PDA

View Full Version : Natuur gaat de Verenigde Staten van de kaart vegen


Raven
22 september 2005, 19:15
Orkaan Katrina bleek maar een voorsmaakje te zijn van wat er nog zal komen. Ondanks de totale vernietiging die het heeft aangebracht aan New Orleans, blijkt Rita nog een gewichtsklasse hoger te zijn dan haar zwakke zusje. Rita heeft nog niet eens de Amerikaanse kust bereikt of het heeft al snelheden van 280 km/uur.

Dat is zwak uitgedrukt erg, erg veel. Rita is hiermee de krachtigste orkaan ooit gemeten door de mens.

Deprimerend wordt het als je weet dat het maar traag overheen de golf van mexico beweegt, die met haar warme water en lage luchtdruk, de orkaan nog extra energie geeft om zich ten volle te ontplooien. Het gevreesde doelwit van Rita is Houston, de derde grootste stad van Amerika.


http://www.cdbeta.uu.nl/model/figuren/map.gif


Het is duidelijk dat tegen zo'n natuur-overmacht men machteloos staat. Geen enkele brugstructuur, huis, zelfs de wegen, zullen dit niet overleven. Er is dan ook, met Katrina in het achterhoofd, een verplichte massale evacuatie op gang, en diverse schuilplaatsen geopend. Er zal geen ochtenstond zijn voor de Yanks in Texas.

Shizie
22 september 2005, 19:16
Raven, een woord :

ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.ZIELIG. ZIELIG. ZIELIG.

Apocalyps
22 september 2005, 19:16
Kort en bondig groote kuis...

barney
22 september 2005, 19:53
Amerikaantjes toch, in een arme staat gebeurt een ramp-> Gebrekkige en te late hulpverlening, in een rijke staat (die tevens ook de geboorte staat is van bush)-> Vroege hulp, iedereen wordt geëvacueerd.

Ik kan alleen maar dit concluderen, in New Orleans zijn er heel veel daklozen en armen, die Bush geld kosten, ik zou menen dat hij van de natuur hulp gebruikt om eens grote kuis te houden.
Edit:After edit by barney on 22-09-2005 at 20:56
Reason:
--------------------------------

Amerikaantjes toch, in een arme staat gebeurt een ramp-> Gebrekkige en te late hulpverlening, in een rijke staat (die tevens ook de geboorte staat is van bush)-> Vroege hulp, iedereen wordt geëvacueerd.

Ik kan alleen maar dit concluderen, in New Orleans zijn er heel veel daklozen en armen, die Bush geld kosten, ik zou menen dat hij van de natuur hulp gebruikt om eens grote kuis te houden.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Amerikaantjes toch, in een arme staat gebeurt een ramp-> Gebrekkige en te late hulpverlening, in een rijke staat (die tevens ook de geboorte staat is van bush)-> Vroege hulp, iedereen wordt geëvacueerd.

Bobke
22 september 2005, 20:09
Amerikaantjes toch, in een arme staat gebeurt een ramp-> Gebrekkige en te late hulpverlening, in een rijke staat (die tevens ook de geboorte staat is van bush)-> Vroege hulp, iedereen wordt geëvacueerd.

Ik kan alleen maar dit concluderen, in New Orleans zijn er heel veel daklozen en armen, die Bush geld kosten, ik zou menen dat hij van de natuur hulp gebruikt om eens grote kuis te houden.
Wat zou je vertelt hebben had men New Orleans verplicht ontruimt ?
Dat met de wil van armen geen rekening gehouden wordt ?
Edit:After edit by Bobke on 22-09-2005 at 21:09
Reason:
--------------------------------

Amerikaantjes toch, in een arme staat gebeurt een ramp-> Gebrekkige en te late hulpverlening, in een rijke staat (die tevens ook de geboorte staat is van bush)-> Vroege hulp, iedereen wordt geëvacueerd.

Ik kan alleen maar dit concluderen, in New Orleans zijn er heel veel daklozen en armen, die Bush geld kosten, ik zou menen dat hij van de natuur hulp gebruikt om eens grote kuis te houden.
Wat zou je vertelt hebben had men New Orleans verplicht ontruimt ?
Dat met de wil van armen geen rekening gehouden wordt ?

Before any edits, post was:
--------------------------------

Amerikaantjes toch, in een arme staat gebeurt een ramp-> Gebrekkige en te late hulpverlening, in een rijke staat (die tevens ook de geboorte staat is van bush)-> Vroege hulp, iedereen wordt geëvacueerd.

Ik kan alleen maar dit concluderen, in New Orleans zijn er heel veel daklozen en armen, die Bush geld kosten, ik zou menen dat hij van de natuur hulp gebruikt om eens grote kuis te houden.
Wat zou je vertelt hebben had men New Orleans verplicht ontruimt ?
Dat met de wil van armen geen rekening gehouden wordt ?

Raven
22 september 2005, 20:33
Amerikaantjes toch, in een arme staat gebeurt een ramp-> Gebrekkige en te late hulpverlening, in een rijke staat (die tevens ook de geboorte staat is van bush)-> Vroege hulp, iedereen wordt geëvacueerd.

Ik kan alleen maar dit concluderen, in New Orleans zijn er heel veel daklozen en armen, die Bush geld kosten, ik zou menen dat hij van de natuur hulp gebruikt om eens grote kuis te houden.

For the record, New Orleans wordt deze keer terug opnieuw getroffen, zij het niet meer zo direct zoals de vorige keer. Rond deze tijd zullen veel negerkes er deja vu hebben.

Texas is allesbehalve een "rijke" staat. T'enige dat er is zijn graanvelden, katoenplantages, en droge putten.

Apocalyps
22 september 2005, 20:37
Er is zelfs een grote kerncentrale in het 'pad' van orkaan Rita.
Edit:After edit by Apocalyps on 22-09-2005 at 21:38
Reason:
--------------------------------

Er is zelfs een grote kerncentrale in het 'pad' van orkaan Rita.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Er is zelfs een grote kerncentrale in het 'pad¡ van orkaan Rita.

Stinkyweasel
22 september 2005, 20:40
Holy shit! Er is nu al sprake van een meteoriet!!!

Gun
22 september 2005, 20:40
Wat zou je vertelt hebben had men New Orleans verplicht ontruimt ?
Dat met de wil van armen geen rekening gehouden wordt ?Ik hat het nooit gedachd!

Apocalyps
22 september 2005, 20:46
Holy shit! Er is nu al sprake van een meteoriet!!!

Meteoriet??? Eventjes vlug mijn tennisraketten uit de kelder halen.....

Percalion
22 september 2005, 21:01
En alsof dat allemaal nog niet erg genoeg is: de Nieuwe Wereld Orde wil de bestaande samenleving omver gooien!

En ik ben mijn linkerpantoffel kwijt!

!!!

Djiezes
22 september 2005, 21:09
:rofl::rofl::rofl:
De moeder aller complottheorieën: Fidel Castro heeft Osama bin Laden en Ayma al-Zawahiri in het grootste geheim naar Cuba gehaald en zij gebruiken Russische technologie om kunstmatig orkanen op te wekken.
:rofl::rofl::rofl::rofl:

Musketo
22 september 2005, 21:59
Nu kan ik je toch even niet meer volgen hoor Raven. Ik dacht dat die orkanen veroorzaakt werden door Allah om de decadente zwartjes te treffen met toorn en gramschap gods?

/\|cazar
22 september 2005, 22:10
:rofl::rofl::rofl:
De moeder aller complottheorieën: Fidel Castro heeft Osama bin Laden en Ayma al-Zawahiri in het grootste geheim naar Cuba gehaald en zij gebruiken Russische technologie om kunstmatig orkanen op te wekken.
:rofl::rofl::rofl::rofl:

compleet gebrek aan stijl: gibberende mannetjes met daartussen domme ironie dat evenveel op ironie trekt als percalions pantoffelbekleding op de beharing van zijn kiekeborst.

/\|cazar
22 september 2005, 22:13
maar voor wie het nog niet moest weten, het aantal orkanen dat ze ginder te verwerken krijgen, stijgt ieder jaar, alsook hun intensiteit; de opwarming zou er naar het schijnt iets mee te maken hebben...

houston refineries weg en de benzineprijs schiet de lucht in, 1 op 4 liter benzine dat in de States geraffineerd wordt, komt van ginder.

Yup.

Musketo
22 september 2005, 22:28
Dat kan mij nu eens niks schelen zie.

Musketo
22 september 2005, 22:30
Wat is de titel van dit onderwerp debiel zeg. Raven heeft van Allah duidelijk geen aardrijkskundelessen mogen volgen.

/\|cazar
22 september 2005, 22:31
Dat kan mij nu eens niks schelen zie.

Ik pik dat toontje van u niet he.

Gij moet uw plaats nog leren in het geheel, verlaagd-testosteron- gehalte patient.

Musketo
22 september 2005, 22:32
Ik verkies geen deel uit te maken van een geheel. Het geheel staat mij nl. voor geen meter aan, ziet ge.

Musketo
22 september 2005, 22:32
TSO-leegloper.

/\|cazar
22 september 2005, 22:33
TSO-leegloper.

germanist.

/\|cazar
22 september 2005, 22:34
Ik verkies geen deel uit te maken van een geheel. Het geheel staat mij nl. voor geen meter aan, ziet ge.

ga toch vissen, man.

Musketo
22 september 2005, 22:36
germanist.

Ik hoef ten minste niet te leven met de wetenschap dat An van Elsen in mijn richting is afgestudeerd cum laude.


En nu gij.

/\|cazar
22 september 2005, 22:38
Ik hoef ten minste niet te leven met de wetenschap dat An van Elsen in mijn richting is afgestudeerd cum laude.


En nu gij.

met alle respect, maar wie is an van elsen ?

en heeft zij burgie chemie gedaan ?

zo ja, hoedje af, mag ze in het rijtje van echte prinsessen van Belgie, zoals judoka en burgie chemie Heidi Rakels ...

Musketo
22 september 2005, 22:39
Ah ja, gij kent An van Elsen niet omdat gij u natuurlijk enkel met hoogculturele thema's bezighoudt.

Man...


(...)


Sebiet op uw smoel.

longhorn
22 september 2005, 23:18
Er zal geen ochtenstond zijn voor de Yanks in Texas.

Wedden dat ik hier volgende week nog post vanuit Texas? Blijf maar verder hopen op onze ondergang maar we slaan er ons wel door.

Raven
23 september 2005, 00:11
houston refineries weg en de benzineprijs schiet de lucht in, 1 op 4 liter benzine dat in de States geraffineerd wordt, komt van ginder.

Yup.

In dat geval vieren we misschien morgenvroeg de val van het kapitalistische westen, met de knipoog naar de komende winter.

To be, or not to be :wink:

/\|cazar
23 september 2005, 00:15
To be, or not to be :wink:

That is the question !

Groentje-18
23 september 2005, 00:31
maar voor wie het nog niet moest weten, het aantal orkanen dat ze ginder te verwerken krijgen, stijgt ieder jaar, alsook hun intensiteit; de opwarming zou er naar het schijnt iets mee te maken hebben...

houston refineries weg en de benzineprijs schiet de lucht in, 1 op 4 liter benzine dat in de States geraffineerd wordt, komt van ginder.

Yup.

Inderdaad.

Hoe meer opwarming, hoe meer orkaantjes, en hoe sterker ze zijn.

En neen ik vind het niet zo leuk als je zou kunnen opmaken uit mijn geschrijf.

Nibelung
23 september 2005, 04:13
Holy shit! Er is nu al sprake van een meteoriet!!!
Wat kraam jij nu uit? Is dit
1. Een waar feit, dat zeker gevestigd is door de NWO.
2. Een angst die gezaaid is om zoveel mogelijk chaos te zaaien. door de NWO.

Ik hoop dat u ook een derde optie heeft.

Djiezes
23 september 2005, 06:56
compleet gebrek aan stijl: gibberende mannetjes met daartussen domme ironie dat evenveel op ironie trekt als percalions pantoffelbekleding op de beharing van zijn kiekeborst.

:lolabove:

Calle
23 september 2005, 07:07
maar voor wie het nog niet moest weten, het aantal orkanen dat ze ginder te verwerken krijgen, stijgt ieder jaar, alsook hun intensiteit; de opwarming zou er naar het schijnt iets mee te maken hebben...

houston refineries weg en de benzineprijs schiet de lucht in, 1 op 4 liter benzine dat in de States geraffineerd wordt, komt van ginder.

Yup.

Tiens,

Kijk eens na hoeveel orkanen er deze keer al geweest zijn, en kijk dan eens naar het record tot nu toe ? Kijk dan ook eens naar het jaartal waarin dit is gebeurd.

Calle
23 september 2005, 07:08
Inderdaad.

Hoe meer opwarming, hoe meer orkaantjes, en hoe sterker ze zijn.

En neen ik vind het niet zo leuk als je zou kunnen opmaken uit mijn geschrijf.

Hier nog eentje ...

Informeer u eerst eens degelijk.

/\|cazar
23 september 2005, 08:18
Tiens,

Kijk eens na hoeveel orkanen er deze keer al geweest zijn, en kijk dan eens naar het record tot nu toe ? Kijk dan ook eens naar het jaartal waarin dit is gebeurd.

Heb ik gedaan.

Onlangs artikeltje in Nat. Geographic.

Sliert klimatologen aan het woord ...

Vanaf 1900 tot nu zien ze gradueel meer en meer orkanen per decennium passeren, alsook de kracht van die beestjes toenemen.

Yup, heb me dus een beetje geïnformeerd.

illwill
23 september 2005, 08:42
Orkaan Katrina bleek maar een voorsmaakje te zijn van wat er nog zal komen. Ondanks de totale vernietiging die het heeft aangebracht aan New Orleans, blijkt Rita nog een gewichtsklasse hoger te zijn dan haar zwakke zusje. Rita heeft nog niet eens de Amerikaanse kust bereikt of het heeft al snelheden van 280 km/uur.

Dat is zwak uitgedrukt erg, erg veel. Rita is hiermee de krachtigste orkaan ooit gemeten door de mens.

Deprimerend wordt het als je weet dat het maar traag overheen de golf van mexico beweegt, die met haar warme water en lage luchtdruk, de orkaan nog extra energie geeft om zich ten volle te ontplooien. Het gevreesde doelwit van Rita is Houston, de derde grootste stad van Amerika.


http://www.cdbeta.uu.nl/model/figuren/map.gif


Het is duidelijk dat tegen zo'n natuur-overmacht men machteloos staat. Geen enkele brugstructuur, huis, zelfs de wegen, zullen dit niet overleven. Er is dan ook, met Katrina in het achterhoofd, een verplichte massale evacuatie op gang, en diverse schuilplaatsen geopend. Er zal geen ochtenstond zijn voor de Yanks in Texas.

Ongeloofelijk is dit. Echt waar. Gaan we nu hier al feestvieren op de hoop dat er amerikaanse burgers het leven laten bij een storm?

Geertje
23 september 2005, 08:58
Orkaan Katrina bleek maar een voorsmaakje te zijn van wat er nog zal komen. Ondanks de totale vernietiging die het heeft aangebracht aan New Orleans, blijkt Rita nog een gewichtsklasse hoger te zijn dan haar zwakke zusje. Rita heeft nog niet eens de Amerikaanse kust bereikt of het heeft al snelheden van 280 km/uur.

Dat is zwak uitgedrukt erg, erg veel. Rita is hiermee de krachtigste orkaan ooit gemeten door de mens.

Deprimerend wordt het als je weet dat het maar traag overheen de golf van mexico beweegt, die met haar warme water en lage luchtdruk, de orkaan nog extra energie geeft om zich ten volle te ontplooien. Het gevreesde doelwit van Rita is Houston, de derde grootste stad van Amerika.


http://www.cdbeta.uu.nl/model/figuren/map.gif


Het is duidelijk dat tegen zo'n natuur-overmacht men machteloos staat. Geen enkele brugstructuur, huis, zelfs de wegen, zullen dit niet overleven. Er is dan ook, met Katrina in het achterhoofd, een verplichte massale evacuatie op gang, en diverse schuilplaatsen geopend. Er zal geen ochtenstond zijn voor de Yanks in Texas.

Hoeveel doden voorspellen jullie nu ? 600.000 ?

De vorige schatting, eigenlijk een natte droom van links ging over 10.000-den doden.

Definitie van links : mensen die genot vinden in het leed van anderen en zich ondertussen humanisten noemen. 8O

Firestone
23 september 2005, 09:06
Hoeveel doden voorspellen jullie nu ? 600.000 ?

De vorige schatting, eigenlijk een natte droom van links ging over 10.000-den doden.

Definitie van links : mensen die genot vinden in het leed van anderen en zich ondertussen humanisten noemen. 8ORaven is nu ook al "links"?

Hij stemt VB, en heeft zich naar eigen zeggen onlangs tot de Islam bekeerd.

Niet echt links, hé.

Egidius
23 september 2005, 09:19
Hij stemt VB, en heeft zich naar eigen zeggen onlangs tot de Islam bekeerd.
Niet echt links, hé.

Ha neen? Links is de onontkoombare trend naar een collectivistisch Euro-vasteland. Het Belang past perfect in dat plaatje: alles voor de gemeenschap, het individu moet zich voegen, en dat in een autocratisch bestuurde staat.

Egidius

Geertje
23 september 2005, 09:20
Raven is nu ook al "links"?

Hij stemt VB, en heeft zich naar eigen zeggen onlangs tot de Islam bekeerd.

Niet echt links, hé.

Momenteel steek ik alle fatalisten in dit kamp omdat dit hun lijfspreuk lijkt te zijn : de wereld is verdoemd.

Djiezes
23 september 2005, 09:23
Hoeveel doden voorspellen jullie nu ? 600.000 ?

De vorige schatting, eigenlijk een natte droom van links ging over 10.000-den doden.


Die schatting kwam niet van links, maar van enkele Republikeinse senatoren...

Geertje
23 september 2005, 09:25
Die schatting kwam niet van links, maar van enkele Republikeinse senatoren...

En wie heeft er aan lijkenpikkerij gedaan ? :-)

Djiezes
23 september 2005, 09:29
Die schatting kwam niet van links, maar van enkele Republikeinse senatoren...

en van de Amerikaanse minister van volksgezondheid (ook een republikein dus)

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_120446.html

maar blijf gerust in hokjes denken Geertje...

Djiezes
23 september 2005, 09:30
En wie heeft er aan lijkenpikkerij gedaan ? :-)

ja, wie? Leg eens uit?

Geertje
23 september 2005, 09:32
en van de Amerikaanse minister van volksgezondheid (ook een republikein dus)

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_120446.html

maar blijf gerust in hokjes denken Geertje...

Tja, ik geloof niet in de bijbel of de linkse dogma's dat het einde van de wereld nabij is. Sorry hoor, ik ben nu eenmaal een optimist.

Geertje
23 september 2005, 09:36
ja, wie? Leg eens uit?

De linkse media is er op gesprongen als een echte gier. Ze moeten achteraf verschrikkelijk ontgoocheld geweest zijn dat er nauwelijks duidend doden waren. Als je de commentatoren hoorde : VS is een derdewereldland geworden , juist of je een natuurramp eventjes met een vingerknip oplost.

Als je dan achteraf ziet hoe snel iedereen een creditkaart kreeg om de eerste kosten te dekken, dan kan bvb. België hieraan een puntje zuigen. Hier kan je na tientallen formulieren in te vullen en op een weerbarstige administratie te stuiten enkele jaren wachten vooraleer je een vergoeding ziet.
Edit:After edit by Geertje on 23-09-2005 at 10:37
Reason:
--------------------------------

ja, wie? Leg eens uit?

De linkse media is er op gesprongen als een echte gier. Ze moeten achteraf verschrikkelijk ontgoocheld geweest zijn dat er nauwelijks duidend doden waren. Als je de commentatoren hoorde : VS is een derdewereldland geworden , juist of je een natuurramp eventjes met een vingerknip oplost.

Als je dan achteraf ziet hoe snel iedereen een creditkaart kreeg om de eerste kosten te dekken, dan kan bvb. België hieraan een puntje zuigen. Hier kan je na tientallen formulieren in te vullen en op een weerbarstige administratie te stuiten enkele jaren wachten vooraleer je een vergoeding ziet.

Before any edits, post was:
--------------------------------

ja, wie? Leg eens uit?

De linkse media is er op gesprongen als een echte gier. Ze moeten achteraf verschrikkelijk ontgoocheld geweest zijn dat er nauwelijks duidend doden waren. Als je de commentatoren hoorde : VS is een derdewereldland geworden , juist of je een natuurramp eventjes met een vingerknip oplost.

Als je dan achteraf ziet hoe snel iedereen een creditkaart kreeg om de eerste kosten te dekken, dan kan bvb. België hieraan een puntje zuigen. Hier kan je na tientallen formulieren in te vullen en op een weerbarstige administratie enkele jaren wachten vooraleer je een vergoeding ziet.

Djiezes
23 september 2005, 09:38
Tja, ik geloof niet in de bijbel of de linkse dogma's dat het einde van de wereld nabij is. Sorry hoor, ik ben nu eenmaal een optimist.

Heeft rechts dan het monopolie op optimisme?

Dat van dat links dogma over het einde van de wereld moet je ook eens uitleggen...

Ik ben trouwens ook een optimist! Verbaasd?

Geertje
23 september 2005, 09:41
Heeft rechts dan het monopolie op optimisme?

Dat van dat links dogma over het einde van de wereld moet je ook eens uitleggen...

Ik ben trouwens ook een optimist! Verbaasd?

De 'klimaatwijzigingen' luiden het einde van de mensheid in, ... als sommige hoort toch.

Deze mensen die de gescheidenis enkel zien als hun eigen levensloop en niet verder terugkijken in de geschiedenis hebben hierover de meest fantastische ideeën. En ze geloven rotsvast dat ze 100 % het bij het rechte eind hebben. :?

Djiezes
23 september 2005, 09:44
Ze moeten achteraf verschrikkelijk ontgoocheld geweest zijn dat er nauwelijks duidend doden waren. Als je de commentatoren hoorde : VS is een derdewereldland geworden , juist of je een natuurramp eventjes met een vingerknip oplost.

Straffe quote! Heb je toevallig een paar links die die ontgoocheling bewijzen? Ik heb het blijkbaar gemist. :-)

Als we het over de hulp hebben: iedereen een creditcard met 2000 dollar geven is een gemakkelijkheidsoplossing. Geef de mensen wat geld en laat ze hun plan trekken... Structurele oplossingen heb ik nog niet gezien. Wel veel geblaat en weinig wol, een beetje zoals jouw commentaren.
Edit:After edit by Djiezes on 23-09-2005 at 10:49
Reason:
--------------------------------

Ze moeten achteraf verschrikkelijk ontgoocheld geweest zijn dat er nauwelijks duidend doden waren. Als je de commentatoren hoorde : VS is een derdewereldland geworden , juist of je een natuurramp eventjes met een vingerknip oplost.

Straffe quote! Heb je toevallig een paar links die die ontgoocheling bewijzen? Ik heb het blijkbaar gemist. :-)

Als we het over de hulp hebben: iedereen een creditcard met 2000 dollar geven is een gemakkelijkheidsoplossing. Geef de mensen wat geld en laat ze hun plan trekken... Structurele oplossingen heb ik nog niet gezien. Wel veel geblaat en weinig wol, een beetje zoals jouw commentaren.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ze moeten achteraf verschrikkelijk ontgoocheld geweest zijn dat er nauwelijks duidend doden waren. Als je de commentatoren hoorde : VS is een derdewereldland geworden , juist of je een natuurramp eventjes met een vingerknip oplost.

Straffe quote! Heb je toevallig een paar links die die ontgoocheling bewijzen? Ik heb het blijkbaar gemist. :-)

Als we het over de hulp hebben: iedereen een creditcard met 2000 dollar geven is een gemakkelijkheidsoplossing. Geef de mensen wat geld en laat ze hun plan trekken... Structurele oplossingen heb ik nog niet gezien. Veel geblaat en weinig wol, een beetje zoals jouw commentaren.

Firestone
23 september 2005, 09:45
Tja, ik geloof niet in de bijbel of de linkse dogma's dat het einde van de wereld nabij is. Sorry hoor, ik ben nu eenmaal een optimist.Ik geloof ook niet in doemscenario's.

Maar die vind je toch evengoed bij rechts?

Neem nu alle doemscenario's rond de "multicul".
Of de NWO-onzin in de VS, die vooral in extreem-rechtse hoek te vinden is.

Uiteraard is dit ook een discussie rond woordgebruik. Als je alles wat je niet aanstaat "links" noemt, dan heb je gelijk.
Maar het is wel handig wanneer termen een algemeen aanvaarde betekenis hebben.

Djiezes
23 september 2005, 09:46
De 'klimaatwijzigingen' luiden het einde van de mensheid in, ... als sommige hoort toch.

Deze mensen die de gescheidenis enkel zien als hun eigen levensloop en niet verder terugkijken in de geschiedenis hebben hierover de meest fantastische ideeën. En ze geloven rotsvast dat ze 100 % het bij het rechte eind hebben. :?

Ga je nu ontkennen dat er in het verleden klimaatwijzigingen geweest zijn die de Aarde helemaal veranderd hebben?

Geertje
23 september 2005, 09:53
Ik geloof ook niet in doemscenario's.

Maar die vind je toch evengoed bij rechts?

Neem nu alle doemscenario's rond de "multicul".
Of de NWO-onzin in de VS, die vooral in extreem-rechtse hoek te vinden is.

Uiteraard is dit ook een discussie rond woordgebruik. Als je alles wat je niet aanstaat "links" noemt, dan heb je gelijk.
Maar het is wel handig wanneer termen een algemeen aanvaarde betekenis hebben.

Bij mij is dit links, bij anderen is dit het VB. Je moet de vijand met zijn eigen wapens verslaan. :-)

/\|cazar
23 september 2005, 09:54
Wel, mensen die een beetje gevormd zijn in natuurwetenschappen en wat multidisciplinair zijn ingesteld, weten dat op een bepaald punt systemen 'out of control' kunnen raken, voorbij het 'point of no return'.

Dat punt zijn we ondertussen gepasseerd.

Waarom ?

Omdat door de opwarming der aarde, de noordelijke gebieden ( Siberië, Canada ) aan het ontdooien zijn ( zien ze daar momenteel perfect ), met als gevolg dat de gigantische hoeveelheden methaan die daar in de grond zit, alsook het organisch materiaal dat lekker verorberd zal worden door kleine beestjes, nu het daar terug wat warmer wordt ( kleine beestjes produceren methaan, co2 ), allemaal de lucht gaan ingeblazen zal worden.

Qua omvang van emissie doet dat de industriele revolutie in het niets verdwijnen.

Rapporten van klimatologen geven aan dat de aarde 6 graden kan opwarmen de komende 100 jaar, de laatste keer dat de aarde 6 graden werd opgewarmd, luidde dat het afsterven van 95 % van alle leven op aarde in.

Ik zeide het al, mensen die een beetje kennis terzake hebben, negeren het fenomeen niet.

Is natuurlijk wel iets anders dan de Zonneland lezen.



ps. Dat links rechts gedoe, laat dat kinderlijk opdelen toch eens zo, het is zo infantiel.

Djiezes
23 september 2005, 09:54
Nog een vraag voor Geertje: Als over 30 jaar blijkt dat de doemscenario's toch juist zijn, wie ga je dan verwijten dat er niks aan gedaan is?

Ik zeg niet dat de doemscenario's kloppen, maar het lijkt me wel verstandig om er rekening mee te houden...

Geertje
23 september 2005, 09:54
Ga je nu ontkennen dat er in het verleden klimaatwijzigingen geweest zijn die de Aarde helemaal veranderd hebben?

De vraag alleen al stellen getuigt van enorme domheid hieromtrent. :evil:

/\|cazar
23 september 2005, 09:56
Nog een vraag voor Geertje: Als over 30 jaar blijkt dat de doemscenario's toch juist zijn, wie ga je dan verwijten dat er niks aan gedaan is?

Ik zeg niet dat de doemscenario's kloppen, maar het lijkt me wel verstandig om er rekening mee te houden...

het is eigenlijk heel eenvoudig.

hoe meer zonnewarmte er op aarde wordt vastgehouden door de broeikasgassen, hoe meer energie er in het aards milieu zal zijn, hoe meer het weer zal rommelen.

Firestone
23 september 2005, 09:58
Om het allemaal in perspectief te plaatsen:


Bron ("][/url]Is the frequency of hurricanes increasing?

Although the average number of hurricanes between 1995 and 2005 is probably unprecedented, we have not seen a long-term increase in hurricane frequency during the 20th century overall. Instead, we have seen periods of high hurricane activity that last for several decades, followed by decades of low activity. The 1920s-30s and 1950s-60s were active periods. In 1995 we entered and are currently in the latest natural phase of high hurricane frequency, which is expected to persist for another decade or two.

The number of storms that occurred in 2004 was the third-highest number in the 1950-2004 window. The 2005 season is expected to surpass 2004 and may become the most active season on record. Nevertheless, this recent window of unusually high activity is too short to determine whether it represents a long-term increase in hurricane frequency.

[url="http://www.pewclimate.org/hurricanes.cfm#5)

Djiezes
23 september 2005, 09:59
De vraag alleen al stellen getuigt van enorme domheid hieromtrent. :evil:

Dus je wordt nog arrogant ook?

Apocalyps
23 september 2005, 09:59
Raven is nu ook al "links"?

Hij stemt VB, en heeft zich naar eigen zeggen onlangs tot de Islam bekeerd.

Niet echt links, hé.

Achja, labiele personen die een extreme ideologie nodig hebben om zin aan hun leven te kunnen geven heb je altijd al gehad. Vroeger bekeerden ze zich tot een extreme stroming van het Christendom, tegenwoordig bekeren ze zich tot een extreme richting van de Islam... Niet voor niets zijn bekeerlingen dan ook vaak het fanatiekst.

Geertje
23 september 2005, 10:01
Nog een vraag voor Geertje: Als over 30 jaar blijkt dat de doemscenario's toch juist zijn, wie ga je dan verwijten dat er niks aan gedaan is?

Ik zeg niet dat de doemscenario's kloppen, maar het lijkt me wel verstandig om er rekening mee te houden...

Ik laat mij niets meer wijsmaken door wetenschappers die eerder politiek denken dan wetenschappelijk.

Wat ga je er trouwens aan doen ? In het westen minder olie verbruiken ? Je zal de andere landen snel deze vermindering zien teniet doen gaan.

In de beginperiode van de klimaatwijzigingen sprak men van een verhoging van de temperatuur in West-Europa. Helaas lag niemand hier van wakker, zodus heeft men maar iets nieuw uitgevonden, een rampscenario zoals Jules Verne het zou voorspeld hebben om toch maar de aandacht te krijgen.

eno2
23 september 2005, 10:01
De VS gaat eerder de natuur van de kaart vegen.
Edit:After edit by eno2 on 23-09-2005 at 11:03
Reason:
--------------------------------

De VS gaat eerder de natuur van de kaart vegen.

Before any edits, post was:
--------------------------------

De VS gaat eerder de natuur van de kaart vegen.

/\|cazar
23 september 2005, 10:01
Om het allemaal in perspectief te plaatsen:

klopt natuurlijk niet, in recente editie van nat. geographic stond volledig het tegendeel, alsook de reden ervoor: wijziging van de golfstroom door opwarming aarde ( vertraagt, daardoor blijft er meer energie ginder, meer warmte in het water, meer stormen ), bovendien werd een verandering van de mediane trajecten van die beestjes vastgesteld, volledig in correlatie met de veranderde energiemodellen voor dat gebied.

Geertje
23 september 2005, 10:03
Dus je wordt nog arrogant ook?

Voor je hier komt onzin vertellen van horen zeggen, zou je beter eens een gedegen wetenschappelijk boek hierover lezen of toch tenminste wat leren over de geschiedenis van de aarde.

Je moet leren kristisch te denken ipv alles klakkeloos te aanvaarden wat ze je voorlezen.

/\|cazar
23 september 2005, 10:03
Ik laat mij niets meer wijsmaken door wetenschappers die eerder politiek denken dan wetenschappelijk.

Wat ga je er trouwens aan doen ? In het westen minder olie verbruiken ? Je zal de andere landen snel deze vermindering zien teniet doen gaan.

In de beginperiode van de klimaatwijzigingen sprak men van een verhoging van de temperatuur in West-Europa. Helaas lag niemand hier van wakker, zodus heeft men maar iets nieuw uitgevonden, een rampscenario zoals Jules Verne het zou voorspeld hebben om toch maar de aandacht te krijgen.

het westen zal wel vanzelf minder olie verbruiken ...

euh ...

west europa moet zich wel degelijk zorgen maken, de golfstroom is meetbaar aan het verzwakken, ... zou hier wel eens Siberisch koud kunnen worden ... :)

joepie, terug elfstedentocht :)

Djiezes
23 september 2005, 10:06
Ik laat mij niets meer wijsmaken door wetenschappers die eerder politiek denken dan wetenschappelijk.

Wat ga je er trouwens aan doen ? In het westen minder olie verbruiken ? Je zal de andere landen snel deze vermindering zien teniet doen gaan.

In de beginperiode van de klimaatwijzigingen sprak men van een verhoging van de temperatuur in West-Europa. Helaas lag niemand hier van wakker, zodus heeft men maar iets nieuw uitgevonden, een rampscenario zoals Jules Verne het zou voorspeld hebben om toch maar de aandacht te krijgen.

Die andere landen hebben Kyoto tenminste nog geratificeerd. Lees de laatste regel van je handtekening nog eens, en vervang dan het woordje "maatschappij" door "planeet"...

Geertje
23 september 2005, 10:11
Die andere landen hebben Kyoto tenminste nog geratificeerd. Lees de laatste regel van je handtekening nog eens, en vervang dan het woordje "maatschappij" door "planeet"...

Ik ben niet tegen het verdrag van Kyoto :evil: Maar ik geloof niet in de doemscenario's van sommige wetenschappers. Het Kyoto-akkoord is noodzakelijk om de algemene vervuiling aan te pakken.

Djiezes
23 september 2005, 10:22
Ik ben niet tegen het verdrag van Kyoto :evil:

Dat heb ik ook niet gezegd.

Maar ik geloof niet in de doemscenario's van sommige wetenschappers.

Dat is je volste recht. En ik hoop van harte dat je gelijk hebt, maar ik vrees er voor...

Er was tot voor kort ook niemand die de doemscenario's omtrent New Orleans geloofde. Die zijn nochtans wél uitgekomen.

Geertje
23 september 2005, 10:35
Dat heb ik ook niet gezegd.



Dat is je volste recht. En ik hoop van harte dat je gelijk hebt, maar ik vrees er voor...

Er was tot voor kort ook niemand die de doemscenario's omtrent New Orleans geloofde. Die zijn nochtans wél uitgekomen.

Natuurrampen kunnen altijd en overal voorkomen maar zijn onvoorspelbaar wanneer ze plots zullen opduiken.

Wie beweert dat hij dat allemaal kan voorspellen is in mijn ogen een leugenaar die goedkoop de aandacht wil trekken op zijn eigen persoon.

Djiezes
23 september 2005, 10:38
Natuurrampen kunnen altijd en overal voorkomen maar zijn onvoorspelbaar wanneer ze plots zullen opduiken.

Wie beweert dat hij dat allemaal kan voorspellen is in mijn ogen een leugenaar die goedkoop de aandacht wil trekken op zijn eigen persoon.

Er zijn elk jaar van juni tot november orkanen in die regio (hurricane season)! Hoezo onvoorspelbaar?

Geertje
23 september 2005, 10:40
Er zijn elk jaar van juni tot november orkanen in die regio (hurricane season)! Hoezo onvoorspelbaar?

Ik bedoel dan met wat de orkaan juist gaat teweegbrengen. Dat de zon meer schijnt in de zomer dan in de winter, dat weten we dus al langer. :roll:

Djiezes
23 september 2005, 10:47
Ik bedoel dan met wat de orkaan juist gaat teweegbrengen.

Daarvoor hebben ze de schaal van Saffir-Simpson. :roll: En een hoop satellieten...

http://www.nhc.noaa.gov/aboutsshs.shtml
Edit:After edit by Djiezes on 23-09-2005 at 11:49
Reason:
--------------------------------

Ik bedoel dan met wat de orkaan juist gaat teweegbrengen.

Daarvoor hebben ze de schaal van Saffir-Simpson. :roll: En een hoop satellieten...

http://www.nhc.noaa.gov/aboutsshs.shtml

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik bedoel dan met wat de orkaan juist gaat teweegbrengen.

Daarvoor hebben ze de schaal van Saffir-Simpson. :roll: En een hoop satellieten...

Geertje
23 september 2005, 10:49
Daarvoor hebben ze de schaal van Saffir-Simpson. :roll: En een hoop satellieten...

Ah, je wist perfect wat Katrina ging brengen ? En nu weet je ook al hoe Rita gaat aflopen. :-)

Raven
23 september 2005, 10:53
Ik ben niet tegen het verdrag van Kyoto :evil: Maar ik geloof niet in de doemscenario's van sommige wetenschappers. Het Kyoto-akkoord is noodzakelijk om de algemene vervuiling aan te pakken.

Kyoto is een verdrag dat stelt dat we allemaal een inspanning zullen leveren, teneinde samen een super-wapen te gebruiken om een of ander, met staal bepanserd, titanen-monster te doden, waarvan we niet eens zeker weten dat het wel bestaat.

Klinkt mooi... Alleen is dat super-wapen een ordinaire naald.

Met andere woorden, kyoto = één grote grap om salon-ecologisten(zijn meestal dom en ongeïnformeerd) op hun paard te krijgen.

En dat om 2 redenen:

=> Men is er hoe langer hoe meer van overtuigd dat onze industrie toch niet zo'n grote bijdrage heeft geleverd tot de CO² in de atmosfeer, maar dat dit eerder te wijten is aan natuurlijke cylci. In dat geval is kyoto niets waard.

=> Als we, in klassieke opvatting, toch veronderstellen dat onze industrie de voornaamste boosdoener is, dan is kyoto een belachelijk povere maatregel, en een tragisch geval van too little, too late. In deze opvatting is het zelfs zo dat als we vandaag nog alle industrieën zouden sluiten(=totaal onhaalbaar), we nog een gestage opwarming zullen zien voor minstens de komende decennia.

Djiezes
23 september 2005, 10:55
Ah, je wist perfect wat Katrina ging brengen ?

Neen, dat wist ik niet en dat heb ik ook nooit beweerd! Maar ieder weldenkend mens kon uit de gegevens die op voorhand bekend waren afleiden dat Katrina mogelijk catastrofaal ging zijn.

En nu weet je ook al hoe Rita gaat aflopen. :-)

Ik heb geen glazen bol. Maar ze gaan daar niet kunnen zeggen dat ze het niet hebben zien aankomen...
Edit:After edit by Djiezes on 23-09-2005 at 11:59
Reason:
--------------------------------

Ah, je wist perfect wat Katrina ging brengen ?

Neen, dat wist ik niet en dat heb ik ook nooit beweerd! Maar ieder weldenkend mens kon uit de gegevens die op voorhand bekend waren afleiden dat Katrina mogelijk catastrofaal ging zijn.

En nu weet je ook al hoe Rita gaat aflopen. :-)

Ik heb geen glazen bol. Maar ze gaan daar niet kunnen zeggen dat ze het niet hebben zien aankomen...

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ah, je wist perfect wat Katrina ging brengen ? En nu weet je ook al hoe Rita gaat aflopen. :-)

Neen, dat wist ik niet en dat heb ik ook nooit beweerd! Maar ieder weldenkend mens kon uit de gegevens die op voorhand bekend waren afleiden dat Katrina mogelijk catastrofaal ging zijn.

En nu weet je ook al hoe Rita gaat aflopen. :-)

Ik heb geen glazen bol. Maar ze gaan daar niet kunnen zeggen dat ze het niet hebben zien aankomen...

Geertje
23 september 2005, 11:03
Kyoto is een verdrag dat stelt dat we allemaal een inspanning zullen leveren, teneinde samen een super-wapen te gebruiken om een of ander, met staal bepanserd, titanen-monster te doden, waarvan we niet eens zeker weten dat het wel bestaat.

Klinkt mooi... Alleen is dat super-wapen een ordinaire naald.

Met andere woorden, kyoto = één grote grap om salon-ecologisten(zijn meestal dom en ongeïnformeerd) op hun paard te krijgen.

En dat om 2 redenen:

=> Men is er hoe langer hoe meer van overtuigd dat onze industrie toch niet zo'n grote bijdrage heeft geleverd tot de CO² in de atmosfeer, maar dat dit eerder te wijten is aan natuurlijke cylci. In dat geval is kyoto niets waard.

=> Als we, in klassieke opvatting, toch veronderstellen dat onze industrie de voornaamste boosdoener is, dan is kyoto een belachelijk povere maatregel, en een tragisch geval van too little, too late. In deze opvatting is het zelfs zo dat als we vandaag nog alle industrieën zouden sluiten(=totaal onhaalbaar), we nog een gestage opwarming zullen zien voor minstens de komende decennia.

Ik kan je grotendeels volgen en zelfs gelijk geven. Maar ik zie Kyoto ook als een motivatie om de vervuiling wereldwijd aan te pakken.

Raven
23 september 2005, 11:05
Neen, dat wist ik niet en dat heb ik ook nooit beweerd! Maar ieder weldenkend mens kon uit de gegevens die op voorhand bekend waren afleiden dat Katrina mogelijk catastrofaal ging zijn.


Je overschat de intelligentie van de mensheid. Toen Tsjernobyl was ontploft, vond bijna niemand het belangrijk om hier in het Westen binnenshuis te blijven en onmiddelijk alle groenten/fruit/buitenstaande dieren te vernietigen, ondanks dat dit alles was gebombardeerd met allerhande onstabiele deeltjes.

De russen vonden het eerst niet eens nodig om de mensen in de buurt van die reactor te evacueren, en toen ze dit toch uiteindelijk deden omdat de eerste mutanten uit de grond gekropen kwamen, zijn ze een bos verder een heel dorp uit de grond beginnen bouwen, om dan achteraf vast te stellen dat ook dit dorp niet ver genoeg van de site was.

Nochtans wisten ze toen ook al hoe gevaarlijk radioactiviteit kon zijn.


Toen de cokes toren van marly in de fik stond (en dat is toch van "onze" tijd, nietwaar), vond ook niemand het belangrijk om de mensen te waarschuwen. Ondanks dat iedereen die er in de buurt woont, nu een equivalent-lichaamsvervuiling heeft van iemand die z'n heel leven lang zwaar gerookt heeft.

Om het in de Linkse :D gouvernante haar woorden te zeggen: "Die cokes torens zijn niet gevaarlijker dan roken....

Journalist: Maar vele mensen roken niet.
Gouvernante: Haha, ik wel."

:rofl:

Djiezes
23 september 2005, 11:41
Je overschat de intelligentie van de mensheid.

Blijkbaar wel.

Salmon L.A.
23 september 2005, 11:44
Tja, ik geloof niet in de bijbel of de linkse dogma's dat het einde van de wereld nabij is. Sorry hoor, ik ben nu eenmaal een optimist.
Zijn de getuigen van Jehova ook links? Dat zijn de belangrijkste verkondigers van het nakende "einde van de wereld"?
Edit:After edit by Salmon L.A. on 23-09-2005 at 12:44
Reason:
--------------------------------

Tja, ik geloof niet in de bijbel of de linkse dogma's dat het einde van de wereld nabij is. Sorry hoor, ik ben nu eenmaal een optimist.
Zijn de getuigen van Jehova ook links? Dat zijn de belangrijkste verkondigers van het nakende "einde van de wereld"?

Before any edits, post was:
--------------------------------

Tja, ik geloof niet in de bijbel of de linkse dogma's dat het einde van de wereld nabij is. Sorry hoor, ik ben nu eenmaal een optimist.
Zijn de getuigen van Jehova ook links? Dat zijn de belangrijkste verkondigers van het nakende einde van de wereld?

Geertje
23 september 2005, 11:51
Zijn de getuigen van Jehova ook links? Dat zijn de belangrijkste verkondigers van het nakende "einde van de wereld"?

Ik zeg "of", en geef gewoon enkele voorbeelden. De getuigen van Jehova behoren eveneens tot de schizofrene groep die het einde van de wereld voorspellen. En er zijn er nog verschillende.

Salmon L.A.
23 september 2005, 11:51
Ik geloof ook niet in doemscenario's.

Maar die vind je toch evengoed bij rechts?

Neem nu alle doemscenario's rond de "multicul".
Of de NWO-onzin in de VS, die vooral in extreem-rechtse hoek te vinden is.

Uiteraard is dit ook een discussie rond woordgebruik. Als je alles wat je niet aanstaat "links" noemt, dan heb je gelijk.
Maar het is wel handig wanneer termen een algemeen aanvaarde betekenis hebben.
Ha die Firestone!
Heb je mijn threads rond deze problematiek al gelezen? Ik onthul hier de ware aard van deze natuurrampen en leid eruit af dat de Illuminati moeilijke tijden beleven:
- http://forum.politics.be/showthread.php?t=40805
- http://forum.politics.be/showthread.php?t=39493

Maar helaas is er weinig reactie van de courante believers. (Misschien omdat ik geen Engelse videotapes gebruikt heb?)

Salmon L.A.
23 september 2005, 11:55
De VS gaat eerder de natuur van de kaart vegen.
Het statement van de week.
En de Prijs voor pertinentie. :thumbsup:

Firestone
23 september 2005, 12:49
Ha die Firestone!
Heb je mijn threads rond deze problematiek al gelezen? Ik onthul hier de ware aard van deze natuurrampen en leid eruit af dat de Illuminati moeilijke tijden beleven:
- http://forum.politics.be/showthread.php?t=40805
- http://forum.politics.be/showthread.php?t=39493

Maar helaas is er weinig reactie van de courante believers. (Misschien omdat ik geen Engelse videotapes gebruikt heb?):-)

Jazeker, ik heb jouw threads gelezen.
Grappig vond ik dat sommigen niet door hadden dat het niet menens was. Normaal eigenlijk, vermits de "echte" beweringen van sommige believers nog gekker dan jouw threads klinken!

/\|cazar
23 september 2005, 12:53
Om het in de Linkse :D gouvernante haar woorden te zeggen: "Die cokes torens zijn niet gevaarlijker dan roken....

Journalist: Maar vele mensen roken niet.
Gouvernante: Haha, ik wel."

:rofl:

Dege die enorme flaters heeft geschoten, is wel dat dom wicht van hier wat verder, zij is totaal onbekwaam, maar ja ... in het goede nest geboren ...

/\|cazar
23 september 2005, 12:56
Oorspronkelijk bericht door Geertje
Tja, ik geloof niet in de bijbel of de linkse dogma's dat het einde van de wereld nabij is. Sorry hoor, ik ben nu eenmaal een optimist.


Het einde van de wereld is helemaal niet nabij, de wereld geeft geen moer om het ras mens, lang nadat de laatste mens is opgepeuzeld door een radioactief superresistent supervarken, zal er wel weer een anders supersoort de aardkloot overrompelen.

Een tijdje geleden was door het rommelen in Siberie 95 % van alle aards leven uitegeroeid, de enige die overbleef was een varkensachtig kruipertje, we zien wel ...

muskusratten, daar zouden de volgende tweevoeters wel eens uit kunnen ontstaan :)

exodus
23 september 2005, 13:28
Ik geloof ook niet in doemscenario's.

Maar die vind je toch evengoed bij rechts?

Neem nu alle doemscenario's rond de "multicul".
Of de NWO-onzin in de VS, die vooral in extreem-rechtse hoek te vinden is.

Uiteraard is dit ook een discussie rond woordgebruik. Als je alles wat je niet aanstaat "links" noemt, dan heb je gelijk.
Maar het is wel handig wanneer termen een algemeen aanvaarde betekenis hebben.

DAt de NWO theorie vooral in extreemrechtste hoek te vinden is , is een pertinente leugen. DE extreem rechtsen vervangen gewoon "illuminati" door joden, om hun antisemitisme te bevestigen. Dat heeft niets te maken met de echte NWO feiten.

Trouwens, over die doemscenarios. Je kan zeggen wat je wil, maar het is blijkbaar zich nu meer aan het voltrekken, op globale schaal, we hebben terrorisme, stormen , tsunamis, aardbevingen. Dit kadert allemaal in het plan van de NWO. Het gebeurt voor je ogen.

Natuurlijk evolutie? Vergeet het, er zijn krachten aan het werk achter de scehrmen, de feiten wijzen dit uit.

Geertje
23 september 2005, 13:50
DAt de NWO theorie vooral in extreemrechtste hoek te vinden is , is een pertinente leugen. DE extreem rechtsen vervangen gewoon "illuminati" door joden, om hun antisemitisme te bevestigen. Dat heeft niets te maken met de echte NWO feiten.

Trouwens, over die doemscenarios. Je kan zeggen wat je wil, maar het is blijkbaar zich nu meer aan het voltrekken, op globale schaal, we hebben terrorisme, stormen , tsunamis, aardbevingen. Dit kadert allemaal in het plan van de NWO. Het gebeurt voor je ogen.

Natuurlijk evolutie? Vergeet het, er zijn krachten aan het werk achter de scehrmen, de feiten wijzen dit uit.

De mensheid heeft al vele stormen doorstaan.

Je moet nu niet afkomen dat dit iets is van de laatste jaren.

Raven
23 september 2005, 14:57
Het einde van de wereld is helemaal niet nabij, de wereld geeft geen moer om het ras mens, lang nadat de laatste mens is opgepeuzeld door een radioactief superresistent supervarken, zal er wel weer een anders supersoort de aardkloot overrompelen.

Een tijdje geleden was door het rommelen in Siberie 95 % van alle aards leven uitegeroeid, de enige die overbleef was een varkensachtig kruipertje, we zien wel ...

muskusratten, daar zouden de volgende tweevoeters wel eens uit kunnen ontstaan :)

De mens kan veel beter overleven als we nog maar met enkele duizenden zijn, in plaats van 6 miljard. Zeker als die enkele duizenden dokters, ingenieurs, stielmannen, moderne boeren, enzoverder zijn.

Het lijkt misschien een paradox, maar een ware apocalyps is het enigste dat de mensheid nog kan redden :?

Raven
23 september 2005, 15:00
http://us.news3.yimg.com/us.i2.yimg.com/p/rids/20050922/i/r948098909.jpg


Martelaar Rita

JusticeLover
23 september 2005, 15:09
Martelaar Rita

Een 'kaffir' (Rita) kan geen martelaar worden!

Apocalyps
23 september 2005, 15:10
http://us.news3.yimg.com/us.i2.yimg.com/p/rids/20050922/i/r948098909.jpg


Martelaar Rita

Mooi.

longhorn
23 september 2005, 15:59
Mooi.

Jammer genoeg niet voor de kust tussen Blankenberge en Oostende.

exodus
23 september 2005, 16:12
Ik zeg "of", en geef gewoon enkele voorbeelden. De getuigen van Jehova behoren eveneens tot de schizofrene groep die het einde van de wereld voorspellen. En er zijn er nog verschillende.

De getuigen van Jehova is een NWO gecontroleerde groep, een NWO front. Het is opgericht door NWO frontman Charles Taze russel, een 33e graad vrijmetselaar. Charles Taze Russel is tevens de oprichter van de Watchtower Society , nog zo'n sekte. De Getuigen van Jehova is ook opgericht met geld dat van de Rotchilds kwam.

Hier het graf van Charles Taze Russel , in de vorm van een illuminati pyrmaide:

http://www.freeminds.org/history/pyr_2.jpg

exodus
23 september 2005, 16:14
Hier meer info over Charles Taze Russel en hoe de illuminati verschillende sekten zoals Jehova's getuigen opgericht hebben.

t's amazing how everything fits together in the world of the Illuminati if you are prepared to dig deep enough.

The people and organisations who attack and abuse each other in public, or appear to be in competition, turn out over and over to be different masks on the same face. Take the Mormons and the Jehovah's Witnesses (if we must).

We are told they are different organisations which stand for different "beliefs" and the followers of both would be aghast at the thought that they could be connected in any way. But then the mass of unthinking followers in any religion are merely the fodder and the screen behind which the real business goes on.

Charles Taze Russell - click on image for larger pictureThe founders of both "faiths", the Mormons and JWs, were of the Illuminati bloodline. Charles Taze Russell, who founded the Watchtower Society (JWs), was of the Illuminati Russell bloodline, which also founded the infamous Skull and Bones Society at Yale University. Charles Taze Russell was a Satanist, a paedophile according to his wife, and a friend of the Rothschilds. Indeed it was the Rothschilds who funded the Jehovah's Witness operation into being, along with other Illuminati bankers, through "contributions" by organisations like the Rothschild-controlled B'nai B'rith. This was proved in a court of law in 1922. One of the key people involved in this was Frank Goldman who later became President of B'nai B'rith. Why would an organisation set up (in theory) to help Jewish people and promote the Jewish faith, be funding into existence the Jehovah's Witnesses?? I think the name Rothschild answers the question. Russell was also a high degree Freemason and Knights Templar. He promoted Zionism, another Rothschild creation (see Was Hitler a Rothschild), on behalf of his friends and backers.

Joseph Smith - click on image for larger pictureBrigham Young - Click image for larger pictureJoseph Smith, along with Hiram Smith and Brigham Young, were the key figures behind the creation of the Mormon religion. They were of the elite of the elite Illuminati bloodline, the Merovingian or "Holy Grail" line, and were all high degree Freemasons. They were also Satanists and formed their "church" as a front for Satanic activity which very much still goes on today. Why wouldn't it, that is what it is there for. The Mormon empire was funded into existence by the Rothschilds through their Kuhn, Loeb, bank which also funded the Russian Revolution and Adolf Hitler, and yet again B'nai Brith, the Rothschild intelligence arm and defamer of genuine researchers, was involved.

James Loeb - Click image for large PictureNotice any similarities between the last two paragraphs??

Again the followers of these mind control cults would be shocked to think that the upper levels of these "religions" would engage in Satanic activity and human sacrifice of children, but it is about time they knew.

Russell's family was formerly known as Roessel and went to Scotland from Germany. Of course, Germany is a massive occult centre, from which the Rothschilds emerged, and Scotland is one of the key areas of the world for Illuminati bloodlines. From the start, Charles Taze Russell used his new Watchtower Society, based at Bethel, Brooklyn, New York, as a front for black magic, or Enochian magic as his brand of Satanism was called. He put the flying Sun disk on the front of his books, an ancient Illuminati symbol going back to Egypt and Babylon. The Watchtower magazine has always been a mass of subliminal and less subliminal occult symbolism and the very name, Watchtower, is part of Illuminati and Freemasonic legend and code. To them watchtowers are areas of the "magical universe". The unseen realms. Russell was buried under a pyramid in the United States after being ritually killed on Halloween 1917. These leading Satanists of the Illuminati are ritually killed when their time comes in line with their obsession with ritual. To them, everything is ritual. Again and again the Jehovah's Witness church is named by survivors of trauma-based mind control as being involved in these unspeakable mind control projects.

The Mormons were also created as a front for Satanism and, like the Watchtower Society, Enochian magic.When I spoke in Salt Lake City near to the Mormon Temple, I came across the fascinating book by William J. Schnoebelen called Mormonism's Temple of Doom. Schnoebelen was initiated into the Wicca religion, then into Freemasonry, before going through the Mormon initiation in the Salt Lake temple. He shows in great detail that all three initiations were the same. The same oaths, secret handshakes, and garb. Of course they are. We are looking at one face here hidden by many masks. The Salt Lake temple is covered with Illuminati symbols, like the All Seeing Eye, and it is built with granite, a rock which has been used throughout the ages for temples on earth power centres and for esoteric initiation. The Mormons also use the bee symbol, a classic symbol of the Merovingian bloodine which people like the author, Sir Laurence Gardner, want to kid us goes back to "Jesus" when in fact it is the "Holy Grail" bloodline of the Illuminati, the "purest" reptilian line. Joseph Smith carried a dove medallion given to him by an English masonic lodge. The dove is Illuminati symbolism for Queen Semiramis, the female deity in their Babylonian trinity. The Mormon Church, like the Watchtower Society, is also a front for trauma-based mind control. Many survivors have told of their horrific torture in Salt Lake City in Mormon buildings and centres. The Mormon genealogy operation is also a front behind which the Illuminati keep track of the reptilian bloodline, who has it to a "pure" enough level and who has not.

Charels Taze Russell Headstone- Click on image for larger picture Pyramid Monument - Russell - Click image for larger picture Another side of Pyramid Monument - Russell - Click image for larger picture
Click on any picture on this page for a larger image

You won't be surprised to know, therefore, that the Mormons and the Jehovah's Witnesses are the same organisation at the top level where the Elders of the Mormons and the leaders of the Watchtower Society operate a very different agenda to the one their followers believe. But what chance have you got of knowing what is happening within your "church" when you refuse to think or question? "Have faith", the mantra of these religious con-men through the ages, really means "Don't think and don't question." I was taken around the Mormon temple site (not the temple which is only for initiates) by two lovely girls from Thailand and Hong Kong. They had worked their asses off for years to pay their own fare to America and to pay for their own accommodation and living expenses for the privilege of serving this unbelievably wealthy organisation, as "guides" (recruiters) for the faith. On the way round, I asked them what they thought the significance was of the founders of the Mormon church all being high degree Freemasons. They looked at each other for a moment in bewilderment and then one said: "What's Freemasonry?"

And a few can't control the world??

I want to give people the opportunity here to tell their stories about the Mormons and the Jehovah's Witnesses - and any other religious fronts - both to expose what is happening and to give people still in those "faiths" the chance to see what is really going on around them. If you want to contribute your experiences on these subjects please sent them to this website and we will start a new archive if there is a big enough response. You may have seen two contributions about the Watchtower society already.

http://www.davidicke.com/icke/articles/russell.html

Apocalyps
23 september 2005, 16:33
Jammer genoeg niet voor de kust tussen Blankenberge en Oostende.

Liever nergens.... helaas kan de mens de natuur niet onder controle krijgen, maar wel beinvloeden.

longhorn
23 september 2005, 16:54
Liever nergens.... helaas kan de mens de natuur niet onder controle krijgen, maar wel beinvloeden.

Inderdaad. Liever geen orkaan in West-Vlaanderen. 'k heb er nog teveel familie en stamcafe's.

Apocalyps
23 september 2005, 17:11
20 doden door brand bus Rita-evacués
Bron: Fok! / ABC News / NOS Teletekst e.a.


Ten zuiden van de Amerikaanse stad Dallas zijn zeker twintig mensen om het leven gekomen door een brand in een bus. De bus vervoerde 45 bejaarde mensen die geëvacueerd werden uit Houston vanwege de naderende orkaan Rita. Het dodental kan mogelijk nog oplopen.

De bus zou plotseling in brand zijn gevlogen, het vuur is mogelijk aangewakkerd door flessen zuurstof van inzittenden. Het gebeuren vond plaats op de zeer drukke snelweg van Houston naar Dallas, er is een file van 25 kilometer ontstaan. De buschauffeur heeft de brand overleefd; volgens een politiewoordvoerder is hij meerdere keren de vuurzee ingegaan om mensen te redden.

Rita heeft op dit moment een kracht van vier op de schaal van vijf en zal waarschijnlijk morgenochtend de Amerikaanse zuidkust bereiken. De orkaan is echter plotseling afgebogen naar het oosten en gaat nu recht op Port Arthur af, een stad in Texas met 50.000 inwoners. De stad wordt nu massaal geëvacueerd.

Ook miljoenenstad Houston en de rest van het risicogebied zijn inmiddels door velen verlaten. Hetgeen ook de benzinepompen merken: wegens het grote aantal vluchtenden per auto zitten veel pompen zonder benzine. In augustus veroorzaakte orkaan Katrina honderden doden in vooral Mississippi en Louisiana.

http://images.fok.nl/upload/050923_50242_vuurbusbejaardendood.jpg
http://i.a.cnn.net/cnn/2005/US/09/23/bus.fire/story.busfire.jpg


Het geluk staat de laatste tijd niet aan hun zijde.... Triest om zo aan je einde te moeten komen.

Groentje-18
23 september 2005, 17:34
Wat kraam jij nu uit? Is dit
1. Een waar feit, dat zeker gevestigd is door de NWO.
2. Een angst die gezaaid is om zoveel mogelijk chaos te zaaien. door de NWO.

Ik hoop dat u ook een derde optie heeft.


Er is iets van aan maar 't is nog niet zeker.

Over een 20 �* 30 tal jaar (ik weet 't niet meer precies) zou er een meteoriet rakelings langs de aarde afscheren en het is mogelijk dat hij wordt aangetrokken door de zwaartekracht van de aarde, maar het is dus nog niet zeker.

(In Kopspijkers 'Over een 20 �* 30 tal jaar kan er een meteoriet inslaan in Nederland. Ligt u daar wakker van?' Een vrouw 'Oh, ik slaap nogal vast dus ik denk niet dat ik daar van wakker zal worden'.)

Groentje-18
23 september 2005, 17:35
Hier nog eentje ...

Informeer u eerst eens degelijk.

Euhm, dat heb ik gedaan, daarom dat ik er iets over zeg (het weet)...
Edit:After edit by Groentje-18 on 23-09-2005 at 18:36
Reason:
--------------------------------

Hier nog eentje ...

Informeer u eerst eens degelijk.

Euhm, dat heb ik gedaan, daarom dat ik er iets over zeg (het weet)...

Before any edits, post was:
--------------------------------

Hier nog eentje ...

Informeer u eerst eens degelijk.

Euhm, dat heb ik gedaan, daarom dat ik er iets over zeg (het weet)...

Groentje-18
23 september 2005, 17:38
Hoeveel doden voorspellen jullie nu ? 600.000 ?

De vorige schatting, eigenlijk een natte droom van links ging over 10.000-den doden.

Definitie van links : mensen die genot vinden in het leed van anderen en zich ondertussen humanisten noemen. 8O


8O

WTF!!

Als dit uw definitie (of die van iemand anders) is van links, reken mij dan alvast niet tot links ... (en waarschijnlijk velen linksen met mij).

Groentje-18
23 september 2005, 17:41
Tja, ik geloof niet in de bijbel of de linkse dogma's dat het einde van de wereld nabij is. Sorry hoor, ik ben nu eenmaal een optimist.


Sinds wanneer is dat een links dogma?

Volgens mij is het eerder: Verandering is noodzakelijk anders zou het einde van de wereld wel eens nabij kunnen zijn. Als je toch die termen wenst te gebruiken.

Groentje-18
23 september 2005, 17:50
Ik laat mij niets meer wijsmaken door wetenschappers die eerder politiek denken dan wetenschappelijk.

Wat ga je er trouwens aan doen ? In het westen minder olie verbruiken ? Je zal de andere landen snel deze vermindering zien teniet doen gaan.

In de beginperiode van de klimaatwijzigingen sprak men van een verhoging van de temperatuur in West-Europa. Helaas lag niemand hier van wakker, zodus heeft men maar iets nieuw uitgevonden, een rampscenario zoals Jules Verne het zou voorspeld hebben om toch maar de aandacht te krijgen.


Ik denk dat het omgekeerd is ...

En dat laatste stuk: je reinste logica dacht ik, toch?

De Aarde warmt zienderogen op, de mens doet er niets aan. Gevolg: de opwarming gaat verder, dit heeft veel negatieve effecten op het milieu, effecten die op lange termijn niet meer te overzien zijn ... -> Een rampscenario dus ja.

Groentje-18
23 september 2005, 17:52
Ik ben niet tegen het verdrag van Kyoto :evil: Maar ik geloof niet in de doemscenario's van sommige wetenschappers. Het Kyoto-akkoord is noodzakelijk om de algemene vervuiling aan te pakken.


En waarom is het noodzakelijk om de algemene vervuiling aan te pakken?

Groentje-18
23 september 2005, 17:57
Ik zeg "of", en geef gewoon enkele voorbeelden. De getuigen van Jehova behoren eveneens tot de schizofrene groep die het einde van de wereld voorspellen. En er zijn er nog verschillende.

Dat is het eerste wat ik daarvan hoor.

En je bekeren tot Jehova zorgt ervoor dat de aarde niet vergaat ofzo? Of zorgt het ervoor dat je bij het laatse oordeel in de heme komt ipv de hel? :?

Chipie
23 september 2005, 18:25
Chaos... Chaos... Chaos...
Nu kunnen die rot Amerikanen nog geen miljoen mensen zonder filevorming evacueren...

Dat zouden we in ons landje veel vlotter kunnen doen verlopen...

Max van Dietschland
23 september 2005, 18:48
Orkaan Katrina bleek maar een voorsmaakje te zijn van wat er nog zal komen. Ondanks de totale vernietiging die het heeft aangebracht aan New Orleans, blijkt Rita nog een gewichtsklasse hoger te zijn dan haar zwakke zusje. Rita heeft nog niet eens de Amerikaanse kust bereikt of het heeft al snelheden van 280 km/uur.

Dat is zwak uitgedrukt erg, erg veel. Rita is hiermee de krachtigste orkaan ooit gemeten door de mens.

Deprimerend wordt het als je weet dat het maar traag overheen de golf van mexico beweegt, die met haar warme water en lage luchtdruk, de orkaan nog extra energie geeft om zich ten volle te ontplooien. Het gevreesde doelwit van Rita is Houston, de derde grootste stad van Amerika.


http://www.cdbeta.uu.nl/model/figuren/map.gif


Het is duidelijk dat tegen zo'n natuur-overmacht men machteloos staat. Geen enkele brugstructuur, huis, zelfs de wegen, zullen dit niet overleven. Er is dan ook, met Katrina in het achterhoofd, een verplichte massale evacuatie op gang, en diverse schuilplaatsen geopend. Er zal geen ochtenstond zijn voor de Yanks in Texas.

De JewSA draagt nu de gevolgen van hun vervuiling van onze planeet. Volgens wetenschappelijk onderzoek zullen er niet meer orkanen komen door de opwarming van de aarde, maar het aantal krachtige orkanen (categorie 3 tot en met 5) zal wel toenemen en dit door de hogere temperatuur van het zeewater in de Zuidelijke Atlantische Oceaan en de Golf van Mexico.

De natuur is wel fair: de grootste vervuiler krijgt tenminste ook zijn deel van de gevolgen en zo hoort het ook. De massaconsumptie binnen deze kapitalistische zionistenstaat zal niet ongestraft kunnen blijven gebeuren.
Edit:After edit by max4westland on 23-09-2005 at 19:50
Reason:
--------------------------------

Orkaan Katrina bleek maar een voorsmaakje te zijn van wat er nog zal komen. Ondanks de totale vernietiging die het heeft aangebracht aan New Orleans, blijkt Rita nog een gewichtsklasse hoger te zijn dan haar zwakke zusje. Rita heeft nog niet eens de Amerikaanse kust bereikt of het heeft al snelheden van 280 km/uur.

Dat is zwak uitgedrukt erg, erg veel. Rita is hiermee de krachtigste orkaan ooit gemeten door de mens.

Deprimerend wordt het als je weet dat het maar traag overheen de golf van mexico beweegt, die met haar warme water en lage luchtdruk, de orkaan nog extra energie geeft om zich ten volle te ontplooien. Het gevreesde doelwit van Rita is Houston, de derde grootste stad van Amerika.


http://www.cdbeta.uu.nl/model/figuren/map.gif


Het is duidelijk dat tegen zo'n natuur-overmacht men machteloos staat. Geen enkele brugstructuur, huis, zelfs de wegen, zullen dit niet overleven. Er is dan ook, met Katrina in het achterhoofd, een verplichte massale evacuatie op gang, en diverse schuilplaatsen geopend. Er zal geen ochtenstond zijn voor de Yanks in Texas.

De JewSA draagt nu de gevolgen van hun vervuiling van onze planeet. Volgens wetenschappelijk onderzoek zullen er niet meer orkanen komen door de opwarming van de aarde, maar het aantal krachtige orkanen (categorie 3 tot en met 5) zal wel toenemen en dit door de hogere temperatuur van het zeewater in de Zuidelijke Atlantische Oceaan en de Golf van Mexico.

De natuur is wel fair: de grootste vervuiler krijgt tenminste ook zijn deel van de gevolgen en zo hoort het ook. De massaconsumptie binnen deze kapitalistische zionistenstaat zal niet ongestraft kunnen blijven gebeuren.
Edit:After edit by max4westland on 23-09-2005 at 19:49
Reason:
--------------------------------

Orkaan Katrina bleek maar een voorsmaakje te zijn van wat er nog zal komen. Ondanks de totale vernietiging die het heeft aangebracht aan New Orleans, blijkt Rita nog een gewichtsklasse hoger te zijn dan haar zwakke zusje. Rita heeft nog niet eens de Amerikaanse kust bereikt of het heeft al snelheden van 280 km/uur.

Dat is zwak uitgedrukt erg, erg veel. Rita is hiermee de krachtigste orkaan ooit gemeten door de mens.

Deprimerend wordt het als je weet dat het maar traag overheen de golf van mexico beweegt, die met haar warme water en lage luchtdruk, de orkaan nog extra energie geeft om zich ten volle te ontplooien. Het gevreesde doelwit van Rita is Houston, de derde grootste stad van Amerika.


http://www.cdbeta.uu.nl/model/figuren/map.gif


Het is duidelijk dat tegen zo'n natuur-overmacht men machteloos staat. Geen enkele brugstructuur, huis, zelfs de wegen, zullen dit niet overleven. Er is dan ook, met Katrina in het achterhoofd, een verplichte massale evacuatie op gang, en diverse schuilplaatsen geopend. Er zal geen ochtenstond zijn voor de Yanks in Texas.

De JewSA draagt nu de gevolgen van hun enorme vervuiling van onze planeet. Volgens wetenschappelijk onderzoek zullen er niet meer orkanen komen door de opwarming van de aarde, maar het aantal krachtige orkanen (categorie 3 tot en met 5) zal wel toenemen en dit door de hogere temperatuur van het zeewater in de Zuidelijke Atlantische Oceaan en de Golf van Mexico.

De natuur is wel fair: de grootste vervuiler krijgt tenminste ook zijn deel van de gevolgen en zo hoort het ook. De massaconsumptie binnen deze kapitalistische zionistenstaat zal niet ongestraft kunnen blijven gebeuren.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Orkaan Katrina bleek maar een voorsmaakje te zijn van wat er nog zal komen. Ondanks de totale vernietiging die het heeft aangebracht aan New Orleans, blijkt Rita nog een gewichtsklasse hoger te zijn dan haar zwakke zusje. Rita heeft nog niet eens de Amerikaanse kust bereikt of het heeft al snelheden van 280 km/uur.

Dat is zwak uitgedrukt erg, erg veel. Rita is hiermee de krachtigste orkaan ooit gemeten door de mens.

Deprimerend wordt het als je weet dat het maar traag overheen de golf van mexico beweegt, die met haar warme water en lage luchtdruk, de orkaan nog extra energie geeft om zich ten volle te ontplooien. Het gevreesde doelwit van Rita is Houston, de derde grootste stad van Amerika.


http://www.cdbeta.uu.nl/model/figuren/map.gif


Het is duidelijk dat tegen zo'n natuur-overmacht men machteloos staat. Geen enkele brugstructuur, huis, zelfs de wegen, zullen dit niet overleven. Er is dan ook, met Katrina in het achterhoofd, een verplichte massale evacuatie op gang, en diverse schuilplaatsen geopend. Er zal geen ochtenstond zijn voor de Yanks in Texas.

De JewSA draagt nu de gevolgen van hun enorme vervuiling van onze planeet. Volgens wetenschappelijk onderzoek zullen er niet meer orkanen komen door de opwarming van de aarde, maar het aantal krachtige orkanen (categorie 3 tot en met 5) zal wel toenemen en dit door de hogere temperatuur van het zeewater in de Zuidelijke Atlantische Oceaan en de Golf van Mexico.

De natuur is wel fair: de grootste vervuiler krijgt tenminste ook zijn deel van de gevolgen en zo hoort het.

Smurfje
23 september 2005, 18:51
Onzin

Ga eerst je onderschrift maar uitleggen (http://forum.politics.be/showthread.php?t=40727&page=2).

/\|cazar
23 september 2005, 18:53
Volgens recente berichten zou Houston niet in de vuurlinie liggen, de orkaan is immers oostwaarts getrokken, maar ze is dan wel in volledige collision course met de oliehub annex grootste raffinagedinges van de States.

Max van Dietschland
23 september 2005, 18:58
Ga eerst je onderschrift maar uitleggen (http://forum.politics.be/showthread.php?t=40727&page=2).

Heb ik al gedaan smurf.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=1312562&postcount=58

Smurfje
23 september 2005, 18:58
Er is weer slecht nieuws uit het gebied:

Bij een brand in een bus net ten zuiden van Dallas zijn vrijdag mogelijk 24 mensen om het leven gekomen. Dat heeft de krant Dallas Morning News in de interneteditie gemeld op gezag van de lokale autoriteiten..

Smurfje
23 september 2005, 18:59
Heb ik al gedaan smurf.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=1312562&postcount=58

En al die andere dan? Hoe gaat dat allemaal samen?

Phrea|K
23 september 2005, 19:31
De JewSA draagt nu de gevolgen van hun vervuiling van onze planeet. Volgens wetenschappelijk onderzoek zullen er niet meer orkanen komen door de opwarming van de aarde, maar het aantal krachtige orkanen (categorie 3 tot en met 5) zal wel toenemen en dit door de hogere temperatuur van het zeewater in de Zuidelijke Atlantische Oceaan en de Golf van Mexico.

De natuur is wel fair: de grootste vervuiler krijgt tenminste ook zijn deel van de gevolgen en zo hoort het ook. De massaconsumptie binnen deze kapitalistische zionistenstaat zal niet ongestraft kunnen blijven gebeuren.

Weg met de JewSA, zegt onze volgeling van de jood Jezus. Zou het geen goed begin zijn als de Westerling terugkeerde naar de dichter bij de natuur staande, heidense religies? Want uw godsdienst is de bron van veel kwaad, doordat ze altijd gepropageerd heeft dat de mens boven de natuur staat (ipv er deel van uit te maken).

eno2
24 september 2005, 13:59
Jammer genoeg niet voor de kust tussen Blankenberge en Oostende.
__________

Heb je iets tegen Trioen?

longhorn
24 september 2005, 17:59
__________

Heb je iets tegen Trioen?

En wie is Trioen? Zal eens hoehelen zekers?

Salmon L.A.
24 september 2005, 19:40
Weg met de JewSA, zegt onze volgeling van de jood Jezus. Zou het geen goed begin zijn als de Westerling terugkeerde naar de dichter bij de natuur staande, heidense religies? Want uw godsdienst is de bron van veel kwaad, doordat ze altijd gepropageerd heeft dat de mens boven de natuur staat (ipv er deel van uit te maken).
Of zet alle godsdiensten (en nationalistische bewegingen) in een frigo tot men iets heeft uitgevonden dat oorlogszucht en tirannieke driften in de kiem weet te smoren (verpakt in milieuvriendelijke spuitbussen, natuurlijk).
Daarna mogen ze weer hun gang gaan. Op voorwaarde dat ze beleefd en bescheiden blijven.
Edit:After edit by Salmon L.A. on 24-09-2005 at 20:43
Reason:
--------------------------------

Weg met de JewSA, zegt onze volgeling van de jood Jezus. Zou het geen goed begin zijn als de Westerling terugkeerde naar de dichter bij de natuur staande, heidense religies? Want uw godsdienst is de bron van veel kwaad, doordat ze altijd gepropageerd heeft dat de mens boven de natuur staat (ipv er deel van uit te maken).
Of zet alle godsdiensten (en nationalistische bewegingen) in een frigo tot men iets heeft uitgevonden dat oorlogszucht en tirannieke driften in de kiem weet te smoren (verpakt in milieuvriendelijke spuitbussen, natuurlijk).
Daarna mogen ze weer hun gang gaan. Op voorwaarde dat ze beleefd en bescheiden blijven.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Weg met de JewSA, zegt onze volgeling van de jood Jezus. Zou het geen goed begin zijn als de Westerling terugkeerde naar de dichter bij de natuur staande, heidense religies? Want uw godsdienst is de bron van veel kwaad, doordat ze altijd gepropageerd heeft dat de mens boven de natuur staat (ipv er deel van uit te maken).
Of zet alle godsdiensten (en nationalistische bewegingen) in een frigo tot men iets heeft uitgevonden dat oorlogszucht en tirannieke driften in de kiem weet te smoren.
Daarna mogen ze weer hun gang gaan. Op voorwaarde dat ze beleefd en bescheiden blijven.

Chipie
24 september 2005, 22:35
JDH, onze duurbetaalde rampentoerist, is er schijnbaar, net als onze VS-bashers, niet graag bij... Geen doden... Domme toch...

PetSel
24 september 2005, 23:20
Orkaan Katrina bleek maar een voorsmaakje te zijn van wat er nog zal komen. Ondanks de totale vernietiging die het heeft aangebracht aan New Orleans, blijkt Rita nog een gewichtsklasse hoger te zijn dan haar zwakke zusje. Rita heeft nog niet eens de Amerikaanse kust bereikt of het heeft al snelheden van 280 km/uur.

Dat is zwak uitgedrukt erg, erg veel. Rita is hiermee de krachtigste orkaan ooit gemeten door de mens.

Deprimerend wordt het als je weet dat het maar traag overheen de golf van mexico beweegt, die met haar warme water en lage luchtdruk, de orkaan nog extra energie geeft om zich ten volle te ontplooien. Het gevreesde doelwit van Rita is Houston, de derde grootste stad van Amerika.


http://www.cdbeta.uu.nl/model/figuren/map.gif


Het is duidelijk dat tegen zo'n natuur-overmacht men machteloos staat. Geen enkele brugstructuur, huis, zelfs de wegen, zullen dit niet overleven. Er is dan ook, met Katrina in het achterhoofd, een verplichte massale evacuatie op gang, en diverse schuilplaatsen geopend. Er zal geen ochtenstond zijn voor de Yanks in Texas.
Als de USA er dan niet meer zou zijn =>
Dan stel ik mij de vraag wat er gaat gebeuren als den Jihaad uitbreekt in Europa...

Salmon L.A.
25 september 2005, 01:08
Volgens recente berichten zou Houston niet in de vuurlinie liggen, de orkaan is immers oostwaarts getrokken, maar ze is dan wel in volledige collision course met de oliehub annex grootste raffinagedinges van de States.
Ja, ik moet toegeven dat onze poging grotendeels mislukt is (technisch foutje - wij zijn ook niet volmaakt), maar er zal toch heel wat schade zijn in Bush' homeland.
(Ter verklaring van deze tussenkomst: http://forum.politics.be/showthread.php?t=40805)

eno2
26 september 2005, 09:04
En wie is Trioen? Zal eens hoehelen zekers?

___________

Plaatselijke orkaan die Wenduine teisterde volgens het (radio-)nieuws van heden maandagochtend. Tachtig leden van interventie-teams waren nodig om hem te bedwingen.

eno2
26 september 2005, 09:08
JDH, onze duurbetaalde rampentoerist, is er schijnbaar, net als onze VS-bashers, niet graag bij... Geen doden... Domme toch...

_________

Wat jammer dat Rita net haar regels had.
Maar niet getreurd, de vruchtbaarheidsperiode van deze meisjes loopt nog door tot eind november.
Edit:After edit by eno2 on 26-09-2005 at 10:08
Reason:
--------------------------------

JDH, onze duurbetaalde rampentoerist, is er schijnbaar, net als onze VS-bashers, niet graag bij... Geen doden... Domme toch...

_________

Wat jammer dat Rita net haar regels had.
Maar niet getreurd, de vruchtbaarheidsperiode van deze meisjes loopt nog door tot eind november.

Before any edits, post was:
--------------------------------

JDH, onze duurbetaalde rampentoerist, is er schijnbaar, net als onze VS-bashers, niet graag bij... Geen doden... Domme toch...

_________

Wat jammer dat Rita net haar regels had.
Maar niet getreurd, het seizoen loopt nog door tot eind november.

filosoof
26 september 2005, 13:03
Orkaan Katrina bleek maar een voorsmaakje te zijn van wat er nog zal komen. Ondanks de totale vernietiging die het heeft aangebracht aan New Orleans, blijkt Rita nog een gewichtsklasse hoger te zijn dan haar zwakke zusje. Rita heeft nog niet eens de Amerikaanse kust bereikt of het heeft al snelheden van 280 km/uur.

Dat is zwak uitgedrukt erg, erg veel. Rita is hiermee de krachtigste orkaan ooit gemeten door de mens.

Deprimerend wordt het als je weet dat het maar traag overheen de golf van mexico beweegt, die met haar warme water en lage luchtdruk, de orkaan nog extra energie geeft om zich ten volle te ontplooien. Het gevreesde doelwit van Rita is Houston, de derde grootste stad van Amerika.


http://www.cdbeta.uu.nl/model/figuren/map.gif


Het is duidelijk dat tegen zo'n natuur-overmacht men machteloos staat. Geen enkele brugstructuur, huis, zelfs de wegen, zullen dit niet overleven. Er is dan ook, met Katrina in het achterhoofd, een verplichte massale evacuatie op gang, en diverse schuilplaatsen geopend. Er zal geen ochtenstond zijn voor de Yanks in Texas.

Deze Bush voorspelling is dus niet waar gebleken en diende enkel om de Amerikanen het geknoei van de regering bij orkaan Katrina te doen vergeten, en te laten zien dat Bush zoiets wél aankan... een propaganda-operatie, als je 't me vraagt...
Edit:After edit by filosoof on 26-09-2005 at 14:05
Reason:
--------------------------------

Orkaan Katrina bleek maar een voorsmaakje te zijn van wat er nog zal komen. Ondanks de totale vernietiging die het heeft aangebracht aan New Orleans, blijkt Rita nog een gewichtsklasse hoger te zijn dan haar zwakke zusje. Rita heeft nog niet eens de Amerikaanse kust bereikt of het heeft al snelheden van 280 km/uur.

Dat is zwak uitgedrukt erg, erg veel. Rita is hiermee de krachtigste orkaan ooit gemeten door de mens.

Deprimerend wordt het als je weet dat het maar traag overheen de golf van mexico beweegt, die met haar warme water en lage luchtdruk, de orkaan nog extra energie geeft om zich ten volle te ontplooien. Het gevreesde doelwit van Rita is Houston, de derde grootste stad van Amerika.


http://www.cdbeta.uu.nl/model/figuren/map.gif


Het is duidelijk dat tegen zo'n natuur-overmacht men machteloos staat. Geen enkele brugstructuur, huis, zelfs de wegen, zullen dit niet overleven. Er is dan ook, met Katrina in het achterhoofd, een verplichte massale evacuatie op gang, en diverse schuilplaatsen geopend. Er zal geen ochtenstond zijn voor de Yanks in Texas.

Deze Bush voorspelling is dus niet waar gebleken en diende enkel om de Amerikanen het geknoei van de regering bij orkaan Katrina te doen vergeten, en te laten zien dat Bush zoiets wél aankan... een propaganda-operatie, als je 't me vraagt...
Edit:After edit by filosoof on 26-09-2005 at 14:04
Reason:
--------------------------------

Orkaan Katrina bleek maar een voorsmaakje te zijn van wat er nog zal komen. Ondanks de totale vernietiging die het heeft aangebracht aan New Orleans, blijkt Rita nog een gewichtsklasse hoger te zijn dan haar zwakke zusje. Rita heeft nog niet eens de Amerikaanse kust bereikt of het heeft al snelheden van 280 km/uur.

Dat is zwak uitgedrukt erg, erg veel. Rita is hiermee de krachtigste orkaan ooit gemeten door de mens.

Deprimerend wordt het als je weet dat het maar traag overheen de golf van mexico beweegt, die met haar warme water en lage luchtdruk, de orkaan nog extra energie geeft om zich ten volle te ontplooien. Het gevreesde doelwit van Rita is Houston, de derde grootste stad van Amerika.


http://www.cdbeta.uu.nl/model/figuren/map.gif


Het is duidelijk dat tegen zo'n natuur-overmacht men machteloos staat. Geen enkele brugstructuur, huis, zelfs de wegen, zullen dit niet overleven. Er is dan ook, met Katrina in het achterhoofd, een verplichte massale evacuatie op gang, en diverse schuilplaatsen geopend. Er zal geen ochtenstond zijn voor de Yanks in Texas.

Deze Bush voorspelling is dus niet waar gebleken en diende enkel om de Amerikanen het geknoei van de regering bij orkaan Katrina te doen vergeten, en te laten zien dat Bush zoiets wél aankan... een propaganda-operatie, als je 'yt me vraagt...

Before any edits, post was:
--------------------------------

Orkaan Katrina bleek maar een voorsmaakje te zijn van wat er nog zal komen. Ondanks de totale vernietiging die het heeft aangebracht aan New Orleans, blijkt Rita nog een gewichtsklasse hoger te zijn dan haar zwakke zusje. Rita heeft nog niet eens de Amerikaanse kust bereikt of het heeft al snelheden van 280 km/uur.

Dat is zwak uitgedrukt erg, erg veel. Rita is hiermee de krachtigste orkaan ooit gemeten door de mens.

Deprimerend wordt het als je weet dat het maar traag overheen de golf van mexico beweegt, die met haar warme water en lage luchtdruk, de orkaan nog extra energie geeft om zich ten volle te ontplooien. Het gevreesde doelwit van Rita is Houston, de derde grootste stad van Amerika.


http://www.cdbeta.uu.nl/model/figuren/map.gif


Het is duidelijk dat tegen zo'n natuur-overmacht men machteloos staat. Geen enkele brugstructuur, huis, zelfs de wegen, zullen dit niet overleven. Er is dan ook, met Katrina in het achterhoofd, een verplichte massale evacuatie op gang, en diverse schuilplaatsen geopend. Er zal geen ochtenstond zijn voor de Yanks in Texas.

Deze Bush voorspelling is dus niet waar gebleken en diende enkel om de Amerikanen het geknoei van de regering bij orkaan Katrina te doen vergeten...

PetSel
2 oktober 2005, 14:18
Tjah, kan je het bewijzen?