PDA

View Full Version : Hoeveel geld hebt u?


Grellig
21 september 2005, 19:40
Aangezien een forum anoniem is hebben we niets te verliezen.Wie durft?

Alleen baar geld aub (lopende rekening,spaarrekening,cash-geld).Dus geen onroerende goederen of obligatie's,aandelen of andere zever.

Grellig.
Edit:After edit by Grellig on 21-09-2005 at 20:40
Reason:
--------------------------------

Aangezien een forum anoniem is hebben we niets te verliezen.Wie durft?

Alleen baar geld aub (lopende rekening,spaarrekening,cash-geld).Dus geen onroerende goederen of obligatie's,aandelen of andere zever.

Grellig.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Aangzien een forum anoniem is hebben we niets te verliezen.Wie durft?

Alleen baar geld aub (lopende rekening,spaarrekening,cash-geld).Dus geen onroerende goederen of obligatie's,aandelen of andere zever.

Grellig.

Ambiorix
21 september 2005, 19:41
ja Grellig durft ge het zelf dan niet?!

Musketo
21 september 2005, 19:41
Twee miljoen euro. Minstens.

Smurfje
21 september 2005, 19:42
Weinig

Grellig
21 september 2005, 19:43
ja Grellig durft ge het zelf dan niet?!

9.300 euro,spaarrekening + lopende rekening.Gene vette dus.:-(

Geertje
21 september 2005, 19:44
Aangezien een forum anoniem is hebben we niets te verliezen.Wie durft?

Alleen baar geld aub (lopende rekening,spaarrekening,cash-geld).Dus geen onroerende goederen of obligatie's,aandelen of andere zever.

Grellig.

Waarom geen aandelen of obligaties ? Waarom is dat zever ?

Firestone
21 september 2005, 19:44
Waarom geen aandelen of obligaties ? Waarom is dat zever ?Dat vroeg ik mij ook al af.

Grellig
21 september 2005, 19:46
Waarom geen aandelen of obligaties ? Waarom is dat zever ?

Gewoon,ken daar persoonlijk niets van.Wou gewoon eens peilen achter de rijkdom van de gemiddelde Vlaming.

Firestone
21 september 2005, 19:48
Gewoon,ken daar persoonlijk niets van.Wou gewoon eens peilen achter de rijkdom van de gemiddelde Vlaming.Maar die "rijkdom" zal toch voor een groot deel net in aandelen, obligaties (of BEVEKS) zitten.

(Onroerend goed dan niet meegerekend.)

En zo moeilijk is het echt niet hoor.:-)
Edit:After edit by Firestone on 21-09-2005 at 20:49
Reason:
--------------------------------

Gewoon,ken daar persoonlijk niets van.Wou gewoon eens peilen achter de rijkdom van de gemiddelde Vlaming.Maar die "rijkdom" zal toch voor een groot deel net in aandelen, obligaties (of BEVEKS) zitten.

(Onroerend goed dan niet meegerekend.)

En zo moeilijk is het echt niet hoor.:-)

Before any edits, post was:
--------------------------------

Gewoon,ken daar persoonlijk niets van.Wou gewoon eens peilen achter de rijkdom van de gemiddelde Vlaming.Maar die "rijkdom" zal toch voor een groot deel net in aandelen, obligaties (of BEVEKS) zitten.

(Onroerend goed dan niet meegerekend.)

Ambiorix
21 september 2005, 19:48
9.300 euro,spaarrekening + lopende rekening.Gene vette dus.:-(
och, troost u. ik heb dénk ik zo'n 2500 euro. En dat kan me hoegenaamd geen bal schelen, alleen het feit dat ik mijn kot kan afbetalen en dat ik onder het jaar plezeier heb, maar dat zal zeker lukken.
En al die geld-geobsedeerde mensen mogen hun obsessie houden hoor. Ongelukkig dat die zijn, denk ik.

Grellig
21 september 2005, 19:49
och, troost u. ik heb dénk ik zo'n 2500 euro. En dat kan me hoegenaamd geen bal schelen, alleen het feit dat ik mijn kot kan afbetalen en dat ik onder het jaar plezeier heb, maar dat zal zeker lukken.
En al die geld-geobsedeerde mensen mogen hun obsessie houden hoor. Ongelukkig dat die zijn, denk ik.

Mooie post Ambiorix.Idd maakt geld een mens niet gelukkig.Wou gewoon eens peilen.Hoe oud bent u als ik vragen mag.Ik ben 32.

Ambiorix
21 september 2005, 19:50
en na mijn jobke zal daar natuurlijk wat bijkomen aja.

Ambiorix
21 september 2005, 19:50
Mooie post Ambiorix.Idd maakt geld een mens niet gelukkig.Wou gewoon eens peilen.Hoe oud bent u als ik vragen mag.Ik ben 32.
ik ben 19
Situatie verschilt natuurlijk lichtjes8)

Grellig
21 september 2005, 19:51
ik ben 19
Situatie verschilt natuurlijk lichtjes8)

19 en al een eigen huis?

Ambiorix
21 september 2005, 19:52
19 en al een eigen huis?
zot!
een kot é, een studentenkot. gesubsidieerd en al.

Geertje
21 september 2005, 19:52
Gewoon,ken daar persoonlijk niets van.Wou gewoon eens peilen achter de rijkdom van de gemiddelde Vlaming.

De helft van wat ik heb zit in aandelen. Momenteel het enige wat opbrengt. Van het moment dat je 5000 euro hebt wordt het interessant om in aandelen te beleggen. Ik heb veel spijt dat ik er niet vroeger mee begonnen ben. Je moet natuurlijk het wat opvolgen en niet teveel naar de bank luisteren. Een on-line verbinding zodat je snel kan kopen of verkopen is ook noodzakelijk. Als je niet veel tijd erin wil steken kan je nog altijd je geld in een aandelenfonds steken.

Grellig
21 september 2005, 19:52
zot!
een kot é, een studentenkot. gesubsidieerd en al.

Ahhhhhhh,oke!Zat effe verkeerd haha:-D

Ambiorix
21 september 2005, 19:53
Ahhhhhhh,oke!Zat effe verkeerd haha:-D
8)

illwill
21 september 2005, 19:53
Iets meer dan 32.000 euro op spaar rekening en een kleine 2000 euro op lopende rekening. Rekening in Holland ongeveer 6000 euro belastingsvrij geld wat snel naar Belgie moet gehaald worden heb ik gehoord want ze willen het hier gaan belasten de smeerlappen!

Grellig
21 september 2005, 19:54
De helft van wat ik heb zit in aandelen. Momenteel het enige wat opbrengt. Van het moment dat je 5000 euro hebt wordt het interessant om in aandelen te beleggen. Ik heb veel spijt dat ik er niet vroeger mee begonnen ben. Je moet natuurlijk het wat opvolgen en niet teveel naar de bank luisteren. Een on-line verbinding zodat je snel kan kopen of verkopen is ook noodzakelijk. Als je niet veel tijd erin wil steken kan je nog altijd je geld in een aandelenfonds steken.

Ja,dat hoor je dikwijls.Alleen moet het in een mens zijn bloed zitten.Persoonlijk heb ik dat niet meegekregen van thuis om zulke dingen te doen.Mijn grootmoeder had zelfs alles in huis,en dit tot 4 jaar geleden toen ze gestorven is.En het was geen habbekrats dat ze onder hare tegel had liggen.
Edit:After edit by Grellig on 21-09-2005 at 20:54
Reason:
--------------------------------

De helft van wat ik heb zit in aandelen. Momenteel het enige wat opbrengt. Van het moment dat je 5000 euro hebt wordt het interessant om in aandelen te beleggen. Ik heb veel spijt dat ik er niet vroeger mee begonnen ben. Je moet natuurlijk het wat opvolgen en niet teveel naar de bank luisteren. Een on-line verbinding zodat je snel kan kopen of verkopen is ook noodzakelijk. Als je niet veel tijd erin wil steken kan je nog altijd je geld in een aandelenfonds steken.

Ja,dat hoor je dikwijls.Alleen moet het in een mens zijn bloed zitten.Persoonlijk heb ik dat niet meegekregen van thuis om zulke dingen te doen.Mijn grootmoeder had zelfs alles in huis,en dit tot 4 jaar geleden toen ze gestorven is.En het was geen habbekrats dat ze onder hare tegel had liggen.

Before any edits, post was:
--------------------------------

De helft van wat ik heb zit in aandelen. Momenteel het enige wat opbrengt. Van het moment dat je 5000 euro hebt wordt het interessant om in aandelen te beleggen. Ik heb veel spijt dat ik er niet vroeger mee begonnen ben. Je moet natuurlijk het wat opvolgen en niet teveel naar de bank luisteren. Een on-line verbinding zodat je snel kan kopen of verkopen is ook noodzakelijk. Als je niet veel tijd erin wil steken kan je nog altijd je geld in een aandelenfonds steken.

Ja,dat hoor je dikwijls.Allen moet het in een mens zijn bloed zitten.Persoonlijk heb ik dat niet meegekregen van thuis om zulke dingen te doen.Mijn grootmoeder had zelfs alles in huis,en dit tot 4 jaar geleden toen ze gestorven is.En het was geen habbekrats dat ze onder hare tegel had liggen.

Geertje
21 september 2005, 19:54
Iets meer dan 32.000 euro op spaar rekening en een kleine 2000 euro op lopende rekening. Rekening in Holland ongeveer 6000 euro belastingsvrij geld wat snel naar Belgie moet gehaald worden heb ik gehoord want ze willen het hier gaan belasten de smeerlappen!

Je bent te laat ! Dit was tot 31/12/2004.

Grellig
21 september 2005, 19:55
Iets meer dan 32.000 euro op spaar rekening en een kleine 2000 euro op lopende rekening. Rekening in Holland ongeveer 6000 euro belastingsvrij geld wat snel naar Belgie moet gehaald worden heb ik gehoord want ze willen het hier gaan belasten de smeerlappen!

Hoe oud bent u illwill?

illwill
21 september 2005, 19:57
Je bent te laat ! Dit was tot 31/12/2004.

Toch niet, ik ben nm vorige week nog naar de bank geweest (fortis) waar men mij vertelde dat ik het heel snel moest afhalen, rekening gewoon sluiten want ik werk toch niet meer in Nederland en gewoon hier op een rekening zetten. Het is geen zwart geld é. Het is gewoon een opgebouwde som geld wat men van mijn loon haalde elke maand. Een soort van bedrijfssparen.

illwill
21 september 2005, 19:58
Hoe oud bent u illwill?

28

Grellig
21 september 2005, 20:00
28

Merci.;-)

Geertje
21 september 2005, 20:00
Toch niet, ik ben nm vorige week nog naar de bank geweest (fortis) waar men mij vertelde dat ik het heel snel moest afhalen, rekening gewoon sluiten want ik werk toch niet meer in Nederland en gewoon hier op een rekening zetten. Het is geen zwart geld é. Het is gewoon een opgebouwde som geld wat men van mijn loon haalde elke maand. Een soort van bedrijfssparen.

Toch maar alle bewijzen houden, want als de Belgische fiscus geld ruikt is hij onweerstaanbaar.

daiwa
21 september 2005, 20:02
Met fondsen en aandelen meegeteld ongeveer 250000 euro

illwill
21 september 2005, 20:03
Toch maar alle bewijzen houden, want als de Belgische fiscus geld ruikt is hij onweerstaanbaar.

Belgie é. :-D
Maar goed dat ik toevallig een afspraak had bij de bank vorige week en dat het aan bod kwam, anders had ik het niet eens geweten...foetsie belastingsvrij geld.

illwill
21 september 2005, 20:03
Met fondsen en aandelen meegeteld ongeveer 250000 euro

Was er niet gevraagd zonder aandelen? Anders moeten we vastgoed er ook gaan bijtellen. Of misschien de waarde van mijn vriendin. hehe. Onschatbaar michtje!
Edit:After edit by illwill on 21-09-2005 at 21:04
Reason:
--------------------------------

Met fondsen en aandelen meegeteld ongeveer 250000 euro

Was er niet gevraagd zonder aandelen? Anders moeten we vastgoed er ook gaan bijtellen. Of misschien de waarde van mijn vriendin. hehe. Onschatbaar michtje!

Before any edits, post was:
--------------------------------

Met fondsen en aandelen meegeteld ongeveer 250000 euro

Was er niet gevraagd zonder aandelen?

daiwa
21 september 2005, 20:05
Was er niet gevraagd zonder aandelen?

Dan ongeveer 150000 euro op rekeningen

Grellig
21 september 2005, 20:05
Met fondsen en aandelen meegeteld ongeveer 250000 euro

Gaan we feestje bouwen daiwa?Nee,grapje. ;-)

Moet gaan werken jammer genoeg.Bye everybody en eerlijk zijn hé!:-)

Percalion
21 september 2005, 20:05
Ik bezit op dit ogenblik... hm. Misschien een paar honderden euro's of zo.

JusticeLover
21 september 2005, 20:05
Ik heb redelijk veel 'onrein' geld. Zolang ik Moslim blijf, kan ik met dat geld dus niets doen.
Edit:After edit by EL TURCO on 21-09-2005 at 21:26
Reason:
--------------------------------

Ik heb redelijk veel 'onrein' geld. Zolang ik Moslim blijf, kan ik met dat geld dus niets doen.
Edit:After edit by EL TURCO on 21-09-2005 at 21:24
Reason:
--------------------------------

Ik heb redelijk veel 'onrein' geld. Zolang ik Moslim blijf, kan ik met dat geld dus niets doen. Ik wil bekeert worden :)

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik heb redelijk veel 'onrein' geld. Zolang ik Moslim blijf, kan ik met dat geld dus niets doen. Ik wil bekeerd worden :)

illwill
21 september 2005, 20:08
Dan ongeveer 150000 euro op rekeningen

Zou je hier niet beter wat eigendom mee kopen ipv het op rekeningen te laten staan. Ik verzeker je dat het meer opbrengt dan intrest hoor.

daiwa
21 september 2005, 20:09
Gaan we feestje bouwen daiwa?Nee,grapje. ;-)

Moet gaan werken jammer genoeg.Bye everybody en eerlijk zijn hé!:-)

Ik ben waarschijnlijk dan ook een pak ouder dan u. 54 jaar

daiwa
21 september 2005, 20:11
Zou je hier niet beter wat eigendom mee kopen ipv het op rekeningen te laten staan. Ik verzeker je dat het meer opbrengt dan intrest hoor.

Kent ge het spreekwoord? '' Huizen zijn luizen''

illwill
21 september 2005, 20:12
Ik ben waarschijnlijk dan ook een pak ouder dan u. 54 jaar

Toch een serieus mooi gespaard bedrag voor die leeftijd.
De kinderen (indien) zullen er blij mee zijn later. ;-)

Geertje
21 september 2005, 20:13
Kent ge het spreekwoord? '' Huizen zijn luizen''

Ik denk er ook zo over.

illwill
21 september 2005, 20:14
Kent ge het spreekwoord? '' Huizen zijn luizen''

lol

Ik zou eerder zeggen huurders zijn luizen.

Gewoon goed uitkijken waar je iets koopt en aan wie je verhuurd. Ik zou bv in Brussel nooit iets kopen om te verhuren.

Supe®Staaf
21 september 2005, 20:16
-273,22 € lopende rekening
27,80 € op spaarrekening
beleggingen:0,00 €
schulden:0,00 €
frigo: vol
diepvries: vol
wijnkast: tsjokvol
nog negen keer slapen en dan is er vers geld om op te doen.
:-)

daiwa
21 september 2005, 20:16
Toch een serieus mooi gespaard bedrag voor die leeftijd.
De kinderen (indien) zullen er blij mee zijn later. ;-)

Voor zover ik weet heb ik die niet. Kan altijd ergens ene van mij ronlopen natuurlijk. :-D

Geertje
21 september 2005, 20:17
-273,22 € lopende rekening
27,80 € op spaarrekening
beleggingen:0,00 €
schulden:0,00 €
frigo: vol
diepvries: vol
wijnkast: tsjokvol
nog negen keer slapen en dan is er vers geld om op te doen.
:-)

allez da, veel zorgen om je geld moet je je niet maken

illwill
21 september 2005, 20:20
-273,22 € lopende rekening
27,80 € op spaarrekening
beleggingen:0,00 €
schulden:0,00 €
frigo: vol
diepvries: vol
wijnkast: tsjokvol
nog negen keer slapen en dan is er vers geld om op te doen.
:-)

Grapjas.

illwill
21 september 2005, 20:22
Voor zover ik weet heb ik die niet. Kan altijd ergens ene van mij ronlopen natuurlijk. :-D

:thumbsup:

Geertje
21 september 2005, 20:22
Voor zover ik weet heb ik die niet. Kan altijd ergens ene van mij ronlopen natuurlijk. :-D

hé, ben jij dan mijn papa ?????

daiwa
21 september 2005, 20:24
hé, ben jij dan mijn papa ?????

Van welke streek zijde? ;-)
Edit:After edit by daiwa on 21-09-2005 at 21:25
Reason:
--------------------------------

hé, ben jij dan mijn papa ?????

Van welke streek zijde? ;-)

Before any edits, post was:
--------------------------------

hé, ben jij dan mijn papa ?????

Zoude wel willen hé!!!! :-D

Ke Nan
21 september 2005, 20:26
Ik heb enkele duizenden Euro's op mijn rekening staan.


Ik ben eveneneens eigenaar van een afbetaalde woning. Op jonge leeftijd gekocht(ik was een snotbel van 23). Vrij voordelig op de kop kunnen tikken. Vandaag de dag biedt men mij dikwijls meer dan het drievoudige. Ik blijf halstarrig weigeren. :mrgreen: Er is wel nog wat restauratiewerk aan. Als die fase achter de rug is krijg ik er nog meer voor.
Indien nodig kan ik nu dus een 150000 Euro zonder te lenen op tafel leggen.

illwill
21 september 2005, 20:27
Ik heb enkele duizenden Euro's op mijn rekening staan.


Ik ben eveneneens eigenaar van een afbetaalde woning. Op jonge leeftijd gekocht(ik was een snotbel van 23). Vrij voordelig op de kop kunnen tikken. Vandaag de dag biedt men mij dikwijls meer dan het drievoudige. Ik blijf halstarrig weigeren. :mrgreen: Er is wel nog wat restauratiewerk aan. Als die fase achter de rug is krijg ik er nog meer voor.
Indien nodig kan ik nu dus een 150000 Euro zonder te lenen op tafel leggen.

Een kerel die het door heeft! Gelijk heb je.

Supe®Staaf
21 september 2005, 20:28
Grapjas.Waarom?

Supe®Staaf
21 september 2005, 20:30
allez da, veel zorgen om je geld moet je je niet makenGeld komt steeds naar je toe als je het nodig hebt.
Nu is er geen, dus dat wil zeggen dat ik er geen nodig heb.

Desiderius
21 september 2005, 20:30
ongeveer 63.000 € op een paar rekeningen ('k zou nog eens moeten checken).
De rest zit in vastgoed en aandelen; ge moet goed gek zijn om teveel cash op één of andere bank- of spaarrekening te houden; ge verliest er alleen maar aan.

oh ja, verdiend op de "ouderwetse manier", tot grote spijt van wie 't benijdt.

Geertje
21 september 2005, 20:31
Van welke streek zijde? ;-)

Dendermonde ! Ik ben blond en dit is uniek in de familie.:-)

daiwa
21 september 2005, 20:32
Dendermonde ! Ik ben blond en dit is uniek in de familie.:-)

Pech voor u, daar ben ik nooit ''gepasseerd''. Blond zou wel kunnen, ben ik ook. :-D
Edit:After edit by daiwa on 21-09-2005 at 21:33
Reason:
--------------------------------

Dendermonde ! Ik ben blond en dit is uniek in de familie.:-)

Pech voor u, daar ben ik nooit ''gepasseerd''. Blond zou wel kunnen, ben ik ook. :-D

Before any edits, post was:
--------------------------------

Dendermonde ! Ik ben blond en dit is uniek in de familie.:-)

Pech voor u, daar ben ik nooit ''gepasseerd''.

Duvelke
21 september 2005, 20:37
Ik ben student

heb in totaal iets van een 3500 € nog..

dit geld is deels van verjaardagen en deels van zelfverdiende centen (vakantiejobkes)

moest het rijbewijs en al die zever er rond niet zoveel kosten, haddek meer gehad..
maarja, je hoort mij niet klagen

illwill
21 september 2005, 21:02
Waarom?

Omdat ik het moeilijk heb om te geloven.

illwill
21 september 2005, 21:04
Pech voor u, daar ben ik nooit ''gepasseerd''. Blond zou wel kunnen, ben ik ook. :-D

Ik ben ook blond en ben van Limburg. Alé ja, daar heb ik het langste gewoont, zal ik het zo maar zeggen. Ik voel me Limburger, dat is het.

daiwa
21 september 2005, 21:15
Ik ben ook blond en ben van Limburg. Alé ja, daar heb ik het langste gewoont, zal ik het zo maar zeggen. Ik voel me Limburger, dat is het.


Ik ben uit een randgemeente van Antwerpen, oorspronkelijk uit Kallo maar daar onteigent voor de uitbreiding van de Antwerpse haven.

vercetti
21 september 2005, 21:18
Op m'n zichtrekening iets van een 77€
Op m'n spaarrekening waar ik nog niet aan kan iets van een 11000€. Elke maand een vast bedrag sind's men geboorte. \0/

Iemand tips om die 77€ snel en veilig te verdubbelen?

illwill
21 september 2005, 21:18
Ik ben uit een randgemeente van Antwerpen, oorspronkelijk uit Kallo maar daar onteigent voor de uitbreiding van de Antwerpse haven.

Toch wel een mooie som voor gekregen hoop ik voor jou?

Van origine ben ik niet van Belgie, vanwaar wel hou ik om bepaalde redenen voor mezelf.

illwill
21 september 2005, 21:19
Op m'n zichtrekening iets van een 77€
Op m'n spaarrekening waar ik nog niet aan kan iets van een 11000€. Elke maand een vast bedrag sind's men geboorte. \0/

Iemand tips om die 77€ snel en veilig te verdubbelen?

Een dagje werken in het weekend? Meer dan verdubbeld dan wel.

daiwa
21 september 2005, 21:27
Toch wel een mooie som voor gekregen hoop ik voor jou?

Van origine ben ik niet van Belgie, vanwaar wel hou ik om bepaalde redenen voor mezelf.

Met dat geld van dat huisje kwam ik verre van toe om hier een appartementje te kopen.

Supe®Staaf
21 september 2005, 22:10
Omdat ik het moeilijk heb om te geloven.Edoch......
Liegen is niet echt mijn ding.

Tavek
21 september 2005, 23:02
Ik heb genoeg om het tot het einde van de maand te redden (goei 200 euro ofzo....) Mijn maximaal budget is 500 euro ofzo, daar gaat vrij snel kothuur enzo vanaf.

Soms piekt mijn rekening naar 1495 euro, das meestal ook rond deze periode, wanneer ik collegegeld moet betalen na een maandje vakantiewerk.

Groentje-18
22 september 2005, 00:07
Aangezien een forum anoniem is hebben we niets te verliezen.Wie durft?

Alleen baar geld aub (lopende rekening,spaarrekening,cash-geld).Dus geen onroerende goederen of obligatie's,aandelen of andere zever.

Grellig.

Aandelen en obligaties, en vooral bezit zoals een extra huisje her of der zijn ook net heel belangrijke graadmeters van iemands kapitaal vind ik precies.
Belangrijker als geldt op spaarboekjes denk ik misschien zelfs.

Groentje-18
22 september 2005, 00:09
zot!
een kot é, een studentenkot. gesubsidieerd en al.


Same here. :)

Ik zit ook in een gesubsidiëerd kot, in de week tenminste.
Edit:After edit by Groentje-18 on 22-09-2005 at 01:09
Reason:
--------------------------------

zot!
een kot é, een studentenkot. gesubsidieerd en al.


Same here. :)

Ik zit ook in een gesubsidiëerd kot, in de week tenminste.

Before any edits, post was:
--------------------------------

zot!
een kot é, een studentenkot. gesubsidieerd en al.


Same here. :)

Ik zit ook in een gesubsidiëerd kot.

Groentje-18
22 september 2005, 00:12
Ik heb redelijk veel 'onrein' geld. Zolang ik Moslim blijf, kan ik met dat geld dus niets doen.

Dat is maar één oplossing hé! ;)

Neenee, wat bedoel je eigenlijk met onrein geld?

longhorn
22 september 2005, 00:26
Minstens 100.000$...schulden. Heb m'n eigen zaak, veel ingestoken, en nu maar veel werken om uit de put en schoon uit het rood te groeien.

JusticeLover
22 september 2005, 06:13
Dat is maar één oplossing hé! ;)

Neenee, wat bedoel je eigenlijk met onrein geld?

Geld gewonnen met gokken(het geld waarvoor je niet gewerkt hebt, alé ja gokanalyses behoren niet tot werken).

T'is eigenlijk wel een slimme investering. Ik durf dat geld nooit te gebruiken.

Tantist
22 september 2005, 08:10
Ik zal straks antwoorden, eerst even mijn Rolls Royce parkeren voor mijn villa hier aan de Azurenkust.

Shizie
22 september 2005, 09:06
Dat is maar één oplossing hé! ;)

Neenee, wat bedoel je eigenlijk met onrein geld?

Wat denkt ge dat Turken met onrein geld bedoelen ? :o
Geld dat ze uit blanke mensen uitgemolken hebben door drugs te verhandelen :x

Neem nu El Turco :D Ik ken hem niet en heb hem nog nooit gezien, maar ik ben ZEKER dat hij een dealer is met veel zwart geld verdiend op verslaving van iemand anders :o

illwill
22 september 2005, 12:39
Edoch......
Liegen is niet echt mijn ding.

Bedoel ik ook niet echt maar stond niet in je lijstje wijnkelder sjokvol of zo iets? Wijn is nm niet echt goedkoop. Vandaar.

Ahnee, sorry, twas wijnkast. Kan natuurlijk een grote kast zijn.;-)
Edit:After edit by illwill on 22-09-2005 at 13:40
Reason:
--------------------------------

Edoch......
Liegen is niet echt mijn ding.

Bedoel ik ook niet echt maar stond niet in je lijstje wijnkelder sjokvol of zo iets? Wijn is nm niet echt goedkoop. Vandaar.

Ahnee, sorry, twas wijnkast. Kan natuurlijk een grote kast zijn.;-)

Before any edits, post was:
--------------------------------

Edoch......
Liegen is niet echt mijn ding.

Bedoel ik ook niet echt maar stond niet in je lijstje wijnkelder sjokvol of zo iets? Wijn is nm niet echt goedkoop. Vandaar.

Supe®Staaf
22 september 2005, 12:41
Bedoel ik ook niet echt maar stond niet in je lijstje wijnkelder sjokvol of zo iets? Wijn is nm niet echt goedkoop. Vandaar.Groot gelijk.
Trek de logica door: wijn gekocht->poen op (tijdelijk)

illwill
22 september 2005, 12:42
Minstens 100.000$...schulden. Heb m'n eigen zaak, veel ingestoken, en nu maar veel werken om uit de put en schoon uit het rood te groeien.

Ik zou zeggen, maak reclame hier é maar je hebt misschien een hele hoop vijanden gemaakt?

illwill
22 september 2005, 12:46
Wat denkt ge dat Turken met onrein geld bedoelen ? :o
Geld dat ze uit blanke mensen uitgemolken hebben door drugs te verhandelen :x

Neem nu El Turco :D Ik ken hem niet en heb hem nog nooit gezien, maar ik ben ZEKER dat hij een dealer is met veel zwart geld verdiend op verslaving van iemand anders :o

Misschien heeft hij wel al dingen verkocht alleen denk ik niet dat hij een echte dealer is. Nog niet tenminste. Hij wil percé een illegaal wapen kopen dus ver van de criminaliteit zit hij niet meer. Als hij al een echte dealer was in Antwerpen, dan zou hij volgens mij geen tijd verspillen aan dit forum en zou hij al de juiste connecties hebben om een wapen te kopen.
Ik denk dat hij gewoon een jong gastje is dat opkijkt naar zijn criminele vriendjes en teveel naar 50cent kijkt, oftwel menace to society al 10 keer heeft gezien en net zo wil worden. Hij zoekt natuurlijk geen werk omdat hij liever het slachtoffertje speelt en rondstrooit dat het de vlamingen zijn die hem geen werk willen geven omdat ze rasisten zijn.
Edit:After edit by illwill on 22-09-2005 at 13:48
Reason:
--------------------------------

Wat denkt ge dat Turken met onrein geld bedoelen ? :o
Geld dat ze uit blanke mensen uitgemolken hebben door drugs te verhandelen :x

Neem nu El Turco :D Ik ken hem niet en heb hem nog nooit gezien, maar ik ben ZEKER dat hij een dealer is met veel zwart geld verdiend op verslaving van iemand anders :o

Misschien heeft hij wel al dingen verkocht alleen denk ik niet dat hij een echte dealer is. Nog niet tenminste. Hij wil percé een illegaal wapen kopen dus ver van de criminaliteit zit hij niet meer. Als hij al een echte dealer was in Antwerpen, dan zou hij volgens mij geen tijd verspillen aan dit forum en zou hij al de juiste connecties hebben om een wapen te kopen.
Ik denk dat hij gewoon een jong gastje is dat opkijkt naar zijn criminele vriendjes en teveel naar 50cent kijkt, oftwel menace to society al 10 keer heeft gezien en net zo wil worden. Hij zoekt natuurlijk geen werk omdat hij liever het slachtoffertje speelt en rondstrooit dat het de vlamingen zijn die hem geen werk willen geven omdat ze rasisten zijn.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Wat denkt ge dat Turken met onrein geld bedoelen ? :o
Geld dat ze uit blanke mensen uitgemolken hebben door drugs te verhandelen :x

Neem nu El Turco :D Ik ken hem niet en heb hem nog nooit gezien, maar ik ben ZEKER dat hij een dealer is met veel zwart geld verdiend op verslaving van iemand anders :o

Misschien heeft hij wel al dingen verkocht alleen denk ik niet dat hij een echte dealer is. Nog niet tenminste. Hij wil percé een illegaal wapen kopen dus ver van de criminaliteit zit hij niet meer. Als hij al een echte dealer was in Antwerpen, dan zou hij volgens mij geen tijd verspillen aan dit forum en zou hij al de juiste connecties hebben om een wapen te kopen.
Volgens mij is het gewoon een jong gastje dat opkijkt naar zijn criminele vriendjes en teveel naar 50cent kijkt, oftwel menace to society al 10 keer heeft gezien en net zo wil worden. Hij zoekt natuurlijk geen werk omdat hij liever het slachtoffertje speelt en rondstrooit dat het de vlamingen zijn die hem geen werk willen geven omdat ze rasisten zijn.

Tantist
22 september 2005, 15:27
Groot gelijk.
Trek de logica door: wijn gekocht->poen op (tijdelijk)

Geeft niet, je hebt de wijn om dat te vergeten

JusticeLover
22 september 2005, 15:37
Wat denkt ge dat Turken met onrein geld bedoelen ? :o
Geld dat ze uit blanke mensen uitgemolken hebben door drugs te verhandelen :x

Neem nu El Turco :D Ik ken hem niet en heb hem nog nooit gezien, maar ik ben ZEKER dat hij een dealer is met veel zwart geld verdiend op verslaving van iemand anders :o

Ik ben zelf blank, ik denk dat ik bleker dan jou ben ...

Ik ben geen dealer. Ik laat naast mij niemand roken of smoren ...

JusticeLover
22 september 2005, 15:41
Misschien heeft hij wel al dingen verkocht alleen denk ik niet dat hij een echte dealer is. Nog niet tenminste. Hij wil percé een illegaal wapen kopen dus ver van de criminaliteit zit hij niet meer. Als hij al een echte dealer was in Antwerpen, dan zou hij volgens mij geen tijd verspillen aan dit forum en zou hij al de juiste connecties hebben om een wapen te kopen.
Ik denk dat hij gewoon een jong gastje is dat opkijkt naar zijn criminele vriendjes en teveel naar 50cent kijkt, oftwel menace to society al 10 keer heeft gezien en net zo wil worden. Hij zoekt natuurlijk geen werk omdat hij liever het slachtoffertje speelt en rondstrooit dat het de vlamingen zijn die hem geen werk willen geven omdat ze rasisten zijn.

Nee, jongetjes ik verkoop niets ...

Ik ben ook niet van plan om een dealer te worden, verre van ...

Ik had gevraagd of je links had waar je 'docs' kon vinden over wapens.

Wel wel, ik was net van plan om te stoppen met te discussiëren op het forum (niets te maken met mijn connecties ofzo).

50cent mag men klote kussen (bij wijze van spreken) :)

Waarom zou ik nu een werk zoeken, ik ben aan het studeren.

Woorden in men mond leggen, is wat je doet ...

Trouwens, ik was ooit zelf een racist.

Shizie
22 september 2005, 16:20
Ik ben zelf blank, ik denk dat ik bleker dan jou ben ...

Ik ben geen dealer. Ik laat naast mij niemand roken of smoren ...


PS. mijn post was absoluut niet ernstig, was wat aan het zeveren. ik hoop dat ge het begrijpt ;)

illwill
22 september 2005, 17:46
Groot gelijk.
Trek de logica door: wijn gekocht->poen op (tijdelijk)

:-D idd, maar je kan toch niet menen dat je een groot deel van je inkomen aan wijn opmaakt?

Grellig
22 september 2005, 17:47
PS. mijn post was absoluut niet ernstig, was wat aan het zeveren. ik hoop dat ge het begrijpt ;)

Shizie,ben jij "rijk" tov een gemiddelde rus in Rusland?

Grellig
22 september 2005, 17:50
Aandelen en obligaties, en vooral bezit zoals een extra huisje her of der zijn ook net heel belangrijke graadmeters van iemands kapitaal vind ik precies.
Belangrijker als geldt op spaarboekjes denk ik misschien zelfs.

Misschien heb je gelijk Groentje,nee,je hebt gelijk.Alhoewel mijn verstand niet geschapen is om heel die aandelenmarkten en obligatiemarkten te bevatten.Mijn interesse's gaan niet in die richting.Blijf liever zelf baas over mijn zuur verdiende centen.
Edit:After edit by Grellig on 22-09-2005 at 18:50
Reason:
--------------------------------

Aandelen en obligaties, en vooral bezit zoals een extra huisje her of der zijn ook net heel belangrijke graadmeters van iemands kapitaal vind ik precies.
Belangrijker als geldt op spaarboekjes denk ik misschien zelfs.

Misschien heb je gelijk Groentje,nee,je hebt gelijk.Alhoewel mijn verstand niet geschapen is om heel die aandelenmarkten en obligatiemarkten te bevatten.Mijn interesse's gaan niet in die richting.Blijf liever zelf baas over mijn zuur verdiende centen.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Aandelen en obligaties, en vooral bezit zoals een extra huisje her of der zijn ook net heel belangrijke graadmeters van iemands kapitaal vind ik precies.
Belangrijker als geldt op spaarboekjes denk ik misschien zelfs.

Misschien heb je gelijk Goentje,nee,je hebt gelijk.Alhoewel mijn verstand niet geschapen is om heel die aandelenmarkten en obligatiemarkten te bevatten.Mijn interesse's gaan niet in die richting.Blijf liever zelf baas over mijn zuur verdiende centen.

illwill
22 september 2005, 17:52
Nee, jongetjes ik verkoop niets ...

Ik ben ook niet van plan om een dealer te worden, verre van ...

Ik had gevraagd of je links had waar je 'docs' kon vinden over wapens.

Wel wel, ik was net van plan om te stoppen met te discussiëren op het forum (niets te maken met mijn connecties ofzo).

50cent mag men klote kussen (bij wijze van spreken) :)

Waarom zou ik nu een werk zoeken, ik ben aan het studeren.

Woorden in men mond leggen, is wat je doet ...

Trouwens, ik was ooit zelf een racist.

Illegale docs over wapens die je reputatie geven? Yeah right. Nu de boel niet proberen te ontvluchten é.

Maar goed. Ik hoop dat je de kerel bent die je hier beschrijft en niet degene die je voordeed een hoop postings terug. Hoewel het mijn leven niet beinvloed hoop ik het enkel voor jezelf.

Zowiezo, ben je toch die andere kerel, er zal dan een moment komen dat je jezelf diep in de nesten werkt en dat is dan ook enkel je eigen schuld, denk daar maar aan indien het zo zou zijn, ooit.

Ps: ik leg geen worden in je mond, ik heb overal duidelijk gezegt "ik denk dat..." En je bent van origine zeker geen Belg, daar ben ik ook zeker van! Waarom..."Waarom zou ik nu een werk zoeken" Die fout maak je niet als echte belg.

JusticeLover
22 september 2005, 18:48
Illegale docs over wapens die je reputatie geven? Yeah right. Nu de boel niet proberen te ontvluchten é.

Neen, ik wilde mijn eigen gewoon informeren over wapens.

Maar goed. Ik hoop dat je de kerel bent die je hier beschrijft en niet degene die je voordeed een hoop postings terug. Hoewel het mijn leven niet beinvloed hoop ik het enkel voor jezelf.

Dank u.

Zowiezo, ben je toch die andere kerel, er zal dan een moment komen dat je jezelf diep in de nesten werkt en dat is dan ook enkel je eigen schuld, denk daar maar aan indien het zo zou zijn, ooit.

Ik ben geen crimineel ..8O

Ps: ik leg geen worden in je mond, ik heb overal duidelijk gezegt "ik denk dat..." En je bent van origine zeker geen Belg, daar ben ik ook zeker van! Waarom..."Waarom zou ik nu een werk zoeken" Die fout maak je niet als echte belg.

Waar beweerde ik dat ik een rasechte Belg ben, taalpuristje.

PS. Waar (in welk land) ben je geboren? (als ik vragen mag):-)
Edit:After edit by EL TURCO on 22-09-2005 at 20:08
Reason:
--------------------------------

Illegale docs over wapens die je reputatie geven? Yeah right. Nu de boel niet proberen te ontvluchten é.

Neen, ik wilde mijn eigen gewoon informeren over wapens.

Maar goed. Ik hoop dat je de kerel bent die je hier beschrijft en niet degene die je voordeed een hoop postings terug. Hoewel het mijn leven niet beinvloed hoop ik het enkel voor jezelf.

Dank u.

Zowiezo, ben je toch die andere kerel, er zal dan een moment komen dat je jezelf diep in de nesten werkt en dat is dan ook enkel je eigen schuld, denk daar maar aan indien het zo zou zijn, ooit.

Ik ben geen crimineel ..8O

Ps: ik leg geen worden in je mond, ik heb overal duidelijk gezegt "ik denk dat..." En je bent van origine zeker geen Belg, daar ben ik ook zeker van! Waarom..."Waarom zou ik nu een werk zoeken" Die fout maak je niet als echte belg.

Waar beweerde ik dat ik een rasechte Belg ben, taalpuristje.

PS. Waar (in welk land) ben je geboren? (als ik vragen mag):-)

Before any edits, post was:
--------------------------------

Illegale docs over wapens die je reputatie geven? Yeah right. Nu de boel niet proberen te ontvluchten é.

Neen, ik wilde mijn eigen gewoon informeren over wapens.

Maar goed. Ik hoop dat je de kerel bent die je hier beschrijft en niet degene die je voordeed een hoop postings terug. Hoewel het mijn leven niet beinvloed hoop ik het enkel voor jezelf.

Dank u.

Zowiezo, ben je toch die andere kerel, er zal dan een moment komen dat je jezelf diep in de nesten werkt en dat is dan ook enkel je eigen schuld, denk daar maar aan indien het zo zou zijn, ooit.

Ik ben geen crimineel ..8O

Ps: ik leg geen worden in je mond, ik heb overal duidelijk gezegt "ik denk dat..." En je bent van origine zeker geen Belg, daar ben ik ook zeker van! Waarom..."Waarom zou ik nu een werk zoeken" Die fout maak je niet als echte belg.

Waar beweerde ik dat ik een rasechte Belg ben, taalpuristje.

Shizie
22 september 2005, 19:29
Shizie,ben jij "rijk" tov een gemiddelde rus in Rusland?

Nope... ik heb geen vastgoed en ik verdien vrij weinig.

Terwijl in Rusland buiten Moscou men in prive bedrijven rap $1000 kan verdienen (liter benzine kost $0.60, deftige appartement $20 000 - $30 000, voeding is spotgoedkoop..). Ambtenaren verdienen wel heel magertjes, met 100-200 dollar mogen ze al blij zijn.

tegenover diegene die hoge diploma's hebben en in prive werken in Rusland ben ik vrij arm..

Groot Bakkes
22 september 2005, 20:29
Ik verdien quasi niets buiten hier en daar wat vakantiewerk. Als iemand wat werk heeft voor mij zegt ge het maar. :wink:

Percalion
22 september 2005, 21:15
Misschien heb je gelijk Groentje,nee,je hebt gelijk.Alhoewel mijn verstand niet geschapen is om heel die aandelenmarkten en obligatiemarkten te bevatten.Mijn interesse's gaan niet in die richting.Blijf liever zelf baas over mijn zuur verdiende centen.

Nochtans is het niet zo héél moeilijk.

Als je een aandeel koopt, word je voor een héél klein stukje eigenaar van een firma. Bv. één aandeel van Fortis; dan ben je voor een heel klein beetje eigenaar van Fortis. Als Fortis winst maakt, dan wordt de firma meer waard; jouw aandeel wordt dus ook meer waard. En misschien beslist de firma wel om de winst uit te delen (in plaats van te houden en te investeren) en dan kan het zijn dat je meteen, zomaar, geld op je rekening gestort krijgt ('dividend').

Wat betreft de waarde van je aandeel: alles hangt af van hoeveel anderen het aandeel waard vinden, van de beurskoers dus. Maar een gezonde firma (niet té veel schulden) die winst maakt, zal normaal gezien meer waard worden.

Bij een obligatie is het anders. Dan heb je veel meer zekerheid. Eigenlijk leen je dan geld uit aan een firma, en de firma betaalt je die lening terug mét intrest. In feite speel je dan zelf een beetje bank.

Veel riskanter dan obligaties en aandelen, zijn opties. Dan koop je het recht om een aandeel te kopen of te verkopen tegen een bepaalde prijs.
Bv. je denkt dat het aandeel Fortis van 15 naar 30 zal stijgen. Je koopt een optie om Fortis te kopen aan 20. Als het aandeel van Fortis dan 30 staat, oefen je je recht uit; je koopt een aandeel aan 20 en verkoopt het aan 30.

Maar stel nu, dat het aandeel geen 30 maar 19 euro waard is. Dan is je optie waardeloos! Dat is het grote risico van derivaten.

Daarnaast zijn er nog duizenden andere beleggingsproducten natuurlijk.

Percalion
22 september 2005, 21:16
Ik heb niet veel centen. En ik ga daarmee een PC kopen, dus binnenkort zit ik aan de grond :cheer:

Apocalyps
22 september 2005, 21:24
Genoeg om op te doen...

Supe®Staaf
22 september 2005, 23:11
:-D idd, maar je kan toch niet menen dat je een groot deel van je inkomen aan wijn opmaakt?:oops::oops::oops:
Is +10% een groot deel?

Geertje
23 september 2005, 07:33
Aandelen en obligaties, en vooral bezit zoals een extra huisje her of der zijn ook net heel belangrijke graadmeters van iemands kapitaal vind ik precies.
Belangrijker als geldt op spaarboekjes denk ik misschien zelfs.

Je blijft problemen hebben met zo'n woorden. :-)

/\|cazar
23 september 2005, 08:23
300.000 euro.

illwill
23 september 2005, 08:47
Neen, ik wilde mijn eigen gewoon informeren over wapens.



Dank u.



Ik ben geen crimineel ..8O



Waar beweerde ik dat ik een rasechte Belg ben, taalpuristje.

PS. Waar (in welk land) ben je geboren? (als ik vragen mag):-)

Waar heb ik gezegt dat jij gezegt hebt dat je een echte belg bent?

Waar ik geboren ben...doet er niet toe en interesseerd niemand.

illwill
23 september 2005, 08:49
:oops::oops::oops:
Is +10% een groot deel?

Helemaal niet. Zowiezo, indien je al je geld zou opmaken aan wijn...aan jou deze keuze é, ieder zijn ding.
Ik zou zeggen, doe er deze avond met je vriendin nog maar eentje open en geniet ervan. :-)

Supe®Staaf
23 september 2005, 10:32
Helemaal niet.Oef..........:-)
Zowiezo, indien je al je geld zou opmaken aan wijn...aan jou deze keuze é, ieder zijn ding.Ook al waar.
Ik zou zeggen, doe er deze avond met je vriendin nog maar eentje open en geniet ervan. :-)Daar zou mijn vrouw niet kunnen mee lachen.

Shizie
23 september 2005, 10:37
300.000 euro.

:-o :-o nice!

Percalion
23 september 2005, 13:03
Ik ga echter economie studeren. En dan bedenk ik een methode om rijker te worden dan de sultan van Bahrein. Ja, dat doe ik.

En dan koop ik Fortis, en weiger ik vrolijk om jullie spaarboekjes nog terug te betalen. Dan zal het rap gedaan zijn met de leute.

/\|cazar
23 september 2005, 13:10
Ik ga echter economie studeren. En dan bedenk ik een methode om rijker te worden dan de sultan van Bahrein. Ja, dat doe ik.

En dan koop ik Fortis, en weiger ik vrolijk om jullie spaarboekjes nog terug te betalen. Dan zal het rap gedaan zijn met de leute.

blijf toch met je vingers uit je neus.

300.000 - > 330.000 eind volgend jaar, gewoon omdat de Chinezen gek worden en hun beleid tav goud veranderen.

Pfff, schrijven ze dat ook al in de boekskes voor de would-be parvenues en de echte parvenue's met hun madammen met teveel reukwater op en oorbellen die de zonnestralen verblindend doen terugkaatsen, madammen die na 3 glaaskes cointreau al zitten te vuilbekken, ... man man man arm vlaanderen, arme bourgeoisie, arme middenklasse.

dit land heeft een dictatuur nodig om van die middelmatigheid af te geraken.

Supe®Staaf
23 september 2005, 13:14
300.000 - > 330.000Na de komma behoren er maar twee nullen te staan hoor.

JusticeLover
23 september 2005, 13:57
Waar ik geboren ben...doet er niet toe en interesseerd niemand.

Blijkbaar interesseerde het mij wel, waarom zou ik het anders vragen?

Maja, kom tis al goed, Wu-Tang.

illwill
23 september 2005, 14:03
Daar zou mijn vrouw niet kunnen mee lachen.

:-D :-D ;-)

illwill
23 september 2005, 14:05
Blijkbaar interesseerde het mij wel, waarom zou ik het anders vragen?

Maja, kom tis al goed, Wu-Tang.

Dingen vragen wil niet zeggen interesse, als ik nu had gezegt Spanje...wauw interessant é. Je kent me niet eens, je hebt me nog nooit gezien, je weet absoluut niet wie ik ben, komaan echte interesse hebben vanwaar ik ben...nee.

Maar idd, geen punt om over te discussieren. Lets drop it Turkje.

JusticeLover
23 september 2005, 14:19
Lets drop it Turkje.

ok:-)

Lof der Zotheid
23 september 2005, 15:10
Mag zwart geld ook worden meegeteld?

Sofietje
23 september 2005, 15:28
meneer de pastoor heeft wel genoeg opzij gezet voor mij voor bewezen diensten :)

Enid.
23 september 2005, 15:42
honderd duizend miljoen miljard.
Edit:After edit by Enid. on 23-09-2005 at 16:42
Reason:
--------------------------------

honderd duizend miljoen miljard.

Before any edits, post was:
--------------------------------

honderd duizend mijloen miljard.

Lof der Zotheid
23 september 2005, 16:01
honderd duizend miljoen miljard.

Gij zijt dus stinkend rijk. Is dat zwart geld? Kunt ge mij daar ook wat van schenken?

/\|cazar
23 september 2005, 16:53
honderd duizend miljoen miljard.

Sorry hoor, het kan aan mij liggen, maar ik vind dat het forum de laatste tijd overstelpt wordt door raar volk :

Is this passion we feel or the warmth of hell?

Enid.
23 september 2005, 18:02
Gij zijt dus stinkend rijk. Is dat zwart geld? Kunt ge mij daar ook wat van schenken?
Allah heeft u ook geen verstand geschonken zo te zien.

Enid.
23 september 2005, 18:02
Sorry hoor, het kan aan mij liggen, maar ik vind dat het forum de laatste tijd overstelpt wordt door raar volk :
Raar volk?

JusticeLover
23 september 2005, 18:04
Raar volk?

Het ligt niet aan jou hoor :)

Smurfje
23 september 2005, 18:12
Sorry hoor, het kan aan mij liggen, maar ik vind dat het forum de laatste tijd overstelpt wordt door raar volk :

Het ligt aan jou. :-D

Enid.
23 september 2005, 18:15
Het ligt niet aan jou hoor :)
Jammer, ik vind raar een compliment.

JusticeLover
23 september 2005, 18:18
Jammer, ik vind raar een compliment.

Awel, zeg ik toch, dat hij je maar 'raar' vindt, ligt aan hem .. Vinden is nogal zwak uitgedrukt, jij bent gewoonweg raar :-D

Enid.
23 september 2005, 18:20
Awel, zeg ik toch, dat hij je maar 'raar' vindt, ligt aan hem .. Vinden is nogal zwak uitgedrukt, jij bent gewoonweg raar :-D
Flirten is een kunst, EL TURCO, iets dat je moet leren.
Het is duidelijk niet iedereen gegeven, maar ge zijt nog jong hé.

JusticeLover
23 september 2005, 18:23
Flirten is een kunst, EL TURCO, iets dat je moet leren.
Het is duidelijk niet iedereen gegeven, maar ge zijt nog jong hé.

Nee, ik ben niet meer jong. Vroeger was ik jonger :-D :-D
Edit:After edit by EL TURCO on 23-09-2005 at 19:23
Reason:
--------------------------------

Flirten is een kunst, EL TURCO, iets dat je moet leren.
Het is duidelijk niet iedereen gegeven, maar ge zijt nog jong hé.

Nee, ik ben niet meer jong. Vroeger was ik jonger :-D :-D

Before any edits, post was:
--------------------------------

Flirten is een kunst, EL TURCO, iets dat je moet leren.
Het is duidelijk niet iedereen gegeven, maar ge zijt nog jong hé.

Nee, ik ben niet meer jong.

Enid.
23 september 2005, 18:25
Nee, ik ben niet meer jong. Vroeger was ik jonger :-D :-D
Het lijkt erop dat mijn geniale quote ook toegepast kan worden op het begrip 'humor'.

JusticeLover
23 september 2005, 18:26
Het lijkt erop dat mijn geniale quote ook toegepast kan worden op het begrip 'humor'.

blijkbaar ..

illwill
23 september 2005, 18:27
honderd duizend miljoen miljard.

100.000.000.000.000.000.000 Zo iets? ;-)

Enid.
23 september 2005, 18:29
100.000.000.000.000.000.000 Zo iets? ;-)
precies ja.

Enid.
23 september 2005, 18:33
Ik geef dat natuurlijk allemaal meteen aan de arme kindjes hé.

JusticeLover
23 september 2005, 18:34
Ik heb niets gekregen, leugenaar.

Enid.
23 september 2005, 18:41
Ik heb niets gekregen, leugenaar.
:die18:

/\|cazar
23 september 2005, 18:46
Raar volk?

yup

Raar.

Het straalt eraf.

Al dan niet complimenterend.

Hoe dan ook, rare mensen hebben iets dat andere mensen niet hebben. Een afwijking. Dat is toch al iets. Bovendien moet je al raar zijn om andere rariteiten op te merken, anders wandel je er gewoon voorbij. Denk ik toch.

Enid.
23 september 2005, 18:47
yup

Raar.

Het straalt eraf.

Al dan niet complimenterend.

Hoe dan ook, rare mensen hebben iets dat andere mensen niet hebben. Een afwijking. Dat is toch al iets. Bovendien moet je al raar zijn om andere rariteiten op te merken, anders wandel je er gewoon voorbij. Denk ik toch.
Als gij het zegt...

/\|cazar
23 september 2005, 18:50
Als gij het zegt...

Uw avatar is om te beginnen al raar.

Uw onderschriften zijn niet bepaald gemeengrijsgoed.

Bovendien hangt er iets akeligs rond uw posts.

U is toch geen kinderlokker of lokster hoop ik ?

Dit forum barst immers van gewilloze, naïve ende manipuleerbare pubers !

/\|cazar
23 september 2005, 18:50
Het ligt aan jou. :-D

Gelukkig maar.

Enid.
23 september 2005, 18:52
Uw avatar is om te beginnen al raar.

Uw onderschriften zijn niet bepaald gemeengrijsgoed.

Bovendien hangt er iets akeligs rond uw posts.

U is toch geen kinderlokker of lokster hoop ik ?

Dit forum barst immers van gewilloze, naïve ende manipuleerbare pubers !
wtf :lol:

Wat voor akeligs hangt er rond mijn posts? :-o
Edit:After edit by Enid. on 23-09-2005 at 19:53
Reason:
--------------------------------

Uw avatar is om te beginnen al raar.

Uw onderschriften zijn niet bepaald gemeengrijsgoed.

Bovendien hangt er iets akeligs rond uw posts.

U is toch geen kinderlokker of lokster hoop ik ?

Dit forum barst immers van gewilloze, naïve ende manipuleerbare pubers !
wtf :lol:

Wat voor akeligs hangt er rond mijn posts? :-o
Edit:After edit by Enid. on 23-09-2005 at 19:53
Reason:
--------------------------------

Uw avatar is om te beginnen al raar.

Uw onderschriften zijn niet bepaald gemeengrijsgoed.

Bovendien hangt er iets akeligs rond uw posts.

U is toch geen kinderlokker of lokster hoop ik ?

Dit forum barst immers van gewilloze, naïve ende manipuleerbare pubers !
wtf :rofl:

Wat voor akeligs hangt er rond mijn posts? :-o

Before any edits, post was:
--------------------------------

Uw avatar is om te beginnen al raar.

Uw onderschriften zijn niet bepaald gemeengrijsgoed.

Bovendien hangt er iets akeligs rond uw posts.

U is toch geen kinderlokker of lokster hoop ik ?

Dit forum barst immers van gewilloze, naïve ende manipuleerbare pubers !
wtf :rofl:

Wat voor akeligs hangt er rond mijn post? :-o

/\|cazar
23 september 2005, 18:56
wtf :lol:

Wat voor akeligs hangt er rond mijn posts? :-o

Dat is het hem juist, u beseft het waarschijnlijk zelf niet, het is een erg negatieve vibratie, heel duister, zelfs mijn zwarte kat is hier inmiddels onrustig aan het rondlopen.

U heeft klaarblijkelijk een duistere kant die u heel goed kan verbergen.
Hopelijk is dit forum een prooi die uw geestelijke vraatlust eventjes kan stillen ?

Enid.
23 september 2005, 19:06
Dat is het hem juist, u beseft het waarschijnlijk zelf niet, het is een erg negatieve vibratie, heel duister, zelfs mijn zwarte kat is hier inmiddels onrustig aan het rondlopen.

U heeft klaarblijkelijk een duistere kant die u heel goed kan verbergen.
Hopelijk is dit forum een prooi die uw geestelijke vraatlust eventjes kan stillen ?
Zeg kerel, wat is uw beroep, kwakzalver ofzo?
U doet mij denken aan een 'waarzegger' (ik vermoed een paki ofzo) die mij ooit eens vastklampte aan het station en een 'er zit verdriet in uw lichaam'-uitleg begon en of ik geïnteresseed was in een waarzeggerij-babbel enzo. :-D
Edit:After edit by Enid. on 23-09-2005 at 20:06
Reason:
--------------------------------

Dat is het hem juist, u beseft het waarschijnlijk zelf niet, het is een erg negatieve vibratie, heel duister, zelfs mijn zwarte kat is hier inmiddels onrustig aan het rondlopen.

U heeft klaarblijkelijk een duistere kant die u heel goed kan verbergen.
Hopelijk is dit forum een prooi die uw geestelijke vraatlust eventjes kan stillen ?
Zeg kerel, wat is uw beroep, kwakzalver ofzo?
U doet mij denken aan een 'waarzegger' (ik vermoed een paki ofzo) die mij ooit eens vastklampte aan het station en een 'er zit verdriet in uw lichaam'-uitleg begon en of ik geïnteresseed was in een waarzeggerij-babbel enzo. :-D

Before any edits, post was:
--------------------------------

Dat is het hem juist, u beseft het waarschijnlijk zelf niet, het is een erg negatieve vibratie, heel duister, zelfs mijn zwarte kat is hier inmiddels onrustig aan het rondlopen.

U heeft klaarblijkelijk een duistere kant die u heel goed kan verbergen.
Hopelijk is dit forum een prooi die uw geestelijke vraatlust eventjes kan stillen ?
Zeg kerel, wat is uw beroep, kwakzalver ofzo?
U doet mij denken aan een waarzegger (ik vermoed een paki ofzo) die mij ooit eens vastklampte aan het station en een 'er zit verdriet in uw lichaam'-uitleg begon en of ik geïnteresseed was in een waarzeggerij-babbel enzo. :-D

Enid.
23 september 2005, 19:07
(m.a.w. u bent stapelgek)

Groentje-18
23 september 2005, 19:07
Geld gewonnen met gokken(het geld waarvoor je niet gewerkt hebt, alé ja gokanalyses behoren niet tot werken).

T'is eigenlijk wel een slimme investering. Ik durf dat geld nooit te gebruiken.


Sjanszak! :)

Ach, weet je: het lot (Allah :)) was je goed gezind en je verdiende het waarschijnlijk ook dus ik denk dat je het wel mag opsouperen hoor.

Maar anderzijds volgens mij is het beter een buffer te hebben voor als ... dan alles meteen door ramen en deuren naar buiten te smijten.

/\|cazar
23 september 2005, 19:07
Zeg kerel, wat is uw beroep, kwakzalver ofzo?
U doet mij denken aan een 'waarzegger' (ik vermoed een paki ofzo) die mij ooit eens vastklampte aan het station en een 'er zit verdriet in uw lichaam'-uitleg begon en of ik geïnteresseed was in een waarzeggerij-babbel enzo. :-D

Ik ben ingenieur maar tevens gevorderd yogi, bloedlink zo'n combinatie.

Enid.
23 september 2005, 19:11
Ik ben ingenieur maar tevens gevorderd yogi, bloedlink zo'n combinatie.
Interessant.

JusticeLover
23 september 2005, 19:12
Sjanszak! :)
Ach, weet je: het lot (Allah :)) was je goed gezind en je verdiende het waarschijnlijk ook dus ik denk dat je het wel mag opsouperen hoor

Gokken en Allah, ik weet het niet.

.Maar anderzijds volgens mij is het beter een buffer te hebben voor als ... dan alles meteen door ramen en deuren naar buiten te smijten.

Ik wil dat geld niet gebruiken en ook niet zien als een buffer, gokken is men passie, rustig verder gokken, zolang ik gokkapitaal heb ...

Groentje-18
23 september 2005, 19:16
Misschien heeft hij wel al dingen verkocht alleen denk ik niet dat hij een echte dealer is. Nog niet tenminste. Hij wil percé een illegaal wapen kopen dus ver van de criminaliteit zit hij niet meer. Als hij al een echte dealer was in Antwerpen, dan zou hij volgens mij geen tijd verspillen aan dit forum en zou hij al de juiste connecties hebben om een wapen te kopen.
Ik denk dat hij gewoon een jong gastje is dat opkijkt naar zijn criminele vriendjes en teveel naar 50cent kijkt, oftwel menace to society al 10 keer heeft gezien en net zo wil worden. Hij zoekt natuurlijk geen werk omdat hij liever het slachtoffertje speelt en rondstrooit dat het de vlamingen zijn die hem geen werk willen geven omdat ze rasisten zijn.

Dit vind ik wel heel erg ver gaan ... ik haat het eigenlijk als mensen obv één zin of zelfs één woord ineens volledig negatief worden afgeschilderd!! :evil:

Groentje-18
23 september 2005, 19:19
Misschien heb je gelijk Groentje,nee,je hebt gelijk.Alhoewel mijn verstand niet geschapen is om heel die aandelenmarkten en obligatiemarkten te bevatten.Mijn interesse's gaan niet in die richting.Blijf liever zelf baas over mijn zuur verdiende centen.


Ja dat begrijp ik wel...

Sja, ik zeg altijd: een groot risico nemen betekent de mogelijkheid tot groot kapitaal, maar ook de mogelijkheid tot groot verlies. :?
Een persoonlijke keuze die ieder voor zich moet maken dus, en laat je zeker niets opdringen door banken die een geweldig aanbod hebben van een beleggingskorf ofzo, niet dat ik iedereen over dezelfde kam wil scheren ... maar een bank is tenslotte ook een bedrijf dat zijn winstcijfers moet halen een geen liefdadigheidsfirma.

Groentje-18
23 september 2005, 19:21
Je blijft problemen hebben met zo'n woorden. :-)


8O
Oh my God !!!!


Degouterend. :oops: :oops: :oops: :oops: (En ik hoop dat dit te wijten is aan slaaptekort!)

Groentje-18
23 september 2005, 19:24
blijf toch met je vingers uit je neus.

300.000 - > 330.000 eind volgend jaar, gewoon omdat de Chinezen gek worden en hun beleid tav goud veranderen.

Pfff, schrijven ze dat ook al in de boekskes voor de would-be parvenues en de echte parvenue's met hun madammen met teveel reukwater op en oorbellen die de zonnestralen verblindend doen terugkaatsen, madammen die na 3 glaaskes cointreau al zitten te vuilbekken, ... man man man arm vlaanderen, arme bourgeoisie, arme middenklasse.

dit land heeft een dictatuur nodig om van die middelmatigheid af te geraken.

Dat is toch goed want als die mensen de raad van in de boekskes opvolgen stijgen jouw aandelen! :)

Sofietje
23 september 2005, 19:29
(m.a.w. u bent stapelgek)neen, want ik voel het ook,
de duister krachten van Albert Bibber en Nihoul en Dutroux zweven hier, de mediums boven mijn scherm maken het mij duidelijk , ze zijn op de vlucht

Enid.
23 september 2005, 19:32
neen, want ik voel het ook,
de duister krachten van Albert Bibber en Nihoul en Dutroux zweven hier, de mediums boven mijn scherm maken het mij duidelijk , ze zijn op de vlucht
aha we zijn weer bij mijn psychopatische persoonlijkheid beland. Veel interessanter dan gokken, vind u ook niet?

Supe®Staaf
23 september 2005, 19:37
Dat is het hem juist, u beseft het waarschijnlijk zelf niet, het is een erg negatieve vibratie, heel duister, zelfs mijn zwarte kat is hier inmiddels onrustig aan het rondlopen.

U heeft klaarblijkelijk een duistere kant die u heel goed kan verbergen.
Hopelijk is dit forum een prooi die uw geestelijke vraatlust eventjes kan stillen ?Betaal uw electriciteitsrekening i.p.v. te potten, en je kan de duisternis opnieuw verjagen.:twisted: :-P
Edit:After edit by Supe®Staaf on 23-09-2005 at 20:38
Reason:
--------------------------------

Dat is het hem juist, u beseft het waarschijnlijk zelf niet, het is een erg negatieve vibratie, heel duister, zelfs mijn zwarte kat is hier inmiddels onrustig aan het rondlopen.

U heeft klaarblijkelijk een duistere kant die u heel goed kan verbergen.
Hopelijk is dit forum een prooi die uw geestelijke vraatlust eventjes kan stillen ?Betaal uw electriciteitsrekening i.p.v. te potten, en je kan de duisternis opnieuw verjagen.:twisted: :-P

Before any edits, post was:
--------------------------------

Dat is het hem juist, u beseft het waarschijnlijk zelf niet, het is een erg negatieve vibratie, heel duister, zelfs mijn zwarte kat is hier inmiddels onrustig aan het rondlopen.

U heeft klaarblijkelijk een duistere kant die u heel goed kan verbergen.
Hopelijk is dit forum een prooi die uw geestelijke vraatlust eventjes kan stillen ?Betaal uw electriciteitsrekening, en je kan de duisternis opnieuw verjagen.