PDA

View Full Version : Backstreetboys in Brussel.


Grellig
25 september 2005, 12:01
Zijn er nog mannen die van hun vriendin/vrouw mee moeten naar dit concert?

Is het mogelijk om ergens tickets te kopen?Op internet kan je ze wel bestellen maar ik vertrouw dat niet zo.

Misschien dat ze ook voorverkopen in één of ander verkooppunt.Iemand info aub?

Merci

Grellig.
Edit:After edit by Grellig on 25-09-2005 at 13:01
Reason:
--------------------------------

Zijn er nog mannen die van hun vriendin/vrouw mee moeten naar dit concert?

Is het mogelijk om ergens tickets te kopen?Op internet kan je ze wel bestellen maar ik vertrouw dat niet zo.

Misschien dat ze ook voorverkopen in één of ander verkooppunt.Iemand info aub?

Merci

Grellig.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Zijn er nog mannen die van hun vriendin/vrouw mee moeten naar dit concert?

Is het mogelijk om ergens tickets te kopen?Op internet kan je ze wel bestellen maar ik vertrouw dat niet zo.

Misschien dat de ze ook voorverkopen in één of ander verkooppunt.Iemand info aub?

Merci

Grellig.

Jampie
25 september 2005, 12:02
Zijn er nog mannen die van hun vriendin/vrouw mee moeten naar dit concert?

Is het mogelijk om ergens tickets te kopen?Op internet kan je ze wel bestellen maar ik vertrouw dat niet zo.

Misschien dat ze ook voorverkopen in één of ander verkooppunt.Iemand info aub?

Merci

Grellig.Hou oud is uw vriendin? 12 jaar zoiets ?

/\|cazar
25 september 2005, 12:03
Dit doet de deur dicht !

Grellig
25 september 2005, 12:04
Hou oud is uw vriendin? 12 jaar zoiets ?

Ja,vind het ook verschrikkelijk dat ze er naar toe gaat.Vrouwen van tegenwoordig:cry:

Grellig
25 september 2005, 12:05
Hou oud is uw vriendin? 12 jaar zoiets ?

Nee,23.

/\|cazar
25 september 2005, 12:06
Nee,23.

ach, voor wat hoort wat.

ik zou keihard compensaties eisen.

Jampie
25 september 2005, 12:07
Ja,vind het ook verschrikkelijk dat ze er naar toe gaat.Vrouwen van tegenwoordig:cry:Dat is geen vrouw, dat is een puber.

Grellig
25 september 2005, 12:08
ach, voor wat hoort wat.

ik zou keihard compensaties eisen.

Ach,lijkt me wel eens leuk om al die gillende meiden te zien.Het zal nogal druppen daar.:lol:

/\|cazar
25 september 2005, 12:08
Dat is geen vrouw, dat is een puber.

Ik zie dikwijls het verschil niet hoor.

Jampie
25 september 2005, 12:08
Ja,vind het ook verschrikkelijk dat ze er naar toe gaat.Vrouwen van tegenwoordig:cry:En jij MOET mee ? Mannen van tegenwoordig.

Firestone
25 september 2005, 12:08
Zijn er nog mannen die van hun vriendin/vrouw mee moeten naar dit concert?

Is het mogelijk om ergens tickets te kopen?Op internet kan je ze wel bestellen maar ik vertrouw dat niet zo.

Misschien dat ze ook voorverkopen in één of ander verkooppunt.Iemand info aub?

Merci

Grellig.Waarom vertrouw je het bestellen op Internet niet?

(En laat je niets wijsmaken over je vriendin. Volgens wat je over haar al verteld hebt lijkt ze echt een toffe! En over muzieksmaken discussieert men niet.)

Grellig
25 september 2005, 12:09
Dat is geen vrouw, dat is een puber.

Jampie,met al respect,maar wil u aub stoppen met mijn vriendin een stempel op te plakken?Ik dank u.

/\|cazar
25 september 2005, 12:09
Ach,lijkt me wel eens leuk om al die gillende meiden te zien.Het zal nogal druppen daar.:lol:

Lijkt mij akelig.

En dat druppen, dat wil ik niet meemaken !

Zoals ik al zeide: een heleboel compenserende maatregelen eisen !

Jampie
25 september 2005, 12:09
Waarom vertrouw je het bestellen op Internet niet?

(En laat je niets wijsmaken over je vriendin. Volgens wat je over haar al verteld hebt lijkt ze echt een toffe! En over muzieksmaken discussieert men niet.)Sinds wanneer maken die Backstreetdinges muziek ?

/\|cazar
25 september 2005, 12:10
Waarom vertrouw je het bestellen op Internet niet?

(En laat je niets wijsmaken over je vriendin. Volgens wat je over haar al verteld hebt lijkt ze echt een toffe! En over muzieksmaken discussieert men niet.)

Inderdaad, grellig zijn vriendin is een toffe !

Jampie
25 september 2005, 12:11
Jampie,met al respect,maar wil u aub stoppen met mijn vriendin een stempel op te plakken?Ik dank u.Door hier te komen vertellen dat ze naar de Backstreetdinges gaat, plak plak jij anders wel de grootste stempel.:-D

Jampie
25 september 2005, 12:12
Ach,lijkt me wel eens leuk om al die gillende meiden te zien.Het zal nogal druppen daar.:lol:Krijg jij een druiper van gillende meiden?:-D

Grellig
25 september 2005, 12:12
Waarom vertrouw je het bestellen op Internet niet?

(En laat je niets wijsmaken over je vriendin. Volgens wat je over haar al verteld hebt lijkt ze echt een toffe! En over muzieksmaken discussieert men niet.)

Merci Fire.

Weet het eigenlijk niet of het veilig is op internet.Persoonlijk vind ik het beste als ik ze gewoon kan kopen.

exodus
25 september 2005, 12:21
23 en fan van Backstreetboys... tja, iedereen zijn eigen smaak maar echt veel smaak is er daar niet aan, dat is allemaal van die voorgekauwde shit. Is eigenlijk geen muziek, meer entertainment.

Grellig
25 september 2005, 12:24
Buiten de verwijten naar een mens zijn muzikale smaak weten we nog altijd niet waar er tickets te bemachtigen zijn.Come on people!

Jampie
25 september 2005, 12:25
Buiten de verwijten naar een mens zijn muzikale smaak weten we nog altijd niet waar er tickets te bemachtigen zijn.Come on people!Kijk eens op het internet :-D

Grellig
25 september 2005, 12:25
Door hier te komen vertellen dat ze naar de Backstreetdinges gaat, plak plak jij anders wel de grootste stempel.:-D

Wil gewoon weten of er nog mensen zijn van dit forum die gaan.Misschien kunnen we samen gaan,mannen aan de toog en vrouwen in het veld.:-D

Shizie
25 september 2005, 13:17
Hou oud is uw vriendin? 12 jaar zoiets ?


prolly toen zij 12 was masturbeerde zij op een poster van backstreetboys. Nu dat die debielen terug actief geworden zijn wil ze die 'voorbeelden van alles wat mannelijk is' es in actie zien.

Nick_
25 september 2005, 13:21
Sinds wanneer maken die Backstreetdinges muziek ?

sinds 1993

Grellig
25 september 2005, 13:21
prolly toen zij 12 was masturbeerde zij op een poster van backstreetboys. Nu dat die debielen terug actief geworden zijn wil ze die 'voorbeelden van alles wat mannelijk is' es in actie zien.

Zou ik dan toch tekort schieten Shizie?:|

Enid.
25 september 2005, 13:28
Zijn er nog mannen die van hun vriendin/vrouw mee moeten naar dit concert?

Is het mogelijk om ergens tickets te kopen?Op internet kan je ze wel bestellen maar ik vertrouw dat niet zo.

Misschien dat ze ook voorverkopen in één of ander verkooppunt.Iemand info aub?

Merci

Grellig.
:rofl:
Ik ben jaloers op u! Echt waar, ge gaat huilen van het lachen.

Vlaanderen Boven
25 september 2005, 13:29
Door hier te komen vertellen dat ze naar de Backstreetdinges gaat, plak plak jij anders wel de grootste stempel.:-D

Nee, jij plakt plakt op jezelf een stempel.

jules
25 september 2005, 13:31
grellig, stap dan de vaste voorverkooppunten is binnen, te beginnen bij de Fnac.

Enid.
25 september 2005, 13:35
grellig, stap dan de vaste voorverkooppunten is binnen, te beginnen bij de Fnac.
Of de Bilbo. Maar via internet/telefoon heb ik al vaak gedaan zonder problemen. Je krijgt gewoon een overschrijving opgestuurd. Nuja ik ben nog niet vaak (lees nooit) naar van die massa-commerciële-toestanden geweest. ;)
Edit:After edit by Enid. on 25-09-2005 at 14:36
Reason:
--------------------------------

grellig, stap dan de vaste voorverkooppunten is binnen, te beginnen bij de Fnac.
Of de Bilbo. Maar via internet/telefoon heb ik al vaak gedaan zonder problemen. Je krijgt gewoon een overschrijving opgestuurd. Nuja ik ben nog niet vaak (lees nooit) naar van die massa-commerciële-toestanden geweest. ;)

Before any edits, post was:
--------------------------------

grellig, stap dan de vaste voorverkooppunten is binnen, te beginnen bij de Fnac.
Of de Bilbo. Maar via internet/telefoon heb ik al vaak gedaan zonder problemen. Je krijgt gewoon een overschrijving opgestuurd. Nuja ik ben nog niet vaak (lees nooir) naar van die massa-commerciële-toestanden geweest. ;)

/\|cazar
25 september 2005, 13:37
Nuja ik ben nog niet vaak (lees nooit) naar van die massa-commerciële-toestanden geweest. ;)

Interessant.

Grellig
25 september 2005, 13:49
Of de Bilbo. Maar via internet/telefoon heb ik al vaak gedaan zonder problemen. Je krijgt gewoon een overschrijving opgestuurd. Nuja ik ben nog niet vaak (lees nooit) naar van die massa-commerciële-toestanden geweest. ;)

Heb je misschien een nummer Bilbo?Sorry,maar ben een leek op dat gebied.

Pietje
25 september 2005, 17:29
Heb je misschien een nummer Bilbo?Sorry,maar ben een leek op dat gebied.

http://www.bilbo.be/

8)

Enid.
25 september 2005, 18:17
Interessant.
Echt hé.
*ergernis*
Edit:After edit by Enid. on 25-09-2005 at 19:18
Reason:
--------------------------------

Interessant.
Echt hé.
*ergernis*

Before any edits, post was:
--------------------------------

Interessant.
Echt hé.

Groot Bakkes
25 september 2005, 18:37
:rofl:
De Backstreetboys! En grellig, zijt ge van plan om alles te geven? :lol:

/\|cazar
25 september 2005, 19:02
Echt hé.
*ergernis*

De Schijn en het Eigenlijke.

Wat is 'echt' ?

Voor hetzelfde geld is u gewoon een tuttebel die alternatief wil overkomen omdat dat 'cool' is.
Of nog erger, een wicca bitch die denkt dat door naakt door het bos te huppelen, in gezelschap van nog andere zwartpunthoedigen ze interessanter is dan de modale mie katoen en nette de spons.

*gelukzaligheid*

/\|cazar
25 september 2005, 19:03
:rofl:
De Backstreetboys! En grellig, zijt ge van plan om alles te geven? :lol:

snotaap, laat gij ons nekeer lachen met uw opstel !

Enid.
25 september 2005, 20:40
Voor hetzelfde geld is u gewoon een tuttebel die alternatief wil overkomen omdat dat 'cool' is.
Of nog erger, een wicca bitch die denkt dat door naakt door het bos te huppelen, in gezelschap van nog andere zwartpunthoedigen ze interessanter is dan de modale mie katoen en nette de spons.
Tjah, daar zul je wel nooit achterkomen zeker?
Waarom zou ik alternatief zijn? Moet jij juist zeggen met je yoga en negatieve energievelden-gezever. :roll:

/\|cazar
25 september 2005, 21:18
Tjah, daar zul je wel nooit achterkomen zeker?
Waarom zou ik alternatief zijn? Moet jij juist zeggen met je yoga en negatieve energievelden-gezever. :roll:

saaaaaaaai

boooooring

Enid.
25 september 2005, 21:20
saaaaaaaai

boooooring
wat nu weer? *het sarcastische lachebekje*

/\|cazar
25 september 2005, 21:22
wat nu weer? *het sarcastische lachebekje*

zoals ik al zei: saaaaaaaaai.

ik val om van de geeuw bij het lezen van zoveel middelmatigheid.

ik heb geestelijke creatieve prikkels nodig, geen troelala-gezever.

dit forum is aan het aftakelen, voorwaar een zekerheid.

Enid.
25 september 2005, 21:24
zoals ik al zei: saaaaaaaaai.

ik val om van de geeuw bij het lezen van zoveel middelmatigheid.

ik heb geestelijke creatieve prikkels nodig, geen troelala-gezever.

dit forum is aan het aftakelen, voorwaar een zekerheid.
Achja der zijn nog andere dinges in het leven niet waar? :roll:

Enid.
25 september 2005, 21:25
Voor een geestelijke prikkel: ga patronen in pi zoeken ofzo.

/\|cazar
25 september 2005, 21:26
Achja der zijn nog andere dinges in het leven niet waar? :roll:

De saaiheid wordt geprojecteerd in iemands schrijven.

I rest my case.

/\|cazar
25 september 2005, 21:28
Voor een geestelijke prikkel: ga patronen in pi zoeken ofzo.

patronen in pi ?

ga toch vissen.

Enid.
25 september 2005, 21:34
patronen in pi ?

ga toch vissen.
Momenteel ben ik aan het berekenen hoeveel verschillende patronen er in een UNO-spel mogelijk zijn. Maw laat mijne kop gerust. Danku.

Enid.
25 september 2005, 21:35
De saaiheid wordt geprojecteerd in iemands schrijven.

I rest my case.
Ach ga toch yoga doen.

/\|cazar
25 september 2005, 21:37
Momenteel ben ik aan het berekenen hoeveel verschillende patronen er in een UNO-spel mogelijk zijn. Maw laat mijne kop gerust. Danku.

pfff

u wil gewoon intelligent overkomen, dat is alles.

leer groepenleer en je vindt via combinatoriek direct de oplossing voor uw uno dinges.

bijgevolg: vissen: ontspannend en het begint ingeburgerd te geraken bij vrouwen.

/\|cazar
25 september 2005, 21:38
Ach ga toch yoga doen.

heb ik al gedaan, half uurtje, 07.00 u deze morgen.

en als u mij blijft ergeren zal ik u laten kennismaken met enkele wurgtechnieken uit het jujutsu, het zal direct gedaan zijn met uw patroon analyse, juist genoeg kracht op de halsslagader zetten zodat bewusteloosheid intreedt, voor eventjes maar, het moet plezant blijven.

Enid.
25 september 2005, 21:40
heb ik al gedaan, half uurtje, 07.00 u deze morgen.

en als u mij blijft ergeren zal ik u laten kennismaken met enkele wurgtechnieken uit het jujutsu, het zal direct gedaan zijn met uw patroon analyse, juist genoeg kracht op de halsslagader zetten zodat bewusteloosheid intreedt, voor eventjes maar, het moet plezant blijven.
Hmm ik heb wel enige ervaring met wurgen. Bedankt voor het voorstel, ik zal er eens over nadenken.

/\|cazar
25 september 2005, 21:41
Om op deze stichtende thread verder te gaan.

Vrouwen in het verkeer: een nationale ramp.

Deze week ( waaronder vandaag ) 2 keer bijna geramd door een vliegende tampon.

1 ° met auto, dame in kwestie aan het gsm'en en vloog regelrecht met haar nissan patrol jeep door de rode lichten. Scheelde een haar.

Vandaag met koersfiets: ikke voorrang van rechts, madam gewoon rechtdoor, ook weer zo'n dwaze blik in haar ogen, ikke alles dichtgooien.

Wat een miserie.

Zoals gezegd: een nationale ramp.

Enid.
25 september 2005, 21:42
pfff

u wil gewoon intelligent overkomen, dat is alles.

leer groepenleer en je vindt via combinatoriek direct de oplossing voor uw uno dinges.

bijgevolg: vissen: ontspannend en het begint ingeburgerd te geraken bij vrouwen.
Ik heb dus wel net de rang uno-maan-dolfijn-mens berijkt, een vlotte errectie in de hiërarchie van de wondere wereld der uno-toernooien.
En nu gij. 8)

/\|cazar
25 september 2005, 21:42
Hmm ik heb wel enige ervaring met wurgen. Bedankt voor het voorstel, ik zal er eens over nadenken.

ik geloof u niet.

vanuit welke discipline hebt u daar ervaring mee ?

/\|cazar
25 september 2005, 21:42
Ik heb dus wel net de rang uno-maan-dolfijn-mens berijkt, een vlotte errectie in de hiërarchie van de wondere wereld der uno-toernooien.
En nu gij. 8)

sorry, ik spreek geen moldaavs.

Enid.
25 september 2005, 21:44
ik geloof u niet.

vanuit welke discipline hebt u daar ervaring mee ?
Of u mij gelooft of niet, dat maakt mij nu eens geen reet uit se. En ik denk niet dat dat verder uw zaken zijn. Vanwaar die fixatie/irritatie van u jegens mijn persoon?

/\|cazar
25 september 2005, 21:47
Of u mij gelooft of niet, dat maakt mij nu eens geen reet uit se. En ik denk niet dat dat verder uw zaken zijn. Vanwaar die fixatie/irritatie van u jegens mijn persoon?

u irriteert mij gewoon.

veel is er niet achter te zoeken.

u stelt dat u ervaring heeft met wurgen, maar laat het verhaaltje aflopen als een losse flodder, iemand met een beetje verstand weet dat dat not done is.

Enid.
25 september 2005, 21:47
sorry, ik spreek geen moldaavs.
Ja se dat is dus tégen de spelregels hé. Anti-UNOpraat en kritiek op de spelregels worden niet geduld... :magniet:
Edit:After edit by Enid. on 25-09-2005 at 22:48
Reason:
--------------------------------

sorry, ik spreek geen moldaavs.
Ja se dat is dus tégen de spelregels hé. Anti-UNOpraat en kritiek op de spelregels worden niet geduld... :magniet:

Before any edits, post was:
--------------------------------

sorry, ik spreek geen moldaavs.
Ja se dat is dus tégen de spelregels hé. Anti-UNOpraat wordt niet geduld... :magniet:

/\|cazar
25 september 2005, 21:48
Ja se dat is dus tégen de spelregels hé. Anti-UNOpraat en kritiek op de spelregels worden niet geduld... :magniet:

pffff.

*geeuw*

Enid.
25 september 2005, 21:48
u irriteert mij gewoon.

veel is er niet achter te zoeken.

u stelt dat u ervaring heeft met wurgen, maar laat het verhaaltje aflopen als een losse flodder, iemand met een beetje verstand weet dat dat not done is.
Iemand met een beetje verstand is niet geinteresseerd in wat jij 'not done' vindt?

JusticeLover
25 september 2005, 21:49
@Enid

Goesting voor te worstelen(wurgen,trekken,duwen,..)? Met of zonder kleren, je mag kiezen ..

/\|cazar
25 september 2005, 21:52
Iemand met een beetje verstand is niet geinteresseerd in wat jij 'not done' vindt?

u is gewoon een dom wicht en probeert het te verbergen met obscure en rare onderschriften ( die blijkbaar veranderd is ).

Firestone
25 september 2005, 21:54
Om op deze stichtende thread verder te gaan.

Vrouwen in het verkeer: een nationale ramp.

Deze week ( waaronder vandaag ) 2 keer bijna geramd door een vliegende tampon.

1 ° met auto, dame in kwestie aan het gsm'en en vloog regelrecht met haar nissan patrol jeep door de rode lichten. Scheelde een haar.

Vandaag met koersfiets: ikke voorrang van rechts, madam gewoon rechtdoor, ook weer zo'n dwaze blik in haar ogen, ikke alles dichtgooien.

Wat een miserie.

Zoals gezegd: een nationale ramp. :-)

Het valt voor de vrouwen best mee, hoor.
Jij moet echter wel goed oppassen in het verkeer!

Het aantal vrouwen dat op relatief jonge leeftijd overlijdt, is lager dan het aantal mannen, namelijk in totaal 4.000 onder de vijftig jaar. Dit komt vooral doordat ze minder vaak door een niet-natuurlijke doodsoorzaak om het leven komen. Het aantal vrouwen dat overlijdt door zelfdoding is op jongere leeftijd minder dan de helft van het aantal mannen: 255 tegen 595. Ook verongelukken bijna vier keer minder vrouwen in het verkeer, 123 vrouwen tegen 479 mannen. Verder overlijden minder vrouwen op jongere leeftijd aan ziekten. Vooral de sterfte aan hart- en vaatziekten ligt lager. Maar meer vrouwen overlijden op jongere leeftijd aan kanker, omdat borstkanker een relatief grote rol speelt.

...

De verschillen tussen man en vrouw zijn niet nieuw. Cijfers over vijf voorgaande jaren tonen een min of meer gelijke verhouding. Oorzaak voor de verhoogde ,,jonge dood'' onder jonge mannen is volgens sociaal demograaf Jan Latten van het CBS tweeledig. Latten: ,,Enerzijds is de man het zwakke geslacht. Dat is een gegeven. Anderzijds draagt de psychologie van jonge mannen een rol in het verkeer bij aan verhoogde sterfte. Jongens en mannen zijn roekelozer in het verkeer dan vrouwen. Ze willen lekker stoer rijden.''

Bron (http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1040018387783.html)


Dit gaat over Nederland, maar bij ons zijn de verhoudingen gelijkaardig.

Voorzichtig zijn op de weg, hé /\lcazar! ;-)

/\|cazar
25 september 2005, 21:54
@Enid

Goesting voor te worstelen(wurgen,trekken,duwen,..)? Met of zonder kleren, je mag kiezen ..

vwoelen tuurk, heb jij het over turks worstelen ?

dat is een homo sport, man.

jujutsu is een oeroude Japanse krijgskunst, samoerai vechtkunst, de meest wreedaardige en meteen de meest efficiente vechtkunst die er bestaat. Dat is pas kunst.

en hoepel nu maar allemaal op

JusticeLover
25 september 2005, 21:57
vwoelen tuurk, heb jij het over turks worstelen ?

dat is een homo sport, man.

jujutsu is een oeroude Japanse krijgskunst, samoerai vechtkunst, de meest wreedaardige en meteen de meest efficiente vechtkunst die er bestaat. Dat is pas kunst.

en hoepel nu maar allemaal op

Ik had over 'normale' worstelen. Btw, Turkse worstelen is veel moeilijker, met al dat olijfolie ...

Ik veronderstel dat Enid vrouwelijk is .. Ik zie niet wat hier homo is.

Worstelen is een intense sport. Ik heb liever een meisje die kan worstelen dan andersom. Er moet beetje weerstand zijn .. :)

/\|cazar
25 september 2005, 21:57
:-)

Het valt voor de vrouwen best mee, hoor.
Jij moet echter wel goed oppassen in het verkeer!



Dit gaat over Nederland, maar bij ons zijn de verhoudingen gelijkaardig.

Voorzichtig zijn op de weg, hé /\lcazar! ;-)

Ze zal het hier eens komen zeggen sie.

Moet jij niet ergens iets doen ipv je hier in deze discussie te komen mengen, een discussie die door haar hoogstaandheid weinig beïnvloeding van buitenaf kan verdragen !

Vrouwen zijn dolgedraaide monsters in een jeep, geef ze nog een gsm en tijdens 'hun periode' kan je beter het openbaar vervoer nemen, voor zover ze geen lege bus van 'de lijn' rammen.

ik krijg het hier op mijn heupen.

ben ermee weg.


geen goede avond gewenst aan allen.

/\|cazar
25 september 2005, 21:58
Ik had over 'normale' worstelen. Btw, Turkse worstelen is veel moeilijker, met al dat olijfolie ...

Ik veronderstel dat Enid vrouwelijk is .. Ik zie niet wat hier homo is.

Worstelen is een intense sport. Ik heb liever een meisje die kan worstelen dan andersom. Er moet beetje weerstand zijn .. :)

ga toch vissen, man, jij snapt er ook niks van.

enid is trouwen hybried.

Firestone
25 september 2005, 21:58
Moet jij niet ergens iets doen ipv je hier in deze discussie te komen mengen, een discussie die door haar hoogstaandheid weinig beïnvloeding van buitenaf kan verdragen !Oei, sorry...

/\|cazar
25 september 2005, 22:00
Oei, sorry...

ironie

firestone.

alles wat ik schrijf is te nemen met 10 kg ironie en diets meer.

el turco: turks worstelen is een heel interessante sport, overigens.

enorm uitputtend.

soit.

Firestone
25 september 2005, 22:01
ironie

firestone.

alles wat ik schrijf is te nemen met 10 kg ironie en diets meer.

Allez gij ! Echt ? :roll:

Jampie
26 september 2005, 07:32
Nee, jij plakt plakt op jezelf een stempel.Ik weet het, iedereen zegt het me dat ik zo knap en intelligent ben, maar je moet dat niet steeds herhalen.

/\|cazar
26 september 2005, 12:29
Allez gij ! Echt ? :roll:

Ik vond het het vermelden waard, zeker voor iemand met het eq van een blokje ijs.

Everytime
26 september 2005, 12:42
Zijn er nog mannen die van hun vriendin/vrouw mee moeten naar dit concert?

Is het mogelijk om ergens tickets te kopen?Op internet kan je ze wel bestellen maar ik vertrouw dat niet zo.

Misschien dat ze ook voorverkopen in één of ander verkooppunt.Iemand info aub?

Merci

Grellig.

Pffffffff...........Backstreetboys............... Enfin, soit, ieder zijn mening. Om op uw vraag te beantwoorden, probeer de FNAC.

Everytime
26 september 2005, 12:49
:rofl:
Ik ben jaloers op u! Echt waar, ge gaat huilen van het lachen.

Je bedoelt dat hij niets zal horen!!! Enfin, ja, gillende meisjes..............

Groot Bakkes
27 september 2005, 20:00
snotaap, laat gij ons nekeer lachen met uw opstel !

Hou uw bakkes toe want het stinkt naar alle drek die het uitbraakt!

Enid.
27 september 2005, 20:09
ga toch vissen, man

verzin toch eens iets anders

Enid.
27 september 2005, 20:25
Hou uw bakkes toe want het stinkt naar alle drek die het uitbraakt!

Alcazar heeft een pik in u.

Vlaanderen Boven
27 september 2005, 20:36
Jullie zijn allemaal eikelhoofden.

Vlaanderen Boven
27 september 2005, 20:37
:-)

Het valt voor de vrouwen best mee, hoor.
Jij moet echter wel goed oppassen in het verkeer!

Dit gaat over Nederland, maar bij ons zijn de verhoudingen gelijkaardig.

Voorzichtig zijn op de weg, hé /\lcazar! ;-)

Ik vind de smilies nogal misplaatst eigenlijk...

Groot Bakkes
28 september 2005, 11:46
Alcazar heeft een pik in u.

Interessant lidwoord...