PDA

View Full Version : Hoe zien jullie je mede-forumgebruikers?


Paulus de Boskabouter
2 juli 2003, 13:46
Er zijn 5 mensen die meer dan 4000 postings hebben gemaakt:


Jan van den Berghe
Superstaaf®
Knuppel
Paulus de Boskabouter
vlaanderen72 (tja, die zal wel vlug overklast worden)

Nu, ik vind persoonlijk dat er van die 5 wel een paar zijn die verdomd veel zeveren, onzin posten, trollen, of gewoon ronduit zwak argumenteren.

Wie vinden jullie de meest bekwame, kwalitatief beste poster van die 5? Ja, dit is een schoonheidstest? Grof he?

Wat Tantist in een andere topic niet aandurft (zie hierboven) wil ik wel eens uitvoeren.

Hier gaan we dan.
We neme de top 10 posters (mezelf inclusief) en geeft er zijn persoonlijk gedacht over.

1) Jan Van den Berghe.

Jan is een mens die heel veel weet of opzoekt op zijn terrein nl. geschiedenis en Nederlands.
Bijna onklopbaar op dat terein.
De menselijke kant van de zaken is zijn zwakste punt. (hier toch)
IS wat te conservatief voor mij om ooit vrienden te kunnen worden.

2) Superstaaf

Staaf is een intelligente mens.
Hij houdt blijkbaar vooral van stijlfiguren en België.
Ik weet niet hoe ik zijn vuil-jeannetschap moet rijmen met hoe hij zich hier voordoet tenzij als uitlaatklep.

3) Knuppel

Van Knuppel kan ik weinig zeggen, tenzij dat ze graag in de voetsporen treedt van iemand die haar mening wil verkondigen
Heeft een zware Piano-fixatie en heeft daarrond niet-democratische ideëen. Het doel heiligt de middelen in dit verband.


4) Paulus de Boskabouter

Deze mens is werkelijk lui.
Om geen 200 argumenten te moeten neerschrijven berperkt hij zich tot korte antwoorden of post soms heelder stukken tekst niet.
Voor de rest een pestkop die de mensen vragen stelt en ze in vraag stelt.
Geeft te snel op.
Kan beter, zoals zijn leraren indertijd reeds zeiden.


5) Vlaanderen72

Ongeacht onze meningen verschillen kan ik ze vrij goed hebben.
Ik vind ze een van de weinige eerlijke posters en bovendien nog vriendelijk ook. !
Ze is slimmer dan de meesten hier denken.

6) TomB

Man die zeer goede kennis heeft van de economie.
Zit ergens gewrongen tussen diepblauw en een vleugje rood.
Intelligent genoeg om dingen vanop een afstand te gaan bekijken.

7) Alpina

Kan ik niet veel over zeggen.
Weet soms precies niet waar hij behoort, en zo hoort het ook.

8) thepiano

Heeft een Vb-fixatie. Dat is zijn goed recht, maar standpunten over andere onderwerpen komen weinig voor.
Soms te enthousiast en bereidt zich daardoor misschien niet genoeg voor.
Wil zich precies vrijschijven van zijn verleden.
Voor de rest intelligent genoeg om de hele rechtse kant aan zich te binden.

9) Patriot

Verweert zich kranig.
Soms vergeefs.
Zijn zaak is vrij beperkt; België bijeenhouden.
Ik vraag me af hoe hij over andere dingen denkt.

10) Tantist

Verkoopt zijn ziel aan een partij die ze nog zal doorverkopen.
Spijtig voor hem.
Snapt geen linkse humor :wink:
Zal het wel maken, maar in de politiek??


ZO.
Mijn PERSOONLIJKE visie over een paar mensen hier.

Ze kunnen de topic dan maar weer eens locken wegens "Geen persoonlijke topics"

Paulus de Boskabouter
2 juli 2003, 14:46
Dit pik ik niet! :evil:

:lol: :lol:

Mieke 79
2 juli 2003, 16:28
Vl 72 vriendelijk?! :?

Euh, door reacties zoals van dat 'huppelkutje' en nog enkele anderen, vind ik het niet echt de moeite meer om hier veel te komen...

Paulus de Boskabouter
2 juli 2003, 16:29
Vl 72 vriendelijk?! :?

Euh, door reacties zoals van dat 'huppelkutje' en nog enkele anderen, vind ik het niet echt de moeite meer om hier veel te komen...

Je moet ze wat kennen hé.
:wink:

Zij is trouwens de enige die mij via Pm een prettig verlof toegewenst heeft hier.
(mijn excuses moest ik iemand vergeten :oops: )

De Vliegende Hollander
2 juli 2003, 20:34
Hummm:

De mensen die tot zo ver hier ken zijn over het algemeen wel ok. Hele coole gasten vind ik toch wel Zeno1, Tantist en Hanssie :wink: ...

Tja, maar er zijn weer uitzonderingen natuurlijk. Dan moet het vooral gezocht worden in de extreme hoeken van elke richting :P ...

Laters

numarx
3 juli 2003, 12:38
de enige
:evil:

Paulus de Boskabouter
3 juli 2003, 13:12
de enige
(mijn excuses moest ik iemand vergeten )
:oops:
:evil:

:wink:

JanVdB- syndroom?

Zeg hier komen zo weinig reacties...
Ik ben weer veel te mild geweest zeker? :(

TomB
3 juli 2003, 13:42
6) TomB

Man die zeer goede kennis heeft van de economie.
Zit ergens gewrongen tussen diepblauw en een wel zeer klein vleugje rood.
Intelligent genoeg om dingen vanop een afstand te gaan bekijken.

;)

Paulus de Boskabouter
3 juli 2003, 14:02
6) TomB

Man die zeer goede kennis heeft van de economie.
Zit ergens gewrongen tussen diepblauw en een wel zeer klein vleugje rood.
Intelligent genoeg om dingen vanop een afstand te gaan bekijken.

;)

:twisted: :wink:

thePiano
3 juli 2003, 18:10
8) thepiano

Heeft een Vb-fixatie. Dat is zijn goed recht, maar standpunten over andere onderwerpen komen weinig voor.


Mijn hobby is dat van Blok Watcher, staat in mijn cv hier, en ik heb meestal geen tijd om ook maar over iets anders te schrijven, want rechts is zo sterk op het net vertegenwoordigd dat ik gelijk iedereen over mijn nek krijg en ik uren en dagen bezig kan zijn als ik iedereen van antwoord zou dienen. Bovendien ben ik een internetverslaafde.


Soms te enthousiast en bereidt zich daardoor misschien niet genoeg voor.


Klopt, maar dat is omdat ik me dikwijls verveel, ik doe dit nogal lang en daar gaat dat eindeloze herhalen wat op de zenuwen werken. Ook lig ik als persoon nogal onder vuur en met mijn temperament geeft dat al eens brokken. Als ik voldoende slaap heb gehad, kan ik echt wel alles aan ;)


Wil zich precies vrijschijven van zijn verleden.


Ik heb daarmee afgerekend, maar het blijft me inderdaad achtervolgen, en ik was niet eens een grote vis. Maar ja, politiek is oorlog, en dan moet je kunnen incasseren.


Voor de rest intelligent genoeg om de hele rechtse kant aan zich te binden.


Dat aanzie ik als een kompliment :)

TomB
3 juli 2003, 20:58
Ik ga van dat van mij een spelletje maken.

Ik heb er vier uitgekozen. Als ge uzelf herkent moet ge uw nummerke posten. De anderen mogen raden over wie in de top 10 het gaat.

Wie ben ik persoon #1:
Deze man zou een goede woordvoerder zijn voor zijn partij. Humor is aan hem niet besteed, hij postte nog nooit een smilie. Hij is te slim om door zijn partij bij de neus genomen te worden, dus is hij gewoon een slechte mens. De meesten zoals hem worden uiteindelijk vermoord.

Wie ben ik persoon #2:
Een grappig randfiguur van de maatschappij met een unieke bourgois levensvisie. Van alle forumgebruikers heeft hij waarschijnlijk kwalitatief het beste leven. De meisjes hebben hem graag ... als beste vriend.

Wie ben ik persoon #3:
Een attention whore zonder eigen mening. Denkt van zichzelf dat hij grappig is, anderen vinden hem eerder ambetant. Hij heeft dit zelf niet door. Zwaar gecomplexeerd gebruikt hij het internet als uitlaatklep. Uiteindelijk schuilt achter deze zogenaamde ludieke persoonlijkheid een verschrompeld egootje.

Wie ben ik persoon #4:
Een toonbeeld van success, maar het is allemaal ten koste van anderen en resultaat van zijn volledig gebrek aan ethiek. Verwacht meestal veel voor weinig en is dus constant teleurgesteld. Een tragische figuur die waarschijnlijk ooit seriemoordenaar wordt.

Paulus de Boskabouter
3 juli 2003, 21:20
#1:TomB
#2: ??
#3:TomB
#4:TomB

:?: :idea:

TomB
3 juli 2003, 21:45
#1:TomB
#2: ??
#3:TomB
#4:TomB

:?: :idea:

Hehe, all too easy.

Paulus de Boskabouter
3 juli 2003, 21:47
#1:TomB
#2: ??
#3:TomB
#4:TomB

:?: :idea:

Hehe, all too easy.

:? ik ben veel te braaf :?

TomB
3 juli 2003, 22:21
#1:TomB
#2: ??
#3:TomB
#4:TomB

:?: :idea:

Hehe, all too easy.

:? ik ben veel te braaf :?

Ik ook, maar het is belangrijk dat je beschrijvingen van personen positief houdt.

Paulus de Boskabouter
3 juli 2003, 22:32
Ik ook, maar het is belangrijk dat je beschrijvingen van personen positief houdt.

Er zijn belangrijker zaken als je een persoon wil beschrijven.
Ik laat het aan jou over om het uit te zoeken.

Mag ik #3 zijn? ik voel me zowaar nog aangesproken ook! :P :P


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

TomB
4 juli 2003, 00:05
[quote=TomB]Mag ik #3 zijn? ik voel me zowaar nog aangesproken ook! :P :P :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Toeval? ;)

Patriot!
4 juli 2003, 01:07
Hola ik sta in den top tien :!:

Knuppel
4 juli 2003, 07:50
6) TomB

Man die zeer goede kennis heeft van de economie.
Zit ergens gewrongen tussen diepblauw en een wel zeer klein vleugje rood.
Intelligent genoeg om dingen vanop een afstand te gaan bekijken.

;)

:twisted: :wink:

Maak van die laatste zin: Op voldoende afstand om de dingen intelligent te kunnen bekijken. 8)

Knuppel
4 juli 2003, 08:03
Ik ga van dat van mij een spelletje maken.

Ik heb er vier uitgekozen. Als ge uzelf herkent moet ge uw nummerke posten. De anderen mogen raden over wie in de top 10 het gaat.

Wie ben ik persoon #1:
Deze man zou een goede woordvoerder zijn voor zijn partij. Humor is aan hem niet besteed, hij postte nog nooit een smilie. Hij is te slim om door zijn partij bij de neus genomen te worden, dus is hij gewoon een slechte mens. De meesten zoals hem worden uiteindelijk vermoord.

Wie ben ik persoon #2:
Een grappig randfiguur van de maatschappij met een unieke bourgois levensvisie. Van alle forumgebruikers heeft hij waarschijnlijk kwalitatief het beste leven. De meisjes hebben hem graag ... als beste vriend.

Wie ben ik persoon #3:
Een attention whore zonder eigen mening. Denkt van zichzelf dat hij grappig is, anderen vinden hem eerder ambetant. Hij heeft dit zelf niet door. Zwaar gecomplexeerd gebruikt hij het internet als uitlaatklep. Uiteindelijk schuilt achter deze zogenaamde ludieke persoonlijkheid een verschrompeld egootje.

Wie ben ik persoon #4:
Een toonbeeld van success, maar het is allemaal ten koste van anderen en resultaat van zijn volledig gebrek aan ethiek. Verwacht meestal veel voor weinig en is dus constant teleurgesteld. Een tragische figuur die waarschijnlijk ooit seriemoordenaar wordt.

JVDB
Superstaaf
Paulus
TomB

Gelukkig is er geen vrouw bij.
Zo positief is het immers niet.
Op Superstaaf na.
De anderen worden vermoord, worden zelf seriemoordenaar of hebben een verschrompeld egootje dat ze ergens achter verstoppen.

Eigenlijk vind ik zowel het spelletje van Paulus als dat van TomB maar een gevaarlijk forumspelletje. Als het uit de hand loopt blijft er van het forum enkel een hoop schroot over.

Paulus de Boskabouter
4 juli 2003, 08:21
[quote=TomB]Mag ik #3 zijn? ik voel me zowaar nog aangesproken ook! :P :P :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Toeval? ;)

Wie weet! :lol:

Paulus de Boskabouter
4 juli 2003, 08:35
oeps... moderatoren.. per vergissing het verkeerde knopje ingedrukt!

:oops: :oops: :oops:

kan geen kwaad zeker, het is van m'n eigen post.. :wink:

Paulus de Boskabouter
4 juli 2003, 08:41
[quote=TomB]Mag ik #3 zijn? ik voel me zowaar nog aangesproken ook! :P :P :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Toeval? ;)


Een attention whore zonder eigen mening. Denkt van zichzelf dat hij grappig is, anderen vinden hem eerder ambetant. Hij heeft dit zelf niet door. Zwaar gecomplexeerd gebruikt hij het internet als uitlaatklep. Uiteindelijk schuilt achter deze zogenaamde ludieke persoonlijkheid een verschrompeld egootje.

eens kijken..
..
...
hmm.. je kent me niet echt.
Ik ben geen Vlaams Blokker
:wink: :lol: :lol: :lol: :lol:

Paulus de Boskabouter
4 juli 2003, 08:47
Eigenlijk vind ik zowel het spelletje van Paulus als dat van TomB maar een gevaarlijk forumspelletje. Als het uit de hand loopt blijft er van het forum enkel een hoop schroot over.

Ik vind het net interessant.
Welke van de disproportioneel grote, of verschrompelde ego's hier kan tegen een stootje?

Knuppel
5 juli 2003, 17:47
Alleen dat ego van jou is daartegen bestand. :P

Die met gezond verstand blijven hopelijk zwijgen. :wink:

Tantist
5 juli 2003, 18:29
Er zijn 5 mensen die meer dan 4000 postings hebben gemaakt:


Jan van den Berghe
Superstaaf®
Knuppel
Paulus de Boskabouter
vlaanderen72 (tja, die zal wel vlug overklast worden)

Nu, ik vind persoonlijk dat er van die 5 wel een paar zijn die verdomd veel zeveren, onzin posten, trollen, of gewoon ronduit zwak argumenteren.

Wie vinden jullie de meest bekwame, kwalitatief beste poster van die 5? Ja, dit is een schoonheidstest? Grof he?

Wat waren je problemen precies met die topic dat je er na zoveel dagen over zit te flamen? ;-)

Maar ik wel ook wel eens een zegje doen

1) Jan Van den Berghe.
Wandelende encyclopedie, met goed doorzicht. Soms iets te veel geleid door de ideologie, maar hey, wie hier niet?


2) Superstaaf®
Goede kerel zonder veel complexen, maar staat ideologisch op nogal losse schroeven en moet het helaas hebben van emotie en fijne humor. Lijkt me meest aangename om mee een pint te gaan pakken.


3) Knuppel
Sympathiek madammeke, die soms nogal eens moeilijk oneerlijkheid kan verwerken. Doet me denken aan mijn grootvader en mijn moeder op dat punt.

4) Paulus de Boskabouter
Bezig bijtje, heeft de laatse tijd wel ne pik op mij, maar wat doe je er aan ende who cares? Doet wat ie denkt dat goed is, met een groot hart, al durft ie wel eens oneerlijk zijn, maar dat valt wel mee.


5) Vlaanderen72
Is een karikatuur van zichzelf. Dat kan zowel positief als negatief opgevat worden :wink:

6) TomB
Kennis van zaken, al denk ik dat ie een beetje afstand heeft tov de zaken hier in België. Dat kan positief uitwerken, maar helaas ook negatief, en is een van de weinigen waar ik echt schrik van heb om mee in confrontatie te gaan.

7) Alpina
Hangt aan de juiste kant van het waskoord, met de nodige dosis gezond verstand gecombineerd, al is ie vrij onopvallend, ook al staat ie op 7.

8) thePiano
Fascinerende kerel met neigingen tot exorcisme van zijn verleden, die hij negatief tot uiting brengt. Zijn stukjes over de Georgische cultuur vreet ik gewoon op, heerlijke lectuur gewoon (zie ook http://www.amarcord.be/). Ik heb hem geklasseerd met een etiketje "goed mens".


9) Patriot
Vriendelijkste BUB'er, maar toch ook zwaar gefixeerd door een afkeer van alles wat Vlaams is. Valt ernstig mee te klappen als het niet over politiek gaat, en dat is zijn sterkte, want komt dan zeer sympathiek over.

10) Tantist

Verkoopt zijn ziel aan een partij die ze nog zal doorverkopen.
Spijtig voor hem.
Snapt geen linkse humor :wink:
Zal het wel maken, maar in de politiek??

Daar was het om te doen he? Nog eens natrappen ;-)
Afin, je doet maar, je maakt er jezelf niet sympathieker door.

Over mezelf:

Ben soms te serieus, soms niet. Kan moeilijk het evenwicht vinden, en ben nogal inhalig. Als iemand een gewonde flank toont, bijt ik me er in vast en laat niet los voor de prooi dood is. Is eigenlijk ongelofelijk laf...

Tantist
5 juli 2003, 18:33
Hola ik sta in den top tien :!:

Yep, 't gaat snel hee?

Knuppel
5 juli 2003, 18:59
Heeeeeeeee Tantist! Wat leuk van je!

Precies in de roos!
Bovendien breng je in de praktijk waar TomB het over had maar waar hij zich zelf niet (helemaal) aan hield. (positief zijn over de 'doelwitten')

Tantist
5 juli 2003, 19:11
Heeeeeeeee Tantist! Wat leuk van je!

Precies in de roos!
Bovendien breng je in de praktijk waar TomB het over had maar waar hij zich zelf niet (helemaal) aan hield. (positief zijn over de 'doelwitten')

Zo vriendelijk was ik nu toch ook niet voor Vlaanderen72? :twisted:

Paulus de Boskabouter
5 juli 2003, 19:19
Daar was het om te doen he? Nog eens natrappen ;-)
Afin, je doet maar, je maakt er jezelf niet sympathieker door.

Over mezelf:

Ben soms te serieus, soms niet. Kan moeilijk het evenwicht vinden, en ben nogal inhalig. Als iemand een gewonde flank toont, bijt ik me er in vast en laat niet los voor de prooi dood is. Is eigenlijk ongelofelijk laf...

Nee hoor, dat doe je voor jezelf wel :wink:

Tantist
5 juli 2003, 19:22
...maar nu naar waarheid

Paulus de Boskabouter
5 juli 2003, 19:32
...maar nu naar waarheid

Wel, ik dacht dat ik vriendelijk gebleven was, maar blijkbaar voel je je toch in je gat gebeten 8O

Knuppel
6 juli 2003, 12:04
Heeeeeeeee Tantist! Wat leuk van je!

Precies in de roos!
Bovendien breng je in de praktijk waar TomB het over had maar waar hij zich zelf niet (helemaal) aan hield. (positief zijn over de 'doelwitten')

Zo vriendelijk was ik nu toch ook niet voor Vlaanderen72? :twisted:

5) Vlaanderen72
Is een karikatuur van zichzelf. Dat kan zowel positief als negatief opgevat worden

Je liet iedereen vrij om 'een karikatuur van zichzelf' positief of negatief op te vatten. Positief, dus. :P

Tantist
10 juli 2003, 23:37
...maar nu naar waarheid

Wel, ik dacht dat ik vriendelijk gebleven was, maar blijkbaar voel je je toch in je gat gebeten 8O

Je neemt je wensen voor werkelijkheid 8)

Paulus de Boskabouter
11 juli 2003, 10:06
...maar nu naar waarheid

Wel, ik dacht dat ik vriendelijk gebleven was, maar blijkbaar voel je je toch in je gat gebeten 8O

Je neemt je wensen voor werkelijkheid 8)

8) me not care :wink:

Supe®Staaf
11 juli 2003, 12:56
Je mag mij zien als diegene die het 10.000e K&K- berichtje typte. :lol:
Om te zien wie ik echt ben surf je naar:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=149346#149346

Patriot!
11 juli 2003, 13:55
9) Patriot
Vriendelijkste BUB'er, maar toch ook zwaar gefixeerd door een afkeer van alles wat Vlaams is. Valt ernstig mee te klappen als het niet over politiek gaat, en dat is zijn sterkte, want komt dan zeer sympathiek over.

Ik heb helemáál geen afkeer van alles Vlaams is, getuige mijn ode aan Vlaanderen op een ander forum, en het feit dat ik actief de Vlaamse Feestdag zal vieren :wink:

Leve Vlaanderen :!:

thePiano
11 juli 2003, 18:00
Je mag mij zien als diegene die het 10.000e K&K- berichtje typte. :lol:
Om te zien wie ik echt ben surf je naar:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=149346#149346

Zeg superstaaf, ik zie daar wel bijstaan: Laatst aangepast door Superstaaf® op Vr Jul 11, 2003 1:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt. Ben je dan spoedig verhuisd naar het middelpunt van België of wat is er precies gebeurd dat je die ene 'Staaf' hebt moeten bewerken? :P

Thomas Hx
11 juli 2003, 18:11
Jan: Spreek ik niet zoveel mee, raar hé?

Superstaaf:

Een zalig persoon, die ik al een tijdje ken. Enderzijds een sterke democraat dan ook weer niet. Kraamt onzin uit, maar ook hele zinnige klap.

Een echte man dus :D

Knuppel:

Een echte democraat, Die piano terecht van het forum wil of deze toch terecht wilt wijzen op zijn snel oordelen over de blok kiezers/mensen en sympathisanten. Knuppel heeft mij veel bij geleerd en veel doen in zien.


Paulus De Boskabouter:

Veel zelfkennis :D

Patriot:

Iemand die België bij eenhoudt en voor de rest veel dezelfde mening heeft als mij.

piano:

Iemand die ooit iets heeft meegemaakt met het blok en dit echt niet kan verwerken. Had er vroeger sympathie voor ( heb er zelf nog pb's van )Maar ben inzien dat hij even erg is als een blokker.

Tantist:

Even radicaal als Patriat maar iets libertainer in alles.

TomB:

Een liberaal naar men hart.

En wat vinden jullie van de enige echte puber op dit forum :D :lol: .

Tantist
11 juli 2003, 21:13
Dat je waarschijnlijk niet de enige puber bent hier, wel de enige die ervoor uitkomt, zonder complexen ;-)

Tantist
11 juli 2003, 21:32
(idee gepikt van Borrel op PI)

Jan Van Den Berghe:
http://www.winternet.com/~mikelr/assets/Android.jpg

Geert Cool:
http://www.winternet.com/~mikelr/assets/Rebel.jpg

Maarten Malaise
http://www.winternet.com/~mikelr/assets/Admin.jpg

Paulus de Boskabouter:
http://www.winternet.com/~mikelr/assets/Enfant.jpg

Vlaanderen72:
http://www.winternet.com/~mikelr/assets/Potty.jpg

Tacitus:
http://www.winternet.com/~mikelr/assets/Ferrous.jpg

thePiano:
http://www.winternet.com/~mikelr/assets/Filibuster.jpg

Knuppel:
http://www.winternet.com/~mikelr/assets/Rabid.jpg

Thomas Heyndrickx:
http://www.winternet.com/~mikelr/assets/Netrat.jpg

De Knut:
http://www.winternet.com/~mikelr/assets/Yapper.jpg

Supe®Staaf
11 juli 2003, 21:35
Je mag mij zien als diegene die het 10.000e K&K- berichtje typte. :lol:
Om te zien wie ik echt ben surf je naar:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=149346#149346

Zeg superstaaf, ik zie daar wel bijstaan: Laatst aangepast door Superstaaf® op Vr Jul 11, 2003 1:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt. Ben je dan spoedig verhuisd naar het middelpunt van België of wat is er precies gebeurd dat je die ene 'Staaf' hebt moeten bewerken? :P
Aalst is zowizo het centrum aller dingen. Is het niet exact Belgiës middelpunt, dan toch van de wereld, zoal niet de hele kosmos. Verhuizen hoefde dus niet echt. :lol:
Heel simpel echter, is de reden van aanpassing:
Daar die prentjes op een trage site staan, kopieerde ik het mijne naar mijn eigen webspace. De aanpassing van de URL gaf aan dat ik bewerkte.

TomB
11 juli 2003, 22:26
1) Jan Van den Berghe.
http://www.saltmagazine.com/nerd.gif
2) Superstaaf
http://users.ox.ac.uk/~spet1314/Photos/Bops/Cross%20Dressing%20-%20Max%20and%20breasts.jpg
3) Knuppel
http://www.departments.bucknell.edu/russian/ru101/ugly.jpg
4) Paulus de Boskabouter
http://uglypeople.com/uglymen/section.images.2003070815/up-men-00304.jpg
5) Vlaanderen72
http://www.dawn.com/herald/images/jan02-12.jpg
6) TomB
http://www.screamingeagle.org/images/uncle-sam.jpg
7) Alpina
http://www.p-nuckle.com/info/stoned.gif
8) thepiano
http://www.leisuregalleries.com/guderian.jpg
9) Patriot
http://www.aquaplanthawaii.com/images/plant.jpg
10) Tantist
http://www.liege.be/images/autorite/conseilc/happart.jpg

Wanne
11 juli 2003, 23:01
Pink Terror

http://www.mylene-farmer.de/gallery/live1996/live1996_16_gr.jpg

Numarx

http://www.ideal.es/indyrock/imagenes/millionaire6.jpg

Jabbe

http://www.funkist.ca/images/products/toys/new-rasta-bear.jpg

Mieke79

http://www.speelzolder.com/kleurplaten/PKkleurplaten/pippi/images/pipi01.gif

Piano

http://www.policeguide.com/ute-indian-police.jpg

Paulus

http://data.spotstv.com/spotstv2/a-b/amena/amena-robin-hood.jpg

Knuppel

http://www.c.zamfirescu.freehomepage.com/images/trista.jpg

Tomb

http://www.imsa.edu/edu/socsci/jvictory/expecta_02/stu_wk_0102/page_3_7/sak_captain_america_victory.jpg

Darwin

http://www.mcshome.com/images/scared.jpg

Parcifal

http://www.justinchambers.com/images/musketeer.jpg

Wanne
11 juli 2003, 23:08
Mezelf dan ook maar...

http://home.planet.nl/~kweke000/images/0058.jpg

Mieke 79
11 juli 2003, 23:13
Ik luvvvv Pippi Langkous! :D :lilangel: :bday:

Paulus de Boskabouter
12 juli 2003, 00:13
(idee gepikt van Borrel op PI)

Paulus de Boskabouter:
http://www.winternet.com/~mikelr/assets/Enfant.jpg

Pretty close :wink:

Vlaanderen72:
http://www.winternet.com/~mikelr/assets/Potty.jpg

Knuppel:
http://www.winternet.com/~mikelr/assets/Rabid.jpg

De Knut:
http://www.winternet.com/~mikelr/assets/Yapper.jpg

Zaaaaaaaaaaaaaaaaalig! :lol: :lol: :lol:
Tantist!! :lol: :lol:

Supe®Staaf
12 juli 2003, 10:58
http://www.indiana.edu/~japan/treasures/dentist.gif

Rarara. :wink:

Supe®Staaf
12 juli 2003, 11:01
http://www.mds.mdh.se/~kme96fpn/wfb/dwarf.jpg
Rarara. :wink:

Paulus de Boskabouter
12 juli 2003, 11:27
http://www.mds.mdh.se/~kme96fpn/wfb/dwarf.jpg
Rarara. :wink:

:P :?:

Paulus de Boskabouter
12 juli 2003, 11:29
http://www.winternet.com/~mikelr/flame55.html

Kris (Noens??) en GC

Thomas Hx
12 juli 2003, 13:20
loool, zalig!

Supe®Staaf
12 juli 2003, 13:29
http://users.pandora.be/Superstaaf/72.jpg

Rarara :?:

Thomas Hx
12 juli 2003, 14:36
http://users.pandora.be/Superstaaf/72.jpg

Rarara :?: :!:

Paulus de Boskabouter
18 juli 2003, 12:05
http://enterprise.hb.se/~data/trek/data.jpg

:?:

Tantist
18 juli 2003, 15:18
http://www.indiana.edu/~japan/treasures/dentist.gif

Rarara. :wink:

Hmmmmm, wie zou dat kunnen zijn??? :wink:

Tantist
18 juli 2003, 15:18
http://enterprise.hb.se/~data/trek/data.jpg

:?:

Geert Cool?

Het Vraagteken
18 juli 2003, 21:02
Wie waagt een gokje ;-)
http://www.suite101.com/files/articles/56000%5C56069/shinning.jpg

http://www.users.globalnet.co.uk/~loxias/harry-potter.jpg




ps: TomB, wie zijn ze nu?[/img]

TomB
18 juli 2003, 21:05
Wie waagt een gokje ;-)
http://www.suite101.com/files/articles/56000%5C56069/shinning.jpg
Ik herken mezelf voorwaar.
http://www.users.globalnet.co.uk/~loxias/harry-potter.jpg
En dit zal waarschijnlijk Numarx zijn ;)



ps: TomB, wie zijn ze nu?

Het Vraagteken
18 juli 2003, 21:25
oei oie..last van een negatief zelfbeeld :wink:
Hoewel, je maniakale trekken

En nee, het is niet Numarx..
Dit is Numarx :twisted:


http://www.widemedia.com/fashionuk/news/2000/10/23/fonz.jpg

TomB
18 juli 2003, 21:41
oei oie..last van een negatief zelfbeeld :wink:
Hoewel, je maniakale trekken

En nee, het is niet Numarx..
Dit is Numarx :twisted:


http://www.widemedia.com/fashionuk/news/2000/10/23/fonz.jpg

Wat is er negatief aan Jack in The shining? ;)

Ja, Numarx = Fonzie. Hij zit altijd van op zijn kantoor te typen.

Hier zijn Pink Terror, Elle en Mieke79:
http://www.shonenknife.com/puffgir3.gif

TomB
18 juli 2003, 21:42
En het vraagteken:
http://www.inkart.com/images/ColorArt/suit.jpg

Paulus de Boskabouter
18 juli 2003, 23:19
http://enterprise.hb.se/~data/trek/data.jpg

:?:

Geert Cool?

Ik dacht eerder aan JvdB .. :?

Mieke 79
18 juli 2003, 23:22
Hier zijn Pink Terror, Elle en Mieke79:
http://www.shonenknife.com/puffgir3.gif

Joepie! :D (Ik ben de blonde met de twee staartjes...)

Patriot!
18 juli 2003, 23:23
Hier zijn Pink Terror, Elle en Mieke79:
http://www.shonenknife.com/puffgir3.gif

Joepie! :D (Ik ben de blonde met de twee staartjes...)


Echt? Nu had ik u helemaal anders voorgesteld :oops:
Zo met sproeten en rossig haar enzo... :D

Mieke 79
18 juli 2003, 23:24
http://enterprise.hb.se/~data/trek/data.jpg

:?:

Geert Cool?

Ik dacht eerder aan JvdB .. :?

Hey! Data heeft gevoelens...

Paulus de Boskabouter
18 juli 2003, 23:26
Hier zijn Pink Terror, Elle en Mieke79:
http://www.shonenknife.com/puffgir3.gif

Joepie! :D (Ik ben de blonde met de twee staartjes...)


Echt? Nu had ik u helemaal anders voorgesteld :oops:
Zo met sproeten en rossig haar enzo... :D

Is dat niet ons pink terroristje?

Patriot!
18 juli 2003, 23:26
Hier zijn Pink Terror, Elle en Mieke79:
http://www.shonenknife.com/puffgir3.gif

Joepie! :D (Ik ben de blonde met de twee staartjes...)


Echt? Nu had ik u helemaal anders voorgesteld :oops:
Zo met sproeten en rossig haar enzo... :D

Is dat niet ons pink terroristje?

Nee, die stelde ik voor met roos haar :oops:

Mieke 79
18 juli 2003, 23:27
Hier zijn Pink Terror, Elle en Mieke79:
http://www.shonenknife.com/puffgir3.gif

Joepie! :D (Ik ben de blonde met de twee staartjes...)


Echt? Nu had ik u helemaal anders voorgesteld :oops:
Zo met sproeten en rossig haar enzo... :D

Er staat een echte foto van mij bij één of andere topic waar het over een barbecue ging. Ik weet al niet meer welk topic dat was.
Niet de moeite om op te zoeken ook niet, want de foto is toch al bijna 20 jaar oud...

Mieke 79
18 juli 2003, 23:28
Hier zijn Pink Terror, Elle en Mieke79:
http://www.shonenknife.com/puffgir3.gif

Joepie! :D (Ik ben de blonde met de twee staartjes...)


Echt? Nu had ik u helemaal anders voorgesteld :oops:
Zo met sproeten en rossig haar enzo... :D

Is dat niet ons pink terroristje?

Nee, die stelde ik voor met roos haar :oops:

Pinkie is de middenste...

Patriot!
18 juli 2003, 23:29
Hier zijn Pink Terror, Elle en Mieke79:
http://www.shonenknife.com/puffgir3.gif

Joepie! :D (Ik ben de blonde met de twee staartjes...)


Echt? Nu had ik u helemaal anders voorgesteld :oops:
Zo met sproeten en rossig haar enzo... :D

Er staat een echte foto van mij bij één of andere topic waar het over een barbecue ging. Ik weet al niet meer welk topic dat was.
Niet de moeite om op te zoeken ook niet, want de foto is toch al bijna 20 jaar oud...

20?! :|

Patriot!
18 juli 2003, 23:30
Hoe, dan is elle de groene??

Mijn hele wereldbeeld stuikt in elkaar :cry: :cry: :cry:

Mieke 79
18 juli 2003, 23:30
Hier zijn Pink Terror, Elle en Mieke79:
http://www.shonenknife.com/puffgir3.gif

Joepie! :D (Ik ben de blonde met de twee staartjes...)


Echt? Nu had ik u helemaal anders voorgesteld :oops:
Zo met sproeten en rossig haar enzo... :D

Er staat een echte foto van mij bij één of andere topic waar het over een barbecue ging. Ik weet al niet meer welk topic dat was.
Niet de moeite om op te zoeken ook niet, want de foto is toch al bijna 20 jaar oud...

20?! :|

Indeed, op de foto ben ik een jaar of vier, vijf. Maar ik had blonde, lange staartjes hé! :D

Mieke 79
18 juli 2003, 23:32
Hoe, dan is elle de groene??

Mijn hele wereldbeeld stuikt in elkaar :cry: :cry: :cry:

Ja, eigenlijk klopt er iets niet. Elle is een blauwe... en ik eerder een groene dan een blauwe... ai ai ai

Paulus de Boskabouter
18 juli 2003, 23:33
Zeg, op dat tekeningetje heeft die middenste zo'n rode ogen!! 8O
Aan den drank??

Patriot!
18 juli 2003, 23:35
Ok, nu snap ik er niks meer van, ik zal dan maar afgaan op u avatar zeker? 8)

Patriot!
18 juli 2003, 23:36
Zeg, op dat tekeningetje heeft die middenste zo'n rode ogen!! 8O
Aan den drank??

eih ja, precies...

http://www.lalibre.be/free_dossiers/gouvernement/moerman.jpg

8O

Mieke 79
18 juli 2003, 23:37
Ok, nu snap ik er niks meer van, ik zal dan maar afgaan op u avatar zeker? 8)

:?:

Paulus de Boskabouter
18 juli 2003, 23:38
Ok, nu snap ik er niks meer van, ik zal dan maar afgaan op u avatar zeker? 8)

Dan ben jij een blauwe met gele sterretjes! 8)

Paulus de Boskabouter
18 juli 2003, 23:38
Zeg, op dat tekeningetje heeft die middenste zo'n rode ogen!! 8O
Aan den drank??

eih ja, precies...

http://www.lalibre.be/free_dossiers/gouvernement/moerman.jpg

8O

duidelijk speed :lol: :lol: :wink:

Patriot!
18 juli 2003, 23:40
Ok, nu snap ik er niks meer van, ik zal dan maar afgaan op u avatar zeker? 8)

Dan ben jij een blauwe met gele sterretjes! 8)

Ok! Ik ben tenminste geen Fuhrer van den Brande :wink:

Paulus de Boskabouter
18 juli 2003, 23:47
Ok, nu snap ik er niks meer van, ik zal dan maar afgaan op u avatar zeker? 8)

Dan ben jij een blauwe met gele sterretjes! 8)

Ok! Ik ben tenminste geen Fuhrer van den Brande :wink:

Nee, je bent maar Sturmbahnführer Guy :wink:

Patriot!
19 juli 2003, 00:03
Ok, nu snap ik er niks meer van, ik zal dan maar afgaan op u avatar zeker? 8)

Dan ben jij een blauwe met gele sterretjes! 8)

Ok! Ik ben tenminste geen Fuhrer van den Brande :wink:

Nee, je bent maar Sturmbahnführer Guy :wink:

Grrrr!! :evil: Nu stuurt ik Fientje op u af :twisted: :wink:

Paulus de Boskabouter
19 juli 2003, 10:52
Ok, nu snap ik er niks meer van, ik zal dan maar afgaan op u avatar zeker? 8)

Dan ben jij een blauwe met gele sterretjes! 8)

Ok! Ik ben tenminste geen Fuhrer van den Brande :wink:

Nee, je bent maar Sturmbahnführer Guy :wink:

Grrrr!! :evil: Nu stuurt ik Fientje op u af :twisted: :wink:

Kan geen kwaad, ik heb de nodige vaccinaties 8) :wink:

DaBlacky
20 juli 2003, 14:04
http://users.pandora.be/dablacky/politics/BodyArt2.jpg

Paulus de Boskabouter
20 juli 2003, 14:06
http://users.pandora.be/dablacky/BodyArt2.jpg
Ik denk dat het een kabouter is (de rest mag aan de kerstman denken :wink: )
8O 8)

:P :wink:

Supe®Staaf
20 juli 2003, 16:18
http://users.pandora.be/Superstaaf/72.jpg
Waarom durft hier niemand een forumnaam opplakken?

Een nieuw foto, iets makkelijker dit keer:
http://users.pandora.be/Superstaaf/dispi.jpg

Paulus de Boskabouter
21 juli 2003, 14:50
http://users.pandora.be/Superstaaf/72.jpg
Waarom durft hier niemand een forumnaam opplakken?

Een nieuw foto, iets makkelijker dit keer:
http://users.pandora.be/Superstaaf/dispi.jpg

Allé, weet er niemand wie die grote mond is en wat dat andere is?
Ikken weetet nie zenne. :oops:

Yann
21 september 2003, 21:26
Knuppel:
http://club.studiant.be/topas/tijdelijk/01.jpg

Den aangebrande phonix
http://www.jm.mv-regierung.de/images/justitia.gif

H. Guderian
http://hjem.wanadoo.dk/~wai19207/image/Endnu%20ikke%20paa/zapslut/skinhead.jpg

:wink:

John Stufflebeam
http://www.geni.org/energy/assets/photos/jpg/dalai-lama-webready.jpg

Pieter De Coninck
http://www.pctots.com/toddler-using-computer.gif

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

H. Guderian
21 september 2003, 23:23
Yann het belgicistje:

http://www.uglypeople.com/uploaded/5683/evil.jpg

de BUB-voorzitter/président-directeur-général:

http://www.uglypeople.com/uploaded/5302/ugly2.jpg

:twisted:

Bruno*
21 september 2003, 23:58
Onorigineel :roll:

Jou kennen we al:

http://yawp.com/3rd-i/staff/abbadon/handbook/images/guderian.jpg

p.s.: ik wist niet dat die nog leefde én Nederlands kende 8O

Antoon
22 september 2003, 14:35
H. Guderian
http://hjem.wanadoo.dk/~wai19207/image/Endnu%20ikke%20paa/zapslut/skinhead.jpg


:lol: :lol: :lol:

Het Skill Effect
26 december 2004, 03:26
Jan Hyoens

http://penut.net/images/links/donkey.jpg


Spolpoel
http://images.google.be/images?q=tbn:80b06LhL-4EJ:yiff.mit.edu/laura47/images/athena/dork.jpg



Big bad wolf
http://www.historical-costumes.net/sheep/chanchan.jpg


The piano
http://www.curtis-ne.com/photo/piano-lg.jpg


Nou nou
http://www.crazyleg.com/pimpin/pimp.jpg


cynicus
http://www.detnews.com/2000/entertainment/0602/bigmomma/1.jpg