PDA

View Full Version : Verpleegster ziet doden en hoort ze sinds geboorte


Blockwatcher
12 september 2005, 15:51
Spiritueel medium lokaliseert lijk van verdwenen Italiaanse vrouw

Italiaanse reddingswerkers hebben op de bodem van het Comomeer het lijk gevonden van een vrouw nadat zij waren getipt door een spiritueel medium. Zij werd door de ouders van de dame onder de arm genomen. Dat heeft de Italiaanse pers vandaag bericht.

De dertigjarige Chiafra Bariffi gold als vermist nadat zij op 3O november 2002 met haar rode jeep was weggereden. De politie kon haar niet terugvinden, waarop haar ouders beslisten een beroep te doen op Maria Rosa Busi, een bekende waarzegster uit het naburige Brescia.

Politie reageerde sceptisch
Moeder Luciana vertelde dat de waarzegster een foto van Chiara te zien kreeg en kort daarna de ouders contacteerde om te zeggen dat hun vermiste dochter "in het meer" lag, niet ver van hun woonplaats Bellano.

De sceptische politie weigerde te helpen. Busi kon echter een groep duikers overtuigen een zoekactie te beginnen. In het weekeinde werd de jeep 120 meter diep in het Lago di Como teruggevonden, dankzij een van op afstand bediende onderwatercamera. Dra volgde ook de beige jas van de vermiste vrouw.

"Ik kan de doden zien"
"Mevrouw Busi speelde een fundamentele rol in het lokaliseren van onze dochter en ze vroeg ons zelfs geen geld", zei vader Francesco tegenover de staatstelevisieomroep RAI. Busi zelf vertrouwde de krant La Repubblica toe enkel de zaak te hebben aanvaard omdat Chiara's moeder zo aandrong.

"Ik kwam hier, ik volgde de route van het meisje (Chiara) en ik stopte waar ze is gevonden. Ik had een visioen. Ik hoorde haar stem", aldus het medium. "Ik weet niet hoe het werkt. Ik ben zo geboren. Ik kan stemmen horen en (de doden) zien", zei Busi die in het gewone leven verpleegster is.

bron : Het Laatste Nieuws


zij maar allemaal braaf Belangertjes</STRONG></EM></U></I></B>

Revolutie
12 september 2005, 16:01
zij maar allemaal braaf Belangertjes</STRONG></EM></U></I></B>
Ha ...


Ha ...

HA

Blockwatcher
12 september 2005, 16:04
Ha ...


Ha ...

HAprobier nog ne keer VeeBee Firmin Hakkeleer :lol:

De Garde
12 september 2005, 16:11
Dat artikel tot zover, dat commentaar volstrekte onzin.