PDA

View Full Version : TAK spelletje


Everytime
26 september 2005, 10:31
TAK heeft opnieuw met vlaamse vlaggen en spandoeken gespeeld. Dit keer gebeurde het spel vrijdagavond in Sint-Genesius-Rode. Hun missie was de feest van het FDF te verstoren maar jammer voor hen hebben ze het spel verloren, vooral te danken/wijten aan de aanwezigheid van de politie. Maar geen paniek, zoals Pierre De Coubertin-de oprichter van de Olympische Spelen-het zei : "L'important, c'est de participer".8)

Betweter
26 september 2005, 10:33
Daarmee zeker dat geen enkele franskiljon nog buiten durfde. Je moest ze zien lopen, het was grappig. :)

Everytime
26 september 2005, 11:00
Daarmee zeker dat geen enkele franskiljon nog buiten durfde. Je moest ze zien lopen, het was grappig. :)

Alsof ze bang voor u zouden zijn...........:lol: Trouwens heb ik vernomen dat Marc De Mesmaeker heeft aan dit spel deelgenomen. Dat is niet echt serieus, komende van een politicus.........

Lof der Zotheid
27 september 2005, 14:15
Alsof ze bang voor u zouden zijn...........:lol: Trouwens heb ik vernomen dat Marc De Mesmaeker heeft aan dit spel deelgenomen. Dat is niet echt serieus, komende van een politicus.........

Welke politicus is vandaag de dag nog serieus?

Ambiorix
27 september 2005, 15:11
Alsof ze bang voor u zouden zijn...........:lol: Trouwens heb ik vernomen dat Marc De Mesmaeker heeft aan dit spel deelgenomen. Dat is niet echt serieus, komende van een politicus.........
Mark Demesmaeker is nog een NVA'er die mijn respect krijgt!

Henri1
28 februari 2018, 20:55
TAK heeft opnieuw met vlaamse vlaggen en spandoeken gespeeld. Dit keer gebeurde het spel vrijdagavond in Sint-Genesius-Rode. Hun missie was de feest van het FDF te verstoren maar jammer voor hen hebben ze het spel verloren, vooral te danken/wijten aan de aanwezigheid van de politie. Maar geen paniek, zoals Pierre De Coubertin-de oprichter van de Olympische Spelen-het zei : "L'important, c'est de participer".8)

Hoe is de toestand nu ?

Tavek
28 februari 2018, 21:01
TAK, bestaat dat nog, of zitten die in cryogenics, net zoals de Vlaamse onafhankelijkheid ?

Dadeemelee
28 februari 2018, 21:04
Tak, Hugo Schiltz, Vic Anciaux, Geert Lambert, Geert Bourgeois.

Mooie herinneringen :mrgreen:

Wapper
1 maart 2018, 00:48
Tak, Hugo Schiltz, Vic Anciaux, Geert Lambert, Geert Bourgeois.

Mooie herinneringen :mrgreen:

Grapjas!

https://saboteur365.files.wordpress.com/2016/03/hitler-smile-gif.gif

Vlad
1 maart 2018, 09:06
Tegenwoordig zijn TAK en VVB opstapjes naar het Belgisch minister van staatmanschap ... lol