PDA

View Full Version : Negroïde geweld in New Orleans: blanken zijn het slachtoffer


Zwarte Orde
3 september 2005, 19:38
Nederlanders proberen New Orleans te ontvluchten

’Angst om vermoord te worden’

door Germa Graveland


NEW ORLEANS, zaterdag
Vier Nederlandse toeristen proberen al twee dagen uit alle macht het getroffen New Orleans te ontvluchten. Het viertal is de uitputting nabij. De sfeer is extreem grimmig: ze lopen letterlijk tussen de schietpartijen, plunderingen en explosies. Daarnaast slapen ze buiten en hebben ze amper te eten en te drinken.

Donderdagochtend plaatselijke tijd werden de Nederlanders om onduidelijke redenen hun hotel in Canalstreet uitgezet. Bij de noodpolitiepost bij het stadion Superdome zouden bussen klaarstaan om ze naar Houston te vervoeren, maar bij de post aangekomen was het één grote chaos. Geen bus te bekennen. „Het is daar verschrikkelijk, mensonterend. Ze slapen buiten. Er zijn verkrachtingen, berovingen, schietpartijen en zelfmoorden. Iedereen draait door. Daartussen loopt mijn kind.”

Moeder Corry Bezemer maakte zich ernstig zorgen over het lot van haar dochter Marije (25) en haar schoonzoon Frank Dahmen (25), maar gisteravond kwam het bericht dat ze inmiddels uit het gevaarlijkste gebied zijn. „Ze staan langs de snelweg en daar is de sfeer iets rustiger. Nu moeten ze verder naar Houston of andere steden.”

Familieleden in Nederland volgen de berichtgeving over New Orleans op de voet. Telefonisch contact is amper mogelijk omdat de toeristen gebruik moeten maken van openbare telefoons.

Marianne Schoonheim kreeg gisteravond het laatste bericht van haar zus en zwager Yvonne en Henk Berkouwer. „Yvonne zei dat ze het niet nog een nacht zou redden. Urenlang moest ze wachten om een telefoontje te kunnen plegen en dan stonden er allemaal mensen omheen om haar te beschermen. Ze is doodsbang in elkaar geslagen of vermoord te worden.” De toeristen worden enorm geïntimideerd door de plaatselijke bevolking. „Ze zijn, als buitenlandse blanken, een vreemde eend in de bijt en moeten als groep bij elkaar blijven om niet beroofd te worden van hun laatste eigendommen”, vertelt Schoonheim.

Marije en Frank kwamen vorige week zaterdag pas aan op hun vakantiebestemming in New Orleans, niet wetend dat de orkaan Katrina eraan kwam. „Ze zijn gewoon in Washington op het vliegtuig gestapt naar New Orleans. De taxichauffeur daar was de eerste die vertelde dat de stad geevacueerd werd. Toen konden ze niet meer terug.” De Nederlanders kregen het advies gewoon in het hotel te blijven tot de orkaan over geraasd was. „Dat ging gelukkig goed, want het hotel had geen schade opgelopen. Maar donderdag moesten ze opeens weg”, aldus de bezorgde moeder.

Het is niet duidelijk hoelang het nog gaat duren voordat de Nederlanders helemaal in veilig gebied zijn. „Mijn dochter probeert ons zo goed en zo kwaad als het gaat op de hoogte te houden. Ik zou er zo veel voor over hebben om ze weer terug in het veilige Nederland te hebben”, zucht Bezemer. „Dan kijken we wel welke hulp ze nodig hebben om dit te verwerken.”

Bron: De Telegraaf (http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2005/9/3/TE/login.php?id=19112577218911257721891537058504)

Masterlijke Allochtoon
3 september 2005, 19:43
Ach ja, de telegraaf. Als ik met mn getinte huidskleur door het Haagse Duindorp fiets, voel ik me ook niet veilig. Vele malen krijg ik vuile blikken naar me toe geworpen. gelukkig moet ik er alleen maar overdag weleens doorheen fietsen, 's avonds zou ik het nooit doen.

MA

AyneRand
3 september 2005, 19:44
Nederlanders proberen New Orleans te ontvluchten

’Angst om vermoord te worden’

door Germa Graveland


NEW ORLEANS, zaterdag
Vier Nederlandse toeristen proberen al twee dagen uit alle macht het getroffen New Orleans te ontvluchten. Het viertal is de uitputting nabij. De sfeer is extreem grimmig: ze lopen letterlijk tussen de schietpartijen, plunderingen en explosies. Daarnaast slapen ze buiten en hebben ze amper te eten en te drinken.

Donderdagochtend plaatselijke tijd werden de Nederlanders om onduidelijke redenen hun hotel in Canalstreet uitgezet. Bij de noodpolitiepost bij het stadion Superdome zouden bussen klaarstaan om ze naar Houston te vervoeren, maar bij de post aangekomen was het één grote chaos. Geen bus te bekennen. „Het is daar verschrikkelijk, mensonterend. Ze slapen buiten. Er zijn verkrachtingen, berovingen, schietpartijen en zelfmoorden. Iedereen draait door. Daartussen loopt mijn kind.”

Moeder Corry Bezemer maakte zich ernstig zorgen over het lot van haar dochter Marije (25) en haar schoonzoon Frank Dahmen (25), maar gisteravond kwam het bericht dat ze inmiddels uit het gevaarlijkste gebied zijn. „Ze staan langs de snelweg en daar is de sfeer iets rustiger. Nu moeten ze verder naar Houston of andere steden.”

Familieleden in Nederland volgen de berichtgeving over New Orleans op de voet. Telefonisch contact is amper mogelijk omdat de toeristen gebruik moeten maken van openbare telefoons.

Marianne Schoonheim kreeg gisteravond het laatste bericht van haar zus en zwager Yvonne en Henk Berkouwer. „Yvonne zei dat ze het niet nog een nacht zou redden. Urenlang moest ze wachten om een telefoontje te kunnen plegen en dan stonden er allemaal mensen omheen om haar te beschermen. Ze is doodsbang in elkaar geslagen of vermoord te worden.” De toeristen worden enorm geïntimideerd door de plaatselijke bevolking. „Ze zijn, als buitenlandse blanken, een vreemde eend in de bijt en moeten als groep bij elkaar blijven om niet beroofd te worden van hun laatste eigendommen”, vertelt Schoonheim.

Marije en Frank kwamen vorige week zaterdag pas aan op hun vakantiebestemming in New Orleans, niet wetend dat de orkaan Katrina eraan kwam. „Ze zijn gewoon in Washington op het vliegtuig gestapt naar New Orleans. De taxichauffeur daar was de eerste die vertelde dat de stad geevacueerd werd. Toen konden ze niet meer terug.” De Nederlanders kregen het advies gewoon in het hotel te blijven tot de orkaan over geraasd was. „Dat ging gelukkig goed, want het hotel had geen schade opgelopen. Maar donderdag moesten ze opeens weg”, aldus de bezorgde moeder.

Het is niet duidelijk hoelang het nog gaat duren voordat de Nederlanders helemaal in veilig gebied zijn. „Mijn dochter probeert ons zo goed en zo kwaad als het gaat op de hoogte te houden. Ik zou er zo veel voor over hebben om ze weer terug in het veilige Nederland te hebben”, zucht Bezemer. „Dan kijken we wel welke hulp ze nodig hebben om dit te verwerken.”

Bron: De Telegraaf (http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2005/9/3/TE/login.php?id=19112577218911257721891537058504)

Ik wist niet dat ze een coffeeshop hadden daar in Schiphol. Ze moeten ongelooflijke sterke stuff daar verkopen om als je er buiten komt niet meer te weten dat een orkaan New Orleans stond te bedreigen...

Jimmy S4W
4 september 2005, 12:08
Nederlanders proberen New Orleans te ontvluchten

’Angst om vermoord te worden’

door Germa Graveland


NEW ORLEANS, zaterdag
Vier Nederlandse toeristen proberen al twee dagen uit alle macht het getroffen New Orleans te ontvluchten. Het viertal is de uitputting nabij. De sfeer is extreem grimmig: ze lopen letterlijk tussen de schietpartijen, plunderingen en explosies. Daarnaast slapen ze buiten en hebben ze amper te eten en te drinken.

Donderdagochtend plaatselijke tijd werden de Nederlanders om onduidelijke redenen hun hotel in Canalstreet uitgezet. Bij de noodpolitiepost bij het stadion Superdome zouden bussen klaarstaan om ze naar Houston te vervoeren, maar bij de post aangekomen was het één grote chaos. Geen bus te bekennen. „Het is daar verschrikkelijk, mensonterend. Ze slapen buiten. Er zijn verkrachtingen, berovingen, schietpartijen en zelfmoorden. Iedereen draait door. Daartussen loopt mijn kind.”

Moeder Corry Bezemer maakte zich ernstig zorgen over het lot van haar dochter Marije (25) en haar schoonzoon Frank Dahmen (25), maar gisteravond kwam het bericht dat ze inmiddels uit het gevaarlijkste gebied zijn. „Ze staan langs de snelweg en daar is de sfeer iets rustiger. Nu moeten ze verder naar Houston of andere steden.”

Familieleden in Nederland volgen de berichtgeving over New Orleans op de voet. Telefonisch contact is amper mogelijk omdat de toeristen gebruik moeten maken van openbare telefoons.

Marianne Schoonheim kreeg gisteravond het laatste bericht van haar zus en zwager Yvonne en Henk Berkouwer. „Yvonne zei dat ze het niet nog een nacht zou redden. Urenlang moest ze wachten om een telefoontje te kunnen plegen en dan stonden er allemaal mensen omheen om haar te beschermen. Ze is doodsbang in elkaar geslagen of vermoord te worden.” De toeristen worden enorm geïntimideerd door de plaatselijke bevolking. „Ze zijn, als buitenlandse blanken, een vreemde eend in de bijt en moeten als groep bij elkaar blijven om niet beroofd te worden van hun laatste eigendommen”, vertelt Schoonheim.

Marije en Frank kwamen vorige week zaterdag pas aan op hun vakantiebestemming in New Orleans, niet wetend dat de orkaan Katrina eraan kwam. „Ze zijn gewoon in Washington op het vliegtuig gestapt naar New Orleans. De taxichauffeur daar was de eerste die vertelde dat de stad geevacueerd werd. Toen konden ze niet meer terug.” De Nederlanders kregen het advies gewoon in het hotel te blijven tot de orkaan over geraasd was. „Dat ging gelukkig goed, want het hotel had geen schade opgelopen. Maar donderdag moesten ze opeens weg”, aldus de bezorgde moeder.

Het is niet duidelijk hoelang het nog gaat duren voordat de Nederlanders helemaal in veilig gebied zijn. „Mijn dochter probeert ons zo goed en zo kwaad als het gaat op de hoogte te houden. Ik zou er zo veel voor over hebben om ze weer terug in het veilige Nederland te hebben”, zucht Bezemer. „Dan kijken we wel welke hulp ze nodig hebben om dit te verwerken.”

Bron: De Telegraaf (http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2005/9/3/TE/login.php?id=19112577218911257721891537058504)
tja, dat is gewoon DOM, punt uit.

Zwarte Orde
4 september 2005, 13:30
Ach ja, de telegraaf. Als ik met mn getinte huidskleur door het Haagse Duindorp fiets, voel ik me ook niet veilig. Vele malen krijg ik vuile blikken naar me toe geworpen. gelukkig moet ik er alleen maar overdag weleens doorheen fietsen, 's avonds zou ik het nooit doen.

MA:lol: Een allochtoon met een gevoel van onveiligheid, wat gaan we nog allemaal meemaken?

Jonas Elossov
4 september 2005, 13:51
De schuld van al die miserie en chaos ligt bij jou rechts-conservatief presidentje en zijn minachting voor armen en zwarten die het merendeel van de bevolking van New Orleans uitmaken. Waarom zou hij immers hulp en militairen naar een stad sturen naar een stad die grotendeels bestaat uit Afro-Americans, zeker als hij weet dat alle rijke blanken geld genoeg hadden om weg te vluchten.

Seba
4 september 2005, 13:54
De schuld van al die miserie en chaos ligt bij jou rechts-conservatief presidentje en zijn minachting voor armen en zwarten die het merendeel van de bevolking van New Orleans uitmaken. Waarom zou hij immers hulp en militairen naar een stad sturen naar een stad die grotendeels bestaat uit Afro-Americans, zeker als hij weet dat alle rijke blanken geld genoeg hadden om weg te vluchten.

inderdad, je zou je al gaan afvragen waarom hij zich in hemelsnaam liet omringen met mensen zoals Collin Powell en Condoleeza Rice

/\|cazar
4 september 2005, 14:02
Blijkbaar zijn er 2 America's...

In Cuba was een tijdje geleden ook zo'n orkaan, iedereen maar dan ook iedereen werd geevacueerd, dagen tevoren kwam de president op den teevee om iedereen sterkte te wensen en op te roepen om te verhuizen, mensen die ziek waren of weinig bemiddeld werden geholpen.
Gevolg: 300.000 geevacueerden en geen enkele dode.

Heeft niets met ras te maken.

Als morgen door een natuurramp ons landje vernield wordt, zal je ook veel brave huisvaders zien veranderen in woestelingen op zoek naar eten voor hun kroost/vrouw.

Zo zie je maar dat moraal slechts een heel dun laagje vernis is. Het wacht om eraf gekrabt te worden.

Jonas Elossov
4 september 2005, 14:10
inderdad, je zou je al gaan afvragen waarom hij zich in hemelsnaam liet omringen met mensen zoals Collin Powell en Condoleeza Rice

Ik ken daar een woord voor: Alibi-ali's zou men ze hier noemen...

Slavendrijvers en Veroveraars hadden ook zwart 'gezelschap' in hun buurt; Dat maakt hen daarom niet minder racistisch.

Bush doesn't care about black people, specially if they have no money, and if they're not from Saoudi-Arabia.

garfield
4 september 2005, 14:21
Ik ken daar een woord voor: Alibi-ali's zou men ze hier noemen...

Slavendrijvers en Veroveraars hadden ook zwart 'gezelschap' in hun buurt; Dat maakt hen daarom niet minder racistisch.

Bush doesn't care about black people, specially if they have no money, and if they're not from Saoudi-Arabia.

Sorry hoor maar als je zulke onzin blijft verkondigen heeft ht géén zin om een discussie te houden. Dus mensen zoals Condi, Powell, tenzamani, Bousakla zijn maar slaafjes ? Is het omdat ze zeggen ik kan beter dan daar te zitten klagen en janken en alles op het racisme steken. Deze mensen zijn de vbn voor de mensen die in Ghetto's wonen , zij zijn de boodschap wij kunnen beter. Maarja jij verkiest onruststokers zoals Jahjah die enkel en alleen maar klagen over het zogenaamde racisme dat hen treft .

PAJOT
4 september 2005, 14:22
Het valt mij op dat de linksen weer geen argumenten hebben.

Blijkbaar is het voor sommigen te moeilijk om te aanvaarden dat bepaalde mensen uit bepaalde bevolkingsgroepen* nog iets dichter bij het dierenrijk staan dan ons.

(ik kan het moeilijk anders formuleren. Deze opmerking is niet racistisch in die zin dat ik niet wens te veralgemenen* of in die zin dat ik stel dat dezelfde stelling ook toepasselijk is op kommunisten)bev

De zin voor orde die het mensenrijk ook in mindere tijden zou moeten kenmerken is blijkbaar nog niet bij iedereeen doorgedrongen.
Edit:After edit by radicaal on 04-09-2005 at 15:24
Reason:
--------------------------------

Het valt mij op dat de linksen weer geen argumenten hebben.

Blijkbaar is het voor sommigen te moeilijk om te aanvaarden dat bepaalde mensen uit bepaalde bevolkingsgroepen* nog iets dichter bij het dierenrijk staan dan ons.

(ik kan het moeilijk anders formuleren. Deze opmerking is niet racistisch in die zin dat ik niet wens te veralgemenen* of in die zin dat ik stel dat dezelfde stelling ook toepasselijk is op kommunisten)bev

De zin voor orde die het mensenrijk ook in mindere tijden zou moeten kenmerken is blijkbaar nog niet bij iedereeen doorgedrongen.
Edit:After edit by radicaal on 04-09-2005 at 15:23
Reason:
--------------------------------

Het valt mij op dat de linksen weer geen argumenten hebben.

Blijkbaar is het voor sommigen te moeilijk om te aanvaarden dat bepaalde mensen uit bepaalde bevolkingsgroepen* nog iets dichter bij het dierenrijk staan dan ons.

(ik kan het moeilijk anders formuleren. Deze opmerking is niet racistisch in die zin dat ik niet wens te veralgemenen* of in die zin dat ik stel dat dezelfde stelling ook toepasselijk is op kommunisten)

Before any edits, post was:
--------------------------------

Het valt mij op dat de linksen weer geen argumenten hebben.

Blijkbaar is het voor sommigen te moeilijk om te aanvaarden dat bepaalde bevolkingsgroepen* nog iets dichter bij het dierenrijk staan dan ons.

(ik kan het moeilijk anders formuleren. Deze opmerking is niet racistisch in die zin dat ik niet wens te veralgemenen* of in die zin dat ik stel dat dezelfde stelling ook toepasselijk is op kommunisten)

/\|cazar
4 september 2005, 14:32
Het valt mij op dat de linksen weer geen argumenten hebben.

Blijkbaar is het voor sommigen te moeilijk om te aanvaarden dat bepaalde mensen uit bepaalde bevolkingsgroepen* nog iets dichter bij het dierenrijk staan dan ons.

(ik kan het moeilijk anders formuleren. Deze opmerking is niet racistisch in die zin dat ik niet wens te veralgemenen* of in die zin dat ik stel dat dezelfde stelling ook toepasselijk is op kommunisten)bev

De zin voor orde die het mensenrijk ook in mindere tijden zou moeten kenmerken is blijkbaar nog niet bij iedereeen doorgedrongen.

Kunnen we dan gerust stellen dat het blanke germaanse ras het dichtst bij het dierenrijk staat, gezien het feit dat ze de meest grotesque en verschrikkelijkste wandaden uit de hele geschiedenis van de mensheid hebben uitgevoerd ?

PAJOT
4 september 2005, 14:39
Kunnen we dan gerust stellen dat het blanke germaanse ras het dichtst bij het dierenrijk staat, gezien het feit dat ze de meest grotesque en verschrikkelijkste wandaden uit de hele geschiedenis van de mensheid hebben uitgevoerd ?Waarover heeft u het ? De Franse revolutie, de Spaanse burgeroorlog, ....

Niemand hoeft aansprakelijk te worden gesteld voor de daden van een ander. Dat kon u reeds opmaken uit mijn vorige posting.

sinan123
4 september 2005, 14:42
Waarover heeft u het ? De Franse revolutie, de Spaanse burgeroorlog, ....
1940-1945??


Niemand hoeft aansprakelijk te worden gesteld voor de daden van een ander. Dat kon u reeds opmaken uit mijn vorige posting.

??
Edit:After edit by sinan123 on 04-09-2005 at 15:42
Reason:
--------------------------------

Waarover heeft u het ? De Franse revolutie, de Spaanse burgeroorlog, ....
1940-1945??


Niemand hoeft aansprakelijk te worden gesteld voor de daden van een ander. Dat kon u reeds opmaken uit mijn vorige posting.

??

Before any edits, post was:
--------------------------------

Waarover heeft u het ? De Franse revolutie, de Spaanse burgeroorlog, ....
1940-1945??


Niemand hoeft aansprakelijk te worden gesteld voor de daden van een ander. Dat kon u reeds opmaken uit mijn vorige posting.[/QUOTE]

??

/\|cazar
4 september 2005, 14:43
Waarover heeft u het ? De Franse revolutie, de Spaanse burgeroorlog, ....

Niemand hoeft aansprakelijk te worden gesteld voor de daden van een ander. Dat kon u reeds opmaken uit mijn vorige posting.

neen, over de industriele uitroeiing van een volk, ik dacht dat dat toch al duidelijk mocht zijn.

u stelt dat niemand hoeft aansprakelijk te worden gesteld van een ander ? erg consequent is u dan toch niet in uw denken, gezien u meteen stelt dat een heel 'ras' dichter bij de dierenwereld staat dan een ander ras. ...

snapt u het plaatje ?

Bhairav
4 september 2005, 14:43
wat gaan we nog allemaal meemaken?
Wacht maar.

Jampie
4 september 2005, 14:50
Het valt mij op dat de linksen weer geen argumenten hebben.

Blijkbaar is het voor sommigen te moeilijk om te aanvaarden dat bepaalde mensen uit bepaalde bevolkingsgroepen* nog iets dichter bij het dierenrijk staan dan ons.

(ik kan het moeilijk anders formuleren. Deze opmerking is niet racistisch in die zin dat ik niet wens te veralgemenen* of in die zin dat ik stel dat dezelfde stelling ook toepasselijk is op kommunisten)bev

De zin voor orde die het mensenrijk ook in mindere tijden zou moeten kenmerken is blijkbaar nog niet bij iedereeen doorgedrongen.Jij bent nochtans het levende bewijs dat de mens afstamt van de aap.:-D

PAJOT
4 september 2005, 14:52
neen, over de industriele uitroeiing van een volk, ik dacht dat dat toch al duidelijk mocht zijn.ach dat weer. Ondanks enkele bedenkingen had dat ook allemaal niet gehoeven.

u stelt dat niemand hoeft aansprakelijk te worden gesteld van een ander ? erg consequent is u dan toch niet in uw denken, gezien u meteen stelt dat een heel 'ras' dichter bij de dierenwereld staat dan een ander ras. ...Ik sprak nergens over ras en nergens met woorden die daar verwantschap mee houden.

Gelieve mij geen woordpatronen op te spelden. Zo heeft discussiëren geen zin.

PAJOT
4 september 2005, 14:57
Jij bent nochtans het levende bewijs dat de mens afstamt van de aap.:-Dprovokatie. Nochtans iets typisch voor aapachtigen waar ik mij -in tegenstelling tot u dus- nooit aan bezondig :-D

/\|cazar
4 september 2005, 15:00
ach dat weer. Ondanks enkele bedenkingen had dat ook allemaal niet gehoeven.

Tja zeg, eigenlijk had dat allemaal niet gehoeven, dus matje opheffen, alles eronder vegen en verder erover zwijgen.
Foei vuile blanke nazi's, foei foei, maar nu zwijgen we erover.



Ik sprak nergens over ras en nergens met woorden die daar verwantschap mee houden.

versus

Blijkbaar is het voor sommigen te moeilijk om te aanvaarden dat bepaalde mensen uit bepaalde bevolkingsgroepen* nog iets dichter bij het dierenrijk staan dan ons.

Definieer mij dan eens die bevolkingsgroep. Uit wat bestaat die bevolkingsgroep ? Groepen bestaan uit individuen, welk woordpatroon zou u hiervoor gebruiken, om onze discussie te redden ?

Musketo
4 september 2005, 15:00
Pas op radicaal, uw gulp staat open!!!

Jampie
4 september 2005, 15:10
provokatie. Nochtans iets typisch voor aapachtigen waar ik mij -in tegenstelling tot u dus- nooit aan bezondig :-DMaar kijk eens aan, Raditje is bioloog:-D

PAJOT
4 september 2005, 15:14
Tja zeg, eigenlijk had dat allemaal niet gehoeven, dus matje opheffen, alles eronder vegen en verder erover zwijgen.
Foei vuile blanke nazi's, foei foei, maar nu zwijgen we erover.Ik mag de waarheid niet eens uitspreken. Dus zwijgen we daar inderdaad beter over.

Definieer mij dan eens die bevolkingsgroep. Uit wat bestaat die bevolkingsgroep ? Groepen bestaan uit individuen, welk woordpatroon zou u hiervoor gebruiken, om onze discussie te redden ?Een bevolkingsgroep onderscheid zich van een ras in die zin dat ze niet noodzakelijk een homogene raciale samenstelling heeft. Overigens is de additie "bepaalde mensen" hier niet onbelangrijk. Elementaire grammatika.

terzijde : bent u niet één van die conspirationisten op dit forum ?

PAJOT
4 september 2005, 15:19
Maar kijk eens aan, Raditje is bioloog:-DU doelt wellicht op een socioloog ? Neen, dat ligt toevallig niet in mijn vakgebied....

Maar een "esprit de finesse" als ik heeft niet zoveel moeite om zijn omgeving te analyseren. ;-)

/\|cazar
4 september 2005, 15:22
Ik mag de waarheid niet eens uitspreken. Dus zwijgen we daar inderdaad beter over.

O, u bent er zo eentje !



Een bevolkingsgroep onderscheid zich van een ras in die zin dat ze niet noodzakelijk een homogene raciale samenstelling heeft. Overigens is de additie "bepaalde mensen" hier niet onbelangrijk. Elementaire grammatika.

terzijde : bent u niet één van die conspirationisten op dit forum ?

U ontloopt mijn vraag, ik had gaarne geweten uit wat die bevolkingsgroep bestaat, wat is de aflijning van hen ? Wat zijn de individuen die de groep uitmaken.

Overigens is het niet grammatika maar wel grammatica, ik ben altijd bereid een spelletje spijkers op laag water zoeken te spelen, maar dit is toch slechts elementaire spelling.

En ja ik ben een conspirationist, een gevaarlijke nog wel !

/\|cazar
4 september 2005, 15:23
U doelt wellicht op een socioloog ? Neen, dat ligt toevallig niet in mijn vakgebied....

Maar een "esprit de finesse" als ik heeft niet zoveel moeite om zijn omgeving te analyseren. ;-)

tussen de patatten in het pajottenland is er inderdaad veel analyseruimte.

oliepiek
4 september 2005, 15:56
Waarom waren die blanke protestantse hollanders in New Orleans in the first place? Ze weten toch dat het daar vol wilde katholieke afrikanen zit? Blanke protestantse hollandertjes moeten calvinistischgewijs braaf leren dat hun plekkie boven de moerdijk is.

Zwarte Orde
4 september 2005, 18:15
Zwarte agenten "winkelen" in New Orleans (http://www.riotvideo.com/videodir/762131585899154935.wmv) :rofl:

Guderian
4 september 2005, 18:23
Zwarte agenten "winkelen" in New Orleans (http://www.riotvideo.com/videodir/762131585899154935.wmv) :rofl:

:lol:
Tja, je kan negers uit de jungle halen maar de jungle niet uit negers!

QED!

Zwarte Orde
4 september 2005, 18:23
Laat de touwtjes los en het gewelddadig gedrag van de neger komt naar boven: plunderen, agenten en hulpverleners beschieten, moorden en verkrachten. Stel je voor hoe het er bij ons zou aan toegaan mocht de anarchie eens toeslaan in onze multikultureel verrijkte steden en wijken.

Bhairav
4 september 2005, 18:40
Wat is er mis met anarchie?

Mitgard
4 september 2005, 18:49
dat blanken het 'slachtoffer' zijn bewijst nog maar eens hoe zwak de blanken zijn als het op elementaire zelfverdediging aankomt.

idem hier als ze zitten te janken over veilig zwemmen etc.

Bhairav
4 september 2005, 18:50
Als blanken eten pikken, noemen ze het overleven.
Als zwarten dat doen, is het typisch zwarten om te stelen.

Apocalyps
4 september 2005, 19:08
Blijkbaar is het voor sommigen te moeilijk om te aanvaarden dat bepaalde mensen uit bepaalde bevolkingsgroepen* nog iets dichter bij het dierenrijk staan dan ons.


Zoals katholieke rascisten bv. 99,6% van onze genen komen overeen met die van Chimpansees. In het katholieke milieu bedraagt dat percentage uiteraard 99,9%.

Zwarte Orde
4 september 2005, 19:12
Wat is er mis met anarchie?En vanavond kruipt hij lekker onder zijn fris gewassen, naar Soupline ruikende lakens. :rofl:

Zwarte Orde
4 september 2005, 19:13
Als blanken eten pikken, noemen ze het overleven.
Als zwarten dat doen, is het typisch zwarten om te stelen.Niet altijd, maar meestal wel.

garfield
4 september 2005, 19:35
Zwarte agenten "winkelen" in New Orleans (http://www.riotvideo.com/videodir/762131585899154935.wmv) :rofl:

Eigenlijk wel erg , de agente zit daar Nikes uit te kiezen en zegt tegen de reporter ik zoek plunderaars terwijl ze haar gewoon voorbijwandelen. Die dame kan naar een andere baan uitkijken.

sancho
4 september 2005, 19:38
De schuld van al die miserie en chaos ligt bij jou rechts-conservatief presidentje en zijn minachting voor armen en zwarten die het merendeel van de bevolking van New Orleans uitmaken. Waarom zou hij immers hulp en militairen naar een stad sturen naar een stad die grotendeels bestaat uit Afro-Americans, zeker als hij weet dat alle rijke blanken geld genoeg hadden om weg te vluchten.

De bepaalde Amerikanen waarover het hier gaat, waren waarschijnlijk helemaal niet geinteresseerd in politiek als dusdanig. Ze gingen waarschijnlijk ook in kleine getalen stemmen. Het logsiche gevolg is dan dat je belangen verwaarloosd worden door de politieke elite. Het is dus ook hun eigen fout.

Riksken
4 september 2005, 19:40
Wat is er mis met anarchie?
Ik veronderstel, nee, ben er zelfs zeker van dat u nog nooit enige vorm van anarchie (behalve op de schoolbanken) van dichtbij meegemaakt hebt en zodoende maar wat flauwekul verkoopt.

Jampie
4 september 2005, 19:41
U doelt wellicht op een socioloog ? Neen, dat ligt toevallig niet in mijn vakgebied....

Maar een "esprit de finesse" als ik heeft niet zoveel moeite om zijn omgeving te analyseren. ;-)U heeft het over aap-achtigen -> bioloog dus.

barney
4 september 2005, 19:48
:lol: Een allochtoon met een gevoel van onveiligheid, wat gaan we nog allemaal meemaken?

Hahaha een skinhead met een kleine penis

Zwarte Orde
4 september 2005, 20:06
Hahaha een skinhead met een kleine penisHeb je iets met pikken soms, gefascineerd door grote zwarte negerlullen misschien? :lol:
Edit:After edit by Zwarte Orde on 04-09-2005 at 21:06
Reason:
--------------------------------

Hahaha een skinhead met een kleine penisHeb je iets met pikken soms, gefascineerd door grote zwarte negerlullen misschien? :lol:

Before any edits, post was:
--------------------------------

Hahaha een skinhead met een kleine penisHeb je iets met pikken soms, gefacineerd door grote zwarte negerlullen misschien? :lol:

barney
4 september 2005, 20:15
Heb je iets met pikken soms, gefascineerd door grote zwarte negerlullen misschien? :lol:

Ik heb tenminste iets met pikken.

Guderian
4 september 2005, 21:08
Wat is er mis met anarchie?

Op zich niks, dan kunnen we eindelijk eens op een deftige manier komaf maken met links gespuis, anarcho-leeglopers,... :twisted:

Guderian
4 september 2005, 21:10
Eigenlijk wel erg , de agente zit daar Nikes uit te kiezen en zegt tegen de reporter ik zoek plunderaars terwijl ze haar gewoon voorbijwandelen. Die dame kan naar een andere baan uitkijken.

Ik ben daar nog niet zo zeker van, we hebben het over de VSA remember!! Zowat de helft van het politiekorps van New Orleans heeft de voorbije week hun ontslag gegeven!
Edit:After edit by Guderian on 04-09-2005 at 22:22
Reason:
--------------------------------

Eigenlijk wel erg , de agente zit daar Nikes uit te kiezen en zegt tegen de reporter ik zoek plunderaars terwijl ze haar gewoon voorbijwandelen. Die dame kan naar een andere baan uitkijken.

Ik ben daar nog niet zo zeker van, we hebben het over de VSA remember!! Zowat de helft van het politiekorps van New Orleans heeft de voorbije week hun ontslag gegeven!

Before any edits, post was:
--------------------------------

Eigenlijk wel erg , de agente zit daar Nikes uit te kiezen en zegt tegen de reporter ik zoek plunderaars terwijl ze haar gewoon voorbijwandelen. Die dame kan naar een andere baan uitkijken.

Ik ben daar nog niet zo zeker van, we hebben het over de VSA rememeber!! Zowat de helft van het politiekorps van New Orleans heeft de voorbije week hun ontslag gegeven!

Horus
4 september 2005, 21:15
Net gehoord op het nieuws.
De getroffen streken hebben een enorm hoog percentage aan druggebruikers.
Door de storm is de drugdstafiek zo goed als verdwenen.
Dus veel mensen moesten afkicken, de ideale cocktail voor anarchie.........

Zo zie je maar waar je komt met drugs.......

Guderian
4 september 2005, 21:22
De schuld van al die miserie en chaos ligt bij jou rechts-conservatief presidentje en zijn minachting voor armen en zwarten die het merendeel van de bevolking van New Orleans uitmaken. Waarom zou hij immers hulp en militairen naar een stad sturen naar een stad die grotendeels bestaat uit Afro-Americans, zeker als hij weet dat alle rijke blanken geld genoeg hadden om weg te vluchten.


:lol: Wat een onzin zeg... maar ook o zo typisch voor uw clubje marginale frustré's!

De schuld van wat gebeurde ligt niet bij één persoon of één politiek-ideologische familie.

1. Zowel de Democrats als de Republicans in de VSA wisten al jaren dat de zuidkust (Florida-Texas) risisco loopt op gebeurtenissen zoals nu. Beiden hebben er niks aan gedaan. De Bush-administratie draagt een grotere verantwoordelijkheid omdat ze nog bespaard hebben op de ecologische programma's die de risico's en gevolgen van een dergelijke gebeurtenis in het gebied konden verminderen.

2. Het is onzin dat de negers en andere armen/sukkelaars niet konden vluchten op tijd. Iedereen kon voldoende op tijd weg geraken. De overgrote meerderheid van de negers zijn gebleven, het gevaar onderschattend en soms gedacht dat ze uit de situatie voordeel konden halen: minder gezag en recht/orde.

3. De situatie toont schitterend aan waartoe de yankee-mentaliteit op zich toe leidt, namelijk zo weinig mogelijk overheid en zoveel mogelijk liberale vrijheid (sic!) voor de burgers. Dat land dat pretendeert de politiemacht van de wereld te zijn en het Grote Voorbeeld, kan in de praktijk gewoon niet eens voor z'n eigen bevolking zorgen bij een weerkundige ramp. Niet personen, organisaties of ideologische strekkingen zijn de schuldige, wel de mentaliteit en het wezenskenmerk van de Amerikaanse maatschappij op zich: de trek-uw-plan mentaliteit. En wees gerust marxistje van het zevende knoopsgat, ook uw geliefde armen en negers in de VSA geloven ten volle in die Amerikaanse mentaliteit en in de visie dat iemand die niks heeft het wel ver kan schoppen in dat land. Welnu, dat ze er de gevolgen maar van dragen.

Bhairav
4 september 2005, 22:03
Op zich niks, dan kunnen we eindelijk eens op een deftige manier komaf maken met links gespuis, anarcho-leeglopers,... :twisted:
Om die mietjes als gij te beschermen? ;)

Guderian
4 september 2005, 22:51
Om die mietjes als gij te beschermen? ;)

Welnee, om ons eens te laten uitleven. ;-) Dan kan ik eindelijk m'n .22 eens voor wat anders gebruiken dan doorgaans voor wat konijnen en diergelijke.
Edit:After edit by Guderian on 04-09-2005 at 23:52
Reason:
--------------------------------

Om die mietjes als gij te beschermen? ;)

Welnee, om ons eens te laten uitleven. ;-) Dan kan ik eindelijk m'n .22 eens voor wat anders gebruiken dan doorgaans voor wat konijnen en diergelijke.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Om die mietjes als gij te beschermen? ;)

Welnee, om ons eens te laten uitleven. ;-)

Bhairav
4 september 2005, 22:54
Welnee, om ons eens te laten uitleven. ;-) Dan kan ik eindelijk m'n .22 eens voor wat anders gebruiken dan doorgaans voor wat konijnen en diergelijke.
Tjah, als anarchisten dat mogen, waarom de nazi's dan niet?
;)

Guderian
4 september 2005, 22:55
Tjah, als anarchisten dat mogen, waarom de nazi's dan niet?
;)

Welja, voor mijn part mag iedereen dat.

Breydel
4 september 2005, 23:27
Tjah, als anarchisten dat mogen, waarom de nazi's dan niet?
;)

"Fysiek" gaan jullie zwaar de mist in.:-) Ik herriner mij de laatste NSV-demo nog waarbij slechts een 15-tal rechtse nationalisten een groep van bijna 40 linksen een pak rammel gaf. Over krachtsverhoudingen gesproken...:-D

http://www.lsp-mas.be/blokbuster/2004/antinsv_hoofdwonde.jpg:rofl:

http://www.lsp-mas.be/blokbuster/2004/antinsv_flikgeweld.jpg:rofl:

Herr Flick
5 september 2005, 07:02
Blijkbaar zijn er 2 America's...

In Cuba was een tijdje geleden ook zo'n orkaan, iedereen maar dan ook iedereen werd geevacueerd, dagen tevoren kwam de president op den teevee om iedereen sterkte te wensen en op te roepen om te verhuizen, mensen die ziek waren of weinig bemiddeld werden geholpen.
Gevolg: 300.000 geevacueerden en geen enkele dode.

Heeft niets met ras te maken.

Als morgen door een natuurramp ons landje vernield wordt, zal je ook veel brave huisvaders zien veranderen in woestelingen op zoek naar eten voor hun kroost/vrouw.

Zo zie je maar dat moraal slechts een heel dun laagje vernis is. Het wacht om eraf gekrabt te worden.


Voor eten of drinkbaar water, zou ik ook de platselijke supermarkt effe bestormen, dat geef ik grif ,toe, al dan niet bewapend zelf, maar ik zou wel met mijn fikken van de rest van het spul blijven, alleen dat nemen wat ik nodig had, en het achteraf zelf gaan terugbetalen.

Bhairav
5 september 2005, 07:32
NSV-demo
Dat zijn geen anarchisten.

krizis
5 september 2005, 09:49
Nederlanders proberen New Orleans te ontvluchten

’Angst om vermoord te worden’

door Germa Graveland


NEW ORLEANS, zaterdag
Vier Nederlandse toeristen proberen al twee dagen uit alle macht het getroffen New Orleans te ontvluchten. Het viertal is de uitputting nabij. De sfeer is extreem grimmig: ze lopen letterlijk tussen de schietpartijen, plunderingen en explosies. Daarnaast slapen ze buiten en hebben ze amper te eten en te drinken.

Donderdagochtend plaatselijke tijd werden de Nederlanders om onduidelijke redenen hun hotel in Canalstreet uitgezet. Bij de noodpolitiepost bij het stadion Superdome zouden bussen klaarstaan om ze naar Houston te vervoeren, maar bij de post aangekomen was het één grote chaos. Geen bus te bekennen. „Het is daar verschrikkelijk, mensonterend. Ze slapen buiten. Er zijn verkrachtingen, berovingen, schietpartijen en zelfmoorden. Iedereen draait door. Daartussen loopt mijn kind.”

Moeder Corry Bezemer maakte zich ernstig zorgen over het lot van haar dochter Marije (25) en haar schoonzoon Frank Dahmen (25), maar gisteravond kwam het bericht dat ze inmiddels uit het gevaarlijkste gebied zijn. „Ze staan langs de snelweg en daar is de sfeer iets rustiger. Nu moeten ze verder naar Houston of andere steden.”

Familieleden in Nederland volgen de berichtgeving over New Orleans op de voet. Telefonisch contact is amper mogelijk omdat de toeristen gebruik moeten maken van openbare telefoons.

Marianne Schoonheim kreeg gisteravond het laatste bericht van haar zus en zwager Yvonne en Henk Berkouwer. „Yvonne zei dat ze het niet nog een nacht zou redden. Urenlang moest ze wachten om een telefoontje te kunnen plegen en dan stonden er allemaal mensen omheen om haar te beschermen. Ze is doodsbang in elkaar geslagen of vermoord te worden.” De toeristen worden enorm geïntimideerd door de plaatselijke bevolking. „Ze zijn, als buitenlandse blanken, een vreemde eend in de bijt en moeten als groep bij elkaar blijven om niet beroofd te worden van hun laatste eigendommen”, vertelt Schoonheim.

Marije en Frank kwamen vorige week zaterdag pas aan op hun vakantiebestemming in New Orleans, niet wetend dat de orkaan Katrina eraan kwam. „Ze zijn gewoon in Washington op het vliegtuig gestapt naar New Orleans. De taxichauffeur daar was de eerste die vertelde dat de stad geevacueerd werd. Toen konden ze niet meer terug.” De Nederlanders kregen het advies gewoon in het hotel te blijven tot de orkaan over geraasd was. „Dat ging gelukkig goed, want het hotel had geen schade opgelopen. Maar donderdag moesten ze opeens weg”, aldus de bezorgde moeder.

Het is niet duidelijk hoelang het nog gaat duren voordat de Nederlanders helemaal in veilig gebied zijn. „Mijn dochter probeert ons zo goed en zo kwaad als het gaat op de hoogte te houden. Ik zou er zo veel voor over hebben om ze weer terug in het veilige Nederland te hebben”, zucht Bezemer. „Dan kijken we wel welke hulp ze nodig hebben om dit te verwerken.”

Bron: De Telegraaf (http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2005/9/3/TE/login.php?id=19112577218911257721891537058504)
Wat is dat nu voor zever, die hollandse ramptoeristen ... hoe konden die nu niet weten dat die orkaan er aan kwam ... en der pas in de taxi achter komen ... nu kom, dat was nog op tijd dan om te vertrekken, zoals ook bevolen werd door de Burgemeester en de politiechef ... mjah, als je dan als toerist daar wil blijven ... redelijk domme beslissing. Enja, van die plunderingen, ik denk niet dat het op andere plaatsen anders zou zijn ... het is een straatarme bevolking en hun regering laat hen in de steek ... niets te ten of te drinken ... sommige mensen hebben pas na 4 dagen tekenen van rescue-missies gezien ... daarbij komt nog eens het feit dat Amerikaanse cultuur wapendracht hoog in het vaandel draagt ... dus als er dan iets misloopt moeten ze niet ver grijpen en loopt de situatie zo uit de hand ... zoals je kon zien ... het is één groot kruidvat ...

Bad Attila
5 september 2005, 10:44
"Fysiek" gaan jullie zwaar de mist in.:-) Ik herriner mij de laatste NSV-demo nog waarbij slechts een 15-tal rechtse nationalisten een groep van bijna 40 linksen een pak rammel gaf. Over krachtsverhoudingen gesproken...:-D

http://www.lsp-mas.be/blokbuster/2004/antinsv_hoofdwonde.jpg:rofl:

http://www.lsp-mas.be/blokbuster/2004/antinsv_flikgeweld.jpg:rofl:

...Zegt hij terwijl hij puur van plezier in zijn broek doet. :roll:

Masterlijke Allochtoon
5 september 2005, 13:30
Zwarte agenten "winkelen" in New Orleans (http://www.riotvideo.com/videodir/762131585899154935.wmv) :rofl:

Wat een lul is die commentator zeg! Gaat daar even politiek correct staan doen, terwijl hij nog werk, huis, kleding en eten heeft! En dan ook nog eens zeggen: It looks like they're from your color! Wat een vieze racist, dat dit mag op de Amerikaanse televisie, zeg, BAH.

MA

Khonnor
5 september 2005, 13:40
Laat de touwtjes los en het gewelddadig gedrag van de neger komt naar boven: plunderen, agenten en hulpverleners beschieten, moorden en verkrachten. Stel je voor hoe het er bij ons zou aan toegaan mocht de anarchie eens toeslaan in onze multikultureel verrijkte steden en wijken.

Van deze taal word ik dus woedend he.

Kunne we deze persoon niet van dit forum bannen.

Dit is niet eens racisme meer, dit is gewoon geloven in het ubermensch karakter van de blanken. Iets waar onze beste vriend AH uit D ook in geloofde.

Zwarte Orde, bol het af van dit forum. Uw soort willen we hier niet.

Khonnor
5 september 2005, 13:51
2. Het is onzin dat de negers en andere armen/sukkelaars niet konden vluchten op tijd. Iedereen kon voldoende op tijd weg geraken. De overgrote meerderheid van de negers zijn gebleven, het gevaar onderschattend en soms gedacht dat ze uit de situatie voordeel konden halen: minder gezag en recht/orde.


Het is onzin dat deze allemaal konden vluchten. Waarheen? Met welk geld? Met welke auto? Waar zouden ze verblijven? In een tent, onder een brug? Bovendien kan ik wel begrijpen dat als je bijna niets hebt je veel meer wilt doen om je karige haven en goed te beschermen, hoe groot het aankomende gevaar ook mag lijken.

Je moet ook niet vergeten dat heel veel mensen daar al waren moegetergd door vroegere waarschuwingen voor orkanen, waarvoor ze telkens wel zijn gevlucht. Er is al meermaals gewaarschuwd voor orkanen in de buurt van New Orlenas, maar de schade was nooit echt groot en zeker de moeite van het vluchten niet waard. Een zekere mate van onderschatting door vooral de armere, en zwarte bevolking heeft dus ook meegespeeld in dit drama.

Hieruit afleiden dat zwarten dommeriken en criminelen zijn zoals sommige racisten en skinheads hier op dit forum (ja, zwarte orde, ik heb het tegen jou) getuigt zelf van een ongeevenaarde domheid en een criminele inborst.

Guderian
5 september 2005, 13:59
Van deze taal word ik dus woedend he.

Kunne we deze persoon niet van dit forum bannen.

In naam van de verdraagzaamheid allicht? :roll:

Dit is niet eens racisme meer, dit is gewoon geloven in het ubermensch karakter van de blanken. Iets waar onze beste vriend AH uit D ook in geloofde.

Zwarte Orde, bol het af van dit forum. Uw soort willen we hier niet.

Mooi toch dat er nog verdraagzamen zijn...

Guderian
5 september 2005, 14:15
Het is onzin dat deze allemaal konden vluchten. Waarheen? Met welk geld? Met welke auto? Waar zouden ze verblijven? In een tent, onder een brug? Bovendien kan ik wel begrijpen dat als je bijna niets hebt je veel meer wilt doen om je karige haven en goed te beschermen, hoe groot het aankomende gevaar ook mag lijken.

Je moet ook niet vergeten dat heel veel mensen daar al waren moegetergd door vroegere waarschuwingen voor orkanen, waarvoor ze telkens wel zijn gevlucht. Er is al meermaals gewaarschuwd voor orkanen in de buurt van New Orlenas, maar de schade was nooit echt groot en zeker de moeite van het vluchten niet waard. Een zekere mate van onderschatting door vooral de armere, en zwarte bevolking heeft dus ook meegespeeld in dit drama.

Hieruit afleiden dat zwarten dommeriken en criminelen zijn zoals sommige racisten en skinheads hier op dit forum (ja, zwarte orde, ik heb het tegen jou) getuigt zelf van een ongeevenaarde domheid en een criminele inborst.

Tsss... de arme negerkes konden niet op tijd vluchten. Wat een politiek-correct gezeik! :roll:

De waarschuwingen vooraf waren ruim op tijd + anders, namelijk uitdrukkelijk waarschuwend dat de orkaan Kathrina véél krachtiger zou zijn dan wat er doorgaans in het gebied gebeurt.

Desnoods ga je te voet weg, kruip je weg, en denk je na over een manier om sneller weg te raken met een deel van je bezittingen. U gaat me niet wijsmaken dat iemand die weg wil uit een gebied, dat niet zou kunnen.

Jimmy S4W
5 september 2005, 14:40
"Fysiek" gaan jullie zwaar de mist in.:-) Ik herriner mij de laatste NSV-demo nog waarbij slechts een 15-tal rechtse nationalisten een groep van bijna 40 linksen een pak rammel gaf. Over krachtsverhoudingen gesproken...:-D

http://www.lsp-mas.be/blokbuster/2004/antinsv_hoofdwonde.jpg:rofl:

http://www.lsp-mas.be/blokbuster/2004/antinsv_flikgeweld.jpg:rofl:

misschien heb ik er een gemist, of speelt mij geheugen mij parten maar ik kan mij ook nog wel iets herinneren van 1 griet die een skin en een nsv'er ineen trapte (beaten by a girl!!!:-)!!!), en nog wat andere pletskoppen die vooral een groot bakkes hadden als er flikken in de buurt waren, of als ze achter hekken stonden.... om dat zelfde hek even later op hun bek te krijgen
Edit:After edit by Jimmy S4W on 05-09-2005 at 15:41
Reason:
--------------------------------

"Fysiek" gaan jullie zwaar de mist in.:-) Ik herriner mij de laatste NSV-demo nog waarbij slechts een 15-tal rechtse nationalisten een groep van bijna 40 linksen een pak rammel gaf. Over krachtsverhoudingen gesproken...:-D

http://www.lsp-mas.be/blokbuster/2004/antinsv_hoofdwonde.jpg:rofl:

http://www.lsp-mas.be/blokbuster/2004/antinsv_flikgeweld.jpg:rofl:

misschien heb ik er een gemist, of speelt mij geheugen mij parten maar ik kan mij ook nog wel iets herinneren van 1 griet die een skin en een nsv'er ineen trapte (beaten by a girl!!!:-)!!!), en nog wat andere pletskoppen die vooral een groot bakkes hadden als er flikken in de buurt waren, of als ze achter hekken stonden.... om dat zelfde hek even later op hun bek te krijgen

Before any edits, post was:
--------------------------------

"Fysiek" gaan jullie zwaar de mist in.:-) Ik herriner mij de laatste NSV-demo nog waarbij slechts een 15-tal rechtse nationalisten een groep van bijna 40 linksen een pak rammel gaf. Over krachtsverhoudingen gesproken...:-D

http://www.lsp-mas.be/blokbuster/2004/antinsv_hoofdwonde.jpg:rofl:

http://www.lsp-mas.be/blokbuster/2004/antinsv_flikgeweld.jpg:rofl:

misschien heb ik er een gemist, of speelt mij geheugen mij parten maar ik kan mij ook nog wel iets herinneren van 1 griet die een skin en een nsv'er ineen trapte (beaten by a girl!!!:-)!!!), en nog wat andere pletskoppen die vooral een groot bakkes hadden als er flikken in de buurt waren, of als achter hekken stonden.... om dat zelfde hek even later op hun bek te krijgen

Guderian
5 september 2005, 14:45
misschien heb ik er een gemist, of speelt mij geheugen mij parten maar ik kan mij ook nog wel iets herinneren van 1 griet die een skin en een nsv'er ineen trapte (beaten by a girl!!!:-)!!!), en nog wat andere pletskoppen die vooral een groot bakkes hadden als er flikken in de buurt waren, of als ze achter hekken stonden.... om dat zelfde hek even later op hun bek te krijgen


HAHAHAhahahaha... :lol: U hebt een rijke fantasie! Ik was aanwezig op die betoging en de afloop in de Overpoortstraat en nergens heb ik gezien of gehoord dat een NSV'er of deelnemer aan de NSV-betoging slaag zou hebben gekregen. Maar ik heb wel gezien hoe linksen op de vlucht gingen voor een groepje nationalisten die nochtans in de minderheid waren, en ik heb ook linksen gezien die het pak slaag van hun leven hebben gekregen.

Zwarte Orde
5 september 2005, 18:07
Van deze taal word ik dus woedend he.

Kunne we deze persoon niet van dit forum bannen.

Dit is niet eens racisme meer, dit is gewoon geloven in het ubermensch karakter van de blanken. Iets waar onze beste vriend AH uit D ook in geloofde.

Zwarte Orde, bol het af van dit forum. Uw soort willen we hier niet.Kan je niet tegen de waarheid? Dat is dan spijtig voor u. :-)
En ja, ik geloof dat Blanken in alle opzichten beter zijn dan zwarten. Wat hebben zwarten (naast het dienen van Blanken als slaaf) al verwezelijkt?

Zwarte Orde
5 september 2005, 18:12
misschien heb ik er een gemist, of speelt mij geheugen mij parten maar ik kan mij ook nog wel iets herinneren van 1 griet die een skin en een nsv'er ineen trapte (beaten by a girl!!!:-)!!!), en nog wat andere pletskoppen die vooral een groot bakkes hadden als er flikken in de buurt waren, of als ze achter hekken stonden.... om dat zelfde hek even later op hun bek te krijgenWat een onzin, als er iemand slaag gekregen heeft waren het die linkse vlooienbakken wel.

Bokkerijder
5 september 2005, 18:15
Wat een onzin, als er iemand slaag gekregen heeft waren het die linkse vlooienbakken wel.

Nazi punks - fuck off

misschien dat we er de volgende keer bij gaan zijn;-)

Zwarte Orde
5 september 2005, 18:19
Nazi punks - fuck off

misschien dat we er de volgende keer bij gaan zijn;-)
Zou ik echt leuk vinden, wanneer de gelegenheid zich voordoet mag je mij gerust een PB-tje sturen.

Jonas Elossov
5 september 2005, 18:19
Laat de touwtjes los en het gewelddadig gedrag van de neger komt naar boven: plunderen, agenten en hulpverleners beschieten, moorden

Als ik mij niet vergis zijn er vandaag 5 hulpverleners op weg naar hun werkplaats neergeschoten door bleke yankees en nog eens 3 zijn zwaar gewond weggevoerd. En dat zijn bewezen! zaken, die helemaal niets met sociale omstandigheden te maken hebben, maar eerder met agressie en fascinatie voor geweld, met een beetje zenuwen - wel iets gevaarlijker dan mensen die gaan 'plunderen' om te kunnen overleven.

snoodaard
5 september 2005, 18:23
Als ik mij niet vergis zijn er vandaag 5 hulpverleners op weg naar hun werkplaats neergeschoten door bleke yankees en nog eens 3 zijn zwaar gewond weggevoerd. En dat zijn bewezen! zaken, die helemaal niets met sociale omstandigheden te maken hebben, maar eerder met agressie en fascinatie voor geweld, met een beetje zenuwen - wel iets gevaarlijker dan mensen die gaan 'plunderen' om te kunnen overleven.Ik denk dat je je vergist.

Zwarte Orde
5 september 2005, 18:30
Als ik mij niet vergis zijn er vandaag 5 hulpverleners op weg naar hun werkplaats neergeschoten door bleke yankees en nog eens 3 zijn zwaar gewond weggevoerd. En dat zijn bewezen! zaken, die helemaal niets met sociale omstandigheden te maken hebben, maar eerder met agressie en fascinatie voor geweld, met een beetje zenuwen - wel iets gevaarlijker dan mensen die gaan 'plunderen' om te kunnen overleven.Heb ik ooit beweerd dat enkel negers plunderen en moorden???
Dat men etenswaren en kleding nodig heeft dat weet ik ook wel, maar dure merkkledij en elektronische apparaten stelen dat heeft meer weg van PLUNDEREN dan van stelen om te overleven.

Jonas Elossov
5 september 2005, 18:30
Kan je niet tegen de waarheid? Dat is dan spijtig voor u. :-)
En ja, ik geloof dat Blanken in alle opzichten beter zijn dan zwarten. Wat hebben zwarten (naast het dienen van Blanken als slaaf) al verwezelijkt?

Uitvindingen als het vuur, het wiel, jachtwapens en kunst zijn zaken die door zwarten zijn verwezenlijkt, toen die de dominante positie had in de wereld, en zonder welke niets zou bestaat van onze huidige maatschappij. Hadden zij het vuur niet leren gebruiken, dan had jij deze winter lekker dood gevroren. De reden welke positie een bepaalde geografische groep in een samenleving inneemt, zijn louter historisch sociaal en geografisch bepaald.
Een reden waarom afrika op dit moment achterloopt, is omdat de veroveraars uit West-Europa daar alles zijn gaan vernielen in de jaren 1500 met het buskruit dat ze uit China hadden leren kennen. Een andere reden waarom de Afrikaanse samenleving op economisch punt achter stond, is t vinden bij het feit dat er geen grotere vooruitgang nodig was om te kunnen verder leven. In de rijke Afrikaanse wouden is intensieve landbouw en veeteelt, economisch gezien helemaal niet nodig om in normale omstandigheden de stam te laten overleven. Daarom is die niet tot ontwikkeling gekomen. Dus zoals gezegd zijn verschillen historisch te bepalen, want genetisch verschillen wij niet met onze afrikaanse broers. Ook de huidskleur is zuiver geografisch bepaald; enkel en alleen de inval van het zonlicht bepaald hoe de kleur van mensen evolueert.

Jonas Elossov
5 september 2005, 18:33
Heb ik ooit beweerd dat enkel negers plunderen en moorden???
Dat men etenswaren en kleding nodig heeft dat weet ik ook wel, maar dure merkkledij en elektronische apparaten stelen dat heeft meer weg van PLUNDEREN dan van stelen om te overleven.

So, iets op tegen? Je zou maar idioot zijn om het niet te doen. Als je heel je leven in de armoede hebt geleeftd, en nu deze dure aparaten in de winkells van multinationals voor het grijpen liggen. Wat houdt je tegen om ze mee te nemen? Een burgerlijk privé-bezit fetisjisme?

Jonas Elossov
5 september 2005, 18:38
Ik denk dat je je vergist.
Ik denk het niet, overigens zijn er ook berichten van flikken die zelf aan het plunderen slaan, zoals CNN citeert:
"Our officers have been urinating and defecating in the basement of Harrah's Casino," Police Superintendent Eddie Compass said last week. "They have been going in stores to feed themselves."

Een aantal hebben zichzelf reeds door het hoofd geschoten en tientallen gaven reeds hun ontslag in, toen die agenten zagen dat ze absoluut niet de middelen hadden/kregen om de mensen te helpen.

Raven
5 september 2005, 18:41
So, iets op tegen? Je zou maar idioot zijn om het niet te doen. Als je heel je leven in de armoede hebt geleeftd, en nu deze dure aparaten in de winkells van multinationals voor het grijpen liggen. Wat houdt je tegen om ze mee te nemen? Een burgerlijk privé-bezit fetisjisme?

Dat komt ervan als je optrekt met Benjamin de fietsendief...

garfield
5 september 2005, 18:50
So, iets op tegen? Je zou maar idioot zijn om het niet te doen. Als je heel je leven in de armoede hebt geleeftd, en nu deze dure aparaten in de winkells van multinationals voor het grijpen liggen. Wat houdt je tegen om ze mee te nemen? Een burgerlijk privé-bezit fetisjisme?

Dus links keurt diefstal van privégoederen goed ??

Jonas Elossov
5 september 2005, 19:09
Dus links keurt diefstal van privégoederen goed ??

Hangt zuiver, zoals met alles, van de omstandigheden af. In de burgerlijke samenleving is het zo dat iemand die rijk is en diefstal pleegt minder hard wordt gestraft dan iemand die arm is. In de soviet-unie van begin de jaren 20 gold omgekeerd, hoe rijker de dief, hoe harder de straf. Ik vind het laatste het meest logische. Ik vind diefstal tegenover de gemeenschap ook erger dan tegenover een individu, dus belastingsfraude is erger dan ontvreemden van privé-bezit. Dat is logica. En hierbij overtreed ik de wet van het burgerlijk denken.

D�*t is de wet van politiek-correct denken overschrijden, en zie hoe extreem-rechts geshockeerd is... En anders maar kakken op PC'ers, maar als het erop aankomt zijn ze gesjokeerd als de PC burgerlijke normen overschreden worden.

Zwarte Orde
5 september 2005, 19:45
Uitvindingen als het vuur, het wiel, jachtwapens en kunst zijn zaken die door zwarten zijn verwezenlijkt, toen die de dominante positie had in de wereld, en zonder welke niets zou bestaat van onze huidige maatschappij. Hadden zij het vuur niet leren gebruiken, dan had jij deze winter lekker dood gevroren. De reden welke positie een bepaalde geografische groep in een samenleving inneemt, zijn louter historisch sociaal en geografisch bepaald.Was het niet de Homo Erectus die lang voor er van negers sprake was ontdekte hoe het vuur te gebruiken en die gebruikt maakte van werktuigen voor de jacht en visvangst?

Een reden waarom afrika op dit moment achterloopt, is omdat de veroveraars uit West-Europa daar alles zijn gaan vernielen in de jaren 1500 met het buskruit dat ze uit China hadden leren kennen. Een andere reden waarom de Afrikaanse samenleving op economisch punt achter stond, is t vinden bij het feit dat er geen grotere vooruitgang nodig was om te kunnen verder leven. In de rijke Afrikaanse wouden is intensieve landbouw en veeteelt, economisch gezien helemaal niet nodig om in normale omstandigheden de stam te laten overleven. Daarom is die niet tot ontwikkeling gekomen. Dus zoals gezegd zijn verschillen historisch te bepalen, want genetisch verschillen wij niet met onze afrikaanse broers. Ook de huidskleur is zuiver geografisch bepaald; enkel en alleen de inval van het zonlicht bepaald hoe de kleur van mensen evolueert.:rofl: Het is altijd de schuld van een ander. Negers zijn inderdaad het slachtoffer: van hun eigen domheid en luiheid. Negers zijn niet in staat om voor zichzelf te zorgen, daar hebben ze Blanken voor nodig. De zwartjes hadden het toch veel beter (zelfs al werd er af en toe eens een handje afgehakt) in de kolonies: er was werk, het was er veilig en er was genoeg te eten. Kijk naar Z-Afrika (om er maar één te noemen) wat zij ervan terecht brengen nu negers het land regeren.

So, iets op tegen? Je zou maar idioot zijn om het niet te doen. Als je heel je leven in de armoede hebt geleeftd, en nu deze dure aparaten in de winkells van multinationals voor het grijpen liggen. Wat houdt je tegen om ze mee te nemen? Een burgerlijk privé-bezit fetisjisme? Mochten het hardwerkende mensen zijn die net als onze arbeiders werden uitgebuit door het grootkapitaal ik zou er niets op tegen hebben. Vergis u niet, het soort volk dat ligt te verzuipen in het water van de Mississippi dat zijn geen arbeiders. Het zijn junks, luierikken, moordenaars, verkrachters, pooiers en hun hoeren en al het fraais wat de Amerikaanse melting pot te bieden heeft.

/\|cazar
5 september 2005, 19:50
Mochten het hardwerkende mensen zijn die net als onze arbeiders werden uitgebuit door het grootkapitaal ik zou er niets op tegen hebben. Vergis u niet, het soort volk dat ligt te verzuipen in het water van de Mississippi dat zijn geen arbeiders. Het zijn junks, luierikken, moordenaars, verkrachters, pooiers en hun hoeren en al het fraais wat de Amerikaanse melting pot te bieden heeft.


2 master degrees heeft u ?

sociologie en biologie ?

aangevuld met ettelijke postgraduaten in statistische data-analyse.

want zo is u toch tot deze verhelderende conclusie gekomen, niet ? je steunend op een zeer degelijk sociologisch en demografisch onderzoek ?




Het is altijd de schuld van een ander. Negers zijn inderdaad het slachtoffer: van hun eigen domheid en luiheid. Negers zijn niet in staat om voor zichzelf te zorgen, daar hebben ze Blanken voor nodig. De zwartjes hadden het toch veel beter (zelfs al werd er af en toe eens een handje afgehakt) in de kolonies: er was werk, het was er veilig en er was genoeg te eten. Kijk naar Z-Afrika (om er maar één te noemen) wat zij ervan terecht brengen nu negers het land regeren.

Tja, uiteraard heeft de zwart amerikaanse bevolking erom gevraagd dat ze massaal uit Afrika werden gedeporteerd en alzo de grootste Amerikaanse vermogens werden opgebouwd, later aangevuld met de waanzin van de opium oorlog in China.
Ze vroegen er waarschijnlijk om om meegesleurd te worden naar die nieuwe wereld, op zoek dat ze waren naar een deftige "meester".
Edit:After edit by /\|cazar on 05-09-2005 at 20:53
Reason:
--------------------------------

Mochten het hardwerkende mensen zijn die net als onze arbeiders werden uitgebuit door het grootkapitaal ik zou er niets op tegen hebben. Vergis u niet, het soort volk dat ligt te verzuipen in het water van de Mississippi dat zijn geen arbeiders. Het zijn junks, luierikken, moordenaars, verkrachters, pooiers en hun hoeren en al het fraais wat de Amerikaanse melting pot te bieden heeft.


2 master degrees heeft u ?

sociologie en biologie ?

aangevuld met ettelijke postgraduaten in statistische data-analyse.

want zo is u toch tot deze verhelderende conclusie gekomen, niet ? je steunend op een zeer degelijk sociologisch en demografisch onderzoek ?




Het is altijd de schuld van een ander. Negers zijn inderdaad het slachtoffer: van hun eigen domheid en luiheid. Negers zijn niet in staat om voor zichzelf te zorgen, daar hebben ze Blanken voor nodig. De zwartjes hadden het toch veel beter (zelfs al werd er af en toe eens een handje afgehakt) in de kolonies: er was werk, het was er veilig en er was genoeg te eten. Kijk naar Z-Afrika (om er maar één te noemen) wat zij ervan terecht brengen nu negers het land regeren.

Tja, uiteraard heeft de zwart amerikaanse bevolking erom gevraagd dat ze massaal uit Afrika werden gedeporteerd en alzo de grootste Amerikaanse vermogens werden opgebouwd, later aangevuld met de waanzin van de opium oorlog in China.
Ze vroegen er waarschijnlijk om om meegesleurd te worden naar die nieuwe wereld, op zoek dat ze waren naar een deftige "meester".

Before any edits, post was:
--------------------------------

Mochten het hardwerkende mensen zijn die net als onze arbeiders werden uitgebuit door het grootkapitaal ik zou er niets op tegen hebben. Vergis u niet, het soort volk dat ligt te verzuipen in het water van de Mississippi dat zijn geen arbeiders. Het zijn junks, luierikken, moordenaars, verkrachters, pooiers en hun hoeren en al het fraais wat de Amerikaanse melting pot te bieden heeft.


2 master degrees heeft u ?

sociologie en biologie ?

aangevuld met ettelijke postgraduaten in statistische data-analyse.

want zo is u toch tot deze verhelderende conclusie gekomen, niet ? je steunend op een zeer degelijk sociologisch en demografisch onderzoek ?

Jonas Elossov
5 september 2005, 20:15
Was het niet de Homo Erectus die lang voor er van negers sprake was ontdekte hoe het vuur te gebruiken en die gebruikt maakte van werktuigen voor de jacht en visvangst?

En waar leefde de homo erectus, denk je, en welke huidskleur had hij?


Mochten het hardwerkende mensen zijn die net als onze arbeiders werden uitgebuit door het grootkapitaal ik zou er niets op tegen hebben. Vergis u niet, het soort volk dat ligt te verzuipen in het water van de Mississippi dat zijn geen arbeiders. Het zijn junks, luierikken, moordenaars, verkrachters, pooiers en hun hoeren en al het fraais wat de Amerikaanse melting pot te bieden heeft.

Natuurlijk, er zijn nog honderdduizenden zwarten die liggen te creperen in New Orleans... En dat waren allemaal moordenaars en junks en luierikken en verkrachters zeker? Van wat denk je dat de bevolking van New-Orleans dan leefde? Van elkaar te bestelen?

Overigens denk je dat in onze steden geen blanke oervlaamse junks, luierikken, moordenaars, verkrachters, pooiers en hun hoeren en al het fraais wat de Amerikaanse melting pot te bieden heeft, rondlopen? - Wil dat daarom zeggen dat er in Vlaanderen geen arbeiders zijn?
Edit:After edit by Jonas Elossov on 05-09-2005 at 21:18
Reason:
--------------------------------

Was het niet de Homo Erectus die lang voor er van negers sprake was ontdekte hoe het vuur te gebruiken en die gebruikt maakte van werktuigen voor de jacht en visvangst?

En waar leefde de homo erectus, denk je, en welke huidskleur had hij?


Mochten het hardwerkende mensen zijn die net als onze arbeiders werden uitgebuit door het grootkapitaal ik zou er niets op tegen hebben. Vergis u niet, het soort volk dat ligt te verzuipen in het water van de Mississippi dat zijn geen arbeiders. Het zijn junks, luierikken, moordenaars, verkrachters, pooiers en hun hoeren en al het fraais wat de Amerikaanse melting pot te bieden heeft.

Natuurlijk, er zijn nog honderdduizenden zwarten die liggen te creperen in New Orleans... En dat waren allemaal moordenaars en junks en luierikken en verkrachters zeker? Van wat denk je dat de bevolking van New-Orleans dan leefde? Van elkaar te bestelen?

Overigens denk je dat in onze steden geen blanke oervlaamse junks, luierikken, moordenaars, verkrachters, pooiers en hun hoeren en al het fraais wat de Amerikaanse melting pot te bieden heeft, rondlopen? - Wil dat daarom zeggen dat er in Vlaanderen geen arbeiders zijn?

Before any edits, post was:
--------------------------------

Was het niet de Homo Erectus die lang voor er van negers sprake was ontdekte hoe het vuur te gebruiken en die gebruikt maakte van werktuigen voor de jacht en visvangst?

En waar leefde de homo erectus, denk je, en welke huidskleur had hij?


Mochten het hardwerkende mensen zijn die net als onze arbeiders werden uitgebuit door het grootkapitaal ik zou er niets op tegen hebben. Vergis u niet, het soort volk dat ligt te verzuipen in het water van de Mississippi dat zijn geen arbeiders. Het zijn junks, luierikken, moordenaars, verkrachters, pooiers en hun hoeren en al het fraais wat de Amerikaanse melting pot te bieden heeft.

Natuurlijk, er zijn nog honderdduizenden zwarten die liggen te creperen in New Orleans... En dat waren allemaal moordenaars en junks en luierikken en verkrachters zeker? Van wat denk je dat de bevolking van New-Orleans dan leefde? Van elkaar te bestelen?

Overigens denk je dat in onze steden geen blanke oervlaamse junks, luierikken, moordenaars, verkrachters, pooiers en hun hoeren en al het fraais wat de Amerikaanse melting pot te bieden heeft, rondlopen?

Zwarte Orde
5 september 2005, 21:17
2 master degrees heeft u ?

sociologie en biologie ?

aangevuld met ettelijke postgraduaten in statistische data-analyse.

want zo is u toch tot deze verhelderende conclusie gekomen, niet ? je steunend op een zeer degelijk sociologisch en demografisch onderzoek ?Is het toeval dat er wordt geplunderd, gemoord en verkracht in een stad waarvan de populatie hoofdzakelijk uit negers bestaat? Ik denk van niet, zelfs zonder een master degree ben ik in staat om tot dat inzicht te komen.

Tja, uiteraard heeft de zwart amerikaanse bevolking erom gevraagd dat ze massaal uit Afrika werden gedeporteerd en alzo de grootste Amerikaanse vermogens werden opgebouwd, later aangevuld met de waanzin van de opium oorlog in China.
Ze vroegen er waarschijnlijk om om meegesleurd te worden naar die nieuwe wereld, op zoek dat ze waren naar een deftige "meester".Het waren niet alleen negers die verhandeld werden als slaven. Tussen 1500 en 1800 zijn naar schatting 1.000.000 Blanke Europeanen gevangen genomen en gedwongen om voor islamitische meesters te werken in N-Afrika. En ook joden hebben hun aandeel in de slavernij gehad, hebben ze nog steeds trouwens. Zo spelen ze nog steeds een belangrijke rol in de wereldwijde handel van vrouwenprostitutie. Maar zwarte slavernij das natuurlijk zo veel erger... :-)

Zwarte Orde
5 september 2005, 21:20
En waar leefde de homo erectus, denk je, en welke huidskleur had hij?Ik begrijp waar je naartoe wilt maar je kan hoogstens zeggen dat de zwarte de gewoonten van de Homo Erectus heeft overgenomen. Ten opzichte van de Blanke heeft de neger zich maar weinig ontwikkeld, het lijkt wel of de evolutie voor hem bleef stil staan. Alles wat we vandaag kennen aan uitvindingen, wetenschap, techniek,... hebben we niet te danken aan het scheppend genie van de neger maar kwam grotendeels tot stand door of onder invloed van Blanken. Dat is een feit!



Natuurlijk, er zijn nog honderdduizenden zwarten die liggen te creperen in New Orleans... En dat waren allemaal moordenaars en junks en luierikken en verkrachters zeker? Van wat denk je dat de bevolking van New-Orleans dan leefde? Van elkaar te bestelen?

Overigens denk je dat in onze steden geen blanke oervlaamse junks, luierikken, moordenaars, verkrachters, pooiers en hun hoeren en al het fraais wat de Amerikaanse melting pot te bieden heeft, rondlopen? - Wil dat daarom zeggen dat er in Vlaanderen geen arbeiders zijn?Zoals ik al zei, niks op tegen wanneer hard werkende mensen (zwart of blank) stelen uit winkels van multinationals. Maar dat is hier het geval niet, het zijn rontrekkende zwarte bendes die nu plunderen, moorden en verkrachten. Kan me maar moeilijk inbeelden dat arbeiders die op een eerlijke manier hun brood verdienen zich te buiten gaan aan geweld of de reddingsoperatie bemoeilijken door hulpverleners te beschieten. Het ligt er toch vingerdik op welk uitschot hiervoor verantwoordelijk is. En dat het negers zijn is bijlange geen toeval.

Jonas Elossov
5 september 2005, 21:48
Is het toeval dat er wordt geplunderd, gemoord en verkracht in een stad waarvan de populatie hoofdzakelijk uit negers bestaat? Ik denk van niet, zelfs zonder een master degree ben ik in staat om tot dat inzicht te komen.

Is het toeval dat in ELKE miljoenenstad waar blanken de meerderheid uitmaken ook gestolen gemoord en verkracht wordt? Die practijken zijn zo oud als de mensheid (Allez, stelen is zo oud als het privé-bezit).

Maar zwarte slavernij das natuurlijk zo veel erger... :-)

Feit is dat de zwarte slavernij inderdaad op veel grotere schaal en veel systematischer was. Bovendien werden blanken in de islamitische wereld niet generatieslang, in een appartheid geplaatst (omdat er bijvoorbeeld helemaal geen verschil is in huidskleur.)

Pelgrim
5 september 2005, 22:00
Kan je niet tegen de waarheid? Dat is dan spijtig voor u. :-)
En ja, ik geloof dat Blanken in alle opzichten beter zijn dan zwarten. Wat hebben zwarten (naast het dienen van Blanken als slaaf) al verwezelijkt?

Jazz, blues en rock and roll :thumbsup:

Guderian
5 september 2005, 22:03
Jazz, blues en rock and roll :thumbsup:

Geen enkele negercultuur heeft ooit een uitvinding of een filosofie voortgebracht dat door een andere beschaving waardevol genoeg bevonden werd om het over te nemen.

sinan123
5 september 2005, 22:05
Krijgen we dit weer...

Seba
5 september 2005, 22:58
ik kan honderduizenden atleten, musici, bedrijfsleiders,etc. opnoemen die ondanks dat ze zwart zijn het toch veel verder hebben geschopt dan enkele apen die hier op dit forum zitten te verkondigen hoe fier ze wel zijn op verwezenlijkingen van anderen die toevallig dezelfde huidskleur hebben...
Edit:After edit by Seba on 05-09-2005 at 23:58
Reason:
--------------------------------

ik kan honderduizenden atleten, musici, bedrijfsleiders,etc. opnoemen die ondanks dat ze zwart zijn het toch veel verder hebben geschopt dan enkele apen die hier op dit forum zitten te verkondigen hoe fier ze wel zijn op verwezenlijkingen van anderen die toevallig dezelfde huidskleur hebben...

Before any edits, post was:
--------------------------------

ik kan honderduizenden atlethen, (jazz)musici,etc. opnoemen die ondanks dat ze zwart zijn het toch veel verder hebben geschopt dan enkele apen die hier op dit forum zitten te verkondigen hoe fier ze wel zijn op verwezenlijkingen van anderen die toevallig dezelfde huidskleur hebben...

Seba
5 september 2005, 23:09
Kan je niet tegen de waarheid? Dat is dan spijtig voor u. :-)
En ja, ik geloof dat Blanken in alle opzichten beter zijn dan zwarten. Wat hebben zwarten (naast het dienen van Blanken als slaaf) al verwezelijkt?

ik neem aan dat de hele jazzcultuur te hoog gegrepen is voor (uw nochthans Blanke) hoedje?



als "Blanken" trouwens in alle opzichten beter zijn dan "Zwarten" vanwege het ras, dan kan er voglens uw theorie dus geen enkel tegenvoorbeeld zijn aangezien het aan ras verbonden is?

http://www.ge.com/en/company/companyinfo/executivebios/eb_harper.htm
http://www.ge.com/en/company/companyinfo/executivebios/eb_trotters.htm

beide heren verdienen maandelijks meer dan jij ooit in hele werkleven zal gezien hebben. Vind je het dan niet een beetje frustrerend hier op een forum wat te komen zeveren hoe dom zwarten en hoe slimblanken wel zijn?

praha
6 september 2005, 00:09
Is het toeval dat er wordt geplunderd, gemoord en verkracht in een stad waarvan de populatie hoofdzakelijk uit negers bestaat? Ik denk van niet, zelfs zonder een master degree ben ik in staat om tot dat inzicht te komen.

;-) die master degree is misschien het onderscheid tussen:

jouw vraag A en deze vraag B :
Is het toeval dat er wordt geplunderd, gemoord en verkracht in een stad in deze omstandigheden waarvan de populatie hoofdzakelijk uit negers bestaat?

en diezelfde master degree had je dan misschien geholpen om de juiste conclusies te trekken :
antwoord op A: ja
antwoord op B: neen

praha
6 september 2005, 00:12
rara ..... :?

wat is de variabele en wat is de invariabele ?

Breydel
6 september 2005, 00:57
Van deze taal word ik dus woedend he.

Kunne we deze persoon niet van dit forum bannen.

Dit is niet eens racisme meer, dit is gewoon geloven in het ubermensch karakter van de blanken. Iets waar onze beste vriend AH uit D ook in geloofde.

Zwarte Orde, bol het af van dit forum. Uw soort willen we hier niet.

Spreek eerst voor uw eigen beste man. De forummoderatie zal wel bepalen wie hier al dan niet welkom is.

Riksken
6 september 2005, 01:20
;-) die master degree is misschien het onderscheid tussen:

jouw vraag A en deze vraag B :
Is het toeval dat er wordt geplunderd, gemoord en verkracht in een stad in deze omstandigheden waarvan de populatie hoofdzakelijk uit negers bestaat?

en diezelfde master degree had je dan misschien geholpen om de juiste conclusies te trekken :
antwoord op A: ja
antwoord op B: neen

Goede poging. Meneer was zeker betrokken bij de opstelling van de vragen voor de vrt enquête?
Variabel, invariabel, diepgevroren of vloeibaar beinvloed in deze het resultaat niet.
Negatief blijft negatief.
Haal er eens een intussen verboden (de stijl) Nero of Kuifjestrip bij, lees de tekstballonetjes aandachtig en kijk goed naar de tekeningen en probeer dan nog eens opnieuw.

jjohanvdb
6 september 2005, 02:19
Ik begrijp waar je naartoe wilt maar je kan hoogstens zeggen dat de zwarte de gewoonten van de Homo Erectus heeft overgenomen. Ten opzichte van de Blanke heeft de neger zich maar weinig ontwikkeld, het lijkt wel of de evolutie voor hem bleef stil staan. Alles wat we vandaag kennen aan uitvindingen, wetenschap, techniek,... hebben we niet te danken aan het scheppend genie van de neger maar kwam grotendeels tot stand door of onder invloed van Blanken. Dat is een feit!


Wat wil je hier nu mee zeggen?

willem1940NLD
6 september 2005, 06:31
Merkwaardig, juist het gebied vanwaar zulke mooie muziek komt.

De tekst van "Basin Street Blues" moet dan haast wel misleidende reclame geweest zijn.

Alweer een prospectieve vacantie-bestemming minder, "Oost, West - thuis best".

Basin street is the street
Where all the white and the black folk meet
Down in new orleans, the land of dreams
You never know how much it seems
Not just how much it really means
I’m glad to be, yessirree, in the land of reverie
I can’t lose my basin street blues

Bhairav
6 september 2005, 07:18
Geen enkele negercultuur heeft ooit een uitvinding of een filosofie voortgebracht dat door een andere beschaving waardevol genoeg bevonden werd om het over te nemen.
En toch maar zagen over die negercultuur die onze Vlaemsche jeugd verrot. Blijkbaar vinden sommigen dit wel waardevol. En ze zijn met meer dan uw mentaliteitsgenoten. Zegt genoeg.

Pelgrim
6 september 2005, 08:27
Geen enkele negercultuur heeft ooit een uitvinding of een filosofie voortgebracht dat door een andere beschaving waardevol genoeg bevonden werd om het over te nemen.

Ik merk anders wel dat jazz, blues en rock'n'roll in het Westen megasuccessen zijn geweest en nog steeds zijn.

Egidius
6 september 2005, 08:47
Zwarte Orde, bol het af van dit forum. Uw soort willen we hier niet.

Momentje, wie zijn "we"?

Heb jij een mandaat namens alle posters hier? Als dat zo is, wil ik dat wel graag even van de forumleiding vernemen.

Egidius

Egidius
6 september 2005, 08:50
So, iets op tegen? Je zou maar idioot zijn om het niet te doen. Als je heel je leven in de armoede hebt geleeftd, en nu deze dure aparaten in de winkells van multinationals voor het grijpen liggen. Wat houdt je tegen om ze mee te nemen? Een burgerlijk privé-bezit fetisjisme?

Kan je me even je adres geven?
De data dat je op vakantie bent zijn ook welkom, maar niet echt onontbeerlijk.

Egidius

Egidius
6 september 2005, 08:56
Jazz, blues en rock and roll :thumbsup:

En dat zijn dus zelfs rechtstreekse vruchten van de slavernij. Zonder de gedwongen verhuis van massa's zwarten naar Amerika zou er geen blues geweest zijn! We mogen er niet aan denken, hé?

Egidius

Guderian
6 september 2005, 15:45
ik kan honderduizenden atleten, musici, bedrijfsleiders,etc. opnoemen die ondanks dat ze zwart zijn het toch veel verder hebben geschopt dan enkele apen die hier op dit forum zitten te verkondigen hoe fier ze wel zijn op verwezenlijkingen van anderen die toevallig dezelfde huidskleur hebben...

Het is inderdaad mogelijk dat individuele negers het ver schoppen, ook al blijft het dan nog een minderheid.

Maar, het gaat er hem evenwel om dat de negroïde collectiviteiten niks voorstellen, dat ze nooit iets zinvols voor de wereld hebben voortgebracht. De negers hebben nooit een filosofie, een machtig kunstwerk of een waardevolle uitvinding voortgebracht. Dit kan moeilijk ontkend worden.

Het enige wat dan overblijft is hetgeen sommige multicul-extremisten hier doen: wat amusementsverschijnsels die door negers bedacht werden zoals jazz en R&B gaan voorstellen als een grote bijdrage aan de menselijke evolutie. Dat dit populair is bij velen in de massa verandert niks aan de oorspronkelijke stelling, het volk heeft nood aan brood en spelen. Ook ik zie wel eens graag een neger die kunstjes uithaalt.
Edit:After edit by Guderian on 06-09-2005 at 16:47
Reason:
--------------------------------

ik kan honderduizenden atleten, musici, bedrijfsleiders,etc. opnoemen die ondanks dat ze zwart zijn het toch veel verder hebben geschopt dan enkele apen die hier op dit forum zitten te verkondigen hoe fier ze wel zijn op verwezenlijkingen van anderen die toevallig dezelfde huidskleur hebben...

Het is inderdaad mogelijk dat individuele negers het ver schoppen, ook al blijft het dan nog een minderheid.

Maar, het gaat er hem evenwel om dat de negroïde collectiviteiten niks voorstellen, dat ze nooit iets zinvols voor de wereld hebben voortgebracht. De negers hebben nooit een filosofie, een machtig kunstwerk of een waardevolle uitvinding voortgebracht. Dit kan moeilijk ontkend worden.

Het enige wat dan overblijft is hetgeen sommige multicul-extremisten hier doen: wat amusementsverschijnsels die door negers bedacht werden zoals jazz en R&B gaan voorstellen als een grote bijdrage aan de menselijke evolutie. Dat dit populair is bij velen in de massa verandert niks aan de oorspronkelijke stelling, het volk heeft nood aan brood en spelen. Ook ik zie wel eens graag een neger die kunstjes uithaalt.

Before any edits, post was:
--------------------------------

ik kan honderduizenden atleten, musici, bedrijfsleiders,etc. opnoemen die ondanks dat ze zwart zijn het toch veel verder hebben geschopt dan enkele apen die hier op dit forum zitten te verkondigen hoe fier ze wel zijn op verwezenlijkingen van anderen die toevallig dezelfde huidskleur hebben...

Het is inderdaad mogelijk dat individuele negers het ver schoppen, ook al blijft het dan nog een minderheid.

Maar, het gaat er hem evenwel om dat de negroïde collectiviteiten niks voorstellen, dat ze nooit iets zinvols voor de wereld hebben voortgebracht. De negers hebben nooit een filosofie, een machtig kunstwerk of een waardevolle uitvinding voortgebracht. Dit kan moeilijk ontkent worden.

Het enige wat dan overblijft is hetgeen sommige multicul-extremisten hier doen: wat amusementsverschijnsels die door negers bedacht werden zoals jazz en R&B gaan voorstellen als een grote bijdrage aan de menselijke evolutie. Dat dit populair is bij velen in de massa verandert niks aan de oorspronkelijke stelling, het volk heeft nood aan brood en spelen. Ook ik zie wel eens graag een neger die kunstjes uithaalt.

Bad Attila
6 september 2005, 16:29
Het is inderdaad mogelijk dat individuele negers het ver schoppen, ook al blijft het dan nog een minderheid.

Maar, het gaat er hem evenwel om dat de negroïde collectiviteiten niks voorstellen, dat ze nooit iets zinvols voor de wereld hebben voortgebracht. De negers hebben nooit een filosofie, een machtig kunstwerk of een waardevolle uitvinding voortgebracht. Dit kan moeilijk ontkend worden.

Het enige wat dan overblijft is hetgeen sommige multicul-extremisten hier doen: wat amusementsverschijnsels die door negers bedacht werden zoals jazz en R&B gaan voorstellen als een grote bijdrage aan de menselijke evolutie. Dat dit populair is bij velen in de massa verandert niks aan de oorspronkelijke stelling, het volk heeft nood aan brood en spelen. Ook ik zie wel eens graag een neger die kunstjes uithaalt.

Hihi, Guderiantje, ik heb een link gevonden waar beweerd wordt dat de oude Egyptenaren eigenlijk "NEGERS" waren... http://www.ankhonline.com/nouvelle1.htm En bij verdere opzoekingen heb ik vastgesteld dat die theorie wel tot serieuze discussies geleid hebben.

Nu kan men natuurlijk altijd beweren dat dit niet waar is (wat uiteraard mogelijk is, ik wacht op uw tegenbewijzen), of dat het Oude Egypte niks bijgebracht heeft.

willem1940NLD
6 september 2005, 17:20
Hihi, Guderiantje, ik heb een link gevonden waar beweerd wordt dat de oude Egyptenaren eigenlijk "NEGERS" waren... http://www.ankhonline.com/nouvelle1.htm En bij verdere opzoekingen heb ik vastgesteld dat die theorie wel tot serieuze discussies geleid hebben.

Nu kan men natuurlijk altijd beweren dat dit niet waar is (wat uiteraard mogelijk is, ik wacht op uw tegenbewijzen), of dat het Oude Egypte niks bijgebracht heeft.

Lijkt niet te kloppen met oude schilderingen enzo; ik meen toch dat iets meer algemeen de aanname geldt dat de Egyptenaren of minstens hun taal/talen verwant waren aan Berbers.

PAJOT
6 september 2005, 17:44
Ik merk anders wel dat jazz, blues en rock'n'roll in het Westen megasuccessen zijn geweest en nog steeds zijn.modegril. Het volk neemt wat het voorgehouden wordt.

Pelgrim
6 september 2005, 18:04
Dat is echt wel een belachelijk argument hoor. Deze genres hebben een ware revolutie teweeggebracht in de hedendaagse muziek en hebben ook het Wetsen sterk doordrongen, vooral dan de rock'n'roll. Een modegrill die generaties lang meegaat, chapeau voor die 'domme' negers. U kan op uw kop gaan staan zoveel u wil en schande spreken over deze ontaarde mueizk, ze is wel here to stay 8)

PAJOT
6 september 2005, 18:34
Dat is echt wel een belachelijk argument hoor. Deze genres hebben een ware revolutie teweeggebracht in de hedendaagse muziek en hebben ook het Wetsen sterk doordrongen, vooral dan de rock'n'roll. Een modegrill die generaties lang meegaat, chapeau voor die 'domme' negers. U kan op uw kop gaan staan zoveel u wil en schande spreken over deze ontaarde mueizk, ze is wel here to stay 8)Ik zie geen weerlegging van mijn argument.

Als ik spreek over een modegril dan doel ik natuurlijk per definitie op een in de tijd beperkt fenomeen. Maar dan spreek ik me geenszins uit over de duur van de periode waarin dat fenomeen plaatsgrijpt.

Bovendien heeft u mij niet aangetoond dat deze muziek kwalitatief hoogstaand is. Kwantitatieve kriteria als hoeveelheid mensen en aantal jaren zijn daartoe uiteraard ontoereikend.

Kan u trouwens mijn stelling weerleggen dat de mensen niets anders voorgeschoteld krijgen ? U zal toch niet ontkennen dat de platenindustrie één grote kommersie is waarin enkele bonzen de dienst uitmaken ?

Zwarte Orde
6 september 2005, 18:44
ik neem aan dat de hele jazzcultuur te hoog gegrepen is voor (uw nochthans Blanke) hoedje?



als "Blanken" trouwens in alle opzichten beter zijn dan "Zwarten" vanwege het ras, dan kan er voglens uw theorie dus geen enkel tegenvoorbeeld zijn aangezien het aan ras verbonden is?

http://www.ge.com/en/company/companyinfo/executivebios/eb_harper.htm
http://www.ge.com/en/company/companyinfo/executivebios/eb_trotters.htm

beide heren verdienen maandelijks meer dan jij ooit in hele werkleven zal gezien hebben. Vind je het dan niet een beetje frustrerend hier op een forum wat te komen zeveren hoe dom zwarten en hoe slimblanken wel zijn?Ik beweer nergens dat elke zwarte dom is, evenmin dat bepaalde negers een hoger IQ hebben dan bepaalde Blanken. Uitschieters kunnen zich langs beide kanten voordoen. Wel dat wannneer we de verschillende mensenrassen onderling vergelijken Blanken als groep veel intelligenter zijn.

Pelgrim
6 september 2005, 18:47
Ik zie geen weerlegging van mijn argument.

Tja, ik zie dan ook geen argument. :)

Als ik spreek over een modegril dan doel ik natuurlijk per definitie op een in de tijd beperkt fenomeen.

Alles is per definitie een in de tijd beperkt fenomeen.

Maar dan spreek ik me geenszins uit over de duur van de periode waarin dat fenomeen plaatsgrijpt.

In dat geval kunnen we bijvoorbeeld het bestaan en de supprematie van het blanke ras ook als een 'tijdelijke modegril' beschouwen, want de blanken zijn er niet altijd geweest en zullen mogelijk ooit verdwijnen.

Bovendien heeft u mij niet aangetoond dat deze muziek kwalitatief hoogstaand is.

Ik vind die kwalitatief hoogstaand, en vele anderen met mij, en als jij die niet hoogstaand vindt, dan koop je ze gewoon niet (of je downloadt ze niet). Wat is het probleem eigenlijk? Mag ik zeggen dat het blanke ras een onderras is, omdat ik housemuziek achterlijk vind? Eigenaardige basis om er een politieke visie op te bouwen...


Kan u trouwens mijn stelling weerleggen dat de mensen niets anders voorgeschoteld krijgen ? U zal toch niet ontkennen dat de platenindustrie één grote kommersie is waarin enkele bonzen de dienst uitmaken


De platenfirmas verkopen brol, dat klopt, maar dat is evengoed blanke brol, en de kwalitatief hoogstaande zwarte muziek die je bijvoorbeeld in blues en jazz kan vinden moeten het ook redden met alternatieve platenfirmas hoor. Huidskleur heeft met de zaak niet te maken, alleen de poen telt.


Kortom: u hebt geen argumenten.

C uit W
6 september 2005, 19:01
Maar, het gaat er hem evenwel om dat de negroïde collectiviteiten niks voorstellen, dat ze nooit iets zinvols voor de wereld hebben voortgebracht. De negers hebben nooit een filosofie, een machtig kunstwerk of een waardevolle uitvinding voortgebracht. Dit kan moeilijk ontkend worden.
Ethiopië eens bezoeken.

C uit W
6 september 2005, 19:02
Hihi, Guderiantje, ik heb een link gevonden waar beweerd wordt dat de oude Egyptenaren eigenlijk "NEGERS" waren... http://www.ankhonline.com/nouvelle1.htm En bij verdere opzoekingen heb ik vastgesteld dat die theorie wel tot serieuze discussies geleid hebben.

Nu kan men natuurlijk altijd beweren dat dit niet waar is (wat uiteraard mogelijk is, ik wacht op uw tegenbewijzen), of dat het Oude Egypte niks bijgebracht heeft.
Debiele zever, vooral als ge weet dat de Oorspronkelijke inwonders van Noord Afrika BLANKEN waren.

C uit W
6 september 2005, 19:07
Lijkt niet te kloppen met oude schilderingen enzo; ik meen toch dat iets meer algemeen de aanname geldt dat de Egyptenaren of minstens hun taal/talen verwant waren aan Berbers.
Inderdaad, en échte berbers zijn blank.
Maar blonde kenmerken worden gedomineerd door donkere, en daardoor zijn die door vermenging heel donker geworden.
Maar soms zitten er daar ook mensen met blonde kenmerken.

PAJOT
6 september 2005, 19:17
Tja, ik zie dan ook geen argument.Ik verwacht ook niet veel doorzicht van een ter goeder trouw handelend demokraat. ;-)

Alles is per definitie een in de tijd beperkt fenomeen.onjuist (bvb wiskunde, ethiek, ... )

In dat geval kunnen we bijvoorbeeld het bestaan en de supprematie van het blanke ras ook als een 'tijdelijke modegril' beschouwen, want de blanken zijn er niet altijd geweest en zullen mogelijk ooit verdwijnen.Een modegril is in de eerste plaats een kultureel fenomeen. Uw voorbeeld is zwak en zeer beperkt maar ik raad u aan geen nieuwe voorbeelden te zoeken wegens irrelevant, te beperkt en zoals hierboven aangetoond ook nutteloos in funktie van datgene wat u ermee wilt bewijzen.

Ik vind die kwalitatief hoogstaand, en vele anderen met mij, en als jij die niet hoogstaand vindt, dan koop je ze gewoon niet (of je downloadt ze niet). Ik vroeg u WAAROM u deze muziek hoogstaand vindt !

Mag ik zeggen dat het blanke ras een onderras is, omdat ik housemuziek achterlijk vind?Neen. Een ras mag niet beoordeeld worden adhv de daden/verwezenlijkingen van een beperkte groep mensen, net zomin als een persoon mag beoordeeld worden op basis van zijn ras. Dat eerste staaat wellicht niet in uw politiek-korrekte bijbel ...

Eigenaardige basis om er een politieke visie op te bouwen...Inderdaad. Ik zal dat dus ook niet doen.

De platenfirmas verkopen brol, dat klopt, maar dat is evengoed blanke brol, en de kwalitatief hoogstaande zwarte muziek die je bijvoorbeeld in blues en jazz kan vinden moeten het ook redden met alternatieve platenfirmas hoor. Wat u 'blanke brol' noemt is in feite afkomstig van linksen en geestelijke negers. Ik vind het zeer unfair om zelf mistoestanden te promoten en er nadien uw tegenstanders er op af te rekenen.

Seba
6 september 2005, 20:01
Ik beweer nergens dat elke zwarte dom is, evenmin dat bepaalde negers een hoger IQ hebben dan bepaalde Blanken. Uitschieters kunnen zich langs beide kanten voordoen. Wel dat wannneer we de verschillende mensenrassen onderling vergelijken Blanken als groep veel intelligenter zijn.

blijkbaar is er één of andere reden dat u dit mantra steeds opnieuw moet blijven herhalen. Als u het mij vraagt bent u dan ook gewoon één van die "blanke uitschieters" die zijn eigen domheid wil verbergen achter de "slimheid" van het ras waartoe hij TOEVALLIG behoort.

En let op: ik neig zelfs akkoord te gaan dat blanken als een groep wss veel efficiënter werken en intelligenter zijn. Normale mensen trekken daar echter geen conclusies uit of zijn er niet heel de dag mee bezig (ras blijft immers nog altijd een eigenschap die je zelf niet bepaalt)

Seba
6 september 2005, 20:08
Een modegril is in de eerste plaats een kultureel fenomeen.

onder "verwezenlijkingen" mogen we dus geen culturele fenomenen verstaan? Dan wacht ik vol spanning op uw lijstje met blanke" verwezenlijkingen...


Ik vroeg u WAAROM u deze muziek hoogstaand vindt !


mijn idee is dat u geen zak afweet van jazz. Muziek is in ieder geval geen objectief meetbaar iets. "hoogstaand" is louter subjectief, al kan ik u wel meedelen dat de harmonieën, ritmes en melodieën in bv. jazz van de jaren '60 qua complexiteit de hedendaagse "blanke" pop, rock,etc. gewoon met lichtjaren overtreffen...

PAJOT
6 september 2005, 20:41
onder "verwezenlijkingen" mogen we dus geen culturele fenomenen verstaan?Ik heb dat nergens geschreven en ik heb evenmin iets geschreven waaruit zoiets zou kunnen gekonkludeerd worden.

Dan wacht ik vol spanning op uw lijstje met blanke" verwezenlijkingen.... zinloos werk. Het interesseert mij ook niet. Ik ga hier niet de vermeende superioriteit van ons ras, een denkbeeld dat ik niet aanhang maar u mij wel toedicht, trachten te onderbouwen.

mijn idee is dat u geen zak afweet van jazz.Ik hou mij daar niet mee bezig, nee. Jazz is voor negers.

Muziek is in ieder geval geen objectief meetbaar iets. "hoogstaand" is louter subjectief, al kan ik u wel meedelen dat de harmonieën, ritmes en melodieën in bv. jazz van de jaren '60 qua complexiteit de hedendaagse "blanke" pop, rock,etc. gewoon met lichtjaren overtreffen...Onzin ! Muziek kan objektief beschreven worden (Helmholtz' "Tonempfindungen") : de schoonheid van een bepaalde melodie kan altijd worden uitgedrukt in nauwkeurige formules en zuiver mathematische wetten.

willem1940NLD
6 september 2005, 20:43
Radicaal: ... Bovendien heeft u mij niet aangetoond dat deze muziek kwalitatief hoogstaand is ...

Vooral onder niet-musici net zo moeilijk aantoonbaar als bij talen onder ongeletterden.

Nauwelijks makkelijker: aantonen van inferioriteit, vergelijking. Sommige "achterlijke" culturen beschikken over taal of muziek met structuren die aan wiskunde doen denken maar het staat te bezien of de beleving van al zulke wel nuttig en/of aangenaam is.

praha
6 september 2005, 20:55
Goede poging. Meneer was zeker betrokken bij de opstelling van de vragen voor de vrt enquête?
Variabel, invariabel, diepgevroren of vloeibaar beinvloed in deze het resultaat niet.
Negatief blijft negatief.
Haal er eens een intussen verboden (de stijl) Nero of Kuifjestrip bij, lees de tekstballonetjes aandachtig en kijk goed naar de tekeningen en probeer dan nog eens opnieuw.
Hergés visie van mannen die in een ééntraps V-2 naar de maan vliegen kan in zijn tijd misschien wel erg (profetisch) realistisch geschets zijn maar zou vandaag ruimschoots onbevredigend geweest zijn

Hetzelfde geldt voor het schetsen van de 'zwartjes' in het oorspronkelijke album van 'Kuifje in Afrika' van 1931
reeds in 1946 werden daar de kolonialistische details uitgewerkt

kortom....
met een kolonialistische bril gekleurde negride karaktereigenschappen beschreven in oude stripalbums vormen dus voor jou een 'objective' wetenschappelijke waarheid

ook een goeie poging moet ik zeggen ....

( ik zal maar niet vragen welke oudere literaire bijbeltjes uit de periode 1930 - 1950 je nog dierbaar zijn )

Pietje
6 september 2005, 21:07
Jazz, blues en rock and roll :thumbsup:

Inderdaad, alle populaire muziek van de laatste 60 �* 70 jaar, is schatplichtig aan de Zwarten. De basis en grondslagen van de populaire muziek heeft zijn basis en oorsprong bij de Zwarte muziek. Zowel Blues, Jazz, Soul als de oorspronkelijke Rock'n Roll was oorspronkelijk Zwarte muziek. Zelfs van Elvis Presley werd gezegd dat hij een groot deel van zijn succes te danken had van het feit dat hij een Blanke was met de stem van een Zwarte. De grootsten der aarde op gebied van Blues, Jazz en Rock'n Roll waren Zwarten. De links hieronder illustreren het :

Blues : Muddy Waters (http://www.muddywaters.com/home.html) , Robert Johnson (http://www.deltahaze.com/johnson/), John Lee Hooker (http://www.virginrecords.com/hooker/), Billie Holliday (http://www.cmgww.com/music/holiday/), e.a...
Jazz : Miles Davis (http://www.milesdavis.com/home.htm), Duke Ellington (http://www.dukeellington.com/), Ella Fitzgerald (http://www.ellafitzgerald.com/), Keith Jarrett (http://www.eecs.umich.edu/~lnewton/music/JarrettSketch.html), en vele anderen
Rock'n Roll : Chuck Berry (http://www.chuckberry.com/index.php), Little Richard (http://www.delafont.com/music_acts/Little-Richard.htm), Jimi Hendrix (http://www.jimi-hendrix.com/jimihendrix.html) en vele anderen..........
Soul : Otis Redding (http://www.otisredding.com/), Aretha Franklin (http://www.legacyrecordings.com/arethafranklin/), en vele anderen

Guderian
6 september 2005, 22:22
Ethiopië eens bezoeken.


Ook de oude negerculturen in Ethiopië hebben niks voortgebracht dat een andere beschaving waardevol genoeg vond, om het over te nemen. Negers hebben nooit een eigen hoogstaande filosofie voortgebracht of een uitvinding die de menselijke soort geholpen heeft in de technische evolutie.

Pelgrim
6 september 2005, 22:25
onjuist (bvb wiskunde, ethiek, ... ).

We hebben het hier niet over wiskunde, en ethiek is wel degelijk plaats en tijdsgebonden.

Een modegril is in de eerste plaats een kultureel fenomeen. Uw voorbeeld is zwak en zeer beperkt maar ik raad u aan geen nieuwe voorbeelden te zoeken wegens irrelevant, te beperkt en zoals hierboven aangetoond ook nutteloos in funktie van datgene wat u ermee wilt bewijzen.


Deze hele discussie is zinloos, want ik heb nog nooit één zinnig argument gehoord voor deze of gene rassentheorie.

Ik vroeg u WAAROM u deze muziek hoogstaand vindt !

Ik hoef mijn muziekkeuzes niet te verantwoorden. Ik vraag u ook niet waarom u Jazz niet hoogstaand vindt, want dat doet gewoon niet ter zake.

Neen. Een ras mag niet beoordeeld worden adhv de daden/verwezenlijkingen van een beperkte groep mensen, net zomin als een persoon mag beoordeeld worden op basis van zijn ras. Dat eerste staaat wellicht niet in uw politiek-korrekte bijbel ...

? Ik ben antiracist, net en exact om deze reden.

Wat u 'blanke brol' noemt is in feite afkomstig van linksen en geestelijke negers.

De meest ergerlijke house muziek van al, de gabbermuziek, was vooral een zaak van een paar extreem-rechtse gabber-groepjes.

Guderian
6 september 2005, 22:25
Hihi, Guderiantje, ik heb een link gevonden waar beweerd wordt dat de oude Egyptenaren eigenlijk "NEGERS" waren... http://www.ankhonline.com/nouvelle1.htm En bij verdere opzoekingen heb ik vastgesteld dat die theorie wel tot serieuze discussies geleid hebben.

Nu kan men natuurlijk altijd beweren dat dit niet waar is (wat uiteraard mogelijk is, ik wacht op uw tegenbewijzen), of dat het Oude Egypte niks bijgebracht heeft.

:rofl: AAAAAAGHAHAHAHAhahaha... :rofl:

Als je iemand kent die wat depressief is in je omgeving, laat hem dit forum eens bekijken aub, binnen de kortste keren is de persoon er weer bovenop door het veelvuldige lachen!

Sinds wanneer wordt (het oude) Egypte tot het negroïde Afrika gerekend?!?

Pelgrim
6 september 2005, 22:27
Onzin ! Muziek kan objektief beschreven worden (Helmholtz' "Tonempfindungen") : de schoonheid van een bepaalde melodie kan altijd worden uitgedrukt in nauwkeurige formules en zuiver mathematische wetten.

Dat is nu eens onzin. Als dit waar was dan zou overal door iedereen dezelfde muziek gemaakt worden. Dat is niet het geval en dat komt omdat niet iedereen hetzelfde evenmooi vindt.

Er is niks van aan van die zuivere mathematische wetten.

Pelgrim
6 september 2005, 22:45
Ook de oude negerculturen in Ethiopië hebben niks voortgebracht dat een andere beschaving waardevol genoeg vond, om het over te nemen. Negers hebben nooit een eigen hoogstaande filosofie voortgebracht of een uitvinding die de menselijke soort geholpen heeft in de technische evolutie.

En, wat hebt gij dan al in uw leven gepresteerd dat de moeite waard is voor de mensheid om eeuwig te herinneren?

willem1940NLD
6 september 2005, 22:56
Ook de oude negerculturen in Ethiopië hebben niks voortgebracht dat een andere beschaving waardevol genoeg vond, om het over te nemen. Negers hebben nooit een eigen hoogstaande filosofie voortgebracht of een uitvinding die de menselijke soort geholpen heeft in de technische evolutie.

Er zijn/waren geen neger-culturen in Ethiopië.

De bevolking is samengesteld uit een grote verscheidenheid van groepen. De Amhara, de heersende bevolkingsgroep (ca. 25% van de bevolking), bewonen de centrale hooglanden; de Tigré, die 12% van de bevolking uitmaken en ten noorden hiervan wonen, zijn verwant aan de Amhara en behoren eveneens tot de Koptische Kerk, maar spreken een andere (wel verwante) taal. De Oromo (Galla), de grootste bevolkingsgroep (40%), zijn vnl. herders en boeren en hebben zich in het zuiden en zuidwesten gevestigd.
De Afar en de Somali, nomadische veehouders, wonen in de dorre gebieden in het oosten (Ogaden) en zuidoosten. Ze leven grotendeels nog in hechte stamverbanden. Langs de grens met Soedan wonen de Sjankalla, de enige negers in Ethiopië. Verder zijn er nog kleinere bevolkingsgroepen zoals de Falasha of Abessijnse joden, de Goeragi (zuidwest-Sjoa) en de Sidamo (Gemoe Gofa en Kaffa).



"Ethiopië," Encarta® - Encyclopedie 2000 - Winkler Prins. © 1993-1999 Microsoft Corporation/Elsevier. Alle rechten voorbehouden.

voicelesscharlie
6 september 2005, 23:01
Geen enkele negercultuur heeft ooit een uitvinding of een filosofie voortgebracht dat door een andere beschaving waardevol genoeg bevonden werd om het over te nemen.

Onzin.
Wat is de tamtam muziek dan wel?

carlgustaaf
6 september 2005, 23:29
Geen enkele negercultuur heeft ooit een uitvinding of een filosofie voortgebracht dat door een andere beschaving waardevol genoeg bevonden werd om het over te nemen.Volgens Cheikh Ante Diop, een Senegaleese geleerde , zijn de zwarten integendeel aan de basis van de Egyptische beschaving.Invasies van indo-europeaanse volkeren, en de daaropvolgende rassenvermenging zouden geleid hebben tot het ontstaan van het Semietische ras, de Arabieren en Joden, in feite halfbloeden van zwarten en blanken, dus. Het oude testament en de torah zijn joodse aanpassingen van Egyptische teksten.Dus, oorspronkelijk zouden negers verantwoordelijk zijn voor het ontstaan van het christendom, en de islam.Hij schreef er een boek over:"Antériorité des civilisations negres".

Jimmy S4W
6 september 2005, 23:34
HAHAHAhahahaha... :lol: U hebt een rijke fantasie! Ik was aanwezig op die betoging en de afloop in de Overpoortstraat en nergens heb ik gezien of gehoord dat een NSV'er of deelnemer aan de NSV-betoging slaag zou hebben gekregen. Maar ik heb wel gezien hoe linksen op de vlucht gingen voor een groepje nationalisten die nochtans in de minderheid waren, en ik heb ook linksen gezien die het pak slaag van hun leven hebben gekregen.
dat zal dan wel zo zijn, waarom niet hé?

Seba
7 september 2005, 01:05
Ik heb dat nergens geschreven en ik heb evenmin iets geschreven waaruit zoiets zou kunnen gekonkludeerd worden.

jazz en andere muziekstijlen werden genoemd als voorbeelden van verwezenlijkingen van "negerculturen". U kwam af dat dat niet telt omdat dat maar "modegrills" zouden zijn...



zinloos werk. Het interesseert mij ook niet. Ik ga hier niet de vermeende superioriteit van ons ras, een denkbeeld dat ik niet aanhang maar u mij wel toedicht, trachten te onderbouwen.

OK


Ik hou mij daar niet mee bezig, nee. Jazz is voor negers.

:lol: :lol: :lol:


Onzin ! Muziek kan objektief beschreven worden (Helmholtz' "Tonempfindungen") : de schoonheid van een bepaalde melodie kan altijd worden uitgedrukt in nauwkeurige formules en zuiver mathematische wetten.


:lol: :lol: :lol:

Seba
7 september 2005, 01:10
Jazz was oorspronkelijk Zwarte muziek.

jij bent dan weer het andere uiterste Pietje. Deze uitspraak valt te nuanceren. Jerry Roll Morton was bv. dé founding father van de stride en swing en betekent eigenlijk echt de overgang van dixielan naar "moderne" jazz.


De grootsten der aarde op gebied van Blues, Jazz en Rock'n Roll waren Zwarten. De links hieronder illustreren het :
Jazz : Miles Davis (http://www.milesdavis.com/home.htm), Duke Ellington (http://www.dukeellington.com/), Ella Fitzgerald (http://www.ellafitzgerald.com/), Keith Jarrett (http://www.eecs.umich.edu/~lnewton/music/JarrettSketch.html), en vele anderen
ook hier ff nuanceren:
de meesten waren inderdaad zwart. Keith Jarrett is nochthans niet "zwart" hoor. Noch zijn Bill Evans (let's face it: bij de top-3 allergrootste jazzpianisten aller tijden), Stan Getz, etc.

Riksken
7 september 2005, 07:13
Hergés visie van mannen die in een ééntraps V-2 naar de maan vliegen kan in zijn tijd misschien wel erg (profetisch) realistisch geschets zijn maar zou vandaag ruimschoots onbevredigend geweest zijn

Hetzelfde geldt voor het schetsen van de 'zwartjes' in het oorspronkelijke album van 'Kuifje in Afrika' van 1931
reeds in 1946 werden daar de kolonialistische details uitgewerkt

kortom....
met een kolonialistische bril gekleurde negride karaktereigenschappen beschreven in oude stripalbums vormen dus voor jou een 'objective' wetenschappelijke waarheid

ook een goeie poging moet ik zeggen ....

( ik zal maar niet vragen welke oudere literaire bijbeltjes uit de periode 1930 - 1950 je nog dierbaar zijn )

Ik weet niet maar ergens bevestig je hier wel wat enkelen hier schrijven. Of hoe op een halve eeuw tijd een neger tot superras gebombardeerd wordt.
Langs de andere kant waren kolonisten er beter weggebleven, dan hadden wij nu geen last gehad van negers met kapsones.

Bad Attila
7 september 2005, 08:27
:rofl: AAAAAAGHAHAHAHAhahaha... :rofl:

Als je iemand kent die wat depressief is in je omgeving, laat hem dit forum eens bekijken aub, binnen de kortste keren is de persoon er weer bovenop door het veelvuldige lachen!

Sinds wanneer wordt (het oude) Egypte tot het negroïde Afrika gerekend?!?

Men beschouwt de oorspronkelijke Amerikanen toch ook niet als "Aziaten", terwijl ze er rechtstreeks van afstammen... :roll:

Ik wacht op tegenbewijzen ... Ermee lachen is nog altijd geen argument, maar is wel gezond voor de geest. :-P

Je kunt denken dat de Egyptenaren op de huidige Somaliërs en Ethiopiërs leken (die er ook niet echt pikzwart uitzien), en gezien je Ethiopiërs als Negers beschouwd ...
Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_het_oude_Egypte

Of waar kwamen de Oude Egyptenaren vandaan, volgens u, dus voor de Hyksos-invasie, de Griekse en de Romeinse veroveringen, de Arabische verovering, enz. ? En wat was het verband met Nubië, juist ten zuide van Egypte? :twisted:

Pietje
7 september 2005, 11:44
jij bent dan weer het andere uiterste Pietje. Deze uitspraak valt te nuanceren. Jerry Roll Morton was bv. dé founding father van de stride en swing en betekent eigenlijk echt de overgang van dixielan naar "moderne" jazz.

ook hier ff nuanceren:
de meesten waren inderdaad zwart. Keith Jarrett is nochthans niet "zwart" hoor. Noch zijn Bill Evans (let's face it: bij de top-3 allergrootste jazzpianisten aller tijden), Stan Getz, etc.

Hey, ik weet wel dat je een Jazz-adept bent (ik heb het meer voor Blues). Ik weet wel dat er ook grote blanke Jazz-musici zijn. Mijn punt was enkel dat de Zwarten in nagenoeg elk muziekgenre heel sterk zijn vertegenwoordigd. Btw, Jarrett ziet er anders wel behoorlijk "donker" uit. 8)

Seba
7 september 2005, 14:13
Btw, Jarrett ziet er anders wel behoorlijk "donker" uit. 8)

http://www.wnyc.org/music/articles/16415

klik op "listen". Ik geloof dat het ergens in dat interview het over z'n huidskleur gaat...

Mephisto
7 september 2005, 14:44
:lol: Een allochtoon met een gevoel van onveiligheid, wat gaan we nog allemaal meemaken?Een 'limbo' genaamd Zwarte Orde, die roept dat blanken het slachtoffer zijn van negroïde geweld?

1. wat is dat? "negroïde geweld"? Is dat wat anders dan "zinloos geweld", bijvoorbeeld? Definieer het eens..
2. Hoezo nou blanken? Hoe weet jij dat? Kan net zo goed een groepje genaturaliseerde Chinezen zijn, nietwaar?
3. Zo het al blanken zijn; hoe kun je nou zo stom zijn om de schuld te plaatsen bij de huidskleur, terwijl de onaangepastheid ervoor zorgt dat zij de gemakkelijkste prooi zijn in een gebied dat vrijwel verviel tot een burgeroorlog?

Mephisto
7 september 2005, 14:44
Hey, ik weet wel dat je een Jazz-adept bent (ik heb het meer voor Blues). Ik weet wel dat er ook grote blanke Jazz-musici zijn. Mijn punt was enkel dat de Zwarten in nagenoeg elk muziekgenre heel sterk zijn vertegenwoordigd. Btw, Jarrett ziet er anders wel behoorlijk "donker" uit. 8)Of, zoals die presentator van "De comedy club" het uitdrukte: sorry, maar wat ik ook doe of probeer, zo [houterig] kan ik niet dansen hoor..

Egidius
7 september 2005, 16:13
Inderdaad, alle populaire muziek van de laatste 60 �* 70 jaar, is schatplichtig aan de Zwarten. De basis en grondslagen van de populaire muziek heeft zijn basis en oorsprong bij de Zwarte muziek. Zowel Blues, Jazz, Soul als

Ik zou blues en jazz niet direct "populaire muziek" noemen.
In de praktijk zie je dat de adepten eerder beperkt in aantal zijn, en tot de categorie "meerwaardezoekers" mogen gerekend worden.
En zo wil ik het houden, er is nu al veel te veel volk in Peer!

Egidius

praha
7 september 2005, 16:51
Ik weet niet maar ergens bevestig je hier wel wat enkelen hier schrijven. Of hoe op een halve eeuw tijd een neger tot superras gebombardeerd wordt.

ah ja ? ... vind je.... ?

kan het niet eerder zijn dat de mensheid ( als geheel ) op een halve eeuw tijd een wat meer klare kijk op de zaak heeft gekregen ?

Ik weet niet maar ergens bevestig je wel dat uitgerekend jij en wat anderen zijn blijven steken in die kolonialistische visie

alleen het woordgebruik al ....spreekt boekdelen over je perspectief

gebombardeerd op een halve eeuw tot superras ? : een uitspraak die
1) totaal irrelevant is, daar er totaal geen sprake is van superras dacht ik
2) slechts tot doel moet hebben jouw eigenzinnige kijk op de zaak kracht bij te zetten
3) zich zou moeten ontpoppen als een soort bewijs uit het ongerijmde en er zelfs niet in slaagt een tegenstrijdigheid af te leiden


Langs de andere kant waren kolonisten er beter weggebleven, dan hadden wij nu geen last gehad van negers met kapsones.

dat er negers met kapsones op deze aardbol ronddolen lijkt me de evidentie zelve, meer nog triviaal
jouw zinsconstructie insinueert echter dat zowat alle 'westerse' negers die je dezer dagen tegen 't lijf kunt lopen daar met te kampen hebben
in dat geval vraag ik me echt wel af wat jij precies verstaat onder een neger met kapsones ?
vanuit dat kolonialistische perspectief staat dat wellicht gelijk met een neger die opkomt voor gelijke berechtiging ?
Edit:After edit by praha on 07-09-2005 at 17:55
Reason:
--------------------------------

Ik weet niet maar ergens bevestig je hier wel wat enkelen hier schrijven. Of hoe op een halve eeuw tijd een neger tot superras gebombardeerd wordt.

ah ja ? ... vind je.... ?

kan het niet eerder zijn dat de mensheid ( als geheel ) op een halve eeuw tijd een wat meer klare kijk op de zaak heeft gekregen ?

Ik weet niet maar ergens bevestig je wel dat uitgerekend jij en wat anderen zijn blijven steken in die kolonialistische visie

alleen het woordgebruik al ....spreekt boekdelen over je perspectief

gebombardeerd op een halve eeuw tot superras ? : een uitspraak die
1) totaal irrelevant is, daar er totaal geen sprake is van superras dacht ik
2) slechts tot doel moet hebben jouw eigenzinnige kijk op de zaak kracht bij te zetten
3) zich zou moeten ontpoppen als een soort bewijs uit het ongerijmde en er zelfs niet in slaagt een tegenstrijdigheid af te leiden


Langs de andere kant waren kolonisten er beter weggebleven, dan hadden wij nu geen last gehad van negers met kapsones.

dat er negers met kapsones op deze aardbol ronddolen lijkt me de evidentie zelve, meer nog triviaal
jouw zinsconstructie insinueert echter dat zowat alle 'westerse' negers die je dezer dagen tegen 't lijf kunt lopen daar met te kampen hebben
in dat geval vraag ik me echt wel af wat jij precies verstaat onder een neger met kapsones ?
vanuit dat kolonialistische perspectief staat dat wellicht gelijk met een neger die opkomt voor gelijke berechtiging ?

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik weet niet maar ergens bevestig je hier wel wat enkelen hier schrijven. Of hoe op een halve eeuw tijd een neger tot superras gebombardeerd wordt.

ah ja ? ... vind je.... ?

kan het niet eerder zijn dat de mensheid ( als geheel ) op een halve eeuw tijd een wat meer klare kijk op de zaak heeft gekregen ?

Ik weet niet maar ergens bevestig je wel dat uitgerekend jij en wat anderen zijn blijven steken in die kolonialistische visie

alleen het woordgebruik al ....spreekt boekdelen over je perspectief

gebombardeerd op een halve eeuw tot superras ? : een uitspraak die
1) totaal irrelevant is, daar er totaal geen sprake is van superras dacht ik
2) slechts tot doel moet hebben jouw eigenzinnige kijk op de zaak kracht bij te zetten
3) zich zou moeten ontpoppen als een bewijs uit het ongerijmde en er zelfs niet in slaagt een tegenstrijdigheid af te leiden


Langs de andere kant waren kolonisten er beter weggebleven, dan hadden wij nu geen last gehad van negers met kapsones.

dat er negers met kapsones op deze aardbol ronddolen lijkt me de evidentie zelve, meer nog triviaal
jouw zinsconstructie insinueert echter dat zowat alle 'westerse' negers die je dezer dagen tegen 't lijf kunt lopen daar met te kampen hebben
in dat geval vraag ik me echt wel af wat jij precies verstaat onder een neger met kapsones ?
vanuit dat kolonialistische perspectief staat dat wellicht gelijk met een neger die opkomt voor gelijke berechtiging ?

willem1940NLD
7 september 2005, 17:27
Veel mensen hier doen een stuk onvriendelijker en MOEILIJKER dan de meeste negers die ik tot dusver ontmoette.

Natuurlijk ben ik zo laf dat ik zorg dat ik alleen "goeden" binnen mijn leefsfeer toelaat máár dat was ik met Eigen Volk ook al zo gewend.

Ik ken ook (alleen maar) GOEDE VB-aanhangers maar eerlijk is eerlijk, ik ben al zo'n jaar of 30 niet meer in Antwerpen geweest.

C uit W
9 september 2005, 17:06
Ook de oude negerculturen in Ethiopië hebben niks voortgebracht dat een andere beschaving waardevol genoeg vond, om het over te nemen. Negers hebben nooit een eigen hoogstaande filosofie voortgebracht of een uitvinding die de menselijke soort geholpen heeft in de technische evolutie.
Sinds wanneer ben jij van oordeel dat mensen een nut moeten hebben???
De medogenlozen kapitalistische liberaal in jou is aan't ontwaken zeker?
Trouwens, welke hoogstaande filosofie vind jij de beste van Europa, die heel de wereld al heeft overgenomen?

Bad Attila
9 september 2005, 17:18
Sinds wanneer ben jij van oordeel dat mensen een nut moeten hebben???
De medogenlozen kapitalistische liberaal in jou is aan't ontwaken zeker?
Trouwens, welke hoogstaande filosofie vind jij de beste van Europa, die heel de wereld al heeft overgenomen?

SSSShhht Ongelukkige!! je moet hem zo niet opjagen... :x

Hij is nog aan het bekomen dat de Oude Egyptenaren misschien wel Negers waren... 8)

C uit W
9 september 2005, 18:18
SSSShhht Ongelukkige!! je moet hem zo niet opjagen... :x

Hij is nog aan het bekomen dat de Oude Egyptenaren misschien wel Negers waren... 8)
Nee, sorry, dat is echt wel zever.
Tenzij je bedoelt bekomen van het lachen.

Bad Attila
9 september 2005, 18:34
Nee, sorry, dat is echt wel zever.
Tenzij je bedoelt bekomen van het lachen.

Toen Galileo zei dat de Aarde rond de Zon draaide, dacht iedereen ook dat het zever was. Tot midden vorige eeuw zou iedereen u uitgelachen hebben indien je zou gezegd hebben dat Troje echt bestaan heeft.

Zomaar een idee verwerpen omdat het niet in ons denkkader past, is intellectueel oneerlijk, sorry. :evil: Maar ja, "intellectuele eerlijkheid" in politieke discussies. :roll:

Daarmee klopt die theorie natuurijk nog niet, da's een ander probleem ...

robert t
9 september 2005, 20:16
Inderdaad, alle populaire muziek van de laatste 60 �* 70 jaar, is schatplichtig aan de Zwarten. De basis en grondslagen van de populaire muziek heeft zijn basis en oorsprong bij de Zwarte muziek. Zowel Blues, Jazz, Soul als de oorspronkelijke Rock'n Roll was oorspronkelijk Zwarte muziek. Zelfs van Elvis Presley werd gezegd dat hij een groot deel van zijn succes te danken had van het feit dat hij een Blanke was met de stem van een Zwarte. De grootsten der aarde op gebied van Blues, Jazz en Rock'n Roll waren Zwarten. De links hieronder illustreren het :

Blues : Muddy Waters (http://www.muddywaters.com/home.html) , Robert Johnson (http://www.deltahaze.com/johnson/), John Lee Hooker (http://www.virginrecords.com/hooker/), Billie Holliday (http://www.cmgww.com/music/holiday/), e.a...
Jazz : Miles Davis (http://www.milesdavis.com/home.htm), Duke Ellington (http://www.dukeellington.com/), Ella Fitzgerald (http://www.ellafitzgerald.com/), Keith Jarrett (http://www.eecs.umich.edu/~lnewton/music/JarrettSketch.html), en vele anderen
Rock'n Roll : Chuck Berry (http://www.chuckberry.com/index.php), Little Richard (http://www.delafont.com/music_acts/Little-Richard.htm), Jimi Hendrix (http://www.jimi-hendrix.com/jimihendrix.html) en vele anderen..........
Soul : Otis Redding (http://www.otisredding.com/), Aretha Franklin (http://www.legacyrecordings.com/arethafranklin/), en vele anderenJazz bestaat al veel langer dan 60 �* 70 jaar hoor. Reeds in 1917 werd de eerste jazz-opname uitgebracht door "The Original Dixieland Jazz-band", een blanke band die "dixieland" speelde, maar de eer gaat naar de zwarten die de originele New-Orleans jazz speelden. Kid Ory, Louis Armstrong, George Lewis,
Bunk Johnson en Joe "King Oliver" zijn bekende namen uit de beginperiode.

De mensen die je aanhaalt zijn verdienstelijk, maar de jazz had toen al een hele evolutie doorgemaakt.

praha
9 september 2005, 20:57
Jazz bestaat al veel langer dan 60 �* 70 jaar hoor. Reeds in 1917 werd de eerste jazz-opname uitgebracht door "The Original Dixieland Jazz-band", een blanke band die "dixieland" speelde, maar de eer gaat naar de zwarten die de originele New-Orleans jazz speelden. Kid Ory, Louis Armstrong, George Lewis,
Bunk Johnson en Joe "King Oliver" zijn bekende namen uit de beginperiode.

De mensen die je aanhaalt zijn verdienstelijk, maar de jazz had toen al een hele evolutie doorgemaakt.

jep.. Jelly Roll Morton is zowat de ware pionier

de in New Orleans heersende smeltkroes aan rassen en culturen met elk zijn leef_ en muziekstijl gaf reds een ideale basis ...
dat gesynthetiseerd met wat experimentele parade muziek en als geheel wat te stileren ....

btw heette dat destijds niet "Original Dixieland Jassband" ?

eno2
10 september 2005, 10:27
Negroïde geweld in New Orleans: blanken zijn het slachtoffer

____________

De blanken die het slachtoffer werden (voor zover dat al gebeurde), zijn ook maar witte negers, anders waren ze weg...racistje.
Edit:After edit by eno2 on 10-09-2005 at 11:29
Reason:
--------------------------------

Negroïde geweld in New Orleans: blanken zijn het slachtoffer

____________

De blanken die het slachtoffer werden (voor zover dat al gebeurde), zijn ook maar witte negers, anders waren ze weg...racistje.

Before any edits, post was:
--------------------------------

De blanken die het slachtoffer werden, zijn ook maar witte negers, anders waren ze weg...

robert t
10 september 2005, 11:10
btw heette dat destijds niet "Original Dixieland Jassband" ?Klopt.
In de beginperiode was er wat verwarring over de juiste schrijfwijze van de term. Maar vanaf midden 1917 haalde "jazz" het op de andere schrijfwijzen.
Ahoewel bepaalde bands de term "jass" in hun benaming behielden.

Zwarte Orde
10 september 2005, 20:04
Evacuee Charged With Raping Mentally Challenged Girl

Lt. Rodney Neighbors of the Garland County Sheriff’s Department says an 18-year-old Louisiana man has been arrested for and charged with rape.

Glenn Dorsett is accused of raping a 13-year-old mentally challenged girl from New Orleans at the Assembly of God church campground on Hwy. 7 that has been set up for hurricane evacuees. If convicted, he could be sentenced to life in prison.

Lt. Neighbors says Dorsett's adult arrest history since he turned 18 years old includes Louisiana charges of aggravated criminal damage to property, illegal use of weapons, terrorizing, disturbing the peace, criminal trespass, manufacturing - distribution - possessing a controlled substance and possession of marijuana and crack cocaine. Neighbors says his juvenile history is unknown.

http://www.todaysthv.com/assetpool/images/0599133659_Dorsett_Glenn.jpg

Bron: http://www.todaysthv.com/news/news.aspx?storyid=19428

Pelgrim
10 september 2005, 20:12
En heb je nu iets 'bewezen' of zo?

praha
10 september 2005, 20:23
En heb je nu iets 'bewezen' of zo?

ja natuurlijk...
via de zwakke wet van de grote aantallen..en de ongelijkheid van Chebyshev ... vind je al gauw dat de verwachtingswaarde convergeert naar
'negers zijn vuil verkrachtend en moordend gespuis'

Zwarte Orde
10 september 2005, 20:34
En heb je nu iets 'bewezen' of zo?Nee hoor, enkel wat achtergrondinformatie meegeven. Meer moet je daar niet achter zoeken. :-)

Zwarte Orde
10 september 2005, 20:35
ja natuurlijk...
via de zwakke wet van de grote aantallen..en de ongelijkheid van Chebyshev ... vind je al gauw dat de verwachtingswaarde convergeert naar
'negers zijn vuil verkrachtend en moordend gespuis'Komaan, iedereen weet toch dat negers de trots zijn van ons mensenras. :lol:

Pietje
10 september 2005, 20:38
Komaan, iedereen weet toch dat negers de trots zijn van ons mensenras.

Door jouw posts te lezen, ben ik regelmatig beschaamd een blanke te zijn.

Zwarte Orde
10 september 2005, 20:57
Door jouw posts te lezen, ben ik regelmatig beschaamd een blanke te zijn.Dat ben je volgens mij altijd al geweest dus zoveel verschil zal het niet uitmaken. Volgens mij was je liever zwart geweest, zwart met een grote negerlul. Je schuilnaam heeft je verraden. :twisted:

Pietje
10 september 2005, 21:14
Dat ben je volgens mij altijd al geweest dus zoveel verschil zal het niet uitmaken. Volgens mij was je liever zwart geweest, zwart met een grote negerlul. Je schuilnaam heeft je verraden.

Zolang ik fysisch maar niet op jou lijk, ben ik al dik tevreden8)

Guderian
12 september 2005, 19:08
Eigenlijk vrij zielig hoe sommigen toch per sé willen volhouden dat de negerculturen op hetzelfde niveau staan om hun egalitaire dogma niet te moeten doorprikken.

Dat de oude Egyptenaren (een tijdelijk hoogstaande beschaving) negers zouden zijn geweest is uiteraard klinklare onzin. Negers werden er namelijk gebruikt als slaven om ondermeer de massale blokken voor de pyramiden te verssjouwen. Niet verwonderlijk dat die stelling door een neger (Senegalees) werd verkondigd, ongetwijfeld zullen er ook wel negers te vinden zijn die beweren dat Amerika door de negers werd ontdekt, dat ruimtevaart al in de 17de eeuw door negers werd bedreven en de laser-technologie in feite uit de Congolese brousse afkomstig is.

Er wordt dan maar gemakshalve teruggegrepen naar muzikale stromingen die door negers zouden zijn bepaald. Goed, tot daar aan toe. Maar de instrumenten waarmee de muziek gespeeld wordt werden in hoofdzaak niet door de negerculturen voortgebracht. Zowat het enige muziekinstrument afkomstig uit negroïd Afrika is de tamtam. De herkomst van de saxofoon in hun muziekstijlen zegt al voldoende. En wat die muziekstijlen dan betreft: jazz en blues zijn stijlen die inspelen op persoonlijke smaak en voorkeuren inzake amusement. Ongetwijfeld zijn er ook personen te vinden die het slaan met een bamboestok op een leeg olievat ook als mooie muziek beschouwen. Een ander vals argument is het verwijzen naar prestaties van individuele negers die losgetrokken zijn uit negroïde culturen. Eveneens een vervalsing van de stelling dat de negerculturen niks voortbrachten dat door andere beschavingen als waardevol werd of wordt beschouwd.

Maar welke filosofie heeft de negerbeschaving voortgebracht waarnaar tot op de dag van vandaag verwezen wordt in de filosofie? Geen enkele.
Welke uitvinding (bijv. het wiel, electriciteitstoepassing,...) heeft een negercultuur voortgebracht die door andere culturen en beschavingen waardevol genoeg werd bevonden om het over te nemen? Geen enkele.

voicelesscharlie
12 september 2005, 20:02
Het is gewoon zo dat heel wat van die donkere krullebollekes uit hun krullebolleke gegaan zijn omdat ze door de ramp niet mer aan drugs raakten.

voicelesscharlie
12 september 2005, 20:10
Evacuee Charged With Raping Mentally Challenged Girl

Lt. Rodney Neighbors of the Garland County Sheriff’s Department says an 18-year-old Louisiana man has been arrested for and charged with rape.

Glenn Dorsett is accused of raping a 13-year-old mentally challenged girl from New Orleans at the Assembly of God church campground on Hwy. 7 that has been set up for hurricane evacuees. If convicted, he could be sentenced to life in prison.

Lt. Neighbors says Dorsett's adult arrest history since he turned 18 years old includes Louisiana charges of aggravated criminal damage to property, illegal use of weapons, terrorizing, disturbing the peace, criminal trespass, manufacturing - distribution - possessing a controlled substance and possession of marijuana and crack cocaine. Neighbors says his juvenile history is unknown.

http://www.todaysthv.com/assetpool/images/0599133659_Dorsett_Glenn.jpg

Bron: http://www.todaysthv.com/news/news.aspx?storyid=19428

Was dat een blanke dan was het kot te klein en stonden de linkies nu moord en brand te schreeuwen.

Pelgrim
12 september 2005, 21:54
Was het een blanke, dan was het hier nooit gepost geweest.

Ambiorix
12 september 2005, 22:00
Eigenlijk vrij zielig hoe sommigen toch per sé willen volhouden dat de negerculturen op hetzelfde niveau staan om hun egalitaire dogma niet te moeten doorprikken.

Dat de oude Egyptenaren (een tijdelijk hoogstaande beschaving) negers zouden zijn geweest is uiteraard klinklare onzin. Negers werden er namelijk gebruikt als slaven om ondermeer de massale blokken voor de pyramiden te verssjouwen. Niet verwonderlijk dat die stelling door een neger (Senegalees) werd verkondigd, ongetwijfeld zullen er ook wel negers te vinden zijn die beweren dat Amerika door de negers werd ontdekt, dat ruimtevaart al in de 17de eeuw door negers werd bedreven en de laser-technologie in feite uit de Congolese brousse afkomstig is.

Er wordt dan maar gemakshalve teruggegrepen naar muzikale stromingen die door negers zouden zijn bepaald. Goed, tot daar aan toe. Maar de instrumenten waarmee de muziek gespeeld wordt werden in hoofdzaak niet door de negerculturen voortgebracht. Zowat het enige muziekinstrument afkomstig uit negroïd Afrika is de tamtam. De herkomst van de saxofoon in hun muziekstijlen zegt al voldoende. En wat die muziekstijlen dan betreft: jazz en blues zijn stijlen die inspelen op persoonlijke smaak en voorkeuren inzake amusement. Ongetwijfeld zijn er ook personen te vinden die het slaan met een bamboestok op een leeg olievat ook als mooie muziek beschouwen. Een ander vals argument is het verwijzen naar prestaties van individuele negers die losgetrokken zijn uit negroïde culturen. Eveneens een vervalsing van de stelling dat de negerculturen niks voortbrachten dat door andere beschavingen als waardevol werd of wordt beschouwd.

Maar welke filosofie heeft de negerbeschaving voortgebracht waarnaar tot op de dag van vandaag verwezen wordt in de filosofie? Geen enkele.
Welke uitvinding (bijv. het wiel, electriciteitstoepassing,...) heeft een negercultuur voortgebracht die door andere culturen en beschavingen waardevol genoeg werd bevonden om het over te nemen? Geen enkele.
ik kan vreemd genoeg geen enkel feit weerleggen van u tekst, gewoon omdat het waar is. Je praat echter wel over negervolkeren als zijnde (of als lijkende) inferieur in die mate dat je onze 'grote ontdekkingen' hoogstaander noemt. In hún stammen en volkeren is dat helemaal niet zo, hun vroegere ambachtelijke ruil-economie in stamverband is in Afrika gewoon veel hoogstaander dan het 'liberalisme' van een dictator in een paleis aan het hoofd van een land vol aids, hongersnood, droogte, bodemdegradatie, etc. etc. Wat moet een negerstam in het oerwoud of in de steppe met een TV? met lazers? met ruimtevaart? Ik denk dat als we discussieren over deze materie dat je er teveel Europees tegenaan kijkt. We zouden moeten proberen ons even uit onze eigen context te trekken en het plaatje vanbovenaf te bekijken..
Edit:After edit by Ambiorix on 12-09-2005 at 23:00
Reason:
--------------------------------

Eigenlijk vrij zielig hoe sommigen toch per sé willen volhouden dat de negerculturen op hetzelfde niveau staan om hun egalitaire dogma niet te moeten doorprikken.

Dat de oude Egyptenaren (een tijdelijk hoogstaande beschaving) negers zouden zijn geweest is uiteraard klinklare onzin. Negers werden er namelijk gebruikt als slaven om ondermeer de massale blokken voor de pyramiden te verssjouwen. Niet verwonderlijk dat die stelling door een neger (Senegalees) werd verkondigd, ongetwijfeld zullen er ook wel negers te vinden zijn die beweren dat Amerika door de negers werd ontdekt, dat ruimtevaart al in de 17de eeuw door negers werd bedreven en de laser-technologie in feite uit de Congolese brousse afkomstig is.

Er wordt dan maar gemakshalve teruggegrepen naar muzikale stromingen die door negers zouden zijn bepaald. Goed, tot daar aan toe. Maar de instrumenten waarmee de muziek gespeeld wordt werden in hoofdzaak niet door de negerculturen voortgebracht. Zowat het enige muziekinstrument afkomstig uit negroïd Afrika is de tamtam. De herkomst van de saxofoon in hun muziekstijlen zegt al voldoende. En wat die muziekstijlen dan betreft: jazz en blues zijn stijlen die inspelen op persoonlijke smaak en voorkeuren inzake amusement. Ongetwijfeld zijn er ook personen te vinden die het slaan met een bamboestok op een leeg olievat ook als mooie muziek beschouwen. Een ander vals argument is het verwijzen naar prestaties van individuele negers die losgetrokken zijn uit negroïde culturen. Eveneens een vervalsing van de stelling dat de negerculturen niks voortbrachten dat door andere beschavingen als waardevol werd of wordt beschouwd.

Maar welke filosofie heeft de negerbeschaving voortgebracht waarnaar tot op de dag van vandaag verwezen wordt in de filosofie? Geen enkele.
Welke uitvinding (bijv. het wiel, electriciteitstoepassing,...) heeft een negercultuur voortgebracht die door andere culturen en beschavingen waardevol genoeg werd bevonden om het over te nemen? Geen enkele.
ik kan vreemd genoeg geen enkel feit weerleggen van u tekst, gewoon omdat het waar is. Je praat echter wel over negervolkeren als zijnde (of als lijkende) inferieur in die mate dat je onze 'grote ontdekkingen' hoogstaander noemt. In hún stammen en volkeren is dat helemaal niet zo, hun vroegere ambachtelijke ruil-economie in stamverband is in Afrika gewoon veel hoogstaander dan het 'liberalisme' van een dictator in een paleis aan het hoofd van een land vol aids, hongersnood, droogte, bodemdegradatie, etc. etc. Wat moet een negerstam in het oerwoud of in de steppe met een TV? met lazers? met ruimtevaart? Ik denk dat als we discussieren over deze materie dat je er teveel Europees tegenaan kijkt. We zouden moeten proberen ons even uit onze eigen context te trekken en het plaatje vanbovenaf te bekijken..

Before any edits, post was:
--------------------------------

Eigenlijk vrij zielig hoe sommigen toch per sé willen volhouden dat de negerculturen op hetzelfde niveau staan om hun egalitaire dogma niet te moeten doorprikken.

Dat de oude Egyptenaren (een tijdelijk hoogstaande beschaving) negers zouden zijn geweest is uiteraard klinklare onzin. Negers werden er namelijk gebruikt als slaven om ondermeer de massale blokken voor de pyramiden te verssjouwen. Niet verwonderlijk dat die stelling door een neger (Senegalees) werd verkondigd, ongetwijfeld zullen er ook wel negers te vinden zijn die beweren dat Amerika door de negers werd ontdekt, dat ruimtevaart al in de 17de eeuw door negers werd bedreven en de laser-technologie in feite uit de Congolese brousse afkomstig is.

Er wordt dan maar gemakshalve teruggegrepen naar muzikale stromingen die door negers zouden zijn bepaald. Goed, tot daar aan toe. Maar de instrumenten waarmee de muziek gespeeld wordt werden in hoofdzaak niet door de negerculturen voortgebracht. Zowat het enige muziekinstrument afkomstig uit negroïd Afrika is de tamtam. De herkomst van de saxofoon in hun muziekstijlen zegt al voldoende. En wat die muziekstijlen dan betreft: jazz en blues zijn stijlen die inspelen op persoonlijke smaak en voorkeuren inzake amusement. Ongetwijfeld zijn er ook personen te vinden die het slaan met een bamboestok op een leeg olievat ook als mooie muziek beschouwen. Een ander vals argument is het verwijzen naar prestaties van individuele negers die losgetrokken zijn uit negroïde culturen. Eveneens een vervalsing van de stelling dat de negerculturen niks voortbrachten dat door andere beschavingen als waardevol werd of wordt beschouwd.

Maar welke filosofie heeft de negerbeschaving voortgebracht waarnaar tot op de dag van vandaag verwezen wordt in de filosofie? Geen enkele.
Welke uitvinding (bijv. het wiel, electriciteitstoepassing,...) heeft een negercultuur voortgebracht die door andere culturen en beschavingen waardevol genoeg werd bevonden om het over te nemen? Geen enkele.
ik kan vreemd genoeg geen enkel feit weerleggen van u tekst, gewoon omdat het waar is. Je praat wel over negervolkeren als zijnde (of als lijkende) inferieur in die mate dat je onze 'grote ontdekkingen' hoogstaander noemt. In hún stammen en volkeren is dat helemaal niet zo, hun vroegere ambachtelijke ruil-economie in stamverband is in Afrika gewoon veel hoogstaander dan het 'liberalisme' van een dictator in een paleis aan het hoofd van een land vol aids, hongersnood, droogte, bodemdegradatie, etc. etc. Wat moet een negerstam in het oerwoud of in de steppe met een TV? met lazers? met ruimtevaart? Ik denk dat als we discussieren over deze materie dat je er teveel Europees tegenaan kijkt. We zouden moeten proberen ons even uit onze eigen context te trekken en het plaatje vanbovenaf te bekijken..

eno2
13 september 2005, 09:47
ik kan vreemd genoeg geen enkel feit weerleggen van u tekst, gewoon omdat het waar is. Je praat echter wel over negervolkeren als zijnde (of als lijkende) inferieur in die mate dat je onze 'grote ontdekkingen' hoogstaander noemt. In hún stammen en volkeren is dat helemaal niet zo, hun vroegere ambachtelijke ruil-economie in stamverband is in Afrika gewoon veel hoogstaander dan het 'liberalisme' van een dictator in een paleis aan het hoofd van een land vol aids, hongersnood, droogte, bodemdegradatie, etc. etc. Wat moet een negerstam in het oerwoud of in de steppe met een TV? met lazers? met ruimtevaart? Ik denk dat als we discussieren over deze materie dat je er teveel Europees tegenaan kijkt. We zouden moeten proberen ons even uit onze eigen context te trekken en het plaatje vanbovenaf te bekijken..
___________

Guderian geeft zich hier onweerlegbaar over aan racistische uitingen.

Wat jammer voor hem dat ze ginder in Afrika de mensheid uitgevonden en ontwikkeld hebben, om het vervolgens over de hele wereld te verspreiden.
Edit:After edit by eno2 on 13-09-2005 at 10:48
Reason:
--------------------------------

ik kan vreemd genoeg geen enkel feit weerleggen van u tekst, gewoon omdat het waar is. Je praat echter wel over negervolkeren als zijnde (of als lijkende) inferieur in die mate dat je onze 'grote ontdekkingen' hoogstaander noemt. In hún stammen en volkeren is dat helemaal niet zo, hun vroegere ambachtelijke ruil-economie in stamverband is in Afrika gewoon veel hoogstaander dan het 'liberalisme' van een dictator in een paleis aan het hoofd van een land vol aids, hongersnood, droogte, bodemdegradatie, etc. etc. Wat moet een negerstam in het oerwoud of in de steppe met een TV? met lazers? met ruimtevaart? Ik denk dat als we discussieren over deze materie dat je er teveel Europees tegenaan kijkt. We zouden moeten proberen ons even uit onze eigen context te trekken en het plaatje vanbovenaf te bekijken..
___________

Guderian geeft zich hier onweerlegbaar over aan racistische uitingen.

Wat jammer voor hem dat ze ginder in Afrika de mensheid uitgevonden en ontwikkeld hebben, om het vervolgens over de hele wereld te verspreiden.

Before any edits, post was:
--------------------------------

ik kan vreemd genoeg geen enkel feit weerleggen van u tekst, gewoon omdat het waar is. Je praat echter wel over negervolkeren als zijnde (of als lijkende) inferieur in die mate dat je onze 'grote ontdekkingen' hoogstaander noemt. In hún stammen en volkeren is dat helemaal niet zo, hun vroegere ambachtelijke ruil-economie in stamverband is in Afrika gewoon veel hoogstaander dan het 'liberalisme' van een dictator in een paleis aan het hoofd van een land vol aids, hongersnood, droogte, bodemdegradatie, etc. etc. Wat moet een negerstam in het oerwoud of in de steppe met een TV? met lazers? met ruimtevaart? Ik denk dat als we discussieren over deze materie dat je er teveel Europees tegenaan kijkt. We zouden moeten proberen ons even uit onze eigen context te trekken en het plaatje vanbovenaf te bekijken..
___________

Guderian geeft zich hier onweerlegbaar over aan racistische uitingen.

Wat jammer voor hem dat ze ginder de mensheid uitgevonden en ontwikkeld hebben, vooraleer het over de hele wereld te verspreiden.

Guderian
13 september 2005, 13:20
___________

Guderian geeft zich hier onweerlegbaar over aan racistische uitingen.

Foei zeg! Snel de GedaPo waarschuwen! Brand!!!! :roll:

Wat jammer voor hem dat ze ginder in Afrika de mensheid uitgevonden en ontwikkeld hebben, om het vervolgens over de hele wereld te verspreiden.

:rofl:
Men heeft dus in Afrika de mensheid uitgevonden en ontwikkeld?!?
:rofl:

Kijk eens aan, een mens leert nog alle dagen bij. En hoe luidt de naam van de "mensenuitvinder" als ik vragen mag?
Edit:After edit by Guderian on 13-09-2005 at 14:23
Reason:
--------------------------------

___________

Guderian geeft zich hier onweerlegbaar over aan racistische uitingen.

Foei zeg! Snel de GedaPo waarschuwen! Brand!!!! :roll:

Wat jammer voor hem dat ze ginder in Afrika de mensheid uitgevonden en ontwikkeld hebben, om het vervolgens over de hele wereld te verspreiden.

:rofl:
Men heeft dus in Afrika de mensheid uitgevonden en ontwikkeld?!?
:rofl:

Kijk eens aan, een mens leert nog alle dagen bij. En hoe luidt de naam van de "mensenuitvinder" als ik vragen mag?

Before any edits, post was:
--------------------------------

___________

Guderian geeft zich hier onweerlegbaar over aan racistische uitingen.

Foei zeg! Snel de GedaPo waarschuwen! Brand!!!! :roll:

Wat jammer voor hem dat ze ginder in Afrika de mensheid uitgevonden en ontwikkeld hebben, om het vervolgens over de hele wereld te verspreiden.

:rofl:
Men heeft dus in Afrika de mensheid uitgevonden en ontwikkeld?!?
:rofl:

Kijk eens aan, een mens leert nog alle dagen bij. En luidt de naam van de "mensenuitvinder" als ik vragen mag?

Seba
13 september 2005, 13:30
Dat de oude Egyptenaren (een tijdelijk hoogstaande beschaving) negers zouden zijn geweest is uiteraard klinklare onzin.

dat is inderdaad klinklare onzin. Wat niet wegneemt dat ze niet blank waren en "desondanks" toch een enorm hoogstaande cultuur produceerden...

C uit W
13 september 2005, 17:26
dat is inderdaad klinklare onzin. Wat niet wegneemt dat ze niet blank waren en "desondanks" toch een enorm hoogstaande cultuur produceerden...
Ah, ze waren niet blank?
Wat waren die mensen dan? Negers die hulp kregen van Aliens? :roll:

Khonnor
13 september 2005, 17:41
Kan je niet tegen de waarheid? Dat is dan spijtig voor u. :-)
En ja, ik geloof dat Blanken in alle opzichten beter zijn dan zwarten. Wat hebben
zwarten (naast het dienen van Blanken als slaaf) al verwezelijkt?

Jongen toch, geloof je al die racistische en crapuleuze onzin die je hier neerpent nu zelf? Zielig hoor. Ik elk gevan ben jij zelf een van de zieligste, verwerpelijkste en walgelijkste vormen van het blanke "ras".

PS Met spijt in het hart moet ik benadrukken dat ik op dergelijke onzin van zwarte onzin niet met serieuze argumenten wil antwoorden. Met zwarte orde is het eigenlijk een beetje als Bullshit In = Bullshit Out

PPS Het ga je goed in je eigen verwerpelijke wereldje, mr Black Order,

Zwarte Orde
13 september 2005, 18:38
Jongen toch, geloof je al die racistische en crapuleuze onzin die je hier neerpent nu zelf? Zielig hoor. Ik elk gevan ben jij zelf een van de zieligste, verwerpelijkste en walgelijkste vormen van het blanke "ras".

PS Met spijt in het hart moet ik benadrukken dat ik op dergelijke onzin van zwarte onzin niet met serieuze argumenten wil antwoorden. Met zwarte orde is het eigenlijk een beetje als Bullshit In = Bullshit Out

PPS Het ga je goed in je eigen verwerpelijke wereldje, mr Black Order,Heeft niks met racisme te maken. Men schermt al vlug met dergelijke termen juist omdat men zo zijn gelijk wil halen of omdat men bepaalde materie te gevoelig vind. Er bestaan waarheden die zo voor het grijpen liggen maar waar men toch aan voorbij gaat. Tegen dergelijk idiotisme is het ook nutteloos om argumenten naar voor te schuiven.

eno2
14 september 2005, 16:27
Foei zeg! Snel de GedaPo waarschuwen! Brand!!!! :roll:



:rofl:
Men heeft dus in Afrika de mensheid uitgevonden en ontwikkeld?!?
:rofl:

Kijk eens aan, een mens leert nog alle dagen bij. En hoe luidt de naam van de "mensenuitvinder" als ik vragen mag?


________

Pithecantropus Erectus.

Sofie, populair uitgedrukt, als oudste menselijke vondst in de Midden-Afrikaanse sleuf.

Lach maar jongen, je lacht met je eigen eclatant gereveleerde onwetendheid.

Je weet niet eens dat evolutionair gesproken in hoogsteigen persoon zelf van het Afrikaanse Continent afstamt.
Edit:After edit by eno2 on 14-09-2005 at 17:32
Reason:
--------------------------------

Foei zeg! Snel de GedaPo waarschuwen! Brand!!!! :roll:



:rofl:
Men heeft dus in Afrika de mensheid uitgevonden en ontwikkeld?!?
:rofl:

Kijk eens aan, een mens leert nog alle dagen bij. En hoe luidt de naam van de "mensenuitvinder" als ik vragen mag?


________

Pithecantropus Erectus.

Sofie, populair uitgedrukt, als oudste menselijke vondst in de Midden-Afrikaanse sleuf.

Lach maar jongen, je lacht met je eigen eclatant gereveleerde onwetendheid.

Je weet niet eens dat evolutionair gesproken in hoogsteigen persoon zelf van het Afrikaanse Continent afstamt.
Edit:After edit by eno2 on 14-09-2005 at 17:29
Reason:
--------------------------------

Foei zeg! Snel de GedaPo waarschuwen! Brand!!!! :roll:



:rofl:
Men heeft dus in Afrika de mensheid uitgevonden en ontwikkeld?!?
:rofl:

Kijk eens aan, een mens leert nog alle dagen bij. En hoe luidt de naam van de "mensenuitvinder" als ik vragen mag?


________

Pithecantropus Erectus.

Sofie, populair uitgedrukt, als oudste menselijke vondst in de Midden-Afrikaanse sleuf.

Lach maar jongen, je lacht met je eigen eclatant gereveleerde onwetendheid.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Foei zeg! Snel de GedaPo waarschuwen! Brand!!!! :roll:



:rofl:
Men heeft dus in Afrika de mensheid uitgevonden en ontwikkeld?!?
:rofl:

Kijk eens aan, een mens leert nog alle dagen bij. En hoe luidt de naam van de "mensenuitvinder" als ik vragen mag?


________

Pithecantropus Erectus.

Sofie, populair uitgedrukt, als oudste menselijke vondst in de Midden-Afrikaanse sleuf.

Lach maar jongen, je lacht met je eigen onwetendheid.

Guderian
14 september 2005, 16:39
________

Pithecantropus Erectus.

Sofie, populair uitgedrukt, als oudste menselijke vondst in de Midden-Afrikaanse sleuf.

Lach maar jongen, je lacht met je eigen eclatant gereveleerde onwetendheid.

Je weet niet eens dat evolutionair gesproken in hoogsteigen persoon zelf van het Afrikaanse Continent afstamt.

:lol: Ik heb heus al genoeg gelezen over de Out of Africa theorie m'n beste, en ik weet dan ook dat ze steeds meer in vraag gesteld wordt. ;-)
Maar stel nu even dat het idd zo zou zijn, dan is dit nog erger voor de negers gelet op de evolutie die andere rassen en subrassen hebben doorgemaakt. :lol:

eno2
14 september 2005, 16:49
Kofi Annan is ook zeker zo een representant van 'achtergebleven evolutie'?

Ik vind dat de moderatie hier duidelijk zijn werk niet doet en racistische uitingen niet of onvoldoende van Forum haalt.
Edit:After edit by eno2 on 14-09-2005 at 17:52
Reason:
--------------------------------

Kofi Annan is ook zeker zo een representant van 'achtergebleven evolutie'?

Ik vind dat de moderatie hier duidelijk zijn werk niet doet en racistische uitingen niet of onvoldoende van Forum haalt.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Kofi Annan is ook zeker zo een represantant van 'achtergebleven evolutie'?

Ik vind dat de moderatie hier duidelijk zijn werk niet doet en racistische uitingen niet of onvoldoende van Forum haalt.

Khonnor
14 september 2005, 16:49
Heeft niks met racisme te maken. Men schermt al vlug met dergelijke termen juist omdat men zo zijn gelijk wil halen of omdat men bepaalde materie te gevoelig vind. Er bestaan waarheden die zo voor het grijpen liggen maar waar men toch aan voorbij gaat. Tegen dergelijk idiotisme is het ook nutteloos om argumenten naar voor te schuiven.

:sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: .... mmmm... did you say something?

Beste Zwarte Orde, u bent een I.D.I.O.O.T.!!
U bent een racist!
En U vindt het zelf nog grappig ook!
En U bent er nog trots op!

Let op het totaal gebrek aan argumenten in mijn post. Met gelijke wapens strijden noem ik dat.

Guderian
14 september 2005, 16:55
Kofi Annan is ook zeker zo een represantant van 'achtergebleven evolutie'?

:roll: Leer lezen! Eerder zei ik al:
(...) Een ander vals argument is het verwijzen naar prestaties van individuele negers die losgetrokken zijn uit negroïde culturen.(...)

Ik vind dat de moderatie hier duidelijk zijn werk niet doet en racistische uitingen niet of onvoldoende van Forum haalt.

http://www.vanbuitenen.nl/news/documents/viool_gestolen/images/viool19.jpg

:sleeping:

praha
14 september 2005, 16:59
Heeft niks met racisme te maken. Men schermt al vlug met dergelijke termen juist omdat men zo zijn gelijk wil halen of omdat men bepaalde materie te gevoelig vind. Er bestaan waarheden die zo voor het grijpen liggen maar waar men toch aan voorbij gaat. Tegen dergelijk idiotisme is het ook nutteloos om argumenten naar voor te schuiven.

waarheden die zo voor het grijpen liggen zoals jouw geloof ? zal je bedoelen

En ja, ik geloof dat Blanken in alle opzichten beter zijn dan zwarten.

praha
14 september 2005, 17:09
:lol: Ik heb heus al genoeg gelezen over de Out of Africa theorie m'n beste, en ik weet dan ook dat ze steeds meer in vraag gesteld wordt. ;-)
Maar stel nu even dat het idd zo zou zijn, dan is dit nog erger voor de negers gelet op de evolutie die andere rassen en subrassen hebben doorgemaakt. :lol:
evolutie ? moest er al sprake zijn van een zekere evolutie dan kan dat toch alleen maar ten voordele van de neger spreken ?
daar jij zowat elke vorm van evolutie als negatief beschouwt en/of niet erkend

praha
14 september 2005, 17:19
Eveneens een vervalsing van de stelling
dat de negerculturen niks voortbrachten dat door andere beschavingen als waardevol werd of wordt beschouwd.

't blijft een stelling dus ;-)
Edit:After edit by praha on 14-09-2005 at 18:20
Reason:
--------------------------------


Eveneens een vervalsing van de stelling
dat de negerculturen niks voortbrachten dat door andere beschavingen als waardevol werd of wordt beschouwd.

't blijft een stelling dus ;-)

Before any edits, post was:
--------------------------------


Eveneens een vervalsing van de stelling
dat de negerculturen niks voortbrachten dat door andere beschavingen als waardevol werd of wordt beschouwd.

't blijft dus een stelling dus ;-)

phoebe
14 september 2005, 19:06
De schuld van al die miserie en chaos ligt bij jou rechts-conservatief presidentje en zijn minachting voor armen en zwarten die het merendeel van de bevolking van New Orleans uitmaken. Waarom zou hij immers hulp en militairen naar een stad sturen naar een stad die grotendeels bestaat uit Afro-Americans, zeker als hij weet dat alle rijke blanken geld genoeg hadden om weg te vluchten.

:rofl: dit is een goei, Collin Powel, Condoleza Rice zijn volbloed blanke Amerikaanen...
Trouwens diegenen die er nog waren weigerde te vertrekken, ze konden zo mee, maar wilde niet.
Zelfs enkele dagen later, wilde men nog altijd niet vertrekken.
Dus verkoop in het vervolg wat minder nonsens, door proberen te laten uitschijnen dat Bush een racist zou zijn.

phoebe
14 september 2005, 19:13
Kunnen we dan gerust stellen dat het blanke germaanse ras het dichtst bij het dierenrijk staat, gezien het feit dat ze de meest grotesque en verschrikkelijkste wandaden uit de hele geschiedenis van de mensheid hebben uitgevoerd ?

volgens mij zien ze in Afrika niet blank, doch zij moorden met alle plezier andere stammen uit.....
Volgens mij zien de japanners er niet bepaald blank uit, doch....
Hetzelfde geld voor de Chinezen...
Als ook voor de Arabieren...
Niet echt blank te noemen.

phoebe
14 september 2005, 19:19
Stel je voor hoe het er bij ons zou aan toegaan mocht de anarchie eens toeslaan in onze multikultureel verrijkte steden en wijken.

Je gaat me toch niet wijsmaken dat de multicul een zegen is?.;-)

phoebe
14 september 2005, 19:24
Zoals katholieke rascisten bv. 99,6% van onze genen komen overeen met die van Chimpansees. In het katholieke milieu bedraagt dat percentage uiteraard 99,9%.

Ik denk dat de moslim eerder het 99.9% heeft.
En bijgevolg een stelletje apen zijn.
Wat absoluut niet fijn is voor de chimpansee, om vergeleken te worden met dat woestijnvolkje...

eno2
15 september 2005, 09:15
Correctie:

Niet Sofie, maar Lucy was de eerste mens, Afrikaanse, en negroïde, waarschijnlijk, al valt de huidskleur niet meer te herkennen na al die jaren onder de grond.


Maar natuurlijk zijn de Herren- en Ariërs-afkomst - theoriën van fascistische aard betrouwbaarder dan de laatste gegevens van de anthropologie en de archeologie, althans volgens die Herren in kwestie.

Egidius
15 september 2005, 09:25
Afrikaanse, en negroïde, waarschijnlijk, al valt de huidskleur niet meer te herkennen na al die jaren onder de grond.

Slechte lezers zouden deze stelling wel eens verkeerd durven interpreteren... :rofl:

Egidius
Edit:After edit by Egidius on 15-09-2005 at 10:26
Reason:
--------------------------------

Afrikaanse, en negroïde, waarschijnlijk, al valt de huidskleur niet meer te herkennen na al die jaren onder de grond.

Slechte lezers zouden deze stelling wel eens verkeerd durven interpreteren... :rofl:

Egidius

Before any edits, post was:
--------------------------------

Afrikaanse, en negroïde, waarschijnlijk, al valt de huidskleur niet meer te herkennen na al die jaren onder de grond.

Mensen met slechte intenties zouden deze stelling wel eens verkeerd durven interpreteren... :rofl:

Egidius

kaatd
15 september 2005, 09:38
Over New Orleans:
Trouwens diegenen die er nog waren weigerde te vertrekken, ze konden zo mee, maar wilde niet.

Wie een auto had, kon weg. Wie geen geld, geen vervoer en geen connecties had, werd aan zijn lot overgelaten. Men liet de schoolbussen nog liever verzuipen dan ze gebruiken voor een massale evacuatie. Dat is geen mening maar een feit.

Wat Egypte betreft: het zijn wel degelijk Afrikanen. Vandaag nog altijd trouwens. Blank zagen die mensen in geen geval, los van het beeld dat men er vandaag van creëert. Als je in het British Museum eens gaat kijken naar de (gestolen) kunst uit het oude Egypte en je bekijkt de neuzen, de lippen, de haardracht van die oude Egyptenaren, dan zie je dat zelf. Dat geldt trouwens ook voor Jezus en zijn kornuiten: die hadden geen blond haar en blauwe ogen, hé. Dat waren semmieten.

Onze kultuur kent trouwens zijn oorsprong in Irak (Ur) en daar wonen ook niet bepaald blanke mensen.

Over de vraag of Afrikanen in staat zijn/waren een eigen cultuur uit te bouwen, filosofieën en wetenschap te bedrijven: jammer genoeg hadden ze in hoofdzaak een orale traditie zodat er weinig echte geschiedschrijving bestaat. Maar landen als Mali en Lybië bijvoorbeeld, hadden zeer grote, rijke steden met een zeer complexe beschaving en cultuur. Overigens is het oudste wiskundig meetinstrument uit de mensheid uit Afrika afkomstig: het bot van Ishango (http://www.natuurwetenschappen.be/expo/ishango/nl/index.html).

Misschien heeft de huidige toestand van Afrika iets te maken met het kolonialisme dat 500 jaar heeft geduurd en het continent volledig vernield.

eno2
15 september 2005, 10:12
:roll: Leer lezen! Eerder zei ik al:




http://www.vanbuitenen.nl/news/documents/viool_gestolen/images/viool19.jpg

:sleeping:
_____________

Ik denk dat je intellectuele prestatie erg zou verbeteren als ze je overplaatsten naar een negroïde cultuur.

navned
15 september 2005, 15:08
:lol: Een allochtoon met een gevoel van onveiligheid, wat gaan we nog allemaal meemaken?

Onze maatschappij gaat kapot door z'on gespuis als jou, je kan er waarschijnlijk niet aan doen. Je ouders hadden waarschijnlijk ook geen verstand, dus jij ook niet, waardoor je niet kon gaan studeren, dus maar haatdragende propaganda gaan verkopen. Ik hoop dat je geen kinderen krijgt/hebd ...anders ga je die helemaal indoctrineren zoals men met jou heeft gedaan. Jij zoekt natuurlijk een oorzaak voor je eigen onbenullige problemen, dus ja ... die simplistische propaganda kan je nog net volgen...

Ambiorix
15 september 2005, 15:10
Onze maatschappij gaat kapot door z'on gespuis als jou
hoe, ik dacht dat ze een onbetekenend groupuscule waren? en nu opeens gaan we eraan kapot?
Juist zoals -volgens BUB logica- de Vlaamsnationalisten steeds met uitsterven bedreigd zijn maar anderzijds wel de grootste dreiging voor de eenheid van ons dierbare België..

navned
15 september 2005, 15:20
Betoog mee tegen het economisch congres van het VB

Op 26 november organiseert Blokbuster in Gent een betoging tegen het economisch congres van het VB. Afspraak is om 14u aan de Vrijdagmarkt.