PDA

View Full Version : Politics.be zoekt...


FMisplon
25 oktober 2005, 16:11
Politics.be staat op een scharnierpunt...
Onze site wordt alsmaar groter en uitgebreider.
Naast dit forum houden wij ook een uitgebreide politieke portaalsite draaiende op verschillende platformen: internet, gsm & pda.
In 2006 volgen er nieuwe verkiezingen (en volgt een herlancering van verkiezingsportaal verkiezingssite.be) en uiteraard blijven wij bijzonder ambitieus. We willen nog groeien, uitbreiden, innoveren,...

Om al onze ambities waar te maken moeten wij ons team uitbreiden.

Politics.be gaat daarom op zoek naar:

Technici

Uw profiel:

U hebt kennis van
HTML, CSS en JavaScript
PHP
SQL, bij voorkeur ook uitgebreidere kennis van MySql als dbms
U bent stressbestendig (vraag maar jeroen, dat is nodig)
U bent gemotiveerd om Politics.be verder uit te bouwen
U bent een aangenaam persoon ;-) Politics.be is een vrijwilligersproject en hoewel we ambitieus zijn moet het ook plezierig blijven natuurlijk. Graficus / designer / flashontwikkelaar en -designer

Op grafisch gebied kan Politics.be nog grote stappen vooruitzetten. Samen met de nieuwe site willen wij ook een nieuwe layout lanceren (die consistent is weliswaar met dit forum). Daarnaast willen wij professioneler ogende communicatie voeren: mooie banners, buttons,...
Ook flashkenners zijn welkom, want ook met flash zijn er interessante mogelijkheden voor advertising, interactieve applicaties, dynamische infographics

Uw profiel

U hebt gevoel voor layout
U kan mooie illustraties maken, meehelpen aan het opzetten van een consistente layout
u hebt kennis van grafische software
B bent stressbestendig
U bent gemotiveerd om Politics.be verder uit te bouwen
U bent een aangenaam persoon ;-) Politics.be is een vrijwilligersproject en hoewel we ambitieus zijn moet het ook plezierig blijven natuurlijk.
Wat wij u kunnen bieden

een interessant project waarin je je volledig in kunt onderdompelen
Politics.be staat bijlange niet slecht op je cv (hoe denk je dat ik aan mijn job geraakt ben? ;-) )
een gemotiveerd team
af en toe een pint ;-)
Geen loon helaas... Politics.be is en blijft een vrijwilligersproject
Voel je je geroepen om mee te werken?
Neem dan snel contact met mij op via pb / mail of msn!

Geertje
26 oktober 2005, 10:19
Helaas geen enkele kennis van PHP. Ik zal mij eerst wat bijscholen.

Geertje
26 oktober 2005, 10:19
Helaas geen enkele kennis van PHP. Ik zal mij eerst wat bijscholen.

/\|cazar
26 oktober 2005, 12:59
Ik wil mij wel spontaan aanbieden als kandidaat moderator ( lees : banner ) ...:lol:

JusticeLover
26 oktober 2005, 14:48
Politics.be staat op een scharnierpunt...
Onze site wordt alsmaar groter en uitgebreider.
Naast dit forum houden wij ook een uitgebreide politieke portaalsite draaiende op verschillende platformen: internet, gsm & pda.
In 2006 volgen er nieuwe verkiezingen (en volgt een herlancering van verkiezingsportaal verkiezingssite.be) en uiteraard blijven wij bijzonder ambitieus. We willen nog groeien, uitbreiden, innoveren,...

Om al onze ambities waar te maken moeten wij ons team uitbreiden.

Politics.be gaat daarom op zoek naar:

Technici

Uw profiel:


U hebt kennis van
HTML, CSS en JavaScript
PHP
SQL, bij voorkeur ook uitgebreidere kennis van MySql als dbms
U bent stressbestendig (vraag maar jeroen, dat is nodig)
U bent gemotiveerd om Politics.be verder uit te bouwen
U bent een aangenaam persoon ;-) Politics.be is een vrijwilligersproject en hoewel we ambitieus zijn moet het ook plezierig blijven natuurlijk.Graficus / designer / flashontwikkelaar en -designer

Op grafisch gebied kan Politics.be nog grote stappen vooruitzetten. Samen met de nieuwe site willen wij ook een nieuwe layout lanceren (die consistent is weliswaar met dit forum). Daarnaast willen wij professioneler ogende communicatie voeren: mooie banners, buttons,...
Ook flashkenners zijn welkom, want ook met flash zijn er interessante mogelijkheden voor advertising, interactieve applicaties, dynamische infographics

Uw profiel


U hebt gevoel voor layout
U kan mooie illustraties maken, meehelpen aan het opzetten van een consistente layout
u hebt kennis van grafische software
B bent stressbestendig
U bent gemotiveerd om Politics.be verder uit te bouwen
U bent een aangenaam persoon ;-) Politics.be is een vrijwilligersproject en hoewel we ambitieus zijn moet het ook plezierig blijven natuurlijk.Wat wij u kunnen bieden


een interessant project waarin je je volledig in kunt onderdompelen
Politics.be staat bijlange niet slecht op je cv (hoe denk je dat ik aan mijn job geraakt ben? ;-) )
een gemotiveerd team
af en toe een pint ;-)
Geen loon helaas... Politics.be is en blijft een vrijwilligersprojectVoel je je geroepen om mee te werken?
Neem dan snel contact met mij op via pb / mail of msn!


Volgens mij hebben julie sponsors nodig.

Of, laat alle leden die ingeschreven zijn na juli 2004 betalen :)