PDA

View Full Version : Bent u lid bij Vlaams Belang?


Revolutie
5 september 2005, 21:35
Wie is er hier allemaal lid van Vlaams Belang?

Om lid te worden:
http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=40
:vlaander::vlaamsbl::vlaander:

jjohanvdb
6 september 2005, 02:32
Ik ben geen lid van het VB. Om Stoiber te parafraseren: ich akzeptiere nicht, dass die Frustrierten... enzovoort.

*Waarschuwing*

Je bent hier om te discussiëren, en niet om de Vlaams Belangers uit te maken voor "gefrustreerden", of wat dan ook...
Edit:After edit by Tyr de Dietser on 06-09-2005 at 18:22
Reason:
--------------------------------

Ik ben geen lid van het VB. Om Stoiber te parafraseren: ich akzeptiere nicht, dass die Frustrierten... enzovoort.

*Waarschuwing*

Je bent hier om te discussiëren, en niet om de Vlaams Belangers uit te maken voor "gefrustreerden", of wat dan ook...

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik ben geen lid van het VB. Om Stoiber te parafraseren: ich akzeptiere nicht, dass die Frustrierten... enzovoort.

lordoffaith
7 september 2005, 06:32
Ik ben lid van het vlaams belang na eerst lid te zijn geweest van nva

Koenraad Maesschalck
7 september 2005, 11:43
Ik ben geen lid van het VB. Om Stoiber te parafraseren: ich akzeptiere nicht, dass die Frustrierten... enzovoort.

*Waarschuwing*

Je bent hier om te discussiëren, en niet om de Vlaams Belangers uit te maken voor "gefrustreerden", of wat dan ook...


Wat doet die vieze sos hier?!? :evil: Gooi hem eruit aub, sossen kunnen niks zinnigs vertellen op een VB-forum, schelden is het enige wat er uit komt.
Als hij zulke praat zou verkopen als jij, zou hij inderdaad vliegen. Ik heb hem nu een waarschuwing gegeven en ik vind dat hij zich nog heel beschaafd heeft gehouden.

Ik laat iedereen toe tot dit forum omdat ik niet geloof in censuur, wel in constructieve gesprekken. Maar pas op, ik geloof wel in de dictatuur, dus die twee hangen helemaal niet samen!

Ik ben al jaren lid van het Vlaams Blok / Vlaams Belang, namelijk sinds 1993.
Edit:After edit by Tyr de Dietser on 07-09-2005 at 17:14
Reason:
--------------------------------

Ik ben geen lid van het VB. Om Stoiber te parafraseren: ich akzeptiere nicht, dass die Frustrierten... enzovoort.

*Waarschuwing*

Je bent hier om te discussiëren, en niet om de Vlaams Belangers uit te maken voor "gefrustreerden", of wat dan ook...


Wat doet die vieze sos hier?!? :evil: Gooi hem eruit aub, sossen kunnen niks zinnigs vertellen op een VB-forum, schelden is het enige wat er uit komt.
Als hij zulke praat zou verkopen als jij, zou hij inderdaad vliegen. Ik heb hem nu een waarschuwing gegeven en ik vind dat hij zich nog heel beschaafd heeft gehouden.

Ik laat iedereen toe tot dit forum omdat ik niet geloof in censuur, wel in constructieve gesprekken. Maar pas op, ik geloof wel in de dictatuur, dus die twee hangen helemaal niet samen!

Ik ben al jaren lid van het Vlaams Blok / Vlaams Belang, namelijk sinds 1993.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik ben geen lid van het VB. Om Stoiber te parafraseren: ich akzeptiere nicht, dass die Frustrierten... enzovoort.

*Waarschuwing*

Je bent hier om te discussiëren, en niet om de Vlaams Belangers uit te maken voor "gefrustreerden", of wat dan ook...


Wat doet die vieze sos hier?!? :evil: Gooi hem eruit aub, sossen kunnen niks zinnigs vertellen op een VB-forum, schelden is het enige wat er uit komt.


Ik ben al jaren lid van het Vlaams Blok / Vlaams Belang, namelijk sinds 1993.

garfield
7 september 2005, 17:02
Ik ben lid.

Levertraan
7 september 2005, 18:05
Ik heb een lid.

Tyr de Dietser
8 september 2005, 00:39
Ik heb een lid.
Opgesloten in de kelder of wat? :D

de mestkever
11 september 2005, 19:37
Ik ben fier actief lid sinds 2004.

VB'er
13 september 2005, 19:55
Ik ben lid sinds februari 2005.

voicelesscharlie
14 september 2005, 02:28
Lid sinds 1985.

jan hyoens
14 september 2005, 08:54
lid sinds 1987

voicelesscharlie
14 september 2005, 18:24
Lid sinds 1985.


Ik heb ondertussen hoogtevrees gekregen.:lol:

PetSel
14 september 2005, 21:07
Ik ben geen lid en hou het ook zo. Eerst zien wat de partij kan en zal waarmaken. Want tenslotte zijn ze nog altijd niet aan de macht geweest.

ilfalco
20 september 2005, 11:44
je ozu beter id worden zodat de partij de steun krijgt die het verdient... je kan het lidmaatschap altijd opzeggen als ze hun woord niet zouden houden.

PetSel
21 september 2005, 10:15
Mja,

Ik ben van het principe "eerst zien en dan geloven".

jjohanvdb
22 september 2005, 15:31
Men is lid van een partij en niet lid bij een partij.

jjohanvdb
22 september 2005, 15:44
*Waarschuwing*

Je bent hier om te discussiëren, en niet om de Vlaams Belangers uit te maken voor "gefrustreerden", of wat dan ook...

Onze vriend Stoiber heeft met zijn uitspraken i.v.m. "die Frustrierten" inderdaad een weinig diplomatiek taalgebruik aangewend. Dat van die gefrustreerden laat ik dus volledig voor Stoibers rekening. Wat ik wél overneem van Stoiber is zijn kritiek op de antipolitiek van sommige partijen: altijd bereid om kritiek te geven op het huidige beleid, zijn ze veel minder in staat om realistische oplossingen voor te stellen - het massaal terugsturen van zgn. "allochten" is b.v. een totaal onrealistische optie - en daarvoor de nodige coalities tot stand te brengen.

Mijn partij, de SP.A, heeft heel wat water bij de wijn moeten doen om te kunnen regeren met in wezen rechtse partijen als VLD en CD&V... Het VB lijkt voorlopig niet bereid om evenveel soepelheid en tolerantie aan de dag te leggen.

Revolutie
22 september 2005, 15:45
Men is lid van een partij en niet lid bij een partij.
zaag is niet sukkel

Tyr de Dietser
24 september 2005, 15:07
Men is lid van een partij en niet lid bij een partij.
Goed punt. We moeten onze Nederlandse taal ook zelf in stand houden...

Het massaal terugsturen van zgn. "allochten" is b.v. een totaal onrealistische optie.
Ik zie niet goed in wat er onrealistisch aan is. In tegendeel, het is het enige middel om de terreurdreiging — van de islam wel te verstaan — in Dietsland voor eens en voor altijd te verwijderen. Geen islamieten, geen verdoken terroristen...

Het VB lijkt voorlopig niet bereid om evenveel soepelheid en tolerantie aan de dag te leggen.
Gelukkig maar. Stel je voor dat ze hun huidige programma nog zouden verzwakken, het zou gewoon lachwekkend worden... Het is juist omdat het Vlaams Belang blijft vasthouden aan haar principes dat het kiesvee kant kiest voor de partij. En tot de val van de democratie is dat wat telt...

Enid.
24 september 2005, 15:10
ik ben geen lid :cheer:

(van geen enleke partij trouwens)

KVE
26 september 2005, 11:57
Ik ben lid sinds het valentijnsakkoord tussen CD&V en N-VA, dus februari 2004. Voorhéén lid van N-VA.

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant

voicelesscharlie
26 september 2005, 12:17
Ik ben lid sinds het valentijnsakkoord tussen CD&V en N-VA, dus februari 2004. Voorhéén lid van N-VA.

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant

Zijn er al kindjes?

jjohanvdb
28 september 2005, 00:16
Goed punt. We moeten onze Nederlandse taal ook zelf in stand houden...

Inderdaad. Nationalisten moeten daarbij het voortouw nemen, niet kosmopolitische producten van rassenvermenging als ik.


Ik zie niet goed in wat er onrealistisch aan is. In tegendeel, het is het enige middel om de terreurdreiging — van de islam wel te verstaan — in Dietsland voor eens en voor altijd te verwijderen. Geen islamieten, geen verdoken terroristen...


Dit land is in het recente verleden zeer zwaar met terrorisme geconfronteerd geworden (Bende van Nijvel, CCC, FRAP, ...) Geen enkele van deze terroristen waren moslims. Maar toen ik zei dat de terugkeeroplossing onrealistisch was, had ik het niet over de eventuele gevolgen i.v.m. het terrorisme. Ik had het over het feit dat het terugkeerbeleid onuitvoerbaar is. Het kan niet gebeuren zonder bepaalde fundamentele mensenrechten te schenden. België is gebonden aan een geheel van internationale verdragen en de Europese wetgeving is in ons land direct toepasbaar.


Gelukkig maar. Stel je voor dat ze hun huidige programma nog zouden verzwakken, het zou gewoon lachwekkend worden... Het is juist omdat het Vlaams Belang blijft vasthouden aan haar principes dat het kiesvee kant kiest voor de partij. En tot de val van de democratie is dat wat telt...

Vindt je dat de partij haar programma al te veel heeft verzwakt? Betreur je dat?

ilfalco
28 september 2005, 20:44
Rustig rustig...

Hij discussiëert uiterst beschaafd, dus ik zie geen reden om hem buiten te kieperen...
Edit:After edit by Tyr de Dietser on 28-09-2005 at 22:54
Reason:
--------------------------------

Rustig rustig...

Hij discussiëert uiterst beschaafd, dus ik zie geen reden om hem buiten te kieperen...

Before any edits, post was:
--------------------------------

hier onze gek die iedereen die niet snakt naar een DDR democratie als nazi bestempelt.
Zou je niet beter in je eigen SS zandbak gaan spelen. Aan de peilingen te zien kunnen jullie het gebruiken...

Tyr de Dietser
28 september 2005, 22:02
Dit land is in het recente verleden zeer zwaar met terrorisme geconfronteerd geworden (Bende van Nijvel, CCC, FRAP, ...) Geen enkele van deze terroristen waren moslims.
Inderdaad. Ik zei dan ook dat dit alleen het moslimterrorisme uitsluit, of toch zeker in grote mate tegenhoudt. Ik heb nooit beweerd dat er onder ons eigen volk geen criminelen rondlopen, maar dat is geen reden om de volksvreemde criminelen te vergoelijken...

Maar toen ik zei dat de terugkeeroplossing onrealistisch was, had ik het niet over de eventuele gevolgen i.v.m. het terrorisme. Ik had het over het feit dat het terugkeerbeleid onuitvoerbaar is. Het kan niet gebeuren zonder bepaalde fundamentele mensenrechten te schenden. België is gebonden aan een geheel van internationale verdragen en de Europese wetgeving is in ons land direct toepasbaar.
Ik houd überhaupt al geen rekening met den belgiek, en ook aan de EU heb ik lak (niet aan Europese samenwerking, begrijp me niet verkeerd, maar dat is een andere discussie). De zogenaamde mensenrechten vind ik ook te verregaand, ik heb ooit eens een lijstje gemaakt van mensenrechten waar ik niet achter sta. Maar ik zie niet in waarom er bij het ontstaan van een nieuwe staat (hetzij Vlaanderen, hetzij Dietsland) niet eens afgestapt kan worden van al deze dwaasheden. Nationale soevereiniteit...

Vindt je dat de partij haar programma al te veel heeft verzwakt? Betreur je dat?
Ja. Het loslaten van het 70-puntenplan is bijvoorbeeld een voorbeeldje. Het mee goedkeuren van de muilkorfwet die de wet op het revionisme is, is ook een grote smet op de naam van de partij. En uiteraard betreur ik dat, maar ik blijf de partij steunen... Ik zou één of andere radicale partij kunnen oprichten, maar dat zou dom zijn aangezien ik dan alleen maar stemmen zou afsnoepen van het Vlaams Belang...

Orion
13 oktober 2005, 14:42
Ik ben sinds 1,5 jaar lid en reeds 1 jaar actief.

Breydel
13 oktober 2005, 18:42
Géén lid. Ik geloof immers niet in de poppenkast van de parlementaire democratie. Anderzijds heb ik ernstige problemen met het nahollen van ultra-liberale standpunten en Pro-zionisme zoals dat door de top van het VB alomtegenwoordig gepredikt wordt. Toch stem ik steeds VB, het enigste alternatief in de steeds groter wordende multi-raciale chaos!!!

AVV
18 oktober 2005, 12:30
Lid sinds 2001

Revolutie
27 oktober 2005, 16:42
Ik vind persoonlijk de lidkaarten van 2006 niet echt mooi.