PDA

View Full Version : Een zalig en vrolijk Offerfeest ..


JusticeLover
11 januari 2006, 18:45
..

Gewenst aan alle moslims en voorstanders van multiculturele samenleving op het forum (en elders natuurlijk) :-P

Ke Nan, Khalid, Mustapha, Nad60, Red Beret, Smurfje, Turk4Ever, .. en anderen die ik vergeten ben :BIG:

(Kurban Bayramı Mübarek olsun, Moebarak Id ul-Adha)

*(en aan Raven hetzelfde gewenst, als ze zich tenminste islamitisch voelt en niet schaamt omwille van haar Algerijnse afkomst)

Mitgard
11 januari 2006, 18:48
maak er een gezellige boel van, en niet te zat hé. ;-)

skaldis
11 januari 2006, 18:49
Jep, voor u ook, morgen eet ik een stoofpotje met schapevlees se. Ik heb weer vlees gekregen van m'n vroegere geburen.

StevenNr1
11 januari 2006, 18:51
eicht mubara (ofzoiets)

JusticeLover
11 januari 2006, 18:56
maak er een gezellige boel van, en niet te zat hé. ;-)

Hoe wist jij dat ik terug ben begonnen met zuipen? (Ramadan en Offerfeest is voorbij, dus tot de volgende Ramadanperiode mag ik alles doen) ;-)

JusticeLover
11 januari 2006, 18:57
Jep, voor u ook, morgen eet ik een stoofpotje met schapevlees se. Ik heb weer vlees gekregen van m'n vroegere geburen.

Nice 8)

JusticeLover
11 januari 2006, 18:57
eicht mubara (ofzoiets)

ofzoiets 8)

Smurfje
11 januari 2006, 19:03
Raven is mannelijk hoor.

Jij ook Bayramin Mübarek olsun. (slecht Turks maar goed.)

JusticeLover
11 januari 2006, 19:05
Raven is mannelijk hoor.

Weet ik nu pas 8O

Jij ook Bayramin Mübarek olsun. (slecht Turks maar goed.)

Je kon copy/pasten, maar geeft niet.

Smurfje
11 januari 2006, 19:07
Weet ik nu pas 8O
:-D


Je kon copy/pasten, maar geeft niet.

Nee, zo zou ik het in het echt ook gezegd hebben. In ieder geval, de meeste Turken hier praten zo.
(warboel van 2 talen)

JusticeLover
11 januari 2006, 19:21
Nee, zo zou ik het in het echt ook gezegd hebben. In ieder geval, de meeste Turken hier praten zo.
(warboel van 2 talen)

Heb ik gemerkt, twee weken geleden was ik in Rotterdam. Ze kunnen geen Turks + zijn irritant. Eentje charcheerde tegen mij, er was bekan ruzie :-D

Nu ff serieus, hebben ze in Rotterdam geen Turkse school?
Hier is het dus één keer op een week,twee uurtjes les Turks. Dat is gewoon tekst (één of ander verhaal, het volkslied, een gedichtje over Atatürk & friends) voorlezen en schrijven in't Turks. Ik vond de leraar graaf! Hij was zo seculier, zei tegen meisjes dat hij liever had dat de meisjes minirok droegen ipv broek. :-D Dan droegen ze minirok om meer punten te krijgen :lol:

De meeste Turken in Antwerpen kijken naar Turkse zenders, dat beïnvloedt hun Turks positief, maar hun Nederlands negatief, denk ik ...

Maja, ik heb het hier over mijn vriendenkring ..

Smurfje
11 januari 2006, 19:34
Heb ik gemerkt, twee weken geleden was ik in Rotterdam. Ze kunnen geen Turks + zijn irritant. Eentje charcheerde tegen mij, er was bekan ruzie :-D

Hangjongeren enzo. Hebben jullie in België toch ook?

Nu ff serieus, hebben ze in Rotterdam geen Turkse school?
Vroeger kon je Turkse les op school krijgen, maar dat kan nu niet meer.
Ik kan wel redelijk spreken hoor, maar het is een gewoonte om te mengen. Van jongs af aaan geleerd zeg maar.

Anne, juffrouw bugun banna straf verdi. (zoiets zeg maar :-P).

Hier is het dus één keer op een week,twee uurtjes les Turks. Dat is gewoon tekst (één of ander verhaal, het volkslied, een gedichtje over Atatürk & friends) voorlezen en schrijven in't Turks. Ik vond de leraar graaf! Hij was zo seculier, zei tegen meisjes dat hij liever had dat de meisjes minirok droegen ipv broek. :-D Dan droegen ze minirok om meer punten te krijgen :lol:
Wij hadden een koerdische Turks leraar. En eentje van de leerligen was MHP'er was wel grappig.




De meeste Turken in Antwerpen kijken naar Turkse zenders, dat beïnvloedt hun Turks positief, maar hun Nederlands negatief, denk ik ...
Nou ja dat verschilt. Sommigen kijken nooit Turkse zenders, andere weer wel. Sommige interesseren zich helemaal niet in de politieke situaties anderen weer wel etc.
Het is gewoon individiueel.

JusticeLover
11 januari 2006, 19:43
Hangjongeren enzo. Hebben jullie in België toch ook?

Ja, iedereen kent hier zijn plaats! (twas wss omdat ik daar vreemdeling was)

Vroeger kon je Turkse les op school krijgen, maar dat kan nu niet meer.
Ik kan wel redelijk spreken hoor, maar het is een gewoonte om te mengen. Van jongs af aaan geleerd zeg maar.

Ja, ik heb het wel over de faciliteiten van de moskee :-) Dat was 8uur per week Arabisch(koranlessen) en twee uur Turks!

Anne, juffrouw bugun banna straf verdi. (zoiets zeg maar :-P).

:-) Jij permitteert het wel .. ;-) (mijn Turks is ook niet perfect,hoor.)

Wij hadden een koerdische Turks leraar. En eentje van de leerligen was MHP'er was wel grappig.

:lol:

Nou ja dat verschilt. Sommigen kijken nooit Turkse zenders, andere weer wel. Sommige interesseren zich helemaal niet in de politieke situaties anderen weer wel etc.
Het is gewoon individiueel.

Individueel zijn ze niets waard, ze moeten collectief lobbyen voor Turkije :twisted: :-)

Smurfje
11 januari 2006, 19:47
Ja, iedereen kent hier zijn plaats! (twas wss omdat ik daar vreemdeling was)
Hm, sommige buurten zijn wel raar in Rotterdam.


Ja, ik heb het wel over de faciliteiten van de moskee :-) Dat was 8uur per week Arabisch(koranlessen) en twee uur Turks!
Turks in de moskee? Hier niet hoor.

Die leraar was trouwens heel aardig, en alles is goed gekomen.


Individueel zijn ze niets waard, ze moeten collectief lobbyen voor Turkije :twisted: :-)

Ze moeten gewoon lief zijn voor elkaar en voor iedereen. ;-)

Orion
11 januari 2006, 21:20
Vrolijk offerfeest.
En niet vergeten... na jullie eten allemaal terug naar jullie land van oorsprong hé.

Smurfje
11 januari 2006, 21:22
Vrolijk offerfeest.
En niet vergeten... na jullie eten allemaal terug naar jullie land van oorsprong hé.

Nah, ik vind het hier leuker.

Lof der Zotheid
11 januari 2006, 21:35
Mogen we ineens alle Turken gaan wegdoen? Ze moeten voor mijn part niet eens afgemaakt worden, maar gewoon terug naar Turkije gestuurd worden...

Smurfje
11 januari 2006, 21:38
Mogen we ineens alle Turken gaan wegdoen? Ze moeten voor mijn part niet eens afgemaakt worden, maar gewoon terug naar Turkije gestuurd worden...

Jij bent lief vandaag.

Lof der Zotheid
11 januari 2006, 21:47
Jij bent lief vandaag.

Ik weet het, 'k heb weer eens een rothumeur. Sorry mensen...:-(

Smurfje
11 januari 2006, 21:51
't Is je vergeven.

Lof der Zotheid
11 januari 2006, 21:53
Dank u;-). Soms kunnen bepaalde dingen een mens mateloos irriteren...:-(