PDA

View Full Version : Niet-joden zijn niet menselijk


V-men
12 september 2005, 16:21
Leerstelling van de Taalmoed: Niet- joden zijn niet menselijk

De Taalmoed definieert specifiek allen die niet joods zijn als onmenselijke dieren en beschouwt speciaal niet-joden als niet afstammend van Adam. Hier enkele passages uit de Taalmoed die met dit onderwerp in verband staan:

"De joden worden mensen genoemd , maar niet-joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."

"De Akum (niet-jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren aan ons meer eer te betonen dan aan de niet-jood."

"Zelfs hoewel God de niet-jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante."

"De zielen van niet-joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."

"Als u eet met een niet-jood, het is hetzelfde als eten met een hond."

"Geslachtsgemeenschap tussen ongelovigen is als geslachtsgemeenschap tussen dieren"

"Het is toegestaan het lichaam en het leven van een ongelovige te nemen."

"Het is de wet om iedereen te doden die de torah ontkent.

En zo gaat het nog verder

Joden zijn niet menselijk!:splat:

Op Poerim, 25 febr. 1954, heeft de Israëlische legerofficier Barch Goldstein 40 Palestijnse burgers afgeslacht, inclusief kinderen terwijl ze in gebed neergenield zaten in een moskee.

Mijn mening over onze joden ga ik nu niet verkondigen hier maar wat vinden jullie zoal van de joden in Israël en in het algemeen???

:agrue: :splat:

Raven
12 september 2005, 16:23
ik onthoud mijn mening over joden evenzeer

JusticeLover
12 september 2005, 16:32
ik onthoud mijn mening over joden evenzeer

Waarom onthoud je je mening over de moslims niet?

Twanne
12 september 2005, 16:39
als zo'n dingen in de Thora staan, dan is kan niemand nog commentaar geven op de Koran wegens geweldadig, die expliciet het doden van onschuldigen verbied.

JusticeLover
12 september 2005, 16:44
als zo'n dingen in de Thora staan, dan is kan niemand nog commentaar geven op de Koran wegens geweldadig, die expliciet het doden van onschuldigen verbied.

Ja, maar de joden geven nooit commentaar op de Koran. Het zijn altijd de Christenen/Atheïsten die over de Islam zeuren ...

Ik ben eigenlijk tegen zulke topics,aangezien mensen op politics.be, zonder enig respect praten over de Moslims/Koran, laat ik dit thread nog bestaan:-)

vercetti
12 september 2005, 16:50
als zo'n dingen in de Thora staan, dan is kan niemand nog commentaar geven op de Koran wegens geweldadig, die expliciet het doden van onschuldigen verbied.

Maar wél oproept tot het doden van onschuldige ongelovigen.

garfield
12 september 2005, 17:32
Hebt u dit uit de Babylonische of palestijnse Talmoed ???
Edit:After edit by garfield on 12-09-2005 at 18:40
Reason:
--------------------------------

Hebt u dit uit de Babylonische of palestijnse Talmoed ???

Before any edits, post was:
--------------------------------

Hebt u dit u de Babylonische of palestijnse Talmoed ???

Mitgard
12 september 2005, 17:38
joden, christenen en moslims lijden allen aan dezelfde geestesziekte: semitische openbaringsgodsdienst!

Rudi Dierick
12 september 2005, 17:38
als zo'n dingen in de Thora staan, dan is kan niemand nog commentaar geven op de Koran wegens geweldadig, die expliciet het doden van onschuldigen verbied.

En hop, de extremisten vinden mekaar weer: het feit date r in één docuemnt van één geloof achterbakse, reactionnaire dingen staan, lijkt me hélemaal géén rechtvaaardiging voor achterbakse, reactionnaire dingen in een andere geloof.

En nog veel erger: wanneer in het Joodse geloof zo goed als niemand die oude teksten nog opvolgt, maar in een ander geloof nog moljoenen dat doen ... stinkt het hier dan niet naar een goedkoop excuuss voor de eigen reactionnair-achterbakse vuiligheid?

Zwarte Orde
12 september 2005, 17:53
Over joden kun je maar best zoveel mogelijk je mond houden want je bent al vlug een antisemiet. Inderdaad, ze hebben zelfs een eigen woordje voor discriminatie zodat het nog erger lijkt dan het is.

Nynorsk
12 september 2005, 18:13
als zo'n dingen in de Thora staan, dan is kan niemand nog commentaar geven op de Koran wegens geweldadig, die expliciet het doden van onschuldigen verbied.

dat is nonsens.

ze zijn gewoon allebei gewelddadig.

stomme godsdiensten :evil:

Pascal L.
12 september 2005, 19:18
Over joden kun je maar best zoveel mogelijk je mond houden want je bent al vlug een antisemiet.

Komende van Zwarte Orde is die opmerking wel hilarisch. :lol:

Zwarte Orde
12 september 2005, 20:08
Komende van Zwarte Orde is die opmerking wel hilarisch. :lol:De rest van mijn opmerking is wonderbaarlijk uit de quote verdwenen. Een gevoelige snaar geraakt jood?

Mephisto
12 september 2005, 20:14
Hebt u dit uit de Babylonische of palestijnse Talmoed ???Vooral die ondertitel van u doet mij vermoeden dat u het spijtig vindt dat de dienstplicht is afgeschaft..

Breydel
12 september 2005, 20:45
De rest van mijn opmerking is wonderbaarlijk uit de quote verdwenen. Een gevoelige snaar geraakt jood?

Laat hem doen deze brave mens woont al reeds jaren in de States in ze'n kibboets waarbij hij zijn avonden vult met wat zielig gezever en geklaag te komen neerpennen op Europese forums(het werelddeel waar hij de pest aan heeft).

Pascal L.
12 september 2005, 21:15
De rest van mijn opmerking is wonderbaarlijk uit de quote verdwenen. Een gevoelige snaar geraakt jood?

Dit gaat u choqueren ... ik ben trots om Joods te zijn ... die onzin die zo'n zwakzinnige als u uitkraamt raakt mijn koudste kleren niet. Dat pikt eh, doet ge't zeer prutsventje?

Guderian
12 september 2005, 21:21
Wat er geschreven staat in al die boekjes en geschriften (Talmud, Koran, Bijbel,...) van de woestijngodsdiensten, is op zich onzin dat door fundamentalistische gekken verkeerd geïnterpreteerd kan worden waardoor het bloedige uitwerkingen krijgt. Joden zijn vreemdelingen en horen niet thuis in Europa. Net zoals moslims.

Zwarte Orde
12 september 2005, 21:23
*KNIP*

Geachte,

Er liep een klacht binnen over schelden.
Gelieve dit niet te doen.
Dat is tegen het forumreglement.

Vooral anti-semitisme kan niet, wegens strijdig met de wet op het verspreiden van revisonisme, negationisme, en anti-semitisme.
Bij een volgende overtreding wordt u geband.


Peter Johan
Edit:After edit by Peter Johan on 15-09-2005 at 15:04
Reason: schelden + anti-semitisme
--------------------------------

*KNIP*

Geachte,

Er liep een klacht binnen over schelden.
Gelieve dit niet te doen.
Dat is tegen het forumreglement.

Vooral anti-semitisme kan niet, wegens strijdig met de wet op het verspreiden van revisonisme, negationisme, en anti-semitisme.
Bij een volgende overtreding wordt u geband.


Peter Johan

Before any edits, post was:
--------------------------------

Dit gaat u choqueren ... ik ben trots om Joods te zijn ... die onzin die zo'n zwakzinnige als u uitkraamt raakt mijn koudste kleren niet. Dat pikt eh, doet ge't zeer prutsventje?Eigenlijk kan het mij geen reet schelen dat je trots bent om jood te zijn, in mijn ogen ben en blijf je een nietige jood, een walgelijk schepsel met een haakneus.
Waarom reageer je niet op de rest van mijn quote?
Inderdaad, ze hebben zelfs een eigen woordje voor discriminatie zodat het nog erger lijkt dan het is.
Lees nog eens door en kom dan eens terug.

JusticeLover
12 september 2005, 21:27
Geachte,

Er liep een klacht binnen over schelden.
Gelieve niet te schelden.
Dat is tegen het forumreglement.
Vooral anti-semitisme kan niet, wegens strijdig met de wet op het verspreiden van revisonisme, negationisme, en anti-semitisme.
Bij een volgende overtreding wordt u geband.


Peter Johan


Ze willen een Zionist van me maken :-)

Geachte,
gelieve geen overtredingen van het forumreglement of de wet te quoten

Peter Johan
Edit:After edit by Peter Johan on 15-09-2005 at 15:05
Reason:
--------------------------------


Geachte,

Er liep een klacht binnen over schelden.
Gelieve niet te schelden.
Dat is tegen het forumreglement.
Vooral anti-semitisme kan niet, wegens strijdig met de wet op het verspreiden van revisonisme, negationisme, en anti-semitisme.
Bij een volgende overtreding wordt u geband.


Peter Johan


Ze willen een Zionist van me maken :-)

Geachte,
gelieve geen overtredingen van het forumreglement of de wet te quoten

Peter Johan
Edit:After edit by Peter Johan on 15-09-2005 at 15:05
Reason:
--------------------------------


Geachte,

Er liep een klacht binnen over schelden.
Gelieve niet te schelden.
Dat is tegen het forumreglement.
Vooral anti-semitisme kan niet, wegens strijdig met de wet op het verspreiden van revisonisme, negationisme, en anti-semitisme.
Bij een volgende overtreding wordt u geband.


Peter Johan
[QUOTE]

Ze willen een Zionist van me maken :-)

Geachte,
gelieve geen overtredingen van het forumreglement of de wet te quoten

Peter Johan
Edit:After edit by Peter Johan on 15-09-2005 at 15:05
Reason:
--------------------------------

[QUOTE=Zwarte Orde]
Geachte,

Er liep een klacht binnen over schelden.
Gelieve niet te schelden.
Dat is tegen het forumreglement.
Vooral anti-semitisme kan niet, wegens strijdig met de wet op het verspreiden van revisonisme, negationisme, en anti-semitisme.
Bij een volgende overtreding wordt u geband.


Peter Johan
QUOTE]

Ze willen een Zionist van me maken :-)

Geachte,
gelieve geen overtredingen van het forumreglement of de wet te quoten

Peter Johan

Before any edits, post was:
--------------------------------

[QUOTE=Zwarte Orde]Eigenlijk kan het mij geen reet schelen dat je trots bent om jood te zijn, in mijn ogen ben en blijf je een nietige jood, een walgelijk schepsel met een haakneus.
Waarom reageer je niet op de rest van mijn quote?

Lees nog eens door en kom dan eens terug.

Ze willen een Zionist van me maken :-)

Breydel
12 september 2005, 21:28
Dit gaat u choqueren ... ik ben trots om Joods te zijn ... die onzin die zo'n zwakzinnige als u uitkraamt raakt mijn koudste kleren niet. Dat pikt eh, doet ge't zeer prutsventje?

:lol: :lol: :lol: man..man toch. Het schuim staat u reeds op de lippen en toch raakt het "zogezegd" uw koude kleren niet. Wéés gerust fier om je afkomst maar blijf toch maar in je associaal materialistisch landje waar je nu woont. In Europa hebben we jullie niet méér nodig en met de nodige tijd rekenen we ook wel af met jouw vijandjes..wéés gerust iedereen komt aan de beurt...;-)

Pascal L.
12 september 2005, 21:34
Geachte,

Er liep een klacht binnen over schelden.
Gelieve niet te schelden.
Dat is tegen het forumreglement.
Vooral anti-semitisme kan niet, wegens strijdig met de wet op het verspreiden van revisonisme, negationisme, en anti-semitisme.
Bij een volgende overtreding wordt u geband.


Peter Johan


Zwart Schaap is en blijft het rottende uitwerpsel van de westerse beschaving. Alles wat hij doet leidt tot haat en/of vernieling. Wat Zwart Schaap allemaal te vertellen heeft is van geen enkel belang, dus ook "de rest van [zjin] quote" niet ... Ga nu maar slapen stinkerd.

Geachte,

Gelieve via quote geen onregelmatigheden te verspreiden.

Peter Johan
Edit:After edit by Peter Johan on 15-09-2005 at 15:07
Reason:
--------------------------------


Geachte,

Er liep een klacht binnen over schelden.
Gelieve niet te schelden.
Dat is tegen het forumreglement.
Vooral anti-semitisme kan niet, wegens strijdig met de wet op het verspreiden van revisonisme, negationisme, en anti-semitisme.
Bij een volgende overtreding wordt u geband.


Peter Johan


Zwart Schaap is en blijft het rottende uitwerpsel van de westerse beschaving. Alles wat hij doet leidt tot haat en/of vernieling. Wat Zwart Schaap allemaal te vertellen heeft is van geen enkel belang, dus ook "de rest van [zjin] quote" niet ... Ga nu maar slapen stinkerd.

Geachte,

Gelieve via quote geen onregelmatigheden te verspreiden.

Peter Johan
Edit:After edit by Peter Johan on 15-09-2005 at 15:06
Reason:
--------------------------------


Geachte,

Er liep een klacht binnen over schelden.
Gelieve niet te schelden.
Dat is tegen het forumreglement.
Vooral anti-semitisme kan niet, wegens strijdig met de wet op het verspreiden van revisonisme, negationisme, en anti-semitisme.
Bij een volgende overtreding wordt u geband.


Peter Johan
QUOTE]

Zwart Schaap is en blijft het rottende uitwerpsel van de westerse beschaving. Alles wat hij doet leidt tot haat en/of vernieling. Wat Zwart Schaap allemaal te vertellen heeft is van geen enkel belang, dus ook "de rest van [zjin] quote" niet ... Ga nu maar slapen stinkerd.

Before any edits, post was:
--------------------------------

[QUOTE=Zwarte Orde]Eigenlijk kan het mij geen reet schelen dat je trots bent om jood te zijn, in mijn ogen ben en blijf je een nietige jood, een walgelijk schepsel met een haakneus.
Waarom reageer je niet op de rest van mijn quote?

Lees nog eens door en kom dan eens terug.

Zwart Schaap is en blijft het rottende uitwerpsel van de westerse beschaving. Alles wat hij doet leidt tot haat en/of vernieling. Wat Zwart Schaap allemaal te vertellen heeft is van geen enkel belang, dus ook "de rest van [zjin] quote" niet ... Ga nu maar slapen stinkerd.

JusticeLover
12 september 2005, 21:35
Joden zijn vreemdelingen en horen niet thuis in Europa. Net zoals moslims.

We zullen dan maar, samen met de joden, strijd voeren tegen onbeschaafde racisten ...

Door strontvliegen, als olle, heb ik geen sympathie meer voor rechts.

Pascal L.
12 september 2005, 21:36
We zullen dan maar, samen met de joden, strijd voeren tegen onbeschaafde racisten ...

Door strontvliegen, als olle, heb ik geen sympathie meer voor rechts.

Breydel, Guderian en het Zwarte Schaap zijn gelukkig niet representatief voor rechts.
Edit:After edit by Pascal L. on 12-09-2005 at 22:36
Reason:
--------------------------------

We zullen dan maar, samen met de joden, strijd voeren tegen onbeschaafde racisten ...

Door strontvliegen, als olle, heb ik geen sympathie meer voor rechts.

Breydel, Guderian en het Zwarte Schaap zijn gelukkig niet representatief voor rechts.

Before any edits, post was:
--------------------------------

We zullen dan maar, samen met de joden, strijd voeren tegen onbeschaafde racisten ...

Door strontvliegen, als olle, heb ik geen sympathie meer voor rechts.

Breydel, Guderian en het Zwarte Schaap staan gelukkig niet voor rechts.

Zwarte Orde
12 september 2005, 21:36
Zwart Schaap is en blijft het rottende uitwerpsel van de westerse beschaving. Alles wat hij doet leidt tot haat en/of vernieling. Wat Zwart Schaap allemaal te vertellen heeft is van geen enkel belang, dus ook "de rest van [zjin] quote" niet ... Ga nu maar slapen stinkerd.
Je hebt er wel erg lang over gedaan om dat te verzinnen, met je rug tegen de muur jood? :twisted: :twisted:

Zwarte Orde
12 september 2005, 21:41
We zullen dan maar, samen met de joden, strijd voeren tegen onbeschaafde racisten ...

Door strontvliegen, als olle, heb ik geen sympathie meer voor rechts.Alsof we van u iets nodig hebben Turk. :lol:

JusticeLover
12 september 2005, 21:43
Alsof we van u iets nodig hebben Turk. :lol:

Over tientallen jaren, zullen we is nog is spreken ...

Jullie zijn catastrofes voor het blanke ras.

Ambiorix
12 september 2005, 21:45
Breydel, Guderian en het Zwarte Schaap zijn gelukkig niet representatief voor rechts.
LSP en ander ongedierte ook niet voor links:-)

Rechts en links zijn achterhaalde begrippen, in die mate dat er nauwelijks de echte betekenis mee wordt bedoeld, namelijk conservatief en vernieuwend. Ik zeg met opzet niet progressief, want de nagestreefde vernieuwing is zeker niet altyd een vooruitgang (progressie). Integendeel.

Zwarte Orde
12 september 2005, 21:46
Over tientallen jaren, zullen we is nog is spreken ...

Jullie zijn catastrofes voor het blanke ras.De tijd van spreken zit er bijna op Turk en ik ben er klaar voor.

Breydel
12 september 2005, 21:48
Breydel, Guderian en het Zwarte Schaap zijn gelukkig niet representatief voor rechts.

Jij gelukkig ook niet...:-) Trouwens zoals Ambiorix al stelde "links" en "rechts" zijn achterhaalde begrippen, de toekomst is nationaal en revolutionair!!!
Edit:After edit by Breydel on 12-09-2005 at 22:50
Reason:
--------------------------------

Breydel, Guderian en het Zwarte Schaap zijn gelukkig niet representatief voor rechts.

Jij gelukkig ook niet...:-) Trouwens zoals Ambiorix al stelde "links" en "rechts" zijn achterhaalde begrippen, de toekomst is nationaal en revolutionair!!!

Before any edits, post was:
--------------------------------

Breydel, Guderian en het Zwarte Schaap zijn gelukkig niet representatief voor rechts.

Jij gelukkig ook niet...:-)

JusticeLover
12 september 2005, 21:51
De tijd van spreken zit er bijna op Turk en ik ben er klaar voor.

Je kent de Turken niet, we zijn nakomelingen van de Hunnen en de Mongolen .. Lees je geschiedenis :-D :-D

Alé, kgan is door

Sloppel

Breydel
12 september 2005, 22:06
Zwart Schaap is en blijft het rottende uitwerpsel van de westerse beschaving. Alles wat hij doet leidt tot haat en/of vernieling. Wat Zwart Schaap allemaal te vertellen heeft is van geen enkel belang, dus ook "de rest van [zjin] quote" niet ... Ga nu maar slapen stinkerd.

Pascalleke is duidelijk in de gordijntjes gejaagd:rofl: ... Het is toch godgeklaagd hé, die vuile nazi's...:lol: :lol:

Pascal L.
12 september 2005, 22:13
Pascalleke is duidelijk in de gordijntjes gejaagd:rofl: ... Het is toch godgeklaagd hé, die vuile nazi's...:lol: :lol:

Ach, voor 't grootste deel zijn die zgn. nazi's waar ge't over hebt 16-19 jarigen bij wie het politieke bewustzijn juist ontwaakt ... het is gewoon de politieke tegenhanger van non-stop erectie die ge op die leeftijd niet onder controle hebt ... Maar maak u niet teveel zorgen, het betert met de leeftijd! ;)
Edit:After edit by Pascal L. on 12-09-2005 at 23:13
Reason:
--------------------------------

Pascalleke is duidelijk in de gordijntjes gejaagd:rofl: ... Het is toch godgeklaagd hé, die vuile nazi's...:lol: :lol:

Ach, voor 't grootste deel zijn die zgn. nazi's waar ge't over hebt 16-19 jarigen bij wie het politieke bewustzijn juist ontwaakt ... het is gewoon de politieke tegenhanger van non-stop erectie die ge op die leeftijd niet onder controle hebt ... Maar maak u niet teveel zorgen, het betert met de leeftijd! ;)

Before any edits, post was:
--------------------------------

Pascalleke is duidelijk in de gordijntjes gejaagd:rofl: ... Het is toch godgeklaagd hé, die vuile nazi's...:lol: :lol:

Ach, voor 't grootste deel zijn die zgn. nazi's waar ge't over hebt 16-19 jarigen bij wie het politieke bewustzijn juist ontwaakt ... het is gewoon de politieke tegenhanger van non-stop erectie die ge op die leeftijd niet onder controle hebt ... Maar maak u niet teveel zorgen, het betert met de leeftijd!

Pietje
12 september 2005, 22:14
Pascalleke is duidelijk in de gordijntjes gejaagd
Ah bon, dat is je bedoeling.........?? En wij maar denken, dat je hier kwam om te discussiëren :?
... Het is toch godgeklaagd hé, die vuile nazi's...
Goh, iedereen hier is wel zo verstandig, om vast te stellen dat die niet meer zijn dan een waardeloze "Quantité Négligeable" 8)
Edit:After edit by Pietje on 12-09-2005 at 23:14
Reason:
--------------------------------

Pascalleke is duidelijk in de gordijntjes gejaagd
Ah bon, dat is je bedoeling.........?? En wij maar denken, dat je hier kwam om te discussiëren :?
... Het is toch godgeklaagd hé, die vuile nazi's...
Goh, iedereen hier is wel zo verstandig, om vast te stellen dat die niet meer zijn dan een waardeloze "Quantité Négligeable" 8)

Before any edits, post was:
--------------------------------

Pascalleke is duidelijk in de gordijntjes gejaagd
Ah bon, dat is je bedoeling.........?? En wij maar denken, dat je hier kwam om te discussiëren :?
... Het is toch godgeklaagd hé, die vuile nazi's...
Goh, iedereen hier is wel zo verstandig, om vast te stellen dat die niet meer zijn daneen waardeloze "Quantité Négligeable" 8)

Zwarte Orde
12 september 2005, 22:29
Pascalleke is duidelijk in de gordijntjes gejaagd:rofl: ... Het is toch godgeklaagd hé, die vuile nazi's...:lol: :lol::rofl:

Guderian
13 september 2005, 13:25
We zullen dan maar, samen met de joden, strijd voeren tegen onbeschaafde racisten ...

Door strontvliegen, als olle, heb ik geen sympathie meer voor rechts.

Ga terug naar je land Turk, je kan daar doen wat je wil en hebt geen last meer van ons.

Guderian
13 september 2005, 13:27
Breydel, Guderian en het Zwarte Schaap zijn gelukkig niet representatief voor rechts.

De vraag is: "wat is rechts?"
We zitten alvast niet bij geld-rechts, bij liberaal-rechts.

JusticeLover
13 september 2005, 13:51
Ga terug naar je land Turk, je kan daar doen wat je wil en hebt geen last meer van ons.

Mijn land is België :-)

In Turkije kan je niet doen wat je wilt, dat is juist het probleem.

Ik, last van jullie? Ik hou van jullie!

Dancer In The Dark
13 september 2005, 21:20
Jullie zijn catastrofes voor het blanke ras.
voor de mensheid zeg maar


Aangenaam trouwens, ik ben nieuw sinds gisteren. Dit is de eerste topic die ik lees hier. Ik moet zeggen, het geef nogal een vreemde indruk van dit forum. :roll:
Edit:After edit by Dancer In The Dark on 13-09-2005 at 22:35
Reason:
--------------------------------


Jullie zijn catastrofes voor het blanke ras.
voor de mensheid zeg maar


Aangenaam trouwens, ik ben nieuw sinds gisteren. Dit is de eerste topic die ik lees hier. Ik moet zeggen, het geef nogal een vreemde indruk van dit forum. :roll:

Before any edits, post was:
--------------------------------


Jullie zijn catastrofes voor het blanke ras.
voor de mensheid zeg maar

Dancer In The Dark
13 september 2005, 21:39
Maar wél oproept tot het doden van onschuldige ongelovigen.
Dat is het probleem net met de koran.
"als je een iemand dood doodt je de hele mensheid" (of zoiets) klink heel mooi maar daarna komen er uitzonderingen enzo.
Je moet wel rekening houden met de historische context. Toen dreigde de Islam van de kaart geveegt te worden, vandaar ook die jihad vermoed ik.

Dancer In The Dark
13 september 2005, 21:39
Over joden kun je maar best zoveel mogelijk je mond houden want je bent al vlug een antisemiet. Inderdaad, ze hebben zelfs een eigen woordje voor discriminatie zodat het nog erger lijkt dan het is.
ja dat hebben ze natuurlijk zelf uitgevonden :roll:

Dancer In The Dark
13 september 2005, 21:43
Eigenlijk kan het mij geen reet schelen dat je trots bent om jood te zijn, in mijn ogen ben en blijf je een nietige jood, een walgelijk schepsel met een haakneus.
Dit zal ik maar als een schreeuw om aandacht opvatten zeker.

Waarom reageer je niet op de rest van mijn quote?

Lees nog eens door en kom dan eens terug.
Uw quote is nu niet echt zo wereldschokkend interessant hoor kerel, maar zoek de oorsprong van het woord antisemetisme dan eens op ofzo. Als ge toch niks beters te doen hebt. :roll:

JusticeLover
13 september 2005, 22:52
voor de mensheid zeg maar


Aangenaam trouwens, ik ben nieuw sinds gisteren. Dit is de eerste topic die ik lees hier. Ik moet zeggen, het geef nogal een vreemde indruk van dit forum. :roll:

Sure ...

Hoezo, vreemde indruk?

garfield
14 september 2005, 17:54
Vooral die ondertitel van u doet mij vermoeden dat u het spijtig vindt dat de dienstplicht is afgeschaft..

Is dit een reply op mijn vraag ???
Het is weliswaar een feit dat de dienstplicht tenminste discpline oplegde.

garfield
14 september 2005, 17:55
t forum flipt
Edit:After edit by garfield on 14-09-2005 at 18:58
Reason:
--------------------------------

t forum flipt

Before any edits, post was:
--------------------------------

Vooral die ondertitel van u doet mij vermoeden dat u het spijtig vindt dat de dienstplicht is afgeschaft..

Is dit een reply op mijn vraag ???
Het is weliswaar een feit dat de dienstplicht tenminste discpline oplegde.

garfield
14 september 2005, 17:55
dubbel :oops:
Edit:After edit by garfield on 14-09-2005 at 18:58
Reason:
--------------------------------

dubbel :oops:

Before any edits, post was:
--------------------------------

Vooral die ondertitel van u doet mij vermoeden dat u het spijtig vindt dat de dienstplicht is afgeschaft..

Is dit een reply op mijn vraag ???
Het is weliswaar een feit dat de dienstplicht tenminste discpline oplegde.

phoebe
14 september 2005, 18:14
voor de mensheid zeg maar


Aangenaam trouwens, ik ben nieuw sinds gisteren. Dit is de eerste topic die ik lees hier. Ik moet zeggen, het geef nogal een vreemde indruk van dit forum. :roll:

betert nog wel...:lol:
Alvast welkom.
Edit:After edit by phoebe on 14-09-2005 at 19:14
Reason:
--------------------------------

voor de mensheid zeg maar


Aangenaam trouwens, ik ben nieuw sinds gisteren. Dit is de eerste topic die ik lees hier. Ik moet zeggen, het geef nogal een vreemde indruk van dit forum. :roll:

betert nog wel...:lol:
Alvast welkom.

Before any edits, post was:
--------------------------------

voor de mensheid zeg maar


Aangenaam trouwens, ik ben nieuw sinds gisteren. Dit is de eerste topic die ik lees hier. Ik moet zeggen, het geef nogal een vreemde indruk van dit forum. :roll:

betert nog wel...:lol:

JusticeLover
14 september 2005, 18:16
betert nog wel...:lol:
Alvast welkom.

Ze is hier niet nieuw, doet alsof :-)

phoebe
14 september 2005, 18:54
Foei, dan zou ze beter moeten weten...

tomm
14 september 2005, 22:41
Eigenlijk kan het mij geen reet schelen dat je trots bent om jood te zijn, in mijn ogen ben en blijf je een nietige jood, een walgelijk schepsel met een haakneus.
Waarom reageer je niet op de rest van mijn quote?

Lees nog eens door en kom dan eens terug.

Hoezeer ik ook van mening verschil met de meeste Joden over Israel en hoezeer ze mij ook uitschelden voor anti-semiet, hoezeer ik sommige Joodse extremisten veracht, ik zal altijd partij voor ze trekken ten opzichte van nazistisch crapuul zoals U.
Edit:After edit by tomm on 14-09-2005 at 23:44
Reason:
--------------------------------

Eigenlijk kan het mij geen reet schelen dat je trots bent om jood te zijn, in mijn ogen ben en blijf je een nietige jood, een walgelijk schepsel met een haakneus.
Waarom reageer je niet op de rest van mijn quote?

Lees nog eens door en kom dan eens terug.

Hoezeer ik ook van mening verschil met de meeste Joden over Israel en hoezeer ze mij ook uitschelden voor anti-semiet, hoezeer ik sommige Joodse extremisten veracht, ik zal altijd partij voor ze trekken ten opzichte van nazistisch crapuul zoals U.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Eigenlijk kan het mij geen reet schelen dat je trots bent om jood te zijn, in mijn ogen ben en blijf je een nietige jood, een walgelijk schepsel met een haakneus.
Waarom reageer je niet op de rest van mijn quote?

Lees nog eens door en kom dan eens terug.

Hoezeer ik ook van mening verschil met de meeste Joden over Israel en hoezeer ze mij ook uitschelden voor anti-semiet, hoezeer ik sommige Joodse extremisten veracht, ik zal altijd partij voor ze trekken ten opzichte van nazistisch crapuul zoals U.

Twanne
14 september 2005, 23:07
Over tientallen jaren, zullen we is nog is spreken ...

Jullie zijn catastrofes voor het blanke ras.


Mag ik anders niet in Turkije komen wonen? Ik voel me niet zo op m'n gemak met een bende neo-fascisten naast m'n deur.

Twanne
14 september 2005, 23:09
De vraag is: "wat is rechts?"
We zitten alvast niet bij geld-rechts, bij liberaal-rechts.

Nope, waar gelle bij zit is eerder het Nazionaal-Sozialisme

JusticeLover
14 september 2005, 23:29
Mag ik anders niet in Turkije komen wonen? Ik voel me niet zo op m'n gemak met een bende neo-fascisten naast m'n deur.

Je vraagt het aan de verkeerde:-)

De Turken zijn wel gastvriendelijke mensen, als je GENOEG geld(kapitaal) hebt, moet je hier nog geen seconde blijven.

tomm
14 september 2005, 23:45
Je vraagt het aan de verkeerde:-)

De Turken zijn wel gastvriendelijke mensen, als je GENOEG geld(kapitaal) hebt, moet je hier nog geen seconde blijven.

Als je genoeg geld hebt/uitgeeft zijn de Turken inderdaad zeer vriendelijke mensen... :twisted:

JusticeLover
15 september 2005, 00:07
Als je genoeg geld hebt/uitgeeft zijn de Turken inderdaad zeer vriendelijke mensen... :twisted:

Ik had het over de Turken in Turkije. Doe is niet onnozel gast, als je dorst,honger hebt in Turkjie, kan je gratis eten+thee krijgen bij elk Turkse huis.

Als de Turken niet solidair waren, dan was er nu burgeroorlog in Turkije.

phoebe
15 september 2005, 01:09
Tja... Turkije blinkt nu niet echt uit kwestie mensenrechten...
En eerlijk gezegt als het leger er niet was in Turkije dan had er inderdaad al een burgeroorlog geweest.
Nu het Turks Leger... de Illegale bezetting van Cyprus duurt maar voort.

phoebe
15 september 2005, 01:55
Als je genoeg geld hebt/uitgeeft zijn de Turken inderdaad zeer vriendelijke mensen... :twisted:

heeft misschien met het BNP van dat land te maken.

phoebe
15 september 2005, 02:30
Mag ik anders niet in Turkije komen wonen? Ik voel me niet zo op m'n gemak met een bende neo-fascisten naast m'n deur.

U voelt zich niet op uw gemak, en zou graag naar Turkije verhuizen, om van de neo fascisten vanaf te zijn....
Sta me toe er toch even mee te lachen...
Leer misschien iets over het politieke landschap in dat land...

phoebe
15 september 2005, 02:33
Hoezeer ik ook van mening verschil met de meeste Joden over Israel en hoezeer ze mij ook uitschelden voor anti-semiet, hoezeer ik sommige Joodse extremisten veracht,

en dit maakt u dan ook geen haar beter.

tomm
15 september 2005, 02:52
EL TURCO]

Ik had het over de Turken in Turkije.

Ik ook!

Doe is niet onnozel gast, als je dorst,honger hebt in Turkjie, kan je gratis eten+thee krijgen bij elk Turkse huis.

Ah ja? Niet veel van gemerkt in Istanbul, de mensen daar waren minstens even rottig als het weer.(regen, wind, koude) We hebben het er letterlijk aan de stok gekregen met een koekjesverkoper die het wisselgeld niet wou teruggeven. Als je vindt dat Turken gastvrij zijn wil dat zeggen dat je nog nooit in de voormalige Sovjet-Unie geweest bent.





Als de Turken niet solidair waren, dan was er nu burgeroorlog in Turkije.


Er IS burgeroorlog in Turkije :?

tomm
15 september 2005, 02:57
en dit maakt u dan ook geen haar beter.


Uit de mond van een fascist klinkt dat als een compliment. Filip Dewinter ging serieus af hé in Haaretz, ze zijn er niet ingetrapt, pas op die Joden zijn intelligent, Hitler zei het al... zou het iets te maken kunnen hebben met het portret van SStaf declerck op de Ijzerwake of was het eerder het nogal aangebrande verleden van stichter voor het leven Karel Dillen...

tomm
15 september 2005, 02:59
heeft misschien met het BNP van dat land te maken.

Georgië is 10 keer armer dan Turkije maar de mensen zijn wel 10 keer vriendelijker en minder inhalig. (en drinken 100 keer meer alcohol)

JusticeLover
15 september 2005, 12:47
Tja... Turkije blinkt nu niet echt uit kwestie mensenrechten...
En eerlijk gezegt als het leger er niet was in Turkije dan had er inderdaad al een burgeroorlog geweest.
Nu het Turks Leger... de Illegale bezetting van Cyprus duurt maar voort.

We zijn nog niet verlost van de sadisten.

Het Turkse leger is de oorzaak van de spanningen ...

Wat stelt 'illegale bezetting' voor? Het is toch niet illegaal omdat de Turken bezetten .. De bezetting van Irak is dus legaal :-)

JusticeLover
15 september 2005, 12:51
Ah ja? Niet veel van gemerkt in Istanbul, de mensen daar waren minstens even rottig als het weer.(regen, wind, koude) We hebben het er letterlijk aan de stok gekregen met een koekjesverkoper die het wisselgeld niet wou teruggeven. Als je vindt dat Turken gastvrij zijn wil dat zeggen dat je nog nooit in de voormalige Sovjet-Unie geweest bent.

De Russen zijn in Turkije niet (meer) welkom:-(

Ik zal is een mailtje sturen naar de Turkse godin van weer.

De gastvriendelijkheid van een Anatolische mens is immens ..

Er IS burgeroorlog in Turkije :?

De Turkse Koerden willen geen oorlog meer. Het zijn de pkk-strijders die zich in Noord-Irak schuilen en in Turkije aanslagen plegen.

JusticeLover
15 september 2005, 12:52
Georgië is 10 keer armer dan Turkije maar de mensen zijn wel 10 keer vriendelijker en minder inhalig. (en drinken 100 keer meer alcohol)

Georgiërs zijn toffe mensen. Maar de Russen zijn dat niet :-) Ik heb wel paar Russische vrienden, maar globaal bekeken zijn de Russen niet zo sympathiek.

Pascal L.
15 september 2005, 14:10
Mensen,
ik denk dat jullie het Zwarte Schaap serious schrik gemaakt hebben met jullie commentaar ... tsss! ;)

Jong N-VA'er
15 september 2005, 14:30
Leerstelling van de Taalmoed: Niet- joden zijn niet menselijk

De Taalmoed definieert specifiek allen die niet joods zijn als onmenselijke dieren en beschouwt speciaal niet-joden als niet afstammend van Adam. Hier enkele passages uit de Taalmoed die met dit onderwerp in verband staan:

"De joden worden mensen genoemd , maar niet-joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."

"De Akum (niet-jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren aan ons meer eer te betonen dan aan de niet-jood."

"Zelfs hoewel God de niet-jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante."

"De zielen van niet-joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."

"Als u eet met een niet-jood, het is hetzelfde als eten met een hond."

"Geslachtsgemeenschap tussen ongelovigen is als geslachtsgemeenschap tussen dieren"

"Het is toegestaan het lichaam en het leven van een ongelovige te nemen."

"Het is de wet om iedereen te doden die de torah ontkent.

En zo gaat het nog verder

Joden zijn niet menselijk!:splat:

Op Poerim, 25 febr. 1954, heeft de Israëlische legerofficier Barch Goldstein 40 Palestijnse burgers afgeslacht, inclusief kinderen terwijl ze in gebed neergenield zaten in een moskee.

Mijn mening over onze joden ga ik nu niet verkondigen hier maar wat vinden jullie zoal van de joden in Israël en in het algemeen???

:agrue: :splat:



Zulke geschiften zijn gewoon verwerpelijk. Joden die dit ondeschrijven zijn geen haar beter dan extreme chistenen en moslims.

garfield
15 september 2005, 17:11
Zulke geschiften zijn gewoon verwerpelijk. Joden die dit ondeschrijven zijn geen haar beter dan extreme chistenen en moslims.

ik betwijfel ten sterkste dat joden zulke "Talmoed" volgen hoor .

Dancer In The Dark
15 september 2005, 19:43
betert nog wel...:lol:
Alvast welkom.
dank u.

Dancer In The Dark
15 september 2005, 19:44
Mensen,
ik denk dat jullie het Zwarte Schaap serious schrik gemaakt hebben met jullie commentaar ... tsss! ;)
jij zou niet zoveel aandacht aan hem moeten besteden, hij geniet ervan.

Zwarte Orde
15 september 2005, 20:24
*KNIP*

Geachte,

Er liep een klacht binnen over schelden.
Gelieve dit niet te doen.
Dat is tegen het forumreglement.

Vooral anti-semitisme kan niet, wegens strijdig met de wet op het verspreiden van revisonisme, negationisme, en anti-semitisme.
Bij een volgende overtreding wordt u geband.


Peter JohanVooral anti-semitisme kan niet Verder commentaar overbodig! 8)
Edit:After edit by Zwarte Orde on 15-09-2005 at 21:24
Reason:
--------------------------------

*KNIP*

Geachte,

Er liep een klacht binnen over schelden.
Gelieve dit niet te doen.
Dat is tegen het forumreglement.

Vooral anti-semitisme kan niet, wegens strijdig met de wet op het verspreiden van revisonisme, negationisme, en anti-semitisme.
Bij een volgende overtreding wordt u geband.


Peter JohanVooral anti-semitisme kan niet Verder commentaar overbodig! 8)

Before any edits, post was:
--------------------------------

*KNIP*

Geachte,

Er liep een klacht binnen over schelden.
Gelieve dit niet te doen.
Dat is tegen het forumreglement.

Vooral anti-semitisme kan niet, wegens strijdig met de wet op het verspreiden van revisonisme, negationisme, en anti-semitisme.
Bij een volgende overtreding wordt u geband.


Peter JohanVooral anti-semitisme kan niet Verder comentaar overbodig! 8)

Zwarte Orde
15 september 2005, 20:29
Hoezeer ik ook van mening verschil met de meeste Joden over Israel en hoezeer ze mij ook uitschelden voor anti-semiet, hoezeer ik sommige Joodse extremisten veracht, ik zal altijd partij voor ze trekken ten opzichte van nazistisch crapuul zoals U.Communisme is zo joods als een keppeltje.
Edit:After edit by Zwarte Orde on 15-09-2005 at 21:34
Reason:
--------------------------------

Hoezeer ik ook van mening verschil met de meeste Joden over Israel en hoezeer ze mij ook uitschelden voor anti-semiet, hoezeer ik sommige Joodse extremisten veracht, ik zal altijd partij voor ze trekken ten opzichte van nazistisch crapuul zoals U.Communisme is zo joods als een keppeltje.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Hoezeer ik ook van mening verschil met de meeste Joden over Israel en hoezeer ze mij ook uitschelden voor anti-semiet, hoezeer ik sommige Joodse extremisten veracht, ik zal altijd partij voor ze trekken ten opzichte van nazistisch crapuul zoals U.Communisme is zo joods als een kepeltje.

Musketo
15 september 2005, 20:33
Waarom wordt Zwarte Orde hier eigenlijk nog toegelaten. Het is toch zo klaar als iets dat dat Wolf is zeker.

Zwarte Orde
15 september 2005, 20:35
Waarom wordt Zwarte Orde hier eigenlijk nog toegelaten. Het is toch zo klaar als iets dat dat Wolf is zeker.Wie is Wolf?

Musketo
15 september 2005, 20:36
Niemand schatje. Niemand.

Dancer In The Dark
15 september 2005, 20:36
Waarom wordt Zwarte Orde hier eigenlijk nog toegelaten. Het is toch zo klaar als iets dat dat Wolf is zeker.
Waarom niet? Bannen is voos.

Musketo
15 september 2005, 20:37
Wolf is ook voos.

Dancer In The Dark
15 september 2005, 20:38
je hebt een punt

Zwarte Orde
15 september 2005, 20:39
Niemand schatje. Niemand.Waar heb je het nu over kerel? Ik heb maar één profiel en dat is Zwarte Orde.

Zwarte Orde
15 september 2005, 20:41
En volgens mij is het nog steeds de moderatie die beslist of iemand al dan niet van het forum gebanned moet worden.

Dancer In The Dark
15 september 2005, 20:42
En volgens mij is het nog steeds de moderatie die beslist of iemand al dan niet van het forum gebanned moet worden.
Jaja orderke. Van mij mag je gerust blijven. Je stoort me niet, je boeit me niet, het kan me gewoon niet schelen.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeker?
(of zoiets)

Turkse Nederlander
16 september 2005, 14:05
*KNIP*

Geachte,

Er liep een klacht binnen over schelden.
Gelieve dit niet te doen.
Dat is tegen het forumreglement.

Vooral anti-semitisme kan niet, wegens strijdig met de wet op het verspreiden van revisonisme, negationisme, en anti-semitisme.
Bij een volgende overtreding wordt u geband.


Peter Johan
Waarom wordt anti-islamisme dan wel toegestaan Peter Johan? Jij bent een verklaring verschuldigt aan ons. Anders meet jij met dubbele standaarden.

Pascal L.
16 september 2005, 14:18
Waarom wordt anti-islamisme dan wel toegestaan Peter Johan? Jij bent een verklaring verschuldigt aan ons. Anders meet jij met dubbele standaarden.

Misschien klaagt er niemand over anti-islamisme ...

Breydel
16 september 2005, 14:23
Misschien klaagt er niemand over anti-islamisme ...

Typisch iemand zoals u.... Als ze beledigd worden gaan ze huilen bij de administrators. "Meester, de nazi's beginnen wéér :cry: " ....

Pascal L.
16 september 2005, 15:26
Typisch iemand zoals u.... Als ze beledigd worden gaan ze huilen bij de administrators. "Meester, de nazi's beginnen wéér :cry: " ....

Kijk, ik wil gerust met uw soort in conversatie treden maar misschien begrijpt u mij niet goed: sympathisanten van het nationaal-socialistisch gedachtegoed zijn en blijven crapuul. Ik heb vrij veel ervaring met uw soort en het stoort me helemaal niet om jullie een kloot te zetten. Integendeel, het doet me plezier!

Ik denk dat gij het waart, maar het kan ook het Zwarte Schaap of Guderian zijn die zei dat ge/jullie 'binnenkort ook met "mijn vijanden" zult afrekenen', waarbij geimpliceerd werd dat 'de moslims' mijn vijanden zouden zijn. Maar dat is dus helemaal niet het geval; er zijn uiteraard heel serieuze politieke problemen maar ik beschouw de moslims niet als mijn vijanden. Uw soort, daarentegen, zijn en blijven tot die groep behoren. De jacht op de sympathisanten van het nationaal-socialisme is volledig gerechtvaardigd. Heb ik u vorige keer niet gezegd dat de tijden veranderd zjin maar dat ge't nog niet door hebt? (het kon ook aan uw kameraden zijn da'k het heb gezegd) ... Een andere jeugd, zeg maar
Edit:After edit by Pascal L. on 16-09-2005 at 16:34
Reason:
--------------------------------

Typisch iemand zoals u.... Als ze beledigd worden gaan ze huilen bij de administrators. "Meester, de nazi's beginnen wéér :cry: " ....

Kijk, ik wil gerust met uw soort in conversatie treden maar misschien begrijpt u mij niet goed: sympathisanten van het nationaal-socialistisch gedachtegoed zijn en blijven crapuul. Ik heb vrij veel ervaring met uw soort en het stoort me helemaal niet om jullie een kloot te zetten. Integendeel, het doet me plezier!

Ik denk dat gij het waart, maar het kan ook het Zwarte Schaap of Guderian zijn die zei dat ge/jullie 'binnenkort ook met "mijn vijanden" zult afrekenen', waarbij geimpliceerd werd dat 'de moslims' mijn vijanden zouden zijn. Maar dat is dus helemaal niet het geval; er zijn uiteraard heel serieuze politieke problemen maar ik beschouw de moslims niet als mijn vijanden. Uw soort, daarentegen, zijn en blijven tot die groep behoren. De jacht op de sympathisanten van het nationaal-socialisme is volledig gerechtvaardigd. Heb ik u vorige keer niet gezegd dat de tijden veranderd zjin maar dat ge't nog niet door hebt? (het kon ook aan uw kameraden zijn da'k het heb gezegd) ... Een andere jeugd, zeg maar
Edit:After edit by Pascal L. on 16-09-2005 at 16:26
Reason:
--------------------------------

Typisch iemand zoals u.... Als ze beledigd worden gaan ze huilen bij de administrators. "Meester, de nazi's beginnen wéér :cry: " ....

Kijk, ik wil gerust met uw soort in conversatie treden maar misschien begrijpt u mij niet goed: sympathisanten van het nationaal-socialistisch gedachtegoed zijn en blijven crapuul. Ik heb vrij veel ervaring met uw soort en het stoort me helemaal niet om jullie een kloot te zetten. Integendeel, het doet me plezier!

Ik denk dat gij het waart, maar het kan ook het Zwarte Schaap of Guderian zijn die zij dat ge/jullie 'binnenkort ook met "mijn vijanden" zult afrekenen', waarbij geimpliceerd werd dat 'de moslims' mijn vijanden zouden zijn. Maar dat is dus helemaal niet het geval; er zijn uiteraard heel serieuze politieke problemen maar ik beschouw de moslims niet als mijn vijanden. Uw soort, daarentegen, zijn en blijven tot die groep behoren. De jacht op de sympathisanten van het nationaal-socialisme is volledig gerechtvaardigd. Heb ik u vorige keer niet gezegd dat de tijden veranderd zjin maar dat ge't nog niet door hebt? (het kon ook aan uw kameraden zijn da'k het heb gezegd) ... Een andere jeugd, zeg maar

Before any edits, post was:
--------------------------------

Typisch iemand zoals u.... Als ze beledigd worden gaan ze huilen bij de administrators. "Meester, de nazi's beginnen wéér :cry: " ....

Kijk, ik wil gerust met uw soort in conversatie treden maar misschien begrijpt u mij niet goed: sympathisanten van het nationaal-socialistisch gedachtegoed zijn en blijven crapuul. Ik heb vrij veel ervaring met uw soort en het stoort me helemaal niet om jullie een kloot te zetten. Integendeel, het doet me plezier!

Ik denk dat gij het waart, maar het kan ook het Zwarte Schaap of Guderian zijn die zij dat ge/jullie 'binnenkort ook met "mijn vijanden" zult afrekenen', waarbij geimpliceerd werd dat 'de moslims' mijn vijanden zouden zijn. Maar dat is dus helemaal niet het geval; er zijn uiteraard heel serieuze politieke problemen maar ik beschouw de moslims niet als mijn vijanden. Uw soort, daarentegen, zijn en blijven tot die groep behoren. De jacht op de sympathisanten van het nationaal-socialisme is volledig gerechtvaardigd. Heb ik u vorige keer niet gezegd dat de tijden veranderd zjin maar dat ge't nog niet door hebt? (het kon ook aan uw kameraden zijn da'k het heb gezegd).

garfield
16 september 2005, 15:56
zijn we nu niet offtopic aan het gaan ??

Dancer In The Dark
16 september 2005, 16:33
Typisch iemand zoals u.... Als ze beledigd worden gaan ze huilen bij de administrators. "Meester, de nazi's beginnen wéér :cry: " ....
welke nazi's? *het sarcastische lachebekje*

Dancer In The Dark
16 september 2005, 16:34
zijn we nu niet offtopic aan het gaan ??
Ach, het was toch maar een zoveelste te Koran zegt dit, de Talmud zegt dat discussie.

V-men
16 september 2005, 17:12
De jacht op de sympathisanten van het nationaal-socialisme is volledig gerechtvaardigd. Heb ik u vorige keer niet gezegd dat de tijden veranderd zjin maar dat ge't nog niet door hebt? (het kon ook aan uw kameraden zijn da'k het heb gezegd) ... Een andere jeugd, zeg maar

veel succes met uw jacht:D :rofl:

Dancer In The Dark
16 september 2005, 17:19
veel succes met uw jacht:D :rofl:
Ga kunt van Pascalleke zeggen wat ge wilt, hij zit hier ondertussen wel niet met een debiel avatarke.

groene flamingant
16 september 2005, 18:12
Georgië is 10 keer armer dan Turkije maar de mensen zijn wel 10 keer vriendelijker en minder inhalig. (en drinken 100 keer meer alcohol)
Overdrijf je niet een beetje? Ik was enkele jaren terug in Turkije en van onvriendelijkheid had ik daar absoluut geen last. Met verkopers moet je kordaat zijn maar de algeme regel was duidelijk die van een gastvrije en vriendelijke bevolking. Op veel plaatsen waar je komt, of het nu is bij mensen thuis, bij een stop met de minibus of in de winkel, krijg je thee aangeboden. Blijkbaar had jij die ene keer pech maar de uitzondering is nog niet de norm. En oplichters heb je overal.

groene flamingant
16 september 2005, 18:18
ik betwijfel ten sterkste dat joden zulke "Talmoed" volgen hoor .
Slechts weinigen waarschijnlijk maar ooit al gehoord wat sommige Israëlische kolonisten verkondigen?

garfield
16 september 2005, 20:05
Slechts weinigen waarschijnlijk maar ooit al gehoord wat sommige Israëlische kolonisten verkondigen?

de welke ??
de economische kolonisten
de religieuse kolonisten
de zionistische kolonisten
diversen
:-)

ok soms zijn er daar ook wel rare vogels tussen dat is waar .

groene flamingant
16 september 2005, 20:15
de welke ??
de economische kolonisten
de religieuse kolonisten
de zionistische kolonisten
diversen
:-)

ok soms zijn er daar ook wel rare vogels tussen dat is waar .
De religieuze zionisten.

Dancer In The Dark
16 september 2005, 20:20
Ach, al dat gezeik altijd. Hoe kunnen mensen nu niet-menselijk zijn?

garfield
16 september 2005, 20:23
De religieuze zionisten.

Ach bon, maar niet veralgemenen hé, er zijn daar best wel leuke mensen bij. Noem me eens een plaats buiten de VS waar je vrij met een M16 kan oefenen

Dancer In The Dark
16 september 2005, 20:36
garfield, uw onderschrift is zo zielig dat ik er geen woorden meer voor heb.

garfield
16 september 2005, 20:49
dien een klacht in in PB vorm, als er voldoende zijn kan ik het veranderen. :-)

Dancer In The Dark
16 september 2005, 20:51
dien een klacht in in PB vorm, als er voldoende zijn kan ik het veranderen. :-)
je kunt dat zo ook hoor :roll:

groene flamingant
16 september 2005, 21:23
Ach bon, maar niet veralgemenen hé, er zijn daar best wel leuke mensen bij. Noem me eens een plaats buiten de VS waar je vrij met een M16 kan oefenen
Een kolonist is een kolonist en neemt illegaal iemands land in bezit. Ik kan daar geen sympathie voor opbrengen. Zeker niet als een gedeelte van die kolonisten dan nog fundamentalistische neigingen heeft.

En wat heeft die M16 daar mee te maken? Vindt jij het misschien normaal dat je zomaar gewoon in het openbaar met een M16 kan rondlopen?

Dancer In The Dark
16 september 2005, 21:24
Een kolonist is een kolonist en neemt illegaal iemands land in bezit. Ik kan daar geen sympathie voor opbrengen. Zeker niet als een gedeelte van die kolonisten dan nog fundamentalistische neigingen heeft.

En wat heeft die M16 daar mee te maken? Vindt jij het misschien normaal dat je zomaar gewoon in het openbaar met een M16 kan rondlopen?
(volledig mee eens.)
Edit:After edit by Dancer In The Dark on 16-09-2005 at 22:25
Reason:
--------------------------------

Een kolonist is een kolonist en neemt illegaal iemands land in bezit. Ik kan daar geen sympathie voor opbrengen. Zeker niet als een gedeelte van die kolonisten dan nog fundamentalistische neigingen heeft.

En wat heeft die M16 daar mee te maken? Vindt jij het misschien normaal dat je zomaar gewoon in het openbaar met een M16 kan rondlopen?
(volledig mee eens.)

Before any edits, post was:
--------------------------------

Een kolonist is een kolonist en neemt illegaal iemands land in bezit. Ik kan daar geen sympathie voor opbrengen. Zeker niet als een gedeelte van die kolonisten dan nog fundamentalistische neigingen heeft.

En wat heeft die M16 daar mee te maken? Vindt jij het misschien normaal dat je zomaar gewoon in het openbaar met een M16 kan rondlopen?
volledig mee eens.

Turkse Nederlander
17 september 2005, 00:34
Misschien klaagt er niemand over anti-islamisme ...
Ik heb erover geklaagd. De administratoren en moderatoren passen dubbele standaarden toe. Er was een bericht waarin werd opgeroepen moslims aan te vallen. Ik heb hier over geklaagd samen met anderen. Er is niets gebeurd. Of zowel anti-Islamisme als anti-Semitisme moeten toegestaan worden of ze moeten beiden niet toegestaan worden. Alles beter dan hypocrisie.
Edit:After edit by Turk4Ever on 17-09-2005 at 01:35
Reason:
--------------------------------

Misschien klaagt er niemand over anti-islamisme ...
Ik heb erover geklaagd. De administratoren en moderatoren passen dubbele standaarden toe. Er was een bericht waarin werd opgeroepen moslims aan te vallen. Ik heb hier over geklaagd samen met anderen. Er is niets gebeurd. Of zowel anti-Islamisme als anti-Semitisme moeten toegestaan worden of ze moeten beiden niet toegestaan worden. Alles beter dan hypocrisie.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Misschien klaagt er niemand over anti-islamisme ...
Ik heb erover geklaagd. De administratoren en moderatoren passen dubbele standaarden toe. Er was een bericht waarin werd opgeroepen moslims aan te vallen. Ik heb hier over geklaagd samen met anderen. Er is niets gebeurd.

Dancer In The Dark
17 september 2005, 09:24
Ik heb erover geklaagd. De administratoren en moderatoren passen dubbele standaarden toe. Er was een bericht waarin werd opgeroepen moslims aan te vallen. Ik heb hier over geklaagd samen met anderen. Er is niets gebeurd. Of zowel anti-Islamisme als anti-Semitisme moeten toegestaan worden of ze moeten beiden niet toegestaan worden. Alles beter dan hypocrisie.
ja mja, dat is dan de schuld van de admins hé. :?

Zwarte Orde
17 september 2005, 11:39
Misschien klaagt er niemand over anti-islamisme ...Zij hebben dan ook niet zoveel zelfmedelijden dat ze ander woord moeten gebruiken voor discriminatie.

Zwarte Orde
17 september 2005, 11:39
Waarom wordt anti-islamisme dan wel toegestaan Peter Johan? Jij bent een verklaring verschuldigt aan ons. Anders meet jij met dubbele standaarden.Het is Peter Johan zijn schuld niet dat joden een voorkeursbehandeling krijgen.

JusticeLover
17 september 2005, 14:45
Ik denk dat de admins op een Holocaust ofzo wachten ...

Dancer In The Dark
17 september 2005, 22:37
vooral

Turkse Nederlander
17 september 2005, 23:05
Peter Johan, het is mijn recht een verklaring te eisen.

Dancer In The Dark
17 september 2005, 23:06
en rap ein bisschen! :evil:

JusticeLover
17 september 2005, 23:08
Om eerlijke behandeling te krijgen, moeten we ook 'eerlijk' zijn en de islam afzweren blijkbaar ...

phoebe
6 oktober 2005, 10:55
Uit de mond van een fascist klinkt dat als een compliment.

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


U weet niet wat u zegt, noch kent u mij, dus hou uw kinderlijk gezever beter voor jezelf....Ik noem u trouwens ook geen comunist.....

Antoon
6 oktober 2005, 11:06
Het is Peter Johan zijn schuld niet dat joden een voorkeursbehandeling krijgen.

Ben jij gefrustreerd? Voel je jezelf achtergesteld door zij die de Joden een voorkeursbehandeling geven? Was dit de grondslag voor een kaalgeschoren kop met tatoe?

phoebe
6 oktober 2005, 11:21
We zijn nog niet verlost van de sadisten.

Het Turkse leger is de oorzaak van de spanningen ...

Wat stelt 'illegale bezetting' voor? Het is toch niet illegaal omdat de Turken bezetten .. De bezetting van Irak is dus legaal :-)

Cyprus is geen Turkije.
En de bezetting van een deel van Cyprus duurt al meer dan 30 jaar.
De meerderheid van de Cypriotse bevolking is Grieks ongeveer een 80% dus.

Ik heb het niet over de bevrijding van de minderheidsgroep in Irak van een dictator en geweldenaar.
Maar over het onrecht dat de Grieks Cypriotische bevolking is en wordt aangedaan door de Turkse kollonist.

Bijde rechten van de groepen moeten gerespecteerd worden, zowel de Turks cyprioten, als de Grieks cyprioten, en dat kan alleen maar gebeuren als Turkije zijn millitaire bezetting terug trekt.

phoebe
6 oktober 2005, 11:32
geven? Was dit de grondslag voor een kaalgeschoren kop met tatoe?

?? Fredje de zwemmer heeft toch ook een tatoe op zijn hoofd?

Antoon
6 oktober 2005, 11:35
?? Fredje de zwemmer heeft toch ook een tatoe op zijn hoofd?
ja, en?

phoebe
6 oktober 2005, 13:12
Awel wat bedoelt u dan juist met kaalgeschoren kop met tatoe?

Lof der Zotheid
6 oktober 2005, 13:45
Alles beter dan hypocrisie.

Ik vrees dat dat het enige is waartegen niets zal worden gedaan...