerlant

Ende omdat ic Vlaminc ben,
met goeder herte biddic hen
die dit Dietsche sullen lesen,
dat si mijns genadich wesen;
ende lesen sire in somich woort,
dat in haer land es ongehoort,

Supe®Staaf
3 september 2005, 14:23
Mijn nick:

Ik ben een Romeinse Keizer.
Die heten allemaal Augustus (=De Verhevene)
In Aalst gaat elke August door het leven als Staaf.
August->Gust->Gustaaf->Staaf
Het is overal mijn bijnaam.
Velen denken dat ik zo heet.
Supe®- dat spreekt vanzelf.
Die ® maakte vroeger indruk op mensen die niks van PC en ASCII wisten.

Mijn sig:

(Vorst, vrijheid en recht) behoort iedereen te kennen: het is een refrein uit de Brabançonne.

Mijn avatar:

Ben ikzelf. Vijf jaar terug door een wildvreemde genomen op dinsdag van karnaval. De digitale fotografie stond nog in de kinderschoenen. Toch stuurde die mens mij de foto via mail. De originele is van hoge resolutie. Het is een van de mooiste die ik bezit. Wie weet wordt het ooit een statieportret :-)
Edit:After edit by Supe®Staaf on 03-09-2005 at 15:24
Reason:
--------------------------------

Mijn nick:

Ik ben een Romeinse Keizer.
Die heten allemaal Augustus (=De Verhevene)
In Aalst gaat elke August door het leven als Staaf.
August->Gust->Gustaaf->Staaf
Het is overal mijn bijnaam.
Velen denken dat ik zo heet.
Supe®- dat spreekt vanzelf.
Die ® maakte vroeger indruk op mensen die niks van PC en ASCII wisten.

Mijn sig:

(Vorst, vrijheid en recht) behoort iedereen te kennen: het is een refrein uit de Brabançonne.

Mijn avatar:

Ben ikzelf. Vijf jaar terug door een wildvreemde genomen op dinsdag van karnaval. De digitale fotografie stond nog in de kinderschoenen. Toch stuurde die mens mij de foto via mail. De originele is van hoge resolutie. Het is een van de mooiste die ik bezit. Wie weet wordt het ooit een statieportret :-)
Edit:After edit by Supe®Staaf on 03-09-2005 at 15:24
Reason:
--------------------------------

Nick:

Ik ben een Romeinse Keizer.
Die heten allemaal Augustus (=De Verhevene)
In Aalst gaat elke August door het leven als Staaf.
August->Gust->Gustaaf->Staaf
Het is overal mijn bijnaam.
Velen denken dat ik zo heet.
Supe®- dat spreekt vanzelf.
Die ® maakte vroeger indruk op mensen die niks van PC en ASCII wisten.

Mijn sig:

(Vorst, vrijheid en recht) behoort iedereen te kennen: het is een refrein uit de Brabançonne.

Mijn avatar

Ben ikzelf. Vijf jaar terug door een wildvreemde genomen op dinsdag van karnaval. De digitale fotografie stond nog in de kinderschoenen. Toch stuurde die mens mij de foto via mail. De originele is van hoge resolutie. Het is een van de mooiste die ik bezit. Wie weet wordt het ooit een statieportret :-)

Before any edits, post was:
--------------------------------

Nick:

Ik ben een Romeinse Keizer.
Die heten allemaal Augustus (=De Verhevene)
In Aalst gaat elke August door het leven als Staaf.
August->Gust->Gustaaf->Staaf
Het is overal mijn bijnaam.
Velen denken dat ik zo heet.
Supe®- dat spreekt vanzelf.
Die ® maakte vroeger indruk op mensen die niks van PC en ASCII wisten.

Mijn sig (Vorst, vrijheid en recht) behoort iedereen te kennen: het is een refrein uit de Brabançonne.

Mijn avatar ben ikzelf: vijf jaar terug door een wildvreemde genomen op dinsdag van karnaval. De digitale fotografie stond nog in de kinderschoenen. Toch stuurde die mens mij de foto via mail. De originele is van hoge resolutie. Het is een van de mooiste die ik bezit. Wie weet wordt het ooit een statieportret :-)

Kim
3 september 2005, 15:09
Mijn nick: gewoon mijn voornaam, niks bijzonder ;)
Avatar: een specialleke, deze vlag wordt gebruikt in de maritieme sector, meer concreet om speciale schepen binnen te loodsen en men gebruikt deze vlag ook voor jachts in de jachthaven. Jammer genoeg heb ik deze vlag nog nooit gezien in Antwerpen, ook niet in de jachthaven... :(
Sig: hangt ervan af. Nu weer wat reclame voor mijn website, soms een citaat van iemand op dit forum of iets dat in de pers is verschenen.
Edit:After edit by Kim on 03-09-2005 at 16:10
Reason:
--------------------------------

Mijn nick: gewoon mijn voornaam, niks bijzonder ;)
Avatar: een specialleke, deze vlag wordt gebruikt in de maritieme sector, meer concreet om speciale schepen binnen te loodsen en men gebruikt deze vlag ook voor jachts in de jachthaven. Jammer genoeg heb ik deze vlag nog nooit gezien in Antwerpen, ook niet in de jachthaven... :(
Sig: hangt ervan af. Nu weer wat reclame voor mijn website, soms een citaat van iemand op dit forum of iets dat in de pers is verschenen.
Edit:After edit by Kim on 03-09-2005 at 16:10
Reason:
--------------------------------

Mijn nick: gewoon mijn voornaam, niks bijzonder ;)
Avatar: een specialleke, deze vlag wordt gebruikt in de maritieme sector, meer concreet om speciale schepen binnen te loodsen en men gebruikt deze vlag ook voor jachts in de jachthaven. Jammer genoeg heb ik deze vlag nog nooit gezien in Antwerpen, ook niet in de jachthaven... :(
Sig: hangt ervan af. Nu weer wat reclame voor mijn website, soms een citaat van iemand op dit forum of iets dat in de pers is verschenen.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Mijn nick: gewoon mijn voornaam, niks bijzonder ;)
Avatar: een specialleke, deze vlag wordt gebruikt in de maritieme sector, meer concreet om speciale schepen binnen te loodsen en men gebruikt het ook voor jachts in de jachthaven.
Sig: hangt ervan af. Nu weer wat reclame voor mijn website, soms een citaat van iemand op dit forum of iets dat in de pers is verschenen.

Piet Hein
3 september 2005, 15:13
mijn nickname is afkomstig van een tv programma

Kim
3 september 2005, 15:15
mijn nickname is afkomstig van een tv programma

Als ik me niet vergis heeft dat stom kikkergeval (crazy frog) daar een "hitje" mee.

Patriot!
3 september 2005, 15:29
Mijn nickname duidt op mijn Patriotisme, mijn avatar is het logo van mijn Partij en met mijn onderschrift wil ik de mensen toelachen en aansporen niet alles te serieus te nemen. ;)

garfield
3 september 2005, 15:51
Mijn nick komt van dat hilarisch cartoonfiguurtje of een VSpresident . Kies maar.

Mijn ava , tja een leeuwenvlag.

mijn sig. Meestal een citaat of spreuk .

Shizie
3 september 2005, 16:17
Nick Shizie omdqt ik zo ben :D:D:D

Avatar John Rockefeller : rijkste man ooit, alles vanaf 0 ZELF opgebouwd (hint hint sommige forumgangers.)

Sig : beste site om te stoppen met roken zonder hulpmiddelen

Musketo
3 september 2005, 16:20
Nick Shizie omdqt ik zo ben :D:D:D

Avatar John Rockefeller : rijkste man ooit, alles vanaf 0 ZELF opgebouwd (hint hint sommige forumgangers.)

Sig : beste site om te stoppen met roken zonder hulpmiddelen

Want echt iedereen droomt ervan om de rijkste man ooit te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!









(zieliiiiiiiiiiiiiiiiiig)

JusticeLover
3 september 2005, 16:50
nick: Mijn zuiderse vrienden noemden me Turco. Ik had vorig jaar gevraagd aan admins om het te veranderen:

-staat in drukletters
-niet meer origineel (toen ik het had gekozen kende ik niemand met de nick EL TURCO, nu heeft iedereen het)

avatar: wolf is het symbool van de Turken

pebbles
3 september 2005, 17:01
nick: pebbles, dat is mijn oudste kat, dus vandaar dat mijn nick ook pebbles is

avatar: dit zijn els en danny van mijn favoriete groep, vive la fête!

onderschrift: madame la présidente, dit is het vrouwelijke van monsieur le président en dat laatste is een nummer van vive la fête!
S.Astrogirl komt van mijn vriendje zijn groep, nl. the Hawaiian Astro Boys.

Riksken
3 september 2005, 17:19
Nick: mijn naam
Avatar: ben ik met 120km in de benen.
Onderschrift:
1) Oude lijfspreuk (een beetje ingekort en normaal in een andere taal)
2) aktiegroep waarbinnen ik aktief ben
Edit:After edit by Riksken on 03-09-2005 at 18:20
Reason:
--------------------------------

Nick: mijn naam
Avatar: ben ik met 120km in de benen.
Onderschrift:
1) Oude lijfspreuk (een beetje ingekort en normaal in een andere taal)
2) aktiegroep waarbinnen ik aktief ben

Before any edits, post was:
--------------------------------

Nick: mijn naam
Avatar: ben ik met 120km in de benen.
Onderschrift: 1) aktiegroep waarbinnen ik aktief ben
2) Oude lijfspreuk (een beetje ingekort en normaal in een andere taal)

Mitgard
3 september 2005, 17:19
Nick Shizie omdqt ik zo ben :D:D:D

Avatar John Rockefeller : rijkste man ooit, alles vanaf 0 ZELF opgebouwd (hint hint sommige forumgangers.)

Sig : beste site om te stoppen met roken zonder hulpmiddelen

ooit wordt ik ook de rijkste man ooit.
wacht maar.

Shizie
3 september 2005, 17:36
gl Mitgard :D

Groot Bakkes
3 september 2005, 17:49
Als ik me niet vergis heeft dat stom kikkergeval (crazy frog) daar een "hitje" mee.

Dat is Axel F. U vergist zich dus wel. :wink:

van Maerlant
3 september 2005, 17:50
1) Oude lijfspreuk (een beetje ingekort en normaal in een andere taal)


Sieg oder Valhalla? ;) Of iets scandinavisch?

Groot Bakkes
3 september 2005, 17:51
nick: bedacht door Paulus
avatar: tekenfilmpersonage Hoodsey
onderschrift: mijn raad aan mensen in nood :wink:

Kim
3 september 2005, 18:01
Dat is Axel F. U vergist zich dus wel. :wink:

Juist! :-D

Pier den Drol
3 september 2005, 18:06
Nick: de lapnaam van Pieter Breugel (kan ik mijn nick overigens veranderen?)

Avatar: Vlaamse leeuw, prentje dat ik met de pc heb gemaakt :-P

Sig: Uitspraak van ons aller Nello tijdens een discussie over Descartes.

@ Van Maerlant: leuke topic!
Edit:After edit by Pier den Drol on 03-09-2005 at 19:07
Reason:
--------------------------------

Nick: de lapnaam van Pieter Breugel (kan ik mijn nick overigens veranderen?)

Avatar: Vlaamse leeuw, prentje dat ik met de pc heb gemaakt :-P

Sig: Uitspraak van ons aller Nello tijdens een discussie over Descartes.

@ Van Maerlant: leuke topic!

Before any edits, post was:
--------------------------------

Nick: de lapnaam van Pieter Breugel (kan ik mijn nick overigens veranderen?)

Avatar: Vlaamse leeuw, prentje dat ik met de pc heb gemaakt :-P

Sig: Uitspraak van ons aller Nello tijdens een discussie over Descartes.

Ambiorix
3 september 2005, 18:36
naam: hij is het symbool van moed en dapprheid, en verweer tegen imperialisten en bij uitbreiding kolonialisten.
prentje: (weliswaar romantische) afbeelding van dit personage
handtekening: volksnationalisme in vlaggen.+V.I.N.+solidarisme(hint voor al de 'liberale' nationalisten)

Supe®Staaf
3 september 2005, 19:22
AXEL NORT was ook een TV-programma.
Uit de tijd toen de dieren nog spraken, en ik nauwelijks.
http://www.radiodrama.nl/dvd193.htm

Piet Hein
3 september 2005, 19:36
AXEL NORT was ook een TV-programma.
Uit de tijd toen de dieren nog spraken, en ik nauwelijks.
http://www.radiodrama.nl/dvd193.htm

Dat was uit de jaren 60 als ik mij niet vergis.

Percalion
3 september 2005, 20:08
nick: geen idee. Het is van die Tolkien-elfentaal-toestand. Niet dat ik daar zo'n gigantische fan van ben of zo.

avatar: mr. Burns, omdat het één van de meest hilarische personages is uit de Simpsons. En een kapitalistje, gelijk ik :D

onderschrift: verandert regelmatig; momenteel is het een link. Klikken die handel.
Edit:After edit by Percalion on 03-09-2005 at 21:09
Reason:
--------------------------------

nick: geen idee. Het is van die Tolkien-elfentaal-toestand. Niet dat ik daar zo'n gigantische fan van ben of zo.

avatar: mr. Burns, omdat het één van de meest hilarische personages is uit de Simpsons. En een kapitalistje, gelijk ik :D

onderschrift: verandert regelmatig; momenteel is het een link. Klikken die handel.

Before any edits, post was:
--------------------------------

nick: geen idee. Het is van die Tolkien-elfentaal-toestand. Niet dat ik daar zo'n gigantische fan van ben of zo.

avatar: mr. Burns, omdat het één van de meest hilarische personages is uit de Simpsons. En een kapitalistje, gelijk ik :D

onderschrift:

Grellig
3 september 2005, 20:44
Nick:was het eerste wat in me opkwam toen ik politics.be voor de eerste keer bezocht.

Avater:is de laatste planeet die astronomen dit jaar hebben ontdekt.Achteraan zie je de zon.Dit is wel maar een benadering maar vond het een mooie foto.Het universum heeft altijd indruk op mij gemaakt.

Onderschrift:is een citaat van een liberaal uit de 18de eeuw die voor de vrijheid van de mens opkwam.Maar deze vrijheid heeft ook neveneffecten nl het laten verloederen van religie en spirituele disciplines.
Edit:After edit by Grellig on 03-09-2005 at 21:45
Reason:
--------------------------------

Nick:was het eerste wat in me opkwam toen ik politics.be voor de eerste keer bezocht.

Avater:is de laatste planeet die astronomen dit jaar hebben ontdekt.Achteraan zie je de zon.Dit is wel maar een benadering maar vond het een mooie foto.Het universum heeft altijd indruk op mij gemaakt.

Onderschrift:is een citaat van een liberaal uit de 18de eeuw die voor de vrijheid van de mens opkwam.Maar deze vrijheid heeft ook neveneffecten nl het laten verloederen van religie en spirituele disciplines.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Nick:was het eerste wat in me opkwam toen ik politics.be voor de eerste keer bezocht.

Avater:is de laatste planeet die astronomen dit jaar hebben ontdekt.Achteraan zie je de zon.Dit is wel maar een benadering maar vond het een mooie foto.Het universum heeft altijd indruk op mij gemaakt.

Onderschrift:is een citaat van een liberaal uit de 18de eeuw die voor de vrijheid van de mens opkomt.Maar deze vrijheid heeft ook neveneffecten nl het laten verloederen van religie en spirituele disciplines.

vercetti
3 september 2005, 21:08
Nick: Ik wou eerst Thomas pakken, maar was al bezet. Heb dan maar Vercetti gepakt omdat ik toen GTA Vice City aan het spelen was en Tommy Vercetti is daar de hoofdrolspeler van.

Avatar: Is Tommy Vercetti.

Onderschrift: \0/ duidt gewoon op iemand die plezier heeft.

Percalion
3 september 2005, 21:26
Nick:was het eerste wat in me opkwam toen ik politics.be voor de eerste keer bezocht.

Avater:is de laatste planeet die astronomen dit jaar hebben ontdekt.Achteraan zie je de zon.Dit is wel maar een benadering maar vond het een mooie foto.Het universum heeft altijd indruk op mij gemaakt.

Onderschrift:is een citaat van een liberaal uit de 18de eeuw die voor de vrijheid van de mens opkwam.Maar deze vrijheid heeft ook neveneffecten nl het laten verloederen van religie en spirituele disciplines.

Is dat dé Diderot, van Diderot et d'Alembert die de Encyclopédie schreven?

Geertje
3 september 2005, 21:59
Nick : zo noem ik

Avatar : eigen foto

Grellig
4 september 2005, 01:59
Is dat dé Diderot, van Diderot et d'Alembert die de Encyclopédie schreven?

God,dat ik het niet weet.Heb dat citaat eens gelezen in een filosofisch tijdschrift.

BigF
4 september 2005, 02:09
Mijn avatar; Bill Hicks
Mijn nick; ooit een naamgenoot als collega gehad maar hij was veel kleiner. Mij noemden ze dus Grote F..... en hem Kleine F......
GroteF vond ik geen goeie nick omdat dat gelezen wordt als groter met een f en niet als grote ef.
BigF vond ik leuker en het bekt ook makkelijk. Enige nadeel is dat sommige mensen dat Big zien als een teken van hovaardigheid en dat is het dus totaal niet.
Ik ben 192 cm.
Mijn onderschrift wisselt nogal eens maar het is altijd een quote van mijn avatar.

Nick_
4 september 2005, 15:52
nick: Nick is mijn voornaam, en die 6502 is een suggestie die ik kreeg als bijvoegsel bij mijn nickname, omdat gewoon Nick al bezet was.

avatar: Stephen King, mijn favoriete schrijver

signature: link één zegt op een leuke manier wat ik vind van extremen en link twee maakt wat reclame voor mijn 'vreemde hobby'.

sinan123
4 september 2005, 15:55
Mijn nick is gewoon mijn naam. Met 123 erbij.
Verder..
Verder is er weinig eigenlijk.
Edit:After edit by sinan123 on 04-09-2005 at 17:02
Reason:
--------------------------------

Mijn nick is gewoon mijn naam. Met 123 erbij.
Verder..
Verder is er weinig eigenlijk.
Edit:After edit by sinan123 on 04-09-2005 at 16:55
Reason:
--------------------------------

Nick is gewoon mijn naam. Met 123 erbij.
Verder..
Verder is er weinig eigenlijk.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Nick is gewoon mijn naam.
Verder..
Verder is er weinig eigenlijk.

panzer
4 september 2005, 16:20
Nick: Duitse vertaling van pantser. = metalen bekleding, gebruikelijk bij oorlogsvoertuigen.

Avater: Verdinaso

Onderschrift: Eerste strofe van een Vlaams-nationalistisch strijdlied (Were di!) van Eugeen De Ridder en Armand Preud'homme.

Flipgirl
5 september 2005, 00:39
Nick: Ik heb overal nen andere, maar eigenlijk komt het erop neer dat ik gewoon geflipt ben :).

Avatar: Verandert om de vijf botten.

Onderschrift: Ik ben op zoek naar één!!!

Grellig
5 september 2005, 00:49
Nick: Ik heb overal nen andere, maar eigenlijk komt het erop neer dat ik gewoon geflipt ben :).

Avatar: Verandert om de vijf botten.

Onderschrift: Ik ben op zoek naar één!!!

Een Flipgirl met een avater van Laura Lynn.............de wonderen zijn de wereld nog niet uit precies!:|

Flipgirl
5 september 2005, 00:56
Een Flipgirl met een avater van Laura Lynn.............de wonderen zijn de wereld nog niet uit precies!:|

Kheb der hier ook nog ene liggen van Eddy Wally ... Beter :-D?

Grellig
5 september 2005, 01:22
Kheb der hier ook nog ene liggen van Eddy Wally ... Beter :-D?

:hm:

lordoffaith
5 september 2005, 06:03
mijn nick: gewoon gekozen nadat iemand mijn vroegere nick wou

mijn avatar: tja ben lid van die partij

mijn sig: Een voorspelling

Dixie
6 september 2005, 09:11
nick Dixie Link naar de confederals

avator foto van het scorebord in het kon. Boudewijnstadion na de bekerfinale van 2005

Geertje
6 september 2005, 09:17
nick Dixie Link naar de confederals

avator foto van het scorebord in het kon. Boudewijnstadion na de bekerfinale van 2005

GBA-supporter :-)

Moneta
6 september 2005, 09:22
Nick: personage uit de Hyperionsage(4 delen) van Dan Simmons

Avatar: de tijger Hobbes uit de comic reeks Calvin & Hobbes (voor Musketo: Casper & Hobbes)

Handtekeinng: spreekt voor zichzelf

Dixie
6 september 2005, 09:22
GBA-supporter Germinal Beerschot supporter nogal wiedes als je al je hele leven op het kiel woont!

ossaert
6 september 2005, 09:29
Nick: Een figuur uit de Wase volksverhalen, een kwelduivel die de mensen 's nachts in de nek springt en hen doet verdwalen, of (algemener) gewoon zit te jennen.

Avatar: Cpt. Blackadder die probeert te ontsnappen aan 'the big push', ietwat symbolisch voor het 'Gij, enkeling, midden deze wereld van barbaren' van L.P. Boon.

Onderschrift: Uit 'Zomer te Ter Muren' van diezelfde Boon.

Bhairav
6 september 2005, 10:10
Mijn nickname: god van de vernietiging.
http://www.tourism.gov.np/pics/temples/Swet%20Bhairab.jpg
Mijn handtekening: Hitler
Mijn avatar: parodie op nazi-doodskop.

Ke Nan
6 september 2005, 11:26
Nick: mijn echte-leven naam in twee gesplitst. Waarom? Daarom waarschijnlijk. Misschien ook wel omdat de bananen krom zijn.

Avatar: mijn ego.

Onderschrift: Hetgeen ik wil bereiken met mijn ego.

P.S. Avatar en onderschrift gelieve met enkele scheepsladingen zout te nuttigen.

Bad Attila
6 september 2005, 13:05
Nick: is de naam van een personage die ik in de RPG Warhammer speel (eigenlijk had het Baddat Hillah moeten zijn, maar ik was toen te lui).

Avatar: een gekleurde versie van Attila the Hun

onderschrift: een VB-aanpassing van "c'est pas parce que 38 millions de mecs font la même connerie que c'est pas une connerie" uit de film "L'As des As" (in de film gaat het natuurlijk om den Dolf). Ik ga het wel binnenkort waarschijnlijk veranderen.
Edit:After edit by Bad Attila on 06-09-2005 at 14:05
Reason:
--------------------------------

Nick: is de naam van een personage die ik in de RPG Warhammer speel (eigenlijk had het Baddat Hillah moeten zijn, maar ik was toen te lui).

Avatar: een gekleurde versie van Attila the Hun

onderschrift: een VB-aanpassing van "c'est pas parce que 38 millions de mecs font la même connerie que c'est pas une connerie" uit de film "L'As des As" (in de film gaat het natuurlijk om den Dolf). Ik ga het wel binnenkort waarschijnlijk veranderen.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Nick: is de naam van een personage die ik in de RPG Warhammer speel (eigenlijk had het Baddat Hillah moeten zijn, maar ik was toen te lui).

Avatar: een gekleurde versie van Attila the Hun

Nick: een VB-aanpassing van "c'est pas parce que 38 millions de mecs font la même connerie que c'est pas une connerie" uit de film "L'As des As" (in de film gaat het natuurlijk om den Dolf). Ik ga het wel binnenkort waarschijnlijk veranderen.

Groentje-18
7 september 2005, 21:34
Nick: Groentje omdat ik een groentje ben in de politiek (en al die jaren politics.be hebben daar niet veel verandering in gebracht). 18 omdat ik zo oud was toen ik inlogde. En het streepje gewoon om die twee woorden te verbinden. ;)

Mijn onderschrift:

Mijn onderschrift "Love to the people" heeft een lange geschiedenis. Een vriendin van me waar ik vroeger regelmatig mee uitging en die eigenlijk al een stukje ouder was heeft als lijfspreuk 'schijt aan het volk' daarmee bedoelde ze 'Je moet je niets aantrekken van wat de mensen doen, hoe ze op reageren of als je naar je kijken ofzo, maar je moet je gewoon amuseren. Whatever de rest doet. Mijn broer vond dat nogal negatief klinken en maakte er 'Liefde aan het volk van'. En omdat ik onvoorwaardelijke liefde aan zowat alles en iedereen belangrijk vindt en hoog in het vaandel draag ... was ik volledig akkoord met die slogan. :) Ik zette 'm wel in 't Engels omdat het anders nogal suf klinkt ...

En een avatar ... ik weet niet welke kiezen, het feit dat als je een beeld bij een persoon hebt hem zowat anders gaat zien speelt daarin ook mee. (Suggesties welkom. ;))

Levertraan
24 september 2005, 19:45
Nick: bitter, maar helend..
Avatar: een foetus.
Onderschrift: uitspraak van Bjorn Bjorkqvist.

Percalion
24 september 2005, 20:49
Nick: bitter, maar helend..
Avatar: een foetus.
Onderschrift: uitspraak van Bjorn Bjorkqvist.

Ik vind het een schitterende uitspraak hé, maar ik versta er de ballen van :(

Percalion
24 september 2005, 20:49
Nick: Groentje omdat ik een groentje ben in de politiek (en al die jaren politics.be hebben daar niet veel verandering in gebracht). 18 omdat ik zo oud was toen ik inlogde. En het streepje gewoon om die twee woorden te verbinden. ;)

Mijn onderschrift:

Mijn onderschrift "Love to the people" heeft een lange geschiedenis. Een vriendin van me waar ik vroeger regelmatig mee uitging en die eigenlijk al een stukje ouder was heeft als lijfspreuk 'schijt aan het volk' daarmee bedoelde ze 'Je moet je niets aantrekken van wat de mensen doen, hoe ze op reageren of als je naar je kijken ofzo, maar je moet je gewoon amuseren. Whatever de rest doet. Mijn broer vond dat nogal negatief klinken en maakte er 'Liefde aan het volk van'. En omdat ik onvoorwaardelijke liefde aan zowat alles en iedereen belangrijk vindt en hoog in het vaandel draag ... was ik volledig akkoord met die slogan. :) Ik zette 'm wel in 't Engels omdat het anders nogal suf klinkt ...

En een avatar ... ik weet niet welke kiezen, het feit dat als je een beeld bij een persoon hebt hem zowat anders gaat zien speelt daarin ook mee. (Suggesties welkom. ;))

Naaktfoto's!

/\|cazar
24 september 2005, 20:52
Alcazar


Nickname : In een vorig leven heb ik in het gelijknamige kasteel het beest uitgehangen, ik was er beul en gespecialiseerd in de verfijnde kunst van het martelen.
Avatar : Een overblijfsel van een schitterend forum dat ooit ter ziele is gegaan door de kleine kantjes der menschelijke persoonlijkheid.
Onderschrift : Betekent evenveel als: alles is al eens gezegd en over alles is al eens geleuterd, stop met zeiken en doe iets nuttigs.

Percalion
24 september 2005, 20:55
Onderschrift : Betekent evenveel als: alles is al eens gezegd en over alles is al eens geleuterd, stop met zeiken en doe iets nuttigs.

En laat net d�*t uw motto zijn. De ironie.

:wink:

Supe®Staaf
25 september 2005, 10:24
Avatar: ben ik met 120km in de benen.

120 kilometer in de benen?
Da's nog nikske.
Op mijn avatar had ik 120 pinten in mijn kl*ten.

Ambiorix
25 september 2005, 10:35
120 kilometer in de benen?
Da's nog nikske.

niet met de fiets hé:lol:

stonaar
11 juli 2006, 22:13
nickname: het idee komt van mc solaar, ff aangepast

avatar: vind ik grappig

sig: greece !

van Maerlant
11 juli 2006, 22:43
Mijn huidige nickname is nog steeds hetzelfde.
Mijn huidige avatar heb ik gekozen om 'restons courtois', de door borg geobsedeerde oostkantonner spreekwoordelijk een kloot af te draaien.
Mijn onderschrift spreekt voor zichzelf.

Apocalyps
11 juli 2006, 23:09
Avatar : Gorgon Medusa figuur uit de Griekse mythologie.
Nick: Is niet mijn originele nick.
Onderschrift : Dat spreekt voor zich.

Duupje
11 juli 2006, 23:13
Nick : afkomstig en afgeleid van Duphe, priesteressennaam
Avatar : tjah, spreekt voor zich éh :lol:
Sig : heksenwet

stonaar
11 juli 2006, 23:17
Nick : afkomstig en afgeleid van Duphe, priesteressennaam
Avatar : tjah, spreekt voor zich éh :lol:
Sig : heksenwet

marginaler kan niet :-D

Weezer
11 juli 2006, 23:18
Nick: Weezer is een leuke band, zit verder niks achter.
Avatar: Het gemeentewapen van Terneuzen.
Onderschrift: Leuke tegelspreuk die ik ooit ergens eens heb opgepikt.

Kim
11 juli 2006, 23:38
Nick: mijn eigen naam
Avatar: logo van B Plus (www.bplus.be)
Onderschrift: een mens moet reclame maken voor iets he... ;)

Duupje
12 juli 2006, 00:33
marginaler kan niet :-D

Er moet toch iemand die dankbare taak op zich nemen ? 8) :lol:

cookie@vws
12 juli 2006, 01:04
Nick:Cookies zijn vervelende dingetjes die in ieders PC kruipen, soms bruikbaar maar vaak irritant
Avatar:Wat baten kaars en bril, als de nepleeuw niet zien wil
Onderschrift:Altijd achter een muis jagend, tot in het kleine holletje

;-)

Djiezes
12 juli 2006, 08:15
Nick:
komt van de door mijzelf veel gebezigde uitroep "djiezes!", en het leek me wel leuk om dat fonetisch te spellen... voor de rest niks achter zoeken.

Avatar:
Momenteel een lichtjes aangepaste affiche van het Vlaams Blok. Daarvoor: het logo van één van m'n favoriete bands, The Ramones. En daarvoor: één van m'n favoriete filmpersonnages, Walter Sobchack uit The Big Lebowski, gespeeld door John Goodman.

Sig:
Eén van de vele onvergetelijke citaten uit één van m'n lievelingsfilms. Marlon Brando speelde de rol van Walter Kurtz in Apocalypse Now.

SirGalahad_
12 juli 2006, 08:41
Nick: Uit de hilarische Monthy Python
Avatar: Betere britse komiek van vandaag "Little Britain". Vooral de personage van de enige echte homo van het dorp is super!
Sig:
1) Animal Farm, lees ik minstens 2x per jaar en zoek vergelijkingen met de huidige politiek
2) Dienen tiep heeft 2000 jaar geleden wel zinnige dingen gezegd die onze maatschappij een handje kunnen helpen naar meer "verdraagzaamheid"
3) Omdat ik tegen (kaviaar)socialisten ben.

maddox
12 juli 2006, 09:27
Nick, kwam oorspronkelijk van Slavetrooper Madox 01. Een anime waarin duidelijk gemaakt word dat technologie zelfs onwetend misbruikt kan worden.
Maar madox bekt niet lekker, dus werd het Maddox.
Meer verwijzingen naar die naam. Zelfs wikipedia heeft er een uitleg voor.

Mijn onderschrift. Het eerste deel komt van een engelstalige site. ik heb die helaas niet opgeslagen.

het 2de deel is eigen brouwsel.

Nick_
12 juli 2006, 09:52
Nick: mijn naam met een reeks getallen achter. Geen betekenis. Nick was gewoon bezet op een andere site en dit was hun voorstel. :)


Avatar: het logo van Lillestrøm SK, de Noorse voetbalploeg die ik zaterdagnamiddag live aan het werk zal zien in het stadion van Newcastle United. 8)


Onderschrift: uiteraard een linkje naar de forumquizstand. En momenteel ook een citaat van Jean de la Fontaine, maar dan in het Engels. :)

Proletariër
12 juli 2006, 09:56
nick: ne mens moet er ene hebben he.
avatar: een rooi vlag.
onderschrift: ge kunt toch lezen he.

Dave Brocatus
12 juli 2006, 10:07
Mijn avatar is het logo van de Wereldjongerendagen in Keulen (2005)
- het rode kruis verwijst naar Jezus' kruisdood
- de ster als symbool van goddelijk leiding
- de staart van de komeet als verwijzing naar Kerstmis en Driekoningen.
- de twee rode driehoeken staan voor de torens van de Dom van Keulen.
- de blauwe C staat voor Christus en communie (gemeenschap)

ekskimo
12 juli 2006, 10:45
mijne nick komt van een verspreking die ik ooit es heb gemaakt en van mijn eskimo jas :-D:-D
mijn avatar vond ik gewoon lief

Jaani_Dushman
12 juli 2006, 11:23
- de blauwe C staat voor Christus en communie (gemeenschap)Dat lijkt me toch eerder een halve maan...

Jazeker
12 juli 2006, 12:33
en van mijn eskimo jas :-D:-D

http://www.emerchandise.com/images/p/SOP/pdASSOP0007.jpg

?

cookie@vws
12 juli 2006, 12:45
Mijn avatar is het logo van de Wereldjongerendagen in Keulen (2005)
- het rode kruis verwijst naar Jezus' kruisdood
- de ster als symbool van goddelijk leiding
- de staart van de komeet als verwijzing naar Kerstmis en Driekoningen.
- de twee rode driehoeken staan voor de torens van de Dom van Keulen.
- de blauwe C staat voor Christus en communie (gemeenschap)En ik die overtuigd was dat het een mislukte Mondriaan was...

ekskimo
12 juli 2006, 13:00
http://www.emerchandise.com/images/p/SOP/pdASSOP0007.jpg

?
ooh kenny !!!!!!
ma nee tis meer :
10164

Heftruck
12 juli 2006, 15:43
Nickname
't Heeft te maken met mijn achternaam. Mijn vrienden en ik waren aan 't zwanzen en Duits aan 't spreken, inclusief onze namen vertalen. Ik was dus "Vincent von Heftruck". 8) Vandaar.. :lol:

Avatar
Nogal wat verborgen "symbolen". 't Is een stuk van 't vernieuwde atomium, voor diegenen wiens ogen slecht zijn.

blauw => kleur van de liberalen
Atomium => wetenschap & kennis (=rationeel) zijn erg belangrijk voor mij
Atomium => mijn grote interesse voor architectuur en steden
Atomium => "Belgisch symbool" => belgicist. 8)
hernieuwd Atomium => modern, progressief

Er zijn er vast nog maar 't is vooral een mooie foto. :lol:

Onderschrift
Zelfgemaakte quotes. :-)

Boadicea
17 juli 2006, 21:34
Nicknaam: Boadicea (spreek uit Baudicca) was een Keltische priesteres/koningin die in het huidige Engeland tegen de Romeinen vocht in de eerste eeuw na Christus. Ze vond dat die bezetters het iets te bont maakten, vooral toen ze haar man vermoorden en haar dochters verkrachtten. Gedreven door wraak heeft ze een groot leger op de been gekregen en tot de laatste man een ongelijke strijd geleverd tegen de Romeinen, die numeriek misschien niet de meerderheid hadden, maar wel over de beste tactiek en wapenuitrustigen beschikten.
Vond deze naam niet slecht en heb wel bewondering voor vrouwen met ballen aan hun lijf.

Avatar: kan veranderen. Kunnen Keltische symbolen en fantasy tekeningen zijn.

Handtekening: eigengemaakte citaten en een link naar een website, waar je meer over mijn nicknaam te weten kan komen.

Chipie
17 juli 2006, 21:40
Nick:Cookies zijn vervelende dingetjes die in ieders PC kruipen, soms bruikbaar maar vaak irritant
Avatar:Wat baten kaars en bril, als de nepleeuw niet zien wil
Onderschrift:Altijd achter een muis jagend, tot in het kleine holletje

;-):-D

Revolutie
17 juli 2006, 21:40
naam: omdat tijden gaan veranderen binnenkort.

Kim
17 juli 2006, 21:42
Mjah, wat is "binnenkort"... Je bent hier al sinds 2004 en er is nog niet veel veranderd he! ;)

Jaani_Dushman
17 juli 2006, 21:44
Nickname
't Heeft te maken met mijn achternaam. Mijn vrienden en ik waren aan 't zwanzen en Duits aan 't spreken, inclusief onze namen vertalen. Ik was dus "Vincent von Heftruck". 8) Vandaar.. :lol: Is dat dan niet "Vincent von Gabelstapler"? 8)

Revolutie
17 juli 2006, 21:45
Mjah, wat is "binnenkort"... Je bent hier al sinds 2004 en er is nog niet veel veranderd he! ;):sleeping:

Heftruck
17 juli 2006, 21:47
Is dat dan niet "Vincent von Gabelstapler"? 8)

Njah, de juiste betekenis maakte niet veel uit, als 't maar Duits klonk. En zeg nu zelf, "Von Heftroek" doet dat toch? :lol:

Jaani_Dushman
17 juli 2006, 21:48
:sleeping:[FLAUWE WOORDSPELING MODUS]Moet jij de revulotie niet net aanwakkeren?[/FLAUWE WOORDSPELING MODUS]

Jaani_Dushman
17 juli 2006, 21:50
Njah, de juiste betekenis maakte niet veel uit, als 't maar Duits klonk. En zeg nu zelf, "Von Heftroek" doet dat toch? :lol:Het juiste overtreven accent kan al wonderen doen. :-D

Kim
17 juli 2006, 22:01
:sleeping:

Ja, dat is echt de houding van een revolutionair!

:rofl:

Revolutie
17 juli 2006, 22:08
Ja, dat is echt de houding van een revolutionair!

:rofl:
ik wacht enkel het juiste moment af.

Kim
17 juli 2006, 22:09
ik wacht enkel het juiste moment af.

Al slapend zeker? Zie maar dat ze uw bed dan niet in geef 8 zetten... ;)

Riksken
17 juli 2006, 22:40
avatar: had ik 20 jaar terug op mijn "voertuig" staan. (wie kan de link leggen?)

Apocalyps
17 juli 2006, 23:32
avatar: had ik 20 jaar terug op mijn "voertuig" staan. (wie kan de link leggen?)



Ford Mustang?

guerin
18 juli 2006, 08:21
Mijn avatar is een foto van een cd/lp hoes van 'the watts prophets'
http://www.ghettometal.com/Watts/watts.htm

Mijn handtekening is een eigen interpretatie van de franse liberte,egalite,fraternite.

Mijn nick komt van Daniel Guerin,een libertaire communist zoals ik ook ben ;-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Gu%C3%A9rin

FISHERMAN
18 juli 2006, 08:45
avatar: had ik 20 jaar terug op mijn "voertuig" staan. (wie kan de link leggen?)
Schwere Panzer Abteilung?(gevonden met mijn computerkennis, ken niks van tanks)

Lof der Zotheid
18 juli 2006, 10:21
Nick: mijn aard
Avatar: Garfield geeft mijn persoonlijkheid - en de realiteit van deze wereld - vaak perfect weer.
Sig: Ik heb er zo vaak het schijt aan...:twisted:

Metal Tom
18 juli 2006, 10:43
Nick: mijn naam + mijn obsessie
Avatar: mijn religie
Sig: vrij vertaald 'speel met mijn kloten en ge krijgt op uw kloten' (is het niet nu, dan wel later)

Heftruck
18 juli 2006, 14:39
Mijn avatar is een foto van een cd/lp hoes van 'the watts prophets'
http://www.ghettometal.com/Watts/watts.htm

Mijn handtekening is een eigen interpretatie van de franse liberte,egalite,fraternite.

Mijn nick komt van Daniel Guerin,een libertaire communist zoals ik ook ben ;-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Gu%C3%A9rin

Libertaire communist? :? 8O

Lof der Zotheid
18 juli 2006, 15:19
Libertaire communist? :? 8O

= vrije gemeenschapszin...???

Riksken
19 juli 2006, 17:25
Schwere Panzer Abteilung?(gevonden met mijn computerkennis, ken niks van tanks)
Klopt.
Hoe zoek je zoiets op?

1880
19 juli 2006, 23:48
Mijn nick 1880 is het heilige jaar dat Royal Antwerp Football Club werd opgericht. En afbeeldingen heb ik niet, moet je daar een maand voor geregistreerd zijn of een bepaald aantal posts voor hebben? Want vind dit precies niet terug

1880
20 juli 2006, 00:27
Is al in orde

Esperanza
21 juli 2006, 06:26
Nick : Spaans voor 'hoop'
Avatar : schaamteloos gepikt van de andersglobalistische beweging
Onderschrift : drukt mijn walging uit voor de ongelijkheid in de wereld

voicelesscharlie
21 juli 2006, 07:23
Nick Shizie omdqt ik zo ben :D:D:D

Avatar John Rockefeller : rijkste man ooit, alles vanaf 0 ZELF opgebouwd (hint hint sommige forumgangers.)


Dacht dat het de stier van Wallstreet was.

voicelesscharlie
21 juli 2006, 07:32
avatar: Dat ben ik
nick: Is mijn naam maar mijn gat kan niet spreken op het internet.
Vandaar voicelesscharlie
handtekening: Is de stelling van Professor William Lind,politiek adviseur van R.Reagan geweest.

Chipie
21 juli 2006, 08:33
Nick : Spaans voor 'hoop'
Avatar : schaamteloos gepikt van de andersglobalistische beweging
Onderschrift : drukt mijn walging uit voor de ongelijkheid in de wereldHopelijk doet U iets meer voor de ongelijkheid in de wereld dan uw walging uitdrukken en bent U dus ook anderslinks... :wink:

Esperanza
21 juli 2006, 12:25
Hopelijk doet U iets meer voor de ongelijkheid in de wereld dan uw walging uitdrukken en bent U dus ook anderslinks... :wink:Weeral iets nieuws uitgevonden?

Chipie
21 juli 2006, 14:02
Weeral iets nieuws uitgevonden?Tja... dat is nu eenmaal het lot van een spitsmuis... :wink:

djimi
21 juli 2006, 14:42
mijn nick : een bijnaam die ik al op verschillende tijdstippen en op verschillende plaatsen kreeg. heeft te maken met mijn voornaam en mijn 'hobby'.

mijn avatar : een fotootje van mijzelf, door m'n schoonbroer op mijn computer gezet.

1handclapping
21 juli 2006, 15:09
Wij kennen het geluid van twee klappende handen,
maar welk is het geluid van slechts één hand die klapt ?

(koan - uit de zentraditie)

Ik denk dat ik die zin voor het eerst gelezen heb bij J.Salinger in het verhaal " Teddy" uit zijn "nine stories". De rest van het werk van deze grote .S. Schrijver zijn "The Catcher in the Rye", "Raise high the roof-beam carpenters", "Franny and Zooy" en "Seymour an Intruduction"..

Ik geloof dat het daarna doodstil geworden is rond die figuur, hij geeft ook nooit intervieuws, volgens mij is het een van de meest spirituele schrijvers van de vorige eeuw. Zijn invloed is niet te schatten een voorbeeld is de TV reeks "6feet under".

Mijn "nick" is dus gewoon een statement om iedereen op weg te zetten naar een andere manier van denken.. geen betere, een andere..

De avatar is gepikt van een amerikaanse basketballspeler die dezelfde "nick" gebruikt op het forum van zijn basketballploeg (gevonden via google). Omstreeks de tijd dat ik over die ene klappende hand hoorde was ik effectief coach van mijn schoolploeg, die dat jaar kampioen werd in de liga van de Antwerpse Vriendenclubs, dat waren dus volwassenenclubs die allemaal deskundig door de ploeg van Uw dienaar de pan uitgeveegd kregen.

alberto
21 juli 2006, 16:23
mijn nick : Is de naam van de kapper uit samson en Gert, gekozen omdat toevallig het programma van samson bezig was terwijl ik aan het inschrijven was.

Mijn avatar: mannen komen van mars,
de toekomst van de mens is in de ruimte, vroeg of laat komt er wel eens een komeetje op ons af en is het hier gedaan.

Esperanza
21 juli 2006, 17:17
Tja... dat is nu eenmaal het lot van een spitsmuis... :wink:Mocht je ons nu even vertellen wat je precies hebt uitgevonden, zouden we toch al een stapje verder staan.

Esperanza
21 juli 2006, 17:19
mijn avatar : een fotootje van mijzelf, door m'n schoonbroer op mijn computer gezet.Ik vermoed dat je ver de enige bent die zijn eigen foto als avatar gebruikt. Enige reden voor?

Miguelito
21 juli 2006, 17:22
Mijn Avator: Het officiële Star Trek 40th Anniversary logo. ST viert dit jaar de 40ste verjaardag van de premiere van de serie.

Mijn Nick: mijn werknaam, de naam op mijn werk.

Mijn handtekening: IDIC: staat voor mijn omarming voor diversiteit en respect voor elkaar.

djimi
21 juli 2006, 17:25
Ik vermoed dat je ver de enige bent die zijn eigen foto als avatar gebruikt. Enige reden voor?



Dit forum staat voor 'vrije meningsuiting'.

Ik wil 'vrij' mijn mening kunnen uiten, dus ga ik me ook niet verstoppen.

Riksken
21 juli 2006, 21:42
Ik vermoed dat je ver de enige bent die zijn eigen foto als avatar gebruikt. Enige reden voor?
heb hier ook een jaar of 2 rondgehost met een eigen fototje als avatar. Ongeveer om dezelfde redenen als Djimi.

Esperanza
22 juli 2006, 05:14
Dit forum staat voor 'vrije meningsuiting'.

Ik wil 'vrij' mijn mening kunnen uiten, dus ga ik me ook niet verstoppen.Ik zie het toch niet echt als "verstoppen", hoor. Ik ben gewoon huiverachtig voor het idee dat een dergelijke foto steeds kan worden misbruikt (jammerlijk genoeg).

Anderzijds heb ik er wel bewondering voor.

Esperanza
22 juli 2006, 05:14
heb hier ook een jaar of 2 rondgehost met een eigen fototje als avatar. Ongeveer om dezelfde redenen als Djimi.Waarom nu niet meer? Om dezelfde reden die ik reeds hierboven heb aangehaald?

Chipie
22 juli 2006, 10:27
Ik zie het toch niet echt als "verstoppen", hoor. Ik ben gewoon huiverachtig voor het idee dat een dergelijke foto steeds kan worden misbruikt (jammerlijk genoeg).

Anderzijds heb ik er wel bewondering voor.Tja, met een nick die een vervorming is van een voornaam en een foto (als het dan al een echte is) van een inwoner van een wereldstad, loopt men natuurlijk veel kans herkend te worden...

Als men er geen probleem mee heeft en men zelfs met zijn openheid naar boven wil komen, zou ik mijn volledige naam en woonplaats vermelden (en wie gaat dan nog bewijzen dat dit juist is?)...
Niet dat dit van mij uiteraard moet...
--------------------------------------------------------------------
Als ik hier zou verschijnen onder Tom Boonen, met woonplaats Monaco en zijn foto, zou goedgeloviglinks dan geloven dat ik dat ben... :roll: :oops: :lol: ;-)

Riksken
22 juli 2006, 11:23
Waarom nu niet meer? Om dezelfde reden die ik reeds hierboven heb aangehaald?
Nee, gewoon goesting om eens te veranderen. Zie niet in waarom dat een probleem zou moeten zijn.

Gorefest
22 juli 2006, 14:08
Nick: genaamd naar Nederlandse deathmetal band, waarvan ik in mijn vroegere 'lange haren'-jaren wel fan van was en de naam heeft wel iets 'goors' ;-)

Avatar: oorspronkelijk ergens gepikt op een forum om ThePiano wat te provoceren; later bleek het dus het teken te zijn van de SS Leibstandarte (wist ik veel), maar omwille van de sleutel en het feit dat mijn moeders familienaam "Slootmaekers" is ben ik hem blijven houden.

Onderschrift: omdat je het op twee manieren kan vertalen:
1- Het is gevaarlijk om gelijk te hebben wanneer de regering fout is
2- Het is gevaarlijk om rechts te zijn wanneer de regering fout is

parcifal
23 juli 2006, 00:17
Nick: mijn naam + mijn obsessie
Avatar: mijn religie
Sig: vrij vertaald 'speel met mijn kloten en ge krijgt op uw kloten' (is het niet nu, dan wel later)
Dat moet trouwens zijn : "Nemo me impune lacessit" : niemand tart mij ongestraft.
Die zinsnede is het beste bekend via het verhaal 'het vat Amontillado' van E.A. Poe.

Nu weet je tenminste wat je precies in je onderschrift staan hebt. 8)

Mijn avatar : welbekend als Largo Winch, de miljardair in spijkerbroek, bekend uit de scenario's van Van Hamme.
Die heb ik gekozen voor de fysieke gelijkenis, die groot is. ;-)

Jaani_Dushman
23 juli 2006, 11:08
Avatar : schaamteloos gepikt van de andersglobalistische bewegingWat is er mis met de anti-globalistische beweging?

stropkeuh
25 juli 2006, 20:36
Nick: te danken aan Keizer Karel die mijn voor-voor- vaderen in 1500 eens wou straffen wegens hun rebbelse houding. Zit er nog steeds in bij mij, een Gentse volksaard: beetje dwars, chauvinisme en tegendraads.

Avatar: als lid van de club, overtuigd Belg zonder dak daarom mijn vlaams zijn verloochen.

Internaut
25 juli 2006, 21:31
Internaut wilt zeggen een internet gebruiker.

vercetti
25 juli 2006, 22:42
Nick : Spaans voor 'hoop'


Ik dacht toch echt dat je je mosterd gehaald had bij de esperanto beweging. :oops:

Jazeker
26 juli 2006, 00:09
Mijn avatar : welbekend als Largo Winch, de miljardair in spijkerbroek, bekend uit de scenario's van Van Hamme.
Die heb ik gekozen voor de fysieke gelijkenis, die groot is. ;-)

Jammer dat het niet was voor de verhalen, die wel leuk en sterk zijn voor strips :-)

Zwartengeel
29 december 2007, 15:58
Avatar: een specialleke, deze vlag wordt gebruikt in de maritieme sector, meer concreet om speciale schepen binnen te loodsen en men gebruikt deze vlag ook voor jachts in de jachthaven. Jammer genoeg heb ik deze vlag nog nooit gezien in Antwerpen, ook niet in de jachthaven... :(

Oei... pijnlijk, zeg. Is het zo slecht gesteld met die vlag tegenwoordig? :twisted:

Kim
29 december 2007, 16:05
Oei... pijnlijk, zeg. Is het zo slecht gesteld met die vlag tegenwoordig? :twisted:

Nee hoor, onlangs heb ik ze nog in 't groot zien hangen in de jachthaven! :p

Kim
29 december 2007, 16:05
't Is niet al te best zichtbaar, maar in het zwarte gedeelte zie je het kleine kroontje.

garfield
29 december 2007, 17:49
Mijn nick komt van dat hilarisch cartoonfiguurtje of een VSpresident . Kies maar.

Mijn ava , tja een leeuwenvlag.

mijn sig. Meestal een citaat of spreuk .

Wat ben ik saai nog steeds hetzelfde

Pietje
29 december 2007, 18:41
Frank Zappa was één van mijn grote "helden" vroeger.

berre
29 december 2007, 21:43
Frank Zappa was één van mijn grote "helden" vroeger.alleen die zijn uiterlijk is al subliem :-)

in mijn geval zien we overduidelijk bob dylan, waarvan we, na talloze speculaties en verhitte discussies, nog steeds niet zeker weten wat hij denkt of voelt op het moment dat de foto genomen is.

the outlaw torn
29 december 2007, 22:08
mijn nick : http://www.youtube.com/watch?v=Gk1QZ3PA__0

mijn avatar : ben geinteresseerd in cowboys, indiaantjes en wilde westen in't algemeen, is al aantal keer gewijzigd ( mijn avatar wel te verstaan ) en dat zal nog wel gebeuren ook


onderschrift : een mens moet tevreden proberen zijn met wat hij heeft, en ik mag eerlijk zeggen dat ik hierin wel slaag.

Jazeker
29 december 2007, 23:07
Frank Zappa was één van mijn grote "helden" vroeger.

Heeft een paar leuke nummers, maar als ik hem naar de maatstaven van de hedendaagse "kritische media" zou beoordelen dan zou ik hem een vuilbekkige versie van "De Strangers" noemen of gewoon "de Verzuurde Amerikaan". Ik heb wel respect voor zijn werk, maar als hij hetzelfde tegenwerk had gegaan tegen het (toch wel rechtse) belgisch establishment dan had je hier zitten zeggen dat het maar goed was dat de VRT e.d. hem weren. Enfin, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, want ik wil er ook geen politieke discussie van maken, maar ik heb de indruk dat je anti-establishment in het buitenland goed vindt en in het binnenland daar een hekel aan hebt.

Je mag antwoorden, maar laten we het luchtig houden of als je het belangrijk vindt, kunnen we er steeds een draadje elders over starten dan in K&K. Maar ik moest het even kwijt.

Jazeker
29 december 2007, 23:10
in mijn geval zien we overduidelijk bob dylan, waarvan we, na talloze speculaties en verhitte discussies, nog steeds niet zeker weten wat hij denkt of voelt op het moment dat de foto genomen is.

http://forum.politics.be/image.php?u=4580&dateline=1189973013

Ik blijf er bij dat hij denkt: "Shit, I am starting to look like Keith Richards"

http://cyberextazy.files.wordpress.com/2006/08/keithr.jpg

Jazeker
29 december 2007, 23:37
Trouwens, vreemd eigenlijk... Ik dacht dat ik al een paar keer een topic als deze had beantwoord, maar mijn antwoord staat er blijkbaar niet bij. Bij deze weer:

Avatar: Ex-kat. De kat die we in het ouderlijk huis hadden toen ik er nog leefde. Mijn moeder is overleden, mijn vader heeft het huis verlaten, mijn zus heeft het huis verlaten en ik heb het huis verlaten. Het huis is verkocht nu en die kat woont nu bij mijn zus. Hij ziet er nog steeds goed uit maar begint wat kwaaltjes te krijgen.... oude dag. Froes is zijn naam, naar de wetenschapper/alchemist uit de VRT kinderserie "Liegebeest". Ik had 'm zelf meegenomen naar mijn app, maar ik moest op korte termijn zoeken naar een app en had geen keuze dan een app te nemen waar geen huisdieren in mochten. Hij is zo's 12-13 jaar geleden bij ons aangeland als superjonge zwerfkat nadat zijn broertje al bij ons kwam (Frits naar Frits Allwill uit de Robin Hood reeks strips), maar Frits is op de avond van de begrafenis van mijn moeder vergiftigd door iemand uit de buurt (er zijn echt goede mensen op de wereld)... we hebben hem na de begrafenis zieltogend op ons gazon teruggevonden en nog een uur met een van doodsangst jankende kat in een mandje in de wachtkamer van de veearts gezeten. Toen mijn zus laatst met Froes naar de veearts ging omwille van wat kwaaltjes en ook een hardnekkige pluk haar, bleek dat iemand ooit ook met een loodjesgeweer had geschoten op Froes. Er zat een loden kogel in zijn lijf. Niet nodig om te opereren omdat het in de huid niet te diep was geraakt omvat werd door huidcellen en het dier er geen last van had. We woonden in een buurt zonder kippenhouders en zonder duivenmelkers. Toch is een kat van ons vergiftigd (op een charmant tijdstip) en horen we pas jaren later dat er geschoten geweest is op onze andere kat. Gezien dit mag (http://forum.politics.be/showthread.php?t=100054) (ik heb die link dagen geleden aangeklaagd wegens oproep tot geweld) roep ik graag iedereen op om na te denken of het niet beter zou zijn om kattenmishandelaars des 'nachts door de benen te schieten.

Nick: Ik moest een nickname kiezen voor 1 of ander forum (kan het deze zijn) en toen stond "Jazeker" van Noordkaap net op. En ik vond dat als nick wel leuk. Vergis je niet... er lopen nog mensen rond met de nick Jazeker op andere fora :? Ik had de primeur niet. Hier wel.

Onderschrift is voorlopig een weergave van de franstalige (en 1 Belgische) nutters die hier toestromen om drama en pathos te versprijden en te janken en bleiten over de teloorgang van belgique en die vooral denken dat ze door het verwijten en door en door beledigen van Vlamingen kunnen zorgen dat de Vlamingen weer van hen gaan houden.

Karma
29 december 2007, 23:47
Karma: "het resultaat van je eigen handelingen".

reinaert68
30 december 2007, 00:08
reinaert68 => Ben grote fan van Reinaert de Vos, een aardig stukje zwarte middeleeuwse humor. De 68 symboliseert voor mij de overwinning op de kleinburgerlijkheid in 1968. (de naam reinaert was al bezet dus moest ik er maar wat achter smijten)

avatar => Willem Elschot (aka Alfons De Ridder), voor mij de grootste Vlaamse schrijver aller tijden en één van de twee Nederlandstalige schrijvers die in de Engelse Penguin reeks is vertaald (Multatuli was de andere). Grondlegger van de Nieuwe Zakelijkheid, een uitzonderlijk Nederlandstalige stroming. Hij was tevens jurist, hetgeen hem voor mij als jurist in wording eens zo interessant maakt :-)

onderschrift => "All animals are equal, but some are more equal than others" is een quote van George Orwell uit het boek Animal Farm. In dat boek komen de dieren in opstand tegen de mensen van de boerderij die hun exploiteren. Uiteindelijk ontstaat er tussen de dieren een nieuwe ongelijkheid en wordt het basisprincipe van de revolutie, zijnde dat alle dieren gelijk zijn, verloochend. De parallellen met het communisme zijn niet toevallig;-)

sn00py
30 december 2007, 00:19
sn00py -> een oud wachtwoord, omdat cijfers en letters combineren beter is dan enkel letters. Ik heb geen affectie voor Amerikaanse fictieve honden, maar ik vond de naam wel bij mijn teergevoelig, zachtaardig karakter passen.

avatar -> ik ben altijd al een grote fan geweest van koning fabiolus. Zijn wijf Baudwina was een hysterische feeks, maar dat hij het bij haar uithield, vergroot alleen maar mijn respect.

onderschrift -> http://het-ander-klokje.blogspot.com/2007/02/59-antisemitische-coburgs.html

PollyCorrect
30 december 2007, 00:21
snOOpy :oops:

ik zit weer te gieren van de lach hierzo. :(

PollyCorrect
30 december 2007, 00:21
snOOpy :oops:

ik zit weer te gieren van de lach hierzo. :(

PollyCorrect
30 december 2007, 00:25
Politiek Correct is het meutigste dat bestaat tegenwoordig. Het is het nieuwe betuttelende met het vingertje wijzende moreel verontwaardigde genormaliseer van onze gedachten.

Om daarmee de draak te steken noemde ik mezelf Polly Correct.

Want eigenlijk is het allemaal één grote farce, die politiek correcte kermis.

sn00py
30 december 2007, 00:32
Politiek Correct is het meutigste dat bestaat tegenwoordig. Het is het nieuwe betuttelende met het vingertje wijzende moreel verontwaardigde genormaliseer van onze gedachten.

Om daarmee de draak te steken noemde ik mezelf Polly Correct.

Want eigenlijk is het allemaal één grote farce, die politiek correcte kermis.
Da's heel goed gevonden en mooi geformuleerd, mevr. Correct!

PollyCorrect
30 december 2007, 00:33
Da's heel goed gevonden en mooi geformuleerd, mevr. Correct!dank, Heer
http://www.fabiolus.org/images/front_logo.gif

Esperanza
30 december 2007, 07:52
Ik dacht toch echt dat je je mosterd gehaald had bij de esperanto beweging. :oops:Nee hoor. Zowel de naam als de foto gejat van de andersglobalistenbeweging.

duveltje382
30 december 2007, 08:17
Duvel duvel en nog eens duvel,onderschrift zegt genoeg hé,bezoek aan den duvel:-D

Uh-Huh
30 december 2007, 13:27
Op dit moment is het Mila Kunis (a.k.a. Jackie Burkhart) die in That '70s Show een soort van verwende trut speelt. Meer moet men er niet achter zoeken. :angel:

Zwartengeel
30 december 2007, 14:53
Avatar: wisselt regelmatig, maar doorgaans is het er één waarin de Vlaamse kleuren of Vlaamse symbolen op de voorgrond staan.

Nick: afgeleid van het boek 'Geel en zwart van de driekleur' van Maurits Van Haegendoren. Omdat het omgekeerd iets beter klonk heb ik de volgorde van de kleuren omgedraaid. Er is op dit forum ook nog een 'Zwart Geel' geregistreerd, maar die komt hier ondertussen blijkbaar al een hele tijd niet meer. En dan is er ook nog forumlid Ambiorix (http://forum.politics.be/member.php?u=4723), die hier blijkbaar ooit begonnen is als 'Zwart en Geel'.

Handtekening: het schaap is de mascotte van de website http://democratie.nu/.

Het citaat eronder is, zoals erbij aangegeven staat, afkomstig van Didier Reynders, uit een MR-verkiezingsfolder die voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 in de Vlaamse Rand rond Brussel verspreid werd. Dit om de Vlaamse Belgicisten die in de waan verkeren dat de enige radicale Franstaligen Olivier Maingain en zijn FDF zijn en dat Reynders 'un francophone raisonable' is even met de neus op de feiten te drukken.

Jeronimo
4 januari 2008, 01:42
Op dit moment is het Mila Kunis (a.k.a. Jackie Burkhart) die in That '70s Show een soort van verwende trut speelt. Meer moet men er niet achter zoeken. :angel:
Ik dacht al dat die mij bekend voor kwam...

Anna List
19 februari 2018, 10:37
nick: pebbles, dat is mijn oudste kat, dus vandaar dat mijn nick ook pebbles is

avatar: dit zijn els en danny van mijn favoriete groep, vive la fête!

onderschrift: madame la présidente, dit is het vrouwelijke van monsieur le président en dat laatste is een nummer van vive la fête!
S.Astrogirl komt van mijn vriendje zijn groep, nl. the Hawaiian Astro Boys.

hoe is t nog met de poes?

Wapper
19 februari 2018, 16:13
hoe is t nog met de poes?

Ideaal gerief!

https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/SHx6gs.WWSB06rsBlST7jA--~B/aD01Mjc7dz0xMDAwO3NtPTE7YXBwaWQ9eXRhY2h5b24-/http://media.zenfs.com/en/homerun/feed_manager_auto_publish_494/f232ee6178fb1a02f5b579c7906186a1