PDA

View Full Version : Israël moet naar Europa verhuizen.


Nierika
11 december 2005, 14:33
De profeet wordt gezien als de boodschapper van God. En een profeet is naar mijn niet groter dan God.

Maar voor de meeste moslims is Mohammed "de volmaakte mens". Een volmaakte mens die seks had met een wicht van 7, of was het 9, die mensen liet onthoofden omdat ze hem beledigden, die karavanen liet aanvallen, beweerde dat liegen mag als de ummah er mee vooruit kan worden geholpen, een hele joodse stam liet afmaken of als slaaf verkocht omdat ze hem zogezegd hadden verraden, en wegvluchtte onder de ogen van zijn verbaasde metgezellen(zie Hadith) toen er een zonsverduistering plaatsvond waarvan hij dacht dat het het einde van de wereld voorstelde...
(kan nog wel een uurtje doorgaan, maar kom, hier kan het al wel mee door)

longhorn
23 februari 2011, 05:50
Te gek. De militante Europeanen(lees lui-links) zijn anti-Israel en joden in het algemeen. Moest ik jood zijn dan zou Europa zeker niet mijn emigratie bestemming zijn. Maar als ongeletterde Fatima ingevoerd wordt voor een schijnhuwelijk dan kraait er geen haan. 'k heb er mijn kot in.:lol:

straddle
23 februari 2011, 06:03
Maar voor de meeste moslims is Mohammed "de volmaakte mens". Een volmaakte mens die seks had met een wicht van 7, of was het 9, die mensen liet onthoofden omdat ze hem beledigden, die karavanen liet aanvallen, beweerde dat liegen mag als de ummah er mee vooruit kan worden geholpen, een hele joodse stam liet afmaken of als slaaf verkocht omdat ze hem zogezegd hadden verraden, en wegvluchtte onder de ogen van zijn verbaasde metgezellen(zie Hadith) toen er een zonsverduistering plaatsvond waarvan hij dacht dat het het einde van de wereld voorstelde...
(kan nog wel een uurtje doorgaan, maar kom, hier kan het al wel mee door)

Maar meneer is geen islamofoob. Wel Korangeleerde :roll: Ongelooflijk dit van u te lezen, na uw totaal ongefundeerde tirade van daarnet omdat ik wat kritiek heb op Israel en de joodse ideologie.

Ik heb u al gezegd, dat er in de Joodse Talmoed heel wat ergere dingen staan, vooral over de goyim. Dat er ook heel wat haatzaaiende rabbijnen zijn met zeer racistische en denigrerende uitspraken over ons. Waarom horen we je daar niets over zeggen??
.

louis1949
23 februari 2011, 06:06
Maar meneer is geen islamofoob. Wel Korangeleerde :roll: Ongelooflijk dit van u te lezen, na uw totaal ongefundeerde tirade van daarnet omdat ik wat kritiek heb op Israel en de joodse ideologie.

Ik heb u al gezegd, dat er in de Joodse Talmoed heel wat ergere dingen staan, vooral over de goyim. Dat er ook heel wat haatzaaiende rabbijnen zijn met zeer racistische en denigrerende uitspraken over ons. Waarom horen we je daar niets over zeggen??
.

heel simpel ,omdat we van joodse mense geen spatje last hebben in europa,wat we van uw knuffels niet kunnen zeggen

-Jo-
23 februari 2011, 07:50
heel simpel ,omdat we van joodse mense geen spatje last hebben in europa,wat we van uw knuffels niet kunnen zeggen

En omdat "we er geen last van hebben" (lees: ze pakken geen sacocchen op straat) is het dan plots wel verantwoord om eventjes een kunstmatig land op andermans grondgebied te stichten, in ons eigen continent dan nog, en wetende dat heel wat joden totaal geen eigen staat willen.

De USA is de beste oplossing. Er wonen reeds veel joden, plaats genoeg en het is een puur immigratieland.

-Jo-
23 februari 2011, 07:53
Te gek. De militante Europeanen(lees lui-links) zijn anti-Israel en joden in het algemeen. Moest ik jood zijn dan zou Europa zeker niet mijn emigratie bestemming zijn. Maar als ongeletterde Fatima ingevoerd wordt voor een schijnhuwelijk dan kraait er geen haan. 'k heb er mijn kot in.:lol:

Typische onzin vanwege amerikanofiel rechts.

1. Militant Europees én lui? Tegenspraak?
2. Wat is pro Europees? Is dat pro de EU of kan men pro Europees zijn en tegen de EU volgens u?
3. Wie zegt dat schijnhuwelijken, inwijking door illegalen, immigratie zondermeer,... goedgekeurd wordt door diegenen die zich -in welke betekenis ook- pro Europa opstellen?

Kodo Kodo
23 februari 2011, 08:04
Maar meneer is geen islamofoob. Wel Korangeleerde :roll: Ongelooflijk dit van u te lezen, na uw totaal ongefundeerde tirade van daarnet omdat ik wat kritiek heb op Israel en de joodse ideologie.

Ik heb u al gezegd, dat er in de Joodse Talmoed heel wat ergere dingen staan, vooral over de goyim. Dat er ook heel wat haatzaaiende rabbijnen zijn met zeer racistische en denigrerende uitspraken over ons. Waarom horen we je daar niets over zeggen??
.

Of Niereka korangeleerde is of niet, kunnen velen hier niet beoordelen, al begint stilaan tot de brede lagen van de bevolking door te dringen dat geen enkele schurk de mensheid, tot dusver, grotere schade toegebracht heeft dan de pedofeet Mohammed (vrede zij met hem).

Wat er in de talmoed staat, weet bijna niemand.

Dat de koran, anders dan de bijbel en de talmoed, een instructieboekje voor de gelovige vormt, met letterlijk uit te voeren bevelen, begint een beetje door te dringen tot een bevolking die zich bij de koran nog steeds zoiets als bijbelexegese voorstelt. En dat de soennieten al sinds de middeleeuwen geen enkele vorm van herinterpretatie van de koran dulden, is ten onzent helaas onbekend.

Maar er is één ding dat de mensen wel snappen: en dat is het gedrag van de mohammedaan, dat in een geval als dit hier, vorige week (http://www.spiegel.de/video/video-1109628.html), door de koran volkomen gerechtvaardigd wordt.

Mohammedanen zullen beweren dat de islam dit soort agressie verbiedt, en hun religieuze plicht tot misleiding van de ongelovige indachtig verzwijgen ze er wijselijk bij dat het verbod slechts geldt als het slachtoffer een ongelovige is. Jaja, straddle, je kunt nu suggereren dat Kodo Kodo ook een slechte schriftgeleerde is, en je kunt zeggen dat het voorval van vorige week alweer een fée d'hiver (winterfee) is die niets met de mohammedanerij te maken heeft.

OK, we geloven je misschien. Maar wat we zeker veel gemakkelijker zouden geloven is dat de daders uit vier islamitische landen komen. En toevallig is dat ook zo.

Maar het imbecielengeloof met zijn joden- en israëlhaat moet verder worden geduld en gesubsidieerd. Wat het dreigement "na zaterdag komt zondag" betekent, hoeven we ons niet aan te trekken zolang de meeste agressie gericht is tegen degenen die hun God op de sabbat eren.

nihao
23 februari 2011, 08:12
dat de daders uit vier islamitische landen komen

Tiens, ik wist niet dat 'landen' (staten) ook een geloof konden aanhangen.

Het heeft wel rare gevolgen. Stel dat ik als Belgisch boeddhist ergens een moord pleeg dan mag dat op conto van het katholicisme worden gesschreven, want België zal wel een 'katholiek' land zijn in die 'benadering'.

D'ARTOIS
23 februari 2011, 08:52
Maar meneer is geen islamofoob. Wel Korangeleerde :roll: Ongelooflijk dit van u te lezen, na uw totaal ongefundeerde tirade van daarnet omdat ik wat kritiek heb op Israel en de joodse ideologie.

Ik heb u al gezegd, dat er in de Joodse Talmoed heel wat ergere dingen staan, vooral over de goyim. Dat er ook heel wat haatzaaiende rabbijnen zijn met zeer racistische en denigrerende uitspraken over ons. Waarom horen we je daar niets over zeggen??
.

Die haatzaaiende rabbijnen - zo die er zijn (maar dat kan best) blijven waar ze thuishoren.
Dat kan van de moslims niet worden gezegd.
Die nemen de woorden van hun geestelijken voor de absolute waarheid terwijl geen zinnige jood er over piekert de Talmoed naar de letter uit te voeren.

tomm
23 februari 2011, 12:24
heel simpel ,omdat we van joodse mense geen spatje last hebben in europa,wat we van uw knuffels niet kunnen zeggen

Dat zou ik nu ook niet durven zeggen, onder andere in de financië wereld en banksector zitten talloze Joden, en net die sectoren waren verantwoordelijk voor de economische crisis... ook, denk je dat al die diamantairs in Antwerpen netjes hun belasting betalen? Dat is in feite diefstal op grote schaal.
niet dat ik nu tot Jodenhaat oproep, verre van, maar sommige groepen mogen toch eens op hun plaats gezet worden, en niet alleen moslims...

In Feite moet je niet kijken naar de origine of godsdienst van iemand, enkel naar z'n daden, als die verkeerd zijn, moet er opgetreden worden, ongeacht of hij Jood, Belg of moslim is.

speurneus
23 februari 2011, 12:45
Juist, dat de burgers van Israel maar naar naar Vlaanderen verhuizen. Dit heeft het grote voordeel dat het intelectuele peil in Vlaanderen opgekrikt wordt.