PDA

View Full Version : Robin Williams: oproep tot vrede!


circe
12 januari 2006, 12:28
http://www.hetvrijevolk.com/gfx/tp.gif Robin Williams

http://www.hetvrijevolk.com/files/robinwilliams

Ingezonden

Het 10 punten plan van Robin Williams voor een betere wereld.

10 januari 2006

Robin Williams, wearing a shirt that says "I love New York" in Arabic.

"I see a lot of people yelling for peace, but I have not heard of a plan for peace. So, here's one plan."

1) "The US will apologize to the world for our 'interference' in their affairs, past & present. You know: Hitler, Mussolini, Stalin, Tojo, Noriega, Milosevic, Hussein, and the rest of those 'good ole boys;' we will never 'interfere' again.

2) "We will withdraw our troops from all over the world, starting with Germany,South Korea, the Middle East, and the Philippines. They don't want us there.We would station troops at our borders. No one allowed sneaking through holes in the fence.

3) "All illegal aliens have 90 days to get their affairs together and leave. We'll give them a free trip home. After 90 days, the remainder
will be gathered up and deported immediately, regardless of who or where they are. They're illegal!!! France will welcome them.

4) "All future visitors will be thoroughly checked and limited to 90 days unless given a special permit!!!! No one from a terrorist nation
will be allowed in. If you don't like it there, change it yourself and don't hide here. Asylum would never be available to anyone. We
don't need any more cab drivers or 7-11 cashiers.

5) "No foreign 'students' over age 21. The older ones are the bombers. If they don't attend classes, they get a D, and it's back home, baby.

6) "The US will make a strong effort to become self-sufficient energy-wise. This will include developing nonpolluting sources of energy, but will require temporary drilling for oil in the Alaska wilderness. The caribou will have to cope for a while.

7) "Offer Saudi Arabia and other oil-producing countries $10 a barrel for their oil. If they don't like it, we go someplace else. They can
go somewhere else to sell their production. (About a week of the wells filling up the storage sites would be enough.)

8) "If there is a famine or other natural catastrophe in the world, we will not 'interfere.' They can pray to Allah, or whomever, for
seeds, rain, cement, or whatever they need. Besides, most of what we give them is stolen or given to the army. The people who need it most get very little, if anything.

9) "Ship the UN Headquarters to an isolated island someplace. We don't need the spies and fair-weather friends here. Besides, the building would make a good homeless shelter or lockup for illegal aliens.

10) "All Americans must go to charm and beauty school. That way, no one can call us 'Ugly Americans' any longer. The language we speak is ENGLISH...learn it...or LEAVE.""Now, isn't that a winner of a plan?" "The Statue of Liberty is no longer saying, 'Give me your tired, your poor, your huddled masses.' She's got a baseball bat, and she's yelling, 'You want a piece of me?' "


http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=419

Turkje
12 januari 2006, 13:03
Best grappig.

TheBlackadder
12 januari 2006, 13:21
best wel grappige dingen, maar toch enkele opmerkingen:

http://www.hetvrijevolk.com/gfx/tp.gif[/IMG]1505076]
1) "The US will apologize to the world for our 'interference' in their affairs, past & present. You know: Hitler, Mussolini, Stalin, Tojo, Noriega, Milosevic, Hussein, and the rest of those 'good ole boys;' we will never 'interfere' again.

Vooral niet vergeten dat bepaalde van deze mensen er zaten door de VS of er door gesteund werden (en er zijn nog een aantal anderen)

http://www.hetvrijevolk.com/gfx/tp.gif[/IMG]1505076]
2) "We will withdraw our troops from all over the world, starting with Germany,South Korea, the Middle East, and the Philippines. They don't want us there.We would station troops at our borders. No one allowed sneaking through holes in the fence.

Duitsland heeft ze niet nodig, in het midden-oosten hadden ze niet moeten zitten, in de Filipijnen zitten ze nog omdat dat hun ex-kolonie is.
Zuid-Korea zal misschien minder blij zijn

http://www.hetvrijevolk.com/gfx/tp.gif[/IMG]1505076]
5) "No foreign 'students' over age 21. The older ones are the bombers. If they don't attend classes, they get a D, and it's back home, baby.

Ja en?

http://www.hetvrijevolk.com/gfx/tp.gif[/IMG]1505076]
6) "The US will make a strong effort to become self-sufficient energy-wise. This will include developing nonpolluting sources of energy, but will require temporary drilling for oil in the Alaska wilderness. The caribou will have to cope for a while.

Leuk plan (het nonpolluting gedeelte), maar Alaska kan niet aan de behoeften voldoen (zelfs als ze geen milieunormen opleggen voor het oppompen

http://www.hetvrijevolk.com/gfx/tp.gif[/IMG]1505076]
7) "Offer Saudi Arabia and other oil-producing countries $10 a barrel for their oil. If they don't like it, we go someplace else. They can
go somewhere else to sell their production. (About a week of the wells filling up the storage sites would be enough.)

En waar gaan ze hun olie dan halen? Al die landen kunnen het veel langer uithouden zonder olie-export dan de VS zonder olie-import

http://www.hetvrijevolk.com/gfx/tp.gif[/IMG]1505076] 10) "All Americans must go to charm and beauty school. That way, no one can call us 'Ugly Americans' any longer. The language we speak is ENGLISH...learn it...or LEAVE.""

Ik denk dat vele Amerikanen niet aan deze voorwaarden voldoen: hun 'amerikaans' is geen Engels (verre van in vele gevallen)

Monocle
12 januari 2006, 13:23
met een knipoog ;)
maar er zit wel een groot deel van de waarheid in ...

LeMmOnN
12 januari 2006, 13:30
:lol: :lol:

Nog van die Amerikanen...

btw, moest de VS van over de hele wereld overal zijn troepen terug naar huis halen, zou ik het effect wel eens willen zien.

Aangenaamste Amerikaanse lectuur in lange tijd,
maar wat als he?!

Had die het maar voor het zeggen :twisted: :twisted:

circe
12 januari 2006, 14:03
Ik geef de mens ook overschot van gelijk hoor. probleem zou dan misschien wel de wapenindustrie kunnen zijn, die geen afzet meer heeft (alhoewel, in Irak kunnen ze nog jaren met mekaar blijven spelen, hebben ze met iran ook gedaan, en in Libanon hebben ze zich onderling ook zo'n jaar of 10 geamuseerd. Inkomsten gegarandeerd dus.

En verder: hulp aan Allah vragen ! inderdaad. Het heeft geen zin om te storten als de goederen en/of gelden jarenlang liggen te verrotten in hangars of geld op de goedgespijsde rekeningen van de machtshebbers terechtkomt.

Mijn beurs is al een tijdje gesloten hoor, met de glimlach! ik zal wel wat schoenen uit arme landenkopen, dan hebben die kindjes tenminste ook eten!

illwill
12 januari 2006, 19:39
Kan Robin nog egoistischer zijn?

Jonas Elossov
12 januari 2006, 20:08
Typische Amerikaanse idioot... Zo van die mensen die denken dat UFO's echt bestaan en dat de VS de 'vrede en democratie' over de wereld kan verspreiden met raketten en tanks.

BTW, ik denk dat de meeste landen heel opgelucht zullen zijn als ze eindelijk van die Amerikaanse bezettingstroepen af zijn... Buiten Zuid-Korea is er geen enkel land ter wereld dat nog enig nut heeft aan die GI's.

longhorn
12 januari 2006, 20:45
Typische Amerikaanse idioot... Zo van die mensen die denken dat UFO's echt bestaan en dat de VS de 'vrede en democratie' over de wereld kan verspreiden met raketten en tanks.

BTW, ik denk dat de meeste landen heel opgelucht zullen zijn als ze eindelijk van die Amerikaanse bezettingstroepen af zijn... Buiten Zuid-Korea is er geen enkel land ter wereld dat nog enig nut heeft aan die GI's.

Je spreekt jezelf tegen, Jonas. Je noemt Williams een idioot terwijl hij net zoals jij ijvert voor het terugtrekken van alle Amerikaanse 'bezettingstroepen'. Persoonlijk ben ik ook een voorstander van een meer 'isolationist' koers te voeren. Ikke, ikke en de rest kan stikke. Klinkt misschien egoistisch maar in de plaats krijg je toch maar stank voor dank.

circe
13 januari 2006, 02:58
Kan Robin nog egoistischer zijn?

wel even consequent zijn aub? Moeten ze blijven? of mogen ze weg en egoistisch zijn? You name it!

Antoon
13 januari 2006, 11:21
http://www.hetvrijevolk.com/gfx/tp.gif Robin Williams

http://www.hetvrijevolk.com/files/robinwilliams

Ingezonden

Het 10 punten plan van Robin Williams voor een betere wereld.

10 januari 2006

Robin Williams, wearing a shirt that says "I love New York" in Arabic.

"I see a lot of people yelling for peace, but I have not heard of a plan for peace. So, here's one plan."

1) "The US will apologize to the world for our 'interference' in their affairs, past & present. You know: Hitler, Mussolini, Stalin, Tojo, Noriega, Milosevic, Hussein, and the rest of those 'good ole boys;' we will never 'interfere' again.

2) "We will withdraw our troops from all over the world, starting with Germany,South Korea, the Middle East, and the Philippines. They don't want us there.We would station troops at our borders. No one allowed sneaking through holes in the fence.

3) "All illegal aliens have 90 days to get their affairs together and leave. We'll give them a free trip home. After 90 days, the remainder
will be gathered up and deported immediately, regardless of who or where they are. They're illegal!!! France will welcome them.

4) "All future visitors will be thoroughly checked and limited to 90 days unless given a special permit!!!! No one from a terrorist nation
will be allowed in. If you don't like it there, change it yourself and don't hide here. Asylum would never be available to anyone. We
don't need any more cab drivers or 7-11 cashiers.

5) "No foreign 'students' over age 21. The older ones are the bombers. If they don't attend classes, they get a D, and it's back home, baby.

6) "The US will make a strong effort to become self-sufficient energy-wise. This will include developing nonpolluting sources of energy, but will require temporary drilling for oil in the Alaska wilderness. The caribou will have to cope for a while.

7) "Offer Saudi Arabia and other oil-producing countries $10 a barrel for their oil. If they don't like it, we go someplace else. They can
go somewhere else to sell their production. (About a week of the wells filling up the storage sites would be enough.)

8) "If there is a famine or other natural catastrophe in the world, we will not 'interfere.' They can pray to Allah, or whomever, for
seeds, rain, cement, or whatever they need. Besides, most of what we give them is stolen or given to the army. The people who need it most get very little, if anything.

9) "Ship the UN Headquarters to an isolated island someplace. We don't need the spies and fair-weather friends here. Besides, the building would make a good homeless shelter or lockup for illegal aliens.

10) "All Americans must go to charm and beauty school. That way, no one can call us 'Ugly Americans' any longer. The language we speak is ENGLISH...learn it...or LEAVE.""Now, isn't that a winner of a plan?" "The Statue of Liberty is no longer saying, 'Give me your tired, your poor, your huddled masses.' She's got a baseball bat, and she's yelling, 'You want a piece of me?' "


http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=419

Hij laat de hardroepers en onvoorwaardelijke bashers een poepje ruiken.

Een man naar mijn hart.

LeMmOnN
13 januari 2006, 11:41
Hij laat de hardroepers en onvoorwaardelijke bashers een poepje ruiken.

Een man naar mijn hart.

Enkel spijtig dat het uit context gerukt is.

Het is een oproep tot vrede maar niet met de 10-punten.

De tekst is van 2001 een paar weken na de aanslagen in New York en Washington, de foto is echt maar de woorden behoren niet toe tot Robin Williams.

Toch grappige topic met een klein beetje waarheid :twisted:

illwill
13 januari 2006, 15:31
wel even consequent zijn aub? Moeten ze blijven? of mogen ze weg en egoistisch zijn? You name it!

Nee, hij is egoistisch omdat hij ervoor is om alle ellende overal ter wereld ongemoeid te laten...hun zaken niet en enkel nog bezig houden met interne zaken. Een hek erond en de rest kan de boom in.

Zeggen de meeste niet dat eigen volk eerst een slechte gedachtengang is?

circe
13 januari 2006, 16:41
Nee, hij is egoistisch omdat hij ervoor is om alle ellende overal ter wereld ongemoeid te laten...hun zaken niet en enkel nog bezig houden met interne zaken. Een hek erond en de rest kan de boom in.

Zeggen de meeste niet dat eigen volk eerst een slechte gedachtengang is?

A ja Illwilleke, en als ze blijven zijn ze de bemoeizuchtige imperialisten. Dat is de boodschap van dit 10 puntenprogramma.

Ik vermoed dat je gewoon wil dat de amerikanen zo maandelijk een 2000-tal op te blazen zoontjes naar ginder stuurt of zo? Zodat ze het zelf niet meer moeten doen? Wordt een volwassen man!

Manuel*
13 januari 2006, 22:18
De tekst is van 2001 een paar weken na de aanslagen in New York en Washington, de foto is echt maar de woorden behoren niet toe tot Robin Williams.
Ik dacht al dat er iets niet klopte... Dit topic is dus eigenlijk gewoon één grote leugen. Blij dat dat even opgehelderd is.

democratsteve
14 januari 2006, 02:10
Ik dacht al dat er iets niet klopte... Dit topic is dus eigenlijk gewoon één grote leugen. Blij dat dat even opgehelderd is.
Misschien kan circe enige uitleg geven over waar ze dit vandaan heeft gehaald.

circe
14 januari 2006, 08:30
Misschien kan circe enige uitleg geven over waar ze dit vandaan heeft gehaald.

misschien beter leren lezen? bron werd vermeld.

illwill
14 januari 2006, 10:03
A ja Illwilleke, en als ze blijven zijn ze de bemoeizuchtige imperialisten. Dat is de boodschap van dit 10 puntenprogramma.

Ik vermoed dat je gewoon wil dat de amerikanen zo maandelijk een 2000-tal op te blazen zoontjes naar ginder stuurt of zo? Zodat ze het zelf niet meer moeten doen? Wordt een volwassen man!

??? Nee, dat wil ik niet. Waaruit verzin je dat nu weer?

kaatd
14 januari 2006, 10:56
misschien beter leren lezen? bron werd vermeld.

Het is niet van Robin Williams. Leugens en propaganda dus:

http://www.snopes.com/politics/soapbox/williams.asp

Manuel*
14 januari 2006, 12:09
misschien beter leren lezen? bron werd vermeld.
Is het dat wat u verstaat onder "bron"? De naam van de blog waar u het gevonden heeft en waar het gepost werd door een anonieme gebruiker? 8O

circe
14 januari 2006, 13:59
Is het dat wat u verstaat onder "bron"? De naam van de blog waar u het gevonden heeft en waar het gepost werd door een anonieme gebruiker? 8O

De vraag was: "Misschien kan circe enige uitleg geven over waar ze dit vandaan heeft gehaald."


Van die bron dus!

Ik vind het 10 leuke punten, of het Robin williams zelf is die het geschreven heeft of niet zal me een worst wezen. Waar jullie zich nu druk over maken is me een raadsel.
Indien iemand me enkel wil gebruiken om te blijven dweilen met de kraan open en me naar de vedommenis wenst als ik de kraan zou dichtdraaien, dan mogen ze van mij zelf blijven dweilen met de kraan open, dan maak ik me er niet meer moe voor.

Manuel*
14 januari 2006, 14:23
De vraag was: "Misschien kan circe enige uitleg geven over waar ze dit vandaan heeft gehaald."


Van die bron dus!

Ik vind het 10 leuke punten, of het Robin williams zelf is die het geschreven heeft of niet zal me een worst wezen. Waar jullie zich nu druk over maken is me een raadsel.
Indien iemand me enkel wil gebruiken om te blijven dweilen met de kraan open en me naar de vedommenis wenst als ik de kraan zou dichtdraaien, dan mogen ze van mij zelf blijven dweilen met de kraan open, dan maak ik me er niet meer moe voor.
Daar gaat het helemaal niet om. Er wordt hier gepretendeerd dat een wereldberoemd figuur dat ronduit racistische en verwerpelijke 10-puntenplan heeft gelanceerd, terwijl die persoon daar niets mee te maken heeft. Dat is niet alleen leugenachtig, dat is laster en eerroof en u helpt willens en wetens mee aan de verspreiding daarvan.

Jonas Elossov
14 januari 2006, 14:59
Je spreekt jezelf tegen, Jonas. Je noemt Williams een idioot terwijl hij net zoals jij ijvert voor het terugtrekken van alle Amerikaanse 'bezettingstroepen'. Persoonlijk ben ik ook een voorstander van een meer 'isolationist' koers te voeren. Ikke, ikke en de rest kan stikke. Klinkt misschien egoistisch maar in de plaats krijg je toch maar stank voor dank.

Ik noem de schrijver van die tekst niet idioot omd�*t hij ijvert voor de terugtrekking van de VS-troepen, wel om het simplisme en de idiotie achter die tekst.

Het is volgens mij een typische tekst van een 'simpele' amerikaan die denkt dat de wereld afhankelijk is van hen. Welke simpele ziel denkt er nu dat het mogelijk is om 10€ per olievat te betalen? En waar zou je trouwens de andere olie halen? Venzuela?
Bovendien ijvert hij helemaal niet voor de terugtrekking van de VS-troepen, hij wil het gewoon gebruiken als vorm van chantage tegenover de rest van de wereld, er vanuit gaande dat die troepen onmisbaar zouden zijn. Hij gaat er zelfs van uit dat de VS-troepen vrede en democratie brengen, in plaats van kapitalistische belangen (want dat is de essentie van imperialisme) verdedigen.
Enz, enz... Wie in staat is zo'n tekst te schrijven of te onderschrijven is per definitie een persoon die niet in staat is zelfstandig te denken en hoogstawaarschijnlijk op een IQ-test niet meer mag verwachten dan 80.

Ke Nan
14 januari 2006, 15:55
De vraag was: "Misschien kan circe enige uitleg geven over waar ze dit vandaan heeft gehaald."


Van die bron dus!

Ik vind het 10 leuke punten, of het Robin williams zelf is die het geschreven heeft of niet zal me een worst wezen. Waar jullie zich nu druk over maken is me een raadsel.
Indien iemand me enkel wil gebruiken om te blijven dweilen met de kraan open en me naar de vedommenis wenst als ik de kraan zou dichtdraaien, dan mogen ze van mij zelf blijven dweilen met de kraan open, dan maak ik me er niet meer moe voor.

Aldus is deze thread uitermate geschikt voor Koetjes & Kalfjes.

circe
14 januari 2006, 16:14
Daar gaat het helemaal niet om. Er wordt hier gepretendeerd dat een wereldberoemd figuur dat ronduit racistische en verwerpelijke 10-puntenplan heeft gelanceerd, terwijl die persoon daar niets mee te maken heeft. Dat is niet alleen leugenachtig, dat is laster en eerroof en u helpt willens en wetens mee aan de verspreiding daarvan.

Amai zeg! het zoveelste bewijs dat we hier ondertussen in een totalitaire staat beginnen te wonen, mét ondersteuning van een aantal would-be stalinistjes.

a. ga met uw commentaar naar "Het Vrije Woord" en klaag ze aan bij het CGKR

b. gelieve me even de "racistische" passages aan te duiden? Ik heb er blijkbaar overgelezen.

Rene Artois
14 januari 2006, 16:42
Daar gaat het helemaal niet om. Er wordt hier gepretendeerd dat een wereldberoemd figuur dat ronduit racistische en verwerpelijke 10-puntenplan heeft gelanceerd, terwijl die persoon daar niets mee te maken heeft. Dat is niet alleen leugenachtig, dat is laster en eerroof en u helpt willens en wetens mee aan de verspreiding daarvan.

Ronduit racistisch? Wat dan wel?

Voor wie vindt dat de VS zich niet overal op de wereld te moeien hebben is dit niet meer dan de logische conclusie.

democratsteve
14 januari 2006, 19:43
Amai zeg! het zoveelste bewijs dat we hier ondertussen in een totalitaire staat beginnen te wonen, mét ondersteuning van een aantal would-be stalinistjes.

a. ga met uw commentaar naar "Het Vrije Woord" en klaag ze aan bij het CGKR

b. gelieve me even de "racistische" passages aan te duiden? Ik heb er blijkbaar overgelezen.
Sorry hoor, maar ik vind dat u voorbij gaat aan wat het punt hier is.
Los van de inhoud van de tekst: u legt hier woorden in de mond van iemand die hij nooit heeft uitgesproken.
Zou u het fijn vinden mocht ik hier een tekst zetten beginnend met:
.............
.......en dan dat kadertje volschrijven met een hoop onzin?

circe
14 januari 2006, 20:00
Jeezes man! zoals ik : ZEUR BIJ DE LINK DIE IK JE GAF!

Ik vind ten eerste geen racistische passages in de tekst, en ten tweede ben ik geen schoolmeester die je daarvoor kan ontslagen.
als je verder niets beters te vertellen hebt, vertel dan een moppeke

democratsteve
14 januari 2006, 20:12
Jeezes man! zoals ik : ZEUR BIJ DE LINK DIE IK JE GAF!

Ik vind ten eerste geen racistische passages in de tekst, en ten tweede ben ik geen schoolmeester die je daarvoor kan ontslagen.
als je verder niets beters te vertellen hebt, vertel dan een moppeke
Dus als ik morgen zeg," circe heeft dit en dat en zus en zo vertelt", terwijl jij dat helemaal niet gezegd hebt, dan is dat geen probleem voor u?

circe
14 januari 2006, 20:17
nee lieverd, dan is dat geen probleem voor me als je hetgeen ik niet gezegd heb gehaald van een link die het van een link heeft gehaald die het van een link heeft gehaald die denkt dat ie het van een link heeft gehaald die zegt dat ie het van een link heeft gehaald. Begrijp je het nu jongen? of moet ik er een tekeningeske bij maken?

Bijgevolg: indien je sluitende bewijzen hebt (niet zomaar een "link") waaruit blijkt dat Robin Williams het niet heeft gezegd en er nog boos over is bovendien, dan geef je dat door naar de link waar ik het gehaald heb, niet meer en niet minder.

Slaapwel en vergeet je tutterke niet.

democratsteve
14 januari 2006, 20:28
Ik heb eens gehoord van iemand, die van iemand gehoord had, dat circe zich laat neuken door honden en andere dieren. Hij had er zelfs foto's van.
Ik kan de link niet meteen terugvinden, maar ik vind ook nergens een link waar staat dat dit circe dit niet doet.

circe
14 januari 2006, 20:39
inderdaad