PDA

View Full Version : Zo'n schoon weer...


Tantist
9 juli 2003, 15:01
Ik moest effe mijn mails komen lezen, en en passant effe hier komen zien. Nog zoveel volk en zoveel activiteit...

Jong jong jong, ik ben direct terug terrasjes gaan doen seh...

Mieke 79
9 juli 2003, 15:02
Ik heb griep. :(

parcifal
9 juli 2003, 19:05
Zonder woorden :

http://www.students.let.uu.nl/home/T.vanPelt/buitendezone/2-8/media/dagboekroxanne-c.rm

Elle
10 juli 2003, 00:07
Wat is mijn stad mooi!!!!! Prachtige terrasjes......Mmmmmmmmmmm, love Brussels!

Mieke 79
10 juli 2003, 00:09
Wat is mijn stad mooi!!!!! Prachtige terrasjes......Mmmmmmmmmmm, love Brussels!

Waarvoor staat de N-O-H ?

Elle
10 juli 2003, 00:12
N-O-H= Neder-Over-Heembeek (1120 Brussel)

Ligt naast Laken en Vilvoorde. Meesten kennen deze gemeente door het militair hospitaal.

Pink Terror
10 juli 2003, 00:13
veel beterschap Mieke! :drinking: is the cure :wink:

Ja, Brussel kickt inderdaad wel ass. Het coolste is wanneer je toevallig de bib binnenloopt en totaal overvallen wordt door de fantastische muziek op het Muntplein! Is nu al 3 keer gebeurt! Zo totaal onverwachts meegesleept worden...

Elle
10 juli 2003, 00:14
Maar ik ben terrasje gaan doen in 't stad. Niet ver van Manneken Pis. Leuk opgeknapte restaurantjes en cafékes, heel plezant!!! Mijn lief had wel een 'touche' bij ne gast, ma bon. Kwas er redelijk gerust in :wink:

maddox
10 juli 2003, 00:15
Elle ,dan woon je niet veraf, net onder die vervelende vliegtuigroute.

Elle
10 juli 2003, 00:16
veel beterschap Mieke! :drinking: is the cure :wink:

Ja, Brussel kickt inderdaad wel ass. Het coolste is wanneer je toevallig de bib binnenloopt en totaal overvallen wordt door de fantastische muziek op het Muntplein! Is nu al 3 keer gebeurt! Zo totaal onverwachts meegesleept worden...
Ja, daarstraks voorbij de beurs gereden. Was zo'n groepje muzikanten bezig. Vollen 'ambiance'... Echt de max!!

Elle
10 juli 2003, 00:17
Elle ,dan woon je niet veraf, net onder die vervelende vliegtuigroute.
:D Correct, maddoxke. Welk deel van Vilvoorde? Koningslo toevallig? Of eerder kant van Budda-brug op?

Pink Terror
10 juli 2003, 00:18
Ben je ooit eens gaat tafelen aan de Kolenmarkt? Mijn favoriete plekje...om de vijf voet komt er een straatmuzikant de boel opvrolijken en als ik daarstraks een beetje aan 't klungelen was met een klein jongleerballetje (voet-acrobatie) kreeg ik keiveel feedback van de mensen die daar zaten! En er zijn altijd wel schattige kindjes aan 't spelen met het waterkraantje, die telkens moedig een poging ondernemen om ons nat te maken...Echt fantastisch plekje!

Mieke 79
10 juli 2003, 00:20
BTW, Pink Terror, niet zeggen, maar ik heb een foto van je gezien! :D

En het was een heel leuke! :D

(Don't worry, blijft geheim!)

Elle
10 juli 2003, 00:27
BTW, Pink Terror, niet zeggen, maar ik heb een foto van je gezien! :D

En het was een heel leuke! :D

(Don't worry, blijft geheim!)
@ Mieke: Hela, hela, ik ben een curieuse hé. Zoiets moete ni zeggen zonder beeldmateriaal te geven hé mieke. Kan daar ni tegen!!! :cry:

@ Pink terror: love kolenmarkt!! Maar ik zit graag op pleintje waar de stichting Jacques Brel is, de eikstraat (Manneken pis) geeft daar op uit. Heel leuk om te eten en te drinken!! Altijd volk en zeer gezellig.

Pink Terror
10 juli 2003, 00:35
BIJ DEZE VERBIED IK MIEKE ENIG BEWIJSMATERIAAL BOVEN TE HALEN VOOR IK DIE ZELF GEKEURD HEB! Anders haal ik mijn bazooka uit hoor! :snipersm:

TomB
10 juli 2003, 01:46
veel beterschap Mieke! :drinking: is the cure :wink:

Ja, Brussel kickt inderdaad wel ass. Het coolste is wanneer je toevallig de bib binnenloopt en totaal overvallen wordt door de fantastische muziek op het Muntplein! Is nu al 3 keer gebeurt! Zo totaal onverwachts meegesleept worden...
Als ge nu nog naar de VUB gaat studeren, gaat ge nooit meer uit Brussel weg. (Tenzij ge 1 van die planten wordt die nog nooit verder van de campus geweesd zijn als het kerkhof van Elsene.)

Brussel = Beste uitgangsstad van Belgie, second to none.

TomB
10 juli 2003, 01:48
N-O-H= Neder-Over-Heembeek (1120 Brussel)

Ligt naast Laken en Vilvoorde. Meesten kennen deze gemeente door het militair hospitaal.

Ik ken die gemeente vooral van de bloemenveiling en de afvalverbrander van Schaarbeek die er vlak naast staat ;)

TomB
10 juli 2003, 01:52
BTW, Pink Terror, niet zeggen, maar ik heb een foto van je gezien! :D

En het was een heel leuke! :D

(Don't worry, blijft geheim!)

Hoezo dat blijft geheim? Wat voor streken zijn dat nu?

TomB
10 juli 2003, 01:53
BIJ DEZE VERBIED IK MIEKE ENIG BEWIJSMATERIAAL BOVEN TE HALEN VOOR IK DIE ZELF GEKEURD HEB! Anders haal ik mijn bazooka uit hoor! :snipersm:

Zie mieke, nog een argument te meer om rap die foto te posten!

Ge kunt hem misschien naar haar website doorsturen: http://www.pinkterror.com/articulos/pinkterror.php

By the way pink, hebt ge hier uw inspiratie vandaan?
http://bonekbarbiesaya.homestead.com/files/barbie_TNT_babypink.jpg

Mieke 79
10 juli 2003, 08:27
BIJ DEZE VERBIED IK MIEKE ENIG BEWIJSMATERIAAL BOVEN TE HALEN VOOR IK DIE ZELF GEKEURD HEB! Anders haal ik mijn bazooka uit hoor! :snipersm:

No way! Bewijsmateriaal al lang vernietigd...
Trust me...

Elle
10 juli 2003, 09:04
Als ge nu nog naar de VUB gaat studeren, gaat ge nooit meer uit Brussel weg. (Tenzij ge 1 van die planten wordt die nog nooit verder van de campus geweesd zijn als het kerkhof van Elsene.)

Brussel = Beste uitgangsstad van Belgie, second to none.
VUB rocks!!!! Ik zit op campus Jette, maar al een chance dat mijn lessenrooster niet te fel gevuld is......
Brussel= gewoonweg de 'place to be'!!!!

Elle
10 juli 2003, 09:05
BIJ DEZE VERBIED IK MIEKE ENIG BEWIJSMATERIAAL BOVEN TE HALEN VOOR IK DIE ZELF GEKEURD HEB! Anders haal ik mijn bazooka uit hoor! :snipersm:

No way! Bewijsmateriaal al lang vernietigd...
Trust me...
Godvernondejhfguegvfbgrmblgrrrrrmmmmbllll :evil:
Ah neen, hé!!! Zo gaat da hier ni ze!! Beeldmateriaal is nu vereist en zal indien nodig met geweld bemachtigd worden!!! :evil: :twisted:

Patriot!
10 juli 2003, 10:35
Der zij hier ineens zoveel vrouwen :?:
Goed zo! :wink:

TomB
10 juli 2003, 22:10
Als ge nu nog naar de VUB gaat studeren, gaat ge nooit meer uit Brussel weg. (Tenzij ge 1 van die planten wordt die nog nooit verder van de campus geweesd zijn als het kerkhof van Elsene.)

Brussel = Beste uitgangsstad van Belgie, second to none.
VUB rocks!!!! Ik zit op campus Jette, maar al een chance dat mijn lessenrooster niet te fel gevuld is......
Brussel= gewoonweg de 'place to be'!!!!

Campus Jette is leuk, dat loopt daar vol knap vrouwvolk uit de verpleegstertjesafdelingen. The place to be voor een jonge Vlaamse man in Brussel ;)

TomB
10 juli 2003, 22:11
Der zij hier ineens zoveel vrouwen :?:
Goed zo! :wink:

En er zit geen enkele nationalistische bij. ;)

Pink Terror
10 juli 2003, 22:16
BIJ DEZE VERBIED IK MIEKE ENIG BEWIJSMATERIAAL BOVEN TE HALEN VOOR IK DIE ZELF GEKEURD HEB! Anders haal ik mijn bazooka uit hoor! :snipersm:

Zie mieke, nog een argument te meer om rap die foto te posten!

Ge kunt hem misschien naar haar website doorsturen: http://www.pinkterror.com/articulos/pinkterror.php

By the way pink, hebt ge hier uw inspiratie vandaan?
http://bonekbarbiesaya.homestead.com/files/barbie_TNT_babypink.jpg

WAT EEN ZALIGE SITE!!!! :lol: :lol: Ik heb er geen jota van verstaan; maar de fototjes spreken voor zich. ik voel me als het ware vereerd deze naam te dragen.

Tommy boy, je had toch beter moeten weten! ik & barbie? I don't think so! Ik ben bekwaam om zo van die stomme t-shirtjes te dragen met 'Barbie is a slut'. Ja mijn haat overstijgt alle ethische grenzen.

Mijn inspiratie komt hiervandaan:

http://bangbang1969.free.fr/images/autres/poster1.JPG Deze poster heb ik eens ergens in het roos zien hangen. Ongelooflijk geniaal toch!

DaBlacky
10 juli 2003, 23:39
Als ik weet een gebak maken, ik weet een bom maken?

Mijn interpretatie: als ik weet hoe ik een gebak moet maken, dan weet ik hoe ik een bom moet maken...

Sorry, maar mijn Frans is echt een ramp.

TomB
10 juli 2003, 23:55
Als ik weet een gebak maken, ik weet een bom maken?

Mijn interpretatie: als ik weet hoe ik een gebak moet maken, dan weet ik hoe ik een bom moet maken...

Sorry, maar mijn Frans is echt een ramp.

Uw interpretatie is juist.

Pink Terror
11 juli 2003, 00:03
Yup, wat een kick-ass dame toch!

TomB
11 juli 2003, 00:04
Yup, wat een kick-ass dame toch!

Net als jij.

Pink Terror
11 juli 2003, 00:10
Nu ga ik blozen....en ik ben al verbrand...wat een zicht! :rainbow1:

numarx
11 juli 2003, 00:44
Tom, probeer toch tenminste een béétje originele "versiertrucs" te gebruiken alsjeblieeeeft! Ik voel ze al van mijlenver aankomen!

(...en ze missen daarbij hun effect echter niet... :oops: rrrrrrauw!)

TomB
11 juli 2003, 05:57
Tom, probeer toch tenminste een béétje originele "versiertrucs" te gebruiken alsjeblieeeeft! Ik voel ze al van mijlenver aankomen!

(...en ze missen daarbij hun effect echter niet... :oops: rrrrrrauw!)

Jij bent ook geweldig Numarx!

Paulus de Boskabouter
11 juli 2003, 10:00
Tom, probeer toch tenminste een béétje originele "versiertrucs" te gebruiken alsjeblieeeeft! Ik voel ze al van mijlenver aankomen!

(...en ze missen daarbij hun effect echter niet... :oops: rrrrrrauw!)

Jij bent ook geweldig Numarx!

8O Lust je beide kanten van het varkentje, Tom?

Mieke 79
11 juli 2003, 10:01
Tom, probeer toch tenminste een béétje originele "versiertrucs" te gebruiken alsjeblieeeeft! Ik voel ze al van mijlenver aankomen!

(...en ze missen daarbij hun effect echter niet... :oops: rrrrrrauw!)

Jij bent ook geweldig Numarx!

8O Lust je beide kanten van het varkentje, Tom?

Wat een vete tussen jullie twee! :wink: :D

Paulus de Boskabouter
11 juli 2003, 10:04
Tom, probeer toch tenminste een béétje originele "versiertrucs" te gebruiken alsjeblieeeeft! Ik voel ze al van mijlenver aankomen!

(...en ze missen daarbij hun effect echter niet... :oops: rrrrrrauw!)

Jij bent ook geweldig Numarx!

8O Lust je beide kanten van het varkentje, Tom?

Wat een vete tussen jullie twee! :wink: :D

:? :?: Ik zen 'gesetteld' zenne.
Heb mijn nestje al gevonden/gebouwd

Pink Terror
11 juli 2003, 15:32
boeee, gesettled zijn is saai! :twisted:

Elle
11 juli 2003, 15:44
jaa!!! Weg met kabouter!!!! No settled guys!!! *yuck*
Weg ermee .....:microwav: :twisted:

Paulus de Boskabouter
11 juli 2003, 16:07
:roll: wacht tot ons miekes hier een eerste boreling 'geworpen' :twisted: hebben :?


Ben tenminste van't straat geraakt 8)

TomB
11 juli 2003, 16:13
Ben tenminste van't straat geraakt 8)

And thus, affraid to spend the rest of his life all by himself, the dwarf settled for a life of mediocracy in the suburbs.

One day, he'll write his memoires, they will start with the words: Dear Ndugu...

;)

Elle
11 juli 2003, 16:21
Ben tenminste van't straat geraakt 8)

And thus, affraid to spend the rest of his life all by himself, the dwarf settled for a life of mediocracy in the suburbs.

One day, he'll write his memoires, they will start with the words: Dear Ndugu...

;)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Good one!

Mieke 79
11 juli 2003, 16:22
:roll: wacht tot ons mieke hier een eerste boreling werpt. :?


Euh, weest gerust. Da's nog nie voor direct! :lol:

And thus, affraid to spend the rest of his life all by himself, the dwarf settled for a life of mediocracy in the suburbs.

One day, he'll write his memoires, they will start with the words: Dear Ndugu...

Dear Ndugu, ik ben nu ongeveer even groot als jij... maar een midlife crisis is niet om te lachen... Veel liefs vanuit de paddestoel, De kabouter... :wink:

Paulus de Boskabouter
12 juli 2003, 09:19
:lol: :lol: :lol:

8)